Sommige mensen misschien en als je oud bent, maar ik niet als ik op een onnatuurlijke leeftijd terminaal zou zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Niemand wil per se dood, maar als de dood dichtbij is, kun je hem op een gegeven moment wel accepteren.
Wat haal jij voor rare dingen erbijquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij begon erover. Ik kan me voorstellen dat je relatie niet het van is
quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Sommige mensen misschien en als je oud bent, maar ik niet als ik op een onnatuurlijke leeftijd terminaal zou zijn.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet kan weten hoe het is totdat je zelf de Sjaak bent
Ben je gelukkig?quote:
Dit, op een bepaald moment komt er vaak een gevoel van berusting.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je echt heel ziek bent is de dood niet eng meer.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit, op een bepaald moment komt er vaak een gevoel van berusting.
Misschien is het ook wel voor ieder mens anders.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:54 schreef -Shii- het volgende:
Ja voor iemand die ernstig ziek is, is de dood dichterbij en kun je er daarom juist bang voor worden. Ook al kan het een verlossing zijn.
Het een sluit het ander niet uit. Je kan het kut vinden en toch verwelkomen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ga er voor 99 procent vanuit dat ik het nu en straks kut zou vinden
Ik ken een dame van 17 jaar oud die een redelijke hel heeft doorgemaaktquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:54 schreef -Shii- het volgende:
Ja voor iemand die ernstig ziek is, is de dood dichterbij en kun je er daarom juist bang voor worden. Ook al kan het een verlossing zijn.
Maar dan alleen op het aller allerlaatstquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. Je kan het kut vinden en toch verwelkomen.
Dat kan gebeuren met dit soort onderwerpen. Niemand weet wat er in het rugzakje van een ander zit.quote:
Tuurlijk is het kut, maar die berusting, zoals Deissy zegt, kan er komen. En die kan zelfs blijven als je het overleeft.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ga er voor 99 procent vanuit dat ik het nu en straks kut zou vinden
Helaas wel, maar ook dat hoort bij het leven.quote:
Precies, en welke mensen willen zoal euthanasie? Erg zieke mensen bijv? Komen we weer terug bij wat je net zei: dat zieke mensen niet dood willen? Lampje gaat aan? Nee?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat krijg je echt zomaar bij de drogist in Nederland
Omdat ze heel ziek was?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken een dame van 17 jaar oud die een redelijke hel heeft doorgemaakt
Als je terminaal bent ga je meestal dood hoorquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Tuurlijk is het kut, maar die berusting, zoals Deissy zegt, kan er komen. En die kan zelfs blijven als je het overleeft.
What doesn't kill you makes you strongerquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas wel, maar ook dat hoort bij het leven.
Uhh wat denk je dan ?quote:
Ik bedoel relatief jonge mensen die pech hebben, niet mensen die hun eigen lijf verkracht hebben met burgers, sigaretten en/of sterke drankquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Precies, en welke mensen willen zoal euthanasie? Erg zieke mensen bijv? Komen we weer terug bij wat je net zei: dat zieke mensen niet dood willen? Lampje gaat aan? Nee?
Maar het alternatief is op dat moment leven met ondraaglijke pijn. Dan kan de dood nog wel eng zijn, maar heeft wel de voorkeur.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je echt heel ziek bent is de dood niet eng meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |