Ik ben voor. Zo lelijk en opvallend mogelijk.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:33 schreef Isabeau het volgende:
Er zou eigenlijk een schreeuwerige pop-up moeten komen met 'JE WAS DE LAAAAATSTE!!!'
Vooral op de telefoon heb je het amper door.
Ah, ik was al aan het twijfelen of het mij gewoon nooit eerder op was gevallen dat die bewoog.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:34 schreef fietsie het volgende:
Ik vond het een mooie gelegenheid om even gebruik te maken van een van de nieuwe emoticons![]()
Ja, die lijkt in elkaar gefrobeld door iemands 10-jarig kind.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:35 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht even dat er een vuiltje op een mijn scherm zat. Wat een lelijke is dit.
Zal wel per maand zijn, want per jaar weer super goedkoop (het is incl avondeten).quote:- eenmalig entreegeld ¤ 5.000,--
- servicekosten 2021: 1 persoon ¤ 959,-/ 2 personen ¤ 1.256,- / bij leegstand ¤ 819,-
Huh, wat is dat voor een raar concept. Zou dat speciaal voor expats zijn?quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Servicekosten, is dat per maand?
Mijn oog viel op een super goedkoop appartement van slechts 69.000 euro.
En toen kwam:
[..]
Zal wel per maand zijn, want per jaar weer super goedkoop (het is incl avondeten).
Particuliere aanleunwoning/bejaardenhuis idee dat gok ikquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Servicekosten, is dat per maand?
Mijn oog viel op een super goedkoop appartement van slechts 69.000 euro.
En toen kwam:
[..]
Zal wel per maand zijn, want per jaar weer super goedkoop (het is incl avondeten).
Dit jaquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:41 schreef Molo het volgende:
Particuliere aanleunwoning/bejaardenhuis idee dat gok ik
Een vve lijkt me al een ramp. De verhalen die je daar over hoort. Kaatje maakt het al niet beter met die malle buurmanquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:40 schreef fietsie het volgende:
Geen idee, ik zou sowieso (als ik niet in de situatie kom dat het tenminste niet fysiek noodzakelijk is) ergens willen wonen waarin er sprake is van een collectiviteit, vve, servicekosten, of wat nog meer aan door anderen besloten verbruik van geld..
Hier is het vooral als de katten weer eens op de bank kotsenquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor de bank kan ik dus deze ook gebruiken. Tenminste, tegen haren en stof zeggen ze. Heb ik ook wel zin om te proberen.
Maar soms zie je voor van die filmpjes waarop ze banken, stoelen en kleden schoonmaken met zo'n soort natte stofzuiger of iets. Dat lijkt me ook fascinerend.
- opknapwoning, de woning dient volledig te worden gerenoveerdquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit ja
Ik heb een echt huis (88 m2 woning, 244 m2 perceel, 4 slaapkamers!) gevonden onder de 100.000 en moet veel aan gebeuren, maar is niet eens helemaal hopelooshttps://www.funda.nl/koop/usquert/huis-42493851-bevrijdingsweg-1/
Die ik op het oog heb is rond de 150 euro en die zou het wel moeten kunnen. De goedkopere zijn vaak alleen voor badkamer en ramen (ook fijn).quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb wel een stoomreiniger (goedkope van blokker of zo) en die gebruik ik voornamelijk voor de badkamer(hoekjes). Volgende week weer ermee aan de gang. Of ik daar ook kleding/bank etc mee kan stomen betwijfel ik
Maar in de Randstad vragen ze nog steeds meer dan 200.000 voor zo'n huisquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:49 schreef Myraela het volgende:
- opknapwoning, de woning dient volledig te worden gerenoveerd
Met die doorgezakte vloer en alles, lijkt het mij wel een flinke investering.
Ja, dan heb je voor dat geld een vervallen parkeergarage.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:51 schreef Isabeau het volgende:
Maar in de Randstad vragen ze nog steeds meer dan 200.000 voor zo'n huis
Ik vind drinken zonder rietje een veel betere optie dan met een papieren rietje. Zo dronk ik ook altijd al frisdrank en milkshakes. Ik zou niet weten wat ik per se door een rietje moet drinken. Ja, bubbletea is leuker door een dik rietjequote:Op zondag 22 augustus 2021 14:58 schreef Myraela het volgende:
Zitten jullie ook wel eens in tweestrijd met jezelf. Ik vind het natuurlijk kei-slecht dat we zoveel eenmalig plastic hebben. Maar jeetje, wat zijn die papieren rietjes kut. Ik loop al standaard met een herbruikbaar rietje, maar ik bestel er nu ook maar eentje speciaal voor bubble tea. Die slappe rietjes terwijl je al gehaast drinkt om dat te voorkomen, zijn echt niet aan mij besteed.
Is geen rietje een optie?quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:58 schreef Myraela het volgende:
Zitten jullie ook wel eens in tweestrijd met jezelf. Ik vind het natuurlijk kei-slecht dat we zoveel eenmalig plastic hebben. Maar jeetje, wat zijn die papieren rietjes kut. Ik loop al standaard met een herbruikbaar rietje, maar ik bestel er nu ook maar eentje speciaal voor bubble tea. Die slappe rietjes terwijl je al gehaast drinkt om dat te voorkomen, zijn echt niet aan mij besteed.
Eigenlijk gewoon een huis. Iets wat iedereen met een fulltime baan zich zou moeten kunnen veroorloven.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:02 schreef fietsie het volgende:
Ik zit hier van te kwijlen:
https://www.funda.nl/koop(...)otstergaastweg-32-a/
11 m2quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:06 schreef Kaatje1 het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)euzenstraat-700-713/
Lekker de ruimte, wel een eigen wastafel
quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind drinken zonder rietje een veel betere optie dan met een papieren rietje. Zo dronk ik ook altijd al frisdrank en milkshakes. Ik zou niet weten wat ik per se door een rietje moet drinken. Ja, bubbletea is leuker door een dik rietjeWant dan plop plop ploppen de parels zo je mond in.
Voor ander drinken vind ik geen rietje inderdaad ook wel prima, maar bij bubble tea is een rietje wel echt nodig, denk ik. Anders drink je volgens mij pas bubbles als je onderaan bent.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:05 schreef Sarabi het volgende:
Is geen rietje een optie?
Die papieren rietjes zijn inderdaad niet fijn.
Mjah hier heb ik toch drie fulltime banen voor nodig.... Wel lekker stille overburenquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon een huis. Iets wat iedereen met een fulltime baan zich zou moeten kunnen veroorloven.
De tuin is wel mooi, huis zelf vind ik niet zo bijzonder.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:02 schreef fietsie het volgende:
Ik zit hier van te kwijlen:
https://www.funda.nl/koop(...)otstergaastweg-32-a/
Nou niet echt. Vrijstaand en behoorlijk groot. Vind het niet gek dat je die niet op 1 gewoon salaris kan kopen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon een huis. Iets wat iedereen met een fulltime baan zich zou moeten kunnen veroorloven.
Denk niet dat dat is wat Isa bedoelt...quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou niet echt. Vrijstaand en behoorlijk groot. Vind het niet gek dat je die niet op 1 gewoon salaris kan kopen.
Oh dan snap ik het niet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Denk niet dat dat is wat Isa bedoelt...
Ik ben opgegroeid in een groter huis, met net zo'n enorme tuin. Wel twee onder 1 dak. Mijn moeder was thuis voor de kinderen. Mijn vader had een fulltime baan, was geen arts, directeur etc.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:17 schreef gcjoel het volgende:
Nou niet echt. Vrijstaand en behoorlijk groot. Vind het niet gek dat je die niet op 1 gewoon salaris kan kopen.
Ik bedoel dat het eigenlijk zou moeten kunnen. Dat het niet meer kan tegenwoordig, dat is een feit.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:19 schreef fietsie het volgende:
Denk niet dat dat is wat Isa bedoelt...
Nja ok ik kom uit de randstad en heb blijkbaar gewoon een heel ander kader.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in een groter huis, met net zo'n enorme tuin. Wel twee onder 1 dak. Mijn moeder was thuis voor de kinderen. Mijn vader had een fulltime baan, was geen arts, directeur etc.
Ik vind het al raar dat een normaal huis, rijtjes huis tuintje voor tuintje achter 3 a 4 slaapkamers al niet meer te betalen is op 1 salarisquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het eigenlijk zou moeten kunnen. Dat het niet meer kan tegenwoordig, dat is een feit.
Ja, dat is ook absurd.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vind het al raar dat een normaal huis, rijtjes huis tuintje voor tuintje achter 3 a 4 slaapkamers al niet meer te betalen is op 1 salaris
regeltjesregeltjesregeltjesquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat is ook absurd.
Mijn ouders wonen nu in een kleiner huis dat bijna 4 ton waard is. Ze hebben nog een heel kleine hypotheek, meer dan 300.000 overwaarde. Paar jaar geleden kwam een huurwoning vrij in een verzoringstehuis op het dorp. Daar komt zelden iets vrij, want ruime woningen, mooie lokatie. En heel belangrijk: hele woning gemaakt voor rolstoeltoegankelijkheid, dat is wel een ding natuurlijk. Ze stonden al 15+ jaar ingeschreven en dus kwamen ze in aanmerking voor de woning. Afgewezen. Want ze hadden 25 euro te weinig inkomen per maand.
Nu zitten ze dus een groot huis met 4 slaapkamers te bezetten omdat ze met 3 ton op de bank 25 euro per maand te weinig inkomen hebben. Ze kunnen nergens heen, want rolstoel.
Ook absurd.
Zo kan je uiteindelijk ook aan een huis komenquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:38 schreef gcjoel het volgende:
Nu woon ik lekker gratis in bij vriendje
Ja preciesquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo kan je uiteindelijk ook aan een huis komen![]()
1. koop een huis
2. huur een woning
3. trek bij iemand in
Let 'm put a ring on it; heb je het halve huis en 5 jaar gratis geld :pquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Optie 3. Heeft wel risico's, als je gedumpt wordt heb je ook geen huis meer
Nee dus niet meer sinds die nieuwe beperkte gemeenschapquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Let 'm put a ring on it; heb je het halve huis en 5 jaar gratis geld :p
Oow ik dacht dat het eerst 10 jaar was en nu 5quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee dus niet meer sinds die nieuwe beperkte gemeenschap
Het leven van een gold digger is moeilijk zo.
Bedoelde het huis deel.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik dacht dat het eerst 10 jaar was en nu 5
Ja, dat is wel een beetje stupide als je makkelijk rijk wilt worden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:48 schreef gcjoel het volgende:
Bedoelde het huis deel.
Die blijft van hem
Ja dat is zo raar. Veel mensen kunnen geen hypotheek krijgen, maar wel het dubbele betalen aan huur.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:50 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben zo blij dat we 6 jaar geleden dit huis hebben gekocht. Nu zou dat echt niet meer gaan op 1 salaris en al helemaal niet dit huis.
Terwijl je bij een huurhuis per maand meer kwijt bent.
Dat zag ik bij vriendenquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja dat is zo raar. Veel mensen kunnen geen hypotheek krijgen, maar wel het dubbele betalen aan huur.
Dat zijn flink wat kamers, ja.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:17 schreef fietsie het volgende:
Wij (nou ja niet ik, maar eega) heeft de sterke wens om minstens 20m2 werkkamer te hebben voor haar hobby, en daarnaast twee goede goed te ventileren werkkamers voor structureel thuiswerken, en een logeerkamer.
Dan wordt het al snel een kleine markt met grote (dure) huizen, of krotten.
De hobbykamer is 75% stellingen met materiaal, er is in de huidige niet eens genoeg vrij vloeroppervlak voor twee stoelen "er bij". En vrij vaak logees, nu op een opblaasding op een *(volle) zolder, tussen de verhuisdozen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn flink wat kamers, ja.![]()
Hebben jullie echt zo vaak logees? Dat vind ik nou net zo iets dat zo makkelijk te combineren is met een hobby/werkkamer. Gewoon een opklapbaar bed ergens netjes op kunnen bergen. Kan de hobbykamer ook niet gewoon gebruikt worden als werkkamer?
Wij willen juist helemaal niet bijzonder veel ruimte of kamers, maar willen wel een vrij gevoel op een redelijk centrale locatie.
Oh jeetje, wat verschrikkelijk.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:30 schreef fietsie het volgende:
"Handwerken" in breedste zin. Alle topics in CRE, dat maal 10, en dan overal verzamelwoede in.
1000+ stempels voor inkt-stempelen bijvoorbeeld, 500+ papier-ponsen, een voorraad papier waar een groothandel in hobbymaterialen in zou gaan saneren, naai-voorzieningen, en een eilandbureau waar voorheen op lesgegeven werd, maar die nu is ingericht voor geautomatiseerd snijden van papier en folie.
Dan een complete kast (vloer - plafond, 2 meter breed) voor breien en haken. En ga zo nog even verder.
Nou het is vooral heel praktisch, want als je dan op maandagmiddag iets wilt maken wat x, y en z nodig heeft dan pak je het gewoon, want het is er.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh jeetje, wat verschrikkelijk.Dat is echt mijn horrorbeeld. Sowieso mensen die dingen verzamelen.
Dit wil ik ookquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:26 schreef gcjoel het volgende:
Wij willen een klein huis met veel tuin maar vooral weinig buren![]()
De moeder van een kennis had een hobbykamer voor haar papierhobby. Dat was een indrukwekkende hoeveelheid, maar alles ook zo ongelofelijk mooi opgeborgen. Ik was gewoon jaloers op hoe mooi en netjes die ruimte wasquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:30 schreef fietsie het volgende:
"Handwerken" in breedste zin. Alle topics in CRE, dat maal 10, en dan overal verzamelwoede in.
1000+ stempels voor inkt-stempelen bijvoorbeeld, 500+ papier-ponsen, een voorraad papier waar een groothandel in hobbymaterialen in zou gaan saneren, naai-voorzieningen, en een eilandbureau waar voorheen op lesgegeven werd, maar die nu is ingericht voor geautomatiseerd snijden van papier en folie.
Dan een complete kast (vloer - plafond, 2 meter breed) voor breien en haken. En ga zo nog even verder.
Het zijn hier ook compleet gestructureerde, logisch ingerichte en ingedeelde kasten. Maar 't is veel. Heel veel.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De moeder van een kennis had een hobbykamer voor haar papierhobby. Dat was een indrukwekkende hoeveelheid, maar alles ook zo ongelofelijk mooi opgeborgen. Ik was gewoon jaloers op hoe mooi en netjes die ruimte was(verder ben ik met Myraela: huuuuuuuu)
Nu ben ik benieuwd naar een fotoquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:40 schreef fietsie het volgende:
Het zijn hier ook compleet gestructureerde, logisch ingerichte en ingedeelde kasten. Maar 't is veel. Heel veel.
Schatting is dat verhuizen van alleen die ruimte zeker een volle werkweek werk zal zijn, als we er voor kiezen het niet in te pakken maar gewoon zo te vervoeren...
Dit.. vandaag. Helemaal..quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:58 schreef Myraela het volgende:
@sigme heeft mijn droomhuisquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:26 schreef gcjoel het volgende:
Mijn praktische hoofd zou juist denken: 'ik heb dit nog in huis, dus ik ga dit maken zodat het op is voordat ik weer iets nieuws haal.'.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:34 schreef fietsie het volgende:
Nou het is vooral heel praktisch, want als je dan op maandagmiddag iets wilt maken wat x, y en z nodig heeft dan pak je het gewoon, want het is er.
Maar dat vereist wel m2.
Een schaar zou ook nog een oplossing zijn, ja.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:45 schreef Barreltje het volgende:
Dit.. vandaag. Helemaal..
Wat een gekut zeg!! Dat ik eigenlijk een schaar mee wilde nemen..
Amateurquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn praktische hoofd zou juist denken: 'ik heb dit nog in huis, dus ik ga dit maken zodat het op is voordat ik weer iets nieuws haal.'.
@Lucky_Strike weet meer, vermoed ik.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:56 schreef Vanyel het volgende:
Mrs V heeft de laatste tijd best regelmatig last van haar darmen en wil gaan bijhouden wat ze eet en wat het lijf doet.
Genoeg mensen hier met ervaring met die shit (har har). Zijn daar apps voor of is het een kwestie van gestructureerd zijn?
Partneralimentatie? Was 12 zelfs tot vrij recent..quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik dacht dat het eerst 10 jaar was en nu 5
Hoe smaken de koekjes?quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Lucky_Strike weet meer, vermoed ik.
Tussen de buien en zon door in de tuin een beetje gewerkt, simpel koekjes gebakken van een deegrol. Die moesten iets langer in de oven. https://www.ah.nl/product(...)-nutty-grain-deegrol
Administratie voorbereid en ook gedaan voor volgende week.
MnX wil hier net weg vanwege de lokatie. ( de schuur vol meuk).
Nou ja, wij komen de trap nog/weer op.
Prima. Smaakvol. Eentje op. Wel 10 min extra in de combi-oven en laatste 5 omdraaien met plat mes. 👍🏼quote:
Helder! De smaak is het belangrijkst.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Prima. Smaakvol. Eentje op. Wel 10 min extra in de combi-oven en laatste 5 omdraaien met plat mes. 👍🏼
Ik ben er nooit geweest maar wat ik ervan zie online inderdaad een droomhuis.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
@:Sigme heeft mijn droomhuis
Alleen voor zoiets zou ik nog verhuizen.
Eerst de baan maar zien te krijgen, maar zou in dat geval treinen worden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:02 schreef AnneX het volgende:
@:Myraela hopelijk kan je vriend veel thuiswerken of buiten de spits, want fileleed richting Utrecht vv.
Veel fileleed.
Jullie wonen daar volgens mij ook gewoon super leukquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:02 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky_Strike weet meer, vermoed ik.
Tussen de buien en zon door in de tuin een beetje gewerkt, simpel koekjes gebakken van een deegrol. Die moesten iets langer in de oven. https://www.ah.nl/product(...)-nutty-grain-deegrol
Administratie voorbereid en ook gedaan voor volgende week.
MnX wil hier niet weg vanwege de lokatie. ( de schuur vol meuk).
Nou ja, wij komen de trap nog/weer op.
@:Myraela hopelijk kan je vriend veel thuiswerken of buiten de spits, want fileleed richting Utrecht vv.
Veel fileleed.
Ja, lokatie lokatie.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jullie wonen daar volgens mij ook gewoon super leuk
Mijn vriend heeft die tafel ook gekocht voor mijn werkplek bij hem (pc + 2 grote beeldschermen)quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddag.
Hier vanmiddag onverwacht naar de ikea geweest. Vriend van m'n vriend ligt in scheiding dus bivakkeert hier voorlopig (nadat hij eerst n past nachten met tas over straat gezworven heeft en geen hulp toeliet).
Hij slaapt op zolder/mijn kantoor maar ik moet ook af en toe daar werken en hij houdt van gamen maar heeft nu ff geen cent te makken dus ff 'n goedkoop tafeltje gehaald (https://www.ikea.com/nl/nl/p/tarendo-tafel-zwart-s99000483/) voor 'n gameplek in de woonkamer voor z'n pc ed. En ik kocht 'n nieuwe, paarse bureaustoel (https://www.ikea.com/nl/n(...)sle-paars-s69303066/) uit de koopjeshoek voor mezelfwaardoor de oude ook naar beneden kon voor hem en zodra ie 'n eigen plekje heeft kan hij bureautje en de stoel ook meenemen
. Hij was helemaal gelukkig.
Wat ontzettend lief van julliequote:Op zondag 22 augustus 2021 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddag.
Hier vanmiddag onverwacht naar de ikea geweest. Vriend van m'n vriend ligt in scheiding dus bivakkeert hier voorlopig (nadat hij eerst n past nachten met tas over straat gezworven heeft en geen hulp toeliet).
Hij slaapt op zolder/mijn kantoor maar ik moet ook af en toe daar werken en hij houdt van gamen maar heeft nu ff geen cent te makken dus ff 'n goedkoop tafeltje gehaald (https://www.ikea.com/nl/nl/p/tarendo-tafel-zwart-s99000483/) voor 'n gameplek in de woonkamer voor z'n pc ed. En ik kocht 'n nieuwe, paarse bureaustoel (https://www.ikea.com/nl/n(...)sle-paars-s69303066/) uit de koopjeshoek voor mezelfwaardoor de oude ook naar beneden kon voor hem en zodra ie 'n eigen plekje heeft kan hij bureautje en de stoel ook meenemen
Wat liefquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddag.
hij ligt nu met hoofdpijn op bed, geen cluster gelukkig, maar verschillende hoofdpijnen blijven altijd 'n ding bij hem. Maar over het algemeen gaat het gelukkig goed hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat lief
En leuke stoel!
Hoe gaat het nu met je vriend trouwens?
Ik vind het ook super lief. Heb alleen zelf slechte ervaring met mensen helpen door ze bij mij in te laten trekkenquote:
Nog geen 30 KM verderop gaan wonen. Enig nadeel is dat ze een vreemd taaltje spreken.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:26 schreef gcjoel het volgende:
Oh ja en ook wel dichtbij een stad of redelijk dorp voor de inkopen enzo.
Oftewel, nu onbetaalbaar. Of ja, geen idee wat wij kunnen lenen maar ik vind 500.000 of meer voor wonen echt zonde van mijn geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |