Op je hoeveelste ging jij rentenierenquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles op het laatste moment doen. Het werkte voor mij
Als ik al mobiel vasthoudt tijdens de wcbezoek sta ik nooit, moet ik er soms naast zeiken of zo?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja is misschien ook meer een mannending, als je staand plast met die telefoon in je hand
Ik liet mijn drugs ook wel eens in de plee vallen, ik was alerter dan ooit!quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ikke niet, daar ben ik te alert voor.
Wat goed dat je zittend plastquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als ik al mobiel vasthoudt tijdens de wcbezoek sta ik nooit, moet ik er soms naast zeiken of zo?
Is het echt zo belangrijk?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja is misschien ook meer een mannending, als je staand plast met die telefoon in je hand
Multitasken!quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als ik al mobiel vasthoudt tijdens de wcbezoek sta ik nooit, moet ik er soms naast zeiken of zo?
Oef 48 ofzoquote:
Ja maar dat was omdat de politie aan je deur was.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:30 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik liet mijn drugs ook wel eens in de plee vallen, ik was alerter dan ooit!
Lekker stressen is goed voor je.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag een belangrijke presentatie en daar heb ik nog niks voor gedaan dus het lijkt er op dat ik morgen moet stressen
Naast je telefoon? Ja, dat lijkt me wel verstandig.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Leuk grapje, gaat nooit vervelenquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Naast je telefoon? Ja, dat lijkt me wel verstandig.
Maar een beetje FOK!er heeft toch 2 handen nodig om staand te plassen?
goed opgemerktquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Naast je telefoon? Ja, dat lijkt me wel verstandig.
Maar een beetje FOK!er heeft toch 2 handen nodig om staand te plassen?
Lukt het mikken dan nog wel?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik gun het je ik heb een mooi pensioen. Nu nog die leeftijd halenquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Mooie leeftijd,volgens mij moet mij dat ook lukken
Dan ben jij geen eckte FOK!ker.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je goed dronken bent en je moet nodig heb je staand geen handen nodig
We zien het wel, als je dood gaat ga je doodquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gun het je ik heb een mooi pensioen. Nu nog die leeftijd halen
Bedankt voor deze wijze lesquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:35 schreef MCH het volgende:
[..]
We zien het wel, als je dood gaat ga je dood
Waarheid als een koequote:Op zondag 22 augustus 2021 21:35 schreef MCH het volgende:
[..]
We zien het wel, als je dood gaat ga je dood
Neequote:Op zondag 22 augustus 2021 21:21 schreef BasEnAad het volgende:
Iemand wel eens zijn/haar telefoon in de plee laten vallen?
Misschien ook wel nietquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Sorry, misschien heb je ook makkelijk praten als je gezond bent.
Neequote:Op zondag 22 augustus 2021 20:16 schreef cafca het volgende:
Gaan die ruzie maken in jouw bed? Da's wel idioot, ja
Vrouwtjesquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Groot doet voor jullie vrouwtjes alleen maar pijn
Geen idee wat je bedoelt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je gezond bent, heb je er misschien minder over nagedacht, ben je mischien eerder geneigd bang te zijn voor de dood.quote:
Ben je niet gezond?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat was het ook en dan nog snap ik je opmerking niet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wijze les opmerking cynisch bedoeld was
Dat geloof ik niet, ik geloof namelijk dat niemand die ziek is echt per se dood wil. Angst voor de dood is wat dichterbij als je ziek bent juist denk ik.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je gezond bent, heb je er misschien minder over nagedacht, ben je mischien eerder geneigd bang te zijn voor de dood.
Euthanasie zegt je dus niks?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, ik geloof namelijk dat niemand die ziek is echt per se dood wil. Angst voor de dood is wat dichterbij als je ziek bent juist denk ik.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, ik geloof namelijk dat niemand die ziek is echt per se dood wil. Angst voor de dood is wat dichterbij als je ziek bent juist denk ik.
Wat lul je nou gastquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat krijg je echt zomaar bij de drogist in Nederlandquote:
Nou en wil je dat hebben dan?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat krijg je echt zomaar bij de drogist in Nederland
Geen mens wil dood, maar zieke mensen willen wel af van de pijn en/of het lijden. De dood kan een verlossing zijn dan.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je echt heel ziek bent is de dood niet eng meer.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Geen mens wil dood, maar zieke mensen willen wel af van de pijn en/of het lijden. De dood kan een verlossing zijn dan.
Ik denk dat je niet kan weten hoe het is totdat je zelf de Sjaak bentquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je gezond bent, heb je er misschien minder over nagedacht, ben je mischien eerder geneigd bang te zijn voor de dood.
Niemand wil per se dood, maar als de dood dichtbij is, kun je hem op een gegeven moment wel accepteren.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, datquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je echt heel ziek bent is de dood niet eng meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |