abonnement Unibet Coolblue
pi_201051661
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:40 schreef Poepz0r het volgende:
Eens met @de_boswachter wat dat betreft en die pa Adema Dat is gewoon een eitje, mietje en geen man-man zeg maar
Tja ik zei dus al dat ik het meer een man vindt dan pa BB, omdat ik stoere praat en ondertussen je verantwoordelijkheid afschuiven het tegenovergestelde van mannelijk vindt. :') Terwijl pa Adema die verantwoordelijkheid duidelijk wel volledig neemt.

Dat jij en bowa daar niet al te zwaar aan tillen en liever de kinderen van alles te betichten uit hempathie voor in het tokkiewoordenboek 'mannelijke' pa BB was al wel duidelijk.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_201051673
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:49 schreef Verida het volgende:

[..]
of je nu in die "branche" werkt of niet. Het blijft in mijn ogen onzin om te zeggen dat je aan iemands gezicht kunt zien of ze al dan niet helemaal 100 zijn. Bovendien ligt er in mijn optiek geen link tussen ADHD en een stoornis in het autisme spectrum en intelligentie. Een hoog IQ bij ADHD of PDDNOS kan net zo goed voorkomen.
Dat laatste is correct. Dan nog blijft mijn punt staan dat ik - zeker bij kinderen - aan hun blik in de ogen kan zien of ze een autisme stoornis hebben. Kijk maar eens goed naar Miguel en naar dat middelste blonde kereltje (die onder Xaviee komt). 10000% dat je direct ziet wat ik bedoel.
pi_201051689
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:51 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dat laatste is correct. Dan nog blijft mijn punt staan dat ik - zeker bij kinderen - aan hun blik in de ogen kan zien of ze een autisme stoornis hebben. Kijk maar eens goed naar Miguel en naar dat middelste blonde kereltje (die onder Xaviee komt). 10000% dat je direct ziet wat ik bedoel.
Ziek dat iemand met zulke achterhaalde denkbeelden in de branche werkt met kinderen met dit soort rugzakjes. :r
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_201051692
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:50 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Tja ik zei dus al dat ik het meer een man vindt dan pa BB, omdat ik stoere praat en ondertussen je verantwoordelijkheid afschuiven het tegenovergestelde van mannelijk vindt. :')

Dat jij en bowa daar niet al te zwaar aan tillen en liever de kinderen van alles te betichten uit hempathie voor in het tokkiewoordenboek 'mannelijke' pa BB was al wel duidelijk.
Hij meer man als Rob? HAHAHAHAH. Pa Adema met zijn zeikstemmetje _O- Die heeft thuis toch helemaal niks te vertellen joh hou op _O-
pi_201051693
Volgens mij kunnen al die kids prima functioneren m.u.v. Chariënne. Waar ik wel mee te doen heb. Ik zie geen van de ouders weleens met haar bezig zijn. Ze staat er altijd onzichtbaar bij ;(
pi_201051704
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:52 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ziek dat iemand met zulke achterhaalde denkbeelden in de branche werkt met kinderen met dit soort rugzakjes. :r
Uhhh dat is niet ziek :') Het is van de veleeeeeeeeen kenmerken ;) Vaak klopt het, niet altijd ;)
pi_201051710
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens mij kunnen al die kids prima functioneren m.u.v. Chariënne. Waar ik wel mee te doen heb. Ik zie geen van de ouders weleens met haar bezig zijn. Ze staat er altijd onzichtbaar bij ;(
Klopt ja viel mij ook al op. Misschien veel meegemaakt vroeger of iets dergelijks. Je hoort haar ook nooit over haar ouders of iets dergelijks.
pi_201051717
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:51 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dat laatste is correct. Dan nog blijft mijn punt staan dat ik - zeker bij kinderen - aan hun blik in de ogen kan zien of ze een autisme stoornis hebben. Kijk maar eens goed naar Miguel en naar dat middelste blonde kereltje (die onder Xaviee komt). 10000% dat je direct ziet wat ik bedoel.
magisch hoor, om aan de hand van tv beelden een diagnose te stellen....
pi_201051737
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens mij kunnen al die kids prima functioneren m.u.v. Chariënne. Waar ik wel mee te doen heb. Ik zie geen van de ouders weleens met haar bezig zijn. Ze staat er altijd onzichtbaar bij ;(
Van Charienne hebben ze ook zelf verteld dat ze een beperking heeft. Het is overigens wel de enige die er altijd wat verzorgder uitziet dan de rest, haren en kleding.
pi_201051740
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:54 schreef Verida het volgende:

[..]
magisch hoor, om aan de hand van tv beelden een diagnose te stellen....
Ik stel geen diagnose. Ik ben er zeker van dat de helft van die kinderen wat mankeert. Dat is mijn gedachten, niks meer of minder. Overigens zijn die kinderen daar niet minder om dat niet.
pi_201051746
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Klopt ja viel mij ook al op. Misschien veel meegemaakt vroeger of iets dergelijks. Je hoort haar ook nooit over haar ouders of iets dergelijks.
Ik weet niet precies wat ze heeft. Ze was volgens mij bij de geboorte al zo.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:56:05 #112
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_201051754
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:51 schreef Poepz0r het volgende:

Dat laatste is correct. Dan nog blijft mijn punt staan dat ik - zeker bij kinderen - aan hun blik in de ogen kan zien of ze een autisme stoornis hebben. Kijk maar eens goed naar Miguel en naar dat middelste blonde kereltje (die onder Xaviee komt). 10000% dat je direct ziet wat ik bedoel.
Knap van je. Je moet wel een heel deskundige medewerker van een zeer vooraanstaand instituut zijn om deze conclusies te kunnen trekken aan de hand van televisiebeelden en zonder een intakegesprek. ;)

En jouw denkbeelden over mannelijkheid en eventuele homoseksualiteit zijn minstens 60 jaar achterhaald. Of ben je op dat gebied ook al deskundig om conclusies te kunnen trekken naar aanleiding van televisiebeelden?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_201051762
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:55 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik weet niet precies wat ze heeft, maar ze is geestelijk niet in orde. Ze was volgens mij bij de geboorte al zo.
Dat hebben de ouders een keer uitgelegd, toen ze met z'n allen op vakantie waren oid. Dat er wat zuurstofgebrek is geweest bij de bevalling volgens mij.
pi_201051768
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:55 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik weet niet precies wat ze heeft, maar ze is geestelijk niet in orde. Ze was volgens mij bij de geboorte al zo.
Ook daar is dat vrij duidelijk te zien bij dat shot als ze op de bank zit. Kijk maar naar de blik in haar ogen. Ik denk iets van te weinig zuurstof met geboorte of iets dergelijks. Daar kun je meestal nog prima mee functioneren later zeg maar.
pi_201051826
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:52 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ziek dat iemand met zulke achterhaalde denkbeelden in de branche werkt met kinderen met dit soort rugzakjes. :r
Doe eens even normaal! Je verpest het hele topic met je gedrag!
U MAD?
pi_201051887
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Klopt ja viel mij ook al op. Misschien veel meegemaakt vroeger of iets dergelijks. Je hoort haar ook nooit over haar ouders of iets dergelijks.
Over haar ouders? Ben je in de war met Chayenne? Die is vooral heel verlegen denk ik.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 12:04:50 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201051896
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:14 schreef Stepperoller het volgende:

De factor gezinssituatie is de ouders, beperkingen of niet, aan te rekenen. Dus Leandra's kritiek is terecht en valide. Ook is het nogal voorbarig om er vanuit te gaan dat haar vergelijking per definitie een ADHD-vrij gezin betreft, want bij veel mensen die wat ouder zijn is dat nooit gediagnosticeerd als kind als het er niet heel dik bovenop lag. Een harmonieuze gezinssituatie kan de symptomen dan ook beperken.

Noem je mij nou bejaard?! :o :(

Just kidding, maar ik ben idd van een leeftijd dat je of werd opgevoed met regelmatig een tik voor je reet, ongeacht of jij verantwoordelijk was voor wat er aan de hand was, of helemaal jaren 60/70 heppiedepeppie, met een "kinderen hebben helemaal geen opvoeding nodig" houding.

Het was in mijn tijd het een of het ander, ongeacht de status van het gezin, en of je nou met dr Spock opgevoed bent (die een "opvoedkundige tik" geen probleem vond) of dat je helemaal flowerpower opgevoed bent maakt niet uit als het gaat om je eigen kinderen, de kans dat je het zelf herhaalt is vrij klein omdat je weet wat er mis mee was.

En idd, in mijn tijd bestond ADHD (of ADD of ASS) nog helemaal niet, als je dat had dan was je gewoon een lastig kutkind en moest je vaker een tik voor je reet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201052901
Ik vind in één keer vier kinderen maken anders behoorlijk mannelijk van vader Adema :P .
pi_201052930
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 13:18 schreef Tegan het volgende:
Ik vind in één keer vier kinderen maken anders behoorlijk mannelijk van vader Adema :P .
het is eerder moeder Adema die in een keer 4 eieren produceerde....dat heeft niet veel te doen met de "mannelijkheid" van vader Adema, die produceert per keer een paar miljoen zaadcellen....
pi_201052942
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 13:20 schreef Verida het volgende:

[..]
het is eerder moeder Adema die in een keer 4 eieren produceerde....dat heeft niet veel te doen met de "mannelijkheid" van vader Adema, die produceert per keer een paar miljoen zaadcellen....
Anders ga je even serieus in op een grapje.

Lijkt me overigens een eeneiige vierling?
pi_201053031
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 13:18 schreef Tegan het volgende:
Ik vind in één keer vier kinderen maken anders behoorlijk mannelijk van vader Adema :P .
Vooral 4 kinderen in één keer opvoeden lijkt me niet makkelijk. Hoe die moeder aan het kolven was met vier van die baby's. Ik heb daar veel respect voor.
pi_201053037
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 13:22 schreef Tegan het volgende:

[..]
Anders ga je even serieus in op een grapje.

Lijkt me overigens een eeneiige vierling?
Dat zal de feministe in mij zijn :)
pi_201053101
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 13:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Vooral 4 kinderen in één keer opvoeden lijkt me niet makkelijk. Hoe die moeder aan het kolven was met vier van die baby's. Ik heb daar veel respect voor.
Zes kinderen, maar verder eens. Hoe vader en moeder Adema de eerste jaren van de vierling zijn doorgekomen is bewonderingswaardig.
pi_201053345
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 13:35 schreef Tegan het volgende:

[..]
Zes kinderen, maar verder eens. Hoe vader en moeder Adema de eerste jaren van de vierling zijn doorgekomen is bewonderingswaardig.
Ja ok, 6 kinderen. Je hebt gelijk :) Ik bedoelde meer dat het hebben van ineens 4 baby's pittig is en dat het een behoorlijke wissel op dingen kan trekken.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:01:16 #125
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_201053991
ik vind een man die zijn verantwoordelijkheden pakt zoals pa-dema echt een stuk mannelijker en beter te hachelen dan een johan of een rob. Het hebben van een pik en een baan stelt je niet vrij van alle andere verplichtingen.
pi_201054088
Padema _O-
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_201054303
:D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201054662
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 15:01 schreef Budabuddumbam het volgende:
ik vind een man die zijn verantwoordelijkheden pakt zoals pa-dema echt een stuk mannelijker en beter te hachelen dan een johan of een rob. Het hebben van een pik en een baan stelt je niet vrij van alle andere verplichtingen.
Gewoon wel.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201056306
Ik vind het bijzonder dat jullie je met die gezinnen willen bemoeien, schijnbaar willen zij die verdeling zo waarbij de man veel werkt en de vrouw shit in huis doet; waar komt dat vandaan?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 18:23:53 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201056334
Johan is trouwens niet te beroerd de stofzuiger te pakken, daar waar Rob gewoon schaapachtig staat te blaten over dingen waar vrouwen beter in zijn.

Ik denk dat Johan nog behoorlijk druk is in het huishouden voor een gezin met hun achtergrond.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201056356
Sterker nog, er zijn volgens mij bijna geen beelden waarop die man niet bezig is met of een klus of een kind wegbrengen of iets soortgelijks.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 18:37:18 #132
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_201056448
Feit blijft dat Padema overkomt als een zijige saaie vinexsufkut. Dat is verder geen waardeoordeel haha.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:05:08 #133
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_201056801
Johan doet misschien wel dingen maar zijn houding vind ik toch nog heel erg mehhh met zijn dit is voor de vrouw en dingen die Harrie niet hoeft te doen.

quote:
16s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 18:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind het bijzonder dat jullie je met die gezinnen willen bemoeien, schijnbaar willen zij die verdeling zo waarbij de man veel werkt en de vrouw shit in huis doet; waar komt dat vandaan?
Je mening delen is verre van je bemoeien met die mensen imho. Ik vind een man die werkt en een vrouw die voor de kinderen zorgt en het huishouden helemaal prima echter vind ik bij de bb vooral dat Rob er echt bij staat en er naar kijkt en veel meer kan doen zonder aansturing. Pa-dema draagt iig nog een groot deel van de mental load waar Rob geen idee heeft van wat er moet gebeuren. Ik vind dat huisslaaf zijn best problematisch. Imho als je kiest voor de traditionele verdeling is het niet zo dat de vrouw al die load zou moeten dragen.
pi_201056805
Ik weet nog van een paar afleveringen terug dat Harrie zei dat hij hoopte dat hij een broertje krijgt want dan kan dat broertje later ook zijn papa helpen.

Ik denk dat het huishouden voor de vrouwen is en het klussen in huis voor de mannen. Wat betreft geld verdienen kan ik me herinneren dat Janneke ook een baan had, maar daar heb ik al tijden niks meer over gehoord en gezien.
pi_201056833
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 19:05 schreef Budabuddumbam het volgende:
Johan doet misschien wel dingen maar zijn houding vind ik toch nog heel erg mehhh met zijn dit is voor de vrouw en dingen die Harrie niet hoeft te doen.
[..]
Je mening delen is verre van je bemoeien met die mensen imho. Ik vind een man die werkt en een vrouw die voor de kinderen zorgt en het huishouden helemaal prima echter vind ik bij de bb vooral dat Rob er echt bij staat en er naar kijkt en veel meer kan doen zonder aansturing. Pa-dema draagt iig nog een groot deel van de mental load waar Rob geen idee heeft van wat er moet gebeuren. Ik vind dat huisslaaf zijn best problematisch. Imho als je kiest voor de traditionele verdeling is het niet zo dat de vrouw al die load zou moeten dragen.
Je noemt ook johan, en je stelt dat hij zich er makkelijk van afmaakt en minder man is; ik vind dat echt een wanstallige mening.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:15:25 #136
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_201056922
ga vooral lekker door met woorden in mijn mond leggen, ik zeg dat ik een man die al zijn verantwoordelijkheden pakt meer mans vind dan iemand die dat niet doet, en voor mij is bepaalde klussen verdelen op basis van geslacht echt heel 1900, Punt blijft dat je als je bepaalde dingen niet doet omdat je man bent je veel dingen die nodig zijn in je huis laat liggen. dat vind ik echt heel ver gaan.

ik vind dat een pa-dema veel meer doet dan een johan en ook goed de mentale load draagt, ik vind dat een johan meer doet dan een rob die er bij staat en er naar kijkt.

dat is mijn mening en die mag je lekker heel walgelijk vinden. :W
pi_201056960
Misschien werkt Johan wel twintig uur meer dan meneer Adema? Lekker kortzichtig en dom geouwehoer zeg jezus.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:21:52 #138
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_201057027
het maakt niet uit wie er meer uur werkt, het gaat om wat je doet als je er wel bent.
Het gaat om oppakken wat nodig is, proberen te weten en onthouden wat er moet gebeuren.
de dingen oppakken die het meest nodig zijn in huis ongeacht wie zijn taakje dat is.

als moeder de gans wegvalt weten hoe en wat er allemaal moet gebeuren.
en mbt de mentale load vooral dat allemaal kunnen uitvoeren zonder aansturen en vragen.
hoeveel uur iemand werkt staat daar helemaal los van.
pi_201057140
En jij ziet dat johan minder doet thuis dan die adema kerel op een of andere manier? Ik vind het echt een hoop kolder wat je hier neerplempt bah.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:39:36 #140
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_201057300
ik ga niet meer op je in, wat ik vind en mijn uitleg is duidelijk, wat jij wil is extra uitleg zodat je mij nog een keer kan afzeiken. toedels
pi_201057327
Het was toch vegan en 1 keer per jaar oesters ? Hij zit nu te smikkelen van friet met vis :D
pi_201057348
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 19:39 schreef Budabuddumbam het volgende:
ik ga niet meer op je in, wat ik vind en mijn uitleg is duidelijk, wat jij wil is extra uitleg zodat je mij nog een keer kan afzeiken. toedels
Doe gewoon normaal
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201057354
Lol doe foto van miguel :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201057376
Bestaat die oudste dochter wel?
pi_201057379
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 19:40 schreef Verida het volgende:
Het was toch vegan en 1 keer per jaar oesters ? Hij zit nu te smikkelen van friet met vis :D
Hm dacht dat ze wel zo iets zeiden ja, misschien zijn ze pescotariër maar dat is weer helemaal niet vegan.


Mss is moeders vooral vegan
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201057387
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 19:43 schreef Rianne84 het volgende:
Bestaat die oudste dochter wel?
Ja die is wel in beeld geweest meerdere keren :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:47:02 #147
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_201057423
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 19:43 schreef Rianne84 het volgende:
Bestaat die oudste dochter wel?
Die komt volgende aflevering weer in even in beeld.
En dan geeft ze gelijk zo'n kleine opdonder even op zijn kop door te zeggen dat hij normaal moet doen, heerlijk :D
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:48:35 #148
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_201057440
quote:
16s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 19:43 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Mss is moeders vooral vegan
Vlees is duur, dus misschien gewoon een geldkwestie? en dan gewoon zeggen dat je vegan bent :P
pi_201057479
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 19:48 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]
Vlees is duur, dus misschien gewoon een geldkwestie? en dan gewoon zeggen dat je vegan bent :P
dat gezin is niet echt een gezin wat elk dubbeltje om moet draaien. En volgens mij is goed vegan eten toch ook nog een stuk duurder dan gewoon eten.
pi_201057491
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 19:48 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]
Vlees is duur, dus misschien gewoon een geldkwestie? en dan gewoon zeggen dat je vegan bent :P
Maar vegan spullen en oesters en vis is juist duurder dan een kiloknaller(helaas).
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:57:09 #151
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_201057559
Nee joh, vegan spullen zijn niet meer zo heel duur.
Althans, dat vind ik.

Oesters geen idee :P

En ook geen idee of ze elk dubbeltje moeten omdraaien.
Ze zullen ook wel veel kinderbijslag vangen voorlopig.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:08:29 #152
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_201057765
ja veel kinderbijslag vang je wel, maar je moet natuurlijk ook meer kopen.
meer schoenen, meer winterjassen, meer fietsen, al die beugels, schoolgeld, sportlessen, zwemlessen.
pi_201057786
Het was beter als ze zich hadden voorgesteld als flexitariers oid, nu is het beetje gek.

Verder gaf ik ook altijd het excuus dat ik moest werken als ik iets moest doen met familie waar ik geen zin in had :P .
pi_201057800
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:08 schreef Budabuddumbam het volgende:
ja veel kinderbijslag vang je wel, maar je moet natuurlijk ook meer kopen.
meer schoenen, meer winterjassen, meer fietsen, al die beugels, schoolgeld, sportlessen, zwemlessen.
En ook nog voor al die kinderen zorgen, ruimte maken en opvoeden. Weegt imo niet op tegen de kinderbijslag :P.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:13:59 #155
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_201057854
Ja en daarom dacht ik juist wel dat ze misschien wat op het geld moeten letten.
Ik weet hoe duur kinderen zijn :D
pi_201059729
Wat een moppie is Djévaina O+

Die vader Cudogham doet me denken aan Gordon met zijn gelach elke keer. Ze vinden zichzelf allebei behoorlijk grappig.
pi_201060619
Het is wel duidelijk dat die benefietactie Max voor Limburg er nog even lastminute tussendoor is geknald. De voiceover klopt regelmatig niet. Vandaag bijv: "Vorige week in Een Huis Vol"

Welke families hebben zich verdedigd op het VIVA-forum? En waarom?

Ik moet wel lachen om Rob, maar inderdaad die stomme "O dat kan Thaila beter" grappen irriteren wel. Wat dat betreft zie ik de relatie tussen deze houding en de chaos onder de kinderen wel. Hoe kan het nou dat die kinderen allemaal telkens hun schoenen kwijt zijn? En dat ze niet weten welke schoenen van hun zijn... :')
pi_201060749
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:31 schreef tpopml het volgende:
Het is wel duidelijk dat die benefietactie Max voor Limburg er nog even lastminute tussendoor is geknald. De voiceover klopt regelmatig niet. Vandaag bijv: "Vorige week in Een Huis Vol"

Welke families hebben zich verdedigd op het VIVA-forum? En waarom?

Ik moet wel lachen om Rob, maar inderdaad die stomme "O dat kan Thaila beter" grappen irriteren wel. Wat dat betreft zie ik de relatie tussen deze houding en de chaos onder de kinderen wel. Hoe kan het nou dat die kinderen allemaal telkens hun schoenen kwijt zijn? En dat ze niet weten welke schoenen van hun zijn... :')
Wat Vivadames hebben een nogal ongezouten mening gegegeven en Ivan (volgens mij ook Linda) en Thaila vonden dat ze daar even op moesten reageren. Volgens mij had Ivan daar nog een ban te pakken.
pi_201060851
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Wat Vivadames hebben een nogal ongezouten mening gegegeven en Ivan (volgens mij ook Linda) en Thaila vonden dat ze daar even op moesten reageren. Volgens mij had Ivan daar nog een ban te pakken.
Ah. Over hoe ze hun huishouden runde? Don't feed the troll zou ik zeggen...
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:40:52 #160
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_201060873
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:48 schreef Sunshine1982 het volgende:


Die vader Cudogham doet me denken aan Gordon met zijn gelach elke keer. Ze vinden zichzelf allebei behoorlijk grappig.
Volgens mij doet hij voor de camera alsof het hele leven 1 grote grap is.
Zou hem wel eens zonder camera's om zich heen willen zien.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_201061001
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:40 schreef golfer het volgende:

[..]
Volgens mij doet hij voor de camera alsof het hele leven 1 grote grap is.
Zou hem wel eens zonder camera's om zich heen willen zien.
Het lijkt me geen leuke man. Ik vind de kinderen wel heel leuk, vooral kleine Oos O+
pi_201061224
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:40 schreef golfer het volgende:

[..]
Volgens mij doet hij voor de camera alsof het hele leven 1 grote grap is.
Zou hem wel eens zonder camera's om zich heen willen zien.
Nu weet ik niet of ik spoiler, maar er is een aflevering dat hij in de badkamer staat, tanden te poetsen met wat kinderen, en hij zegt dat het heus niet alleen leuk is allemaal.
En dat hij tegen zijn kind zegt; mama en papa zijn niet altijd leuk maar meestal wel heh.
Waarop dat kind zegt; mama wel maar jij niet.
pi_201061971
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:51 schreef lily het volgende:

[..]
Nu weet ik niet of ik spoiler, maar er is een aflevering dat hij in de badkamer staat, tanden te poetsen met wat kinderen, en hij zegt dat het heus niet alleen leuk is allemaal.
En dat hij tegen zijn kind zegt; mama en papa zijn niet altijd leuk maar meestal wel heh.
Waarop dat kind zegt; mama wel maar jij niet.
Da's best een spoiler :D

En da's ook best auwtch als je kind dat zegt.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:55:13 #164
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_201062271
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:51 schreef lily het volgende:

[..]
Nu weet ik niet of ik spoiler, maar er is een aflevering dat hij in de badkamer staat, tanden te poetsen met wat kinderen, en hij zegt dat het heus niet alleen leuk is allemaal.
En dat hij tegen zijn kind zegt; mama en papa zijn niet altijd leuk maar meestal wel heh.
Waarop dat kind zegt; mama wel maar jij niet.
En dan gaat vader weer lachen zeker
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 00:42:28 #165
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_201062574
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 23:55 schreef monkyyy het volgende:

[..]
En dan gaat vader weer lachen zeker
:Y
pi_201065743
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:04 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Nouja op basis van de beelden constateer ik dat al die kinderen een rugzakje hebben ja. Maarja.... dat zal wel not dun zijn om daarover te praten.
Niet normaal om zo over kinderen re praten.
pi_201065788
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 11:48 schreef Thaila1978 het volgende:

[..]
Niet normaal om zo over kinderen re praten.
Mooie troll ?
pi_201065817
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 11:48 schreef Thaila1978 het volgende:

[..]
Niet normaal om zo over kinderen re praten.
Een rugzakje is vrij normaal hoor! Op de basisschool heeft elk kind wel een stempel tegenwoordig en daar noemen ze het ook rugzakje. Dus waar je je druk over maakt, geen idee.
U MAD?
pi_201065847
Die Jazz van die familie uit Amsterdam is niet zo goed in het verbergen dat hij meiden ligt te wiepen :')

'studeren' hahaha. Is dat het nieuwe: we gaan boven TV kijken/radio luisteren?
U MAD?
pi_201069444
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 11:52 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]
Mooie troll ?
Op basis van het profiel wel. En het is ook te hopen, want heb geen zin in een topickaap zoals op Viva toentertijd.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_201069540
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 11:59 schreef de_boswachter het volgende:
Die Jazz van die familie uit Amsterdam is niet zo goed in het verbergen dat hij meiden ligt te wiepen :')

'studeren' hahaha. Is dat het nieuwe: we gaan boven TV kijken/radio luisteren?
Die heeft toch een vriendin? Niet dat dat wat uitmaakt, maar toch.
pi_201069626
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 17:11 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Die heeft toch een vriendin? Niet dat dat wat uitmaakt, maar toch.
Oh geen idee. Hij is alleen niet zo goed in verbergen ;)
U MAD?
pi_201071012
Die scène waar Rob in bed ligt voor vaderdag hahahahaha schitterend.
U MAD?
pi_201071019
Koekenpan kwijt :') _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201071025
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 19:12 schreef de_boswachter het volgende:
Die scène waar Rob in bed ligt voor vaderdag hahahahaha schitterend.
Haha ja mooi die schele uil
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201071041
quote:
16s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 19:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Koekenpan kwijt :') _O-
en dan ook in de kledingkast kijken :') Alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ik hou van dit soort gezinnen _O_
U MAD?
  woensdag 25 augustus 2021 @ 19:27:42 #177
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_201071183
Moeder Adema is echt een tank.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_201071235
Dan baal je als restaurant, zie je zo'n groep komen blijven er maar twee eten. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201071322
quote:
16s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 19:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Koekenpan kwijt :') _O-
En kennelijk dus ook maar 1 koekenpan in dat huis met 11 kids :?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_201071330
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 19:37 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
En kennelijk dus ook maar 1 koekenpan in dat huis met 11 kids :?
Ja dat snap ik ook niet wij hebben er samen al vier of zo. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201071338
Hahaha t arme kind net op de kop in de buggy, wat een zooitje ongeregeld
I love it
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_201071366
Wat eten die weinig bij dat Amsterdamse gezin..
Vond ik laatst ook al bij die lasagna.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_201071541
Ik had ook het idee dat ouders alleen een voorgerecht aten?
pi_201071662
Bij de Jellies werd weer benadrukt dat Harrie veel geld moest gaan verdienen om een gezin te onderhouden i.t.t. de meiden. De verhuizing snap ik inderdaad ook niet. Misschien is een slaapkamer aan de voorkant van het huis niet fijn, dat snap ik wel.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 20:43:09 #185
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_201072444
Continuiteit is wel wat raar. Gezin uit Amsterdam was gisteren nog met vakantie in Schoorl en nu dus een dag later na de miskraam een speurtocht door Amsterdam?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 25 augustus 2021 @ 20:55:18 #186
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_201072632
Vader Jelies is op god na wel de belangrijkste man op de wereld...althans dat denkt hij. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Spellchecker woensdag 25 augustus 2021 @ 21:11:36 #187
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  woensdag 25 augustus 2021 @ 21:46:29 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201073528
quote:
11s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 20:55 schreef golfer het volgende:
Vader Jelies is op god na wel de belangrijkste man op de wereld...althans dat denkt hij. :')
God is niet op de wereld :7
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 25 augustus 2021 @ 22:01:49 #189
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_201073773
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 20:43 schreef golfer het volgende:
Continuiteit is wel wat raar. Gezin uit Amsterdam was gisteren nog met vakantie in Schoorl en nu dus een dag later na de miskraam een speurtocht door Amsterdam?
Ik heb de hele miskraam volgens mij gemist?
Dat de zwangerschap niet goed ging heb ik wel gezien, maar dan krijg je niet altijd direct een miskraam natuurlijk.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 22:07:41 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_201073865
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 22:01 schreef SacreCoeur het volgende:

Ik heb de hele miskraam volgens mij gemist?
Dat de zwangerschap niet goed ging heb ik wel gezien, maar dan krijg je niet altijd direct een miskraam natuurlijk.
Uit de echo, die in een aflevering een paar weken geleden werd uitgezonden, bleek dat het kindje niet meer leefde. Als een foetus dood in de baarmoeder ligt (miskraam) wordt er meestal een curettage verricht om het achtergebleven weefsel te verwijderen. Dat is wel een soort operatie waar een vrouw nog een tijd last van kan hebben.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 25 augustus 2021 @ 22:22:32 #191
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_201074049
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 22:07 schreef golfer het volgende:

[..]
Uit de echo, die in een aflevering een paar weken geleden werd uitgezonden, bleek dat het kindje niet meer leefde. Als een foetus dood in de baarmoeder ligt (miskraam) wordt er meestal een curettage verricht om het achtergebleven weefsel te verwijderen. Dat is wel een soort operatie waar een vrouw nog een tijd last van kan hebben.
Ja, dat begrijp ik.

Maar ik wist niet dat dat zo ging, nog nooit meegemaakt.
Dacht dat een vrouw daar de keus in had om misschien nog even af te wachten wat het lichaam vanzelf zou doen.
pi_201074112
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 22:22 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]
Ja, dat begrijp ik.

Maar ik wist niet dat dat zo ging, nog nooit meegemaakt.
Dacht dat een vrouw daar de keus in had om misschien nog even af te wachten wat het lichaam vanzelf zou doen.
Vrouwen hebben ook de keus. Ik hoorde haar wel iets zeggen over complicaties, dus dan is een curettage wel waarschijnlijk.
pi_201074122
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 21:46 schreef Leandra het volgende:

[..]
God is niet op de wereld :7
God is hoog in de hemele maar ook in je hart, onze lieve Heer is overal. O-)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201074245
Hemeltjelief, die lach van moeder Adema :{w


Ik vind de gesprekken tussen vader en moeder Amsterdam wat apart ofzo. Het is net of ik naar Humberto Tan zit te kijken die een gast aan het interviewen is.
pi_201074257
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 22:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hemeltjelief, die lach van moeder Adema :{w


Ik vind de gesprekken tussen vader en moeder Amsterdam wat apart ofzo. Het is net of ik naar Humberto Tan zit te kijken die een gast aan het interviewen is.
Ja die pa stelt zich bij tijde een beetje op alsof die een programma presenteert of zo, maar ik las ook ergens dat die soortgelijke ambities heeft dus wie weet. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201074511
quote:
16s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 22:41 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja die pa stelt zich bij tijde een beetje op alsof die een programma presenteert of zo, maar ik las ook ergens dat die soortgelijke ambities heeft dus wie weet. :+
Presenteerde of deed hij niet al iets voor AT5?
U MAD?
pi_201074579
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 23:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Presenteerde of deed hij niet al iets voor AT5?
Ah ja zo iets staat mij wel bij, misschien is dat ook wel gewoon gegroeid als gedrag voor de camera daardoor.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 25 augustus 2021 @ 23:34:52 #198
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_201074841
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 23:02 schreef de_boswachter het volgende:

Presenteerde of deed hij niet al iets voor AT5?
Klopt. Hij presenteert op AT5 het kinderprogramma Basta.
Daarnaast zoekt hij nog wel meer de publiciteit op:
https://www.iven.nu/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_201074845
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 23:34 schreef golfer het volgende:

[..]
Klopt. Hij presenteert op AT5 het kinderprogramma Basta.
Daarnaast zoekt hij nog wel meer de publiciteit op:
https://www.iven.nu/
Wat een kutwebsite.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 25 augustus 2021 @ 23:36:27 #200
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_201074853
quote:
Hij kwam bij RTL8 terecht waar hij het homeshopping programma liveshop presenteerde. Met veel enthousiasme en zijn eigen stijl maakte Iven ruim 120 uur live tv op RTL8. Via een collega presentator kwam Iven bij Emma-tv (kinderziekenhuis AMC) terecht, waar hij in aanraking kwam met kinder-tv. Dit vond hij zo leuk dat dit naar meer smaakte. Op 13 maart 2009 maakte Iven een vervolgstap in zijn carriere.

Iven werd het gezicht van het Amsterdamse schooltv programma BASTA.
Na ongeveer een jaar Basta gepresenteerd te hebben werd Iven genomineerd voor de landelijke Presentatie Talent Award 2010 en op 2 Juni jl was het zover. Iven won de Award! En mag zich een jaar lang Presentatietalent van het jaar noemen.

Iven is nog steeds iedere dag op AT5 te zien (10.00 en 14.00 uur) en wordt zeer regelmatig geboekt als evenementen presentator en ook in Hilversum is zijn naam bekend aan het worden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')