SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ach, detail. Winst is winst.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:09 schreef MadMaster het volgende:
Je kan er een Songfestival mee winnen.
Moet je wel de prijs delen…
quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Yep, dat was toch wel bekend bij je??
Nou dat is precies wat ik bedoel. In Nederlandse ogen, gevoed door Nederlandse media, is Engels dé wereldtaal. En de Nederlandse media zijn gefixeerd op de VS en VK, dat is een keuze! De rest van Europa ziet dat totaal anders, Nederland zou zich juist weer meer moeten richten op meertaligheid, ipv alleen Engels... Binnen de EU hebben we alleen Ierland nog dat hoofdzakelijk Engels spreekt. In Midden-Europa en ook Oost-Europa spreken veel mensen Duits. In Afrika en Frankrijk spreekt men Frans. In Spanje en Zuid-Amerika Spaans en Portugees. In Nederland doen we altijd net alsof het buitenland alleen bestaat uit New York, dat is dom en kortzichtig. Onze afzetmarkt ligt in Europa.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Wie zegt dat er een beperkt aanbod is op de radio? Er is een enorm aanbod, veel meer dan vroeger. Maar dan moet je radio ruim definiëren ook. Mijn kinderen krijgen echt enorm veel mee aan muziek, ik verbaas me er echt over wat ze allemaal kennen en leren kennen, maar zij hebben ook hoogstwaarschijnlijk minder met Duitstalig en Franstalig. Daar doe je niks aan. Engels kunnen ze verstaan en meezingen, net als Nederlands. Het feit is nu eenmaal dat Engels een wereldtaal is. Meer moet je er denk ik echt niet van maken.
En daarbij.... het jaar daarna was het wel in Nederland te doen.quote:
Zullen we het weer over de muziek hier hebben?quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou dat is precies wat ik bedoel. In Nederlandse ogen, gevoed door Nederlandse media, is Engels dé wereldtaal. En de Nederlandse media zijn gefixeerd op de VS en VK, dat is een keuze! De rest van Europa ziet dat totaal anders, Nederland zou zich juist weer meer moeten richten op meertaligheid, ipv alleen Engels... Binnen de EU hebben we alleen Ierland nog dat hoofdzakelijk Engels spreekt. In Midden-Europa en ook Oost-Europa spreken veel mensen Duits. In Afrika en Frankrijk spreekt men Frans. In Spanje en Zuid-Amerika Spaans en Portugees. In Nederland doen we altijd net alsof het buitenland alleen bestaat uit New York, dat is dom en kortzichtig. Onze afzetmarkt ligt in Europa.
Ik ben iig niet verhuisd de laatste tijd, en als ik dat al doe is dat wel binnen EHVquote:
Deze discussie gaat me te ver hoor. Ik ben het niet met je eens. In bijna de hele wereld spreekt en verstaat men Engels. Dat is de definitie van een wereldtaal. Spaans is ook een wereldtaal.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou dat is precies wat ik bedoel. In Nederlandse ogen, gevoed door Nederlandse media, is Engels dé wereldtaal. En de Nederlandse media zijn gefixeerd op de VS en VK, dat is een keuze! De rest van Europa ziet dat totaal anders, Nederland zou zich juist weer meer moeten richten op meertaligheid, ipv alleen Engels... Binnen de EU hebben we alleen Ierland nog dat hoofdzakelijk Engels spreekt. In Midden-Europa en ook Oost-Europa spreken veel mensen Duits. In Afrika en Frankrijk spreekt men Frans. In Spanje en Zuid-Amerika Spaans en Portugees. In Nederland doen we altijd net alsof het buitenland alleen bestaat uit New York, dat is dom en kortzichtig. Onze afzetmarkt ligt in Europa.
Welterusten, rustig aan…quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:16 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga achter de computer vandaan; de nek speelt een beetje op. Ik plof nog even op de bank.
Melting, bedankt voor de fijne muziekjes.
Fijne voortzetting, voor straks welterusten.
Welterusten alvast.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:16 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga achter de computer vandaan; de nek speelt een beetje op. Ik plof nog even op de bank.
Welterusten DJ11. Geniet van je vakantie en nog bedankt voor je show.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:16 schreef DJ11 het volgende:
Je hebt gelijkquote:Op zondag 22 augustus 2021 00:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zullen we het weer over de muziek hier hebben?
Dat red ik dan nog wel…quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:20 schreef Melting het volgende:
Ik heb nog 4 nummers klaar staan.![]()
Daarna zit het er weer op.
We hoeven het ook niet eens te zijn, ik ben het wel met je eens dat dit niks met muziek te maken heeftquote:Op zondag 22 augustus 2021 00:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze discussie gaat me te ver hoor. Ik ben het niet met je eens. In bijna de hele wereld spreekt en verstaat men Engels. Dat is de definitie van een wereldtaal. Spaans is ook een wereldtaal.
Op mijn werk heb ik Griekse, Portugese, Russische, Indische en Nederlandse collega's (en dan vergeet ik vast nog wel wat nationaliteiten). We spreken Engels onderling. Maar dit heeft voor mij niks meer met muziek te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |