Dat zou ook nog eens kunnen zijn, maar ik denk ook dat ze gewoonweg een wat hautaine persoonlijkheid heeft, of gedrag zullen we het maar noemen. Niet normaal hoe zij doet, daar krijg je nooit een partner mee.quote:Op zondag 22 augustus 2021 10:48 schreef JanGroen het volgende:
Of ze is extreem oncomfortabel met / in deze opzet waardoor ze zich zo gaat gedragen.
Ze is karakteristiek, maar lelijk is ze ook niet hoor. En verzorgd, kunnen veel mensen nog een voorbeeld aan nemen. Maar een beetje diva is het wel. Maar vind Bert echt de kroon spannen op horken gedrag hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2021 09:39 schreef Elan het volgende:
Vind die Debbie niet eens woest aantrekkelijk met die mega neus, ze heeft divagedrag alsof ze een topmodel én van adel is
Die is echt forever alone.
Jep, wat een lul. Zit-ie zolang te bitchen over de droger dat z'n nieuwe, potentiële geliefde bijna in huilen uitbarst. Als je dan nog niet van jezelf door hebt dat je je gedrag aan zou moeten passen...quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:52 schreef hierissieweer het volgende:
Maar vind Bert echt de kroon spannen op horken gedrag hoor.
Ik vond Romana veel beter bij hem passen dan Gwen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:50 schreef Claudia_x het volgende:
Toegegeven, die nieuwe vrouw is erg vermoeiend. Alles wat hij niet heeft, lijkt zij te willen compenseren en dat werkt contraproductief. Het is een verschrikkelijk slecht koppel. De laatste vrouw die wegging (Gwen) was perfect voor Bert, maar dat leek hij zelf niet door te hebben.
Maar zoals Pascal ook al eerder zei: als Debbie iemand treft die ze zelf leuk vindt, dan is die muur weg en dan denk ik echt dat je wel met haar kan grappen en grollen naast het serieus zijn wat ze nu mist.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:15 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat zou ook nog eens kunnen zijn, maar ik denk ook dat ze gewoonweg een wat hautaine persoonlijkheid heeft, of gedrag zullen we het maar noemen. Niet normaal hoe zij doet, daar krijg je nooit een partner mee.![]()
Ik snap het in zoverre: Hij wist al dat hij met Marcella niet de juiste 'vonk' had en drie dames waren te veel om aandacht aan te geven. Ook omdat ze onderling wat kattig werden zo bleek uit de videomontage. Ik voor mij had dan Sophie weggestuurd, maar ja, die kende hij nog niet zo goed.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik snap die Sophie ook niet. Eerst is hij te serieus en wil ze alleen plezier en avontuur. En nu moet hij diepgang hebben. Maar dat heeft hij niet, hij is ongecompliceerd net zo als hij zijn b&b aan pakt. Vind het nog steeds jammer dat hij Marcella heeft weggestuurd, denk dat die hen goed had kunnen aanvullen
Die heb ik zelf niet meegemaakt. Ik kijk vanaf de aflevering dat Romana als een klein kind wegstormde.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:59 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik vond Romana veel beter bij hem passen dan Gwen.
Die had net mogen meemaken dat Bert schaapachtig aan het grijnzen was als hij bepoteld werd door Gwen en Romana 'kroegmaatje' bleef noemen. Romana had geen zin om met een gezicht als een oorwurm in dat gezelschap te blijven, anders had je vergelijkbare scčnes gehad als die met die hipsterknot bij Roxanne, toen de eiervertegenwoordiger daar was. En in plaats van sip naar huis ging Romana verder naar het zuiden, toedeledokie.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die heb ik zelf niet meegemaakt. Ik kijk vanaf de aflevering dat Romana als een klein kind wegstormde.
Waarschijnlijk moet je een bepaald type persoonlijkheid hebben om in je eentje een BB te runnenquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:01 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk zijn al die B&B eigenaren gewoon ontzettend vervelende lui.
Misschien. Al is bij de stelletjes en gezinnen die aan "Ik Vertrek" deelnemen ook wel een bepaald type persoonlijkheid dominant te noemen. Dus misschien geldt het wel meer algemeen voor mensen die een B&B beginnen. Niet alleen voor de singles.quote:Op maandag 23 augustus 2021 07:21 schreef Palomar het volgende:
Waarschijnlijk moet je een bepaald type persoonlijkheid hebben om in je eentje een BB te runnen
In dit programma valt dat over het algemeen wel mee juist: TV / Bed&Breakfast #8 hippiesquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:01 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk zijn al die B&B eigenaren gewoon ontzettend vervelende lui.
Goede samenvattingquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:03 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik denk oprecht dat geen enkele b&b kandidaat hier de liefde gaat vinden.
Debbie met haar arrogante gedrag, doen ze iets is het niet goed, dat schoonmaken van dat glas , is daar niet het schoonmaak team voor?
Bert, gigantische hork ..gaat hij zeuren over de eiersalade, over de droger, wat wil die man nou?
Vincent die geen keuze kan maken.
Roxanne wordt ook nog wel een dingetje, want voor wie gaat ze nu? Waarschijnlijk wacht ze tot het laatste moment en kan ze dan niet kiezen en wordt het geen van beiden.
En Jacob, ja rare kerel absoluut, maar die vrouwen vond ik echt veel erger. Die denk ik wisten van te voren al dit wordt niks maar 2 weken vakantie daar gaan we voor..
Vond het vreselijke dames.
Maar ja dat is mijn mening.
Ja dat ken ik wel, maar bedoel in dit programma. Misschien zijn ze er wel op geselecteerdquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:22 schreef Nine. het volgende:
[..]
In dit programma valt dat over het algemeen wel mee juist: TV / Bed&Breakfast #8 hippies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Thaddeus op 23-08-2021 19:38:51 (Iets vergeten. ) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters everywhere but I don't really care.
Ik vind het een mooie charmante vrouwelijke stijl. Zo kleed ik me ook graag.quote:
Ik vind het net een karikatuur uit het lelietheater in de Efteling.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie charmante vrouwelijke stijl. Zo kleed ik me ook graag.
Ja, dat is wel echt heel naar. Vond 'm ook een praatjesmaker, maar hij is niet netjes behandeld.quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:58 schreef matthijst het volgende:
Christian bij de Telegraaf over die 2 klussende holmaatjes.
Ik vond de stijl niet zo mooi uitgevoerd. Parelmoer in de trui en pailletten in zalm op de rok. De combi klopt imo niet. Niet in kleur als qua stoffen. Als dat beter afgestemd was had ik het gewoon mooi (maar niet m’n eigen smaak) gevonden.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Haha karikatuur![]()
Ik vind dat je gelijk hebt nu het zegt! Serieus een goede omschrijving!
Overigens kleed ik me vrouwelijk maar niet zo glad gestyled. Dat terzijde.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Haha karikatuur![]()
Ik vind dat je gelijk hebt nu het zegt! Serieus een goede omschrijving!
Overigens kleed ik me vrouwelijk maar niet zo glad gestyled. Dat terzijde.
Zit ik hier goed voor LIF?quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond de stijl niet zo mooi uitgevoerd. Parelmoer in de trui en pailletten in zalm op de rok. De combi klopt imo niet. Niet in kleur als qua stoffen. Als dat beter afgestemd was had ik het gewoon mooi (maar niet m’n eigen smaak) gevonden.
Yup, leuke trui en leuke rok, maar niet bij elkaar.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond de stijl niet zo mooi uitgevoerd. Parelmoer in de trui en pailletten in zalm op de rok. De combi klopt imo niet. Niet in kleur als qua stoffen. Als dat beter afgestemd was had ik het gewoon mooi (maar niet m’n eigen smaak) gevonden.
Zover is het nog laaaaaaaaaaaang niet, so don't worryquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik denk dat Debbie ook best een moeilijke is met seks
Type 'ben je al klaar' en gelijk de doekjes erbijquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
Gewoon vragen wat ze wil.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dan toon je geen leiderschapquote:
Ik ben een volger, net als Chrisquote:
Dat zekerquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:21 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik ben een volger, net als Chris.
Vind het best knap dat hij gewoon meedoet, dat is al een hele stap voor ons soort mensen
Niks mis mee. En ik denk dat er ook wel een stukje leider in zit.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:21 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik ben een volger, net als Chris.
Vind het best knap dat hij gewoon meedoet, dat is al een hele stap voor ons soort mensen
Ik heb slechte vibes bij Jeroen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Jeroen heeft de stem van Tijl Beckand.
Waarom? Niet oprecht?quote:
Niemand wil een natte krant toch?quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
Niks mis mee. En ik denk dat er ook wel een stukje leider in zit.
Maaaaarrrr ik val zelf ook meer op een man als leider of initiatief. Ook oo romantisch vlak.
Ik vind haar niet bijzonder knap.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:30 schreef Metalfreak het volgende:
Die Debbie is wel echt zo'n prinsesje die verwacht dat het elke dag zoals in films gaat he
Ziet er leuk uit, maar het lijkt me een vreselijk mens.
Ik vind haar qua uiterlijk best wel iets hebben, maar als ik haar dan hoor praten en die arrogante houding hoor, knap ik echt helemaal af.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:32 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind haar niet bijzonder knap.
Wel uniek.
Heel vermoeiend.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:35 schreef Snowsquall het volgende:
Ze is zo zwart/wit zakelijk.........ik knap daar echt op af..
ze is echt totaal niet knapquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:32 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind haar niet bijzonder knap.
Wel uniek.
Heel ander milieu dan meneer Almere. Dat werkt sowieso niet.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:35 schreef Snowsquall het volgende:
Ze is zo zwart/wit zakelijk.........ik knap daar echt op af..
Wat is knap? Iedereen heeft een andere voorkeur....er is geen norm.quote:
Nee joh, alles is een fout van anderen, niet van hare majesteit. Zij is de hoofdprijs waar de mannen om moeten strijden.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:30 schreef Breekfast het volgende:
Waarom stelt geen van de 2 mannen de vraag hoeveel interesse Debbie dan in hun leven/achtergrond heeft getoond? Hoeveel vragen heeft zij gesteld om de mannen beter te leren kennen? Het moet ten slotte van beide kanten komen.
Bij Chris zit het er totaal niet in. Die cijfert zichzelf helemaal weg en dat moet je nooit doen. Veel te onzeker. Debbie heeft een man nodig die haar af en toe zegt dat ze haar bek moet houden met der 'elke dag een verrassing'. Ja, bam. Verrassing in je bips.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:30 schreef Groepfunder het volgende:
Maar Pascal begrijpt Debbie ook totaal niet. Zo'n totaal verschillende communicatiestijl. Laat Pascal alsjeblieft z'n koffers pakken en geef Chris wat peper in z'n reet.
Vandaar dat ze in de bouw amper aan geschikt personeel kunnen komen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:37 schreef Fascination het volgende:
Zijn er ook mensen zonder muurtje? Ik hoor niets anders
Eens, had ik beter kunnen verwoorden dat dat mijn mening is. Het is geen feit idd.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:38 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Wat is knap? Iedereen heeft een andere voorkeur....er is geen norm.
Spot on!quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij Chris zit het er totaal niet in. Die cijfert zichzelf helemaal weg en dat moet je nooit doen. Veel te onzeker. Debbie heeft een man nodig die haar af en toe zegt dat ze haar bek moet houden met der 'elke dag een verrassing'. Ja, bam. Verrassing in je bips.
Kloptquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:38 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Wat is knap? Iedereen heeft een andere voorkeur....er is geen norm.
True. Maar ze doen mee aan dit programma omdat ze interesse hebben. (Of sommigen hebben zichzelf toch opgegeven?) Dan is het wel apart als je dat amper merkt.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:38 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Nee joh, alles is een fout van anderen, niet van hare majesteit. Zij is de hoofdprijs waar de mannen om moeten strijden.
Ook waar.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er is geen vrouw die warm wordt van een man met half gebakken interesse.
Maar is het gek dat de mannen daar niet in doorgaan als de prinses geen interesse terug toont. Ja pffff wat zijn je plannen als je hierheen verhuisd.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
True. Maar ze doen mee aan dit programma omdat ze interesse hebben. (Of sommigen hebben zichzelf toch opgegeven?) Dan is het wel apart als je dat amper merkt.
Van een vrouw die geen enkele interactie geeft wordt ook geen man warm hoor. Als zij de deur dichthoudt, kan die man daar aan staan trekken of duwen, maar die blijft dicht.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
True. Maar ze doen mee aan dit programma omdat ze interesse hebben. (Of sommigen hebben zichzelf toch opgegeven?) Dan is het wel apart als je dat amper merkt.
Het zal me nog steeds niet verbazen als Caroline de moeder van Debbie blijkt te zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:46 schreef Groepfunder het volgende: de man moet zichzelf tonen en zichzelf open stellen en dan gaat Caroline beslissen of zij dat ook zal doen. Niet meteen, maar minstens vijf dagen later.
Ze heeft het programmaconcept gewoon niet goed begrepen. Leiderschap tonen is volstrekt onmogelijk voor iemand voor wie een land, de dame en de zaak volstrekt nieuw is. Mensen die dat toch doen lopen er gewoon tegen aan dat je in een bestaand systeem niet zomaar het roer kunt omgooien. Sterker nog: zij is de baas in haar zaak. Ze laat de mannen naar haar toe komen in haar territorium en in haar land. Dan is het aan haar om de mannen te verwelkomen, ideeën te doen voor wat ze kunnen doen of hoe ze zich nuttig kunnen maken.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:28 schreef Fascination het volgende:
Debbie heeft te veel bouquetreeksboekjes gelezen.
Precies !!quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:57 schreef jaha het volgende:
Ze heeft het programmaconcept gewoon niet goed begrepen. Leiderschap tonen is volstrekt onmogelijk voor iemand voor wie een land, de dame en de zaak volstrekt nieuw is. Mensen die dat toch doen lopen er gewoon tegen aan dat je in een bestaand systeem niet zomaar het roer kunt omgooien. Sterker nog: zij is de baas in haar zaak. Ze laat de mannen naar haar toe komen in haar territorium en in haar land. Dan is het aan haar om de mannen te verwelkomen, ideeën te doen voor wat ze kunnen doen of hoe ze zich nuttig kunnen maken.
Dat is zo. En zij houdt hem dicht want geen klik.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Van een vrouw die geen enkele interactie geeft wordt ook geen man warm hoor. Als zij de deur dichthoudt, kan die man daar aan staan trekken of duwen, maar die blijft dicht.
Je komt in haar wereld, is het zo vreemd om dan eerst even de kat uit de boom te kijken?quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:57 schreef jaha het volgende:
[..]
Ze heeft het programmaconcept gewoon niet goed begrepen. Leiderschap tonen is volstrekt onmogelijk voor iemand voor wie een land, de dame en de zaak volstrekt nieuw is. Mensen die dat toch doen lopen er gewoon tegen aan dat je in een bestaand systeem niet zomaar het roer kunt omgooien. Sterker nog: zij is de baas in haar zaak. Ze laat de mannen naar haar toe komen in haar territorium en in haar land. Dan is het aan haar om de mannen te verwelkomen, ideeën te doen voor wat ze kunnen doen of hoe ze zich nuttig kunnen maken.
Overigens heb ik wel het idee dat ze in bed heel vurig en gepassioneerd kan zijn. Maar dat is wellicht gewoon enkel gebaseerd op haar opvallende voorkeur voor rood.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Je komt in haar wereld, is het zo vreemd om dan eerst even de kat uit de boom te kijken?
Al zou ik haar gewoon vragen of ze me de stad wil laten zien en mee wil nemen naar de plaatsen die zij mooi/interessant vind. Aan de hand daarvan krijg je een beeld van de persoon Debbie en op basis daarvan kan je vast wel een leuke vervolgactiviteit verzinnen. Valt er niks te verzinnen dan trek ik wel mijn conclusie aangezien het dan niks wordt.
Of we gaan samen Enchanted kijken
Als Caroline Eric al leuk vindt, maakt het geen zak meer uit wat Jeroen doet. Dat is het grote mankement van dit programma, niet iedereen heeft een gelijke kans.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:46 schreef Groepfunder het volgende:
Wel goed dat Jeroen Caroline duidelijk maakt dat hij haar niet kan leren kennen als zij zich maar blijft verstoppen. Ik vind dat hij dat heel respectvol en eerlijk deed. Hij bleef bij zichzelf.
In het kijkers feedbackmomentje zegt Caroline echter zich alleen open te stellen als zij meer voor iemand voelt. Oftewel: de man moet zichzelf tonen en zichzelf open stellen en dan gaat Caroline beslissen of zij dat ook zal doen. Niet meteen, maar minstens vijf dagen later. Als man lijkt mij dat dan weer heel moeilijk.
En "lastig."quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:42 schreef Za het volgende:
Het woord "dames" is me door deze serie gaan tegenstaan.
En idd die was ik vergetenquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:29 schreef Palomar het volgende:
[..]
Goede samenvattingEn je vergeet Carolien/Caroline. Vind haar wel weer anders dan de rest. Heel erg beschouwend/afstandelijk en overdreven correct. Krijg je ook niet echt hoogte van lijkt me.
Valt wel mee denk ik. Ze wil gewoon diepgang.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:02 schreef Kekster het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. Ze wil gewoon diepgang.
In één van de andere roddelrubriekjes werd er ook al eerder op gehint dat Art en Debbie het 'meer dan' gezellig hebben. Ik begrijp dat eerlijk gezegd niet zo. Art is niet iemand van de diepgang en de moeilijke vragen stellen. In de andere programma's die die maakt probeert hij alles altijd zo oppervlakkig, gezellig en ongedwongen mogelijk te maken. Maar Debbie is natuurlijk wild verliefd als Art vraagt: 'hoe open jij je e-mail? Doe je dat ook door het vinkje 'alles gelezen' standaard aan te zetten?' Want zo diep ging Pascal nietquote:Op maandag 23 augustus 2021 23:04 schreef praadje het volgende:
Debbie en Art volgen elkaar op Instagram. De andere dames volgt hij niet. Art en zijn vriendin zijn net uit elkaar. Plottwist?
Zei Caroline nou vandaag dat ze in het verleden heel vaak gekwetst is door mannen? Dat verklaart de terughoudende houding dan wel. (Maar volgens mij loopt ze voor geen van deze mannen warm. Of voor die ene lolbroek die mogelijk wel geschikt was, ware het niet dat hij altijd onnozel moet doen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:00 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
En idd die was ik vergeten
Ja van Caroline krijg ik ook weinig hoogte..ook voor haar denk ik eigenlijk dat ze voor geen van beide mannen gaat uiteindelijk.. gok ik hoor.
En ik maar denken dat Art op mannen vielquote:Op maandag 23 augustus 2021 23:04 schreef praadje het volgende:
Art en zijn vriendin zijn net uit elkaar.
Dat heeft @matthijst eerder vandaag gepost. Christian vindt dat het beeld dat van hem is gegeven in B&B Vol Liefde onvoldoende overeenkomt met de werkelijkheid. Of eigenlijk: Theun en Mitch hebben ervoor gezorgd dat hij geen faire kans had bij Roxanne. Maar nee, hij wil geen wraak. Dit is geen natrappen. Gelukkig wel een 'betrouwbare' bron: de Privé.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 00:41 schreef RipCity het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)leet-te-kakken-gezet
Wat zegt die??
Christian heeft gelijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 00:57 schreef Groepfunder het volgende:
Dat heeft @:Matthijst eerder vandaag gepost. Christian vindt dat het beeld dat van hem is gegeven in B&B Vol Liefde onvoldoende overeenkomt met de werkelijkheid. Of eigenlijk: Theun en Mitch hebben ervoor gezorgd dat hij geen faire kans had bij Roxanne. Maar nee, hij wil geen wraak. Dit is geen natrappen. Gelukkig wel een 'betrouwbare' bron: de Privé.
Leiderschap tonen in de zin van zelf dingen ondernemen (uitjes, koken, wel een keer iets aanpakken/doorpakken zonder te zeuren, whatever) is wel degeljk mogelijk toch? Wat dat betreft zijn het wel natte kranten hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:57 schreef jaha het volgende:
Leiderschap tonen is volstrekt onmogelijk voor iemand voor wie een land, de dame en de zaak volstrekt nieuw is.
Ze wil dus net als Anouk flink wat pijn voelen?quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:02 schreef Kekster het volgende:
Valt wel mee denk ik. Ze wil gewoon diepgang.
Ik vind niet dat Christian gelijk heeft. Hij zal ongetwijfeld negatiever in beeld zijn gekomen dan hij daadwerkelijk is, maar dat is simpelweg het risico door aan zo'n programma mee te doen. Hij viel gewoon meteen buiten de groep en dat levert interessante televisie op. Ik vind dat hij het zichzelf aan doet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 02:26 schreef Za het volgende:
[..]
Christian heeft gelijk.
Was niks mis met die man, maar werd constant genegeerd en uitgelachen door het trio, op misselijkmakende wijze.
Dat is het, ik wist al niet zo goed op wie ik 'm vond lijkenquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Jeroen heeft de stem van Tijl Beckand.
Helemaal eens, zij heeft echt de gedachte dat zij zelf niets hoeft bij te dragen aan het slagen van de liefde en legt de bal volledig bij de mannen neer. Zeer vermoeiend, hopelijk pakken beiden vanavond hun koffers.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:57 schreef jaha het volgende:
[..]
Ok was dus een kadootje van haar ouders zoals ik al dacht.quote:Toen stelden haar ouders aan Roxanne voor om van haar ouderlijk huis een B&B te maken. “Ze zeiden: ‘Je kan altijd nog voor een baas werken. Je kan altijd nog terug gaan, de mode in.’ Dat heeft me zeker aan het denken gezet. Want weet je: ‘Als jij je dromen niet achterna gaat, dan gaan andere mensen jou inhuren om jouw dromen waar te maken.”
psies.....quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 05:47 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ze wil dus net als Anouk flink wat pijn voelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
Hoe lang kunnen 2 weken duren, zowel voor Jacob als voor de vrouwen. Ik denk dat die vrouwen liever in NL in de regen hadden gezeten als ze het over moesten doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
Dus vanavond het vertrek van de vier dates Jacob?
Dat zijn kinderen, die graag willen poseren met deze tv persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:29 schreef loveli het volgende:
Aanmeldvideo:
https://www.facebook.com/algarvetotaal/videos/1508347782704084/
15 augustus:
[ afbeelding ]
Als je je dat voorstelt bij 4 vrouwen over de vloer, dan valt de realiteit wat tegen.
Voor mij ook svp, eventueel in DM.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
Heeft iemand een linkje van de facebook van Jacob? Hij plaatst berichten en foto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Hij werd per direct buiten de groep geplaatst net als Jeffrey.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 07:25 schreef jaha het volgende:
Ik vind niet dat Christian gelijk heeft. Hij zal ongetwijfeld negatiever in beeld zijn gekomen dan hij daadwerkelijk is, maar dat is simpelweg het risico door aan zo'n programma mee te doen. Hij viel gewoon meteen buiten de groep en dat levert interessante televisie op. Ik vind dat hij het zichzelf aan doet.
Overigens sowieso is het TV-format meer gemaakt voor spectaculaire televisie dan voor het vinden van de ware liefde. Maar goed, dat hadden we van te voren ook wel kunnen weten...
Nee, dat vindt jij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:09 schreef Za het volgende:
Christian is gewoon een normale man, niets mis mee.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:58 schreef matthijst het volgende:
Christian bij de Telegraaf over die 2 klussende holmaatjes.Dit klinkt wel een beetje als een calimero damagecontrol-verhaal: "oh shit ik kom wel heel kut over op tv dus ik doe maar net alsof het allemaal aan de ander ligt"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Dit idee kreeg ik al bij de uitzending, dat ze met zijn drieën lekker de nieuwe uit aan het lachen waren. Ook bij die jongen ervoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje als een calimero damagecontrol-verhaal: "oh shit ik kom wel heel kut over op tv dus ik doe maar net alsof het allemaal aan de ander ligt"
Ik ben wel benieuwd bij wie de meeste jeuk zat. Je zag het heel erg bij Theun naar buiten komen, maar het kan zomaar zijn dat hij uitte wat Rox of Mitch niet openlijk bracht.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit idee kreeg ik al bij de uitzending, dat ze met zijn drieën lekker de nieuwe uit aan het lachen waren. Ook bij die jongen ervoor.
Voor mij kinkt het dus zeker niet ongeloofwaardig
Die passen dan toch ook niet bij elkaar. Roxanne is iemand die alles gekregen heeft en alles maar is komen aanwaaien. Mitch is een arbeider.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:25 schreef loveli het volgende:
Ik ben wel benieuwd bij wie de meeste jeuk zat. Je zag het heel erg bij Theun naar buiten komen, maar het kan zomaar zijn dat hij uitte wat Rox of Mitch niet openlijk bracht.
Theun is de grootste verliezer in Brabant, omdat hij denkt dat hij kans maakt terwijl Mitch het al is.
Jamaar ze levelen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die passen dan toch ook niet bij elkaar. Roxanne is iemand die alles gekregen heeft en alles maar is komen aanwaaien. Mitch is een arbeider.
Je merkt in alles dat zij met een gouden lepel is opgevoed en niet zoveel heeft moeten werken.
Ik denk dat zij heel erg levelt op het feit dat dit programma gratis reclame is voor haar kado gekregen B&B.quote:
Ik deed even een rondje langs de B&Bs qua boekingen. Maar er zijn nog genoeg plekkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk dat zij heel erg levelt op het feit dat dit programma gratis reclame is voor haar kado gekregen B&B.
Dat geldt voor de meeste deelnemers overigens.
Je vergist je in de mediageilheid van mensen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:04 schreef siemi het volgende:
Ik denk ook dat dit, achteraf, niet helemaal de reclame is waar de B&B eigenaren op hoopten. Ik kan me niet voorstellen dat Jacob en Bert hierdoor extra boekingen krijgen. Roxanna en Debbie krijgen misschien nog wat single mannen die boeken. Vincent moet eerst de boel nog af zien te krijgen, dus die kan eigenlijk nog niks showen op TV. Alleen Caroline staat er volgens mij goed op om extra boekingen van vakantiegangers te krijgen.
Dat denk ik ook. Je moet ook wel een gekkie of typetje om het interessant te maken. Die Caroline speelt dat typetje van haar heel goed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk overigens ook dat ze allemaal hopen dat ze de nieuwe Meilandjes worden en dat ze na de opnames beter snappen hoe ongelooflijk lastig het is om interessante tv te maken.
Die van Debbie vind ik tof en niet omdat ik single man ben. Die van Bert is fijn voor als je rust (en luchtgedroogde handdoeken) zoekt. Als ik naar Oostenrijk ga, dan wil ik Oostenrijkse gemütlichkeit met eigengestookte schnaps en koeienlucht naast een stal, geen steriele kamer en VT-wonen vibe.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:04 schreef siemi het volgende:
Ik denk ook dat dit, achteraf, niet helemaal de reclame is waar de B&B eigenaren op hoopten. Ik kan me niet voorstellen dat Jacob en Bert hierdoor extra boekingen krijgen. Roxanna en Debbie krijgen misschien nog wat single mannen die boeken. Vincent moet eerst de boel nog af zien te krijgen, dus die kan eigenlijk nog niks showen op TV. Alleen Caroline staat er volgens mij goed op om extra boekingen van vakantiegangers te krijgen.
True de b&b straalt 0,0 warmte uit met die Xenos inrichtingquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Die van Debbie vind ik tof en niet omdat ik single man ben. Die van Bert is fijn voor als je rust (en luchtgedroogde handdoeken) zoekt. Als ik naar Oostenrijk ga, dan wil ik Oostenrijkse gemütlichkeit met eigengestookte schnaps en koeienlucht naast een stal, geen steriele kamer en VT-wonen vibe.
Maar dat ben ik.
Waarom heb je in je profiel staan dat je vrouw bent als je een man bent?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:29 schreef loveli het volgende:
Die van Debbie vind ik tof en niet omdat ik single man ben.
Omdat ik vrouw ben. Dus ik vind haar B&B tof, en dat is niet omdat ik een single man ben (want dat ben ik niet).quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:17 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Waarom heb je in je profiel staan dat je vrouw bent als je een man bent?
Die zin staat er wel wat krom, het lijkt nu net dat je zelf een man bent.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:42 schreef loveli het volgende:
Omdat ik vrouw ben. Dus ik vind haar B&B tof, en dat is niet omdat ik een single man ben (want dat ben ik niet).
Voor mij is ze op basis van de zin duidelijk geen man.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
Die zin staat er wel wat krom, het lijkt nu net dat je zelf een man bent.
Die grindbak als veredelde 'tuin' maakt het ook niet veel beter..quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
True de b&b straalt 0,0 warmte uit met die Xenos inrichting
Ik ben zo benieuwd hoe dat eruit ziet als er een lekker Oostenrijks sneeuwpak heeft gelegen. En is weggesmolten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:06 schreef E.T. het volgende:
Die grindbak als veredelde 'tuin' maakt het ook niet veel beter..
Het staat er een beetje erg vreemd vandaarquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat ik vrouw ben. Dus ik vind haar B&B tof, en dat is niet omdat ik een single man ben (want dat ben ik niet).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:32 schreef TheVulture het volgende:
Die aflevering van vanavond, die JacobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Die aflevering van vanavond, die JacobDie “dames” hebben geen hulp nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt er maar aan wat je referentiekader is natuurlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:39 schreef Snowsquall het volgende:
Noemt hij dat 'escaleren?' okeejjjj
Niks gewend blijkbaarquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:39 schreef Snowsquall het volgende:
Noemt hij dat 'escaleren?' okeejjjj
ja echt hčquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:45 schreef Nine. het volgende:
Wat is dit voor cringy steenkolen Engels?
Natuurlijk hebben ze dat afgesproken, zo doorzichtig zijn die 4 mutsen welquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:43 schreef Pap89 het volgende:
Alle cadeautjes naar Marianna ;’) is dit gestaged
Vond haar toch wel een leuke meid hoor.quote:
Die aflevering van vanavond, die JacobHij heeft groot gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Eens dat uitschelden en bedreigen echt van de gekke is ja...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ten eerste denk ik dat je gewoon je social media even uit moet zetten totdat dit programma is afgelopen en de storm voorbij is.
Wat betreft Cristiaan (die van Rox) dat mensen hem gaan
uitschelden op de socials...dat is toch een bepaald type mens.
En daar walg ik van.
Je kunt iemand naar vinden of vinden overkomen maar om iemand af te maken op social media is gewoon aso.
Cristiaan heeft ook niks kwaads in zin gehad. Dus dat vind ik triest.
Daarom gewoon alles uitzetten. Mensen zijn je binnen een week weer vergeten.
Ze sopte bijkans uit haar broekjequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:52 schreef PirE het volgende:
Monique trok nog net niet de champagne open.
I know! Net zo zelden komt dat voor bij de huidige generatie als mensen zonder tattoo 😉quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:53 schreef Nine. het volgende:
@:poison-ivy gewoon geen social media hebben, problem solved
Dat zegt genoeg over het soort mens. Of het zijn mensen die zo hun frustraties uiten in alle anonimiteit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens dat uitschelden en bedreigen echt van de gekke is ja...
Ik vond haar iets te wijs over willen komen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:51 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Vond haar toch wel een leuke meid hoor.
En dan proberen om haar weg te krijgen. Dat zal nog lastig worden.quote:
Dat van Jacob kun je eigenlijk niet eens een B&B noemen, dat is gewoon een mini-resortquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:09 schreef Flow3r het volgende:
Ik zou nooit naar Berts B&B gaan met zijn achterlijke regel na 11 uur savonds niet meer naar buiten![]()
Doe mij maar Jacob met zijn vrolijke B & B ( dan wel die saaie kutkamer omzeilen die de dames hebben ingericht )
Had Vincent natuurlijk ook wel even kunnen doen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:11 schreef Groepfunder het volgende:
Waarom vraagt Monique niet of ze Vincent even een knuffel mag geven na het afscheid van Sophie? Gemistte kans.
Lijkt me best leuk bij Jacob. Heeft goede verhalen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat van Jacob kun je eigenlijk niet eens een B&B noemen, dat is gewoon een mini-resort
Volgens wil Vincento Monique liever ook kwijtquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:13 schreef Nine. het volgende:
[..]
Had Vincent natuurlijk ook wel even kunnen doen...
Even wachten op Art, anders komt die voor niks.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Volgens wil Vincento Monique liever ook kwijt
Dit zag ik ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:24 schreef JJ76 het volgende:
Geen enkele van die vrouwen keek hem aan. Gratis vakantie en nog geen dank je.
Gewoon een goede vent. Die vrouwen verdienen hem niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:24 schreef AgnesGru het volgende:
Jacob is een aparte, maar dit doet ie zeker netjes
Goh, toch ééntje die dankjewel zeiquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:24 schreef JJ76 het volgende:
Geen enkele van die vrouwen keek hem aan. Gratis vakantie en nog geen dank je.
Moet dan echt elke mafkees een eigen soap?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:14 schreef Breekfast het volgende:
Jacob verdient wel zijn eigen reality show
Geen enkele vrouw die iets liefs zegt over Jacob. Bah.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon een goede vent. Die vrouwen verdienen hem niet.
Inderdaad. Als we elke autist, mafketel en randdebiel een eigen programma gaan geven komen we gigantisch veel zenders én zendtijd tekort...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Moet dan echt elke mafkees een eigen soap?
idd, wat een walgelijk wijf samen met die Anita het manwijfquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:29 schreef Morm_NL het volgende:
Is Freek de Jonge nu verkleed als vrouw bij Jacob?
Doe je ogen dicht en denk aan weerman Reinier vd Bergquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Die stem van Vincent kan ik niet aan wennen. Alsof je de hele nacht hebt lopen zuipen. Bah. Wat een stem.
Nee. Die heeft een rauwe stem. Niet de hele nacht zuipen stem.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:32 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Doe je ogen dicht en denk aan weerman Reinier vd Berg
Ja, daar lijkt die stem op.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:32 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ook een beetje qua uiterlijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:32 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik vind zijn stem ook het enige aantrekkelijke aan hemquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee. Die heeft een rauwe stem. Niet de hele nacht zuipen stem.
Vocal Fry: Stembandlepraquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Die stem van Vincent kan ik niet aan wennen. Alsof je de hele nacht hebt lopen zuipen. Bah. Wat een stem.
Zij heeft me ook positief verrast.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond Roxanne in het begin lijken op zo een paardrijmiepje maar ik vind haar nu heel leuk overkomen. (Dat veel andere kandidaten zo ruk zijn speelt vast niet mee ook.)
Ik heb een heel stuk gemist. Wat gebeurde hier?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:43 schreef Pap89 het volgende:
Alle cadeautjes naar Marianna ;’) is dit gestaged
Mja, hij had het hele verhaal van het bezoek van de dames klaar. En hield zich aan het script.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:16 schreef PirE het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk bij Jacob. Heeft goede verhalen.
Ik heb de dames weinig zien doen, behalve aan het zwembad liggen en een kamer 'restylen.'quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:00 schreef Sorella het volgende:
Jacob zijn fout is geweest dat hij de dames niet aan het werk heeft gezet zoals de rest van de b&b houders deed.
Hij had Mariana vrij moeten geven en zijn dames moeten laten soppen en koken etc.
Denk dat ze hem echt wel aantrekkelijk vindt, maar dat er niet genoeg diepte in zit. Alles is een grapje.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:03 schreef Pisces29 het volgende:
Caroline moet het van de makers spannend houden maar heeft nul interesse in Eric.
Er zijn genoeg knappe mensen in de wereld. Laat het nou nagenoeg altijd op karakter aankomen waardoor er geen klik is.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Denk dat ze hem echt wel aantrekkelijk vindt, maar dat er niet genoeg diepte in zit. Alles is een grapje.
Maar ja. Voetbalcoach. Hij schijnt wel zijn baan te hebben opgezegd, dus wie weet.
Mja. Dan moet je niet meedoen aan zo'n programma natuurlijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg knappe mensen in de wereld. Laat het nou nagenoeg altijd op karakter aankomen waardoor er geen klik is.
Welke vrouw zit op die flauwe grappen te wachten.
(Of hij moet echt het haantje spelen vanwege de camera.)
Dat was voor iedereen het minst slecht.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 07:50 schreef JanGroen het volgende:
Ik kreeg nou niet echt de indruk dat Jacob en z’n dames nog veel met elkaar omgingen. De dames lagen aan het zwembad en Jacob deed zijn eigen ding.
... en misschien niet moeten zeggen dat zijn ex pas twee dagen daarvoor was vertrokken. Heel eerlijk van hem. Maar natuurlijk wel een enorme rode vlag voor de vier dames die daar kwamen voor de liefde voor hun vakantie.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:00 schreef Sorella het volgende:
Jacob zijn fout is geweest dat hij de dames niet aan het werk heeft gezet zoals de rest van de b&b houders deed.
Hij had Mariana vrij moeten geven en zijn dames moeten laten soppen en koken etc.
Eens.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja. Dan moet je niet meedoen aan zo'n programma natuurlijk.
Maar ik zou ook niet heel makkelijk mijn diepste geheimen prijsgeven met een lens op 30cm.
Het lijkt mij ook een hele ongemakkelijke situatiequote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:55 schreef Kreator het volgende:
Maar ik zou ook niet heel makkelijk mijn diepste geheimen prijsgeven met een lens op 30cm.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:11 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
... en misschien niet moeten zeggen dat zijn ex pas twee dagen daarvoor was vertrokken. Heel eerlijk van hem. Maar natuurlijk wel een enorme rode vlag voor de vier dames die daar kwamen voor de liefde voor hun vakantie voor een strafkamp.
Ze hebben daar zelf ook een dondersgroot aandeel in gehad. Op een gegeven moment kon hij ook niks mee goed bij hun doenquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:58 schreef matthijst het volgende:
Christian bij de Telegraaf over die 2 klussende holmaatjes.Prachtig interview. Wat heeft die Christian een bord voor z'n kop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Hij deed ook niet zoveel goed. Sommigen vinden dat hij zich als een heer bleef gedragen, maar een heer peilt of zijn wensen en die van de dames overeenkomen. Als ze meerdere keren zeggen dat ze geen heil zien in een surfplank in een zwembad en hij dramt door, is dat een heer?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze hebben daar zelf ook een dondersgroot aandeel in gehad. Op een gegeven moment kon hij ook niks mee goed bij hun doen
Op dat moment waren ze er al klaar mee, hadden ze al besloten maar een beetje te hangen en hun eigen ding te doen. Hij probeerde er toen nog wat van te maken. Had er op in gegaan, het een kans gegeven en had het nog leuk (en misschien zelfs gezellig) kunnen worden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij deed ook niet zoveel goed. Sommigen vinden dat hij zich als een heer bleef gedragen, maar een heer peilt of zijn wensen en die van de dames overeenkomen. Als ze meerdere keren zeggen dat ze geen heil zien in een surfplank in een zwembad en hij dramt door, is dat een heer?
De dames, met Anita en Jennie voorop, hadden hem al een plek gegeven. Al vroeg hij ze het hemd van het lijf... Hij kon niks goed doen. Dat waren wat mij betreft de rotte en zure appels.quote:Een gesprek voor Jacob is dat hij vertelt hoe iets in elkaar zit en dat de gesprekspartner ja en amen zegt, maar er is nul dialoog mogelijk. Hij had mensen op bezoek, geen publiek dat voor de grote Jacob show kwam
Dat was -zeker na dat gesprek aan tafel, waarbij ze aangaven het opgegeven te hebben/niks in hem te zien- duidelijk, jaquote:Als ze hadden kunnen kiezen tussen direct naar huis of de tijd uitzitten aan het zwembad, was de keus snel gemaakt.
/rant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jacob is een intelligente man met een enorme villa, die de zaakjes daar uitstekend voor elkaar heeft. Hij heeft alleen het sociaal vermogen van een Debbie en dan red je het gewoon niet in het leven.quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:51 schreef Benny het volgende:
Braakneigingen na de klikDie dikke was ook een stoker. Geen idee hoe ze heet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben het goed gecast, toch? Al deze kandidaten.quote:
Was vanwege corona inderdaad.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:56 schreef Kreator het volgende:
4 van die zure dozen naast je zwembad helpt trouwens ook niet. Ik snap ook niet dat ze allemaal tegelijk kwamen, maar dat zal de corona ellende geweest zijn.
Een functie als monorail zou d'r niet misstaan inderdaadquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:17 schreef De_Melkboer het volgende:
En de laatste herinnering die de dames van Jacob hebben is de cameltoe van Marianne
Dat denk ik ook, maar dan minus die hoge intelligentie.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:55 schreef Kreator het volgende:
Lijkt mij een voorbeeld van hoge intelligentie met autisme. oid.
Ik snap juist niet dat ze niet overal allemaal tegelijk mochten komen. Als je pas een week later mag komen heb je toch wel een achterstand op de rest.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:56 schreef Kreator het volgende:
Ik snap ook niet dat ze allemaal tegelijk kwamen, maar dat zal de corona ellende geweest zijn.
Roxanne had niet genoeg banken om op te slapen in de woonkamer....quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:40 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik snap juist niet dat ze niet overal allemaal tegelijk mochten komen. Als je pas een week later mag komen heb je toch wel een achterstand op de rest.
Yup dat is wel een beetje het manco van dit concept, dat je bij nummer 4 als kandidaat of je keus al hebt gemaakt of dat je zo leeggezogen bent qua energie dat diegene geen kans meer heeft...quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:40 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik snap juist niet dat ze niet overal allemaal tegelijk mochten komen. Als je pas een week later mag komen heb je toch wel een achterstand op de rest.
..wordt 'ie weer door een andere liefdevolle vrouw diep in de friendzone geparkeerd.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ook lees ik dat er vrouwen tijdens hun overwintering in Albufeira een wijntje met Jacob willen drinken, wie weet...
Je wilt toch de echte Bert zienquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:42 schreef RipCity het volgende:
Die bert draagt ook elke dag dezelfde slonzige kleren he?
SPOILER: Voor geďnteresseerdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je eens op Facebook kijken, zat mensen die aan Jacob vragen of hij nog plek heeft.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:04 schreef siemi het volgende:
Huh? Wat zit jou dwars?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:44 schreef Za het volgende:
Deze serie is het zoveelste voorbeeld van hoe graag Nederlanders in den vreemde graag hun kennis van een vreemde taal etaleren
(Debbie, Caroline)
Liefst zo hard mogelijk, veel meer zeggen dan noodzakelijk, heel dik aangezet etc.
Nederlanders die in een Italiaans restaurant in het Italiaans gaan bestellen
En dan een keiharde taalafwijzing krijgen doordat het personeel gewoon in het Nederlands antwoord geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |