abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Tettenkoning zondag 22 augustus 2021 @ 01:45:11 #1
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201021954

In diverse landen zitten Nederlandse B&B eigenaren, met wat merkwaardige kenmerken, die zeggen op zoek te zijn naar de liefde. De kandidaten...

Jacob in Portugal
Laten we beginnen bij de bed and breakfast waar alles al klaar als een klontje is: die van Jacob in Portugal. Als enige ontving hij zijn vier gasten tegelijkertijd, vanwege de coronamaatregelen in Portugal. Al snel bleek dat Jacob niet 'opgewassen' was tegen de aanwezigheid van vier vrouwen tegelijkertijd.

Het mondde dan ook uit in een situatie die allesbehalve gezellig was, waarin de vier dames uiteindelijk uitspraken geen toekomst te zien met Jacob. Ze noemden hem zelfs een 'groot kind'. Gelukkig voor de bed and breakfast-eigenaar voelde hij op zijn beurt ook geen match met Anita, Jenny, Segrun of Monica.

Debbie in Italië
De 32-jarige Debbie legt haar hart en ziel in Casa Santangelo, dat ze runt in Salerno. De eerste bezoeker Melvin was geďnteresseerd in haar, maar zij niet in hem. Met Jelmer kwam ze tot de gezamenlijke conclusie dat het niets werd.

De 28-jarige Pascal en veertigplusser Chris zijn nu nog aan de Amalfi-kust om het hart van Debbie te veroveren, maar dat gaat tot nog toe niet van een leien dakje. Sterker nog: Debbie noemde de twee mannen in de aflevering van donderdag zelfs kinderachtig. "Ik vraag me af of ze hier voor mij zijn, of voor een gratis vakantie." Maar wellicht bloeit er in de laatste uitzendweek toch iets magisch op.

Caroline in Oostenrijk
In Oostenrijk volgen we de vrolijke Caroline in haar zoektocht naar de liefde. Haar eerste gast Nico leek stapelverliefd op haar, maar die klik was niet wederzijds. Mark besloot wat later zelf weg te gaan.

Dan is er nog Eric, die er inmiddels al lange tijd is, tot wie Caroline zich wel degelijk fysiek aangetrokken voelt. Alleen vallen zijn grapjes niet altijd even goed bij haar. Kan de laatste man, Jeroen, daardoor nog twijfel zaaien in Carolines hoofd?

Bert in Frankrijk
Als enige van alle zes de kandidaten heeft Bert niet vier, maar vijf gasten over de vloer gekregen. Met Ysolde en Annemarie voelde hij heel duidelijk geen klik. De twee dames waren dan ook in een poep en een scheet weer vertrokken naar Nederland.

Lange tijd leek hij met Romana wél een romantische connectie op te kunnen bouwen, tot zíj́ besloot weg te gaan. Vervolgens vertrok ook de goedlachse Gwen, met al haar t-shirts met teksten (op één na), omdat haar dochter in het ziekenhuis lag. Als bonus kwam de vijfde vrouw, Froukje. Aanvankelijk leek ze onder de indruk van Bert, zeker na een gezellig dinertje. Maar in de meest recente uitzending zien we dat Bert haar bijna aan het huilen maakt nadat ze ongevraagd de droger aan heeft gezet. De tijd zal leren of het écht een match is tussen hem en haar.

Roxanne in Nederland
De goedlachse Roxanne zit al wéken met de eerste twee mannen op haar terrein in Roosendaal, waar ze haar eigen bed and breakfast runt. Met Mitch en Theun (ja, met een h ertussen) heeft ze het ontzettend gezellig. Het drietal heeft de grootste gein met elkaar.

Later kwamen Jeffrey en Christian, die Roxanne overigens zélf had uitgekozen. Het bleek dat haar beste vriendin een betere inschatting heeft gemaakt qua type man, want met Jeffrey en Christian was de liefde ver te zoeken. In de laatste week moet Roxanne erachter komen voor wie ze meer romantische gevoelens heeft: Mitch, of tóch Theun.

Vincent in Italië
Al vanaf het begin af aan is Vincent in het gezelschap van Monique, die hij inmiddels al een tijdje 'Mo' noemt. Kort daarna kwam Jenny, die na één nacht slapen haar biezen pakte. De vrolijke Marcella stuurde Vincent zelf weg vlak nadat de vierde dame, Sophie, was gearriveerd.

Vincent heeft aangegeven overweldigd te zijn door alles wat er op hem af komt, terwijl hij ook nog zijn bed and breakfast klaar probeert te maken voor de opening. Kan hij uiteindelijk een diepere connectie maken met Monique, die hij als zijn maatje beschouwt? Of is de wereldse Sophie toch meer iemand voor hem?

Presentatie: Art Rooijakkers

Maandag t/m donderdag om 20.30 op RTL 4

[ Bericht 35% gewijzigd door Nine. op 23-08-2021 14:32:53 ]
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  zondag 22 augustus 2021 @ 06:27:18 #2
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201022468
De OP kan wel een update gebruiken O-)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201023173
Vind die Debbie niet eens woest aantrekkelijk met die mega neus, ze heeft divagedrag alsof ze een topmodel én van adel is :')

Die is echt forever alone.
blablablabla
pi_201023745
Of ze is extreem oncomfortabel met / in deze opzet waardoor ze zich zo gaat gedragen.
pi_201028042
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 10:48 schreef JanGroen het volgende:
Of ze is extreem oncomfortabel met / in deze opzet waardoor ze zich zo gaat gedragen.
Dat zou ook nog eens kunnen zijn, maar ik denk ook dat ze gewoonweg een wat hautaine persoonlijkheid heeft, of gedrag zullen we het maar noemen. Niet normaal hoe zij doet, daar krijg je nooit een partner mee. :N

Maar ik kan me wel voorstellen ja dat een dergelijke opzet je wat ongemakkelijker kan laten voelen. Ik zou het zelf never doen, meewerken aan zo'n programma. Steeds die camerás en al die mensen die meekijken, bah, moet er niet aan denken! :D
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  zondag 22 augustus 2021 @ 15:52:39 #7
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_201028573
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 09:39 schreef Elan het volgende:
Vind die Debbie niet eens woest aantrekkelijk met die mega neus, ze heeft divagedrag alsof ze een topmodel én van adel is :')

Die is echt forever alone.
Ze is karakteristiek, maar lelijk is ze ook niet hoor. En verzorgd, kunnen veel mensen nog een voorbeeld aan nemen. Maar een beetje diva is het wel. Maar vind Bert echt de kroon spannen op horken gedrag hoor.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_201030103
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 15:52 schreef hierissieweer het volgende:
Maar vind Bert echt de kroon spannen op horken gedrag hoor.
Jep, wat een lul. Zit-ie zolang te bitchen over de droger dat z'n nieuwe, potentiële geliefde bijna in huilen uitbarst. Als je dan nog niet van jezelf door hebt dat je je gedrag aan zou moeten passen...

Toegegeven, die nieuwe vrouw is erg vermoeiend. Alles wat hij niet heeft, lijkt zij te willen compenseren en dat werkt contraproductief. Het is een verschrikkelijk slecht koppel. De laatste vrouw die wegging (Gwen) was perfect voor Bert, maar dat leek hij zelf niet door te hebben.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Tettenkoning zondag 22 augustus 2021 @ 17:59:24 #9
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201030206
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 17:50 schreef Claudia_x het volgende:
Toegegeven, die nieuwe vrouw is erg vermoeiend. Alles wat hij niet heeft, lijkt zij te willen compenseren en dat werkt contraproductief. Het is een verschrikkelijk slecht koppel. De laatste vrouw die wegging (Gwen) was perfect voor Bert, maar dat leek hij zelf niet door te hebben.
Ik vond Romana veel beter bij hem passen dan Gwen.
pi_201030756
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 15:15 schreef Sangha het volgende:

[..]
Dat zou ook nog eens kunnen zijn, maar ik denk ook dat ze gewoonweg een wat hautaine persoonlijkheid heeft, of gedrag zullen we het maar noemen. Niet normaal hoe zij doet, daar krijg je nooit een partner mee. :N
Maar zoals Pascal ook al eerder zei: als Debbie iemand treft die ze zelf leuk vindt, dan is die muur weg en dan denk ik echt dat je wel met haar kan grappen en grollen naast het serieus zijn wat ze nu mist.
  zondag 22 augustus 2021 @ 19:27:15 #11
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_201031366
Mooiste Debbie momentje vond ik toen ze boven dat glas aan het schoonmaken was en 1 van die 2 gasten van onder iets zei als: zo, hier hebben we het beste uitzicht.
Dat ze snauwde: "nou, doe ff normaal!" :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_201031420
Ja die grap kon ze maar weinig waarderen. Wellicht dat ze dat wel kan als ie gemaakt wordt door iemand die ze wel aantrekkelijk vindt.
pi_201031908
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 00:02 schreef hierissieweer het volgende:

[..]
Ik snap die Sophie ook niet. Eerst is hij te serieus en wil ze alleen plezier en avontuur. En nu moet hij diepgang hebben. Maar dat heeft hij niet, hij is ongecompliceerd net zo als hij zijn b&b aan pakt. Vind het nog steeds jammer dat hij Marcella heeft weggestuurd, denk dat die hen goed had kunnen aanvullen
Ik snap het in zoverre: Hij wist al dat hij met Marcella niet de juiste 'vonk' had en drie dames waren te veel om aandacht aan te geven. Ook omdat ze onderling wat kattig werden zo bleek uit de videomontage. Ik voor mij had dan Sophie weggestuurd, maar ja, die kende hij nog niet zo goed.
pi_201031941
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 17:59 schreef Nine. het volgende:

[..]
Ik vond Romana veel beter bij hem passen dan Gwen.
Die heb ik zelf niet meegemaakt. Ik kijk vanaf de aflevering dat Romana als een klein kind wegstormde.
  Vis een optie? zondag 22 augustus 2021 @ 20:11:08 #15
70532 loveli
N
pi_201032159
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 20:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Die heb ik zelf niet meegemaakt. Ik kijk vanaf de aflevering dat Romana als een klein kind wegstormde.
Die had net mogen meemaken dat Bert schaapachtig aan het grijnzen was als hij bepoteld werd door Gwen en Romana 'kroegmaatje' bleef noemen. Romana had geen zin om met een gezicht als een oorwurm in dat gezelschap te blijven, anders had je vergelijkbare scčnes gehad als die met die hipsterknot bij Roxanne, toen de eiervertegenwoordiger daar was. En in plaats van sip naar huis ging Romana verder naar het zuiden, toedeledokie.

Team Romana te leuk voor Bert.
crap in = crap out
pi_201033302
Eigenlijk zijn al die B&B eigenaren gewoon ontzettend vervelende lui.

Doet me denken aan een programma van een jaar of 10 geleden waar simpel gepeupel een prins of prinses aan de haak probeerden te slaan. Zo vreselijk uit de hoogte, alsof hun belangen anders liggen dan die van de dames en heren die te gast zijn. Bert en Debbie spannen voor mij de kroon die zijn ronduit asociaal in hun doen en laten.
blablablabla
pi_201037561
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 21:01 schreef Elan het volgende:
Waarschijnlijk moet je een bepaald type persoonlijkheid hebben om in je eentje een BB te runnen ;)
pi_201037788
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 07:21 schreef Palomar het volgende:
Waarschijnlijk moet je een bepaald type persoonlijkheid hebben om in je eentje een BB te runnen ;)
Misschien. Al is bij de stelletjes en gezinnen die aan "Ik Vertrek" deelnemen ook wel een bepaald type persoonlijkheid dominant te noemen. Dus misschien geldt het wel meer algemeen voor mensen die een B&B beginnen. Niet alleen voor de singles.
  Tettenkoning maandag 23 augustus 2021 @ 10:22:38 #19
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201038909
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 21:01 schreef Elan het volgende:
In dit programma valt dat over het algemeen wel mee juist: TV / Bed&Breakfast #8 hippies
pi_201039406
Ik denk oprecht dat geen enkele b&b kandidaat hier de liefde gaat vinden.

Debbie met haar arrogante gedrag, doen ze iets is het niet goed, dat schoonmaken van dat glas , is daar niet het schoonmaak team voor?

Bert, gigantische hork ..gaat hij zeuren over de eiersalade, over de droger, wat wil die man nou?

Vincent die geen keuze kan maken.

Roxanne wordt ook nog wel een dingetje, want voor wie gaat ze nu? Waarschijnlijk wacht ze tot het laatste moment en kan ze dan niet kiezen en wordt het geen van beiden.

En Jacob, ja rare kerel absoluut, maar die vrouwen vond ik echt veel erger. Die denk ik wisten van te voren al dit wordt niks maar 2 weken vakantie daar gaan we voor..

Vond het vreselijke dames.
Maar ja dat is mijn mening.
India, ga er na toe!
pi_201039728
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 11:03 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik denk oprecht dat geen enkele b&b kandidaat hier de liefde gaat vinden.

Debbie met haar arrogante gedrag, doen ze iets is het niet goed, dat schoonmaken van dat glas , is daar niet het schoonmaak team voor?

Bert, gigantische hork ..gaat hij zeuren over de eiersalade, over de droger, wat wil die man nou?

Vincent die geen keuze kan maken.

Roxanne wordt ook nog wel een dingetje, want voor wie gaat ze nu? Waarschijnlijk wacht ze tot het laatste moment en kan ze dan niet kiezen en wordt het geen van beiden.

En Jacob, ja rare kerel absoluut, maar die vrouwen vond ik echt veel erger. Die denk ik wisten van te voren al dit wordt niks maar 2 weken vakantie daar gaan we voor..

Vond het vreselijke dames.
Maar ja dat is mijn mening.
Goede samenvatting ;) En je vergeet Carolien/Caroline. Vind haar wel weer anders dan de rest. Heel erg beschouwend/afstandelijk en overdreven correct. Krijg je ook niet echt hoogte van lijkt me.
  maandag 23 augustus 2021 @ 12:02:15 #22
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_201040072
Caroline uit B&B Vol Liefde klaar met 'azijnzeikers' .

Caroline (49) woont sinds mei 2019 in Bad Kleinkircheim in Oostenrijk, waar ze een stijlvolle lodge met vijf appartementen verhuurt. Op dit moment leeft ze haar droom, maar die zou ze wel het liefst willen delen met een partner en daarom besloot ze zich op te geven voor 'B&B Vol Liefde'. Het programma is een groot succes, maar op romantisch gebied wil het bij de B&B-eigenaren nog niet zo vlotten. "Ik had mijn grenzen beter moeten aangeven", blikt Caroline terug in het 'Algemeen Dagblad'.

Hoewel Caroline in eerste instantie haar pijlen richt op Italië, maar als ze besluit in 2018 haar dromen na te jagen na een zwaar ski-ongeluk, komt ze terecht in het pittoreske Bad Kleinkircheim in Oostenrijk. Hoewel er nu niets mankeert aan haar brandschone B&B, was dat wel even anders toen ze het kocht. Aan de krant vertelt de voormalig stewardess dat haar paleisje vroeger bekend stond als 'de ruďne'. Caroline: "Gelukkig kon ik er doorheen kijken, vind ik stylen leuk, en begon half september 2019 de verbouwing. Eind 2019 opende ik de deuren."

Caroline hoefde al het zware werk gelukkig niet alleen te doen en kreeg hulp van een paar sterke handen. Maar toen de lodge eenmaal klaar was, eindigde ook haar relatie. "Mijn droom verwezenlijkt, maar niemand om het mee te delen. Een vriendin kwam met het idee om me op te geven voor B&B Vol Liefde. Na twee nachtjes slapen dacht ik: ik doe het gewoon!" vertelt ze over haar deelname.

Dat het zo intens zou zijn, dat had Caroline niet verwacht. Vooral het feit dat ze met meerdere mannen tegelijk aan het daten was vond Caroline 'heel heftig'. "Bovendien was ik het totaal niet gewend dat er een camera op ons gericht stond. Er zaten draaidagen van 12 uur bij, en ondertussen wil je al die mannen evenveel aandacht geven."

Die aandacht was er ook genoeg voor haar op social media. "Voordat het programma werd uitgezonden, heb ik mezelf voorgenomen niet te kijken naar wat de pers schrijft of wat er op social media staat", legt Caroline uit. "Mensen zijn helaas ook negatief en ik heb gehoord dat er over de B&B-eigenaren van alles wordt geschreven."

De B&B Vol Liefde-ster distantieert zichzelf dan ook van alle 'azijnzeikers die denken dat ze online alles mogen zeggen'. "Mensen die ik ken weten precies hoe ik in elkaar steek. Natuurlijk vind je achteraf dat je dingen anders had kunnen doen, maar het is hoe het is. Het was een prachtig avontuur, dat is het allerbelangrijkste.
https://www.rtlboulevard.(...)b-vol-liefde-kritiek
  maandag 23 augustus 2021 @ 12:09:31 #23
384473 Tuinfluitert
pi_201040146
Laatste week B&B Vol Liefde: kan er nog wat opbloeien?
https://www.rtlboulevard.(...)-liefde-laatste-week
  Tettenkoning maandag 23 augustus 2021 @ 12:34:49 #24
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201040466
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 06:27 schreef AgnesGru het volgende:
De OP kan wel een update gebruiken O-)
De OP een update gegeven :P
pi_201040528
quote:
7s.gif Op maandag 23 augustus 2021 10:22 schreef Nine. het volgende:

[..]
In dit programma valt dat over het algemeen wel mee juist: TV / Bed&Breakfast #8 hippies
Ja dat ken ik wel, maar bedoel in dit programma. Misschien zijn ze er wel op geselecteerd :P

Anyway, jammer dat het alweer bijna ten einde is vond het een erg leuk programma. Zoiets mogen ze het hele jaar wel uitzenden met verschillende settings/kandidaten.
blablablabla
pi_201044780
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Thaddeus op 23-08-2021 19:38:51 (Iets vergeten. ) ]
  maandag 23 augustus 2021 @ 19:58:41 #27
28167 matthijst
pi_201045056
Christian bij de Telegraaf over die 2 klussende holmaatjes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201045611
Bert wil géén mayonaise in de salade vanwege gezonde keuzes maar eet wel in de ochtend elke keer croissants :')
The secret of getting ahead is getting started
pi_201045644
Ontbijt uit een krat. Romantisch.
pi_201045675
Die popperige outfit :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_201045718
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Die popperige outfit :D
Ik vind het een mooie charmante vrouwelijke stijl. Zo kleed ik me ook graag.
  Tettenkoning maandag 23 augustus 2021 @ 20:44:35 #32
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201045722
Bert: "Bie vlâg'n ies uut wel gezęllug" :')
  maandag 23 augustus 2021 @ 20:46:06 #33
482080 AgnesGru
pi_201045758
Vakantie gedrag? Hoe komt ze daar nou bij _O-
pi_201045779
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:44 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]
Ik vind het een mooie charmante vrouwelijke stijl. Zo kleed ik me ook graag.
Ik vind het net een karikatuur uit het lelietheater in de Efteling. :+

Ik heb niet alle afleveringen gezien, maar ik vind Roxanne wel heel leuk en vrolijk, goed visitekaartje voor haar b&b. :)
pi_201045829
Haha karikatuur _O-
Ik vind dat je gelijk hebt nu het zegt! Serieus een goede omschrijving!

Overigens kleed ik me vrouwelijk maar niet zo glad gestyled. Dat terzijde.
  maandag 23 augustus 2021 @ 20:52:02 #36
482080 AgnesGru
pi_201045855
twitter
pi_201045882
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 19:58 schreef matthijst het volgende:
Ja, dat is wel echt heel naar. Vond 'm ook een praatjesmaker, maar hij is niet netjes behandeld.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_201045884
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Haha karikatuur _O-

Ik vond de stijl niet zo mooi uitgevoerd. Parelmoer in de trui en pailletten in zalm op de rok. De combi klopt imo niet. Niet in kleur als qua stoffen. Als dat beter afgestemd was had ik het gewoon mooi (maar niet m’n eigen smaak) gevonden. :)
  Tettenkoning maandag 23 augustus 2021 @ 21:00:25 #39
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201045992
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Haha karikatuur _O-

quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond de stijl niet zo mooi uitgevoerd. Parelmoer in de trui en pailletten in zalm op de rok. De combi klopt imo niet. Niet in kleur als qua stoffen. Als dat beter afgestemd was had ik het gewoon mooi (maar niet m’n eigen smaak) gevonden. :)
Zit ik hier goed voor LIF? :P
  Vis een optie? maandag 23 augustus 2021 @ 21:00:43 #40
70532 loveli
N
pi_201045999
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Yup, leuke trui en leuke rok, maar niet bij elkaar.

En Theun mag straks als mak schaap naar het slachthuis.
crap in = crap out
pi_201046030
quote:
10s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:00 schreef Nine. het volgende:

[..]
[..]
Zit ik hier goed voor LIF? :P
Haha
  maandag 23 augustus 2021 @ 21:07:37 #42
482080 AgnesGru
pi_201046114
Go Chris _O_
  Tettenkoning maandag 23 augustus 2021 @ 21:08:08 #43
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201046122
Lady in red, boys in pink :')
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2021 @ 21:08:18 #44
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_201046124
Als er niks te winnen valt.....GA DAN !!
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  maandag 23 augustus 2021 @ 21:09:09 #45
482080 AgnesGru
pi_201046143
Debbie krijgt wat kritiek, gelijk pissed _O-
pi_201046169
Ik denk dat Debbie ook best een moeilijke is met seks _O-
  Vis een optie? maandag 23 augustus 2021 @ 21:11:47 #47
70532 loveli
N
pi_201046181
Verwachtingsmanagement bij Debbie..
crap in = crap out
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2021 @ 21:11:57 #48
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_201046185
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zover is het nog laaaaaaaaaaaang niet, so don't worry :)
  Tettenkoning maandag 23 augustus 2021 @ 21:12:39 #49
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201046200
quote:
Type 'ben je al klaar' en gelijk de doekjes erbij :')
  Vis een optie? maandag 23 augustus 2021 @ 21:13:28 #50
70532 loveli
N
pi_201046215
Dat jasje van Debbie.. ik denk al vanaf het begin dat het nep-leer is, maar dat past gewoon niet bij Italië.

/first world problems
crap in = crap out
  maandag 23 augustus 2021 @ 21:17:04 #51
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_201046279
quote:
Gewoon vragen wat ze wil.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_201046314
Debbie komt niet altijd even leuk over. Maar ik moet wel zeggen dat ik ook niet blij zou worden van diverse mannen waar ik niks mee heb, dagenlang, in mijn huis, inclusief camera en team. _O-
  maandag 23 augustus 2021 @ 21:18:57 #53
482080 AgnesGru
pi_201046315
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:17 schreef PirE het volgende:

[..]
Gewoon vragen wat ze wil.
Dan toon je geen leiderschap -O-
pi_201046331
Ik bedoel dus dat ze haar partner ook graag dominant ziet in bed. :P
  maandag 23 augustus 2021 @ 21:21:05 #55
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_201046350
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:18 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Dan toon je geen leiderschap -O-
Ik ben een volger, net als Chris :D.

Vind het best knap dat hij gewoon meedoet, dat is al een hele stap voor ons soort mensen :D
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Vis een optie? maandag 23 augustus 2021 @ 21:21:48 #56
70532 loveli
N
pi_201046358
Koffers pakken en doei..
crap in = crap out
pi_201046370
Jeroen heeft de stem van Tijl Beckand.
  maandag 23 augustus 2021 @ 21:22:57 #58
482080 AgnesGru
pi_201046375
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:21 schreef PirE het volgende:

[..]

Vind het best knap dat hij gewoon meedoet, dat is al een hele stap voor ons soort mensen :D
Dat zeker :Y

Helaas werd hij al meteen veroordeeld door Debbie.
pi_201046392
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:21 schreef PirE het volgende:

[..]

Niks mis mee. En ik denk dat er ook wel een stukje leider in zit.
Maaaaarrrr ik val zelf ook meer op een man als leider of initiatief. Ook oo romantisch vlak. ;)
  maandag 23 augustus 2021 @ 21:24:34 #60
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_201046405
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb slechte vibes bij Jeroen.
pi_201046407
Bert hoeft volgens mij nooit van z’n erf af :')
pi_201046437
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:24 schreef PirE het volgende:

[..]
Ik heb slechte vibes bij Jeroen.
Waarom? Niet oprecht?
  Tettenkoning maandag 23 augustus 2021 @ 21:26:57 #63
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201046440
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
Niks mis mee. En ik denk dat er ook wel een stukje leider in zit.
Maaaaarrrr ik val zelf ook meer op een man als leider of initiatief. Ook oo romantisch vlak. ;)
Niemand wil een natte krant toch?
  maandag 23 augustus 2021 @ 21:26:58 #64
482080 AgnesGru
pi_201046441
Echt Debbie :|W
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2021 @ 21:26:59 #65
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_201046444
Wat bazelt ze toch allemaal :?
  maandag 23 augustus 2021 @ 21:28:25 #66
482080 AgnesGru
pi_201046471
Pascal _O_
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2021 @ 21:28:27 #67
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_201046472
Als je op deze manier een relatie moet beginnen dan kun je beter gaan gamen :')
pi_201046483
Debbie heeft te veel bouquetreeksboekjes gelezen.
pi_201046506
Waarom stelt geen van de 2 mannen de vraag hoeveel interesse Debbie dan in hun leven/achtergrond heeft getoond? Hoeveel vragen heeft zij gesteld om de mannen beter te leren kennen? Het moet ten slotte van beide kanten komen.
  maandag 23 augustus 2021 @ 21:30:33 #70
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_201046510
Die Debbie is wel echt zo'n prinsesje die verwacht dat het elke dag zoals in films gaat he :?

Ziet er leuk uit, maar het lijkt me een vreselijk mens.
Don't let my username fool you...
pi_201046515
Maar Pascal begrijpt Debbie ook totaal niet. Zo'n totaal verschillende communicatiestijl. Laat Pascal alsjeblieft z'n koffers pakken en geef Chris wat peper in z'n reet.
  Tettenkoning maandag 23 augustus 2021 @ 21:31:54 #72
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201046534
"Ik voel me een beetje genaaid"

Bedoelde Pascal daarmee dat hij hem er alleen een beetje lafjes tegenaan had gehangen?
pi_201046550
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:30 schreef Metalfreak het volgende:
Die Debbie is wel echt zo'n prinsesje die verwacht dat het elke dag zoals in films gaat he :?

Ziet er leuk uit, maar het lijkt me een vreselijk mens.
Ik vind haar niet bijzonder knap.
Wel uniek.
pi_201046592
Die mondkapjes op een boot :')
Sowieso in de buitenlucht. :')

Sowieso mondkapjes :')
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2021 @ 21:35:26 #75
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_201046593
Ze is zo zwart/wit zakelijk.........ik knap daar echt op af..
  maandag 23 augustus 2021 @ 21:35:43 #76
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_201046600
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:32 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]
Wel uniek.
Ik vind haar qua uiterlijk best wel iets hebben, maar als ik haar dan hoor praten en die arrogante houding hoor, knap ik echt helemaal af.
  maandag 23 augustus 2021 @ 21:35:51 #77
482080 AgnesGru
pi_201046603
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:35 schreef Snowsquall het volgende:
Heel vermoeiend.
pi_201046613
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:32 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]
Wel uniek.
ze is echt totaal niet knap
pi_201046615
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:35 schreef Snowsquall het volgende:
Heel ander milieu dan meneer Almere. Dat werkt sowieso niet.
pi_201046626
Zijn er ook mensen zonder muurtje? Ik hoor niets anders
  maandag 23 augustus 2021 @ 21:37:58 #81
482080 AgnesGru
pi_201046628
Kunnen ze niet Aron van MAFS naar Debbie sturen? Die is ook van de kedootjes.
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2021 @ 21:38:21 #82
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_201046634
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:36 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
Wat is knap? Iedereen heeft een andere voorkeur....er is geen norm.
pi_201046637
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:30 schreef Breekfast het volgende:
Waarom stelt geen van de 2 mannen de vraag hoeveel interesse Debbie dan in hun leven/achtergrond heeft getoond? Hoeveel vragen heeft zij gesteld om de mannen beter te leren kennen? Het moet ten slotte van beide kanten komen.
Nee joh, alles is een fout van anderen, niet van hare majesteit. Zij is de hoofdprijs waar de mannen om moeten strijden.
  Official ESF Kreviewer maandag 23 augustus 2021 @ 21:38:42 #84
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_201046641
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:30 schreef Groepfunder het volgende:
Maar Pascal begrijpt Debbie ook totaal niet. Zo'n totaal verschillende communicatiestijl. Laat Pascal alsjeblieft z'n koffers pakken en geef Chris wat peper in z'n reet.
Bij Chris zit het er totaal niet in. Die cijfert zichzelf helemaal weg en dat moet je nooit doen. Veel te onzeker. Debbie heeft een man nodig die haar af en toe zegt dat ze haar bek moet houden met der 'elke dag een verrassing'. Ja, bam. Verrassing in je bips.
  Tettenkoning maandag 23 augustus 2021 @ 21:38:55 #85
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201046643
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:36 schreef tim020hoorn het volgende:
Beauty is in the eye of the beholder...
  Official ESF Kreviewer maandag 23 augustus 2021 @ 21:39:26 #86
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_201046655
Zojuist videoland gekeken. Morgen mooie uitzending.
  maandag 23 augustus 2021 @ 21:40:19 #87
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_201046673
Volgens mij is Carolien meer bezig met hoe ze curry-vlekken wegkrijgt
  Tettenkoning maandag 23 augustus 2021 @ 21:40:34 #88
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201046681
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:37 schreef Fascination het volgende:
Zijn er ook mensen zonder muurtje? Ik hoor niets anders
Vandaar dat ze in de bouw amper aan geschikt personeel kunnen komen.
pi_201046686
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:38 schreef Snowsquall het volgende:

[..]
Eens, had ik beter kunnen verwoorden dat dat mijn mening is. Het is geen feit idd.
pi_201046715
quote:
14s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:38 schreef Kreator het volgende:

[..]
Bij Chris zit het er totaal niet in. Die cijfert zichzelf helemaal weg en dat moet je nooit doen. Veel te onzeker. Debbie heeft een man nodig die haar af en toe zegt dat ze haar bek moet houden met der 'elke dag een verrassing'. Ja, bam. Verrassing in je bips.
Spot on!
Precies!
Een man moet niet bang zijn dingen te benoemen om een vrouw af te stoten. Je trekt haar daar eerder mee aan.
pi_201046721
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:38 schreef Snowsquall het volgende:

[..]
Klopt
pi_201046731
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:38 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Nee joh, alles is een fout van anderen, niet van hare majesteit. Zij is de hoofdprijs waar de mannen om moeten strijden.
True. Maar ze doen mee aan dit programma omdat ze interesse hebben. (Of sommigen hebben zichzelf toch opgegeven?) Dan is het wel apart als je dat amper merkt.

Er is geen vrouw die warm wordt van een man met half gebakken interesse.
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2021 @ 21:42:50 #93
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_201046738
quote:
Ja, bam. Verrassing in je bips.
_O- _O- okeejj :)
pi_201046743
quote:

[..]
Verrassing in je bips.
Dan zet ze vast nog grotere ogen op dan Caroline.
pi_201046796
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ook waar.
pi_201046803
Wel goed dat Jeroen Caroline duidelijk maakt dat hij haar niet kan leren kennen als zij zich maar blijft verstoppen. Ik vind dat hij dat heel respectvol en eerlijk deed. Hij bleef bij zichzelf.

In het kijkers feedbackmomentje zegt Caroline echter zich alleen open te stellen als zij meer voor iemand voelt. Oftewel: de man moet zichzelf tonen en zichzelf open stellen en dan gaat Caroline beslissen of zij dat ook zal doen. Niet meteen, maar minstens vijf dagen later. Als man lijkt mij dat dan weer heel moeilijk.
pi_201046820
quote:

[..]
True. Maar ze doen mee aan dit programma omdat ze interesse hebben. (Of sommigen hebben zichzelf toch opgegeven?) Dan is het wel apart als je dat amper merkt.

Maar is het gek dat de mannen daar niet in doorgaan als de prinses geen interesse terug toont. Ja pffff wat zijn je plannen als je hierheen verhuisd.
  maandag 23 augustus 2021 @ 21:49:57 #98
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_201046868
quote:

[..]

Van een vrouw die geen enkele interactie geeft wordt ook geen man warm hoor. Als zij de deur dichthoudt, kan die man daar aan staan trekken of duwen, maar die blijft dicht.
pi_201046881
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:46 schreef Groepfunder het volgende: de man moet zichzelf tonen en zichzelf open stellen en dan gaat Caroline beslissen of zij dat ook zal doen. Niet meteen, maar minstens vijf dagen later.
Het zal me nog steeds niet verbazen als Caroline de moeder van Debbie blijkt te zijn.
pi_201046974
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:28 schreef Fascination het volgende:
Debbie heeft te veel bouquetreeksboekjes gelezen.
Ze heeft het programmaconcept gewoon niet goed begrepen. Leiderschap tonen is volstrekt onmogelijk voor iemand voor wie een land, de dame en de zaak volstrekt nieuw is. Mensen die dat toch doen lopen er gewoon tegen aan dat je in een bestaand systeem niet zomaar het roer kunt omgooien. Sterker nog: zij is de baas in haar zaak. Ze laat de mannen naar haar toe komen in haar territorium en in haar land. Dan is het aan haar om de mannen te verwelkomen, ideeën te doen voor wat ze kunnen doen of hoe ze zich nuttig kunnen maken.

Overigens heb ik wel het idee dat ze in bed heel vurig en gepassioneerd kan zijn. Maar dat is wellicht gewoon enkel gebaseerd op haar opvallende voorkeur voor rood. >:)
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2021 @ 22:00:16 #101
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_201047000
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:57 schreef jaha het volgende:
Ze heeft het programmaconcept gewoon niet goed begrepen. Leiderschap tonen is volstrekt onmogelijk voor iemand voor wie een land, de dame en de zaak volstrekt nieuw is. Mensen die dat toch doen lopen er gewoon tegen aan dat je in een bestaand systeem niet zomaar het roer kunt omgooien. Sterker nog: zij is de baas in haar zaak. Ze laat de mannen naar haar toe komen in haar territorium en in haar land. Dan is het aan haar om de mannen te verwelkomen, ideeën te doen voor wat ze kunnen doen of hoe ze zich nuttig kunnen maken.
Precies !! ^O^ Je kunt toch als nieuweling daar niet de baas gaan spelen en de leiding over nemen :? Dat zou ik in haar positie ook niet toestaan!
pi_201047039
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:49 schreef Metalfreak het volgende:

[..]
Van een vrouw die geen enkele interactie geeft wordt ook geen man warm hoor. Als zij de deur dichthoudt, kan die man daar aan staan trekken of duwen, maar die blijft dicht.
Dat is zo. En zij houdt hem dicht want geen klik.
pi_201047222
Dat is wel een cirkelredenatie: 'de deur is dicht want er is geen klik. Er is geen klik want de deur is dicht'
  maandag 23 augustus 2021 @ 22:15:44 #104
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_201047223
quote:

[..]

Overigens heb ik wel het idee dat ze in bed heel vurig en gepassioneerd kan zijn. Maar dat is wellicht gewoon enkel gebaseerd op haar opvallende voorkeur voor rood. >:)
Je komt in haar wereld, is het zo vreemd om dan eerst even de kat uit de boom te kijken?

Al zou ik haar gewoon vragen of ze me de stad wil laten zien en mee wil nemen naar de plaatsen die zij mooi/interessant vind. Aan de hand daarvan krijg je een beeld van de persoon Debbie en op basis daarvan kan je vast wel een leuke vervolgactiviteit verzinnen. Valt er niks te verzinnen dan trek ik wel mijn conclusie aangezien het dan niks wordt.

Of we gaan samen Enchanted kijken :)
pi_201047247
Toevallig ken ik de regio een beetje omdat ik op mijn 16e een maand in Italië naar de middelbare school ben geweest (uitwisselingsproject). Je kunt de Vesuvius beklimmen. Pompeiď bezoeken. Naar het liefdeseiland Capri gaan.

Maar dat is kennis die je niet van een gemiddelde 30 jarige Nederlandse man kunt verwachten. En om heel eerlijk te zijn: als ik toch naar Zuid-Italië ga voor de liefde, dan zou ik veel liever met een Italiaanse vrouw verkering nemen. Die zijn warm, lief, dankbaar en gepassioneerd O-)
pi_201047297
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 22:15 schreef PirE het volgende:

[..]
Je komt in haar wereld, is het zo vreemd om dan eerst even de kat uit de boom te kijken?

Al zou ik haar gewoon vragen of ze me de stad wil laten zien en mee wil nemen naar de plaatsen die zij mooi/interessant vind. Aan de hand daarvan krijg je een beeld van de persoon Debbie en op basis daarvan kan je vast wel een leuke vervolgactiviteit verzinnen. Valt er niks te verzinnen dan trek ik wel mijn conclusie aangezien het dan niks wordt.

Of we gaan samen Enchanted kijken :)
:D
  Vis een optie? maandag 23 augustus 2021 @ 22:38:12 #107
70532 loveli
N
pi_201047494
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:46 schreef Groepfunder het volgende:
Wel goed dat Jeroen Caroline duidelijk maakt dat hij haar niet kan leren kennen als zij zich maar blijft verstoppen. Ik vind dat hij dat heel respectvol en eerlijk deed. Hij bleef bij zichzelf.

In het kijkers feedbackmomentje zegt Caroline echter zich alleen open te stellen als zij meer voor iemand voelt. Oftewel: de man moet zichzelf tonen en zichzelf open stellen en dan gaat Caroline beslissen of zij dat ook zal doen. Niet meteen, maar minstens vijf dagen later. Als man lijkt mij dat dan weer heel moeilijk.
Als Caroline Eric al leuk vindt, maakt het geen zak meer uit wat Jeroen doet. Dat is het grote mankement van dit programma, niet iedereen heeft een gelijke kans.

Nou ja, voor de kijkers thuis meer awkwardness, maar als het doel is dat er een relatie ontstaat, dan doen de kandidaten die als laatste aankomen voor spek en bonen mee.
crap in = crap out
pi_201047537
Ik vind het zo bizar ze (Caroline en Roxanne) zeggen iemand weg te gaan sturen. WTF?
En dan ook nog erna, jaaaa hij had het er moeilijk mee hé Roosje blabla.

Je gaat toch gewoon respectvol met iemand om, kunt aangeven dat je meer gevoelens hebt voor B en of ze er nog ff een leuke tijd van maken, ipv dus je kunt je koffers pakken.
Wat een wangedrag.

Geef iemand gewoon een lekker gebakje en een foto waar je zelf niet opstaat, dat soort dingen.

Het woord "dames" is me door deze serie gaan tegenstaan.
  maandag 23 augustus 2021 @ 22:45:06 #109
384473 Tuinfluitert
pi_201047556
Komende week is er een soort van reünie van het eerste seizoen B&B Vol Liefde.
pi_201047682
Nou ja, je kan toch wel wat verkennen wat betreft het gebied dat je gaat bezoeken? Kijken wat voor moois er in de omgeving is, etc.

Maar dat alles van de gasten moet komen is ook wel onzin idd.

En zoals bij Debby, als je de eerste keer of 2 dat je iets voorstelt te horen krijgt "nee, nu even niet" denk je ook snel "zoek t maar uit dan"
  maandag 23 augustus 2021 @ 22:58:00 #111
384473 Tuinfluitert
pi_201047705
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 22:42 schreef Za het volgende:

Het woord "dames" is me door deze serie gaan tegenstaan.
En "lastig."
pi_201047719
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 11:29 schreef Palomar het volgende:

[..]
Goede samenvatting ;) En je vergeet Carolien/Caroline. Vind haar wel weer anders dan de rest. Heel erg beschouwend/afstandelijk en overdreven correct. Krijg je ook niet echt hoogte van lijkt me.
En idd die was ik vergeten ;)

Ja van Caroline krijg ik ook weinig hoogte..ook voor haar denk ik eigenlijk dat ze voor geen van beide mannen gaat uiteindelijk.. gok ik hoor.

[ Bericht 5% gewijzigd door Miss_Paraplu85 op 23-08-2021 23:01:43 (Typfout) ]
India, ga er na toe!
pi_201047741
quote:
Valt wel mee denk ik. Ze wil gewoon diepgang.
  maandag 23 augustus 2021 @ 23:03:01 #114
384473 Tuinfluitert
pi_201047747
Het Noordhollands Dagblad schreef in mei dat Eric stopt als voetbaltrainer van Duinrand.
pi_201047765
Debbie en Art volgen elkaar op Instagram. De andere dames volgt hij niet. Art en zijn vriendin zijn net uit elkaar. Plottwist? :?

[ Bericht 9% gewijzigd door praadje op 23-08-2021 23:12:35 ]
  maandag 23 augustus 2021 @ 23:11:44 #116
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_201047846
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 23:02 schreef Kekster het volgende:

[..]
:D :+
pi_201047886
quote:
17s.gif Op maandag 23 augustus 2021 23:04 schreef praadje het volgende:
Debbie en Art volgen elkaar op Instagram. De andere dames volgt hij niet. Art en zijn vriendin zijn net uit elkaar. Plottwist? :?
In één van de andere roddelrubriekjes werd er ook al eerder op gehint dat Art en Debbie het 'meer dan' gezellig hebben. Ik begrijp dat eerlijk gezegd niet zo. Art is niet iemand van de diepgang en de moeilijke vragen stellen. In de andere programma's die die maakt probeert hij alles altijd zo oppervlakkig, gezellig en ongedwongen mogelijk te maken. Maar Debbie is natuurlijk wild verliefd als Art vraagt: 'hoe open jij je e-mail? Doe je dat ook door het vinkje 'alles gelezen' standaard aan te zetten?' Want zo diep ging Pascal niet :{w
pi_201048013
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 23:00 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:

[..]
En idd die was ik vergeten ;)

Ja van Caroline krijg ik ook weinig hoogte..ook voor haar denk ik eigenlijk dat ze voor geen van beide mannen gaat uiteindelijk.. gok ik hoor.
Zei Caroline nou vandaag dat ze in het verleden heel vaak gekwetst is door mannen? Dat verklaart de terughoudende houding dan wel. (Maar volgens mij loopt ze voor geen van deze mannen warm. Of voor die ene lolbroek die mogelijk wel geschikt was, ware het niet dat hij altijd onnozel moet doen. :') )
  Vis een optie? maandag 23 augustus 2021 @ 23:53:56 #119
70532 loveli
N
pi_201048166
quote:
17s.gif Op maandag 23 augustus 2021 23:04 schreef praadje het volgende:
Art en zijn vriendin zijn net uit elkaar.
En ik maar denken dat Art op mannen viel :')
crap in = crap out
pi_201048415
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_201048443
quote:
Dat heeft @matthijst eerder vandaag gepost. Christian vindt dat het beeld dat van hem is gegeven in B&B Vol Liefde onvoldoende overeenkomt met de werkelijkheid. Of eigenlijk: Theun en Mitch hebben ervoor gezorgd dat hij geen faire kans had bij Roxanne. Maar nee, hij wil geen wraak. Dit is geen natrappen. Gelukkig wel een 'betrouwbare' bron: de Privé.
pi_201048561
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 00:57 schreef Groepfunder het volgende:

Dat heeft @:Matthijst eerder vandaag gepost. Christian vindt dat het beeld dat van hem is gegeven in B&B Vol Liefde onvoldoende overeenkomt met de werkelijkheid. Of eigenlijk: Theun en Mitch hebben ervoor gezorgd dat hij geen faire kans had bij Roxanne. Maar nee, hij wil geen wraak. Dit is geen natrappen. Gelukkig wel een 'betrouwbare' bron: de Privé.
Christian heeft gelijk.
Was niks mis met die man, maar werd constant genegeerd en uitgelachen door het trio, op misselijkmakende wijze.
  Tettenkoning dinsdag 24 augustus 2021 @ 05:46:26 #123
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201048755
quote:
Leiderschap tonen is volstrekt onmogelijk voor iemand voor wie een land, de dame en de zaak volstrekt nieuw is.
Leiderschap tonen in de zin van zelf dingen ondernemen (uitjes, koken, wel een keer iets aanpakken/doorpakken zonder te zeuren, whatever) is wel degeljk mogelijk toch? Wat dat betreft zijn het wel natte kranten hoor.
  Tettenkoning dinsdag 24 augustus 2021 @ 05:47:47 #124
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201048758
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 23:02 schreef Kekster het volgende:
Ze wil dus net als Anouk flink wat pijn voelen? :+
pi_201048997
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 02:26 schreef Za het volgende:

[..]
Christian heeft gelijk.
Was niks mis met die man, maar werd constant genegeerd en uitgelachen door het trio, op misselijkmakende wijze.
Ik vind niet dat Christian gelijk heeft. Hij zal ongetwijfeld negatiever in beeld zijn gekomen dan hij daadwerkelijk is, maar dat is simpelweg het risico door aan zo'n programma mee te doen. Hij viel gewoon meteen buiten de groep en dat levert interessante televisie op. Ik vind dat hij het zichzelf aan doet.

Overigens sowieso is het TV-format meer gemaakt voor spectaculaire televisie dan voor het vinden van de ware liefde. Maar goed, dat hadden we van te voren ook wel kunnen weten... O-)
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 07:43:21 #126
142400 RedFever007
pi_201049433
Lastig te zeggen wat de waarheid is natuurlijk want we zijn er niet bij geweest...

Maar het ligt echt niet alleen aan die andere 2, ik vond die Christian ook enorm irritant met zijn praatjes, gebabbel en interessant doenerij (kan natuurlijk ook uit ongemak of onzekerheid zijn). Zou me ook kapot ergeren en als je dan wel een klik hebt met iemand anders, tja... dan kan je die momenten wel even met elkaar delen dmv een blik of whatever. Dat is menselijk...

Dingen als negeren en een pact sluiten om hem weg te treiteren zou wel een beetje sneu zijn, maar als hij dingen rond en op de opnames net zo goed aanvoelde als in de beelden die wij hebben gezien neem ik ook dat met een grote korrel zout.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 09:00:54 #128
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_201049540
Bij Jeffrey vond ik al dat ze hem asociaal behandelden.
Laffe huichelaar
pi_201049905
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is het, ik wist al niet zo goed op wie ik 'm vond lijken _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_201049950
quote:

[..]

Helemaal eens, zij heeft echt de gedachte dat zij zelf niets hoeft bij te dragen aan het slagen van de liefde en legt de bal volledig bij de mannen neer. Zeer vermoeiend, hopelijk pakken beiden vanavond hun koffers.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 09:52:19 #131
28167 matthijst
pi_201050094
Bertje fleurt zomaar minimaal op. Schilderen was weer feest. "Ik vind 't niet leuk. Nee ik vind het gewoon niet leuk. Ik vind 't niet leuk." OK Bert :')
Haha Froukje die Engels probeert te praten met Fransen _O-

Caroline houdt helemaal niet van geintjes. Ook niet op z'n tijd.
Dat uitpakken en benoemen van al die ontbijtonderdelen voor gasten ook. Ze zijn niet blind lijkt me?
Zo vaag dat ze zegt dat Jeroen z'n best doet om haar te veroveren. Zoekt ze een random man ofzo, als ie maar niet te grappig doet?

Roxanne. Praat met Theun als een vriend.
"Sowieso probeer ik altijd mensen in hun waarde te laten". Uhuh. Christian was geen mens?

Debbie ;(
Praat als Kim Feenstra.
Pascal. Too little too late chefke. Met z'n "Debbiedag".
Debbie had beter zo'n citroenendude kunnen oppikken.
"Voelt het als vakantie". Ja Debbie. Ze werken niet en zitten in Italië. Dat is praktisch vakantie.
Pascal voelt zich genaaid. Te blind om zelf te zien dat 't sowieso niks wordt. Debbie had beter flyers met alle belangrijke info neer kunnen leggen. "In 1982 werd Debbie geboren. De wereld was een stukje beter. Debbie werkt altijd heel hard. Debbie zoekt magie en diepgang...."
Die wil elke dag een verrassing zoals in de film met George Clooney. Wat een sneu wijf. Die leest teveel bouketreeksen en denkt dat haar leventje oh zo spannend is dat iedereen staat te popelen om haar verhaal te horen :D
pi_201050689
Waarschijnlijk hier al duidelijk hoor, maar hoe komt die Roxanne in godsnaam aan zo'n villa? Ze komt in ieder geval over als een rich kid, dus dat haar ouders gesponsord hebben.
pi_201050713
quote:
Toen stelden haar ouders aan Roxanne voor om van haar ouderlijk huis een B&B te maken. “Ze zeiden: ‘Je kan altijd nog voor een baas werken. Je kan altijd nog terug gaan, de mode in.’ Dat heeft me zeker aan het denken gezet. Want weet je: ‘Als jij je dromen niet achterna gaat, dan gaan andere mensen jou inhuren om jouw dromen waar te maken.”
Ok was dus een kadootje van haar ouders zoals ik al dacht. :)
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:16:07 #134
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_201051180
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 05:47 schreef Nine. het volgende:

[..]
Ze wil dus net als Anouk flink wat pijn voelen? :+
psies.....
SPOILER
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:17:38 #135
384473 Tuinfluitert
pi_201051195
Dus vanavond het vertrek van de vier dates Jacob?

Heeft iemand een linkje van de facebook van Jacob? Hij plaatst berichten en foto's.
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:26:07 #136
70532 loveli
N
pi_201051307
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
Dus vanavond het vertrek van de vier dates Jacob?
Hoe lang kunnen 2 weken duren, zowel voor Jacob als voor de vrouwen. Ik denk dat die vrouwen liever in NL in de regen hadden gezeten als ze het over moesten doen.

Misschien had Marianna de kandidaten moeten uitzoeken voor hem, die lijkt meer inzicht te hebben in wat bij Jacob past dan hijzelf.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:29:13 #137
70532 loveli
N
pi_201051352
Aanmeldvideo:
https://www.facebook.com/algarvetotaal/videos/1508347782704084/

15 augustus:

Als je je dat voorstelt bij 4 vrouwen over de vloer, dan valt de realiteit wat tegen.

[ Bericht 30% gewijzigd door loveli op 24-08-2021 11:35:33 ]
crap in = crap out
pi_201051767
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:29 schreef loveli het volgende:
Aanmeldvideo:
https://www.facebook.com/algarvetotaal/videos/1508347782704084/

15 augustus:
[ afbeelding ]

Als je je dat voorstelt bij 4 vrouwen over de vloer, dan valt de realiteit wat tegen.
Dat zijn kinderen, die graag willen poseren met deze tv persoonlijkheid.

Hij had "de dames" zelf uitgekozen.
pi_201051847
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:17 schreef Tuinfluitert het volgende:

Heeft iemand een linkje van de facebook van Jacob? Hij plaatst berichten en foto's.
Voor mij ook svp, eventueel in DM.

Leuke stek voor dit najaar ook.
pi_201051916
Heb even vooruit gekeken en Bert. :')

SPOILER
pi_201051950
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 07:25 schreef jaha het volgende:

Ik vind niet dat Christian gelijk heeft. Hij zal ongetwijfeld negatiever in beeld zijn gekomen dan hij daadwerkelijk is, maar dat is simpelweg het risico door aan zo'n programma mee te doen. Hij viel gewoon meteen buiten de groep en dat levert interessante televisie op. Ik vind dat hij het zichzelf aan doet.

Overigens sowieso is het TV-format meer gemaakt voor spectaculaire televisie dan voor het vinden van de ware liefde. Maar goed, dat hadden we van te voren ook wel kunnen weten... O-)
Hij werd per direct buiten de groep geplaatst net als Jeffrey.
Uitgelachen wanneer hij wat vertelde aan tafel.

Ik vind het totaal geen spectaculaire televisie, het schetst alleen de vervelende karakters van de andere drie, voor hen is het een afgang, maar dat beseffen ze niet.

Christian is gewoon een normale man, niets mis mee.
  Tettenkoning dinsdag 24 augustus 2021 @ 12:41:52 #142
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201052378
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 12:09 schreef Za het volgende:
Christian is gewoon een normale man, niets mis mee.
Nee, dat vindt jij.
pi_201052537
Caroline heeft blijkbaar een aantal keer een gebroken hart gehad in haar leven. Dat is de reden dat ze nu een man zoekt die alles wel serieus neemt en niet overal grappen van en om maakt.

Eric vindt ze best een leuke man, maar de vele grapjes van hem staan haar tegen en gezien haar verleden wil ze dat niet. Het gesprek van gisteren gaf haar volgens mij veel duidelijkheid over waarom Eric overal grapjes om maakt en zijn uitleg (de setting) vond ze begrijpelijk.

Vanwege zijn uitleg heeft ze voor zichzelf de knoop doorgehakt en kiest ze voor Eric in een 1 op 1 setting. Jeroen vindt ze minder aantrekkelijk en op persoonlijk vlak mist hij pit net als zijn curry.
pi_201052567
quote:
SPOILER
Dit klinkt wel een beetje als een calimero damagecontrol-verhaal: "oh shit ik kom wel heel kut over op tv dus ik doe maar net alsof het allemaal aan de ander ligt" :')
pi_201052694
Debbie verwijt haar mannen initiatief. Debbie is niet het persoon dat je de omgeving laat zien (en dat bij alle 4 de dates opnieuw).

De dates hoeven met haar ook geen stadswandeling te doen of toeristische plekjes te bezoeken, want Debbie woont daar en kent die plekken al.

Haar idee van liefde en een goede relatie is dat de vrouw ieder moment verrast wordt en dat de man altijd en overal het initiatief in neemt. Dat is niet realistisch, Debbie raakt teleurgesteld en dan kan er niks meer goed gedaan worden. De opmerking van Chris dat hij een uitgebluste ontvangst kreeg vond ik wel eerlijk en dat klopte denk ik ook wel. Dan is het als introvert persoon lastig matchen.

Froukje bij Bert komt er achter dat er in een boeren gehucht van 3 huizen en een kerk niks te doen is. Voor het door haar gewenste sociale contact zal ze toch een stuk moeten autorijden. Dat ga je op het platteland niet vinden. De houding van Bert naar Froukje toe is ook niet super gezellig, dus dat wordt niks.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 13:04:42 #146
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_201052763
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 12:52 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dit klinkt wel een beetje als een calimero damagecontrol-verhaal: "oh shit ik kom wel heel kut over op tv dus ik doe maar net alsof het allemaal aan de ander ligt" :')
Dit idee kreeg ik al bij de uitzending, dat ze met zijn drieën lekker de nieuwe uit aan het lachen waren. Ook bij die jongen ervoor.

Voor mij kinkt het dus zeker niet ongeloofwaardig
Laffe huichelaar
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2021 @ 13:25:17 #147
70532 loveli
N
pi_201052978
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 13:04 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dit idee kreeg ik al bij de uitzending, dat ze met zijn drieën lekker de nieuwe uit aan het lachen waren. Ook bij die jongen ervoor.

Voor mij kinkt het dus zeker niet ongeloofwaardig
Ik ben wel benieuwd bij wie de meeste jeuk zat. Je zag het heel erg bij Theun naar buiten komen, maar het kan zomaar zijn dat hij uitte wat Rox of Mitch niet openlijk bracht.
Theun is de grootste verliezer in Brabant, omdat hij denkt dat hij kans maakt terwijl Mitch het al is.
crap in = crap out
pi_201053219
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 13:25 schreef loveli het volgende:
Ik ben wel benieuwd bij wie de meeste jeuk zat. Je zag het heel erg bij Theun naar buiten komen, maar het kan zomaar zijn dat hij uitte wat Rox of Mitch niet openlijk bracht.
Theun is de grootste verliezer in Brabant, omdat hij denkt dat hij kans maakt terwijl Mitch het al is.
Die passen dan toch ook niet bij elkaar. Roxanne is iemand die alles gekregen heeft en alles maar is komen aanwaaien. Mitch is een arbeider.

Je merkt in alles dat zij met een gouden lepel is opgevoed en niet zoveel heeft moeten werken.
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2021 @ 13:46:09 #149
70532 loveli
N
pi_201053229
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 13:44 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Die passen dan toch ook niet bij elkaar. Roxanne is iemand die alles gekregen heeft en alles maar is komen aanwaaien. Mitch is een arbeider.

Je merkt in alles dat zij met een gouden lepel is opgevoed en niet zoveel heeft moeten werken.
Jamaar ze levelen.
crap in = crap out
pi_201053252
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 13:46 schreef loveli het volgende:
Jamaar ze levelen.
Ik denk dat zij heel erg levelt op het feit dat dit programma gratis reclame is voor haar kado gekregen B&B. :Y

Dat geldt voor de meeste deelnemers overigens.
pi_201053347
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 13:47 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ik denk dat zij heel erg levelt op het feit dat dit programma gratis reclame is voor haar kado gekregen B&B. :Y

Dat geldt voor de meeste deelnemers overigens.
Ik deed even een rondje langs de B&Bs qua boekingen. Maar er zijn nog genoeg plekken
pi_201053430
Ik denk ook dat dit, achteraf, niet helemaal de reclame is waar de B&B eigenaren op hoopten. Ik kan me niet voorstellen dat Jacob en Bert hierdoor extra boekingen krijgen. Roxanna en Debbie krijgen misschien nog wat single mannen die boeken. Vincent moet eerst de boel nog af zien te krijgen, dus die kan eigenlijk nog niks showen op TV. Alleen Caroline staat er volgens mij goed op om extra boekingen van vakantiegangers te krijgen.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 augustus 2021 @ 14:08:40 #153
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_201053484
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 14:04 schreef siemi het volgende:
Ik denk ook dat dit, achteraf, niet helemaal de reclame is waar de B&B eigenaren op hoopten. Ik kan me niet voorstellen dat Jacob en Bert hierdoor extra boekingen krijgen. Roxanna en Debbie krijgen misschien nog wat single mannen die boeken. Vincent moet eerst de boel nog af zien te krijgen, dus die kan eigenlijk nog niks showen op TV. Alleen Caroline staat er volgens mij goed op om extra boekingen van vakantiegangers te krijgen.
Je vergist je in de mediageilheid van mensen.

Verder denk ik dat heel veel mensen wel sympathie voelen voor Bert en heel veel mensen graag willen meemaken of Jacob in het echt ook zo is.

Denk dat het wel degelijk extra boekingen heeft opgeleverd.

Ik denk overigens ook dat ze allemaal hopen dat ze de nieuwe Meilandjes worden en dat ze na de opnames beter snappen hoe ongelooflijk lastig het is om interessante tv te maken.
pi_201053603
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 14:08 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik denk overigens ook dat ze allemaal hopen dat ze de nieuwe Meilandjes worden en dat ze na de opnames beter snappen hoe ongelooflijk lastig het is om interessante tv te maken.
Dat denk ik ook. Je moet ook wel een gekkie of typetje om het interessant te maken. Die Caroline speelt dat typetje van haar heel goed.

De rest van de vrouwen zijn niet heel bijzonder. Debbie is een robot en roxanne mist een persoonlijkheid. Het feit dat er 0,0 romantische chemie is tussen de deelnemers zegt wat dat betreft wel genoeg
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2021 @ 14:29:12 #155
70532 loveli
N
pi_201053686
quote:
Die van Debbie vind ik tof en niet omdat ik single man ben. Die van Bert is fijn voor als je rust (en luchtgedroogde handdoeken) zoekt. Als ik naar Oostenrijk ga, dan wil ik Oostenrijkse gemütlichkeit met eigengestookte schnaps en koeienlucht naast een stal, geen steriele kamer en VT-wonen vibe.

Maar dat ben ik.
crap in = crap out
pi_201053801
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 14:29 schreef loveli het volgende:

[..]
Die van Debbie vind ik tof en niet omdat ik single man ben. Die van Bert is fijn voor als je rust (en luchtgedroogde handdoeken) zoekt. Als ik naar Oostenrijk ga, dan wil ik Oostenrijkse gemütlichkeit met eigengestookte schnaps en koeienlucht naast een stal, geen steriele kamer en VT-wonen vibe.

Maar dat ben ik.
True de b&b straalt 0,0 warmte uit met die Xenos inrichting
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:17:14 #157
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_201054825
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 14:29 schreef loveli het volgende:
Die van Debbie vind ik tof en niet omdat ik single man ben.
Waarom heb je in je profiel staan dat je vrouw bent als je een man bent? :?

[ Bericht 0% gewijzigd door Snowsquall op 24-08-2021 16:46:05 ]
pi_201055882
Op de website van het AD kun je de B&B Vol Liefde-quiz doen. Er moeilijk is deze voor de trouwe meelezers in dit draadje niet - zelf scoorde ik 10 uit 10 -, maar grappig is het wel.
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:42:56 #159
70532 loveli
N
pi_201055899
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 16:17 schreef Snowsquall het volgende:

[..]
Waarom heb je in je profiel staan dat je vrouw bent als je een man bent? :?
Omdat ik vrouw ben. Dus ik vind haar B&B tof, en dat is niet omdat ik een single man ben (want dat ben ik niet).
crap in = crap out
pi_201056000
Televisie vergroot ook dingen. Ik persoonlijk vind Roxanne en Caroline echt gegroeid tijdens het programma. Ze lijken beter te weten naar wat ze echt zoeken en proberen echt een klik met de mannen te krijgen via één op één gesprekken. Daar rolt dan natuurlijk snel een voorkeur uit en dat is jammer voor de anderen. De negatieve opmerkingen over de overgebleven kandidaten hadden wat mij betreft niet gehoeven, maar zoals ik eerder al stelde: dat levert interessante televisie op; dus ik denk dat de makers juist naar dit soort statements op zoek zijn.

Voor Bert en Jacob geldt dat het gewoon erg jammer is dat ze issues meedragen uit het verleden. Dit programma blijkt nou niet bepaald een goede therapeutische werking te hebben op hun karakter en persoonlijkheid. Ze hebben het ook niet echt getroffen met de vrouwen; ik heb ze allemaal niet weten te betrappen op een poging tot echt contact. Als fysieke aanrakingen niet werkt (of uitnodiging tot massage) moet je het van een mentale verbinding hebben.
  Tettenkoning dinsdag 24 augustus 2021 @ 18:12:09 #161
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201056199
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 17:42 schreef loveli het volgende:
Omdat ik vrouw ben. Dus ik vind haar B&B tof, en dat is niet omdat ik een single man ben (want dat ben ik niet).
Die zin staat er wel wat krom, het lijkt nu net dat je zelf een man bent.
pi_201056212
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 18:12 schreef Nine. het volgende:

[..]
Die zin staat er wel wat krom, het lijkt nu net dat je zelf een man bent.
Voor mij is ze op basis van de zin duidelijk geen man. B-)
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:06:30 #163
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_201056814
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 14:40 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
True de b&b straalt 0,0 warmte uit met die Xenos inrichting
Die grindbak als veredelde 'tuin' maakt het ook niet veel beter..

Caroline is wel uit m'n irritatie-zone gekomen en die kan ik nu wel handelen.. IK hoop dat zij en Erik het gaan proberen :Y
De rest komt never nooit een volwaardige relatie uit, hooguit een gezellig vriendengroepje zoals bij Rox (en dan is het maar de vraag hoe lang dat goed blijft gaan, dat verwatert ook heel snel)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:25:05 #164
70532 loveli
N
pi_201057080
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 19:06 schreef E.T. het volgende:
Die grindbak als veredelde 'tuin' maakt het ook niet veel beter..
Ik ben zo benieuwd hoe dat eruit ziet als er een lekker Oostenrijks sneeuwpak heeft gelegen. En is weggesmolten.
crap in = crap out
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:26:30 #165
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_201057097
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 17:42 schreef loveli het volgende:

[..]
Het staat er een beetje erg vreemd vandaar :* :@

Als je dit: Die van Debbie vind ik tof, zelfs al zou ik een single man zijn geweest. was de verwarring er niet geweest....maar zand erover!
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:29:42 #166
70532 loveli
N
pi_201057159
Grind erover ;)
crap in = crap out
pi_201057205
Die aflevering van vanavond, die Jacob :')

SPOILER
pi_201057931
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 19:32 schreef TheVulture het volgende:

SPOILER
SPOILER
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201058126
Vergeet v.w.b. de tuin bij Caroline niet dat ze in Oostenrijk woont. Met een meter sneeuw gedurende een paar maanden per jaar ziet een tuin er daar wel iets anders uit dan hier qua ontwerp en aanplanting.
pi_201058182
quote:

SPOILER
Die “dames” hebben geen hulp nodig.
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:39:27 #171
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_201058199
Noemt hij dat 'escaleren?' okeejjjj
  Tettenkoning dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:40:49 #172
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201058221
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:39 schreef Snowsquall het volgende:
Ligt er maar aan wat je referentiekader is natuurlijk :')
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:42:42 #173
482080 AgnesGru
pi_201058251
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:39 schreef Snowsquall het volgende:
Niks gewend blijkbaar _O-
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:43:20 #174
482080 AgnesGru
pi_201058264
Flauw dat ze die cadeautjes nu aan Marianne gaan geven.
pi_201058266
Alle cadeautjes naar Marianna ;’) is dit gestaged
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:44:41 #176
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_201058288
sugardaddy with the big bucks
  Tettenkoning dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:45:49 #177
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201058307
Wat is dit voor cringy steenkolen Engels? :')
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:46:18 #178
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_201058314
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:45 schreef Nine. het volgende:
Wat is dit voor cringy steenkolen Engels? :')
ja echt hč
pi_201058316
Wat is dit
  Tettenkoning dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:46:47 #180
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201058325
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:43 schreef Pap89 het volgende:
Natuurlijk hebben ze dat afgesproken, zo doorzichtig zijn die 4 mutsen wel :')
pi_201058349
Pappa komt even over vanuit Dubai. Het is wel duidelijk hoe Roxanne op haar leeftijd zo'n B&B heeft gekregen :P
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:48:14 #182
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_201058355
liefdevol gekrenkt worden :')
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:49:13 #183
482080 AgnesGru
pi_201058376
Caro geeft hem eerst wijn en dan kan ie optyfen _O-
  Tettenkoning dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:49:14 #184
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201058377
"Je ziet een emotie" :')
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:49:40 #185
482080 AgnesGru
pi_201058384
DAAAG SOPHIE :W
pi_201058401
Ten eerste denk ik dat je gewoon je social media even uit moet zetten totdat dit programma is afgelopen en de storm voorbij is.

Wat betreft Cristiaan (die van Rox) dat mensen hem gaan
uitschelden op de socials...dat is toch een bepaald type mens.
En daar walg ik van.
Je kunt iemand naar vinden of vinden overkomen maar om iemand af te maken op social media is gewoon aso.
Cristiaan heeft ook niks kwaads in zin gehad. Dus dat vind ik triest.

Daarom gewoon alles uitzetten. Mensen zijn je binnen een week weer vergeten.
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:51:56 #187
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_201058412
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:49 schreef AgnesGru het volgende:
DAAAG SOPHIE :W
Vond haar toch wel een leuke meid hoor.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:52:15 #188
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_201058421
Monique trok nog net niet de champagne open.
  Tettenkoning dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:53:04 #189
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201058441
@Poison-Ivy gewoon geen social media hebben, problem solved *)
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:53:52 #190
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_201058454
quote:

SPOILER
Hij heeft groot gelijk.
pi_201058478
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ten eerste denk ik dat je gewoon je social media even uit moet zetten totdat dit programma is afgelopen en de storm voorbij is.

Wat betreft Cristiaan (die van Rox) dat mensen hem gaan
uitschelden op de socials...dat is toch een bepaald type mens.
En daar walg ik van.
Je kunt iemand naar vinden of vinden overkomen maar om iemand af te maken op social media is gewoon aso.
Cristiaan heeft ook niks kwaads in zin gehad. Dus dat vind ik triest.

Daarom gewoon alles uitzetten. Mensen zijn je binnen een week weer vergeten.
Eens dat uitschelden en bedreigen echt van de gekke is ja...
  Tettenkoning dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:55:07 #192
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201058493
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:52 schreef PirE het volgende:
Monique trok nog net niet de champagne open.
Ze sopte bijkans uit haar broekje :')
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:00:10 #193
142400 RedFever007
pi_201058664
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:53 schreef Nine. het volgende:
@:poison-ivy gewoon geen social media hebben, problem solved *)
I know! Net zo zelden komt dat voor bij de huidige generatie als mensen zonder tattoo 😉
pi_201058698
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:54 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Eens dat uitschelden en bedreigen echt van de gekke is ja...
Dat zegt genoeg over het soort mens. Of het zijn mensen die zo hun frustraties uiten in alle anonimiteit.

Gewoon negeren. Of uitzetten. Of niet hebben.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:04:49 #196
482080 AgnesGru
pi_201058720
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:51 schreef Snowsquall het volgende:

[..]
Vond haar toch wel een leuke meid hoor.
Ik vond haar iets te wijs over willen komen.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:07:19 #197
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_201058769
Mag Monique nu het hek afmaken?
  Tettenkoning dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:07:43 #198
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201058779
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:07 schreef PirE het volgende:
Mag Monique nu het hek afmaken?
Yup.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:08:17 #199
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_201058788
quote:
81s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:07 schreef Nine. het volgende:

[..]
Yup.
En dan proberen om haar weg te krijgen. Dat zal nog lastig worden.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:09:08 #200
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_201058804
Ik zou nooit naar Berts B&B gaan met zijn achterlijke regel na 11 uur savonds niet meer naar buiten :?

Doe mij maar Jacob met zijn vrolijke B & B ( dan wel die saaie kutkamer omzeilen die de dames hebben ingericht )
pi_201058819
Dit gesprek voelt ook zo gestaged joh
pi_201058843
Waarom vraagt Monique niet of ze Vincent even een knuffel mag geven na het afscheid van Sophie? Gemistte kans.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:11:34 #203
482080 AgnesGru
pi_201058856
Peppi :'(
  Tettenkoning dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:12:53 #204
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201058884
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:09 schreef Flow3r het volgende:
Ik zou nooit naar Berts B&B gaan met zijn achterlijke regel na 11 uur savonds niet meer naar buiten :?

Doe mij maar Jacob met zijn vrolijke B & B ( dan wel die saaie kutkamer omzeilen die de dames hebben ingericht )
Dat van Jacob kun je eigenlijk niet eens een B&B noemen, dat is gewoon een mini-resort :')
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:13:09 #205
482080 AgnesGru
pi_201058896
Rosa _O-
pi_201058916
Programma lijkt wel een steeds slechtere soap te worden
  Tettenkoning dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:13:47 #207
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201058920
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:11 schreef Groepfunder het volgende:
Waarom vraagt Monique niet of ze Vincent even een knuffel mag geven na het afscheid van Sophie? Gemistte kans.
Had Vincent natuurlijk ook wel even kunnen doen...
pi_201058951
Jacob verdient wel zijn eigen reality show _O_
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:16:31 #209
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_201058990
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:12 schreef Nine. het volgende:

[..]
Dat van Jacob kun je eigenlijk niet eens een B&B noemen, dat is gewoon een mini-resort :')
Lijkt me best leuk bij Jacob. Heeft goede verhalen.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:16:55 #210
142400 RedFever007
pi_201058999
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:13 schreef Nine. het volgende:

[..]
Had Vincent natuurlijk ook wel even kunnen doen...
Volgens wil Vincento Monique liever ook kwijt :')
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:20:20 #211
482080 AgnesGru
pi_201059062
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:16 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Volgens wil Vincento Monique liever ook kwijt :')
Even wachten op Art, anders komt die voor niks.
pi_201059144
Geen enkele van die vrouwen keek hem aan. Gratis vakantie en nog geen dank je.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:24:07 #213
482080 AgnesGru
pi_201059145
Jacob is een aparte, maar dit doet ie zeker netjes :Y
pi_201059159
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:24 schreef JJ76 het volgende:
Dit zag ik ook :D
-nee-
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:25:17 #215
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_201059163
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:24 schreef AgnesGru het volgende:
Jacob is een aparte, maar dit doet ie zeker netjes :Y
Gewoon een goede vent. Die vrouwen verdienen hem niet.
  Tettenkoning dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:25:54 #216
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201059175
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:24 schreef JJ76 het volgende:
Goh, toch ééntje die dankjewel zei :')
pi_201059189
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:14 schreef Breekfast het volgende:
Jacob verdient wel zijn eigen reality show _O_
Moet dan echt elke mafkees een eigen soap? ;(
pi_201059200
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:25 schreef PirE het volgende:

[..]
Gewoon een goede vent. Die vrouwen verdienen hem niet.
Geen enkele vrouw die iets liefs zegt over Jacob. Bah.
Jacob haalt zichzelf continue naar beneden qua uiterlijk.
  Tettenkoning dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:28:37 #219
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201059240
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Moet dan echt elke mafkees een eigen soap? ;(
Inderdaad. Als we elke autist, mafketel en randdebiel een eigen programma gaan geven komen we gigantisch veel zenders én zendtijd tekort...
pi_201059252
Fakking cringe kunnen mensen toch zijn, het doet gewoon fysiek pijn. Ik heb nog geen aflevering kunnen kijken zonder weg te zappen.
-nee-
pi_201059258
Is Freek de Jonge nu verkleed als vrouw bij Jacob?
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:29:30 #222
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_201059265
Ik snap niet dat Monique er nog is, er is totaal geen vonkje tussen haar en Vincent
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:29:33 #223
482080 AgnesGru
pi_201059267
Jacob kan natuurlijk niet helpen tillen dames, met zijn gekneusde ribben en gebroken nek.
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:30:23 #224
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_201059296
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:29 schreef Morm_NL het volgende:
Is Freek de Jonge nu verkleed als vrouw bij Jacob?
idd, wat een walgelijk wijf samen met die Anita het manwijf :r
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:30:25 #225
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_201059299
I wave one time :D
pi_201059309
En kijk...ik ben ook niet enthousiast over het gedrag van die vrouwenclan.
Dat uit ik hier in normale bewoording.
Dan ga ik niet op sociale media één van die vrouwen opzoeken en daar gal spuien.

Als nou de moordenaar van Peter R. op de socials staat...jah die scheld ik uit (to say the least) maar dit zijn mensen die verder niks dan liefde zoeken. Geen reden tot iemand vermoorden op de afvoerput van internet. :')
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:31:13 #227
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_201059316
Vincent has a klusjeswife for forever :')
pi_201059318
Die stem van Vincent kan ik niet aan wennen. Alsof je de hele nacht hebt lopen zuipen. Bah. Wat een stem.
  Tettenkoning dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:31:58 #229
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201059339
Kijk Vincent om de hete brei heendraaien :')

Edit: dus toch wel :+
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:32:11 #230
482080 AgnesGru
pi_201059344
Ja O+
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:32:13 #231
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_201059346
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Die stem van Vincent kan ik niet aan wennen. Alsof je de hele nacht hebt lopen zuipen. Bah. Wat een stem.
Doe je ogen dicht en denk aan weerman Reinier vd Berg :')
pi_201059376
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:32 schreef Snowsquall het volgende:

[..]
Nee. Die heeft een rauwe stem. Niet de hele nacht zuipen stem. :D
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:33:04 #233
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_201059385
quote:

[..]
Ja, daar lijkt die stem op.
pi_201059396
quote:

[..]
Ook een beetje qua uiterlijk.
Komt van dezelfde oermens, familie ofzo ;)
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:33:35 #235
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_201059407
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:33 schreef PirE het volgende:

[..]
Ja, daar lijkt die stem op.
uiterlijk ook hoor :P
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:33:54 #236
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_201059425
Lekker pallets stapelen.
pi_201059430
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Nee. Die heeft een rauwe stem. Niet de hele nacht zuipen stem. :D
Ik vind zijn stem ook het enige aantrekkelijke aan hem :)
pi_201059445
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Vocal Fry: Stembandlepra
pi_201059447
This wan not. _O-

-edit
Ik kijk vertraagd terug. Sorry. :')
pi_201059473
Ik vond Roxanne in het begin lijken op zo een paardrijmiepje maar ik vind haar nu heel leuk overkomen. (Dat veel andere kandidaten zo ruk zijn speelt vast niet mee ook. :+)
pi_201059485
Vincent klinkt en ziet eruit alsof hij volkomen uitgeleefd is.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:36:50 #242
482080 AgnesGru
pi_201059497
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond Roxanne in het begin lijken op zo een paardrijmiepje maar ik vind haar nu heel leuk overkomen. (Dat veel andere kandidaten zo ruk zijn speelt vast niet mee ook. :+)
Zij heeft me ook positief verrast.
  Tettenkoning dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:40:24 #243
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201059564
"Het galgenmaal" dus :')
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:41:16 #244
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_201059585
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:40 schreef Nine. het volgende:
"Het galgenmaal" dus :')
Morgen 'bijltjesdag' :')
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:21:15 #245
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_201060352
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:43 schreef Pap89 het volgende:
Ik heb een heel stuk gemist. Wat gebeurde hier?
Snobs have more fun!
KLIK!
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:32:44 #246
70532 loveli
N
pi_201060656
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:16 schreef PirE het volgende:

[..]
Lijkt me best leuk bij Jacob. Heeft goede verhalen.
Mja, hij had het hele verhaal van het bezoek van de dames klaar. En hield zich aan het script.

Jacob: In het begin geef ik de fotolijstjes. Ik leg het even uit, we gaan een spel spelen wie welke kamer krijgt en wie de camper. We gaan samen sporten. De dames vallen in katzwijm als ze zien hoe gezond ik elke ochtend mijn smoothies maak. De dames zullen onder de indruk zijn als ze horen dat ik zo goed ben geweest voor mijn ex-vrouw. De dames gaan kijken als ik mijn surfongeluk uitbeeld.
Als de quarantaine over is gaan we in mijn favo restaurant eten en dan trek ik mijn Wimbledonpak aan met kaartje en dan vragen ze wat dat kaartje is en dan vertel ik dat ik het op Wimbledon droeg en dan vallen ze in katzwijm.
Op de laatste dag verras ik ze met een pastel de nata en een foto voor in het lijstje en ze zullen het geweldig vinden.

Dames: dag 1: verrek, de Jacob van het filmpje leek een normale onaantrekkelijke man, maar hij is een beetje raar. Dag 3: hij is heel raar en ik wil weg, maar laten we het beste ervan maken. Dag 5: gelukkig is het groot genoeg dat we elkaar een beetje kunnen ontwijken, maar zodra dat hek open mag...

Marianna: ik doe m'n best om er wat van te maken.

Rosa: ik hier?
crap in = crap out
pi_201062491
Caroline heeft een goede keuze gemaakt, want nu kan ze Eric in een 1 op 1 situatie leren kennen. Als hij niet serieuzer wordt, zie ik geen relatie ontstaan tussen die 2.

Jacob is blij dat het er op zit. Hij liet de dames lekker hun eigen koffers sjouwen. Hij blijft heel correct, met af en toe toch een kleine sneer naar hun gedrag. En ze ook uit blijven zwaaien tot ze de straat uit zijn, haha. Even laten zien hoe graag je ze uit wilt zwaaien.

Vincent en Monique moeten elkaar eens een fijne knuffel geven. Het is allemaal zo koel.

Roxanne praat Engels met haar Nederlands sprekende vader. Ok... Het zal Theun tegenvallen dat hij weg moet. Maar met Mitch zie ik ook geen toekomst voor Roxanne. Ze wil meer pit denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door JanGroen op 25-08-2021 17:55:33 ]
  woensdag 25 augustus 2021 @ 06:47:02 #248
28167 matthijst
pi_201063330
Rox. "Theun is te soft".
Nee die Mitch is lekker lomp en wild :?
Zachtaardige kleerkast. Slaapt in een care bears pyjama.

Vincent eindelijk met z'n Monique. Zoals verwacht. Twee enigszins awkward mensen bij elkaar. Leuk. Past wel. Alleen heeft Vincent wel erg veel hint nodig. Ze kan nakend op z'n bed liggen en dat vraagt ie of ze het niet koud heeft.

Jacob. Respect voor die 4 vrouwen dat ze het zo lang gedwongen hebben uitgehouden met 'm. Dat eeuwige geneuzel :O

Caroline. Denk dat Eric wel grotendeels zo is (hele dag beetje grappig) maar die camera's helpen niet. Gast wil zich niet blootgeven voor NL (terecht).
pi_201063498
Ik kreeg nou niet echt de indruk dat Jacob en z’n dames nog veel met elkaar omgingen. De dames lagen aan het zwembad en Jacob deed zijn eigen ding.
pi_201063551
Jacob zijn fout is geweest dat hij de dames niet aan het werk heeft gezet zoals de rest van de b&b houders deed.
Hij had Mariana vrij moeten geven en zijn dames moeten laten soppen en koken etc.
pi_201063570
Caroline moet het van de makers spannend houden maar heeft nul interesse in Eric. :Y
pi_201063715
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 08:00 schreef Sorella het volgende:
Jacob zijn fout is geweest dat hij de dames niet aan het werk heeft gezet zoals de rest van de b&b houders deed.
Hij had Mariana vrij moeten geven en zijn dames moeten laten soppen en koken etc.
Ik heb de dames weinig zien doen, behalve aan het zwembad liggen en een kamer 'restylen.'
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_201063739
De dames hebben niks gedaan (afgezien van de kamer) want mariana zorgde overal voor.
Wat dat betreft was jacob een heer want gasten laat je niet soppen en dat was ook meteen zijn fout, want het waren geen gasten maar ze kwamen voor de liefde en om te kijken hoe het er in een b&b toeging dus hadden ze mee moeten werken.
  Official ESF Kreviewer woensdag 25 augustus 2021 @ 08:37:06 #254
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_201063883
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 08:03 schreef Pisces29 het volgende:
Caroline moet het van de makers spannend houden maar heeft nul interesse in Eric. :Y
Denk dat ze hem echt wel aantrekkelijk vindt, maar dat er niet genoeg diepte in zit. Alles is een grapje.
Maar ja. Voetbalcoach. Hij schijnt wel zijn baan te hebben opgezegd, dus wie weet.
pi_201063931
quote:
14s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 08:37 schreef Kreator het volgende:

[..]
Denk dat ze hem echt wel aantrekkelijk vindt, maar dat er niet genoeg diepte in zit. Alles is een grapje.
Maar ja. Voetbalcoach. Hij schijnt wel zijn baan te hebben opgezegd, dus wie weet.
Er zijn genoeg knappe mensen in de wereld. Laat het nou nagenoeg altijd op karakter aankomen waardoor er geen klik is.
Welke vrouw zit op die flauwe grappen te wachten.
(Of hij moet echt het haantje spelen vanwege de camera.)
  Official ESF Kreviewer woensdag 25 augustus 2021 @ 08:55:29 #256
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_201064014
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 08:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Er zijn genoeg knappe mensen in de wereld. Laat het nou nagenoeg altijd op karakter aankomen waardoor er geen klik is.
Welke vrouw zit op die flauwe grappen te wachten.
(Of hij moet echt het haantje spelen vanwege de camera.)
Mja. Dan moet je niet meedoen aan zo'n programma natuurlijk.

Maar ik zou ook niet heel makkelijk mijn diepste geheimen prijsgeven met een lens op 30cm.
  Vis een optie? woensdag 25 augustus 2021 @ 09:03:10 #257
70532 loveli
N
pi_201064059
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 07:50 schreef JanGroen het volgende:
Ik kreeg nou niet echt de indruk dat Jacob en z’n dames nog veel met elkaar omgingen. De dames lagen aan het zwembad en Jacob deed zijn eigen ding.
Dat was voor iedereen het minst slecht.
crap in = crap out
pi_201064107
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 08:00 schreef Sorella het volgende:
... en misschien niet moeten zeggen dat zijn ex pas twee dagen daarvoor was vertrokken. Heel eerlijk van hem. Maar natuurlijk wel een enorme rode vlag voor de vier dames die daar kwamen voor de liefde voor hun vakantie.
pi_201064121
quote:
7s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 08:55 schreef Kreator het volgende:

[..]
Mja. Dan moet je niet meedoen aan zo'n programma natuurlijk.

Maar ik zou ook niet heel makkelijk mijn diepste geheimen prijsgeven met een lens op 30cm.
Eens. :)
pi_201064211
Die Anita en Jennie zijn ook echt verschrikkelijk. Gad-ver-damme.
Zelden zulke nare figuren gezien
pi_201064229
quote:
7s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 08:55 schreef Kreator het volgende:

Het lijkt mij ook een hele ongemakkelijke situatie :Y
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 09:47:38 #262
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_201064472
Tis ook een echte Anita met die botox ingehakte glimlach , griezelig mens :{w
  Vis een optie? woensdag 25 augustus 2021 @ 09:52:50 #263
70532 loveli
N
pi_201064525
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 09:11 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
... en misschien niet moeten zeggen dat zijn ex pas twee dagen daarvoor was vertrokken. Heel eerlijk van hem. Maar natuurlijk wel een enorme rode vlag voor de vier dames die daar kwamen voor de liefde voor hun vakantie voor een strafkamp.
crap in = crap out
pi_201065258
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 09:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Ze hebben daar zelf ook een dondersgroot aandeel in gehad. Op een gegeven moment kon hij ook niks mee goed bij hun doen
pi_201065609
quote:
SPOILER
Prachtig interview. Wat heeft die Christian een bord voor z'n kop.
  Vis een optie? woensdag 25 augustus 2021 @ 12:12:37 #266
70532 loveli
N
pi_201066009
quote:
2s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 11:08 schreef Benny het volgende:

[..]
Ze hebben daar zelf ook een dondersgroot aandeel in gehad. Op een gegeven moment kon hij ook niks mee goed bij hun doen
Hij deed ook niet zoveel goed. Sommigen vinden dat hij zich als een heer bleef gedragen, maar een heer peilt of zijn wensen en die van de dames overeenkomen. Als ze meerdere keren zeggen dat ze geen heil zien in een surfplank in een zwembad en hij dramt door, is dat een heer?
Een gesprek voor Jacob is dat hij vertelt hoe iets in elkaar zit en dat de gesprekspartner ja en amen zegt, maar er is nul dialoog mogelijk. Hij had mensen op bezoek, geen publiek dat voor de grote Jacob show kwam

Als ze hadden kunnen kiezen tussen direct naar huis of de tijd uitzitten aan het zwembad, was de keus snel gemaakt.
/rant
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 25 augustus 2021 @ 12:13:30 #267
70532 loveli
N
pi_201066014
Ik krijg hele nare jeuk van Jacob :')
crap in = crap out
pi_201066086
Caroline gaat Erik ook dumpen denk ik. Ze is me iets teveel aan het 'melken' al dan niet omdat de productie dat blieft of dat ze dat zelf wil.
Allemaal cabaretteketet!
pi_201066400
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 12:12 schreef loveli het volgende:

[..]
Hij deed ook niet zoveel goed. Sommigen vinden dat hij zich als een heer bleef gedragen, maar een heer peilt of zijn wensen en die van de dames overeenkomen. Als ze meerdere keren zeggen dat ze geen heil zien in een surfplank in een zwembad en hij dramt door, is dat een heer?
Op dat moment waren ze er al klaar mee, hadden ze al besloten maar een beetje te hangen en hun eigen ding te doen. Hij probeerde er toen nog wat van te maken. Had er op in gegaan, het een kans gegeven en had het nog leuk (en misschien zelfs gezellig) kunnen worden.
quote:
Een gesprek voor Jacob is dat hij vertelt hoe iets in elkaar zit en dat de gesprekspartner ja en amen zegt, maar er is nul dialoog mogelijk. Hij had mensen op bezoek, geen publiek dat voor de grote Jacob show kwam
De dames, met Anita en Jennie voorop, hadden hem al een plek gegeven. Al vroeg hij ze het hemd van het lijf... Hij kon niks goed doen. Dat waren wat mij betreft de rotte en zure appels.
quote:
Als ze hadden kunnen kiezen tussen direct naar huis of de tijd uitzitten aan het zwembad, was de keus snel gemaakt.
/rant
Dat was -zeker na dat gesprek aan tafel, waarbij ze aangaven het opgegeven te hebben/niks in hem te zien- duidelijk, ja
pi_201066440
Braakneigingen na de klik
SPOILER
:r
  Official ESF Kreviewer woensdag 25 augustus 2021 @ 12:55:33 #271
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_201066493
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 12:13 schreef loveli het volgende:
Jacob is een intelligente man met een enorme villa, die de zaakjes daar uitstekend voor elkaar heeft. Hij heeft alleen het sociaal vermogen van een Debbie en dan red je het gewoon niet in het leven.
De manier waarop hij praatte en zijn zinnen samenstelde, klonk allemaal alsof hij vantevoren een script had uitgedacht en dat dan ging vertellen. Als 1 vd dames er tegenin ging of iets anders zei dan in zijn gedachten geoefend was, zag je dat hij daar niet mee om kon gaan. In zijn hoofd was het uitdelen van gebakjes een enorm gebaar, een goede daad. Zag niet in dat zulke dingen een sociale relatie niet meer kunnen repareren. Hij denkt vermoedelijk nog steeds dat ze allemaal als vrienden uit elkaar zijn gegaan.
Lijkt mij een voorbeeld van hoge intelligentie met autisme. oid.
  Official ESF Kreviewer woensdag 25 augustus 2021 @ 12:56:37 #272
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_201066501
4 van die zure dozen naast je zwembad helpt trouwens ook niet. Ik snap ook niet dat ze allemaal tegelijk kwamen, maar dat zal de corona ellende geweest zijn.
  Official ESF Kreviewer woensdag 25 augustus 2021 @ 12:57:13 #273
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_201066511
quote:
15s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 12:51 schreef Benny het volgende:
Braakneigingen na de klik
SPOILER
:r
Die dikke was ook een stoker. Geen idee hoe ze heet.
pi_201066580
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 12:13 schreef loveli het volgende:
Ze hebben het goed gecast, toch? Al deze kandidaten. _O-
pi_201066763
En de laatste herinnering die de dames van Jacob hebben is de cameltoe van Marianne
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
  woensdag 25 augustus 2021 @ 13:33:59 #276
482080 AgnesGru
pi_201066963
quote:
9s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 12:56 schreef Kreator het volgende:
4 van die zure dozen naast je zwembad helpt trouwens ook niet. Ik snap ook niet dat ze allemaal tegelijk kwamen, maar dat zal de corona ellende geweest zijn.
Was vanwege corona inderdaad.
  Vis een optie? woensdag 25 augustus 2021 @ 13:46:22 #277
70532 loveli
N
pi_201067088
Jacob had dat surfen in z'n zwembad al eerder geoefend, waarschijnlijk dacht hij indruk te maken. Dat lukte, maar niet helemaal zoals zijn bedoeling was.

https://www.debeeldunie.n(...)e-image00217114.html
crap in = crap out
pi_201067152
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 13:17 schreef De_Melkboer het volgende:
En de laatste herinnering die de dames van Jacob hebben is de cameltoe van Marianne
Een functie als monorail zou d'r niet misstaan inderdaad
pi_201067459
quote:
14s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 12:55 schreef Kreator het volgende:

Lijkt mij een voorbeeld van hoge intelligentie met autisme. oid.
Dat denk ik ook, maar dan minus die hoge intelligentie.
  Tettenkoning woensdag 25 augustus 2021 @ 14:40:27 #280
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201067659
quote:
9s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 12:56 schreef Kreator het volgende:
Ik snap ook niet dat ze allemaal tegelijk kwamen, maar dat zal de corona ellende geweest zijn.
Ik snap juist niet dat ze niet overal allemaal tegelijk mochten komen. Als je pas een week later mag komen heb je toch wel een achterstand op de rest.
pi_201067808
quote:
10s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 14:40 schreef Nine. het volgende:

[..]
Ik snap juist niet dat ze niet overal allemaal tegelijk mochten komen. Als je pas een week later mag komen heb je toch wel een achterstand op de rest.
Roxanne had niet genoeg banken om op te slapen in de woonkamer....
pi_201067988
quote:
10s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 14:40 schreef Nine. het volgende:

[..]
Yup dat is wel een beetje het manco van dit concept, dat je bij nummer 4 als kandidaat of je keus al hebt gemaakt of dat je zo leeggezogen bent qua energie dat diegene geen kans meer heeft...
  woensdag 25 augustus 2021 @ 15:45:42 #283
384473 Tuinfluitert
pi_201068454
Jacob is denk meer voor de vriendschappen, die heeft hij gevonden bij zijn chef kok Mariana en zijn ex-vrouw Rosa en ook bij zijn tennisvrienden en anderen. Voor dat andere zoekt hij nog iemand. Ook lees ik dat er vrouwen tijdens hun overwintering in Albufeira een wijntje met Jacob willen drinken, wie weet...
  Vis een optie? woensdag 25 augustus 2021 @ 16:31:47 #284
70532 loveli
N
pi_201069042
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 15:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ook lees ik dat er vrouwen tijdens hun overwintering in Albufeira een wijntje met Jacob willen drinken, wie weet...
..wordt 'ie weer door een andere liefdevolle vrouw diep in de friendzone geparkeerd.
crap in = crap out
pi_201069170
Die bert draagt ook elke dag dezelfde slonzige kleren he?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_201069412
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 16:42 schreef RipCity het volgende:
Die bert draagt ook elke dag dezelfde slonzige kleren he?
Je wilt toch de echte Bert zien
pi_201069418
Dat mensen hier echt een hekel aan de dames bij Jacob hebben, als er iemand is die het vanaf het begin totaal verkeerd heeft aangepakt is het Jacob. Vooral ook door enkel zichzelf naar voren te schuiven en in de communicatie totaal niet open te staan voor waar de vrouwen behoefte aan hebben.

Totaal gebrek aan sociale vaardigheden en communicatieskills (alleen vanuit zichzelf praten, niet luisteren zoals bij die lekkage) , vervolgens kinderachtig om aandacht vragen (yogales door telkens met die kat aan de gang te gaan, surf-actie) en dan zijn er mensen die hun reacties niet aardig vinden. Ik had precies zo als die vrouwen gereageerd _O-
pi_201070133
Ik lees een interview met Caroline op de website van het Algemeen Dagblad. Het meest opvallend in dat interview vind ik deze uitspraak: "Ik had mijn grenzen beter moeten aangeven. Dat is mijn leermoment, dat ik moeilijk nee kan zeggen." Ik vind dat opvallend, omdat ik als tv-kijker juist een vrouw meen te zien die helemaal vast door de grenzen die het gastvrouwschap doorgaans met zich meebrengt. Vaak dacht ik: "Spreek je uit! Doe iets. Laat jezelf zien!" Maar toen een van de mannen bij het dansen fysieke toenadering zocht, ... nope.

SPOILER: Voor geďnteresseerden
pi_201071313
quote:
Moet je eens op Facebook kijken, zat mensen die aan Jacob vragen of hij nog plek heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door MagneticNorth op 25-08-2021 19:39:22 (Naam aanvullen) ]
Minimum for the maximum
  Official ESF Kreviewer woensdag 25 augustus 2021 @ 19:59:57 #290
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_201071668
Zo. Dat zit er weer op. Prachtige tv.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 20:39:21 #291
482080 AgnesGru
pi_201072390
Even niks gezegd, jaja :D
  woensdag 25 augustus 2021 @ 20:42:20 #292
482080 AgnesGru
pi_201072431
Debbie is zo vermoeiend.
pi_201072437
In hoeveel dagen is dit nou opgenomen? Hoeveel dagen heeft Debbie bijvoorbeeld al die mannen in huis?
pi_201072467
Deze serie is het zoveelste voorbeeld van hoe graag Nederlanders in den vreemde graag hun kennis van een vreemde taal etaleren :r
(Debbie, Caroline)

Liefst zo hard mogelijk, veel meer zeggen dan noodzakelijk, heel dik aangezet etc.

Nederlanders die in een Italiaans restaurant in het Italiaans gaan bestellen :')
En dan een keiharde taalafwijzing krijgen doordat het personeel gewoon in het Nederlands antwoord geeft :')
pi_201072494
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 20:44 schreef Za het volgende:
Deze serie is het zoveelste voorbeeld van hoe graag Nederlanders in den vreemde graag hun kennis van een vreemde taal etaleren :r
(Debbie, Caroline)

Liefst zo hard mogelijk, veel meer zeggen dan noodzakelijk, heel dik aangezet etc.

Nederlanders die in een Italiaans restaurant in het Italiaans gaan bestellen :')
En dan een keiharde taalafwijzing krijgen doordat het personeel gewoon in het Nederlands antwoord geeft :')
Huh? Wat zit jou dwars? :D Lekker consequent in je eigen taal blijven blaten vind je wel heel elegant?
pi_201072531
Chris had al snel door dat Debbie geen interesse in hem had en bleef voor de vriendschap met Pascal. Oké.

Theun vindt het fijn dat hij een vriendschap heeft ontwikkeld met Roxanne. Oké.

Het klinkt toch niet helemaal overtuigend in m’n oren
  woensdag 25 augustus 2021 @ 20:48:39 #297
482080 AgnesGru
pi_201072538
Oei een mannen dag, hoe durf je!
pi_201072546
Ik wil met jou een stukje wandelen
- Lijktmeeengoedidee

_O-
pi_201072556
Oh please Chris, zeg haar de waarheid
pi_201072575
Hoe lang heeft zo'n dateavontuur nu echt geduurd voor bv een Debbie?
  woensdag 25 augustus 2021 @ 20:51:20 #301
482080 AgnesGru
pi_201072588
Chris is stiekem best een leuke vent :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')