Dat sluit aan bij mijn idee dat jouw realiteitszin niet al te sterk ontwikkeld is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet je ook nog echt werken daar? Had het idee dat het meer een aanwezigheidspremie was.
Gelukkig is mijn smaak qua vrouwen wel sterk ontwikkeld.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat sluit aan bij mijn idee dat jouw realiteitszin niet al te sterk ontwikkeld is.
Absoluut.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gelukkig is mijn smaak qua vrouwen wel sterk ontwikkeld.
Was er ook champagne?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:09 schreef Senn88 het volgende:
Hoi! Vanochtend had iemand en werkplek voor mij gereserveerd, er stond Gereserveerd voor VIP.
omg macaronsquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kaviaar, macarons, stoelverwarming.
stoelverwarmingquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kaviaar, macarons, stoelverwarming.
Karig, geeneens een masseur aanwezig.quote:
Ik ben niet gewend aan luxe, weet ik veel wat er bij VIP treatment hoort!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Karig, geeneens een masseur aanwezig.
Die komt na de uitgebreide lunch voor het afterlunch dutjequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Karig, geeneens een masseur aanwezig.
Yes plz.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die komt na de uitgebreide lunch voor het afterlunch dutje
Jij kan nog zoveel van mij leren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:16 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben niet gewend aan luxe, weet ik veel wat er bij VIP treatment hoort!
Hoe heet moet dat ding wel niet staan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:25 schreef TaMieke het volgende:
stoelverwarming is om je Mac bestelling warm te houden tot huis, leerder ik van het internet
Gewoon op max zetten voor de zekerheidquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe heet moet dat ding wel niet staan?
Wordt 't alleen maar nķg kleffer van denk ik dan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:25 schreef TaMieke het volgende:
stoelverwarming is om je Mac bestelling warm te houden tot huis, leerder ik van het internet
Het kon nooit slechter worden dan het al is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wordt 't alleen maar nķg kleffer van denk ik dan.
Ik heb geen stoelverwarming, dus geen idee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wordt 't alleen maar nķg kleffer van denk ik dan.
Je bent fitgirl toch? dus hoezo mac?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb geen stoelverwarming, dus geen idee.
En ben toch zo thuis.
Hahah zo'n fitgirl ben ik (nog) niet hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je bent fitgirl toch? dus hoezo mac?
Voor de salade. En de motivatie om fitgirl te blijven.quote:
Hebben ze daar salade?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de salade. En de motivatie om fitgirl te blijven.
Een klodder mayo met drie blaadjes sla erin.quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:44 schreef TaMieke het volgende:
Ga toch geen sla etendaar wordt je niet sterk van.
Wel spierpijn vandaag
Van de TV naar de frituur zodat je zo min mogelijk mist van je serie?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik vanavond ga hardlopen.
#fitgirl
Nee, buiten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van de TV naar de frituur zodat je zo min mogelijk mist van je serie?
Je frituur staat in een schuur in de tuin?quote:
Workout waardoor ik nu last heb van mn kuiten.quote:
Goed bezig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:54 schreef TaMieke het volgende:
Workout waardoor ik nu last heb van mn kuiten.
Al kan dat ook nog komen door mn strandwandeling van zondag. Of een combi van die 2
Nee ik kan er niet eens komen met de auto, lopen is sneller, maar dan is het na 5 minuten al vaak koudquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gewoon op max zetten voor de zekerheid
Moet je zo ver rijden voor de Mac dan?
Je bent goed bezig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Workout waardoor ik nu last heb van mn kuiten.
Al kan dat ook nog komen door mn strandwandeling van zondag. Of een combi van die 2
Nee, niet eens.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je frituur staat in een schuur in de tuin?
quote:
Ik doe mn bestquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed bezig.En respect dat je het al zo'n tijd volhoudt.
Hahah dan kun je beter lopen ja. En daar opeten. Is het misschien nog enigzins warm.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik kan er niet eens komen met de auto, lopen is sneller, maar dan is het na 5 minuten al vaak koud
Ga naar Scheveningen, en lever Cali onderweg ff af bij mij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga binnenkort misschien ook maar eens bezoekje brengen aan het strand.
Ik onthou dit, m'n volgende auto heeft verwarmde stoelen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:25 schreef TaMieke het volgende:
Ftfyquote:
Milkshakes dan maar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:44 schreef TaMieke het volgende:
Ga toch geen sla etendaar wordt je niet sterk van.
Wel spierpijn vandaag
Ik ben gisteren geweest. Auwie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik vanavond ga hardlopen.
#fitgirl
Ook goed bezig.quote:
Alsof die niet gewoon aan het werk isquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga naar Scheveningen, en lever Cali onderweg ff af bij mij.
Ze appte gisteren op eigen initiatief om af te spreken dus ze stelt de goede prioriteiten.quote:
'was echt' klinkt alsof het al lang geleden is, dus hoef je onderhand niet meer te noemen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:05 schreef TaMieke het volgende:
Was echt!
En duurt nog lang voor ik een sixpack heb
Ruim een jaar. Ligt eraan wat je onder lang geleden verstaat danquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'was echt' klinkt alsof het al lang geleden is, dus hoef je onderhand niet meer te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |