abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201057858
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:10 schreef Tingo het volgende:

[..]
Filmset props.....circus tents om de zogenaamde dodelijke, zeer besmettelijk 'killer virus' te behandelen...in het centrum van Londen. Puur theater.
Als het situatie echt allemaal oh-zo noodzakelijk en ernstig was dan hebben ze gebruik van de veel enorme,leegstande hotellen gemaakt.
Dat geloof ik niet. In het begin wisten we niet dat het niet zo'n dodelijk virus was.
pi_201057936
quote:
Er zijn aardig wat Aussie posters op Off-G vanaf het begin van dit hele shitshow.
Laatste nieuws....

Van Off-G:
'The Australian government been leading the pack on Covid-based tyranny from the beginning, but are they pushing their citizens to breaking point?'
Kit Knightly

https://off-guardian.org/(...)sistance-is-growing/
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201058084
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:14 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Dat geloof ik niet. In het begin wisten we niet dat het niet zo'n dodelijk virus was.
En Januari 2020 - die ontzettende domme neppe vids van de 'val-dood-op-straat' variant uit China dan?
Duidelijk paniekzaaijende fake bullshit vanaf het begin.

The media, politiek, medical industry/professionals knew this was fake.....but went right along with the whole plandemic shitshow.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201058260
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 19:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Welke user riep hier een paar weken geleden dat hij zeker was dat we in NL nooit meer maatregelen in zouden voeren voor covid?
Ikke!
Maar ik zei niet ‘nooit maatregelen’. Niet weer een totale lockdown.
Doen we niet weer.
Vakman pur sang
pi_201058352
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ikke!
Maar ik zei niet ‘nooit maatregelen’. Niet weer een totale lockdown.
Doen we niet weer.
Dan kan je nog gelijk gaan krijgen. Geen idee of we ooit nog een lockdown gaan krijgen namelijk.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:52:10 #56
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201058417
Wel mooi dat de meerderheid kotsbeu wordt van deze horseshit
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:52:38 #57
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201058431
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dan kan je nog gelijk gaan krijgen. Geen idee of we ooit nog een lockdown gaan krijgen namelijk.
Zeker wel. Covid-22 inbound
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201058453
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Zeker wel. Covid-22 inbound
Dat covid19 werd ook wel een beetje ouderwets. B-)
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:58:41 #59
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201058574
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dat moeras was wel een beetje leeg inderdaad
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:00:06 #60
88815 The_Emotion
98.3
pi_201058602
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Naar mijn lijn der verwachtingen verwacht ik wel een lockdown, wel minder lang en minder zwaar, wel met meer privileges voor gevaccineerden en daarbij onrust. Daar wordt Pro-vac en anti-vac uitgespeeld
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:27:33 #61
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201059209
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:00 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Naar mijn lijn der verwachtingen verwacht ik wel een lockdown, wel minder lang en minder zwaar, wel met meer privileges voor gevaccineerden en daarbij onrust. Daar wordt Pro-vac en anti-vac uitgespeeld
Dit.

Het spel zal nu anders gespeeld gaan worden omdat er nu verandering is qua spelers.

Met een nieuwe lockdown pak je de "Shit, ik wil ook uit eten / de IntraTuin in, kerstballen kijken" - twijfelaar. Kwak er nog een professioneel en mooi in elkaar geflanst schepje angst op en je hebt weer een groep te pakken van de zwevende anti-vaxxers. Wat uiteindelijk overblijft is dan een minderheid van terecht kritische mensen die dan nóg meer maatschappelijke druk zal ervaren. Wat dan volgt? Dat merken we allen snel genoeg, en dat is het mooie van deze hele shitshow; de climax ligt niet jaren en jaren in de toekomst, maar vrij dichtbij.
Mai pben rai~!
pi_201059220
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:52 schreef inslagenreuring het volgende:
Wel mooi dat de meerderheid kotsbeu wordt van deze horseshit
Wat nog mooier is is dat de werkende elite er klaar mee is. Ook de huismoeders en de schoolgaande kinderen. Spuugzat om thuis te zitten voor wat oude vellen,
Vakman pur sang
pi_201059371
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Zoooo 2019
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:32:46 #64
88815 The_Emotion
98.3
pi_201059374
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:27 schreef KNAK het volgende:

[..]
Dit.

Het spel zal nu anders gespeeld gaan worden omdat er nu verandering is qua spelers.

Met een nieuwe lockdown pak je de "Shit, ik wil ook uit eten / de IntraTuin in, kerstballen kijken" - twijfelaar. Kwak er nog een professioneel en mooi in elkaar geflanst schepje angst op en je hebt weer een groep te pakken van de zwevende anti-vaxxers. Wat uiteindelijk overblijft is dan een minderheid van terecht kritische mensen die dan nóg meer maatschappelijke druk zal ervaren. Wat dan volgt? Dat merken we allen snel genoeg, en dat is het mooie van deze hele shitshow; de climax ligt niet jaren en jaren in de toekomst, maar vrij dichtbij.
Dat scenario heb ik idd voor ogen, daarna fase 2. Wat dat in gaat houden weet ik nog niet.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_201059559
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:32 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Dat scenario heb ik idd voor ogen, daarna fase 2. Wat dat in gaat houden weet ik nog niet.
Wat was fase 1 dan? En wat is het uiteindelijke doel?
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:43:32 #66
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201059634
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]
:')

heb je hem ook weer

Je browser heeft een verkeerde pagina voor.

https://www.rijksoverheid(...)cinatie-tegen-corona

Alsjeblieft :* de juiste...
Mai pben rai~!
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:45:20 #67
88815 The_Emotion
98.3
pi_201059675
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Fase 1 corona, pestilence, iedereen bang maken met een veredelde verkoudheid.
2,3,4 blijft gissen, maar denk aan war, femine en death.
Het uiteindelijke doel, Brave New World met wat 1984 randjes.
- Ian Malcolm
pi_201059990
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:45 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Fase 1 corona, pestilence, iedereen bang maken met een veredelde verkoudheid.
2,3,4 blijft gissen, maar denk aan war, femine en death.
Het uiteindelijke doel, Brave New World met wat 1984 randjes.
Wat heeft jouw vrouw er mee te maken?

En waarom zou een overheid een brave new world willen?
pi_201060154
Ook even hier posten, want hij is te leuk:

Justin Turdeau wordt de huid even goed volgescholden _O-

twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:17:42 #70
88815 The_Emotion
98.3
pi_201060239
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:04 schreef devlinmr het volgende:

[..]
[..]
Wat heeft jouw vrouw er mee te maken?
Hooguit de Mexicaanse variant... maar je weet vast wel dat ik famine bedoel.
quote:
En waarom zou een overheid een brave new world willen?
Ik denk dat de overheid er tegen die tijd niets over te zeggen heeft, we zijn inmiddels allemaal verbonden aan Google, Twitter en Facebook, het is toch tijd voor nieuw leiderschap?

Onlangs Brave New World Revisited (1958) gelezen waarbij Huxley 27 jaar na zijn verhaal (1931) de ontwikkelingen van de maatschappij in een razend tempo zag veranderen naar een wereld die hij eerder beschreef.
Overbevolking, overorganisatie, propaganda in het westen en het communisme, hersenspoelen, het komt allemaal voorbij. En voorzag dat in inmiddels deze eeuw de huidige manier van regeren en de maatschappij niet meer werkt.
De beste man heeft op een hoop punten gelijk gehad.

Maar het kan ook zijn dat ik een liefhebber ben van dystopische verhalen.

In een interview
- Ian Malcolm
pi_201060643
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:17 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Hooguit de Mexicaanse variant... maar je weet vast wel dat ik famine bedoel.
ja, maar dat is minder leuk :s)
quote:
[..]
Ik denk dat de overheid er tegen die tijd niets over te zeggen heeft, we zijn inmiddels allemaal verbonden aan Google, Twitter en Facebook, het is toch tijd voor nieuw leiderschap?
Google wellicht, persoonlijk heb ik geen FB of Twitter of welke andere Social media dan ook
quote:
Onlangs Brave New World Revisited (1958) gelezen waarbij Huxley 27 jaar na zijn verhaal (1931) de ontwikkelingen van de maatschappij in een razend tempo zag veranderen naar een wereld die hij eerder beschreef.
Overbevolking, overorganisatie, propaganda in het westen en het communisme, hersenspoelen, het komt allemaal voorbij.
volgens mij haal je 2 boeken door elkaar. BNW heeft geen overbevolking daar "geboortes" centraal geregeld zijn. Communisme ook niet echt, eerder rationalisme en technologie
quote:
En voorzag dat in inmiddels deze eeuw de huidige manier van regeren en de maatschappij niet meer werkt.
De beste man heeft op een hoop punten gelijk gehad.
Nostradamus ook als je achteraf kijkt
quote:
Maar het kan ook zijn dat ik een liefhebber ben van dystopische verhalen.
denk t
quote:
Zal morgen eens kijken
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:00:14 #72
88815 The_Emotion
98.3
pi_201061506
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]
ja, maar dat is minder leuk :s)
[..]
Google wellicht, persoonlijk heb ik geen FB of Twitter of welke andere Social media dan ook
Jij misschien niet, maar een hoop anderen wel. Ook in dit topic worden regelmatig tweets gepost
quote:
[..]
volgens mij haal je 2 boeken door elkaar. BNW heeft geen overbevolking daar "geboortes" centraal geregeld zijn. Communisme ook niet echt, eerder rationalisme en technologie
De 2 boeken die ik noem zijn Brave New World en Brave New World Revisited, die 27 jaar later geschreven werd, daar komen die onderwerpen aan te pas.
Het heeft mij wel aan het denken gezet.
quote:
[..]
Nostradamus ook als je achteraf kijkt
Met zijn strakke groene broek
quote:
denk t
[..]
Zal morgen eens kijken
Doen, het duurt een half uurtje en het gaat ook over wat hij in Revisited beschreef.

[ Bericht 1% gewijzigd door The_Emotion op 24-08-2021 23:09:11 ]
- Ian Malcolm
pi_201061719
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:27 schreef KNAK het volgende:

[..]
Dit.

Ik kijk vooral naar wat er in het buitenland gebeurt. Dat type lockdown zie ik nog nergens. In Australie en andere landen is de lockdown voor iedereen volgens mij, gevaccineerd en ongevaccineerd.
pi_201061772
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 23:00 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Jij misschien niet, maar een hoop anderen wel. Ook in dit topic wordt regelmatig tweets gepost
[..]
dan hoef je nog geen account te hebben ;)
quote:
De 2 boeken die ik noem zijn Brave New World en Brave New World Revisited, die 27 jaar later geschreven werd, daar komen die onderwerpen aan te pas.
"revisited" is non fictie waarin hij kijkt naar of de voorspellingen die hij had gedaan uitgekomen zijn, of aan t uitkomen zijn. Hij kijkt daarbij nogal subjectief naar de wereld en pikt daar uit wat hij vindt passen
quote:
[..]
Met zijn strakke groene broek
[..]
stond hem goed
pi_201061790
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 23:09 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Ik kijk vooral naar wat er in het buitenland gebeurt. Dat type lockdown zie ik nog nergens. In Australie en andere landen is de lockdown voor iedereen volgens mij, gevaccineerd en ongevaccineerd.
Ongevaccineerden die geweigerd worden in winkels, horeca, scholen, cultuur, entertainment en een hoop beroepen die allemaal wel toegankelijk zijn voor mensen die wel een prikje hebben gehad komt al heel veel voor in ons omringende landen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')