ja oke dat wel idd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ongevaccineerden die geweigerd worden in winkels, horeca, scholen, cultuur, entertainment en een hoop beroepen die allemaal wel toegankelijk zijn voor mensen die wel een prikje hebben gehad komt al heel veel voor in ons omringende landen.
En nu zijn we ruim 60 jaar verder na het cherrypicken, maar op een hoop punten kan ik hem echt geen ongelijk geven, zeker gezien de steeds snellere ontwikkelingen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:13 schreef devlinmr het volgende:
"revisited" is non fictie waarin hij kijkt naar of de voorspellingen die hij had gedaan uitgekomen zijn, of aan t uitkomen zijn. Hij kijkt daarbij nogal subjectief naar de wereld en pikt daar uit wat hij vindt passen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
En Januari 2020 - die ontzettende domme neppe vids van de 'val-dood-op-straat' variant uit China dan?
Duidelijk paniekzaaijende fake bullshit vanaf het begin.
The media, politiek, medical industry/professionals knew this was fake.....but went right along with the whole plandemic shitshow.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja ik maak mijn borst nat..
Want we leven nog in 1918, en op medisch gebied hebben we 100+ jaar stil gezeten..
Maar mooi dit soort post die sla ik even op om er later even op terug te komen.
Dank.
Nogmaals, geef mensen de voorspellingen van Nostradamus en men zegt ook dat hij gelijk had.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:31 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
En nu zijn we ruim 60 jaar verder na het cherrypicken, maar op een hoop punten kan ik hem echt geen ongelijk geven, zeker gezien de steeds snellere ontwikkelingen.
Iets te kort door de bocht. Bij sommige beroepen eisen ze soms vaccinatie. Op zich ook logisch als je met kwetsbare mensen werkt en geen afstand kan houden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ongevaccineerden die geweigerd worden in winkels, horeca, scholen, cultuur, entertainment en een hoop beroepen die allemaal wel toegankelijk zijn voor mensen die wel een prikje hebben gehad komt al heel veel voor in ons omringende landen.
Jawel..quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. In het begin wisten we niet dat het niet zo'n dodelijk virus was.
voorbereid op wat?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:11 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Jawel..
Het is allemaal agenda van Klausje en zijn vriendjes aanhouden. Ze (lees: baasjes wereldwijd) moeten er allemaal aan geloven.
Het is een spel waar we mee te maken hebben. De kunst is om hier niet in te trappen en genieten hoe het zich gaat ontwikkelen, en voorbereid zijn.
Of anstig en afhankelijk het msm news volgen, plus de shills en trollen op fok serieus nemen..
Wat jij wilt.
Interpretatie.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:02 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nogmaals, geef mensen de voorspellingen van Nostradamus en men zegt ook dat hij gelijk had.
ik verwacht dat er ook wat groots gaat gebeuren de komende tijd, weet alleen niet precies wat.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:15 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Op wat komen gaat.
Denk er niet te makkelijk over, en zo wel...
moet jij weten.
Ben je gevaccineerd? heb je je wel eens laten testen? Als je dat voor jezelf wilt houden, vind ik prima hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:22 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ik verwacht dat er ook wat groots gaat gebeuren de komende tijd, weet alleen niet precies wat.
nee.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:30 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ben je gevaccineerd? heb je je wel eens laten testen? Als je dat voor jezelf wilt houden, vind ik prima hoor.
Ik zeg je alleen dat als je je (een paar keer) laat vaccineren , kan je het shaken, steven.
Laat je ook nooit testen
Trap er nooit in.
waarom zou je
Waarom niet? of is dat privé? ook goed hoorquote:
Oh? vertel eens? hoe zit dat?quote:er wordt idd verwacht dat tijdens het volgende griepseizoen veel gevaccineerde mensen kunnen gaan sterven.
Vind het gewoon niet nodig.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:37 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Waarom niet? of is dat privé? ook goed hoor
quote:Oh? vertel eens? hoe zit dat?
Heb het een en ander gelezen op verschillende sites en heb zelf onderzoek gedaan, en doe dat nog steeds.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:45 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Waarom verwacht jij dat je het kan shaken als je een vaccin hebt gehad?
Tot nu toe.. of denk je soms dat een test een middel zal blijven om toegang te krijgen tot het leven? Een officiele test die maar 48hr geldig isquote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:04 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Iets te kort door de bocht. Bij sommige beroepen eisen ze soms vaccinatie. Op zich ook logisch als je met kwetsbare mensen werkt en geen afstand kan houden.
Voor het gros is echter een negatieve test ook voldoende
In het hele land ellende met ongevaccineerde wappiesquote:Ziekenhuizen worstelen met corona-ontkenners
Door het hele land kampen Nederlandse ziekenhuizen met ernstig zieke patiënten of familieleden die beweren dat corona niet bestaat. Het werk van zorgverleners wordt bemoeilijk doordat deze corona-ontkenners soms verbaal geweld gebruiken en weigeren zich te laten testen.
Uit een rondgang van deze krant blijkt dat zeker vijftien Nederlandse ziekenhuizen worden geconfronteerd met corona-ontkenners. Unithoofd van de intensive care van Ziekenhuisgroep Twente (ZGT) Tanja Hak: ,,Van naasten die met ernstige coronaverschijnselen in het ziekenhuis moeten worden opgenomen, krijgen wij soms te horen: ‘Zeg maar wat hij echt heeft, want corona bestaat niet’.’’
Volgens haar houden corona-ontkenners bijna altijd voet bij stuk, hoe levensbedreigend de situatie soms ook is. ,,Zelfs als je mensen omkeert op hun buik voor de beademing, blijven zij corona ontkennen’’, aldus Hak.
Hard gelag
Ook in het Rode Kruis Ziekenhuis in Beverwijk zijn er ‘boze patiënten die het onze collega’s niet makkelijk maken door te weigeren om onze aanwijzingen op te volgen’. Woordvoerder Sandra de Jong: ,,Dit is voor de collega’s die het afgelopen coronajaar zoveel ellende voorbij hebben zien komen een hard gelag.’’
Verreweg de meeste coronapatiënten die worden opgenomen zijn niet, of onvolledig, gevaccineerd. Verschillende ziekenhuizen, waaronder het Amsterdam UMC, hebben te maken met patiënten die geen coronatest willen laten afnemen. De behandelend arts moet dan op een andere wijze aantonen dat er sprake is van Covid. ,,Naast dat het logistiek meer vergt, leidt dit ook tot de nodige frustratie. Uiteraard nemen wij zonder toestemming van patiënten dergelijke testen niet af, hoe lastig ook’’, aldus AMC-woordvoerder Daniela Cohen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ontkenners~a57facf5/
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 07:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In het hele land ellende met ongevaccineerde wappies![]()
Oh... door wie?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 00:33 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
nee.
er wordt idd verwacht dat tijdens het volgende griepseizoen veel gevaccineerde mensen kunnen gaan sterven.
Jij gelooft die verhalen van het ziekenhuispersoneel niet? Of hebben die familieleden soms een punt als ze tegen medisch personeel schreeuwen dat corona niet bestaat en eisen dat het ziekenhuispersoneel moet uitzoeken wat hun familielid werkelijk heeft?quote:
Oh fuck, weer tijd voor "iK hEb eEn wErKeNd iMmUuNsYsTeEm."quote:Op woensdag 25 augustus 2021 01:05 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Heb het een en ander gelezen op verschillende sites en heb zelf onderzoek gedaan, en doe dat nog steeds.
Ik heb weinig zin om te delen hoe ik het zie en wat ik ervan vind. (en anders later wel eens)
Het is voor een ieder persoonlijk.
Edit: Ok, nu ik even teruglees..een hint.
ik heb een zelfwerkend en goed immuunsysteem, heb ik dat voor de lol ofzo?
Er zal atijd een alternatief geboden blijven worden ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 01:17 schreef KNAK het volgende:
[..]
Tot nu toe.. of denk je soms dat een test een middel zal blijven om toegang te krijgen tot het leven? Een officiele test die maar 48hr geldig is. Een test waarvoor je moet gaan lappen als dat nu al niet het geval is.
Overgrote meerderheid is al gevaccineerd. Waarom zou je "vax only" bordjes hebben. Zul je alsnog moeten controleren. Kun je beter voor een alternatief zorgen oftewel een negatieve test.quote:Misschien zo lang er nog een te grote groep aanwezig is zonder een injectie in het lijf, ja. Zodra de meerderheid volgespoten is veranderen de verhoudingen en kan men veel eenvoudiger de Vax-Only bordjes ophangen. Doen ze dat nu gaan er alleen maar hakken in 't zand en gezien die vieze smerige Vax-campagnes via media, internet, so-called influencers,bedrijfsleven, BNers etc etc om iedereen maar over te halen om de mouwen op te stropen willen ze dat liever niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |