Ja, maar ook nét daarvoor kun je die berusting vinden. Maar laat maar.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je terminaal bent ga je meestal dood hoor
Klopt, maar die komt bij mij denk ik pas op de laatste dagquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar ook nét daarvoor kun je die berusting vinden. Maar laat maar.
Ja ik kan niet alles raden. Ziek zijn kan op allerlei manieren en hel meemaken ook. Of verlangen naar de dood omdat je geestelijk ziek bent.quote:
Ja, op een gegeven moment kun je kiezen tussen uitzichtloos blijven ademen met pijn of de dood. Andere smaken zijn er niet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:56 schreef -Shii- het volgende:
Berusting lijkt me niet, maar eerder moe van het strijden.
Dat dus, niemand wil doodquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maar het alternatief is op dat moment leven met ondraaglijke pijn. Dan kan de dood nog wel eng zijn, maar heeft wel de voorkeur.
Soms is er meer een gevoel van 'Ik vind het allemaal prima. Ik ben te moe. Ik doe mijn ogen dicht en wat komt dat komt.'quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maar het alternatief is op dat moment leven met ondraaglijke pijn. Dan kan de dood nog wel eng zijn, maar heeft wel de voorkeur.
Bij dat laatste kan ik me weinig voorstellen, jammer dat je dan geen leven kan ruilen met een lichamelijk ziek mensquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:02 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ik kan niet alles raden. Ziek zijn kan op allerlei manieren en hel meemaken ook. Of verlangen naar de dood omdat je geestelijk ziek bent.
Inderdaad, de berusting waar ik het over had.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Soms is er meer een gevoel van 'Ik vind het allemaal prima. Ik ben te moe. Ik doe mijn ogen dicht en wat komt dat komt.'
quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, de berusting waar ik het over had.
Botkanker al toen ze 7 jaar oud wasquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:02 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ik kan niet alles raden. Ziek zijn kan op allerlei manieren en hel meemaken ook. Of verlangen naar de dood omdat je geestelijk ziek bent.
Ik heb gisteren hier gelezen van @Soury volgens mij dat er al een ramp voor de mensheid aan de gang isquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:04 schreef cafca het volgende:
[..]
En toch gaan we allemaal. Het liefst zo laat mogelijk
Dat laatste heb ik in mijn omgeving meegemaakt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij dat laatste kan ik me weinig voorstellen, jammer dat je dan geen leven kan ruilen met een lichamelijk ziek mens
Spijtigquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik in mijn omgeving meegemaakt.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb gisteren hier gelezen van @:soury volgens mij dat er al een ramp voor de mensheid aan de gang is
ach jesus Souryquote:
Ja en 17 jaar gewordenquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:08 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Zo verschrikkelijk, kinderen die kanker krijgen.
De mensheid zelf is een ramp, al eeuwen. En al eeuwen overleven er mensen dat. Dus tja.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb gisteren hier gelezen van @:soury volgens mij dat er al een ramp voor de mensheid aan de gang is
Hoe dan?quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik in mijn omgeving meegemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |