SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ach, detail. Winst is winst.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:09 schreef MadMaster het volgende:
Je kan er een Songfestival mee winnen.
Moet je wel de prijs delen…
quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Yep, dat was toch wel bekend bij je??
Nou dat is precies wat ik bedoel. In Nederlandse ogen, gevoed door Nederlandse media, is Engels dé wereldtaal. En de Nederlandse media zijn gefixeerd op de VS en VK, dat is een keuze! De rest van Europa ziet dat totaal anders, Nederland zou zich juist weer meer moeten richten op meertaligheid, ipv alleen Engels... Binnen de EU hebben we alleen Ierland nog dat hoofdzakelijk Engels spreekt. In Midden-Europa en ook Oost-Europa spreken veel mensen Duits. In Afrika en Frankrijk spreekt men Frans. In Spanje en Zuid-Amerika Spaans en Portugees. In Nederland doen we altijd net alsof het buitenland alleen bestaat uit New York, dat is dom en kortzichtig. Onze afzetmarkt ligt in Europa.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Wie zegt dat er een beperkt aanbod is op de radio? Er is een enorm aanbod, veel meer dan vroeger. Maar dan moet je radio ruim definiëren ook. Mijn kinderen krijgen echt enorm veel mee aan muziek, ik verbaas me er echt over wat ze allemaal kennen en leren kennen, maar zij hebben ook hoogstwaarschijnlijk minder met Duitstalig en Franstalig. Daar doe je niks aan. Engels kunnen ze verstaan en meezingen, net als Nederlands. Het feit is nu eenmaal dat Engels een wereldtaal is. Meer moet je er denk ik echt niet van maken.
En daarbij.... het jaar daarna was het wel in Nederland te doen.quote:
Zullen we het weer over de muziek hier hebben?quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou dat is precies wat ik bedoel. In Nederlandse ogen, gevoed door Nederlandse media, is Engels dé wereldtaal. En de Nederlandse media zijn gefixeerd op de VS en VK, dat is een keuze! De rest van Europa ziet dat totaal anders, Nederland zou zich juist weer meer moeten richten op meertaligheid, ipv alleen Engels... Binnen de EU hebben we alleen Ierland nog dat hoofdzakelijk Engels spreekt. In Midden-Europa en ook Oost-Europa spreken veel mensen Duits. In Afrika en Frankrijk spreekt men Frans. In Spanje en Zuid-Amerika Spaans en Portugees. In Nederland doen we altijd net alsof het buitenland alleen bestaat uit New York, dat is dom en kortzichtig. Onze afzetmarkt ligt in Europa.
Ik ben iig niet verhuisd de laatste tijd, en als ik dat al doe is dat wel binnen EHVquote:
Deze discussie gaat me te ver hoor. Ik ben het niet met je eens. In bijna de hele wereld spreekt en verstaat men Engels. Dat is de definitie van een wereldtaal. Spaans is ook een wereldtaal.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou dat is precies wat ik bedoel. In Nederlandse ogen, gevoed door Nederlandse media, is Engels dé wereldtaal. En de Nederlandse media zijn gefixeerd op de VS en VK, dat is een keuze! De rest van Europa ziet dat totaal anders, Nederland zou zich juist weer meer moeten richten op meertaligheid, ipv alleen Engels... Binnen de EU hebben we alleen Ierland nog dat hoofdzakelijk Engels spreekt. In Midden-Europa en ook Oost-Europa spreken veel mensen Duits. In Afrika en Frankrijk spreekt men Frans. In Spanje en Zuid-Amerika Spaans en Portugees. In Nederland doen we altijd net alsof het buitenland alleen bestaat uit New York, dat is dom en kortzichtig. Onze afzetmarkt ligt in Europa.
Welterusten, rustig aan…quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:16 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga achter de computer vandaan; de nek speelt een beetje op. Ik plof nog even op de bank.
Melting, bedankt voor de fijne muziekjes.
Fijne voortzetting, voor straks welterusten.
Welterusten alvast.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:16 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga achter de computer vandaan; de nek speelt een beetje op. Ik plof nog even op de bank.
Welterusten DJ11. Geniet van je vakantie en nog bedankt voor je show.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:16 schreef DJ11 het volgende:
Je hebt gelijkquote:Op zondag 22 augustus 2021 00:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zullen we het weer over de muziek hier hebben?
Dat red ik dan nog wel…quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:20 schreef Melting het volgende:
Ik heb nog 4 nummers klaar staan.![]()
Daarna zit het er weer op.
We hoeven het ook niet eens te zijn, ik ben het wel met je eens dat dit niks met muziek te maken heeftquote:Op zondag 22 augustus 2021 00:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze discussie gaat me te ver hoor. Ik ben het niet met je eens. In bijna de hele wereld spreekt en verstaat men Engels. Dat is de definitie van een wereldtaal. Spaans is ook een wereldtaal.
Op mijn werk heb ik Griekse, Portugese, Russische, Indische en Nederlandse collega's (en dan vergeet ik vast nog wel wat nationaliteiten). We spreken Engels onderling. Maar dit heeft voor mij niks meer met muziek te maken.
Slaap lekker!quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:16 schreef DJ11 het volgende:
Nu nog? Ik heb net een wijntje gepakt. En al bijna op. Het smaakt naar meer.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu nog? Ik heb net een wijntje gepakt. En al bijna op. Het smaakt naar meer.
Wie weet doe ik dat wel. Maar dan ga ik wel dronken naar bed, vrees ik. Ik ben niks meer gewend.quote:
Ik wees meer naar mijn UI, maar je zal wel mobiel zitten en dat dus niet zien..quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu nog? Ik heb net een wijntje gepakt. En al bijna op. Het smaakt naar meer.
Ach.... dat merkt toch niemand.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Wie weet doe ik dat wel. Maar dan ga ik wel dronken naar bed, vrees ik. Ik ben niks meer gewend.
Nee joh, ben je gek. Ik ga straks ook gewoon naar bed.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:23 schreef Melting het volgende:
Desnoods draai ik door speciaal voor jou, net als vorige week voor die maat van me.
Mag je ook nog aangeven welke richting ik moet draaien.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:24 schreef livelink het volgende:
En in het tempo waarin dit wijntje naar binnen ging, heb ik nog een wijntje binnen 10 minuten op
Gewoon, Ik luister dit nummer regelmatig, heb ik op MP3 op mijn laptop staan en ook op mijn mp3 speler. De titel kon ik even niet noemen...quote:
Oh wacht, dat zie ik nu welquote:Op zondag 22 augustus 2021 00:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wees meer naar mijn UI, maar je zal wel mobiel zitten en dat dus niet zien..![]()
![]()
Ja, die pijl wees voor mij rechtstreeks naar die bak koffie. Ik ben niet meer zo scherp.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij zag die bak koffie natuurlijk…
quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:28 schreef MadMaster het volgende:
Doe dan nog maar een keer Hoobastank…
Sowieso voor DDM.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:28 schreef MadMaster het volgende:
Misschien is dit ook wel wat voor Rafeiro…
Ik twijfelde ook. Ik wilde al een opmerking maken over een Nederlander die Duitstalige muziek zong qua cultuur, maar hield me in.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ik denken dat dit Jantje Smit was![]()
![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook. Ik wilde al een opmerking maken over een Nederlander die Duitstalige muziek zong qua cultuur, maar hield me in.
Die van Jan Smit nog steeds niet, denk ik.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:30 schreef MadMaster het volgende:
De ballen van Heintje waren hier in ieder geval nog niet ingedaald…
Gezondheid.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:31 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting, Diggi Loo Diggi Lee maar weer!
Oh ja, ik schrijf Cyndi altijd fout. Moet ik toch eens gaan onthouden.quote:
Dat doen veel mensen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, ik schrijf Cyndi altijd fout. Moet ik toch eens gaan onthouden.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:35 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Was een leuke show. Net op tijd gestopt met je schlager-blokje wel.
Goed om te horen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:36 schreef BasEnAad het volgende:
Bedankt Melting! Ik heb een leuke avond gehad!
Nee joh, geen probleem. Je hoeft geen sorry te zeggen. Ik ga soms nog wel eens los over sommige onderwerpen. Ik hou wel van discussiequote:Op zondag 22 augustus 2021 00:34 schreef livelink het volgende:
Sorry BasEnAad, was niet mijn bedoeling met jou in discussie te komen. Ik waardeer het wel oprecht dat je opkomt voor de Europese cultuur en je (terecht) zorgen maakt. Maar ik zie daar niet echt een oplossing voor in de muziek, behalve dan het ESF. Wat dit jaar meer cultureel verantwoord was dan ooit naar mijn mening.
Ik was te wakker.quote:Op zondag 22 augustus 2021 07:06 schreef Melting het volgende:
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen dame, heer.
Waarom zijn jullie al zo vroeg op, op een zondag?
Dan zal het wel nodig zijn geweest.quote:Op zondag 22 augustus 2021 07:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik was te wakker.
zo nog even liggen en dan hopen voor Ajax wakker tr zijn.
Ben alleen afgelopen week door wekker en 2 belletjes heen geslapen.
Schrik ik ineens om 20:00u wakker, iets langer dan geplande half uurtje.
Ja maar doe dat dan tijdens de nachtquote:Op zondag 22 augustus 2021 07:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan zal het wel nodig zijn geweest.
Ja, dat kan natuurlijk niet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 07:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja maar doe dat dan tijdens de nacht
Nee, het is straks niet 1 maart.quote:
1 maart was wijlen oma jarig, zou nu dan 114 zijn geloof ik. Maar ergens in de 90 vredig ingeslapen, wel positief.quote:Op zondag 22 augustus 2021 07:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, het is straks niet 1 maart.
Maar als je het over de wedstrijd hebt, geef ik die uitslag een goede kans.
Ik was om 06.00 klaarwakker. Heb nog een poging gedaan weer in slaap te vallen, maar niet gelukt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 07:06 schreef Melting het volgende:
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen dame, heer.
Waarom zijn jullie al zo vroeg op, op een zondag?
Dan heb je wel een lange dag voor je.quote:Op zondag 22 augustus 2021 07:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was om 06.00 klaarwakker. Heb nog een poging gedaan weer in slaap te vallen, maar niet gelukt.
Goedemorgen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 08:01 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Hier een nacht met bizar veel herrie en idioten op straat.
Geen oog dicht gedaan.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 08:01 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Hier een nacht met bizar veel herrie en idioten op straat.
Geen oog dicht gedaan.
Mijn zoon is de deur al uit. Die is met een vriend onderweg naar een klimbos, op 2 uur fietsen. Daar waren ze gisteren al naar toe gefietst, maar die was toen vol. Dus hebben ze maar gereserveerd voor vandaag.quote:Op zondag 22 augustus 2021 07:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heb je wel een lange dag voor je.
En je kan nog even genieten van de rust in huis.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 08:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon is de deur al uit. Die is met een vriend onderweg naar een klimbos, op 2 uur fietsen. Daar waren ze gisteren al naar toe gefietst, maar die was toen vol. Dus hebben ze maar gereserveerd voor vandaag.
Was wel grappig, want ze hadden geprobeerd te reserveren gisteren, maar de site zei al dat ze vol waren. Maar heel hoopvol besloten ze er toen toch maar naar toe te fietsen met het idee dat als ze daar aan de poort stonden dat er dan magisch toch wel een plekje zou zijn
Zal wel nodig geweest zijnquote:
Hé vakantieganger! Is de reis goed gegaan?quote:
Dat denk ik ook.quote:
Ik had het mooiste plekje aan boord. Helemaal achteraan op het bovendek.quote:Op zondag 22 augustus 2021 09:18 schreef just me het volgende:
[..]
Hé vakantieganger! Is de reis goed gegaan?
Zo te zien blijft het droog tot 12.00 uur, tijd om er maar even op uit te gaan.quote:Op zondag 22 augustus 2021 09:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Je hebt groot gelijk.
Goede reis.quote:Op zondag 22 augustus 2021 09:35 schreef just me het volgende:
[..]
Zo te zien blijft het droog tot 12.00 uur, tijd om er maar even op uit te gaan.
Dus so far, so good.quote:Op zondag 22 augustus 2021 09:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had het mooiste plekje aan boord. Helemaal achteraan op het bovendek.
Goedemorgen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 10:01 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Er zijn geen Everly Brothers meer…
Ze rijden best hard, ja. Ik weet niet precies waar dat klimbos is, maar 50 km. enkele reis zal het wel zijn. Ach ja, zij kijken heel anders naar afstanden dan wij.quote:Op zondag 22 augustus 2021 08:44 schreef Rafeiro het volgende:
2 uur heen en 2 uur terug, met zo'n fietsmonster. Daar zouden wij 4 uur enkele rit over doen![]()
Baas wel die zoon van Lili. 50 km enkele rit?
quote:Op zondag 22 augustus 2021 10:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze rijden best hard, ja. Ik weet niet precies waar dat klimbos is, maar 50 km. enkele reis zal het wel zijn. Ach ja, zij kijken heel anders naar afstanden dan wij.
En vandaag de hele dag regen. Ideaal om te plannen wat we de rest van de dagen gaan doen.quote:
Dat is minder. Veel plezier met plannen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 10:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
En vandaag de hele dag regen. Ideaal om te plannen wat we de rest van de dagen gaan doen.
Volgens mij zit heel Nederland daar zowat mee.quote:Op zondag 22 augustus 2021 10:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
En vandaag de hele dag regen. Ideaal om te plannen wat we de rest van de dagen gaan doen.
Het plannen ging weer zoals ik eigenlijk wel had verwacht…quote:Op zondag 22 augustus 2021 10:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is minder. Veel plezier met plannen.
Zit je ook nergens aan vastquote:Op zondag 22 augustus 2021 11:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het plannen ging weer zoals ik eigenlijk wel had verwacht…
De plannen zijn: zien we dan wel…
Beter afdrogen na het douchen dan.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:26 schreef Rafeiro het volgende:
Het is hier ondertussen buiten redelijk droog trouwens, maar nog wel nat achter de oren
Dan ben je wel wat vroeg.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:33 schreef Rafeiro het volgende:
Op naar de Grolsch veste, op TV dan wel.
Staat hem geodquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:19 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Berghius heeft ook een mooi shirt
[ afbeelding ]
![]()
Hij heeft toch niks in Amsterdam te zoeken…quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:19 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Berghius heeft ook een mooi shirt
[ afbeelding ]
![]()
Oooh wat gaafquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb kranen met sensor uitgezocht voor de toiletten, doen we toch nog ergens in huis een luxe snufje
Je hebt groot gelijk, op deze manier kost het geen krachtquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Scheelt een boel voor mijn handen
Gaaf wel, zou ik niet eens trekkenquote:Op maandag 23 augustus 2021 06:34 schreef livelink het volgende:
Gisteren zowaar met mijn dochter samen naar Zomergasten gekeken. Wist ze bij eerdere afleveringen niet in woorden uit te drukken hoe absurd ze het vond dat ik naar een 3 uur durend interview keek; gisteren werd ze toch geboeid door Hans Klok. Wat grappig was, want de fragmenten waren allemaal best oud. Een hele jong Bassie en Adriaan (uit 1975), een danseres van het Hollands ballet uit de 60'er jaren, een docu over de kernproeven bij Las Vegas uit de 50'er jaren.
Maar Hans Klok wist het vlot en boeiend te vertellen en hulde voor hem dat hij het voor elkaar kreeg dat zij bleef kijken.
Dus je kan nu op 2 plaatsen in bad/douche? Waarom dat dan?quote:Op maandag 23 augustus 2021 06:44 schreef Rafeiro het volgende:
Pa gaat me morgen naar de huisaarts brengen, heb besloten toch maar om sleutel van rustwoning te vragen om te kunnen douchen, en aan mijn zus gevraagd om 2-3 keer te kunnen badderen/douchen tijdens de renovatie. Wil er niet te veel drammen maar wel lekker en dan mee-eten
Goed idee zo'n rustwoning. Moet je die dan delen of is het je eigen rustwoning?quote:Op maandag 23 augustus 2021 06:44 schreef Rafeiro het volgende:
Pa gaat me morgen naar de huisaarts brengen, heb besloten toch maar om sleutel van rustwoning te vragen om te kunnen douchen, en aan mijn zus gevraagd om 2-3 keer te kunnen badderen/douchen tijdens de renovatie. Wil er niet te veel drammen maar wel lekker en dan mee-eten
Geen idee ik ga er alleen douchen dan denk ik, ik wil thuis zijn als er hier vreemden zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2021 07:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed idee zo'n rustwoning. Moet je die dan delen of is het je eigen rustwoning?
Kun je die niet even bij je vader of zus stallen?quote:Op maandag 23 augustus 2021 07:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen idee ik ga er alleen douchen dan denk ik, ik wil thuis zijn als er hier vreemden zijn.
Al moet ik er tijdens isolatie van kelder wel paar uur uit. Kijken waar ik draakje laat dan.
Kun je Draakje niet even meenemen naar de rustwoning dan? Het lijkt daarvoor bestemd te zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2021 07:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen idee ik ga er alleen douchen dan denk ik, ik wil thuis zijn als er hier vreemden zijn.
Al moet ik er tijdens isolatie van kelder wel paar uur uit. Kijken waar ik draakje laat dan.
Waarom wil je er bij zijn dan? Heb je geen vertrouwen in hun kunnen? En zo nee, wat kun je er dan aan doen?quote:Op maandag 23 augustus 2021 07:25 schreef Rafeiro het volgende:
Gelul ook met scheiding van mijn moeder. Zou hiemee niet helpen, maar met de rest wel.
Haar ex was schilder/stucadoor, normaal was hij hier tijdens de renovatie, maar dat vraag ik nu niet.
Net rot timing.
Ik zit nu al te janken joh.quote:Op maandag 23 augustus 2021 07:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom wil je er bij zijn dan? Heb je geen vertrouwen in hun kunnen? En zo nee, wat kun je er dan aan doen?
Je moet maar zo denken dat als die vreemden straks weg zijn, je weer een mooi opgeknapt huisje hebt.quote:Op maandag 23 augustus 2021 07:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zit nu al te janken joh.
Vreemden in mijn huis
Niet fijn.
Ja, dat zou precies de reden zijn waarom ik weg zou willen zijn. Dan hoef ik het niet te zien en wat niet weet, wat niet deert. Toen wij onze badkamer lieten verbouwen ben ik met de kinderen een weekje naar een vakantiepark gegaan.quote:Op maandag 23 augustus 2021 07:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zit nu al te janken joh.
Vreemden in mijn huis
Niet fijn.
Och, wat triest.quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:34 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen, ik ben hier al een tijdje niet geweest... Maar wil jullie toch even laten weten dat mijn vader gisterenavond, in ons bijzijn, is overleden. ✨
Sterkte Diaan, met het verlies.quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:34 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen, ik ben hier al een tijdje niet geweest... Maar wil jullie toch even laten weten dat mijn vader gisterenavond, in ons bijzijn, is overleden. ✨
Het is ook beter zo. Daar is iedereen het ook wel over eens. Zeker ook voor Diaan haar moeder.quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Sterkte Diaan, met het verlies.
Maar misschien is dit wel beter zo. Ook voor je moeder.
Dat geloof ik. Jij ook sterkte, peaceman.quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is ook beter zo. Daar is iedereen het ook wel over eens. Zeker ook voor Diaan haar moeder.
Desalniettemin zal hij gemist worden nu hij echt, definitief, weg is.
Gecondoleerd en heel veel sterkte!quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:34 schreef Diaan73 het volgende:
Het is redelijk rustig naast me, ik denk dat de Griekse Gasten op pad zijn, anders hoor ik ze wel schreeuwen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, het bezoek van de buren vertrekt, rust in de tuin, kan ik eindelijke eens een uurtje buiten lezen. Hoe is het met de rust in jouw tuin just me?
Gecondoleerd en veel sterkte gewenst.quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:34 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een verdrietig nieuws, Diaan. Gecondoleerd en veel sterkte voor julliequote:Op maandag 23 augustus 2021 08:34 schreef Diaan73 het volgende:
Leukquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:13 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien @:DJ11 nog wel eens de dinsdagavond voor zijn rekening neemt, doe ik dat vanavond vanaf 20.00 uur.
We duiken de krochten van de vaak vergeten muziek dan weer in…
Dat is zeker zoquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Sterkte Diaan, met het verlies.
Maar misschien is dit wel beter zo. Ook voor je moeder.
quote:
Ik probeer er weer in te komen, maar zoals het onze directie betaamt is er weer geen kut geregeld.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:07 schreef just me het volgende:
[..]hoe bevalt het om weer aan het werk te zijn ?
dat is wederom lulligquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik probeer er weer in te komen, maar zoals het onze directie betaamt is er weer geen kut geregeld.
Maar alles staat in de startblokken, dus met een beetje daadkracht kunnen we op de knop drukken.quote:
en dat maandag gaan gebeuren ?quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar alles staat in de startblokken, dus met een beetje daadkracht kunnen we op de knop drukken.
Normaal doen we dat voor de vakantie al.quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Normaal doen we dat voor de vakantie al.
Maar nog geen letter van de directie over lokaalbezetting etc..
De herkansers hebben we wel al ingedeeld, dus die kunnen in ieder geval volgende maand.
En ik ben ook al de hele dag bugs uit ons nieuwe programma aan het vissen.
bij mij aan de bovenkant van mijn handen, ik mocht het niet meer van mijn moederquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh au, herinneringen aan mijn pijnlijke polsen, ik had ze helemaal met sjaals ingepakt
quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh au, herinneringen aan mijn pijnlijke polsen, ik had ze helemaal met sjaals ingepakt
Ze waren uitermate geschikt om mijn vader te ergerenquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Je kon inderdaad iemand lelijk verwonden met die dingen.
En jezelf het meeste....
Op mijn vraag in MEN AKQ afgelopen weekend wist niemand te raden dat ik een Leslie Box zocht als antwoord...quote:
bij mij nu pasquote:
ik denk dat ze er wat extra's bijgegooid hebbenquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat hier de nodige paddenstoelensoep bij genuttigd is...
Lesliebox is toch niet zo ingewikkeld?quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op mijn vraag in MEN AKQ afgelopen weekend wist niemand te raden dat ik een Leslie Box zocht als antwoord...
Zeg maar wat ik vergeten heb als hint: MEN / [AKQ] #3345 San Marcoquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lesliebox is toch niet zo ingewikkeld?
Wat mij betreft niets. Goede duidelijke hints.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg maar wat ik vergeten heb als hint: MEN / [AKQ] #3345 San Marco
Gelukkig...quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat mij betreft niets. Goede duidelijke hints.
quote:De vervolgvraag![]()
het hoesje is ook iets om lang naar te kijken, zoveel te zienquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Dit zit muzikaal echt heel erg goed in elkaar, ondanks de idiote teksten en het thema...
Oops, weer wat geleerdquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een Duitse herder, daarom misschien dat England Shit...
Ik vind dit zeer geslaagd...quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:04 schreef Symphonic het volgende:
Drijfzand, ik kan er niks mee….
Donna Summer daarentegen![]()
Ik ben een keer in het midden een tunnel uitgereden.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:13 schreef just me het volgende:
Het is dan ook lastig rijden rond Parijs, ik begrijp wel dat ze de weg kwijt is
quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Op mijn desk staat nu het weerstation met dit poppetje en dat deed me aan de volgende plast denken...
[ afbeelding ]
Ben benieuwdquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:31 schreef MadMaster het volgende:
En de volgende is nu al legendarisch...
Jan Rot's eerste hitje.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:35 schreef just me het volgende:
Ik heb deze nog nooit gehoord maar dat ligt ongetwijfeld aan mij.
Schapen tellen en terugtellen als ik niet kan slapen ken ik dan weer wel
oh ja, dat is hem!quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jan Rot's eerste hitje.
Binnenkort gaat hij dood...
Alles voor de luistercijfers...quote:
Draai dan ook maar. Of als je fouter wilt gaan Blue Systemquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles voor de luistercijfers...![]()
Ik hoor hier nu ineens wel een hoog Modern Talking gehalte in overigens...
Best welquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles voor de luistercijfers...![]()
Ik hoor hier nu ineens wel een hoog Modern Talking gehalte in overigens...
Noem ze allemaal maar op, allemaal gelijk...quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Best wel![]()
you can win if you want
Gek genoeg heb ik volgens mij alleen maar 1 single van ze in de kast staanquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noem ze allemaal maar op, allemaal gelijk...
Dat is genoeg, je hoeft er alleen maar een ander tekst bij te zingen...quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik volgens mij alleen maar 1 single van ze in de kast staan
Deze was ik echt vergeten, goed gedaanquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Dat het maar duidelijk is wat het is:
[ afbeelding ]
Met een diepe buiging, net zoals een lakeiquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga DDM zo op haar wenken bedienen...
quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:43 schreef just me het volgende:
[..]
Met een diepe buiging, net zoals een lakei
Ik ben helemaal verslaafd aan Downton Abbeyquote:
Heerlijk he? We hebben inmiddels alle series gezienquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben helemaal verslaafd aan Downton Abbey
quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heerlijk he? We hebben inmiddels alle series gezien
Elke dag die haren kammen natuurlijk....quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En daar had ik dan posters van op mijn schuine plafond hangen
#metooquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben helemaal verslaafd aan Downton Abbey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |