Dat zou ook nog eens kunnen zijn, maar ik denk ook dat ze gewoonweg een wat hautaine persoonlijkheid heeft, of gedrag zullen we het maar noemen. Niet normaal hoe zij doet, daar krijg je nooit een partner mee.quote:Op zondag 22 augustus 2021 10:48 schreef JanGroen het volgende:
Of ze is extreem oncomfortabel met / in deze opzet waardoor ze zich zo gaat gedragen.
Ze is karakteristiek, maar lelijk is ze ook niet hoor. En verzorgd, kunnen veel mensen nog een voorbeeld aan nemen. Maar een beetje diva is het wel. Maar vind Bert echt de kroon spannen op horken gedrag hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2021 09:39 schreef Elan het volgende:
Vind die Debbie niet eens woest aantrekkelijk met die mega neus, ze heeft divagedrag alsof ze een topmodel én van adel is
Die is echt forever alone.
Jep, wat een lul. Zit-ie zolang te bitchen over de droger dat z'n nieuwe, potentiële geliefde bijna in huilen uitbarst. Als je dan nog niet van jezelf door hebt dat je je gedrag aan zou moeten passen...quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:52 schreef hierissieweer het volgende:
Maar vind Bert echt de kroon spannen op horken gedrag hoor.
Ik vond Romana veel beter bij hem passen dan Gwen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:50 schreef Claudia_x het volgende:
Toegegeven, die nieuwe vrouw is erg vermoeiend. Alles wat hij niet heeft, lijkt zij te willen compenseren en dat werkt contraproductief. Het is een verschrikkelijk slecht koppel. De laatste vrouw die wegging (Gwen) was perfect voor Bert, maar dat leek hij zelf niet door te hebben.
Maar zoals Pascal ook al eerder zei: als Debbie iemand treft die ze zelf leuk vindt, dan is die muur weg en dan denk ik echt dat je wel met haar kan grappen en grollen naast het serieus zijn wat ze nu mist.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:15 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat zou ook nog eens kunnen zijn, maar ik denk ook dat ze gewoonweg een wat hautaine persoonlijkheid heeft, of gedrag zullen we het maar noemen. Niet normaal hoe zij doet, daar krijg je nooit een partner mee.![]()
Ik snap het in zoverre: Hij wist al dat hij met Marcella niet de juiste 'vonk' had en drie dames waren te veel om aandacht aan te geven. Ook omdat ze onderling wat kattig werden zo bleek uit de videomontage. Ik voor mij had dan Sophie weggestuurd, maar ja, die kende hij nog niet zo goed.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik snap die Sophie ook niet. Eerst is hij te serieus en wil ze alleen plezier en avontuur. En nu moet hij diepgang hebben. Maar dat heeft hij niet, hij is ongecompliceerd net zo als hij zijn b&b aan pakt. Vind het nog steeds jammer dat hij Marcella heeft weggestuurd, denk dat die hen goed had kunnen aanvullen
Die heb ik zelf niet meegemaakt. Ik kijk vanaf de aflevering dat Romana als een klein kind wegstormde.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:59 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik vond Romana veel beter bij hem passen dan Gwen.
Die had net mogen meemaken dat Bert schaapachtig aan het grijnzen was als hij bepoteld werd door Gwen en Romana 'kroegmaatje' bleef noemen. Romana had geen zin om met een gezicht als een oorwurm in dat gezelschap te blijven, anders had je vergelijkbare scčnes gehad als die met die hipsterknot bij Roxanne, toen de eiervertegenwoordiger daar was. En in plaats van sip naar huis ging Romana verder naar het zuiden, toedeledokie.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die heb ik zelf niet meegemaakt. Ik kijk vanaf de aflevering dat Romana als een klein kind wegstormde.
Waarschijnlijk moet je een bepaald type persoonlijkheid hebben om in je eentje een BB te runnenquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:01 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk zijn al die B&B eigenaren gewoon ontzettend vervelende lui.
Misschien. Al is bij de stelletjes en gezinnen die aan "Ik Vertrek" deelnemen ook wel een bepaald type persoonlijkheid dominant te noemen. Dus misschien geldt het wel meer algemeen voor mensen die een B&B beginnen. Niet alleen voor de singles.quote:Op maandag 23 augustus 2021 07:21 schreef Palomar het volgende:
Waarschijnlijk moet je een bepaald type persoonlijkheid hebben om in je eentje een BB te runnen
In dit programma valt dat over het algemeen wel mee juist: TV / Bed&Breakfast #8 hippiesquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:01 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk zijn al die B&B eigenaren gewoon ontzettend vervelende lui.
Goede samenvattingquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:03 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik denk oprecht dat geen enkele b&b kandidaat hier de liefde gaat vinden.
Debbie met haar arrogante gedrag, doen ze iets is het niet goed, dat schoonmaken van dat glas , is daar niet het schoonmaak team voor?
Bert, gigantische hork ..gaat hij zeuren over de eiersalade, over de droger, wat wil die man nou?
Vincent die geen keuze kan maken.
Roxanne wordt ook nog wel een dingetje, want voor wie gaat ze nu? Waarschijnlijk wacht ze tot het laatste moment en kan ze dan niet kiezen en wordt het geen van beiden.
En Jacob, ja rare kerel absoluut, maar die vrouwen vond ik echt veel erger. Die denk ik wisten van te voren al dit wordt niks maar 2 weken vakantie daar gaan we voor..
Vond het vreselijke dames.
Maar ja dat is mijn mening.
Ja dat ken ik wel, maar bedoel in dit programma. Misschien zijn ze er wel op geselecteerdquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:22 schreef Nine. het volgende:
[..]
In dit programma valt dat over het algemeen wel mee juist: TV / Bed&Breakfast #8 hippies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Thaddeus op 23-08-2021 19:38:51 (Iets vergeten. ) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters everywhere but I don't really care.
Ik vind het een mooie charmante vrouwelijke stijl. Zo kleed ik me ook graag.quote:
Ik vind het net een karikatuur uit het lelietheater in de Efteling.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie charmante vrouwelijke stijl. Zo kleed ik me ook graag.
Ja, dat is wel echt heel naar. Vond 'm ook een praatjesmaker, maar hij is niet netjes behandeld.quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:58 schreef matthijst het volgende:
Christian bij de Telegraaf over die 2 klussende holmaatjes.
Ik vond de stijl niet zo mooi uitgevoerd. Parelmoer in de trui en pailletten in zalm op de rok. De combi klopt imo niet. Niet in kleur als qua stoffen. Als dat beter afgestemd was had ik het gewoon mooi (maar niet m’n eigen smaak) gevonden.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Haha karikatuur![]()
Ik vind dat je gelijk hebt nu het zegt! Serieus een goede omschrijving!
Overigens kleed ik me vrouwelijk maar niet zo glad gestyled. Dat terzijde.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Haha karikatuur![]()
Ik vind dat je gelijk hebt nu het zegt! Serieus een goede omschrijving!
Overigens kleed ik me vrouwelijk maar niet zo glad gestyled. Dat terzijde.
Zit ik hier goed voor LIF?quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond de stijl niet zo mooi uitgevoerd. Parelmoer in de trui en pailletten in zalm op de rok. De combi klopt imo niet. Niet in kleur als qua stoffen. Als dat beter afgestemd was had ik het gewoon mooi (maar niet m’n eigen smaak) gevonden.
Yup, leuke trui en leuke rok, maar niet bij elkaar.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond de stijl niet zo mooi uitgevoerd. Parelmoer in de trui en pailletten in zalm op de rok. De combi klopt imo niet. Niet in kleur als qua stoffen. Als dat beter afgestemd was had ik het gewoon mooi (maar niet m’n eigen smaak) gevonden.
Zover is het nog laaaaaaaaaaaang niet, so don't worryquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik denk dat Debbie ook best een moeilijke is met seks
Type 'ben je al klaar' en gelijk de doekjes erbijquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik denk dat Debbie ook best een moeilijke is met seks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |