abonnement Unibet Coolblue
pi_201028517
Welkom in de slowchat reeks van COR.

Wil je dingen bespreken die offtopic in de andere topics, ga lekker je gang! Je mag hier gifjes plaatsen, meme's plaatsen, grappige dingen en dagcijfers raden. Zo lang je je ook aan de algemene Fok regels houdt. Dus lief voor elkaar zijn. Geen nazi/bloot etc. content. O+




Iedereen is welkom hier! En pak er een drankje bij c_/


En heb je niets met Corona en bespreek je liever pinguïns, alpaca's, je achtertuin of je gefaalde workout? Dan ben je ook welkom hier.

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_201028701
Palaver?

pi_201028865
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 16:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Palaver?

[ afbeelding ]


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator zondag 22 augustus 2021 @ 16:23:12 #4
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
  Moderator dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:35:35 #5
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201055067
Nou, wat is iedereen weer stil hier :z

Ik had net tijdens de workout (ja ik doe er meerdere per week, zeur niet) een rock/metal playlist aangezet op spotify.

Toen kwam dit nr voorbij:


De eerste minuut dacht ik echt van, hoe is dit rock/metal? Wat een zoetsappig -sugar - liedje is dit nu weer joh. :P
Maar richting het einde wordt ie wel lekker bombastisch. Dus ik deel hem even hier. Gewoon om de stilte te doorbreken ;)
  Moderator dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:47:56 #6
54278 crew  Tijger_m
42
pi_201055230
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 16:35 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, wat is iedereen weer stil hier :z

Ik had net tijdens de workout (ja ik doe er meerdere per week, zeur niet) een rock/metal playlist aangezet op spotify.

Toen kwam dit nr voorbij:


De eerste minuut dacht ik echt van, hoe is dit rock/metal? Wat een zoetsappig -sugar - liedje is dit nu weer joh. :P
Maar richting het einde wordt ie wel lekker bombastisch. Dus ik deel hem even hier. Gewoon om de stilte te doorbreken ;)
Ik hoor niks :P
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:49:15 #7
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201055250
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 16:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik hoor niks :P
Dan moet je de bloemkolen uit je oren halen :+
  Moderator dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:49:41 #8
54278 crew  Tijger_m
42
pi_201055253
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 16:49 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Dan moet je de bloemkolen uit je oren halen :+
Niet geklikt :P
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:50:17 #9
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201055259
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 16:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Niet geklikt :P
Waarom reageer je dan pipo :')
  Moderator dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:51:49 #10
54278 crew  Tijger_m
42
pi_201055286
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 16:50 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Waarom reageer je dan pipo :')
Omdat het kan :P
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:56:59 #11
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201056401
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 16:35 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, wat is iedereen weer stil hier :z

Ik had net tijdens de workout (ja ik doe er meerdere per week, zeur niet) een rock/metal playlist aangezet op spotify.

Toen kwam dit nr voorbij:


De eerste minuut dacht ik echt van, hoe is dit rock/metal? Wat een zoetsappig -sugar - liedje is dit nu weer joh. :P
Maar richting het einde wordt ie wel lekker bombastisch. Dus ik deel hem even hier. Gewoon om de stilte te doorbreken ;)
Zolang ist niet stil geweest toch. Twee dagen maar.

Lekker nummertje. Ken de band glad niet. Eens opzoeken.

Ik zal Spotify ook weer eens installeren op mijn telefoon voor de vakantie. Altijd handig, hoef je minder muziek op de telefoon te zetten.
Heb net afg weekend wat extra opslagruimte geregeld zodat ik genoeg foto's kan maken en muziek kan luisteren (oudere telefoon dus keeeg steeds minder ruimte) zonder dat alles meteen weer vol loopt.
In het najaar misschien eens een nieuwe kopen.

Kattenpension ook geregeld voor de vakantie straks. Alleen nog even de QR via mail opslaan als pdf voor de zekerheid, en die PLF ofzo invullen (passenger locator form). En klaar om te gaan.

Gisteren al pizza op. Als voorbereiding. ;) c_/

[ Bericht 1% gewijzigd door Salina op 24-08-2021 18:36:27 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_201056856
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 18:30 schreef Salina het volgende:

[..]
Zolang ist niet stil geweest toch. Twee dagen maar.

Lekker nummertje. Ken de band glad niet. Eens opzoeken.

Ik zal Spotify ook weer eens installeren op mijn telefoon voor de vakantie. Altijd handig, hoef je minder muziek op de telefoon te zetten.
Heb net afg weekend wat extra opslagruimte geregeld zodat ik genoeg foto's kan maken en muziek kan luisteren (oudere telefoon dus keeeg steeds minder ruimte) zonder dat alles meteen weer vol loopt.
In het najaar misschien eens een nieuwe kopen.

Kattenpension ook geregeld voor de vakantie straks. Alleen nog even de QR via mail opslaan als pdf voor de zekerheid, en die PLF ofzo invullen (passenger locator form). En klaar om te gaan.

Gisteren al pizza op. Als voorbereiding. ;) c_/
Lekker! Napels en Amalfi en die kant was het toch?
pi_201056876
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 16:35 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, wat is iedereen weer stil hier :z

Ik had net tijdens de workout (ja ik doe er meerdere per week, zeur niet) een rock/metal playlist aangezet op spotify.

Toen kwam dit nr voorbij:


De eerste minuut dacht ik echt van, hoe is dit rock/metal? Wat een zoetsappig -sugar - liedje is dit nu weer joh. :P
Maar richting het einde wordt ie wel lekker bombastisch. Dus ik deel hem even hier. Gewoon om de stilte te doorbreken ;)
Vind je deze ook mooi? Is mijn lievelingsnummer om keihard op te zetten. Wel helemaal luisteren, de gitaren en de "zang" in het laatste deel doen het hem. Is Belgisch, zoals zoveel goede muziek.

  Moderator dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:27:33 #15
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201057121
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 19:12 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Vind je deze ook mooi? Is mijn lievelingsnummer om keihard op te zetten. Wel helemaal luisteren, de gitaren en de "zang" in het laatste deel doen het hem. Is Belgisch, zoals zoveel goede muziek.

Steak number eight ken ik zeker. Sterker nog, heb ze keertje live gezien in Utrecht :Y
Tof nr ja!
pi_201057708
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 19:10 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Lekker! Napels en Amalfi en die kant was het toch?
Si. En Capri, Sorrento, Salerno, Positano. Echt zo zin in. Na bijna 2 jaar weer weg. Hoogtepunt van het jaar altijd, mijn vakanties. :@
Ik doe eigenlijk bijna nooit iets qua evenementen, festivals. Alleen reizen.

Lekker nummertje trouwens van die Belgische band. Dat soort muziek staat hier ook wel eens op hoor. Beetje postcore klinkt het (Cult of Luna ed).

Postcore, postmetal, sludgemetal, etc.
Ik hou wel van die lange uitgesponnen muziek met tempowisselingen, uitbarstingen e.d.
Ook iets rustiger zoals Mogwai (meer postrock).

[ Bericht 9% gewijzigd door Salina op 24-08-2021 20:18:33 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_201060301
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 19:27 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Steak number eight ken ik zeker. Sterker nog, heb ze keertje live gezien in Utrecht :Y
Tof nr ja!
Oh gaaf. Ik wil ze in december gaan zien in Uden. Als concerten dan weer normaal zijn. Tegenwoordig heten ze Stake. Geen idee waarom.
pi_201089456
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Tegenwoordig heten ze Stake.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 17:32 schreef dick_laurent het volgende:

En niet omdat ik persé die moshpit in wil, maar omdat zo'n concert gewoon lomp, rauw, smerig en vrij hoort te zijn. Ik wil de crowd zien kolken, mensen zien losgaan.


Stake moet rauw zijn. O nee, steak. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_201096276
Zo. Weekje klussen achter de rug. :7
Dochterlief wilde graag een nieuwe kamer.
Dus van bosbespaars met fotobehang en hoogslaper naar een kamer met witte en grijze muren, laag bed, nieuw ikea-bureau en ikea-klerenkast met laden. Metamorfose zeg maar. :s)
Blaren op mijn handen staan maar het resultaat mag er zijn. ^O^

Wel meteen duidelijk gemaakt dat de volgende kamer in haar eigen huis zal zijn. :W

pi_201096304
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 15:05 schreef Mammietje het volgende:
Zo. Weekje klussen achter de rug. :7
Dochterlief wilde graag een nieuwe kamer.
Dus van bosbespaars met fotobehang en hoogslaper naar een kamer met witte en grijze muren, laag bed, nieuw ikea-bureau en ikea-klerenkast met laden. Metamorfose zeg maar. :s)
Blaren op mijn handen staan maar het resultaat mag er zijn. ^O^

Wel meteen duidelijk gemaakt dat de volgende kamer in haar eigen huis zal zijn. :W

[ afbeelding ]
Hahaha, vooral dat laatste :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201110393
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 15:05 schreef Mammietje het volgende:
Wel meteen duidelijk gemaakt dat de volgende kamer in haar eigen huis zal zijn. :W

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?

Eckte moeder. O+

Ik zal eens wat van Stake (Steak Number Eight) en Sleep Token downloaden, kan wel wat nieuwe muziek gebruiken, ook leuk voor vakantie. Misschien wat Cult of Luna er bij. Of gewoon alleen Spotify, dan heb je ook alles bij de hand.
Plus uiteraard wat Italiaanse vakantieliedjes. c_/

[ Bericht 3% gewijzigd door Salina op 28-08-2021 16:04:38 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_201115145
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 15:55 schreef Salina het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?

Eckte moeder. O+

Ik zal eens wat van Stake (Steak Number Eight) en Sleep Token downloaden, kan wel wat nieuwe muziek gebruiken, ook leuk voor vakantie. Misschien wat Cult of Luna er bij. Of gewoon alleen Spotify, dan heb je ook alles bij de hand.
Plus uiteraard wat Italiaanse vakantieliedjes. c_/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat mijn jongste handelaar gaat worden. :{
Die weet een blinde nog een leesboek te verkopen. :{
Gisteren vertelt hij dat hij zijn maat een mondkapje verkocht heeft voor 0,55 terwijl (vertelt hij lachend) ze bij de deur gratis uitgedeeld worden. :') (Waar heb je tenslotte vrienden voor! _O- )
Ik had net een mail binnen van school dat ze strenger gaan controleren op de mondmaskers. Heb je die niet mee, moet je terug naar huis om er één te halen. Dus zeg ik lachend tegen hem dat er een gouden handel voor hem klaar ligt! Zie meteen eurotekens in zijn ogen! Dus ik zeg -voor de grap- dat ik wel 50% van de opbrengst wil.
Zegt die klojo (13 jaar!!!): "Wat dacht je van 30%, Mam? :{ "
Whuuuuut?! :o :')

pi_201121767
Manmanman, alweer een grauwe, grijze dag. -O-
Ik ben inmiddels wel aan zomer toe. :{

  Moderator zondag 29 augustus 2021 @ 13:16:30 #24
54278 crew  Tijger_m
42
pi_201121794
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 13:13 schreef Mammietje het volgende:
Manmanman, alweer een grauwe, grijze dag. -O-
Ik ben inmiddels wel aan zomer toe. :{

[ afbeelding ]
Je bent de eerste in 2022 :D

Je zou nog naar Australie kunnen vliegen maar ja...corona, he?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_201121857
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 13:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Je bent de eerste in 2022 :D

Je zou nog naar Australie kunnen vliegen maar ja...corona, he?
Dit wilde ik dan weer niet horen, he?! }:|
Kom dan met iets als "de komende 2 weken zijn cruciaal", ofzo.... :{
Du mensuh hebben perspectief nodig, Tijger! -O- :P
  Moderator zondag 29 augustus 2021 @ 13:26:19 #26
54278 crew  Tijger_m
42
pi_201121953
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 13:21 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Dit wilde ik dan weer niet horen, he?! }:|
Kom dan met iets als "de komende 2 weken zijn cruciaal", ofzo.... :{
Du mensuh hebben perspectief nodig, Tijger! -O- :P
Nou, het perspectief is "Het is najaar en er komt regen", niemand zegt dat een perspectief positief moet zijn _O-

Nee is ook een antwoord, he? :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_201122204
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 13:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nou, het perspectief is "Het is najaar en er komt regen", niemand zegt dat een perspectief positief moet zijn _O-

Nee is ook een antwoord, he? :D
pi_201122729
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 13:21 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Dit wilde ik dan weer niet horen, he?! }:|
Kom dan met iets als "de komende 2 weken zijn cruciaal", ofzo.... :{
Du mensuh hebben perspectief nodig, Tijger! -O- :P
Vanaf morgen de komende twee weken redelijk lekker najaarsweer als het goed is.
Althans hier int zuiden 22/23 graden tm 11 september. Hopen dat het zo blijft als ik weer terug ben (vanaf de 12e). :Y)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_201122749
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 14:19 schreef Salina het volgende:

[..]
Vanaf morgen de komende twee weken redelijk lekker najaarsweer als het goed is.
Althans hier int zuiden 22/23 graden tm 11 september. Hopen dat het zo blijft als ik weer terug ben (vanaf de 12e). :Y)
Nah.... de voorspellingen zien er hier toch anders uit... -O-
Nog oppas voor je huis nodig? :)

CV :lijstje:
Zorgzaam en betrouwbaar
Lief voor katten
Haalt verdomd leuk post uit de bus
Blijft af van halters die te zwaar zijn
Eet geen chips in bed
Zindelijk


[ Bericht 13% gewijzigd door Mammietje op 29-08-2021 14:32:55 ]
pi_201123071
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 14:22 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Nah.... de voorspellingen zien er hier toch anders uit... -O-
Nog oppas voor je huis nodig? :)
Kom je nu mee. -O- :{w
Had je meteen op de kat kunnen passen. Scheelt weer een prijzig kattenpension. Wel handig voor volgende keer.
Kun je meteen schoonmaken ook.

Vakantie wordt een leuk prijsje zo. Ook een hotelovernachting nabij Schiphol geboekt voor donderdag. Scheelt weer vroeg opstaan en stress vrijdagochtend. Alsnog vroeg aanwezig zijn (advies 6.30) maar nu is het toch makkelijker. En ontbijt van tevoren is wel fijn. *O*

Heb goedkopere vakanties gehad maar na meer dan 1,5 jaar (thuiswerken) heb ik het wel verdiend. En ik ben het waard, zoals een merk voor schoonheidsproducten zou zeggen. :Y :7

Ah, CV ziet er goed uit. Volgende keer contacten we even. ^O^
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_201123311
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 14:37 schreef Salina het volgende:

[..]
Kom je nu mee. -O- :{w
Had je meteen op de kat kunnen passen. Scheelt weer een prijzig kattenpension. Wel handig voor volgende keer.
Kun je meteen schoonmaken ook.

Vakantie wordt een leuk prijsje zo. Ook een hotelovernachting nabij Schiphol geboekt voor donderdag. Scheelt weer vroeg opstaan en stress vrijdagochtend. Alsnog vroeg aanwezig zijn (advies 6.30) maar nu is het toch makkelijker. En ontbijt van tevoren is wel fijn. *O*

Heb goedkopere vakanties gehad maar na meer dan 1,5 jaar (thuiswerken) heb ik het wel verdiend. En ik ben het waard, zoals een merk voor schoonheidsproducten zou zeggen. :Y :7

Ah, CV ziet er goed uit. Volgende keer contacten we even. ^O^

-O- :'(

Dus je hebt de feestvreugde gewoon een dagje vervroegd. Doe je goed! *O*
Lekker man, nog ff er tussenuit. :Y En eindelijk, zeker wel verdiend na al die tijd. :)
*zucht eens en gaat ook nog maar eens ff op vakanties surfen....
  Moderator zondag 29 augustus 2021 @ 17:01:05 #32
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201126398
Vandaag is echt zo'n dag dat ik de hele dag op de bank wil liggen en ongezonde shit wil vreten.

pi_201126697
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:01 schreef dick_laurent het volgende:
Vandaag is echt zo'n dag dat ik de hele dag op de bank wil liggen en ongezonde shit wil vreten.

[ afbeelding ]
Nee, sorry maar dit kan ik echt niet liken. :N



:P _O-
pi_201128268
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:01 schreef dick_laurent het volgende:
Vandaag is echt zo'n dag dat ik de hele dag op de bank wil liggen en ongezonde shit wil vreten.

[ afbeelding ]
Haha hier ook. Ben al 6 uur F1 aan het kijken. Maar ze gaan nu beginnen.

pi_201128280
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:12 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Nee, sorry maar dit kan ik echt niet liken. :N

[ afbeelding ]

:P _O-
Haha, lang op deze wraak moeten wachten, niet?
pi_201128373
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 14:19 schreef Salina het volgende:

[..]
Vanaf morgen de komende twee weken redelijk lekker najaarsweer als het goed is.
Althans hier int zuiden 22/23 graden tm 11 september. Hopen dat het zo blijft als ik weer terug ben (vanaf de 12e). :Y)
Misschien komen we elkaar dan tegen op Schiphol! Ik vertrek de 12e.

  Moderator zondag 29 augustus 2021 @ 18:47:23 #37
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201129210
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:17 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Haha hier ook. Ben al 6 uur F1 aan het kijken. Maar ze gaan nu beginnen.

[ afbeelding ]
Je bent al 6 uur aan het kijken... maar ze gaan nu beginnen?

pi_201129264
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:47 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Je bent al 6 uur aan het kijken... maar ze gaan nu beginnen?

[ afbeelding ]
Regen op het circuit van Spa. Start steeds uitgesteld, race begonnen en weer opgeschort. Nu uiteindelijk gestopt. Max heeft gewonnen. Langste race ooit.
  Moderator zondag 29 augustus 2021 @ 18:53:08 #39
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201129356
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:49 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Regen op het circuit van Spa. Start steeds uitgesteld, race begonnen en weer opgeschort. Nu uiteindelijk gestopt. Max heeft gewonnen. Langste race ooit.
Ahhhhhh op die formule 1 fiets.

Ja tis afzien deze zomer herfst
pi_201169423
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.



"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_201175210
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 18:10 schreef Salina het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Jaaaaaaaah! Eindelijk! *O* *O* *O*
Dusss... met volle teugen genieten!



En dan wachten wij wel braaf tot je terug bent....

  donderdag 2 september 2021 @ 09:45:18 #42
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201178509
Zo mensen, Indian Summer is coming in Nederland, hebben we er nog een beetje zin in? w/ B:)B
pi_201178546
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 09:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zo mensen, Indian Summer is coming in Nederland, hebben we er nog een beetje zin in? w/ B:)B
Eerst zien, dan geloven, maar als het echt gebeurt, zal ik het met open armen binnenhalen O+

Beetje zon en warmte, kom maar op!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201180258
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 09:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zo mensen, Indian Summer is coming in Nederland, hebben we er nog een beetje zin in? w/ B:)B
Yeah! *O* Toch nog rokjesweer! *O*
Wek strand gaan we onveilig maken, @miss_sly ? ;)
  donderdag 2 september 2021 @ 12:07:32 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201180331
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 09:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zo mensen, Indian Summer is coming in Nederland, hebben we er nog een beetje zin in? w/ B:)B
gisteren een terrasje gepakt, was prima te doen, net wel een beetje motregen hier
pi_201180382
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:03 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Yeah! *O* Toch nog rokjesweer! *O*
Wek strand gaan we onveilig maken, @:miss_sly ? ;)
Zeg het maar, ik ga mee *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201180777
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Zeg het maar, ik ga mee *O*
Mooi! Dat staat. :)
Mits de weersvoorspelling zo blijft natuurlijk, ben ook wat sceptisch! (Goh!) :')
Zal wel Egmond- of Bergen aan zee worden dan he? *O*
pi_201266502
Nou, dat sceptische bleek achteraf niet nodig. :')
Mijn Gottt, het kan hier ook nooit normaal he? -O-
Even naar het strandje hier gelopen, maar het is vandaag echt niet te doen in de zon. :N
En natuurlijk de zomer te snel opgegeven; zwembad al opgeruimd. :+

  Moderator woensdag 8 september 2021 @ 15:19:15 #49
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201266675
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 15:01 schreef Mammietje het volgende:
Nou, dat sceptische bleek achteraf niet nodig. :')
Mijn Gottt, het kan hier ook nooit normaal he? -O-
Even naar het strandje hier gelopen, maar het is vandaag echt niet te doen in de zon. :N
En natuurlijk de zomer te snel opgegeven; zwembad al opgeruimd. :+

[ afbeelding ]
Haha nee man. Dit is hoe de zomer eigenlijk gewoon hoorde te voelen. We zijn echter door die eindeloze koele noord/west stroming niks meer gewend ;)

pi_201268395
En ik maar ploeteren in mijn kantoor met platdak en veel ramen.



Maar wel lekker hoor, schuifpui en dakramen open, en alles is fijner met de zon er bij.

En nog drie daagjes en dan....

  donderdag 9 september 2021 @ 01:50:42 #51
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201273431
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 17:38 schreef bloodymary1 het volgende:
En ik maar ploeteren in mijn kantoor met platdak en veel ramen.

[ afbeelding ]

Maar wel lekker hoor, schuifpui en dakramen open, en alles is fijner met de zon er bij.

En nog drie daagjes en dan....

[ afbeelding ]
Ik vertrek zaterdag. Vroeg. *O*
Eindelijk vakantie _O_
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 9 september 2021 @ 01:55:56 #52
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201273443
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201274099
Afzien hoor. Vakantie. Gisteravond wezen zuipen. Nu dalijk flinke wandeling langs de kliffen bij Positano.
Waar ben ik aan begonnen. :{w :P

Oh in Sorrento hebben ze 1 keer onze temperatuur gemeten en op Capri moesten ze de QR hebben. *O*

En gisteravond vroegen ze naar de green pass. Als je gewoon "ja, die heb ik" zegt is het goed en mag je door. :7
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_201274944
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik vertrek zaterdag. Vroeg. *O*
Eindelijk vakantie _O_
En waar gaat de reis naar toe? Ik vertrek zondag naar Italië. Zin an!
pi_201274957
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 08:06 schreef Salina het volgende:
Afzien hoor. Vakantie. Gisteravond wezen zuipen. Nu dalijk flinke wandeling langs de kliffen bij Positano.
Waar ben ik aan begonnen. :{w :P

Oh in Sorrento hebben ze 1 keer onze temperatuur gemeten en op Capri moesten ze de QR hebben. *O*

En gisteravond vroegen ze naar de green pass. Als je gewoon "ja, die heb ik" zegt is het goed en mag je door. :7
Heerlijk Salina, geniet er van. Campania is ook zo'n mooie regio hè. En maak er geen cliffhanger van!
  donderdag 9 september 2021 @ 10:31:39 #56
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201275555
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 09:33 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
En waar gaat de reis naar toe? Ik vertrek zondag naar Italië. Zin an!
Portugal (Algarve) :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 9 september 2021 @ 10:33:40 #57
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201275587
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 08:06 schreef Salina het volgende:
Afzien hoor. Vakantie. Gisteravond wezen zuipen. Nu dalijk flinke wandeling langs de kliffen bij Positano.
Waar ben ik aan begonnen. :{w :P

Oh in Sorrento hebben ze 1 keer onze temperatuur gemeten en op Capri moesten ze de QR hebben. *O*

En gisteravond vroegen ze naar de green pass. Als je gewoon "ja, die heb ik" zegt is het goed en mag je door. :7
QR-code is van de app toch? Maar wat is dan de green pass?

Klinkt goed verder, veel plezier nog daar *O*

EDIT Green pass is iets Italiaans zie ik.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 9 september 2021 @ 10:35:37 #58
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_201275607
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 10:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Portugal (Algarve) :)
Portugal is geweldig.

Veel plezier alle vakantie gangers!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 9 september 2021 @ 10:37:57 #59
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201275626
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 10:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Portugal is geweldig.

Veel plezier alle vakantie gangers!
Thanks!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201275635
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 10:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Portugal (Algarve) :)
Lekker hoor, fijne vakantie!
pi_201275643
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 10:33 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
QR-code is van de app toch? Maar wat is dan de green pass?

Klinkt goed verder, veel plezier nog daar *O*

EDIT Green pass is iets Italiaans zie ik.
Green pass is gewoon een interessant woord voor die QR code van de app.
  donderdag 9 september 2021 @ 10:46:58 #62
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201275713
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 10:38 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Lekker hoor, fijne vakantie!
Ah, ok.
Jij ook!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201346574
Hoe was je vakantie Salina? Mooi daar hè, in Campanië. Ik zit nu in Vieste, Puglia. Heerlijk hier. Heel dat vaccinatiebewijs nergens hoeven laten zien, ook niet met vliegen. Zelfs geen ID, iedereen had op mijn ticket kunnen gaan. Ook geen mondkapjes gedoe hier. Kan helaas mobiel geen leuke gifje plaatsen. Misschien iemand anders? Ook nog geen Alpacas gezien hier.
pi_201346712
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 22:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoe was je vakantie Salina? Mooi daar hè, in Campanië. Ik zit nu in Vieste, Puglia. Heerlijk hier. Heel dat vaccinatiebewijs nergens hoeven laten zien, ook niet met vliegen. Zelfs geen ID, iedereen had op mijn ticket kunnen gaan. Ook geen mondkapjes gedoe hier. Kan helaas mobiel geen leuke gifje plaatsen. Misschien iemand anders? Ook nog geen Alpacas gezien hier.
Heel veel vakantieplezier, geniet ervan! *O* ;)

pi_201346754
https://www.theguardian.c(...)ands-covid-19-deaths

Best aardige cijfertjes in het VK.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_201347160
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 22:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoe was je vakantie Salina? Mooi daar hè, in Campanië. Ik zit nu in Vieste, Puglia. Heerlijk hier. Heel dat vaccinatiebewijs nergens hoeven laten zien, ook niet met vliegen. Zelfs geen ID, iedereen had op mijn ticket kunnen gaan. Ook geen mondkapjes gedoe hier. Kan helaas mobiel geen leuke gifje plaatsen. Misschien iemand anders? Ook nog geen Alpacas gezien hier.
Heerlijk was het. Te snel voorbij uiteraard. Veel vitamine P opgedaan . Dus behoorlijk wat pasta, pizza en Prosecco naar binnen gewerkt. Verder precies wat ik nodig had na anderhalf jaar thuiswerken. Lekker flink onder de mensen zijn. Goed weer ook en mooie streek, maar wel toeristisch.

Qua corona: buiten in Napoli liepen ze best veel met mondkapjes op. En in hotels en restaurants op alle plekken waar ik kwam (Sorrento, Salerno, Amalfi, Capri). Een keer moesten we de QR laten scannen in een chiquere tent op Capri. En een enkele keer temperatuur gemeten, in Salerno. En overal handgel.
Maar het valt allemaal erg mee. Qua papierwerk (amper gecheckt), qua mondkapjes, en andere maatregelen. Ik kon er prima mee leven. Lekker stappen tot 2:00, ouderwets met zijn allen samengepropt bij de bar staan, nergens over nadenken. Heerlijk.

Morgenochtend even zelftestje doen denk ik. Dan naar mijn ouders om mijn verjaardag te vieren. Als we maar niet naar de Italiaan gaan. :P

Veel plezier in Puglia. Wil ik ook nog wel heen. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Salina op 14-09-2021 00:04:43 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_201407467
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 22:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoe was je vakantie Salina? Mooi daar hè, in Campanië. Ik zit nu in Vieste, Puglia. Heerlijk hier. Heel dat vaccinatiebewijs nergens hoeven laten zien, ook niet met vliegen. Zelfs geen ID, iedereen had op mijn ticket kunnen gaan. Ook geen mondkapjes gedoe hier. Kan helaas mobiel geen leuke gifje plaatsen. Misschien iemand anders? Ook nog geen Alpacas gezien hier.
Hoe ist nu in Vieste, Puglia? Leuk stadje? Ik dacht dat het zuidelijker lag. Maar blijkbaar best toeristisch nog.
Wat doe je daar? Beetje rondtouren of alleen strand?
En...hoe is het eten en wat heb je al op? :@ :9~

Ik had wat Limoncello Spritzen op. Aperol spritz...mwa. Geen fan. En parmigiana di melanzane. En pizza lasagna (serieus). Geen aanrader. ;)
En gnocchi.

Maar nu aan de eerste kruidnootjes van het jaar. Je moet wat hé.
Niet tegen Mammietje vertellen.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_201407685
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 september 2021 00:05 schreef Salina het volgende:

[..]
Hoe ist nu in Vieste, Puglia? Leuk stadje? Ik dacht dat het zuidelijker lag. Maar blijkbaar best toeristisch nog.
Wat doe je daar? Beetje rondtouren of alleen strand?
En...hoe is het eten en wat heb je al op? :@ :9~

Ik had wat Limoncello Spritzen op. Aperol spritz...mwa. Geen fan. En parmigiana di melanzane. En pizza lasagna (serieus). Geen aanrader. ;)
En gnocchi.

Maar nu aan de eerste kruidnootjes van het jaar. Je moet wat hé.
Niet tegen Mammietje vertellen.
Het is heerlijk hier. Ben echt een fan van Zuid-Italie. Ben hier al vaak geweest. Maar normaal met de auto iets meer avontuurlijker. Al heb ik wel al wat getoerd met de Lancia Ypsilon huurauto. Heerlijk over die bergweggetjes en haarspeldbochten. Al mis ik dan mijn Giulia wel. Verder inderdaad een beetje luie strandvakantie, maar was ik wel aan toe na een jaar veel te hard werken. Maar dat eten ook, ben enorme pizza fan en die cultuur en het dagelijks leven. Spreek ook Italiaans en dat is wel leuk om te horen hoe ze het afgelopen jaar hebben beleefd. Maar het is wel klasr nou, ze hebben ook echt een top zomer gehad hier qua tourisme. Morgen laatste dag hier, camera mee en 100 foto’s maken van de normale Italiaanse dingen.

Kruidnoten zijn ook lekker. En Mammietje ook!
pi_201407711
Maar geen Alpaca’s hier. We heel veel geiten.
pi_201407768
}:|


quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 00:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar geen Alpaca’s hier. We heel veel geiten.
Ik was vanmiddag ook aan het geiten. :Y
Komt wel dichtbij zo zeg... :+
pi_201407771
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 september 2021 00:05 schreef Salina het volgende:

[..]
Hoe ist nu in Vieste, Puglia? Leuk stadje? Ik dacht dat het zuidelijker lag. Maar blijkbaar best toeristisch nog.
Wat doe je daar? Beetje rondtouren of alleen strand?
En...hoe is het eten en wat heb je al op? :@ :9~

Ik had wat Limoncello Spritzen op. Aperol spritz...mwa. Geen fan. En parmigiana di melanzane. En pizza lasagna (serieus). Geen aanrader. ;)
En gnocchi.

Maar nu aan de eerste kruidnootjes van het jaar. Je moet wat hé.
Niet tegen Mammietje vertellen.
Ben je wel eens op Salina geweest eigenlijk? Lijkt me wel mooi. Ik ben wel geweest op het nabij gelegen Vulcano en Panarea en Stromboli en Lipari. Die eilanden zijn qua uitstraling een beetje Caribisch.
pi_201407781
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 september 2021 00:23 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Het is heerlijk hier. Ben echt een fan van Zuid-Italie. Ben hier al vaak geweest. Maar normaal met de auto iets meer avontuurlijker. Al heb ik wel al wat getoerd met de Lancia Ypsilon huurauto. Heerlijk over die bergweggetjes en haarspeldbochten. Al mis ik dan mijn Giulia wel. Verder inderdaad een beetje luie strandvakantie, maar was ik wel aan toe na een jaar veel te hard werken. Maar dat eten ook, ben enorme pizza fan en die cultuur en het dagelijks leven. Spreek ook Italiaans en dat is wel leuk om te horen hoe ze het afgelopen jaar hebben beleefd. Maar het is wel klasr nou, ze hebben ook echt een top zomer gehad hier qua tourisme. Morgen laatste dag hier, camera mee en 100 foto’s maken van de normale Italiaanse dingen.

Kruidnoten zijn ook lekker. En Mammietje ook!
Volgende keer wil ik naar Puglia of Calabria of Sicilia.
Maar eerst nog even stedentripje of zonvakantie in het najaar. Gewoon. Omdat het kan. Na bijna twee jaar geen vakantie en vakantiedagen over. O+

Kruidnootjes zijn lekker ja. Van Mammietje weet ik dat niet.

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 september 2021 00:33 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ben je wel eens op Salina geweest eigenlijk? Lijkt me wel mooi. Ik ben wel geweest op het nabij gelegen Vulcano en Panarea en Stromboli en Lipari. Die eilanden zijn qua uitstraling een beetje Caribisch.
Nee nog nooit op de Eolische eilanden geweest. Verder dan de herinnering aan Ingrid Bergman op Stromboli helaas nog nooit gekomen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Salina op 18-09-2021 00:39:56 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_201407824
Waar is Mr Sandman eigenlijk? Lang niet gezien hier. Of moeten we semi-erotische tietengifjes plaatsen om hem te lokken? Lijkt me een goede taak voor Mammietje.
pi_201407850
Praat gerust over mij alsof ik er niet bij ben, hoor! :{w

Ik ben overigens nog nooit op Salina geweest. Just saying. O-)

Genieten gaat altijd te snel voorbij he, @bloodymary1 ;)
Hoop dat je nog een leuke dag hebt morgen. Mooiste foto zien we hier graag verschijnen. :Y
pi_201407894
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 00:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Waar is Mr Sandman eigenlijk? Lang niet gezien hier. Of moeten we semi-erotische tietengifjes plaatsen om hem te lokken? Lijkt me een goede taak voor Mammietje.
Ik heb geen tietenfoto's in mijn voorraad. Wel kikkers. :Y

pi_201407909
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 00:41 schreef Mammietje het volgende:
Praat gerust over mij alsof ik er niet bij ben, hoor! :{w

Ik ben overigens nog nooit op Salina geweest. Just saying. O-)

Genieten gaat altijd te snel voorbij he, @:bloodymary1 ;)
Hoop dat je nog een leuke dag hebt morgen. Mooiste foto zien we hier graag verschijnen. :Y
Zou je wel eens op Salina willen komen? ;) :Y)

Ik zal eens een vakantiefoto plaatsen ook ja. Fijne laatste dag nog @bloodymary1

Oh volgens mij is Mr Sandman weg. Oftewel weg. Geen idee. Tijd niemeer gezien.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_201407965
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 september 2021 00:46 schreef Salina het volgende:

[..]
Zou je wel eens op Salina willen komen? ;) :Y)
Tja, heb wel het idee dat het geweldig is op Salina, maar vind het toch iets te link om deze vraag positief te beantwoorden.. _O- Ik denk nog ff na over een geschikt antwoord. :{w :{
pi_201407980
Wel jammer, ik vond hem altijd wel grappig!
  zondag 19 september 2021 @ 12:25:15 #79
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201425588
Weer thuis (vannacht al) -O-
Vakantie was heerlijk, maar veel te snel weer voorbij..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201425671
quote:
1s.gif Op zondag 19 september 2021 12:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Weer thuis (vannacht al) -O-
Vakantie was heerlijk, maar veel te snel weer voorbij..
Jammer is dat hé. Ik ben alweer een week thuis nu.
Morgen weer werken.

Maar...genoeg dagen en centjes om nog een keer iets te boeken in het najaar. Zonvakantie, stedentrip, we'll see. Reizen is leuk en ik heb het te veel gemist. *O* :Y)
Ik denk zomaar dat we een beter najaar en een betere winter tegemoet gaan dan vorig jaar.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zondag 19 september 2021 @ 12:49:14 #81
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201425809
quote:
1s.gif Op zondag 19 september 2021 12:33 schreef Salina het volgende:

[..]
Jammer is dat hé. Ik ben alweer een week thuis nu.
Morgen weer werken.

Maar...genoeg dagen en centjes om nog een keer iets te boeken in het najaar. Zonvakantie, stedentrip, we'll see. Reizen is leuk en ik heb het te veel gemist. *O* :Y)
Ik denk zomaar dat we een beter najaar en een betere winter tegemoet gaan dan vorig jaar.
Zeker! Ik heb gelukkig nog een weekje vrij. ^O^

Wat heerlijk dat je dit najaar nog een keer weg kunt! O+
Mijn volgende weekje vrij is de week van kerst en Oud & Nieuw. En dan zit op vakantie gaan er helaas niet in.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator zondag 19 september 2021 @ 13:58:17 #82
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201426492
Nou ik ben ook terug van een weekendje weg. Mijn pa bezoeken in Maastricht.

Ook weer wat afweer mogen "opbouwen" aangezien mijn pa een onaangepaste altijd rochelende in het rond hoestende (uiteraard zonder hand of elleboog voor de mond) oude man is.
En ja daar iets van zeggen is zinloos dus ik moet het maar nemen zoals het is :')

Wel lekker weekend gehad verder, heel stuk gewandeld door het mooie heuvelland en lekker uit eten geweest :)
pi_201427609
Zo. Genoeg van dit gel*l over vakanties. :{w



Klaar mee. Ik ga gewoon ook wat boeken nu. :{w :)
pi_201428711
Zo. O+



Eens kijken of die Brabanders zo vriendelijk en gezellig zijn als hier altijd beweerd wordt. :)
  maandag 20 september 2021 @ 01:03:33 #85
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201435073
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 16:25 schreef Mammietje het volgende:
Zo. O+

[ afbeelding ]

Eens kijken of die Brabanders zo vriendelijk en gezellig zijn als hier altijd beweerd wordt. :)
Nope.
Achterbaks volk. Limburgers idem. :{w
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201438923


Joehoe, ook weer terug sinds gisterenavond. Wat was het weer top in Italië! Nog lekker weertje hier. Ik heb voor mijn klanten ingesproken dat ik er woensdag pas weer ben, dus even lekker rustig opstarten.
pi_201438948
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nope.
Achterbaks volk. Limburgers idem. :{w
pi_201438957
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 16:25 schreef Mammietje het volgende:
Zo. O+

[ afbeelding ]

Eens kijken of die Brabanders zo vriendelijk en gezellig zijn als hier altijd beweerd wordt. :)
Wagaddedoen?
  Moderator maandag 20 september 2021 @ 11:49:22 #89
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201439101
Gristus wat kansloos. Deze thuiswerker dacht, weet je... ik ga gewoon weer eens naar kantoor!
Wat collega's zien, effe onder de mensen zijn. Leuk!

Kom ik hier. To-taal uitgestorven. Geen enkele collega (van mijn eigen team iig) te bekennen.
Zit in een totaal lege uitgestorven kantoortuin :')

Dat thuiswerkdvies wordt hier zo te zien dus nog met volle teugen omarmd _O-
pi_201439116
quote:
11s.gif Op maandag 20 september 2021 11:49 schreef dick_laurent het volgende:
Gristus wat kansloos. Deze thuiswerker dacht, weet je... ik ga gewoon weer eens naar kantoor!
Wat collega's zien, effe onder de mensen zijn. Leuk!

Kom ik hier. To-taal uitgestorven. Geen enkele collega (van mijn eigen team iig) te bekennen.
Zit in een totaal lege uitgestorven kantoortuin :')

Dat thuiswerkdvies wordt hier zo te zien dus nog met volle teugen omarmd _O-
_O- Doet de koffiemachine het wel? Of ook helemaal uitgeschakeld en leeg..
  Moderator maandag 20 september 2021 @ 11:51:43 #91
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201439134
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 11:50 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
_O- Doet de koffiemachine het wel? Of ook helemaal uitgeschakeld en leeg..
De automaatkoffie hier was nou nét een van de redenen waarvoor ik niet naar kantoor kwam :')

Heb het dus niet geprobeerd :P
pi_201439155
  maandag 20 september 2021 @ 12:00:02 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201439230
quote:
11s.gif Op maandag 20 september 2021 11:49 schreef dick_laurent het volgende:
Gristus wat kansloos. Deze thuiswerker dacht, weet je... ik ga gewoon weer eens naar kantoor!
Wat collega's zien, effe onder de mensen zijn. Leuk!

Kom ik hier. To-taal uitgestorven. Geen enkele collega (van mijn eigen team iig) te bekennen.
Zit in een totaal lege uitgestorven kantoortuin :')

Dat thuiswerkdvies wordt hier zo te zien dus nog met volle teugen omarmd _O-
maandag is ook niet echt de dag om dat te gaan proberen
pi_201439253
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 11:40 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Wagaddedoen?
In mijn eentje vreselijk genieten van een te groot vakantiehuis met bad en sauna. O+
Voor de rest ligt alles nog open, even kijken wat leuk is. Suggesties welkom. :)
Niet tegen de jongens hier zeggen, maar heb stiekem ff nerdgedrag vertoond vannacht (waar je mee omgaat...) maar het is wel in the middle of f*cking nowhere. :D
  Moderator maandag 20 september 2021 @ 12:03:00 #95
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201439259
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 12:00 schreef Tarado het volgende:

[..]
maandag is ook niet echt de dag om dat te gaan proberen
Waarom niet?
  maandag 20 september 2021 @ 12:04:18 #96
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201439269
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 12:03 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Waarom niet?
is traditiegetrouw een dag die veel mensen liever thuis doorbrengen, morgen schat ik de kans hoger dat je een verdwaalde collega tegenkomt :)
pi_201439271
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 12:02 schreef Mammietje het volgende:

[..]
In mijn eentje vreselijk genieten van een te groot vakantiehuis met bad en sauna. O+
Voor de rest ligt alles nog open, even kijken wat leuk is. Suggesties welkom. :)
Niet tegen de jongens hier zeggen, maar heb stiekem ff nerdgedrag vertoond vannacht (waar je mee omgaat...) maar het is wel in the middle of f*cking nowhere. :D
Heerlijk toch! Kun je een tip van de sluier oplichten waar in Brabant ergens? Volgens mij heb je sowieso soms wel nerdtrekjes, niet? Waar helemaal niks mis mee is!
pi_201439279
quote:
11s.gif Op maandag 20 september 2021 11:49 schreef dick_laurent het volgende:
Gristus wat kansloos. Deze thuiswerker dacht, weet je... ik ga gewoon weer eens naar kantoor!
Wat collega's zien, effe onder de mensen zijn. Leuk!

Kom ik hier. To-taal uitgestorven. Geen enkele collega (van mijn eigen team iig) te bekennen.
Zit in een totaal lege uitgestorven kantoortuin :')

Dat thuiswerkdvies wordt hier zo te zien dus nog met volle teugen omarmd _O-
LOL _O-
Logisch toch? Die collega's denken: "Waarom zouden we gaan, die Dick is er toch nooit,"! ;)

pi_201439318
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 12:04 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Heerlijk toch! Kun je een tip van de sluier oplichten waar in Brabant ergens? Volgens mij heb je sowieso soms wel nerdtrekjes, niet? Waar helemaal niks mis mee is!


Ergens tussen Tilburg en Eindhovuh! :D
pi_201439400
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 12:09 schreef Mammietje het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ergens tussen Tilburg en Eindhovuh! :D
Ah net aan de verkeerde kant van Ehv om mij in het bos tegen te kunnen komen. Maar wel lekker. Oirschot is wel een leuk dorpje voor wat sightseeing en terrasjes. En Eindhoven zelf ook, ook een leuk dorpje.
pi_201439439
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 12:17 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ah net aan de verkeerde kant van Ehv om mij in het bos tegen te kunnen komen. Maar wel lekker. Oirschot is wel een leuk dorpje voor wat sightseeing en terrasjes. En Eindhoven zelf ook, ook een leuk dorpje.
Met mijn richtingsgevoel moet je je niet verbazen als ik je toch tegenkom. :N :D :@
Klinkt goed, staat genoteerd. :Y
Eindhoven een dorpje noemen als je woont waar jij woont! _O-
pi_201439935
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 12:21 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Met mijn richtingsgevoel moet je je niet verbazen als ik je toch tegenkom. :N :D :@
Klinkt goed, staat genoteerd. :Y
Eindhoven een dorpje noemen als je woont waar jij woont! _O-
Oisterwijk, wandelen in de bossen en tussen de vennen O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 20 september 2021 @ 23:05:42 #103
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201448275
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 11:39 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Het was een flauw grapje he? :P
Ben zelf Brabants en mijn beste vriendin is Limburgs :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator maandag 20 september 2021 @ 23:50:57 #104
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201448670

Heb hier al een tijdje niet gepost, alles goed hier ? :)
pi_201450866
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Het was een flauw grapje he? :P
Ben zelf Brabants en mijn beste vriendin is Limburgs :D
Mmmokay dan.



quote:
11s.gif Op maandag 20 september 2021 23:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hier al een tijdje niet gepost, alles goed hier ? :)
Zeker wel.
Beschut plekje hier tussen alle geweld en narigheid. c_/

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  dinsdag 21 september 2021 @ 11:39:39 #106
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201452827
oudewijvenzomer, ik had er nog nooit van gehoord maar zolang het goed weer betekent altijd prima

pi_201453626
quote:
11s.gif Op maandag 20 september 2021 23:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hier al een tijdje niet gepost, alles goed hier ? :)
Beetje behelpen natuurlijk tijdens jouw afwezigheid maar goed....



Met jou ook alles goed? :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 11:39 schreef Tarado het volgende:
oudewijvenzomer, ik had er nog nooit van gehoord maar zolang het goed weer betekent altijd prima

[ afbeelding ]
Dat ie maar lang moge duren... O+

pi_201453793
Als oud wijf ben ik ook gek op een prachtige Indian Summer!



Dus laat maar komen, zeker nu we de echte zomer hier geskipped hebben!

  Moderator dinsdag 21 september 2021 @ 13:10:19 #109
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201454026
Ik ben gewoon fan van blauwe lucht en zon. Kou en regen is nooit leuk.
Geef mij maar elke dag stabiel warm zonnig weer. Maar ja, verkeerde land woon ik dan eigenlijk he...

Dus ja, op dagen als vandaag ben ik een tevreden mens :)

  Moderator dinsdag 21 september 2021 @ 13:26:25 #110
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201454240
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 08:51 schreef Salina het volgende:

[..]
Mmmokay dan.

[ afbeelding ]
[..]
Zeker wel.
Beschut plekje hier tussen alle geweld en narigheid. c_/

[ afbeelding ]
Hey, de kat heeft een groter glas gevonden
  Moderator dinsdag 21 september 2021 @ 13:27:15 #111
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201454253
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 12:42 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Beetje behelpen natuurlijk tijdens jouw afwezigheid maar goed....

[ afbeelding ]

Met jou ook alles goed? :)

Jahoor, het is allemaal weer best normaal eigenlijk. :) Met jou ook?
  dinsdag 21 september 2021 @ 13:35:14 #112
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_201454413
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 september 2021 13:10 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ben gewoon fan van blauwe lucht en zon. Kou en regen is nooit leuk.
Geef mij maar elke dag stabiel warm zonnig weer. Maar ja, verkeerde land woon ik dan eigenlijk he...

Dus ja, op dagen als vandaag ben ik een tevreden mens :)

[ afbeelding ]
Wel grappig. Jij hebt het graag warmer en benoemt dat je eigenlijk in een ander land had moeten wonen; terwijl ik het juist graag wat koeler zie en dus eigenlijk ook in een verkeerd land woon meerdere maanden in het jaar :D Allebei gewoon niet tevreden. Typische Nederlanders :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_201574782
Iedereen al klaar voor de herfst en de winter?





Warme chocomelk, geurende thee en kruidnootjes. :Y)

Verder wel een *!#$%-hekel aan kou en herfst en winter, maar goed. We doen het er mee hé.

[ Bericht 7% gewijzigd door Salina op 30-09-2021 08:38:22 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_201574906
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 08:30 schreef Salina het volgende:
Iedereen al klaar voor de herfst en de winter?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Warme chocomelk, geurende thee en kruidnootjes. :Y)

Verder wel een *!#$%-hekel aan kou en herfst en winter, maar goed. We doen het er mee hé.
Nee, niet klaar voor. Nog niet eens een heel klein beetje. Te weinig warmte en zon gehad om nu al met herfst bezig te zijn -O- Maar we doen het er maar mee.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator donderdag 30 september 2021 @ 08:45:13 #115
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201574927
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 08:30 schreef Salina het volgende:
Iedereen al klaar voor de herfst en de winter?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Warme chocomelk, geurende thee en kruidnootjes. :Y)

Verder wel een *!#$%-hekel aan kou en herfst en winter, maar goed. We doen het er mee hé.
Nou, hier moet ik natuurlijk als winter hater op reageren :P

Nee herfst kan ik nog wel waarderen eerlijk gezegd, de afwisseling tussen stormy/rainy days en zonnige dagen waarbij de herfstkleuren mooi tot zijn recht komen hebben absoluut wat.



Winter? Die kan me echt gestolen worden! :r En dat heb ik dit jaar ook grotendeels weten te fixen door twee maanden vanuit zuid Spanje te gaan werken december en januari. *O*
Dan hoef ik nog maar een klein stukje winter te survivalen als ik weer terug kom :P

pi_201574964
Allemaal overwinteren bij @dick_laurent *O*

Ik ga ook nog wel een keer of de zon opzoeken, of een leuk tripje maken. Inderdaad, best weinig zon gehad nog.

Gelukkig nog meer dan genoeg vrije dagen over. :Y)

Trouwens, inderdaad, de winter is nog wel een stukje erger dan de herfst. Nou ja, die herfstbuien en stormen kan ik ook wel missen. :)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator donderdag 30 september 2021 @ 08:57:17 #117
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201575044
Mijn probleem met de winter in NL is dat het eigenlijk gewoon alleen maar lelijk en deprimerend is.

Maanden zoals december en januari hebben gemiddeld 40 a 50 uur zon per maand. Het is gewoon letterlijk 80% van de tijd intens grijs terwijl het miezert of mistig is (want echt koud wordt het toch zelden)

Mensen die zo graag winter willen in Nederland hebben ook echt een ernstig gevalletje van "expectations vs reality" :P

Expectations:



Versus

Reality:



[ Bericht 0% gewijzigd door dick_laurent op 30-09-2021 09:32:35 ]
pi_201575368
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 08:30 schreef Salina het volgende:
Iedereen al klaar voor de herfst en de winter?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Warme chocomelk, geurende thee en kruidnootjes. :Y)

Verder wel een *!#$%-hekel aan kou en herfst en winter, maar goed. We doen het er mee hé.
Nee! :N
Echt helemaal geen zin in het najaar. Niet in de herfst en zeker niet in de winter. :r }:|
Ben nog aan het verwerken dat de (prut)zomer voorbij is. }:|



Gelukkig mag ik eind volgende week nog lekker een weekje op vakantie. *O*
Even moed opdoen voor het najaar in het Brabantse land. O+
Echt heel veel zin in. :Y



Nou, en dan in december op naar Dick in Spanje. :7
Of met Salina mee op zoek naar de zon. 8-)
  donderdag 7 oktober 2021 @ 01:00:57 #119
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201666254
lekker wezen uit eten, ja met check, jammer dat het net te laat was om nog wat te gaan drinken, wel gezonder waarschijnlijk maar 12 uur is wel vroeg als het gezellig is

pi_201666313
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 01:00 schreef Tarado het volgende:
lekker wezen uit eten, ja met check, jammer dat het net te laat was om nog wat te gaan drinken, wel gezonder waarschijnlijk maar 12 uur is wel vroeg als het gezellig is

Leuk! Maar dat is zeker wel vroeg, ja. -O-
Dat nummer... dat heb ik al een poos niet gehoord, zeg. Brings back memories... O+
pi_201670594
Zo'n drie weken geleden prik gehad. Sinds deze week ben ik de hele week al een beetje raar.. alsof ik ga flauwvallen. Het gevoel wordt versterkt op het werk (staand productiewerk). Kan dit door de corona prik komen 3 weken later nog eens ? Volgende week dinsdag moet ik de tweede prik.

[ Bericht 1% gewijzigd door Drakedoge3 op 07-10-2021 14:57:33 ]
pi_201690484


;(
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_201692914
quote:
:?
Dit roept meer vragen op dan het beantwoordt, Christal.. :D

Inmiddels ben ik aan het chillen in Brabant. O+

Machtig taaltje wel. :)

"Vruger doacht i altè loater
doe ik deez en dè.
Loater moak ik verre reize
en wor ik hil goed bè.
Loater heb ik alles mee
en wor ik hil tevree.

Mer ik heb ontdekt in 't lève
dè ge zo niet denken moet.
Ik zeg nie langer loater
Ik hou niks mir tegoed.
Ik goi wa meer op stap
dè doe me wel zo goed.

Blijft nie zitten, bè dè keske
go toch mee op stap vanoavond.
Dan vatte we 'n lekker glèske
dus allé tot toavend
en dan wor 't toch wir loater. "

Love it! O+ :D
pi_201695167
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 12:36 schreef Mammietje het volgende:

[..]
:?
Dit roept meer vragen op dan het beantwoordt, Christal.. :D

Inmiddels ben ik aan het chillen in Brabant. O+
[ afbeelding ]
Machtig taaltje wel. :)

"Vruger doacht i altè loater
doe ik deez en dè.
Loater moak ik verre reize
en wor ik hil goed bè.
Loater heb ik alles mee
en wor ik hil tevree.

Mer ik heb ontdekt in 't lève
dè ge zo niet denken moet.
Ik zeg nie langer loater
Ik hou niks mir tegoed.
Ik goi wa meer op stap
dè doe me wel zo goed.

Blijft nie zitten, bè dè keske
go toch mee op stap vanoavond.
Dan vatte we 'n lekker glèske
dus allé tot toavend
en dan wor 't toch wir loater. "

Love it! O+ :D
Dat is Noord-Brabant in Nederland neem ik aan?
Vreemd dat het niet grenst aan Belgisch Brabant.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_201702383
tijd geleden, hoe gaat het met iedereen hier ? :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_201703160
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 12:36 schreef Mammietje het volgende:

[..]
:?
Dit roept meer vragen op dan het beantwoordt, Christal.. :D

Inmiddels ben ik aan het chillen in Brabant. O+
[ afbeelding ]
Machtig taaltje wel. :)

"Vruger doacht i altè loater
doe ik deez en dè.
Loater moak ik verre reize
en wor ik hil goed bè.
Loater heb ik alles mee
en wor ik hil tevree.

Mer ik heb ontdekt in 't lève
dè ge zo niet denken moet.
Ik zeg nie langer loater
Ik hou niks mir tegoed.
Ik goi wa meer op stap
dè doe me wel zo goed.

Blijft nie zitten, bè dè keske
go toch mee op stap vanoavond.
Dan vatte we 'n lekker glèske
dus allé tot toavend
en dan wor 't toch wir loater. "

Love it! O+ :D
Brabants is keischon! En wie da nie vindt, moet zunne bakkes houwe.

Het is wit en het staat in de wei?

pi_201703299
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 16:51 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Dat is Noord-Brabant in Nederland neem ik aan?
Vreemd dat het niet grenst aan Belgisch Brabant.
Yep, inderdaad Noord-Brabant. :Y
En dat is inderdaad vreemd. :{
De rest van mijn gezin zit overigens wel in België, in die prachtige Ardennen van jullie. ;)

quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 13:04 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Brabants is keischon! En wie da nie vindt, moet zunne bakkes houwe.

Het is wit en het staat in de wei?

[ afbeelding ]
Het is hier inderdaad prachtig en heb tot nu toe alleen maar genoten. :Y O+
:D Ik had wat op het internet zitten surfen naar typisch Brabantse uitspraken en ik vond dit veruit de leukste "Witte geit"! :D
pi_201703318
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 11:41 schreef Predator40 het volgende:
tijd geleden, hoe gaat het met iedereen hier ? :D
Heyyyyy Predje. O+
Dat is inderdaad lang geleden. Te lang. :{
Nouja, onkruid vergaat niet, dus we zijn er nog. ;)
Hoe is het met jou dan? :)
En met je kippies? oO<
pi_201703397
  Moderator zondag 10 oktober 2021 @ 13:32:57 #130
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201704488
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 13:04 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Brabants is keischon! En wie da nie vindt, moet zunne bakkes houwe.
Wa zedde gij? :o
Das nie!

quote:
Het is wit en het staat in de wei?

[ afbeelding ]
Witte gei't *O* _O_ O+ .

Ook altijd leuk om te horen dat mensen zijn afgewerkt en daarna zijn aangereden richting huis. *O*
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_201704562
Ik heb dus de tweede prik gehad en voel me nu alsof ik een flinke griep te pakken heb. Ik ga vanuit dat dit 1-2 dagen duurt. Ik wil mij ziekmelden op werk alleen weet niet wat ik moet zeggen.. ik ben normaal niet zo van het ziekmelden en ben bang dat ze gaan zeggen: kan je het niet proberen en als het niet gaat kan je altijd nog naar huis, of iets in de zin van (naam) is vrij vandaag en andere zijn er te weinig mensen.

Terwijl iedereen en alles zich regelmatig op het werk ziekmeldt zelfs een uur voor begintijd en daardoor heb ik ook al een paar keer mij over de kop moeten werken omdat ik last minute weer alleen sta.. mijn collega's melden zich al ziek als een scheet overdwars zit.. nu ben ik maar eens aan de beurt want voel mij niet in staat om werk te verrichten (staand productiewerk).

Gewoon zeggen ik ben ziek door de tweede coronaprik die ik vandaag heb gehad. Of wat is een betere zin?
pi_201704657
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 14:36 schreef Salina het volgende:

[..]
Wa zedde gij? :o
Das nie!
[..]
Witte gei't *O* _O_ O+ .

Ook altijd leuk om te horen dat mensen zijn afgewerkt en daarna zijn aangereden richting huis. *O*
:D
Die 2 kwam ik ook tegen ja. :D
Afgewerkt en aangereden... het zal je maar overkomen. :o _O-
Only in Brabant... |:)
pi_201705804
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 14:41 schreef Drakedoge3 het volgende:
Ik heb dus de tweede prik gehad en voel me nu alsof ik een flinke griep te pakken heb. Ik ga vanuit dat dit 1-2 dagen duurt. Ik wil mij ziekmelden op werk alleen weet niet wat ik moet zeggen.. ik ben normaal niet zo van het ziekmelden en ben bang dat ze gaan zeggen: kan je het niet proberen en als het niet gaat kan je altijd nog naar huis, of iets in de zin van (naam) is vrij vandaag en andere zijn er te weinig mensen.

Terwijl iedereen en alles zich regelmatig op het werk ziekmeldt zelfs een uur voor begintijd en daardoor heb ik ook al een paar keer mij over de kop moeten werken omdat ik last minute weer alleen sta.. mijn collega's melden zich al ziek als een scheet overdwars zit.. nu ben ik maar eens aan de beurt want voel mij niet in staat om werk te verrichten (staand productiewerk).

Gewoon zeggen ik ben ziek door de tweede coronaprik die ik vandaag heb gehad. Of wat is een betere zin?
Ik zou het houden op "Ik ben ziek, grieperig".
Desgewenst aangevuld met "geen idee of het van de vaccinatie komt of niet, maar voel me niet in staat om te werken".
Beterschap. ;)
pi_201706495
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 15:44 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Ik zou het houden op "Ik ben ziek, grieperig".
Desgewenst aangevuld met "geen idee of het van de vaccinatie komt of niet, maar voel me niet in staat om te werken".
Beterschap. ;)
In mijn contract staat dat ik mij voor 06:00 moet ziekmelden maar later op de dag heb ik de prik en moet ik ziekmelden.kan dit problemen opleveren ? Ze kunnen toch niet verwachten dat ik ga werken op de dag van tweede prik en ziekerig voelen een paar uur later ?
pi_201706928
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 14:41 schreef Drakedoge3 het volgende:
Ik heb dus de tweede prik gehad en voel me nu alsof ik een flinke griep te pakken heb.
Gewoon zeggen ik ben ziek door de tweede coronaprik die ik vandaag heb gehad. Of wat is een betere zin?
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 16:36 schreef Drakedoge3 het volgende:

[..]
In mijn contract staat dat ik mij voor 06:00 moet ziekmelden maar later op de dag heb ik de prik en moet ik ziekmelden.kan dit problemen opleveren ? Ze kunnen toch niet verwachten dat ik ga werken op de dag van tweede prik en ziekerig voelen een paar uur later ?
Wat was het nu precies?
Misschien ben je niet grieperig maar heb je last van voorspellende gaven?
pi_201708788
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 13:21 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Heyyyyy Predje. O+
Dat is inderdaad lang geleden. Te lang. :{
Nouja, onkruid vergaat niet, dus we zijn er nog. ;)
Hoe is het met jou dan? :)
En met je kippies? oO<
nou het gaat prima eigenlijk, bijna hersteld van een normale verkoudheid en afgelopen maandag terug gekomen van 2.5 week vakantie ( eindelijk !! ) en met de kipjes gaat alles prima, we hebben er nog 6 scharrelen :)

afgelopen zomer aardig wat buiten gebbqed met de buren, voetbal en F1 gekeken etc.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_201708812
quote:
De nieuwe bloodymary1 is uit. @Lenny_Leonard
pi_201709107
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 19:59 schreef Predator40 het volgende:

[..]
nou het gaat prima eigenlijk, bijna hersteld van een normale verkoudheid en afgelopen maandag terug gekomen van 2.5 week vakantie ( eindelijk !! ) en met de kipjes gaat alles prima, we hebben er nog 6 scharrelen :)

afgelopen zomer aardig wat buiten gebbqed met de buren, voetbal en F1 gekeken etc.
Ah, heerlijk er even tussenuit geweest. Het is je gegund. :)
Ik hoop dat er voor het vele BBQen evenveel kippies liepen? :{ ;)
pi_201709463
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 20:22 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Ah, heerlijk er even tussenuit geweest. Het is je gegund. :)
Ik hoop dat er voor het vele BBQen evenveel kippies liepen? :{ ;)
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 20:22 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Ah, heerlijk er even tussenuit geweest. Het is je gegund. :)
Ik hoop dat er voor het vele BBQen evenveel kippies liepen? :{ ;)
nee, er zijn idd een paar haantjes op gegaan !
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_201709923
Twee brabanders zitten samen bij de McDonalds. Zegt de een tegen de ander: "Zeg, lette gij eigenlijk wel us op oew cholesterol?"
Zegt de ander: "jazeker wel, als ik op de wc zit".
"Agge op de wc zit?"
"Ja, dan zit ik op de wc, kik een bietje om me heen en denk dan, goh, leste rol..."


'T is wit en 't staat in het keukenkasje?
...
Wittem ok?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_201710118
Ik ben een Brabander, woon er ook weer maar laatst begon een winkeljuffrouw een heel verhaal tegen me te vertellen en toen ze na een paar minuten klaar was ik zo van: maar mevrouw wat heeft u toch allemaal verteld :o

Serieus geen woord heb ik er van kunnen verstaan :')

Ik vind het altijd een beetje armoedig klinken als iemand niet een klein beetje Nederlands spreekt :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201710581
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:23 schreef Salina het volgende:
Twee brabanders zitten samen bij de McDonalds. Zegt de een tegen de ander: "Zeg, lette gij eigenlijk wel us op oew cholesterol?"
Zegt de ander: "jazeker wel, als ik op de wc zit".
"Agge op de wc zit?"
"Ja, dan zit ik op de wc, kik een bietje om me heen en denk dan, goh, leste rol..."

'T is wit en 't staat in het keukenkasje?
...
Wittem ok?

Het is wit en rijdt op een scooter?

Witte tonnie!
pi_201710643
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 20:45 schreef Predator40 het volgende:

[..]
[..]
nee, er zijn idd een paar haantjes op gegaan !
  Moderator zondag 10 oktober 2021 @ 22:19:43 #145
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201710703
Ik heb bij Brabanders en hun accentje altijd t gevoel alsof ik met een half dronken boer te maken heb.

Waarschijnlijk is dat in de meeste gevallen ook zo :D

Maar goed ik ben zelf van origine een Limburger en ja, als je die hoort praten klinkt het een beetje alsof ze zojuist een milde hersenbloeding gehad hebben.

Dus ja wat nu beter is, you tell me.

pi_201710740
quote:
10s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:19 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb bij Brabanders en hun accentje altijd t gevoel alsof ik met een half dronken boer te maken heb.

Waarschijnlijk is dat in de meeste gevallen ook zo :D

Maar goed ik ben zelf van origine een Limburger en ja, als je die hoort praten klinkt het een beetje alsof ze zojuist een milde hersenbloeding gehad hebben.

Dus ja wat nu beter is, you tell me.

[ afbeelding ]
Haha, bij mij is het ook verwarrend. Ik ben een Brabantse, maar woon net over de grens in Limburg, maar mijn sociaal leven is toch wel in Brabant. En voor mijn werk en in het algemeen spreek ik wel ABN, maar die Brabantse tongval krijg je er natuurlijk niet uit.
Ik vind Brabants wel echt mooi en Limburgs echt lelijk als dialect. Inderdaad, een milde hersenbloeding.. Kan me ook verbazen hoe mensen over een stukje van nog geen 10 km dus ook totaal anders spreken.
pi_201710783
Heb ook wel eens cursussen gegeven door heel Nederland. En dan vroegen ze in de Achterhoek, he jij komp zeker uut het zuudn? Nee aan jullie hoor je helemaal niks...
pi_201710804
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:23 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Haha, bij mij is het ook verwarrend. Ik ben een Brabantse, maar woon net over de grens in Limburg, maar mijn sociaal leven is toch wel in Brabant. En voor mijn werk en in het algemeen spreek ik wel ABN, maar die Brabantse tongval krijg je er natuurlijk niet uit.
Ik vind Brabants wel echt mooi en Limburgs echt lelijk als dialect. Inderdaad, een milde hersenbloeding.. Kan me ook verbazen hoe mensen over een stukje van nog geen 10 km dus ook totaal anders spreken.
Maar eh... klink jij dan niet als iemand met een milde hersenbloeding die dronken is? :+ :P
pi_201710816
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:26 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Maar eh... klink jij dan niet als iemand met een milde hersenbloeding die dronken is? :+ :P
Nee, gewoon als een dronken boer denk ik...
pi_201710842
Vorige week was ik bij een vriendin die net verhuisd was. Ze huurt een heel leuk optrekje, op een terrein bij een mooie verbouwde woonboerderij waar van alles rond loopt. Je raadt nooit wie ons aankeken over de haag?

Ik moest meteen aan jullie denken..
pi_201710865
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Vorige week was ik bij een vriendin die net verhuisd was. Ze huurt een heel leuk optrekje, op een terrein bij een mooie verbouwde woonboerderij waar van alles rond loopt. Je raadt nooit wie ons aankeken over de haag?

Ik moest meteen aan jullie denken..
Zag je misschien dit?
pi_201710872
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:33 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Zag je misschien dit?
[ afbeelding ]
Hoe raad je het zo! Leuke beestjes wel van dichtbij. Alleen nog een beetje schichtig.
  Moderator maandag 11 oktober 2021 @ 15:31:43 #153
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201717014
Hey maareh... WIE heeft er zin in TAART? :D

pi_201717333
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:34 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Hoe raad je het zo! Leuke beestjes wel van dichtbij. Alleen nog een beetje schichtig.
Alweer die beestjes? Nah.
La ma. :{w

quote:
10s.gif Op maandag 11 oktober 2021 15:31 schreef dick_laurent het volgende:
Hey maareh... WIE heeft er zin in TAART? :D

[ afbeelding ]
Altijd!

Ben je jarig?

Ik snoep veel te veel trouwens. Chocola, kruidnoten. Alcohol.

En ik sport de laatste maanden minder (2-3 keer per week). ;(

Geen goede combi.




Gifjes toegevoegd. Zomaar. Voor de fun. *O*
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_201717355
Waar is er taart en waarom?

Ik snoep ook veel. Maar ik eet weinig, daardoor is het toch een beetje in balans, haha. En beweeg best veel ondanks mijn zittende werk. En ik heb ook een loop/fietsbureau!
  Moderator maandag 11 oktober 2021 @ 15:53:28 #156
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201717413
Moet er altijd een reden zijn voor taart dan? Mijn Limburgse roots roepen gewoon soms taart op (of vlaai O+ ) gewoon, omdat het kan.

Oh en @Salina you fat fuck, ga sporten! :D

pi_201717493
Ja nou heb ik echt zin in taart. Geen vlaai, daar houd ik niet zo van. Meer zoiets:

  maandag 11 oktober 2021 @ 16:02:48 #158
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201717571
ik heb toch liever hartig

  Moderator maandag 11 oktober 2021 @ 16:10:24 #159
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201717689
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 16:02 schreef Tarado het volgende:
ik heb toch liever hartig

[ afbeelding ]
Ik ben ook wel fan van een goeie braai, maar het vlees in dit gifje ziet er beetje uit alsof er twee nieren ofzo aan het spit hangen :r
pi_201717754
quote:
11s.gif Op maandag 11 oktober 2021 16:10 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ik ben ook wel fan van een goeie braai, maar het vlees in dit gifje ziet er beetje uit alsof er twee nieren ofzo aan het spit hangen :r
Ja wat is dat Tarado! Ik wilde ook al reageren dat ik ook van hartig houd. Maar de aanblik van dat gifje hield me tegen, dat ziet er echt niet appetijtelijk uit.

Dit daarentegen:

  maandag 11 oktober 2021 @ 16:19:46 #161
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201717831
quote:
11s.gif Op maandag 11 oktober 2021 16:10 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ik ben ook wel fan van een goeie braai, maar het vlees in dit gifje ziet er beetje uit alsof er twee nieren ofzo aan het spit hangen :r
picanha, je moet er van houden :)

pi_201717847
Godver, krijg verdomme nog meer trek van dit topic.

Op naar de koelkast/supermarkt/slager/Multivlaai.

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  maandag 11 oktober 2021 @ 16:25:37 #163
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201717919
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 16:14 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ja wat is dat Tarado! Ik wilde ook al reageren dat ik ook van hartig houd. Maar de aanblik van dat gifje hield me tegen, dat ziet er echt niet appetijtelijk uit.

Dit daarentegen:

[ afbeelding ]
misschien niet zo'n goed gifje maar is wel heel lekker :)
pi_201718007
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 16:19 schreef Tarado het volgende:

[..]
picanha, je moet er van houden :)

[ afbeelding ]
Oh, heerlijk Picanha! Inderdaad een slecht gifje dan. Maar het smaakt er niet minder om!
pi_201718016
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 16:21 schreef Salina het volgende:
Godver, krijg verdomme nog meer trek van dit topic.

Op naar de koelkast/supermarkt/slager/Multivlaai.

[ afbeelding ]
En dan ben je meteen aan het sporten zo te zien. Al zijn daar de meningen dus over verdeeld.
pi_201718028
Kennen jullie ook dat topic hier met al die foto's van eten, soort porno?

Lang niet gezien, zal eens zoeken.

Dit topic is dat, heerlijk!

CUL / Junkfood Porn #2: Fries anyone?
pi_201719820
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 16:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Kennen jullie ook dat topic hier met al die foto's van eten, soort porno?

Lang niet gezien, zal eens zoeken.

Dit topic is dat, heerlijk!

CUL / Junkfood Porn #2: Fries anyone?
Ik moest aan Tampopo denken. Scene met de eierdooier:
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_201724692
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 19:36 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Ik moest aan Tampopo denken. Scene met de eierdooier:
[ afbeelding ]
Ben niet zeker of ik de rest van de film wil zien... :{
pi_201724729
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 01:43 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Ben niet zeker of ik de rest van de film wil zien... :{
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_201724739
quote:
Ah.... dat geeft toch wel een ander beeld, ja! :Y :D
pi_201725417
Foodporn. _O_

Tampopo. ^O^

Leuke eetfilm. Ik hou van eetfilms. Moet Tampopo weer eens terugkijken.
Ik heb zelf helemaal niets met koken (wel met eten), maar vind het wel leuk om anderen bezig te zien in de keuken.

Ik moet ook altijd denken aan deze, vanuit mijn tienerjaren denk ik:


Oh god.



En omdat het een nieuwe dag is, weer een nieuw alpaca-gifje, speciaal voor @bloodymary1 en @Mammietje *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:22:25 #172
5428 crew  miss_sly
pi_201725436
_O- _O- _O- @ gifje :D

En Joey O+ :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:49:11 #173
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201725600
Ja eten, het is je grootste vriend, of je grootste vijand ;)

Bij onze kat Falafel is het sws de grootste vriend. Serieus, dat beest is nooit vol. Wat is dat toch?
Wormen kan ze niet hebben want ze is ontwormd.... Maar echt, ze heeft nét haar brokjes op, en zit nu weer half over mijn laptop naar mijn ontbijtbord met brood te staren.

Hier het bewijs. Misschien hadden we haar niet Falafel moeten noemen :wtf: _O-

pi_201725760
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 08:49 schreef dick_laurent het volgende:
Ja eten, het is je grootste vriend, of je grootste vijand ;)

Bij onze kat Falafel is het sws de grootste vriend. Serieus, dat beest is nooit vol. Wat is dat toch?
Wormen kan ze niet hebben want ze is ontwormd.... Maar echt, ze heeft nét haar brokjes op, en zit nu weer half over mijn laptop naar mijn ontbijtbord met brood te staren.

Hier het bewijs. Misschien hadden we haar niet Falafel moeten noemen :wtf: _O-

[ afbeelding ]
Die van mij eet ook echt als een malle. Of nou ja, het lijkt er op. Ze blijft maar eten. Of vragen. Of smachtend kijken. Laatst bij de dierenarts voor de jaarlijkse vaccinatie (hihi, snaptem? :P ) vroeg de dierenarts hoe het ging. Ik zo van, "ja, ze doet het nog goed (Sena is al een jaar of 15) maar ze eet zoveel en ze heeft zoveel honger lijkt het. En ze is zo mager. Is dat normaal?"
Die arts zei zoiets van, tja, ze is gewoon klein dus 3.5 kilo is best normaal, en, tja, misschien een snelle stofwisseling.
"Ok."

Het zal dan wel. :)

Cats, food en seks. Meer heeft een mens niet nodig in life. *O*
Oja, en zon. Veel zon. En reizen. :lijstje:
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_201725762
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 08:49 schreef dick_laurent het volgende:
Ja eten, het is je grootste vriend, of je grootste vijand ;)

Bij onze kat Falafel is het sws de grootste vriend. Serieus, dat beest is nooit vol. Wat is dat toch?
Wormen kan ze niet hebben want ze is ontwormd.... Maar echt, ze heeft nét haar brokjes op, en zit nu weer half over mijn laptop naar mijn ontbijtbord met brood te staren.

Hier het bewijs. Misschien hadden we haar niet Falafel moeten noemen :wtf: _O-

[ afbeelding ]
Haha, dat zal dan inderdaad aan de naam liggen. Onze kat Rossi geeft niks om eten, eet haar brokjes en af en toe een muis of een vogeltje, maar niet geinteresseerd in menseneten. Maar ze is wel heel snel!
pi_201727286
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 08:49 schreef dick_laurent het volgende:
Ja eten, het is je grootste vriend, of je grootste vijand ;)

Bij onze kat Falafel is het sws de grootste vriend. Serieus, dat beest is nooit vol. Wat is dat toch?
Wormen kan ze niet hebben want ze is ontwormd.... Maar echt, ze heeft nét haar brokjes op, en zit nu weer half over mijn laptop naar mijn ontbijtbord met brood te staren.

Hier het bewijs. Misschien hadden we haar niet Falafel moeten noemen :wtf: _O-

[ afbeelding ]
Eén van mijn katten jat ook (echt) alles wat niet voor haar bestemd is als je er niet non-stop bij blijft staan. Zelfs de mais van de kippen en de andijvie onder de neus van het konijn vandaan. :')
Andere kat bleek een allergie te hebben dus ze zitten nu (noodgedwongen allebei) aan de peperdure anti-allergenenbrokken. En die stinken naar bolognesechips. :r Straks langzaam afbouwen en kijken waar ze wel tegen kan. Maar sinds de spuit en dit dieet is ze wel heel veel levendiger weer (en de andere daardoor ook!) en heb ik pas eigenlijk achteraf door hoe ziek ze eigenlijk was.
Nu slopen ze weer gezamenlijk mijn huis. }:|
pi_201744297
Zo, 'éven' een wandelingetje maken in Brabant.
Lijkt leuk, maar ze hebben hier heeeeele lange paden. :{
Neem je een verkeerde, zit je zo een uur verder. }:|
En met het richtingsgevoel van de gemiddelde vuurvlieg, is dat best een beproeving. -O-
Na een uurtje of 2 toch het kutding waar ik naar zocht gevonden! *O*



Nou lijkt dat heel leuk, maar ik heb sinds een paar jaar hoogtevrees. :{
Maar goed, niet voor niets dat rotstuk gelopen, dus dan zal ik erop ook.
Nog wat narrig van het mislopen en al stramme pootjes van de wandeling ging naar boven best vlot; niet nadenken, doen! Maar per ongeluk kijk je dan toch wat om je heen... En voor diegene die niet weten wat hoogtevrees inhoudt: je voelt je er ernstig ziek van en zwaar duizelig.
Rond moeten lopen op zo'n toren, helpt dan niet echt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn... heb ik het slecht gehad daarboven! :D
Heel voorzichtig mijn foon omhoog gestoken en wat foto's in het rond gemaakt. :')
En later zag ik op de foto's dat ik toch best een mooi uitzicht had! _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft ff geduurd voordat ik weer beneden was, maar hey... I did it! :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit meer! :{w

Gelukkig ook in nog zo'n 2 uur het park terug kunnen vinden, net voor het donker. }:|
Pootjes omhoog nu, kom niet meer van mijn plek. :N
*bekijkt even de app of het entertainmentteam van het park ook catering en masseurs heeft... :{

[ Bericht 1% gewijzigd door Mammietje op 13-10-2021 19:18:39 ]
pi_201744964
Knap van je hoor. _O_

Hier, een presentje, omdat je jezelf hebt uitgedaagd en overwonnen.
Gratis thuisgestoord.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben echt trots op je. ^O^ :*
Maar waarom neem je altijd verkeerde wandelpaden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_201745013
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 19:49 schreef Salina het volgende:
Knap van je hoor. _O_

Hier, een presentje, omdat je jezelf hebt uitgedaagd en overwonnen.
Gratis thuisgestoord.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben echt trots op je. ^O^ :*
Maar waarom neem je altijd verkeerde wandelpaden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm... vreemd smaakje.... :{
Proef ik soms... cynisme?
pi_201756034
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 18:54 schreef Mammietje het volgende:

Nou lijkt dat heel leuk, maar ik heb sinds een paar jaar hoogtevrees. :{
Maar goed, niet voor niets dat rotstuk gelopen, dus dan zal ik erop ook.
Nog wat narrig van het mislopen en al stramme pootjes van de wandeling ging naar boven best vlot; niet nadenken, doen! Maar per ongeluk kijk je dan toch wat om je heen... En voor diegene die niet weten wat hoogtevrees inhoudt: je voelt je er ernstig ziek van en zwaar duizelig.
Rond moeten lopen op zo'n toren, helpt dan niet echt:

Damn... heb ik het slecht gehad daarboven! :D

Nooit meer! :{w
Volgende opdracht:
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_201756308
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 20:08 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Volgende opdracht:
[ afbeelding ]
:o


Maar hey.... jij mag gerust zonder mij gaan he?! :{w :P
pi_201759794
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 20:24 schreef Mammietje het volgende:

[..]
:o
[ afbeelding ]

Maar hey.... jij mag gerust zonder mij gaan he?! :{w :P
No fucking way.
Ik zou op het dak van m'n huis moeten gaan (als het flink regent lekt er water langs de rand van de "lichtkoepel"), dat is al uitdaging genoeg. De hoogte vanaf het "terras" op het eerste verdiep is 6 meter, m'n ladder is minder dan 5 meter meter lang. Wordt dus improviseren (hoe maak je een ladder 1.5 meter langer) ...

Heb al enkele ideeën gevonden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol, reddit heeft een "worst ladder" community:
https://www.reddit.com/r/WorstLadder/

[ Bericht 19% gewijzigd door crystal_meth op 15-10-2021 01:53:40 ]
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_201759925
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 01:36 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
No fucking way.
Ik zou op het dak van m'n huis moeten gaan (als het flink regent lekt er water langs de rand van de "lichtkoepel"), dat is al uitdaging genoeg. De hoogte vanaf het "terras" op het eerste verdiep is 6 meter, m'n ladder is minder dan 5 meter meter lang. Wordt dus improviseren (hoe maak je een ladder 1.5 meter langer) ...

Heb al enkele ideeën gevonden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol, reddit heeft een "worst ladder" community:
https://www.reddit.com/r/WorstLadder/
*Proest! :D _O-

Dat doe ik altijd zo:


Zonder dollen, steiger durf ik nog net, tot aan de dakrand 2e verdieping. Wat zal het zijn? 4,5 a 5 meter?
Moet de steiger niet te wiebelig zijn. :')

"Ik zou op het dak van mijn huis moeten gaan" _O-
Jij hebt ook weer zin in je klussie, hoor ik?
Emmer onder de lichtkoepel geen optie? :)
En je kan natuurlijk altijd je ladder wat meer rechtop zetten he? Scheelt toch al gauw tientallen centimeters. :Y :D
Wel voorzichtig blijven he?! :{

  Moderator vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:19:34 #184
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201768390
Shit ik ben vergeten te vragen of men zin had in taart vandaag. :{

Maar heb wel Koreaans gegeten vandaag. In de auto, want was take away. :')



Lekker man, vooral de kip Yangnyeom.
Wel spicey as fuck :X Had een half uur na het eten nog steeds een rode kop er van _O-
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:53:58 #185
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201778097
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 19:19 schreef dick_laurent het volgende:
Shit ik ben vergeten te vragen of men zin had in taart vandaag. :{

Maar heb wel Koreaans gegeten vandaag. In de auto, want was take away. :')

[ afbeelding ]

Lekker man, vooral de kip Yangnyeom.
Wel spicey as fuck :X Had een half uur na het eten nog steeds een rode kop er van _O-
goed idee Koreaans, ook weer is een keertje gaan eten, straks wel dimsummen

pi_201844006
Zin in zaterdag. Oudertjes komen naar Breda om te logeren in het huis van mijn oudere broer die de hort op is.
Zaterdag hapje eten daar. Uiteraard weer bestellen bij Indisch restaurant Klein Java. :9~

Verder zin in taart de laatste tijd. Zomaar. Misschien effe iets halen vanmiddag.

Heb wel twee keer gesport al deze week.



"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_201844446
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:27 schreef Salina het volgende:
Zin in zaterdag. Oudertjes komen naar Breda om te logeren in het huis van mijn oudere broer die de hort op is.
Zaterdag hapje eten daar. Uiteraard weer bestellen bij Indisch restaurant Klein Java. :9~

Verder zin in taart de laatste tijd. Zomaar. Misschien effe iets halen vanmiddag.

Heb wel twee keer gesport al deze week.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Als mede Bredanaar keur ik deze post goed.

[ Bericht 3% gewijzigd door xpompompomx op 21-10-2021 12:14:02 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 22:21:23 #188
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201925988


* Deelt toepasselijke QR-muffins uit*

Mensen nog leuke offtopic palaver?
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 22:27:20 #189
5428 crew  miss_sly
pi_201926075
quote:
11s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:21 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

* Deelt toepasselijke QR-muffins uit*

Mensen nog leuke offtopic palaver?
Doe je ook thuisbezorgd? Ze zien er heerlijk uit!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 22:28:29 #190
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201926085
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Doe je ook thuisbezorgd? Ze zien er heerlijk uit!
Als ik zou moeten bezorgen per fiets dan brand ik ze er wel meteen eraf eventueel :D
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 22:32:06 #191
5428 crew  miss_sly
pi_201926136
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:28 schreef Momo het volgende:

[..]
Als ik zou moeten bezorgen per fiets dan brand ik ze er wel meteen eraf eventueel :D
Precies, win-win :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201926368
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:28 schreef Momo het volgende:

[..]
Als ik zou moeten bezorgen per fiets dan brand ik ze er wel meteen eraf eventueel :D
Fiets meteen ff stukkie door dan, ik lust ook wel! :)
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 22:54:14 #193
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201926425
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:50 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Fiets meteen ff stukkie door dan, ik lust ook wel! :)

On my way
pi_201926478
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:54 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
On my way
@miss_sly en ik:

  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 23:42:50 #195
5428 crew  miss_sly
pi_201926900
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201926907


Here we go!
pi_201995813
Nou, na al die bekende gifjes ben ik toch ook maar eens gaan kijken naar The Office US. Erg vermakelijk en verslavend, je gaat er lekker snel doorheen. Nu alweer aan het einde van seizoen 3.

Kantoorwerk had toch ook wel iets. Beetje slap ouwehoeren en geinen, koffieleuten, roddelen, eigen plekje/bureau vol persoonlijke prullaria, vast stramien.

Helaas is dat de laatste jaren wel minder geworden met die flexibele werkplekken, clean desk beleid etcetera.

Nu zal het wel weer een hele winter thuiswerken worden. :{w

Gelukkig hebben we de serie nog.



Jullie nog iets aan het kijken lately?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_201997104
Wauw, weer actie hier. *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 10:54 schreef Salina het volgende:
Nou, na al die bekende gifjes ben ik toch ook maar eens gaan kijken naar The Office US. Erg vermakelijk en verslavend, je gaat er lekker snel doorheen. Nu alweer aan het einde van seizoen 3.

Kantoorwerk had toch ook wel iets. Beetje slap ouwehoeren en geinen, koffieleuten, roddelen, eigen plekje/bureau vol persoonlijke prullaria, vast stramien.

Helaas is dat de laatste jaren wel minder geworden met die flexibele werkplekken, clean desk beleid etcetera.

Nu zal het wel weer een hele winter thuiswerken worden. :{w

Gelukkig hebben we de serie nog.

[ afbeelding ]

Jullie nog iets aan het kijken lately?
Kantoor? Was dat niet een gebouw of ruimte waar mensen tegelijk achter een pc gingen zitten met zelfs onderkleding aan? :)
Zou maar een beetje doorkijken als ik jou was, voor je het weet, zitten ze allemaal weer thuis te werken. ;)

Ik kijk wat films 'savonds en traditiegetrouw volg ik Expeditie Robinson. Maar moet zeggen dat ik dit een verwarrend jaar vind door de grote hoeveelheid deelnemers en de vele verschillende eilanden waar ze op belanden. Tegen de tijd dat je door hebt wie bij welke groep hoort, is het alweer anders. :{

O, en ik kwam nog taart tegen. Leek me in dit geval goed om hem hier te dumpen! :) :Y)

pi_201997373
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 10:54 schreef Salina het volgende:
Nou, na al die bekende gifjes ben ik toch ook maar eens gaan kijken naar The Office US. Erg vermakelijk en verslavend, je gaat er lekker snel doorheen. Nu alweer aan het einde van seizoen 3.

Kantoorwerk had toch ook wel iets. Beetje slap ouwehoeren en geinen, koffieleuten, roddelen, eigen plekje/bureau vol persoonlijke prullaria, vast stramien.

Helaas is dat de laatste jaren wel minder geworden met die flexibele werkplekken, clean desk beleid etcetera.

Nu zal het wel weer een hele winter thuiswerken worden. :{w

Gelukkig hebben we de serie nog.

[ afbeelding ]

Jullie nog iets aan het kijken lately?
Grappig, ik ben ongeveer twee maanden geleden aan The Office US begonnen. Stond al op Amazon, nu ook op Netflix. Had het altijd vermeden want US en de Engelse is veel beter, maar toch aan begonnen. En ik vind het verrekte leuk. Ben nu bij seizoen 6.
Dwight is zo heerlijk irritant, maar ook grappig en soms vertederend. Wel mijn favoriet uit de serie. Geweldig ook steeds dat gedoe met Angela. En zijn boerderij.

pi_201997448
quote:
Kantoorwerk had toch ook wel iets. Beetje slap ouwehoeren en geinen, koffieleuten, roddelen, eigen plekje/bureau vol persoonlijke prullaria, vast stramien.

Hier had ik het vorige week met mijn nichtje over. Net begonnen aan haar eerste echte baan. HR/arbeidszaken. 2 dagen per week op kantoor in wisselende samenstelling, verder thuis.
Wat wij vroeger op kantoor hadden krijgt zij nooit. Elke dag taart, gesprekken bij het koffie-apparaat, fakebrieven voor collega's maken, tennistoernooien met lineaal en paperclips, bureaustoelenrace. Gewoon typische kantoorhumor ala Debiteuren/Crediteuren, the Office etc.
Dat is toch wel een heel gemis. Ik werk al bijna 20 jaar voor mezelf zonder collega's. Maar als ik aan mijn tijd bij Ernst & Young terug denk, dan denk ik terug aan die dingen. En daardoor heb ik ook nog steeds contact met collega's van toen door met sommigen af en toe een hapje te gaan eten. Je krijgt wel een band daardoor. De nieuwe generatie gaat dat missen.

  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 13:28:01 #201
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201997499
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 13:25 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Hier had ik het vorige week met mijn nichtje over. Net begonnen aan haar eerste echte baan. HR/arbeidszaken. 2 dagen per week op kantoor in wisselende samenstelling, verder thuis.
Wat wij vroeger op kantoor hadden krijgt zij nooit. Elke dag taart, gesprekken bij het koffie-apparaat, fakebrieven voor collega's maken, tennistoernooien met lineaal en paperclips, bureaustoelenrace. Gewoon typische kantoorhumor ala Debiteuren/Crediteuren, the Office etc.
Dat is toch wel een heel gemis. Ik werk al bijna 20 jaar voor mezelf zonder collega's. Maar als ik aan mijn tijd bij Ernst & Young terug denk, dan denk ik terug aan die dingen. En daardoor heb ik ook nog steeds contact met collega's van toen door met sommigen af en toe een hapje te gaan eten. Je krijgt wel een band daardoor. De nieuwe generatie gaat dat missen.

[ afbeelding ]
Als ik op kantoor zit nu (wie weet wat de persco zegt) dan zit je nu ook zeker 5 meter van iedereen af. Er staan nog maar de helft van de tafels en stoelen van voor covid. Het is wel echt sfeerloos nu.
pi_201997693
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 13:28 schreef Momo het volgende:

[..]
Als ik op kantoor zit nu (wie weet wat de persco zegt) dan zit je nu ook zeker 5 meter van iedereen af. Er staan nog maar de helft van de tafels en stoelen van voor covid. Het is wel echt sfeerloos nu.
Ja dat sucks. Sfeerloos ja. Aan de andere kant wel meer ruimte voor de stoelenrace!
pi_201997711
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 13:20 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Grappig, ik ben ongeveer twee maanden geleden aan The Office US begonnen. Stond al op Amazon, nu ook op Netflix. Had het altijd vermeden want US en de Engelse is veel beter, maar toch aan begonnen. En ik vind het verrekte leuk. Ben nu bij seizoen 6.
Dwight is zo heerlijk irritant, maar ook grappig en soms vertederend. Wel mijn favoriet uit de serie. Geweldig ook steeds dat gedoe met Angela. En zijn boerderij.

[ afbeelding ]
Ik vind het ook erg leuk. De Engelse was ook wel leuk maar die heb ik jaren geleden alweer gezien (4-5 jr geleden ofzo). Dus zat niet direct meer in mijn geheugen. Vorige week begonnen aan de US versie en inderdaad zeer vermakelijk. De Engelse versie had maar twee seizoenen toch? Erg weinig iig. De Amerikaanse is daarom erg leuk, meer seizoenen, meer afleveringen, karakterontwikkeling.
Dwight, Pam, Jim, Stanley...allemaal leuk. En Angela, en Creed. _O-

Verliefd op Pam wel trouwens. O+

Grappig om te zien dat de series best op elkaar lijken. Episode 1 van seizoen 1 is een directe kopie van de Engelse serie. Voor de rest heeft de Engelse versie ook zijn "Dwight" en "Jim" zeg maar. Zelfde soort karakters.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 13:25 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Hier had ik het vorige week met mijn nichtje over. Net begonnen aan haar eerste echte baan. HR/arbeidszaken. 2 dagen per week op kantoor in wisselende samenstelling, verder thuis.
Wat wij vroeger op kantoor hadden krijgt zij nooit. Elke dag taart, gesprekken bij het koffie-apparaat, fakebrieven voor collega's maken, tennistoernooien met lineaal en paperclips, bureaustoelenrace. Gewoon typische kantoorhumor ala Debiteuren/Crediteuren, the Office etc.
Dat is toch wel een heel gemis. Ik werk al bijna 20 jaar voor mezelf zonder collega's. Maar als ik aan mijn tijd bij Ernst & Young terug denk, dan denk ik terug aan die dingen. En daardoor heb ik ook nog steeds contact met collega's van toen door met sommigen af en toe een hapje te gaan eten. Je krijgt wel een band daardoor. De nieuwe generatie gaat dat missen.

[ afbeelding ]
_O-
Wij hebben van alles gedaan op kantoor. Ik heb nog mini basketbalnetjes opgehangen, met een mini balletje. Een keer waagde ik het om te dunken (aanloopje, rennen en springen maar) maar ik struikelde en knalde tegen de kast op ofzo. _O-

Verder...mini midgetgolf (elke vrijdag werd er competitie gespeeld), elastiekjes schieten, klieren met propjes en ander materiaal...kantoorhumor. O+

Vroeger, zeker toen iedereen zijn eigen plekje had, was het veel gezelliger inderdaad. Maar dan had iedereen zijn stekje met foto's, posters etcetera. Veel troep, van eigen radiootje tot eigen waterkokertje en theezakjes.
Dat had toch ook wel iets.

Later kwam dan het flexwerken bij ons (alhoewel er een aantal bleef zitten waar ze zaten) en het clean desk beleid. Moest alles opgeruimd zijn en alle electronica weg (veiligheid).

Die alpacataart van Mammietje ziet er trouwens wel smakelijk uit.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_201997847
quote:
0s.gif [b]Op

Grappig om te zien dat de series best op elkaar lijken. Episode 1 van seizoen 1 is een directe kopie van de Engelse serie. Voor de rest heeft de Engelse versie ook zijn "Dwight" en "Jim" zeg maar. Zelfde soort karakters.
[..]

Later kwam dan het flexwerken bij ons (alhoewel er een aantal bleef zitten waar ze zaten) en het clean desk beleid. Moest alles opgeruimd zijn en alle electronica weg (veiligheid).

Ja dat klopt, in het begin is het echt 1 op 1 een kopie. Maar dat verandert heel snel gelukkig. En inderdaad de karakters zijn er wel, maar later denk je niet meer aan Gareth of Tim.
En bijna elk karakter is op zich al zo specifiek en zo fout in sommige opzichten, dat hebben ze echt goed gedaan.

Ik was in het begin ook verliefd op Pam, maar nu in seizoen 6 is dat weg. Spelen twee dingen waardoor ze ineens haar humor verloren heeft lijkt het wel, geldt ook voor Jim. Maar in de beginseizoenen zijn die twee echt fantastisch, vooral ook als Pam dronken is.

Dat flexwerken en cleandesk heb ik gelukkig al niet meer meegemaakt, zelfs kantoortuinen niet, wij hadden nog kamertjes met 2, max 3 personen.
pi_201997981
Ik heb ook een tijd bij een soort nerd op de kamer gezeten, deed totaal ander werk dan de rest, meer IT en documentatie, zo mee gelachen.
Hij gooide altijd muntdropjes in mijn decolletee, of dat was dan de sport, om dat te proberen. Dus heel mijn bureau en de vloer er achter lag bezaaid met muntdrop. En als ik iets uit de kast pakte en daarbij moest bukken zei hij steevast: "he, ik ben ook niet van steen". Juist omdat hij echt een nerd was en totaal niet sexueel was ingesteld, was dat enorm grappig. Wat een tijden... ;)
  dinsdag 2 november 2021 @ 14:59:16 #206
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201998659


muntdropjes, daar heb ik nou nooit aan gedacht
  Moderator donderdag 4 november 2021 @ 10:57:17 #207
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202025300
*scannen*



Groen vinkje voor dit topic!
pi_202025410
Mijn werk is getroffen door corona 5 van de 6 positief geteste personen zijn volledig gevaccineerd. Ik kan zaterdag pas testen
pi_202027290
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:57 schreef Momo het volgende:
*scannen*

[ afbeelding ]

Groen vinkje voor dit topic!
En geen vinkje is:

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_202028815
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:57 schreef Momo het volgende:
*scannen*

[ afbeelding ]

Groen vinkje voor dit topic!
Ik dacht even dat het de kolibrie van Za was!

Mooi vogeltje wel.
pi_202038840
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:57 schreef Momo het volgende:
*scannen*

[ afbeelding ]

Groen vinkje voor dit topic!
Zeg Momo, lees jij altijd alles?
Of deel je ze ook wel eens zo uit?

pi_202040362
Dan moet je ze wel eerst zien te vangen!

pi_202040655
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 01:59 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Zeg Momo, lees jij altijd alles?
Of deel je ze ook wel eens zo uit?

[ afbeelding ]
Waarom een rauw vinkje uitdelen?


Vangen van vinkjes is trouwens wel gevaarlijk soms.



Verder: bijna weekend!

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_202042110
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Dan moet je ze wel eerst zien te vangen!

[ afbeelding ]
Simpel bij dit soort vink. :{w
Gewoon hokje ophangen en eronder wachten. :)



quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:50 schreef Salina het volgende:

[..]
Waarom een rauw vinkje uitdelen?
[ afbeelding ]
Ja, wat dacht je? Dat ik voor je ging koken ofzo? :{w



quote:
Vangen van vinkjes is trouwens wel gevaarlijk soms.

[ afbeelding ]

Verder: bijna weekend!

[ afbeelding ]
Oja, weekend. :)

  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 12:02:25 #215
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202042144


Bijna weekeend!
pi_202042611
Dwight zou zo korte metten maken met zo'n vinkje.



En ja, bijna weekend!



Sterker nog, vakantie!!!!!



Heerlijk een weekje naar het beloofde land.

pi_202042856
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Dwight zou zo korte metten maken met zo'n vinkje.

[ afbeelding ]

En ja, bijna weekend!

[ afbeelding ]

Sterker nog, vakantie!!!!!

[ afbeelding ]

Heerlijk een weekje naar het beloofde land.

[ afbeelding ]
Oja, jij gaat er lekker nog ff vandoor! *O*
Geniet ervan! :)

pi_202043071
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Dwight zou zo korte metten maken met zo'n vinkje.

[ afbeelding ]

En ja, bijna weekend!

[ afbeelding ]

Sterker nog, vakantie!!!!!

[ afbeelding ]

Heerlijk een weekje naar het beloofde land.

[ afbeelding ]
Lekker, Sicilië toch?
Staat nog steeds hoog op mijn lijstje.

Op Sicilië maken ze ook korte metten met vinkjes trouwens.



Maar pas vooral op voor de vrouwen daar.

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_202043180
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:02 schreef Salina het volgende:

[..]
Lekker, Sicilië toch?
Staat nog steeds hoog op mijn lijstje.

Op Sicilië maken ze ook korte metten met vinkjes trouwens.

[ afbeelding ]

Maar pas vooral op voor de vrouwen daar.

[ afbeelding ]
Ja, een weekje Catania. Om er nog even samen uit te zijn, na dit achterlijk drukke jaar. Het is er niet meer zomers natuurlijk, maar nog wel net boven de 20 graden. En er zal af en toe ook wel een drupje regen vallen, maar voornamelijk zon. Beetje combinatie stedentripje en wat roundtouren met de gehuurde Panda of Ypsilon. Keer de Etna op, naar Syrcuse, Taormina etc. En vooral heel veel pizza's eten!

Fantastische gifjes trouwens weer hier vandaag!

  Moderator maandag 8 november 2021 @ 22:55:04 #220
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202093221
twitter
pi_202113607
Yorick.
Klinkt als een begroeting... Yo, Rick!
Maar draai Rick eens om. Dat klinkt weer als QR.
Yo was dus een begroeting. Maar is ook "Ik" in het Spaans.

Eigenlijk is zijn naam dus "Ik, QR".
En raad eens... We zijn nu allemaal wel of niet een QR.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 16:38:43 #222
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202113624
quote:
11s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:37 schreef Benny het volgende:
Yorick.
Klinkt als een begroeting... Yo, Rick!
Maar draai Rick eens om. Dat klinkt weer als QR.
Yo was dus een begroeting. Maar is ook "Ik" in het Spaans.

Eigenlijk is zijn naam dus "Ik, QR".
En raad eens... We zijn nu allemaal wel of niet een QR.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat die Bill Gates toch allemaal kan verzinnen
  vrijdag 12 november 2021 @ 22:03:00 #223
22565 asco
Los in deze tent
pi_202150681
Ik zag dit en moest aan het virus verslaan door Hugo denken.

210130_1_gifdump02_51.gif
  zondag 14 november 2021 @ 14:51:57 #224
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202189630
Hier in België gaan woensdag nieuwe maatregelen afgekondigd worden. Ik vermoed dat de Covidsafe app (QR code) op meer plaatsen verplicht zal worden. Tijd dus om eindelijk een smartphone aan te schaffen. Wil niet meer dan 200 a 250 besteden, maar heb geen idee wat kiezen. iemand een aanrader (liefst uit deze lijst: https://www.vandenborre.be/gsm-smartphone/smartphone )?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_202190441
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 16:44 schreef crystal_meth het volgende:
Hier in België gaan woensdag nieuwe maatregelen afgekondigd worden. Ik vermoed dat de Covidsafe app (QR code) op meer plaatsen verplicht zal worden. Tijd dus om eindelijk een smartphone aan te schaffen. Wil niet meer dan 200 a 250 besteden, maar heb geen idee wat kiezen. iemand een aanrader (liefst uit deze lijst: https://www.vandenborre.be/gsm-smartphone/smartphone )?
Een lijst met 35 pagina's aan opties? :D

Ik heb zelf een Samsung. Prima dingetje. Niets fancy, gewoon functioneel. Beetje bellen, appen, internetten en apps er op zetten. Meer heb ik niet nodig.

Ik zou vooral kijken wat jijzelf nodig hebt. Gebruik je de telefoon voor internet, chatverkeer, etcetera.
Daarvoor is een simpele smartphone voldoende.

@dick_laurent heb jij hier meer verstand van?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator maandag 15 november 2021 @ 18:20:35 #227
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202190864
Ben er ook geen expert in hoor. Maar mijn ervaring is dat je met een bedrag van rond de 200 euro echt een prima smartphone kan vinden. Een merk als Xiaomi is ook gewoon prima, relatief snelle/hoogwaardige telefoons voor wat je ervoor betaald.
  maandag 15 november 2021 @ 22:06:30 #228
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202194819
Ik moet een beetje kotsen in m'n mond.

pi_202195242
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 16:44 schreef crystal_meth het volgende:
Hier in België gaan woensdag nieuwe maatregelen afgekondigd worden. Ik vermoed dat de Covidsafe app (QR code) op meer plaatsen verplicht zal worden. Tijd dus om eindelijk een smartphone aan te schaffen. Wil niet meer dan 200 a 250 besteden, maar heb geen idee wat kiezen. iemand een aanrader (liefst uit deze lijst: https://www.vandenborre.be/gsm-smartphone/smartphone )?
O wauw, jij hebt het nog langer volgehouden dan ik zonder zo'n klereding! _O_
Ik heb in 4 jaar tijd mijn 3e apparaat. Eerst een krijgertje (een idee wat voor merk), daarna een Samsung van iemand overgenomen en nu een oude Iphone omdat kindlief een nieuwe kocht.
Ik app er alleen mee en maak foto's. En nu dus QR-code-app. Moet je er wel aan denken om het ding mee te nemen. :')
Qua foto's is deze (I-phone) wel echt beter, nadeel is dat de accu akelig snel leeg is.
QR-code zal op allemaal wel te zetten zijn ( :') ), dus even goed nadenken waar je het verder voor zou willen gebruiken. En dan daar ff op googlen? Moet voor jou een peulenschil zijn! ;)
pi_202195786
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2021 18:20 schreef dick_laurent het volgende:
Ben er ook geen expert in hoor. Maar mijn ervaring is dat je met een bedrag van rond de 200 euro echt een prima smartphone kan vinden. Een merk als Xiaomi is ook gewoon prima, relatief snelle/hoogwaardige telefoons voor wat je ervoor betaald.
Deze wordt het, denk ik: XIAOMI REDMI NOTE 10 64 GB GRAPHITE GRAY 169¤

De 64 GB deed me twijfelen, omdat de goedkopere Xiaomi redmi 9C het dubbele heeft. Maar een hogere schermresolutie en NFC lijkt nuttiger dan geheugen dat ik misschien nooit nodig zal hebben.

Nu nog een USB OTG adapter vinden. Daar is blijkbaar weinig vraag naar, de enige die op hun website staat is "niet meer beschikbaar".
Ik wil reeds allerhande randapparatuur aansluiten, nog voordat ik de telefoon gekocht heb. :')
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_202196886
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:27 schreef Mammietje het volgende:

[..]
O wauw, jij hebt het nog langer volgehouden dan ik zonder zo'n klereding! _O_
Ik heb in 4 jaar tijd mijn 3e apparaat. Eerst een krijgertje (een idee wat voor merk), daarna een Samsung van iemand overgenomen en nu een oude Iphone omdat kindlief een nieuwe kocht.
Ik app er alleen mee en maak foto's. En nu dus QR-code-app. Moet je er wel aan denken om het ding mee te nemen. :')
Qua foto's is deze (I-phone) wel echt beter, nadeel is dat de accu akelig snel leeg is.
QR-code zal op allemaal wel te zetten zijn ( :') ), dus even goed nadenken waar je het verder voor zou willen gebruiken. En dan daar ff op googlen? Moet voor jou een peulenschil zijn! ;)
Had je post niet gezien, die bug begint echt irritant te worden: BUG / Laatste post verschijnt en verdwijnt
Doet zich blijkbaar enkel op PC voor, niet op mobiel. Binnenkort dus geen probleem meer. 8-)
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Moderator dinsdag 16 november 2021 @ 08:33:27 #232
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202197496
Ik heb zelf een Samsung. Vrij nieuw ding wel, heb hem nu een jaartje.
Hoewel, in "smartphone leeftijd" betekent een jaar inmiddels alweer dat ie minimaal een generatie oud is. :')

Wat is dat ook eigenlijk, dat iedere fabrikant elk jaar een nieuw model smartphone moet uit brengen. :?

Ja ze willen moneyz maken, dus ik snap het wel. Maar ik begrijp het niet :P
Overigens, als laptop heb ik nog steeds een Macbook pro uit 2011
Heb wel de harde schijf vervangen voor SSD (snellere harde schijf basically). Maar verder is het dus een 10 jaar oude laptop die merkbaar traag is haha.
Dan denk ik wel eens van, hmmm zo'n mooie nieuwe Macbook 🤔 lijkt me wel nice!

Maar dan besef ik me dat mijn oude trouwe Macbook het nog gewoon volledig doet, ondanks dat ie wel wat traag is en denk ik weer, nahhh zonde van de centen.

Moraal van het verhaal. Ik word oud denk ik. :@
pi_202200163
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 05:05 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Had je post niet gezien, die bug begint echt irritant te worden: BUG / Laatste post verschijnt en verdwijnt
Doet zich blijkbaar enkel op PC voor, niet op mobiel. Binnenkort dus geen probleem meer. 8-)
Whut? -O-
Als jij me niet meer ziet staan, is de grens van het toelaatbare wel bereikt he?! :{w }:|
*gaat dikke, vette klacht indienen bij Danny.... }:|

Hup, snel naar de mediamarkt jij! ;)
  woensdag 17 november 2021 @ 14:00:29 #234
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202217925
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:06 schreef Eightyone het volgende:
Ik moet een beetje kotsen in m'n mond.

[ link | afbeelding ]
die meest rechts heeft niets te vertellen? Wie is dat trouwens, Leontine?
  Moderator vrijdag 19 november 2021 @ 11:42:23 #235
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202242795


Iemand een stukje?
pi_202243329
Ziet er lekker uit!

Bijna weekend allen. Weekendje Zeeland voor den boeg.





Verder alles ok hier. :Z Nog nieuws te melden? Iets positiefs misschien?

[ Bericht 4% gewijzigd door Salina op 19-11-2021 12:24:42 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_202243371
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 11:42 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Iemand een stukje?
Yep! :Y
I'm in! *O*
pi_202243473
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 12:18 schreef Salina het volgende:
Ziet er lekker uit!

Bijna weekend allen. Weekendje Zeeland voor den boeg.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Verder alles ok hier. :Z Nog nieuws te melden? Iets positiefs misschien?
Nou, weekendje er tussenuit is toch al best positief? :)
Zullen ze in Zeeland ook wel naar uitkijken. :)

pi_202246195
Zo ziet Fok er dus mobiel uit...
Is best even wennen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_202301759
Yo @dick_laurent, ga je nou morgen naar Zuid-Spanje voor twee maanden? Jaloers man. Lijkt me ook wel vreemd ergens, twee maanden weg van je vrouw/vriendin, kat, je huis. Wat ga je daar allemaal doen, behalve natuurlijk doorwerken? Heb je al een adresje om ergens te sporten/fitnessen bijvoorbeeld? Heb je een beetje een goed appartementje?

Jaloers man. Ergens.

Ikzelf wil in december ook nog wel weg trouwens. Canarische Eilanden, Azoren, Madeira. Zoiets. Even bekijken.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator dinsdag 23 november 2021 @ 09:58:53 #241
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202301860
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 09:47 schreef Salina het volgende:
Yo @:dick_laurent, ga je nou morgen naar Zuid-Spanje voor twee maanden? Jaloers man. Lijkt me ook wel vreemd ergens, twee maanden weg van je vrouw/vriendin, kat, je huis. Wat ga je daar allemaal doen, behalve natuurlijk doorwerken? Heb je al een adresje om ergens te sporten/fitnessen bijvoorbeeld? Heb je een beetje een goed appartementje?

Jaloers man. Ergens.

Ikzelf wil in december ook nog wel weg trouwens. Canarische Eilanden, Azoren, Madeira. Zoiets. Even bekijken.
Heyyooo

Ja klopt, morgen vlieg ik. En heel dubbel gevoel hoor, geef ik toe.
Enerzijds ontzettend positief en enthousiast en anderzijds ook met een knoop in mijn maag, precies om de dingen die je benoemd. Ik ga mijn vrouw bijna een maand niet zien en ja ik ken daar uiteraard niemand dus ben helemaal op mezelf aangewezen. Dus dat is pittig.

Anderzijds, ik heb hier ook niet een mega bruisend sociaal leven inmiddels. Groot voordeel is dat ik vrouwlief heb om elke dag mee te hangen maar afspreken met vrienden etc gebeurt ook zeker niet ieder weekend.

Maar ik denk dat het wel heel goed voor me gaat zijn om dit eens te doen. Even helemaal weg, los van alles. En het weer, ja man.... ik trek het weer in deze maanden hier intens slecht. Gister was bijv echt top, gewoon strakblauw en hoewel frisjes, het licht maakt dan gewoon héél veel goed. Helaas zijn dat soort dagen een zeldzaamheid in de donkere maanden hier.

Weersvooruitzicht Malaga de komende week? Graadje of 16 overdag en vrijwel continu zonnig, klein kansje op een buitje tussendoor. Beetje zoals het hier in April kan zijn. Fuck ja 8-)

Kwa sporten, nee heb ik nog niks voor geregeld, wellicht is er in mijn stadje op loopafstand iets. Ik heb daar namelijk geen auto ofzo. Mijn apartementje heeft - ga ik vanuit want heb het nog niet gezien haha - alles wat ik nodig heb. Keukentje, eigen badkamer, bureau om aan te werken, én een ruim balkon pal op het zuiden met zeezicht *)

En ja, gewoon doen man. Het zal je goed doen om er even tussenuit te gaan tijdens de meest donkere dagen hier :)
pi_202301992
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 november 2021 09:58 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Heyyooo
Chill man. Ja, het lijkt me ook wel dubbel natuurlijk. Maar kan me ook wel voorstellen dat je er naar uit kijkt, ondanks weg van vrouw, kad, alles. Zeker als je verder niet zo'n bruisend (sociaal) leven hebt verder. Kun je net zo goed daar zitten.

Ik zag laatst dat stadje nog op tv, programma van Gordon Ramsay die een restaurantje ging helpen in Fuengirola (daar ga je heen toch)? Veel Engelsen daar. Weet niet of je dat wat aanspreekt. :P
Deze:

Zag gisteren nog je Gigantische Uitbarsting in het hoofdtopic trouwens. Viesmad. _O- :+

Maar ik herken het wel, ik ben er ook echt gruwelijk klaar mee. Twee jaar thuiswerken, amper een mens zien, bweh. Ik ben al blij als ik kan opstaan tegenwoordig, zo erg is het soms. ;)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator dinsdag 23 november 2021 @ 10:22:47 #243
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202302165
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:11 schreef Salina het volgende:

[..]
Chill man. Ja, het lijkt me ook wel dubbel natuurlijk. Maar kan me ook wel voorstellen dat je er naar uit kijkt, ondanks weg van vrouw, kad, alles. Zeker als je verder niet zo'n bruisend (sociaal) leven hebt verder. Kun je net zo goed daar zitten.

Ik zag laatst dat stadje nog op tv, programma van Gordon Ramsay die een restaurantje ging helpen in Fuengirola (daar ga je heen toch)? Veel Engelsen daar. Weet niet of je dat wat aanspreekt. :P

Zag gisteren nog je Gigantische Uitbarsting in het hoofdtopic trouwens. Viesmad. _O- :+

Maar ik herken het wel, ik ben er ook echt gruwelijk klaar mee. Twee jaar thuiswerken, amper een mens zien, bweh. Ik ben al blij als ik kan opstaan tegenwoordig, zo erg is het soms. ;)
Haha wat toevallig, die aflevering heb ik ook gezien! Wel een poosje terug, maar idd Fuengirola is vlakbij voor mij :) Ik ga ook wel proberen wat Engelse cafe's ofzo binnen te wandelen en wat te socializen met eventuele Britten. Bedoel, mijn Spaans is echt crap, ik ken paar woordjes en ik zou een simpele bestelling kunnen doen, maar daar houdt het wel op zeg maar :P
Al lijkt het me wel vet om de taal toch een beetje op te pakken in mijn tijd daar.
Als ik bijv op een gegeven moment de weg kan vragen aan iemand in het Spaans en ook daadwerkelijk de uitleg redelijk kan volgen, dan vind ik dat al een dikke overwinning :P

En ja, ik ging ff mooi in een rant gister haha, maar idd de situatie is gewoon kansloos op deze manier. Ik (en jij en velen met ons) doe al bijna 2 jaar braaf mee met het thuiswerken, regels zoveel mogelijk opvolgen etc etc.
Bij elk nieuwsartikel waar weer met ''droopy eyes en serious face'' }:| gezegd wordt hoe slecht het wel niet gaat en hoe slecht mensen de regels wel niet opvolgen krijg ik inmiddels echt scheldkannonade-neigingen :')
Flikker eens op. Wat wil je nou nog van me. Haha. Maar goed.

Anyway, als je in december toch iets gaat boeken, omgeving Malaga is ook een aanrader ;) Zit sowieso dan iemand waar je eens mee kan afspreken en gezellig een biertje mee kan drinken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 23 november 2021 @ 11:50:18 #244
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202303184
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 november 2021 09:58 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Heyyooo

Ja klopt, morgen vlieg ik. En heel dubbel gevoel hoor, geef ik toe.
Enerzijds ontzettend positief en enthousiast en anderzijds ook met een knoop in mijn maag, precies om de dingen die je benoemd. Ik ga mijn vrouw bijna een maand niet zien en ja ik ken daar uiteraard niemand dus ben helemaal op mezelf aangewezen. Dus dat is pittig.

Anderzijds, ik heb hier ook niet een mega bruisend sociaal leven inmiddels. Groot voordeel is dat ik vrouwlief heb om elke dag mee te hangen maar afspreken met vrienden etc gebeurt ook zeker niet ieder weekend.

Maar ik denk dat het wel heel goed voor me gaat zijn om dit eens te doen. Even helemaal weg, los van alles. En het weer, ja man.... ik trek het weer in deze maanden hier intens slecht. Gister was bijv echt top, gewoon strakblauw en hoewel frisjes, het licht maakt dan gewoon héél veel goed. Helaas zijn dat soort dagen een zeldzaamheid in de donkere maanden hier.

Weersvooruitzicht Malaga de komende week? Graadje of 16 overdag en vrijwel continu zonnig, klein kansje op een buitje tussendoor. Beetje zoals het hier in April kan zijn. Fuck ja 8-)

Kwa sporten, nee heb ik nog niks voor geregeld, wellicht is er in mijn stadje op loopafstand iets. Ik heb daar namelijk geen auto ofzo. Mijn apartementje heeft - ga ik vanuit want heb het nog niet gezien haha - alles wat ik nodig heb. Keukentje, eigen badkamer, bureau om aan te werken, én een ruim balkon pal op het zuiden met zeezicht *)

En ja, gewoon doen man. Het zal je goed doen om er even tussenuit te gaan tijdens de meest donkere dagen hier :)
lekker man! Ik zou het ook wel kunnen doen maar m'n vrouw niet dus einde discussie :D
pi_202304857
Oh god, @bloodymary1 leest weer mee hier jongens, snel wegwezen.





^p^
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_202306272
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 november 2021 09:58 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Heyyooo

Ja klopt, morgen vlieg ik.
Superveel plezier, Dick. :W
Geniet ervan! ^O^
pi_202307137
Oh je gaat al Dickie! Wat een heerlijk vooruitzicht. Hopelijk voel je je daar beter in de donkere dagen! Maar dat komt vast goed. Heerlijk werken aan zee!



We krijgen toch wel taart vanuit Benidorm hè?
pi_202307154
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:18 schreef Salina het volgende:
Oh god, @:bloodymary1 leest weer mee hier jongens, snel wegwezen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

^p^
pi_202330877
Goed aangekomen @dick_laurent?

Welkom in Spanje!



Zet je neer, acclematiseer, wen aan je nieuwe omgeving.

En dan: tijd voor tapas, een goed glas wijn (of sherry, of licor 43, wat je wilt). *O*



Ik zeg, fokmeet bij Dick thuis.

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  donderdag 25 november 2021 @ 14:28:22 #250
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202333927
Hoe noemen Frans- of Duits sprekenden eigenlijk datgene wat wij hier 'code zwart' noemen?

(Bij Frans sprekenden lijkt 'code noir' het iig niet te zijn, dat geeft maar weinig resultaten.)
pi_202335267
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 14:28 schreef Eightyone het volgende:
Hoe noemen Frans- of Duits sprekenden eigenlijk datgene wat wij hier 'code zwart' noemen?

(Bij Frans sprekenden lijkt 'code noir' het iig niet te zijn, dat geeft maar weinig resultaten.)
In dit topic wordt alleen Spaans en Italiaans gesproken.

Maar ik vermoed iets van:

pi_202342624
Nou ben ik ansich geen uithuizig type en kan ik mezelf prima vermaken.
Maar gottttttt.... wat is zo'n quarantaine saaiiiiiii! :{




pi_202343815
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:05 schreef Mammietje het volgende:
Nou ben ik ansich geen uithuizig type en kan ik mezelf prima vermaken.
Maar gottttttt.... wat is zo'n quarantaine saaiiiiiii! :{
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zit je in quarantaine? Gebruik de tijd nuttig, leer bvb hoe je een omelet maakt:

(2:10) Tree toe wan Haja! Hajjaaa!
Ik vind dat hij op 7:55 had moeten stoppen.

Of leer messen slijpen:
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_202343990
quote:
Jaaahaa... altijd fijn als iemand meedenkt. :)
Maar eh.... mijn Japans is niet zo best :') en.... geen eieren in huis. -O-
Morgen aan het eind van de middag is er pas weer iemand die boodschappen voor me gaat doen. :{
En die kippen van me vinden het ook te koud om nog zo'n ding naar buiten te drukken. }:|
Waardeloze beesten. }:|


En messen slijpen... terwijl je met 5 mensen binnen 1 huis moet blijven, waaronder minimaal 3 hormonenbommen... Hmmm... :{
pi_202344585
M'n laser diode is vandaag geleverd. *O*
Piepklein, maar 1.6W, klasse IV (may cause severe, permanent damage to eye or skin without being focussed by optics of eye or instrumentation. Diffuse reflections of the laser beam can be hazardous to skin or eye within the nominal hazard zone)
Net draden aan gesoldeerd, zo meteen de eerste test.

Edit: dat was een teleurstellend blauw lichtje. Misschien te lage stoom, had ie de lasing threshold niet bereikt.

[ Bericht 6% gewijzigd door crystal_meth op 26-11-2021 01:16:52 ]
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_202344637
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 01:10 schreef crystal_meth het volgende:
M'n laser diode is vandaag geleverd. *O*
Piepklein, maar 1.6W, klasse IV (may cause severe, permanent damage to eye or skin without being focussed by optics of eye or instrumentation. Diffuse reflections of the laser beam can be hazardous to skin or eye within the nominal hazard zone)
Net draden aan gesoldeerd, zo meteen de eerste test.

Edit: dat was een teleurstellend blauw lichtje. Misschien te lage stoom, had ie de lasing threshold niet bereikt.
Leuk, denk ik. :+
Wat is precies de bedoeling ervan?
Gladde beentjes, eindelijk eens zelf die tattoo zetten of de kat pesten? :)
pi_202344701
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 01:51 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Leuk, denk ik. :+
Wat is precies de bedoeling ervan?
Gladde beentjes, eindelijk eens zelf die tattoo zetten of de kat pesten? :)
Ik hoopte op een duidelijk zichtbare straal. Bij groene lasers is de straal veel beter te zien, vooral wanneer er veel vocht in de lucht hangt.


Ik vermoed dat dit de verklaring is: onze ogen zijn veel gevoeliger voor groen dan blauw licht.


Edit: de bedoeling is een laser brander te maken.
Voor 100¤ heb je een IR CO2 laser die veel krachtiger is, maar die zijn onhandig groot.


[ Bericht 5% gewijzigd door crystal_meth op 26-11-2021 03:01:46 ]
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_202344717
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 02:34 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Ik hoopte op een duidelijk zichtbare straal. Bij groene lasers is de straal veel beter te zien, vooral wanneer er veel vocht in de lucht hangt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat dit de verklaring is: onze ogen zijn veel gevoeliger voor groen dan blauw licht.
[ afbeelding ]

Edit: wil er een laser brander mee maken.
Cool, die stralen! :Y
Kunnen wij hier nu ook goed gebruiken bij de jaarwisseling. :{

En weer wat geleerd van je. :) Wist niet dat je groen het best zag. :N
Weet jij misschien ook waarom bepaalde kleuren lampjes het altijd langer doen dan andere? Valt me altijd op in de kersttijd.

Een lasersnijder is cool. Kan je hele leuke dingen mee doen. :Y ^O^
Wat vind je van deze dan?



[ Bericht 8% gewijzigd door Mammietje op 26-11-2021 03:00:30 ]
pi_202344833
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 02:49 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Cool, die stralen! :Y
Kunnen wij hier nu ook goed gebruiken bij de jaarwisseling. :{

En weer wat geleerd van je. :) Wist niet dat je groen het best zag. :N
Weet jij misschien ook waarom bepaalde kleuren lampjes het altijd langer doen dan andere? Valt me altijd op in de kersttijd.
Bedoel je lampjes met gloeidraad, of leds?
quote:
Een lasersnijder is cool. Kan je hele leuke dingen mee doen. :Y ^O^
Wat vind je van deze dan?


Nice. Een CO2 laser neem ik aan. Mijn lasersnijder (als het ooit zover komt) zal veel bescheidener zijn. Hooguit papier snijdend, en niet meer dan 5 op 5 cm (omdat ik onderdelen van 2 oude CD spelers wil gebruiken om de kop te bewegen).
Wat is jouw link met het Noteboompje btw ;) ?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_202344875
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 04:24 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Bedoel je lampjes met gloeidraad, of leds?
[..]
Nice. Een CO2 laser neem ik aan. Mijn lasersnijder (als het ooit zover komt) zal veel bescheidener zijn. Hooguit papier snijdend, en niet meer dan 5 op 5 cm (omdat ik onderdelen van 2 oude CD spelers wil gebruiken om de kop te bewegen).
Wat is jouw link met het Noteboompje btw ;) ?
:D
Ik heb wel een link met lasersnijders en watersnijders maar niet met Noteboompje. :N :D
Zat te snuffelen op youtube naar een leuk filmpje en vond die klok zo gaaf. :9~

Ik bedoel die lampjes in kerstdorpen. :') Blond op het gebied van elektra. :@
Maar het valt me ieder jaar weer op dat dezelfde kleuren lampjes het langst blijven branden als de batterijen het begeven. Kan je over 2 weken vertellen welke kleuren ook-al-weer het eerst gaan! :D
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 09:49:44 #261
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202346347
Zo, de slowchat was ook weer eens actief. Mooi man. :D

Nou, ik heb na 2 dagen nu eindelijk even wat rust. Mijn eerste dag hier in Spanje gisteren moest ik werken dus overdag nauwelijks tijd voor dingen en daarna inkopen doen en met het thuisfront natuurlijk bellen en voordat ik het wist lag ik exhausted op mijn bedje :z

Vanaf vandaag drie daagjes vrij dus ik kan nu eindelijk lekker het stadje gaan verkennen. Heb gister wel na mijn werkdag rond 17u even een uurtje buiten gelopen al om de directe omgeving een beetje te checken.
Op de terugweg liep ik langs mijn gebouw en zag ik een zwembad. Niet dat het hier nu zó warm is om te zwemmen hoor, dat ook weer niet. Maar het zag wel uitnodigend uit om even bij het water te gaan zitten, dus dat heb ik gedaan:



FYI: deze foto is gister genomen rond 17:30. Dan is het in Nederland dus al pikkedonker. Zonsondergang is hier rond 18:05 dus de dagen zijn, naast dat ze super zonnig zijn, ook significant langer 8-)
Ohja en temp was gister rond de 18 graden. Ik heb in t-shirt buiten gelopen. :D

Vandaag maar eens zien wat de dag brengt. Dit is trouwens deze ochtend het uizicht vanaf mijn apartementje:



:*
pi_202347853
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:49 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, de slowchat was ook weer eens actief. Mooi man. :D

Nou, ik heb na 2 dagen nu eindelijk even wat rust. Mijn eerste dag hier in Spanje gisteren moest ik werken dus overdag nauwelijks tijd voor dingen en daarna inkopen doen en met het thuisfront natuurlijk bellen en voordat ik het wist lag ik exhausted op mijn bedje :z

Vanaf vandaag drie daagjes vrij dus ik kan nu eindelijk lekker het stadje gaan verkennen. Heb gister wel na mijn werkdag rond 17u even een uurtje buiten gelopen al om de directe omgeving een beetje te checken.
Op de terugweg liep ik langs mijn gebouw en zag ik een zwembad. Niet dat het hier nu zó warm is om te zwemmen hoor, dat ook weer niet. Maar het zag wel uitnodigend uit om even bij het water te gaan zitten, dus dat heb ik gedaan:

[ afbeelding ]

FYI: deze foto is gister genomen rond 17:30. Dan is het in Nederland dus al pikkedonker. Zonsondergang is hier rond 18:05 dus de dagen zijn, naast dat ze super zonnig zijn, ook significant langer 8-)
Ohja en temp was gister rond de 18 graden. Ik heb in t-shirt buiten gelopen. :D

Vandaag maar eens zien wat de dag brengt. Dit is trouwens deze ochtend het uizicht vanaf mijn apartementje:

[ afbeelding ]

:*
OH.... :o
Spanje O+
Dat zwembad O+
Die blauwe lucht O+
18 graden O+
Licht na 17.00 O+
Boodschappen kunnen halen na 17.00 O+
}:| Uberhaupt vrij rond kunnen lopen O+

pi_202348103
He Mammietje hoe zat dat ook weer bij jullie, niet heel veel gelezen in het hoofdtopic deze week. Er waren mensen in het bedrijf besmet, maar ook in jullie gezin? En hoelang duurt de quarantaine nog? Gaat het bedrijf wel door?

En Dick, wat ziet dat er heerlijk uit allemaal! Fijn hoor.

Hoe zit dat eigenlijk met dat licht en donker. Op Sicilie is het bijvoorbeeld juist veel eerder donker dan hier, zomer en winter. Ik dacht altijd dat dat was omdat het dichter bij de evenaar lag. Maar hoe zit dat dan weer waar jij nu zit? Of heeft dat meer met een breedtegraad te maken of zo?
Mensen die daar verstand van hebben?

pi_202348523
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:06 schreef bloodymary1 het volgende:
He Mammietje hoe zat dat ook weer bij jullie, niet heel veel gelezen in het hoofdtopic deze week. Er waren mensen in het bedrijf besmet, maar ook in jullie gezin? En hoelang duurt de quarantaine nog? Gaat het bedrijf wel door?
Wij hadden kennelijk een uitbraak op het bedrijf. Inmiddels is de stand 8 van de 16 besmet, inclusief mijn man. Eentje werkte al thuis en eentje zit nu thuis want kwetsbaar. Blijven er 6 over op de werkvloer. :') Krapjes maar ze doen wat ze kunnen.

Vanmorgen toen ik van bed afkwam, riep ik in de gang: "Goeiemorgen quarantainefamilie".
Kreeg achter 4 deuren terug: "Goeiemorgen quarantainemoeder!" _O-
Belachelijke situatie, maar hey... tot nu toe niet ziek. *O*
Dochterlief wel ziek maar test tot nu toe negatief. :?
Volgens mij zitten we morgen officieel op dag 5. Tijd om testen te plannen. :)
pi_202349194
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:06 schreef bloodymary1 het volgende:
He Mammietje hoe zat dat ook weer bij jullie, niet heel veel gelezen in het hoofdtopic deze week. Er waren mensen in het bedrijf besmet, maar ook in jullie gezin? En hoelang duurt de quarantaine nog? Gaat het bedrijf wel door?

En Dick, wat ziet dat er heerlijk uit allemaal! Fijn hoor.

Hoe zit dat eigenlijk met dat licht en donker. Op Sicilie is het bijvoorbeeld juist veel eerder donker dan hier, zomer en winter. Ik dacht altijd dat dat was omdat het dichter bij de evenaar lag. Maar hoe zit dat dan weer waar jij nu zit? Of heeft dat meer met een breedtegraad te maken of zo?
Mensen die daar verstand van hebben?

[ afbeelding ]
Geen enkel verstand van maar ik knutsel graag een beetje. Het heeft waarschijnlijk niet alleen met de ligging ten opzichte van de Evenaar te maken (breedtegraad), maar ook met de ligging ten opzichte van Greenwich (lengtegraad).
Simpel gezegd, volgens mij:
hoe zuidelijker, hoe eerder donker (breedtegraad)
hoe oostelijker, hoe eerder donker. (lengtegraad)

Zo is het vandaag in Berlijn eerder donker dan in Amsterdam.
In Tilburg is het eerder donker dan in Breda.
En in Eindhoven eerder dan in Tilburg.

De lengtegraad lijkt dus ook van belang te zijn. Maar de breedtegraad eveneens. Zo kan het dus bijvoorbeeld in een land dat zuidelijker ligt dan b.v. Nederland, maar dat wel oostelijker ligt, toch net zo vroeg of zelfs eerder donker worden als bij ons.

Zo gaat de zon vandaag in Boedapest om 15:58 al onder, en in Amsterdam om 16:35.
Toch ligt Boedapest zuidelijker dan Amsterdam. Er is geen tijdsverschil (zelfde tijdzone).

Snappie voes?

Sicilië ligt ook op een andere lengtegraad dan Spanje, dus dat kan schelen.

Ook totaal nutteloze info verder eigenlijk. :O

Happy new variant en persco allen.
Almost Weekend. *O*

Chill zwembad @dick_laurent
Is dat bij je eigen appartementencomplex?

@Mammietje sterkte/succes nog steeds met de quarantaine en hou vol. We doen het samen. :M
Nou ja, jullie dan. ^p^
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_202349562
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:19 schreef Salina het volgende:

@:Mammietje sterkte/succes nog steeds met de quarantaine en hou vol. We doen het samen. :M
Nou ja, jullie dan. ^p^


Hoop dat je je verslikt in een kruidnootje... }:|

  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 15:21:31 #267
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202350823
Wat @Salina zegt klopt idd. Spanje ligt naast zuidelijker, ook een stuk meer naar het westen als Nederland. Daarom ook de latere zonsondergang ja.
Italië heeft daarentegen waarschijnlijk weer een eerdere zonsopgang dan hier.

Maar ik prefereer dit, want ben meestal toch niet zó vroeg al mn bed uit :+

Verder voel ik me écht heel lucky dat ik dit heb kunnen doen hoor. Ik besef me dat niet iedereen zo makkelijk even twee maanden remote kan gaan zitten.
Getuige, mijn eigen vrouw. Die ik gelukkig wel de hele kerst vakantie hier heb (als reizen dan nog mag :X) maar tot die tijd moet ik haar wel missen en dat is wel de keerzijde voor me helaas.

Maar dit weer past gewoon bij mij. Winter kan me echt gestolen worden. Blauwe lucht en een zonnetje geven me al zo'n intens vrolijk gevoel.

Vanmiddag een heel stuk gelopen en eigenlijk vanaf 10u zo'n beetje tot nu buiten geweest. Volop genoten van het licht en de zon.
Hele tijd ook door een mooi park gelopen waar ook allemaal papegaaitjes vlogen en kwetterden.



Love it.
pi_202351462
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 04:58 schreef Mammietje het volgende:

[..]
:D
Ik heb wel een link met lasersnijders en watersnijders maar niet met Noteboompje. :N :D
Zat te snuffelen op youtube naar een leuk filmpje en vond die klok zo gaaf. :9~
Watersnijders? :o
Als kind leer je af en toe iets dat een enorme indruk maakt. Ik had dat oa met water cutting, het idee dat je met een waterstraal door centimeters staal en beton kon snijden was mind blowing (misschien niet de beste omschrijving, op internet lijkt "mind blowing facts" synoniem voor "teleurstellende trivia").
quote:
Ik bedoel die lampjes in kerstdorpen. :') Blond op het gebied van elektra. :@
Maar het valt me ieder jaar weer op dat dezelfde kleuren lampjes het langst blijven branden als de batterijen het begeven. Kan je over 2 weken vertellen welke kleuren ook-al-weer het eerst gaan! :D
Ah, ik dacht dat je bedoelde dat sommige lampjes sneller stuk gingen (doorbrandden). Als het LEDs zijn verwacht ik dat de blauwe of groene het eerst doven, en de rode het langst blijven branden.
LEDs zijn diodes, een aangelegde spanning v veroorzaakt een stroom I=Is(ev/c-1).
wat in de praktijk betekent dat er pas noemenswaardige stroom loopt (maw de LED pas begint te branden) als het voltage een bepaalde waarde bereikt. Die waarde is afhankelijk van het gebruikte halfgeleidermateriaal, en dat materiaal bepaalt ook de kleur van de led. Dus sommige kleuren hebben een hoger voltage nodig dan andere.
Typische voltages zijn:

Maar dat zijn de waarden voor "klassieke" leds, men zoekt voortdurend naar materialen met meer lichtopbrengst, Zo zouden er nu ook groene leds met voltages van 1.9v en 4v op de markt zijn.
https://www.circuitbread.(...)es-of-different-leds
Anyway, wanneer de batterijen bijna leeg zijn zakt het voltage, de leds die het hoogste voltage nodig hebben zullen het eerst uitgaan.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_202353221
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 02:49 schreef Mammietje het volgende:

[..]

En weer wat geleerd van je. :) Wist niet dat je groen het best zag. :N

Wordt vaak aangehaald als reden waarom veiligheidvoorzieningen (in labs, fabrieken..) in het groen aangegeven worden (om ze in geval van nood makkelijk te vinden). Maar dat lijkt me een achteraf bedachte verklaring. De eerste langdurig fosforescerende stoffen die ontwikkeld werden gaven groen licht af, en die ging men gebruiken voor exit signs en andere aanduidingen die zichtbaar moeten blijven wanneer het licht plots uitvalt. Dat lijkt me een minstens even waarschijnlijke verklaring.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_202353791
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 16:12 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Watersnijders? :o
Als kind leer je af en toe iets dat een enorme indruk maakt. Ik had dat oa met water cutting, het idee dat je met een waterstraal door centimeters staal en beton kon snijden was mind blowing (misschien niet de beste omschrijving, op internet lijkt "mind blowing facts" synoniem voor "teleurstellende trivia").
Mind blowing is de enige correcte omschrijving hiervoor ja! :Y
Voldoet er inderdaad een stuk meer aan dan het gemiddelde youtubefilmpje die dat belooft, eens! :D

quote:
[..]
Ah, ik dacht dat je bedoelde dat sommige lampjes sneller stuk gingen (doorbrandden). Als het LEDs zijn verwacht ik dat de blauwe of groene het eerst doven, en de rode het langst blijven branden.
LEDs zijn diodes, een aangelegde spanning v veroorzaakt een stroom I=Is(ev/c-1).
wat in de praktijk betekent dat er pas noemenswaardige stroom loopt (maw de LED pas begint te branden) als het voltage een bepaalde waarde bereikt. Die waarde is afhankelijk van het gebruikte halfgeleidermateriaal, en dat materiaal bepaalt ook de kleur van de led. Dus sommige kleuren hebben een hoger voltage nodig dan andere.
Typische voltages zijn:
[ afbeelding ]
Maar dat zijn de waarden voor "klassieke" leds, men zoekt voortdurend naar materialen met meer lichtopbrengst, Zo zouden er nu ook groene leds met voltages van 1.9v en 4v op de markt zijn.
https://www.circuitbread.(...)es-of-different-leds
Anyway, wanneer de batterijen bijna leeg zijn zakt het voltage, de leds die het hoogste voltage nodig hebben zullen het eerst uitgaan.
Heb je stuk met aandacht gelezen maar snap er nog steeds weinig van. :@ :D
Valt bij mij ook onder mind blowing! _O-



Maar.... ik kan nu bijna niet wachten tot de eerste batterijen leeg raken zodat ik kan checken of het schemaatje klopt! *O* Ik hou u op de hoogte! ^O^
pi_202358335
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:53 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Heb je stuk met aandacht gelezen maar snap er nog steeds weinig van. :@ :D
Valt bij mij ook onder mind blowing! _O-
Mja, deze week iets speedier dan normaal, ik weet uit ervaring dat dat niet bevorderlijk is voor de leesbaarheid van m'n posts (teveel uitweiden, afdwalen).

Samengevat: Een led zal enkel branden wanneer het aangelegde voltage hoger is dan de Vf waarde van die led. De Vf van rode leds is 1.8v, die van blauwe 3.6v. Als de batterijen opraken zakt het voltage, op 3.6v zullen de blauwe doven, de rode blijven branden tot het tot 1.8v gezakt is.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_202358849
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:49 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, de slowchat was ook weer eens actief. Mooi man. :D

Nou, ik heb na 2 dagen nu eindelijk even wat rust. Mijn eerste dag hier in Spanje gisteren moest ik werken dus overdag nauwelijks tijd voor dingen en daarna inkopen doen en met het thuisfront natuurlijk bellen en voordat ik het wist lag ik exhausted op mijn bedje :z

Vanaf vandaag drie daagjes vrij dus ik kan nu eindelijk lekker het stadje gaan verkennen. Heb gister wel na mijn werkdag rond 17u even een uurtje buiten gelopen al om de directe omgeving een beetje te checken.
Op de terugweg liep ik langs mijn gebouw en zag ik een zwembad. Niet dat het hier nu zó warm is om te zwemmen hoor, dat ook weer niet. Maar het zag wel uitnodigend uit om even bij het water te gaan zitten, dus dat heb ik gedaan:

[ afbeelding ]

FYI: deze foto is gister genomen rond 17:30. Dan is het in Nederland dus al pikkedonker. Zonsondergang is hier rond 18:05 dus de dagen zijn, naast dat ze super zonnig zijn, ook significant langer 8-)
Ohja en temp was gister rond de 18 graden. Ik heb in t-shirt buiten gelopen. :D

Vandaag maar eens zien wat de dag brengt. Dit is trouwens deze ochtend het uizicht vanaf mijn apartementje:

[ afbeelding ]

:*
Effe de voorspelling voor het zuiden van Spanje (Marbella) bekeken: de volgende twee weken blijft het goed weer, zelfde max temperaturen, en de minima stijgen zelfs: vandaag 8°, van 5 tot 11 december 11°.

Enkel deze zondag wordt het iets kouder.

Nice, geniet ervan. 8-)
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_202359057
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 22:14 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Mja, deze week iets speedier dan normaal, ik weet uit ervaring dat dat niet bevorderlijk is voor de leesbaarheid van m'n posts (teveel uitweiden, afdwalen).

Samengevat: Een led zal enkel branden wanneer het aangelegde voltage hoger is dan de Vf waarde van die led. De Vf van rode leds is 1.8v, die van blauwe 3.6v. Als de batterijen opraken zakt het voltage, op 3.6v zullen de blauwe doven, de rode blijven branden tot het tot 1.8v gezakt is.
Mijn hyperrrrrrrmodus helpt ook niet bij het begrijpend lezen, denk ik! :') :D

Snaput nu. :Y Tenminste.... een beetje dan. :D
Zodra die coronalijer uit de buurt van mijn kerstversiering is, ga ik het uittesten. :Y
pi_202366266
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 22:58 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Mijn hyperrrrrrrmodus helpt ook niet bij het begrijpend lezen, denk ik! :') :D

Snaput nu. :Y Tenminste.... een beetje dan. :D
Zodra die coronalijer uit de buurt van mijn kerstversiering is, ga ik het uittesten. :Y

ledstrip, 3 meter, 90 leds, Action: 2.99¤
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_202366418
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 november 2021 16:11 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
ledstrip, 3 meter, 90 leds, Action: 2.99¤
Jaaha... die zijn tof! :Y
Moet er nog één hebben, maar mag niet naar de Action... -O-





-O-
pi_202366443
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 16:22 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Jaaha... die zijn tof! :Y
Moet er nog één hebben, maar mag niet naar de Action... -O-
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

-O-
Was om te tonen dat de rode leds het laatst uitgaan.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_202366478
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 16:24 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Was om te tonen dat de rode leds het laatst uitgaan.
O verdomd.... dat zie ik nu pas... :D
Zou ik dan toch brain fog hebben? :{
;)
  Moderator zaterdag 27 november 2021 @ 16:39:20 #278
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202366630
Zo. Nou weer een heerlijk dagje gehad hier. Ik zal jullie de details besparen want volgens mij was het weer schijtweer in NL (behalve misschien bij @bloodymary1 )

Heb het main topic net even vlug doorgeneusd maar daar is de sfeer weer vooral:
“De nieuwe variant des doods gaat iedereen en alles de moeder slopen!!”



Nou goed, oké. We gaan dus ten onder met zijn allen.

Ik heb mezelf net bij de supermercado maar even getrakteerd op een lekker IPA biertje en een zak m&m’s.
Kan ik tenminste lekker etend ten onder gaan.

pi_202366728
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 16:26 schreef Mammietje het volgende:

[..]
O verdomd.... dat zie ik nu pas... :D
Zou ik dan toch brain fog hebben? :{
;)



Misschien kan de slechtste horrorfilm ooit je opvrolijken: scoort 1.8/10 op imdb.
Vooral de special effects vallen op:
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_202369039
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 16:39 schreef dick_laurent het volgende:
Zo. Nou weer een heerlijk dagje gehad hier. Ik zal jullie de details besparen want volgens mij was het weer schijtweer in NL (behalve misschien bij @:bloodymary1 )

Heb het main topic net even vlug doorgeneusd maar daar is de sfeer weer vooral:
“De nieuwe variant des doods gaat iedereen en alles de moeder slopen!!”

[ afbeelding ]

Nou goed, oké. We gaan dus ten onder met zijn allen.

Ik heb mezelf net bij de supermercado maar even getrakteerd op een lekker IPA biertje en een zak m&m’s.
Kan ik tenminste lekker etend ten onder gaan.

[ afbeelding ]
Hey.... God in Spanje! :W
Mja, je kent ze in dat topic he?! :P
Paniek om niks, gaat hartstikke goed hier hoor! O-)
Het gaat om Omicron, meer een Franse aangelegenheid wordt dat, denk ik.
Moeder van Macron heb ik gehoord. :{

Maar eh.... al dat gevreet van je daar.... Denk je er wel aan dat je sportschool niet mee is, Dickzak? :P
Dat wordt echt gênant als je daar straks uit pure wanhoop een sportschool op gaat zoeken he?!

En over pure wanhoop gesproken; er kan nog een reden zijn dat het niet zo gezellig is in het topic. :{
Er is nu geen ontspanningsmomentje met.... taart. :9
Stiekem hadden we een beetje hierop gerekend:
pi_202369118
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 16:47 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Misschien kan de slechtste horrorfilm ooit je opvrolijken: scoort 1.8/10 op imdb.
Vooral de special effects vallen op:
[ afbeelding ]
*Proesthahahaha! _O-
Nou, je maakt het wel aanlokkelijk om die film te gaan kijken zeg! :D
Vooral die special effects vind ik wel heel heftig! _O-
Weet niet of ik dat wel aankan! :')
  Moderator zaterdag 27 november 2021 @ 21:20:23 #282
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202369951
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:31 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Hey.... God in Spanje! :W
Mja, je kent ze in dat topic he?! :P
Paniek om niks, gaat hartstikke goed hier hoor! O-)
Het gaat om Omicron, meer een Franse aangelegenheid wordt dat, denk ik.
Moeder van Macron heb ik gehoord. :{

Maar eh.... al dat gevreet van je daar.... Denk je er wel aan dat je sportschool niet mee is, Dickzak? :P
Dat wordt echt gênant als je daar straks uit pure wanhoop een sportschool op gaat zoeken he?!

En over pure wanhoop gesproken; er kan nog een reden zijn dat het niet zo gezellig is in het topic. :{
Er is nu geen ontspanningsmomentje met.... taart. :9
Stiekem hadden we een beetje hierop gerekend:
[ afbeelding ]
Haha ja het sporten is hier even op een zeer laag pitje. Dat is oprecht wel jammer. Heb hier geen gym in de buurt. Maar ik loop wel heel veel. Dus aankomen zal ik niet zo snel doen denk ik.

En ja, ik ben hier de afgelopen dagen -geen grap- elke dag tussen 10-16u volop buiten in de zon geweest.
Ik heb mijn winterdip echt letterlijk met een bak zonlicht weg zitten werken. :)
Maar daardoor heeft mijn mooie taart moment er wel onder te lijden gehad ja :{

Vanaf maandag werk ik weer dus dan zit ik weer verplicht binnen :'( maar dan kan ik wel weer wat meer de klojo uithangen op FOK! :P
pi_202373476
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 16:39 schreef dick_laurent het volgende:
Zo. Nou weer een heerlijk dagje gehad hier. Ik zal jullie de details besparen want volgens mij was het weer schijtweer in NL (behalve misschien bij @:bloodymary1 )

Heb het main topic net even vlug doorgeneusd maar daar is de sfeer weer vooral:
“De nieuwe variant des doods gaat iedereen en alles de moeder slopen!!”

[..]
Klagers :{w Die hebben nog nooit een oorlog meegemaakt.

Voor mij valt de pandemie tot nu toe reuze mee.
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2021 21:20 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Haha ja het sporten is hier even op een zeer laag pitje. Dat is oprecht wel jammer. Heb hier geen gym in de buurt. Maar ik loop wel heel veel. Dus aankomen zal ik niet zo snel doen denk ik.

En ja, ik ben hier de afgelopen dagen -geen grap- elke dag tussen 10-16u volop buiten in de zon geweest.
Ik heb mijn winterdip echt letterlijk met een bak zonlicht weg zitten werken. :)
Maar daardoor heeft mijn mooie taart moment er wel onder te lijden gehad ja :{

Vanaf maandag werk ik weer dus dan zit ik weer verplicht binnen :'( maar dan kan ik wel weer wat meer de klojo uithangen op FOK! :P
Moest aan een Britse (of Ierse) freelance Lotus Notes developer denken die we ooit hadden ingehuurd. Had steeds een walkie talkie bij zich, en z'n laptop droeg ie in een oude rugzak mee, opgerold in een lange strook bubble wrap. De walkie talkie was om contact te houden met z'n vrouw (goedkoper dan roaming charges). Ze reisden al jaren samen van job naar job (voor haar eerder van city-trip naar city-trip), Terwijl hij werkte verkende zij de stad en omgeving, pikte hem op om te gaan lunchen... Leek me een relaxte levensstijl.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_202373744
Voel me fucking ziek van die booster shot. :{
pi_202379589
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 00:26 schreef laforest het volgende:
Voel me fucking ziek van die booster shot. :{
*geeft aai over het bolletje en een kopje thee... c_/
Gaat het vandaag al beter? :)
pi_202379664
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 16:41 schreef Mammietje het volgende:

[..]
*geeft aai over het bolletje en een kopje thee... c_/
Gaat het vandaag al beter? :)
Kon letterlijk de hele nacht niet slapen, klaarwakker, en vooral veel bibberen onder dekens met koppijn. Nu gaat het wel weer, alleen nog koppijn.

Thanks O+
pi_202379687
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 16:46 schreef laforest het volgende:

[..]
Kon letterlijk de hele nacht niet slapen, klaarwakker, en vooral veel bibberen onder dekens met koppijn. Nu gaat het wel weer, alleen nog koppijn.

Thanks O+
O, naadje zeg. Best heftige reactie dus. -O-
Beterschap. Hopen dat het morgen helemaal weg is.
pi_202379709
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 16:48 schreef Mammietje het volgende:

[..]
O, naadje zeg. Best heftige reactie dus. -O-
Beterschap. Hopen dat het morgen helemaal weg is.
Ga ik wel vanuit. :Y
pi_202393195
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 16:46 schreef laforest het volgende:

[..]
Kon letterlijk de hele nacht niet slapen, klaarwakker, en vooral veel bibberen onder dekens met koppijn. Nu gaat het wel weer, alleen nog koppijn.

Thanks O+
Hopelijk weer beter nu?
Bibberen is normaal een gevolg van opkomende of stijgende koorts. Dan had je 3 van de 5 vaakst gemelde bijwerkingen:

Headache (1,729 reports).
Fever (1,712 reports).
Fatigue (1,567 reports).
Pain (1,484 reports).
Chills (1,471 reports).
https://www.deseret.com/c(...)er-shot-side-effects

Had je na je tweede shot ook zoveel last?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_202393329
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 16:27 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Hopelijk weer beter nu?
Bibberen is normaal een gevolg van opkomende of stijgende koorts. Dan had je 3 van de 5 vaakst gemelde bijwerkingen:

Headache (1,729 reports).
Fever (1,712 reports).
Fatigue (1,567 reports).
Pain (1,484 reports).
Chills (1,471 reports).
https://www.deseret.com/c(...)er-shot-side-effects

Had je na je tweede shot ook zoveel last?
Nu is alles weer goed. Gisteren alleen nog hoofdpijn gehad. Die booster J&J shot was over het algemeen minder heftig, op dat bibberen/klappertanden na. Had geen koorts bijvoorbeeld. Gewoon stabiel rond 37 graden.
pi_202398389
Hey @Mammietje, waar is de dagelijkse quarantaine update?



Going crazy yet?


Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_202398631
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 21:45 schreef crystal_meth het volgende:
Hey @:Mammietje, waar is de dagelijkse quarantaine update?

[ afbeelding ]

Going crazy yet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:{w


Ik ben zo verveeld dat ik niet eens meer zin heb om iets te verzinnen om te doen! :')



Ow... en ik word morgen gespiest. :{



Voor Jan L.... want ik weet wel zeker dat ik niks heb. :{
Zin in. :N

Lief dat je vraagt. :Y :*
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 08:52:58 #293
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  zaterdag 4 december 2021 @ 13:35:06 #294
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_202463548
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_202520311
M'n geimproviseerde laser cutter/graveerder werkt!

Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_202520854
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 03:01 schreef crystal_meth het volgende:
M'n geimproviseerde laser cutter/graveerder werkt!

[ afbeelding ]
:o :s) *O*



Nice.... ^O^
pi_202525727
Mooi hoor Crystal_Meth! Ik zou het alleen niet op de voordeur hangen.

Waar is Mr. Sandman eigenlijk gebleven? Is die helemaal weg van Fok! of alleen uit de coronatopics? Ik vond die altijd wel grappig hier...
pi_202525791
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 14:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Mooi hoor Crystal_Meth! Ik zou het alleen niet op de voordeur hangen.

Waar is Mr. Sandman eigenlijk gebleven? Is die helemaal weg van Fok! of alleen uit de coronatopics? Ik vond die altijd wel grappig hier...
Ben de inloggegevens kwijt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_202525793
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ben de inloggegevens kwijt.
Haha! Yeah right.
  Moderator woensdag 8 december 2021 @ 15:00:06 #300
54278 crew  Tijger_m
42
pi_202525799
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ben de inloggegevens kwijt.
Moet je even een mailtje sturen, kunnen ze voor je fixen :P
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')