Dat sluit aan bij mijn idee dat jouw realiteitszin niet al te sterk ontwikkeld is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet je ook nog echt werken daar? Had het idee dat het meer een aanwezigheidspremie was.
Gelukkig is mijn smaak qua vrouwen wel sterk ontwikkeld.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat sluit aan bij mijn idee dat jouw realiteitszin niet al te sterk ontwikkeld is.
Absoluut.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gelukkig is mijn smaak qua vrouwen wel sterk ontwikkeld.
Was er ook champagne?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:09 schreef Senn88 het volgende:
Hoi! Vanochtend had iemand en werkplek voor mij gereserveerd, er stond Gereserveerd voor VIP.
omg macaronsquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kaviaar, macarons, stoelverwarming.
stoelverwarmingquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kaviaar, macarons, stoelverwarming.
Karig, geeneens een masseur aanwezig.quote:
Ik ben niet gewend aan luxe, weet ik veel wat er bij VIP treatment hoort!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Karig, geeneens een masseur aanwezig.
Die komt na de uitgebreide lunch voor het afterlunch dutjequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Karig, geeneens een masseur aanwezig.
Yes plz.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die komt na de uitgebreide lunch voor het afterlunch dutje
Jij kan nog zoveel van mij leren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:16 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben niet gewend aan luxe, weet ik veel wat er bij VIP treatment hoort!
Hoe heet moet dat ding wel niet staan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:25 schreef TaMieke het volgende:
stoelverwarming is om je Mac bestelling warm te houden tot huis, leerder ik van het internet
Gewoon op max zetten voor de zekerheidquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe heet moet dat ding wel niet staan?
Wordt 't alleen maar nóg kleffer van denk ik dan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:25 schreef TaMieke het volgende:
stoelverwarming is om je Mac bestelling warm te houden tot huis, leerder ik van het internet
Het kon nooit slechter worden dan het al is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wordt 't alleen maar nóg kleffer van denk ik dan.
Ik heb geen stoelverwarming, dus geen idee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wordt 't alleen maar nóg kleffer van denk ik dan.
Je bent fitgirl toch? dus hoezo mac?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb geen stoelverwarming, dus geen idee.
En ben toch zo thuis.
Hahah zo'n fitgirl ben ik (nog) niet hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je bent fitgirl toch? dus hoezo mac?
Voor de salade. En de motivatie om fitgirl te blijven.quote:
Hebben ze daar salade?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de salade. En de motivatie om fitgirl te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |