SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
#metoo...quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan al die nummers nog steeds zo meezingen, ook de niet-hits waarschijnlijk
quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Het is wel knap dat dat je met 1 deun zoveel hits wet te scoren...
1x per avond mag hetquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:04 schreef Symphonic het volgende:
https://www.nu.nl/288784/(...)jd-in-schotland.html
Nou echt wel!quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het zal je gebeuren, heb je wel een goed verhaal op verjaardagen
quote:20:01 : 10cc - Rubber Bullets
20:06 : Steeleye Span - All Around My Hat
20:10 : Andy Williams - Music To Watch Girls By
20:13 : Dave Dee Dozy Beaky Mick & Tich - Zabadak
20:17 : Hank Mizell - Jungle Rock
20:19 : Paul McCartney & Wings - Listen To What The Man Said
20:23 : Little River Band - Forever Blue
20:28 : The Nice - America
20:34 : Andre Brasseur - The Kid
20:37 : Johnny Guitar Watson - A Real Mother For Ya
20:42 : The Everly Brothers - Cathy's Clown
20:44 : Manfred Mann - Ha Ha, Said The Clown
20:47 : Kayak - Mammoth
20:50 : Dizzy Man's Band - The Opera
20:53 : Chicory Tip - Son Of My Father
20:56 : Donna Summer & Barbra Streisand - No More Tears (Enough Is Enough) (12 Inch Version)
21:08 : Bronski Beat - No More War
21:12 : Bonnie Tyler - Lost In France
21:16 : Crazy Frog - Axel F
21:18 : Perfecto All Stars - Reach Up (Papa's Got A Brand New Pig Bag)
21:22 : Lene Lovich - Say When
21:25 : Iwan Esseboom - Wittie Visie (Gregor Salto Remix)
21:28 : The Associates - Party Fears Two (US Album Remix)
21:33 : Jan Rot - Counting Sheep
21:36 : Time Bandits - Endless Road
21:40 : Public Image Limited - Rise
21:46 : Modern Talking - No. 1 Hit Medley
21:54 : Babys - Isn't It Time
21:57 : Frank Ashton & Mariska Van Kolck - Let Your Sun Shine
22:01 : Ikke Hüftgold & Honk! - Alle Blau (Bella Ciao)
22:02 : Ikke Hüftgold - Alle Blau (DJ Edit)
22:06 : Mike Oldfield & Maggie Reilly - To France (Extended Version)
Ik ben er helaas niet bij...quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:07 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zaterdag de pre melting show doen
Is toch ook super leuk!quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er helaas niet bij...
Heb een reünie van de middelbare school overdag in Zoetermeer en moet dan racen naar Krommenie voor een whisky proeverij met BBQ...
Doe je goed!, lekker ritje ook welquote:Op maandag 23 augustus 2021 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er helaas niet bij...
Heb een reünie van de middelbare school overdag in Zoetermeer en moet dan racen naar Krommenie voor een whisky proeverij met BBQ...
En jullie gaan ook weg als stelletje mag ik hopenquote:Op maandag 23 augustus 2021 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, wij komen als stelletje.
Mw. MM zat in dezelfde klas...
Ik moest even nadenken, maarquote:Op maandag 23 augustus 2021 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
En jullie gaan ook weg als stelletje mag ik hopen
Helaas lees ik dat nu pas. Ik was o.a. aan het fietsen en TV aan het kijken.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:13 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien @:DJ11 nog wel eens de dinsdagavond voor zijn rekening neemt, doe ik dat vanavond vanaf 20.00 uur.
We duiken de krochten van de vaak vergeten muziek dan weer in…
Je hebt groot gelijk.quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:54 schreef livelink het volgende:
Ah, show gemist. Ik was bij mijn ouders omdat mijn moeder jarig was en we zijn gezellig uit eten geweest. Misschien een beetje schrijnend wel na het nieuws van Diaan, maar als ik me iets heb gerealiseerd de laatste tijd is dat we alle momenten die we samen hebben mee moeten pakken.
Gefeliciteerd nogquote:Op maandag 23 augustus 2021 23:54 schreef livelink het volgende:
Ah, show gemist. Ik was bij mijn ouders omdat mijn moeder jarig was en we zijn gezellig uit eten geweest. Misschien een beetje schrijnend wel na het nieuws van Diaan, maar als ik me iets heb gerealiseerd de laatste tijd is dat we alle momenten die we samen hebben mee moeten pakken.
Dan heb je het vast nodig gehad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 07:17 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Symph en Melting. Tikje verslapen![]()
Maar lang leve het thuiswerken. Dan is verslapen geen probleem.
Heerlijk gegetenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 06:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk.
Gefeliciteerd met je moeder nog en lekker gegeten hoop ik?
Het is omdat je het zegt en omdat de wekker afgingquote:
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:12 schreef just me het volgende:
[..]
Het is omdat je het zegt en omdat de wekker afging
goedemorgen
quote:
Moet jij nog oefenen dan, of ga je weer op je sloffen winnen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:17 schreef just me het volgende:
[..]mooi dagje om te golfen, oefenen voof het toernooi komend weekend.
Het is een toernooi waar veel mensen van "buiten" ook op hebben ingeschreven. De hele goede hebben een handicap van onder de 10 en ik heb een handicap van rond de 30.. meedoen is al leuk, winnen, nee, dat zit er deze keer niet inquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet jij nog oefenen dan, of ga je weer op je sloffen winnen?
Hey hey dat is geen instellingquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:48 schreef just me het volgende:
[..]
Het is een toernooi waar veel mensen van "buiten" ook op hebben ingeschreven. De hele goede hebben een handicap van onder de 10 en ik heb een handicap van rond de 30.. meedoen is al leuk, winnen, nee, dat zit er deze keer niet in
nee het is de waarheidquote:
Winnen is belangrijker dan meedoen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:48 schreef just me het volgende:
[..]
Het is een toernooi waar veel mensen van "buiten" ook op hebben ingeschreven. De hele goede hebben een handicap van onder de 10 en ik heb een handicap van rond de 30.. meedoen is al leuk, winnen, nee, dat zit er deze keer niet in
Ook fijn voor hem om even buiten te zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:09 schreef Rafeiro het volgende:
Gewoon genieten ja. vanaf morgen 3 weken "hel" dan gaan ze hier binnen bezig dus, moet er ook 2 uur uit ergens als ze de kelder gaan isoleren. Denk dat ik dan met draakje maar buiten ga zitten, want als ik er uit moet kan draakje niet binnen blijven. Vogeltjes hebben gevoelige luchtwegen. Zo ontzettend geen zin in....
Maar ja het is niet anders. En dan is het over 3 weken ook maar klaar. Maar heb gisteren met de huishoudelijke hulp tuinmeubilair weer buiten gesteld dus dan mag de kooi dan mooi 2 uurtjes op de tafel staan. In de luwte.
Kan de buurt zijn gesnater nog weer wat beter aanschouwen
Want de naam Draakje doet hij soms wel echt eer aan
Kootwijk?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:32 schreef Tjoent het volgende:
Je kunt ook 3 weken hei doen i.p.v. 'hel', Raf![]()
De hei staat nu in bloeije neemt een hutje mee en genieten maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
En je hebt kans Tjoent tegen het lijf te lopen, zo te zien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:32 schreef Tjoent het volgende:
Je kunt ook 3 weken hei doen i.p.v. 'hel', Raf![]()
De hei staat nu in bloeije neemt een hutje mee en genieten maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelderland is toch wel een plusquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:35 schreef Tjoent het volgende:
[..]![]()
Elders op de Veluwte.
Maar in Brabant en Drenthe schijnen ze ook hei te hebben. Je kunt alle kanten op
Ja, dat klopt. Maar mooier dan voorgaande jaren zelfs en toen was ie al prachtig.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:41 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar mooier dan voorgaande jaren zelfs en toen was ie al prachtig.
https://www.destentor.nl/(...)-de-veluwe~a8b7fd93/
Filmpje
Bedanktquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:37 schreef Melting het volgende:
[..]
En je hebt kans Tjoent tegen het lijf te lopen, zo te zien.
Fijne vakantie Tjoent.
Ik dacht dat je nu midden op de hei was, vandaar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:45 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Bedankt![]()
(Doet nu net of ze vakantie heeft..)
Misschien kom ik je ooit wel tegen en heeft niemand elkaar gezien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:45 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Bedankt![]()
(Doet nu net of ze vakantie heeft..)
Min of meer wel hoor, maar dit was gisteren...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nu midden op de hei was, vandaar.
Min of meer..... wat mysterieus!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:48 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Min of meer wel hoor, maar dit was gisteren...
Als je die parkiet of dwergpapegaai of wat is het ook alweer voor beestjequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Misschien kom ik je ooit wel tegen en heeft niemand elkaar gezien.
Zo suf kan het ook
Daar heb ik ook mooie foto's van gezien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Paar jaar geleden waren we te vroeg voor een echt uitbundig bloeiende Lüneburger Heide, maar die zie ik elke dag in de leader van de serie die ik volg
Haha ik moest lachen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:50 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Als je die parkiet of dwergpapegaai of wat is het ook alweer voor beestjeop je schouder hebt dan herken ik je vast wel
Maak er maar een gezellige middag van.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:49 schreef Rafeiro het volgende:
Pa belde net even of ik al wakker was12 uur begint zijn tocht. Dan is hij rond 13:00 hier bakkie pleur dan en dan naar de huisarts, dan nog een bakkie pleur en dan weer uur terug.
Ach je daar waar mogelijk. Ben zo verbaasd dat hij hierom hier komt. Half uur fietsen kan ik wel maar zo net voor renovatie vind ik het stiekem wel heel fijn. Denk dat hij ook wel doorheeft hoe erg ik tegen morgen op zie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:49 schreef Rafeiro het volgende:
Pa belde net even of ik al wakker was12 uur begint zijn tocht. Dan is hij rond 13:00 hier bakkie pleur dan en dan naar de huisarts, dan nog een bakkie pleur en dan weer uur terug.
Zeg ik nou iets heel geks als ik het idee heb dat je nog wat meer begeleiding op dat gebied kunt gebruiken? Directe dagelijkse begeleiding die beschikbaar is en op dat soort dingen toeziet (en meteen wat aanspraak).Niet te veel in je eentje blijven worstelen he?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:48 schreef Rafeiro het volgende:
Denk dat dat het ook wel goed is voor mij nog wat hardere aanpak.
Dat klinkt heel verstandig Raf, niet kloten met je gezondheid hèquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:14 schreef Rafeiro het volgende:
Nee dat was dus ook het idee, dat medicatie door mijn keel duwen was logischerwijs wat gekscherend gesteld, maar wel zo van gvd, je moet die pillen wel nemen, je krijgt er niet zomaar 20 ofzo per dag. En daarin neemt zij nu actie, met nadrukkelijke toestemming hoor, anders mag dat niet.
Wel heftig om zo geconfronteerd te worden, maar dan maar liever ook echt lomp erop in plaats van lafjes toekijken,
De timing is niet ideaal nu met de renovatie, maar soit. Pak mien maar an juffie![]()
En juffie 2 en 3. Sta er wel echt voor open. Zal pittig zijn, maar moet gewoon een keer beter gaan. En druk die pilleen maar mijn strot in.
Reactie van hulp nadat ik haar verwittigdequote:🤔🤔🤔🤔🤔
Ik heb morgenochtend belafspraak met haar staan. Kreeg haar nu niet meer telefonisch te pakken
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:30 schreef Fogel het volgende:
MED / MadMaster wordt MUZ-moderator!
Woop woop
Succes Mad
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was verdomme zelf nog niet eens op de hoogte…![]()
OMG, krijgen we nu de strenge-meester-kant van MadMaster te zienquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij gaat er met de zweep over.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:36 schreef livelink het volgende:
[..]
OMG, krijgen we nu de strenge-meester-kant van MadMaster te zien![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:39 schreef livelink het volgende:
DJ11 krijgt meteen een PSB-quotum. Melting krijgt een Mieke-verbod en DJVout krijgt een algeheel feestdagenverbod.
Gooi ze gewoon in de mix.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
En help, ik heb ineens allemaal extra enge knopjes waar ik eigenlijk nog geen idee van heb wat ik er mee kan en moet…
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:54 schreef just me het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
blauw, blauw, blauw
De plaat die je wist dat zou komen....quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:55 schreef just me het volgende:
hoe blauw was die playlist gisterenavond
Wat ga je eten? Ik moet nog iets verzinnen namelijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:05 schreef just me het volgende:
Oh ja, ik ging mijn eten even opwarmen
Ben jij niet ook eens blauw geweest?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh jee, Mad is over naar The Dark Side...
Succes met al die opties en knopjes enzo
Ik had gekookte aardappel, runderrollade, tuinboontjes en als toetje bananenvla.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat ga je eten? Ik moet nog iets verzinnen namelijk.
Op zich lekker, maar ik zoek het makkelijker vandaag.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had gekookte aardappel, runderrollade en tuinboontjes.
quote:
Nope, ik kijk wel lekker uit, ik ben op andere fora mod geweest (en zelfs even admin), noooooit meerquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben jij niet ook eens blauw geweest?
Ik ben heel lui naar de toko gegaan en heb daar eten gekochtquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat ga je eten? Ik moet nog iets verzinnen namelijk.
Mmm, ik ga maar wat verzinnen dan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben heel lui naar de toko gegaan en heb daar eten gekocht
Let er vooral op dat je nu een editknop naast de quoteknop hebt, dat gaat bij mij soms foutquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
En help, ik heb ineens allemaal extra enge knopjes waar ik eigenlijk nog geen idee van heb wat ik er mee kan en moet…
Ben je nu zeehondjes aan het knuppelen?quote:
Knuffelen… niet knuppelen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je nu zeehondjes aan het knuppelen?
Ja, dat heb ik al ondervonden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Let er vooral op dat je nu een editknop naast de quoteknop hebt, dat gaat bij mij soms fout
Wait, what?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik al ondervonden.
Wilde iets quoten en zat ineens in de post van een ander…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
'Ineens' is een groot woord.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wait, what?
Ineens blauw?
Sterkte!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:43 schreef brother52 het volgende:
Gister de cranberry ook al gespot tijdens een wandeling met behoorlijke hindernis.Zal ik het maar verklappen dan? Je kunt ook cranberry's vinden onderaan de duinenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Nee, dat niet echt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Maare, heeft Bosbeetle het te druk dat er versterking nodig is?
Geniet je een beetje van je ontgroening?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat niet echt.
Maar ik wil ook wel eens een TT kunnen wijzigen…
Dat valt tot nog toe reuze mee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geniet je een beetje van je ontgroening?
Dat zeg je nu pasquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Zal ik het maar verklappen dan? Je kunt ook cranberry's vinden onderaan de duinen
Dat moet dan wel een heel lekker biertje zijn geweest.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu pas![]()
We hadden aan het begin ook beter links kunnen gaan in plaats van rechts. Dat had ruim 12 kilometer op blote voeten gescheeld (door de wat te diepe plassen waar we niet omheen konden/wilden) om uiteindelijk een lokaal gebrouwen biertje te drinken.
Zeker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een heel lekker biertje zijn geweest.
Je hebt nu wel een mooi excuus om topics die je niet aan staan te sluiten onder het motto van: Oh, ik dacht dat die bij mijn ontgroening hoordequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik had dus een radio show willen doen, maar ik ben nu even druk met mijn ontgroening.
Misschien later nog wat via de stream...
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je hebt nu wel een mooi excuus om topics die je niet aan staan te sluiten onder het motto van: Oh, ik dacht dat die bij mijn ontgroening hoorde
Ik heb nooit de lol van die ontgroening ingezien, het is toch geen studentenverenigingquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik had dus een radio show willen doen, maar ik ben nu even druk met mijn ontgroening.
Misschien later nog wat via de stream...
Bij een studentenvereniging heb ik ook nooit de lol van een ontgroening gezien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nooit de lol van die ontgroening ingezien, het is toch geen studentenvereniging
Ligt er toch ook aan naar wat voor vereniging je gaat? Het zal niet overal bar en boos zijn toch ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij een studentenvereniging heb ik ook nooit de lol van een ontgroening gezien.
Ach, er worden wat onzin topics aangemaakt in MUZ en die mag ik dan opsporen en sluiten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nooit de lol van die ontgroening ingezien, het is toch geen studentenvereniging
zo leer je wel je knopjes gebruikenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, er worden wat onzin topics aangemaakt in MUZ en die mag ik dan opsporen en sluiten.
Ik ben moderator op verschillende websites of dat geweest en ik heb daar in het echie wel ergere dingen meegemaakt...
Precies, prima oefeningen en eigenlijk vallen al die extra opties bij nader inzien ook wel mee...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
zo leer je wel je knopjes gebruiken
Het wordt steeds bar- en bozer, ook bij de verenigingen waar het vroeger mee viel. Maar niemand heeft me ooit kunnen overtuigen van het feit dat het nuttig is omdat je op die manier een band kweekt met je mede-feuten. Je kunt volgens mij ook heel goed (beter zelfs) een band kweken met het doen van leuke dingen in plaats van vernederd en uitgeput te worden. En dan laat ik de lichamelijk gevaarlijke zaken maar buiten beschouwing.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ligt er toch ook aan naar wat voor vereniging je gaat? Het zal niet overal bar en boos zijn toch ?
Gewoon open laten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, er worden wat onzin topics aangemaakt in MUZ en die mag ik dan opsporen en sluiten.
Ik ben moderator op verschillende websites of dat geweest en ik heb daar in het echie wel ergere dingen meegemaakt...
En de mods van ander subforum die topic openen stuur je DM dat ze hun eigen rotzooi moeten opruimen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, ik heb ook nog collega's hier...
Nou, laat die knopjes dan maar horen dan!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:22 schreef MadMaster het volgende:
De betrekkelijke storm is gaan liggen en dus is het tijd om de stream zo aan te zetten en andere knopjes in te drukken...
Ze staan op 'Aan'...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, laat die knopjes dan maar horen dan!
Ik zal het relatief rustig houden en ook jullie zie ik...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij zijn de onbekende luisteraar. Morgen afspraak voor electra, dus zitten bedenken wat we nodig hebben en wat we evt verder willen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:48 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit wel goede muziek om over elektra na te denken.
Je kon er 'fancy' ringtones op zetten volgens mij. En dat was het dan ook wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Over elektra gesproken, ik heb net een oplader van een Nokia 3310 opgedoken om een telefoon van mijn schoonzus op te kunnen laden, omdat ze wil weten wat er op staat.
Kon er überhaupt iets op zo'n telefoon geplaatst worden? Daarmee kon je toch alleen maar bellen en SMS'en?
Daar staan dan ws tien smsjes opquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Over elektra gesproken, ik heb net een oplader van een Nokia 3310 opgedoken om een telefoon van mijn schoonzus op te kunnen laden, omdat ze wil weten wat er op staat.
Kon er überhaupt iets op zo'n telefoon geplaatst worden? Daarmee kon je toch alleen maar bellen en SMS'en?
O ja, die kon je zelf nog creëren ook als je een beetje verstand van muzieknoten had...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kon er 'fancy' ringtones op zetten volgens mij. En dat was het dan ook wel.
Was dat niet gekoppeld aan je SIM kaart?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar staan dan ws tien smsjes op
Oh geen idee, ik had vroeger een telefoon en daar moest ik steeds smsjes wissen omdat het geheugen vol was. Mijn eerste. Ik heb nu mijn 3e en dat was officieel een smartphone, maar je kunt er eigenlijk niks meer meequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was dat niet gekoppeld aan je SIM kaart?
Die zit er namelijk niet meer in...
Mijn Samsung S7 Edge van 3 jaar oud met 32 Gb aan intern geheugen was onlangs vol.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik had vroeger een telefoon en daar moest ik steeds smsjes wissen omdat het geheugen vol was. Mijn eerste. Ik heb nu mijn 3e en dat was officieel een smartphone, maar je kunt er eigenlijk niks meer mee
Dat gaat echt nergens meer over neequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn Samsung S7 Edge van 3 jaar oud met 32 Gb aan intern geheugen was onlangs vol.
Die apps vreten opslagruimte en dus heb ik er nu maar 1 aangeschaft met 128Gb aan interne opslag en heb die uitgebreid met 128Gb extern geheugen...
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:19 schreef livelink het volgende:
Was het eigenlijk een open sollicitatie van jouw kant, MadMaster?
Zo lang geleden ben je er toch ook niet geweest?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:21 schreef livelink het volgende:
Ik ga morgen maar weer eens naar kantoor. Anders wordt die drempel om te gaan steeds groter.
1 juli voor het laatst, maar dat is dus ook al weer 7 weken geleden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang geleden ben je er toch ook niet geweest?
Ik heb voor volgende week een face-to-face meeting op het werk bepaald, zie ik ook weer eens wat collega's in het echt. Sommige hebben er geen zin in, wegens de resitijd uit alle hoeken van het land.
Maar ik heb er een borrel aan vast geplakt...
Dat valt nog mee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
1 juli voor het laatst, maar dat is dus ook al weer 7 weken geleden.
#metooquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Ow, ik hou niet zo van dit soort kleffe tracks.
Ik draai nu alleen zaken die ik nooit heb gedraaid of ooit maar 1 keer...
Istatistieken van een database...
Het programma waarmee ik dit allemaal aan elkaar flans (Virtual DJ) heeft een sterke database met allerlei info over de aanwezige tracks. Queries en filters kan ik er zelf op aanmaken, buiten de lading standaard queries en filters die er al bij zitten.quote:
Klinkt goed. Is trouwens best een lekkere track.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het programma waarmee ik dit allemaal aan elkaar flans (Virtual DJ) heeft een sterke database met allerlei info over de aanwezige tracks. Queries en filters kan ik er zelf op aanmaken, buiten de lading standaard queries en filters die er al bij zitten.
Ideaal...
Deze track heb ik bijv. 1 keer eerder gedraaid op 8 mei 2018...
Voor de statistieken: Kernkraft 400 (Chris Schweizer Remix) - Zombie Nation...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt goed. Is trouwens best een lekkere track.
Ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:50 schreef MadMaster het volgende:
En dat gaat dan over in The Gossip - Heavy Cross (Burns Remix)...
Dit is de laatste: Feel Free (Remix) van Yves DeRuyter.quote:
Haha, ik word helaas niet voor 24/7 betaald...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:59 schreef livelink het volgende:
Jij kan natuurlijk nog niet naar bed. Jij hebt mod-nachtdienst.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haha, ik word helaas niet voor 24/7 betaald...
[ afbeelding ]
Je kent deze groepering uit de UK: The Mods?quote:
Ik kende ze niet, maar ik vond het grappig. Zijn ze zo controversieel?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent deze groepering uit de UK: The Mods?
Ik heb daarover ooit iets gezegd, over die groepering dus, en kreeg meteen op mijn donder hier...
Ik ga ook echt naar bed. Ik ben moe en morgen moet ik om 07.30 de deur uit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Welterusten, maak het niet te laat als je morgen op pad moet...
* MadMaster neemt zijn nieuwe taak heel serieus...
Valt wel mee, maar het waren niet altijd lieverdjes:quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kende ze niet, maar ik vond het grappig. Zijn ze zo controversieel?
quote:En dank je wel voor deze blauwe set
Goedemorgen.quote:
Ja, ik glij een beetje af hier thuis, dus ik ga het weer proberen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 06:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Vandaag al op tijd op pad, las ik. Ga je op kantoor werken vandaag?
Dan heb je groot gelijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 06:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik glij een beetje af hier thuis, dus ik ga het weer proberen.
Nou, ik geloof dat er hooguit 3 anderen aanwezig zijn, waaronder een nieuwe collega die maandag is begonnen. En mijn leidinggevende is er, dus dat is misschien wel goed.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heb je groot gelijk.
En is ook vast wel weer leuk om je collega's weer eens te zien.
Dan leer je de nieuwe collega in ieder geval wat beter kennen. Kan ook geen kwaad.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 06:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik geloof dat er hooguit 3 anderen aanwezig zijn, waaronder een nieuwe collega die maandag is begonnen. En mijn leidinggevende is er, dus dat is misschien wel goed.
Ja precies. Jij snapt het.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 06:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan leer je de nieuwe collega in ieder geval wat beter kennen. Kan ook geen kwaad.
En je kan je eventuele frustratie even bij je leidinggevende neerleggen.
Het stomme is dat ik dat wel weet, maar ik wil gewoon geen vreemden in huis zonder mijen mijn computerwil ik niet missen en Draakje niet. Gek in mijn kop dus zeg maar, heel niet logisch. terwijl ik dat normaal juist ben.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 06:37 schreef livelink het volgende:
Sterkte met de renovatie, Rafeiro.
Ik kan helaas je gedachten en handelingen niet sturen, anders had ik je echt die rustwoning in gedwongen. Er is geen enkele meerwaarde aan het aanwezig zijn tijdens de renovatie (de illusie dat je controle hebt is echt niet meer dan een illusie) en de rustwoning zou je ook daadwerkelijk rust hebben gegeven, dat weet ik zeker.
Ja, ik kan je argumenten nu wel weerleggen, maar dat heeft geen zin. Dus voor nu vooral veel sterkte gewenst en probeer je zelf alsjeblieft staande te houden in deze periodequote:Op woensdag 25 augustus 2021 06:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik dat wel weet, maar ik wil gewoon geen vreemden in huis zonder mijen mijn computerwil ik niet missen en Draakje niet. Gek in mijn kop dus zeg maar, heel niet logisch. terwijl ik dat normaal juist ben.
Elke morgen loop ik naar buiten om te kijken hoe het met mijn baby tomaatjes is, ze zijn nog klein en groen maar ik hoop dat ze toch nog rood worden. Ik heb ook pompoen in de tuin staan en dat groeit en groeit!quote:
Tomaatjes…quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:31 schreef just me het volgende:
[..]
Elke morgen loop ik naar buiten om te kijken hoe het met mijn baby tomaatjes is, ze zijn nog klein en groen maar ik hoop dat ze toch nog rood worden. Ik heb ook pompoen in de tuin staan en dat groeit en groeit!
Heb jij zo'n groene vingers?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:31 schreef just me het volgende:
[..]
Elke morgen loop ik naar buiten om te kijken hoe het met mijn baby tomaatjes is, ze zijn nog klein en groen maar ik hoop dat ze toch nog rood worden. Ik heb ook pompoen in de tuin staan en dat groeit en groeit!
spannendquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tomaatjes…![]()
Pompoen…![]()
Afgelopen week begon er ineens een verse gemberwortel op 3 plekken spontaan uit te lopen.
Mw. MM heeft die delen nu afgesneden en in de aarde gezet.
Eens kijken wat dat gaat doen…
k heb helemaal geen groene vingers maar ik kreeg van mijn broer stekjes en nu vind ik het wel erg leuk. De pompoen komt van de actie van AH. Het is gewoon leuk om te volgen hoe het allemaal gaatquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij zo'n groene vingers?
Als ze nu groen zijn, zal dat wel goed komen, toch? Of hebben ze meer warmte nodig?
just me's volkstuintje.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:39 schreef just me het volgende:
[..]
k heb helemaal geen groene vingers maar ik kreeg van mijn broer stekjes en nu vind ik het wel erg leuk. De pompoen komt van de actie van AH. Het is gewoon leuk om te volgen hoe het allemaal gaat
quote:
dat is wel iets voor onze MadModquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:52 schreef Melting het volgende:
Baby van albumhoes 'Nevermind' klaagt Nirvana aan
https://www.hln.be/muziek(...)LmaeDemQexL29Ifn08LY
Que?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:55 schreef just me het volgende:
[..]
dat is wel iets voor onze MadMod
om uit te pluizen of de aanklacht al dan niet terecht isquote:
Ik hou het bij bij MadMod, MadJudge vind ik iets te veel van het goede...quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:28 schreef just me het volgende:
[..]
om uit te pluizen of de aanklacht al dan niet terecht is![]()
Nu al indekken tegen een note of ban...quote:was niet serieus hoor
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou het bij bij MadMod, MadJudge vind ik iets te veel van het goede...
[..]
Nu al indekken tegen een note of ban...
Slurp ze...quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:40 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ga op de koffie bij een vriendin
Veel plezier.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:40 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ga op de koffie bij een vriendin
Goedemorgen.quote:
Makkelijk in onderhoud, ik zeg, houden !!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:16 schreef Rafeiro het volgende:
En mijn nieuwe vloerbedekking [ afbeelding ]
Hoeveel dagen zijn ze in totaal bezig? Of hebben ze gepland?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:54 schreef Rafeiro het volgende:
Geloof dat ze nu klaar zijn voor vandaag
Morgen de ergste herrie dag.
Uithakken doucheputje, boorwerkzamheden voor de mechanische afzuiging, verwijderen van leidingen, weghalen boiler, installeren warmte pomp, zal wel drukke boel zijn dan.
13 september is het klaar als het goed is.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoeveel dagen zijn ze in totaal bezig? Of hebben ze gepland?
Ik zal je matsen...... dan denk ik dat ze 10 september al klaar zijn. Zou niet logisch zijn om op maandag nog even bij je aan de gang te gaan. Ze zullen wel zorgen dat ze op vrijdag klaar zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
13 september is het klaar als het goed is.
Zo, dus even samenvattend. Gisteren of eergisteren vertelde je ons dat de ambulante hulp je je medicijnen maar letterlijk in je mond moet duwen en vandaag meld je dat de ambulante hulp 2,5 week is afgezegd. Met appen krijg je die medicatie niet binnen hoor. Ik meld het maar even.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:21 schreef Rafeiro het volgende:
Oh ja KPN komt zo ook nog de glasvezel doormeten. Hoop niet dat ie onder de grond moet want kruipluik/kelder is ook afgeplaktNah ja dat zoekt die Harrie maar uit dan.
Ik begin het maar los te laten en over me heen te laten komen. Dat is wel voordeel van dat het nu in gang is gezet. Knettergek van die lui over de vloer, dat wel, maar niet zo erg als ik dacht. En de hulp tijdens de renovatie ook even stop gezet, want geen zin om in gesprek te zijn over privé terwijl die bouwlui er zijn.
Wel in overleg en ook aangegeven dat als er wel wat is ik zou bellen of appen. heb er een stuk of zes in mijn telefoon staan, dus dat is wel afgevangen.
Zo, en dat, lief dagboek was mijn verhaal van vandaag.
Oeps…quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, dus even samenvattend. Gisteren of eergisteren vertelde je ons dat de ambulante hulp je je medicijnen maar letterlijk in je mond moet duwen en vandaag meld je dat de ambulante hulp 2,5 week is afgezegd. Met appen krijg je die medicatie niet binnen hoor. Ik meld het maar even.
Ik zweer je; als je mijn kind was had ik inmiddels bij elke instantie een melding en/of klacht lopen. Maar je hebt geluk, je bent mijn kind niet.
Jij bent een vechter voor je kinderen livelinkquote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, dus even samenvattend. Gisteren of eergisteren vertelde je ons dat de ambulante hulp je je medicijnen maar letterlijk in je mond moet duwen en vandaag meld je dat de ambulante hulp 2,5 week is afgezegd. Met appen krijg je die medicatie niet binnen hoor. Ik meld het maar even.
Ik zweer je; als je mijn kind was had ik inmiddels bij elke instantie een melding en/of klacht lopen. Maar je hebt geluk, je bent mijn kind niet.
Ik zit nog even aan de telefoon.quote:
Als je kunt telefoneren en posten kun je ook luisterenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit nog even aan de telefoon.
Het is wel een serieus gesprek.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:26 schreef just me het volgende:
[..]
Als je kunt telefoneren en posten kun je ook luisteren
tenzij het een serieus gesprek is![]()
Goedenavond aRdquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:27 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond , luister ongeveer een half uur mee
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo even op pad en zal later intunen, als ik op tijd terug ben…
Ik hoef alleen maar even een fles whisky ophalen…quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:32 schreef just me het volgende:
[..]fijne avond en misschien tot later
nou, dat kan toch ook in Groningen zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar even een fles whisky ophalen…
Beverwijk, 15 kilometer van hier…quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:34 schreef just me het volgende:
[..]
nou, dat kan toch ook in Groningen zijn
tot snel dan maarquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beverwijk, 15 kilometer van hier…
Oops, wat moet dat moetquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:35 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben genoodzaakt om na dit nummer de uitzending even te staken en opnieuw te starten. Ligt aan een haperende muis, waardoor ik de muis niet meer zie op het paneel van Mixxx.
Ja, rare bug. Mijn muis heeft soms kuren. Als -ie die op het verkeerde moment heeft, zie ik 'm helemaal niet meer in het Mixxx-paneel. Dus dan kan ik geen nummers selecteren, of iets dergelijks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |