SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
#metoo...quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan al die nummers nog steeds zo meezingen, ook de niet-hits waarschijnlijk
quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Het is wel knap dat dat je met 1 deun zoveel hits wet te scoren...
1x per avond mag hetquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:04 schreef Symphonic het volgende:
https://www.nu.nl/288784/(...)jd-in-schotland.html
Nou echt wel!quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het zal je gebeuren, heb je wel een goed verhaal op verjaardagen
quote:20:01 : 10cc - Rubber Bullets
20:06 : Steeleye Span - All Around My Hat
20:10 : Andy Williams - Music To Watch Girls By
20:13 : Dave Dee Dozy Beaky Mick & Tich - Zabadak
20:17 : Hank Mizell - Jungle Rock
20:19 : Paul McCartney & Wings - Listen To What The Man Said
20:23 : Little River Band - Forever Blue
20:28 : The Nice - America
20:34 : Andre Brasseur - The Kid
20:37 : Johnny Guitar Watson - A Real Mother For Ya
20:42 : The Everly Brothers - Cathy's Clown
20:44 : Manfred Mann - Ha Ha, Said The Clown
20:47 : Kayak - Mammoth
20:50 : Dizzy Man's Band - The Opera
20:53 : Chicory Tip - Son Of My Father
20:56 : Donna Summer & Barbra Streisand - No More Tears (Enough Is Enough) (12 Inch Version)
21:08 : Bronski Beat - No More War
21:12 : Bonnie Tyler - Lost In France
21:16 : Crazy Frog - Axel F
21:18 : Perfecto All Stars - Reach Up (Papa's Got A Brand New Pig Bag)
21:22 : Lene Lovich - Say When
21:25 : Iwan Esseboom - Wittie Visie (Gregor Salto Remix)
21:28 : The Associates - Party Fears Two (US Album Remix)
21:33 : Jan Rot - Counting Sheep
21:36 : Time Bandits - Endless Road
21:40 : Public Image Limited - Rise
21:46 : Modern Talking - No. 1 Hit Medley
21:54 : Babys - Isn't It Time
21:57 : Frank Ashton & Mariska Van Kolck - Let Your Sun Shine
22:01 : Ikke Hüftgold & Honk! - Alle Blau (Bella Ciao)
22:02 : Ikke Hüftgold - Alle Blau (DJ Edit)
22:06 : Mike Oldfield & Maggie Reilly - To France (Extended Version)
Ik ben er helaas niet bij...quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:07 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zaterdag de pre melting show doen
Is toch ook super leuk!quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er helaas niet bij...
Heb een reünie van de middelbare school overdag in Zoetermeer en moet dan racen naar Krommenie voor een whisky proeverij met BBQ...
Doe je goed!, lekker ritje ook welquote:Op maandag 23 augustus 2021 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er helaas niet bij...
Heb een reünie van de middelbare school overdag in Zoetermeer en moet dan racen naar Krommenie voor een whisky proeverij met BBQ...
En jullie gaan ook weg als stelletje mag ik hopenquote:Op maandag 23 augustus 2021 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, wij komen als stelletje.
Mw. MM zat in dezelfde klas...
Ik moest even nadenken, maarquote:Op maandag 23 augustus 2021 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
En jullie gaan ook weg als stelletje mag ik hopen
Helaas lees ik dat nu pas. Ik was o.a. aan het fietsen en TV aan het kijken.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:13 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien @:DJ11 nog wel eens de dinsdagavond voor zijn rekening neemt, doe ik dat vanavond vanaf 20.00 uur.
We duiken de krochten van de vaak vergeten muziek dan weer in…
Je hebt groot gelijk.quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:54 schreef livelink het volgende:
Ah, show gemist. Ik was bij mijn ouders omdat mijn moeder jarig was en we zijn gezellig uit eten geweest. Misschien een beetje schrijnend wel na het nieuws van Diaan, maar als ik me iets heb gerealiseerd de laatste tijd is dat we alle momenten die we samen hebben mee moeten pakken.
Gefeliciteerd nogquote:Op maandag 23 augustus 2021 23:54 schreef livelink het volgende:
Ah, show gemist. Ik was bij mijn ouders omdat mijn moeder jarig was en we zijn gezellig uit eten geweest. Misschien een beetje schrijnend wel na het nieuws van Diaan, maar als ik me iets heb gerealiseerd de laatste tijd is dat we alle momenten die we samen hebben mee moeten pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |