abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 augustus 2021 @ 09:42:47 #101
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201064421
@PSVCL toch weer PSVEL hè
Huilen dan.
pi_201064611
quote:
6s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 09:42 schreef Isdatzo het volgende:
@:psvcl toch weer PSVEL hè
VBL / [Playoffs CL] PSV - Benfica: Alles of niets #7 ;)
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201065364
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 08:35 schreef illusions het volgende:

[..]
Oh fuck, weer tijd voor "iK hEb eEn wErKeNd iMmUuNsYsTeEm." :') :') :')

Ja, dat werkende immuunsysteem is ook precies het hele idee. Jammer alleen dat sommigen geen werkende hersenen hebben en er dan dit soort shit uitkomt..

Het hele fucking idee van een vaccin is dat je je "WERKENDE IMMUUNSYSTEEM" als het ware voorbereidt op het virus zodat je niet helemaal gestrekt gaat wanneer je wel slecht reageert op het virus. In het geval je geen werkend immuunsysteem hebt, KAN je helemaal geen vaccin nemen.

Hoe fucking vaak komt die achterlijke "ik heb een werkend immuunsysteem" bullshit wel niet voorbij?

Best triest om zo'n enorm gebrek aan intelligentie te showcasen, keer op keer.
Miljoenen mensen in NL hebben corona gehad, als die geen immuunsysteem hadden waren ze nu dood. het is niet toevallig dat vooral ouderen eraan sterven.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 13:05:35 #104
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_201066618
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 11:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Miljoenen mensen in NL hebben corona gehad, als die geen immuunsysteem hadden waren ze nu dood. het is niet toevallig dat vooral ouderen eraan sterven.
Je snapt nu nog steeds niet dat het om de druk op de zorg gaat...?

Er hebben genoeg jongeren op de ic gelegen, ondanks een goed werkend immuunsysteem.

Daarnaast vergeten je nog even revalidatie en zaken zoals long-covid.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_201066719
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 13:05 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Er hebben genoeg jongeren op de ic gelegen, ondanks een goed werkend immuunsysteem.

Er wordt hier gesproken over het immuunsysteem. Genoeg jongeren? hoeveel van die miljoen zijn dat er dan?
pi_201066923
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 13:05 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Er hebben juist nauwlijks jongeren op de IC gelegen dat is terug te zien in de openbare cijfers
Vakman pur sang
  woensdag 25 augustus 2021 @ 13:31:36 #107
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201066936
twitter

^O^
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201066992
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 08:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Jij gelooft die verhalen van het ziekenhuispersoneel niet? Of hebben die familieleden soms een punt als ze tegen medisch personeel schreeuwen dat corona niet bestaat en eisen dat het ziekenhuispersoneel moet uitzoeken wat hun familielid werkelijk heeft?
Zal vast wel maar als je t artikel helemaal leest gaat het niet om erg veel mensen. Daarbij komt het in minder dan 33% vd ziekenhuizen gemeld volgens het artikel. Ook ziekenhuis opnames zijn max een verdubbeling en er gaan bijna een gelijk aantal gevaccineerde als niet gevaccineerde dood.
Maar net hoe je alles brengt.
pi_201067022
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 11:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Tuurlijk hebben ze een immuunsysteem. Je snapt kennelijk niet wat ik zeg.
pi_201067205
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 13:36 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Zal vast wel maar als je t artikel helemaal leest gaat het niet om erg veel mensen. Daarbij komt het in minder dan 33% vd ziekenhuizen gemeld volgens het artikel.
Dat vind ik schandalig veel. Voor corona gebeurde het waarschijnlijk zelden tot nooit dat familieleden ziekenhuispersoneel bedreigde en schreeuwde dat een bepaalde ziekte helemaal niet bestaat en vervolgens eisen dat het ziekenhuis 'werkelijk vertelt wat hun familielid heeft, aangezien covid niet bestaat'.
quote:
Ook ziekenhuis opnames zijn max een verdubbeling en er gaan bijna een gelijk aantal gevaccineerde als niet gevaccineerde dood.
Maar net hoe je alles brengt.
Wat heeft dat in vredesnaam te maken met waar dat artikel over gaat?
pi_201067668
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 13:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
[..]
Wat heeft dat in vredesnaam te maken met waar dat artikel over gaat?
Daar staan grafieken over onderaan in t artikel.
pi_201067716
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 14:40 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Daar staan grafieken over onderaan in t artikel.
Ze geven aan dat er verhoudingsgewijs 11x zoveel ongevaccineerden overlijden ivm gevaccineerde mensen.
pi_201067821
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 14:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ze geven aan dat er verhoudingsgewijs 11x zoveel ongevaccineerden overlijden ivm gevaccineerde mensen.
Haal ik er niet uit
pi_201067888
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 14:54 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Haal ik er niet uit
[ afbeelding ]
En als je met dat pijltje op het woord overleden gaat staan.....wat zie je dan?
pi_201067917
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 14:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
En als je met dat pijltje op het woord overleden gaat staan.....wat zie je dan?
Om eerlijk te zijn. Nix. Werkt niet op mobiel lijkt t
pi_201067945
Maar kom op zoveel extreme mensen zijn er niet is maar n kleine groep
pi_201067980
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 15:02 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Om eerlijk te zijn. Nix. Werkt niet op mobiel lijkt t
Dan vul ik het wel weer in:

quote:
overleden per 100.000 gevaccineerde mensen: 0.1
overleden per 100.000 niet volledig gevaccineerde mensen 1.1
pi_201068072
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 15:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dan vul ik het wel weer in:
[..]

Max 2,5 miljoen ongevaccineerden
Praat je over 25 mensen ….

En dank voor t aanvullen
pi_201068197
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 15:14 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Max 2,5 miljoen ongevaccineerden
Praat je over 25 mensen ….

Nu ben je weer de doelpalen aan het verschuiven. Ik reageerde op deze onzinbewering van jou:
quote:

[..]
Ook ziekenhuis opnames zijn max een verdubbeling en er gaan bijna een gelijk aantal gevaccineerde als niet gevaccineerde dood.

Er zijn 4x zoveel ziekenhuisopnames onder niet volledig gevaccineerde mensen ivm volledig gevaccineerde mensen en 11x zoveel niet volledig gevaccineerden overlijden er ivm volledig gevaccineerden. In je ene bewering zit je er dus 2x zoveel naast en in je andere bewering zelfs 11x. En dan rekenen ze zelfs nog mensen die 1x een prikje hebben gehad mee in de groep van 4x zoveel en 11x zoveel. Als je ongevaccineerden met volledig gevaccineerden zou vergelijken dan krijg je nog veel grotere getallen.

Die leugen van jou is waar ik op reageerde. Verder is hier al 100x vertelt dat het percentage mensen dat overlijd aan corona het minste probleem is en er veel belangrijkere redenen zijn om je te laten vaccineren dus dat ga ik niet nogeens uitleggen.
pi_201068353
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 15:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nu ben je weer de doelpalen aan het verschuiven. Ik reageerde op deze onzinbewering van jou:
[..]
Er zijn 4x zoveel ziekenhuisopnames onder niet volledig gevaccineerde mensen ivm volledig gevaccineerde mensen en 11x zoveel niet volledig gevaccineerden overlijden er ivm volledig gevaccineerden. In je ene bewering zit je er dus 2x zoveel naast en in je andere bewering zelfs 11x. En dan rekenen ze zelfs nog mensen die 1x een prikje hebben gehad mee in de groep van 4x zoveel en 11x zoveel. Als je ongevaccineerden met volledig gevaccineerden zou vergelijken dan krijg je nog veel grotere getallen.

Die leugen van jou is waar ik op reageerde. Verder is hier al 100x vertelt dat het percentage mensen dat overlijd aan corona het minste probleem is en er veel belangrijkere redenen zijn om je te laten vaccineren dus dat ga ik niet nogeens uitleggen.
Die leugen die jij noemt is gewoon mijn interpretatie.
En nee t gaat ook niet om aantal overledene.
Ik reageerde in eerste instantie op t feit dat de aantallen ontkenners en extreme niet vaccinerende niet zo hoog is al je doet voorkomen
  woensdag 25 augustus 2021 @ 15:42:32 #121
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201068422
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 15:37 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Ik reageerde in eerste instantie op t feit dat de aantallen ontkenners en extreme niet vaccinerende niet zo hoog is al je doet voorkomen
11 keer zo veel is in jouw interpretatie bijna gelijk aan elkaar? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201068458
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 15:37 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Die Amerikaanse cijfers kan je niet anders interpreteren. Eerst roep je aantoonbare leugens en wijs je mij op die cijfers en als ik met diezelfde cijfers aangeef hoe het werkelijk ligt dan is het ineens 'jouw interpretatie'.
Zo werkt het natuurlijk niet.

Dat een groot deel van de Nederlandse ziekenhuizen met idioten te maken krijgen die ziekenhuispersoneel bedreigt en hun toeschreeuwt dat corona helemaal niet bestaat terwijl hun familielid op de ic naar adem ligt te happen, is al schandalig genoeg. Je kan inderdaad van mening zijn dat die groep niet zo groot is, maar ik vind het al hallucinant dat zulk soort mensen überhaupt bestaan. Dertig procent van alle ziekenhuizen die last heeft van zulk soort malloten vind ik trouwens wel veel.
pi_201068716
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 00:01 schreef theguyver het volgende:

[..]

De betreffende video's ben ik op zich niet echt op MSM tegengekomen alleen in dit topic in eerste deel en heel erg duidelijk waren ze ook niet.
[..]

In de UK The Independent, The Guardian, The Sun, The Mirror e.a. heeft de 'coronadoden-op-straat' wel als echt gepresenteerd.
De vids duidelijk nep zijn of tenminste out-of-context gebruikt. Dan moet je zelf 'waarom doen ze dat?' vragen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201068717
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 15:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Die Amerikaanse cijfers kan je niet anders interpreteren. Eerst roep je aantoonbare leugens en wijs je mij op die cijfers en als ik met diezelfde cijfers aangeef hoe het werkelijk ligt dan is het ineens 'jouw interpretatie'.
Zo werkt het natuurlijk niet.

Dat een groot deel van de Nederlandse ziekenhuizen met idioten te maken krijgen die ziekenhuispersoneel bedreigt en hun toeschreeuwt dat corona helemaal niet bestaat terwijl hun familielid op de ic naar adem ligt te happen, is al schandalig genoeg. Je kan inderdaad van mening zijn dat die groep niet zo groot is, maar ik vind het al hallucinant dat zulk soort mensen überhaupt bestaan. Dertig procent van alle ziekenhuizen die last heeft van zulk soort malloten vind ik trouwens wel veel.
Dus omdat ik reageer op n wilde opmerking van je zonder enig bron of toelichting. Ik zelf ga onderzoeken en dan vervolgens iets niet goed interpreteer lieg ik meteen… jammer.

Dat mensen zich zo gedragen is treurig. Maar het blijven er maar weinig(vooralsnog) om dan de volgende (onderstaande quote)uitspraak te doen vind ik nogal wat dan. Maar ja als je alles en iedereen maar over 1 kam blijft scheren…

quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 07:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
In het hele land ellende met ongevaccineerde wappies :')
Laat ik t ff bij nu
pi_201068795
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 16:06 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dus omdat ik reageer op n wilde opmerking van je zonder enig bron of toelichting.
Welke wilde opmerking zonder bron van mij? Je reageerde met dat de kans op overlijden voor ongevaccineerden net zo groot was als gevaccineerden en wees mij daarop op de cijfers uit dat artikel van mij.

Die kans is dus 11x groter voor ongevaccineerden. Dat maakt jouw bewering een leugen. Of als je om wat voor reden die cijfers niet kon lezen een zeer grote slordigheid van jou. Als je daadwerkelijk die cijfers niet kon zien dan is het al heel raar om zoiets toch te beweren. Ook zonder cijfers is het voor iedereen duidelijk dat je sneller aan covid overlijd zonder vaccin maar dat terzijde.

quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 16:06 schreef Emmerdeur het volgende:
Laat ik t ff bij nu
Ik zou zelf toegegeven hebben dat ik maar wat onzin riep, maar oke.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')