ik zal de linkjes even opzoekenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:55 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Tnx voor de tip! Ik heb wel een Discovery+ abbo, maar kan hem niet vinden. Bedoel je met feed een videostream (tv zender)?
Hypercar en lmp2quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:02 schreef M90 het volgende:
[..]
Hypercar en lmp2
https://www.discoveryplus(...)r-van-le-mans-111669
GTE Pro + 1ste deel van GTE am
https://www.discoveryplus(...)r-van-le-mans-111666
GTE am resterend
https://www.discoveryplus(...)r-van-le-mans-111668
Bedtijdquote:
heeft eindelijk de inhaalactie geplaatstquote:Op zondag 22 augustus 2021 00:39 schreef Sinister-D- het volgende:
Als dat maar goed gaat met van Eerd...
de verwachte onbetrouwbaarheid van de Toyota's heb ik nog niets van gezien...De Alpine #36, en zelfs lmp2, werd daardoor een kans toegezegd. maar tot nu is nog geen vuiltje aan de lucht voor Toyota. Maar het is nog dik 15 uur.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:50 schreef H_T het volgende:
Voor wat spanning zou het wel leuk zijn als een Toyota weer eens tegen wat pech aanloopt
verkeerde Jumbo verkocht?quote:
Alsof hij ongelijk heeft.quote:Op zondag 22 augustus 2021 01:53 schreef Sinister-D- het volgende:
''Ik denk dat de koppeling het heeft begeven. En anders is het misschien een ander probleem.'' Bedankt Indy [ afbeelding ]
Idd en Robin Frijns is ook heel goed bezig.quote:Op zondag 22 augustus 2021 01:32 schreef Peterselieman het volgende:
Nyck zet ook wel een lekkere stint neer zo
Indy Dontje heeft wel een punt. Ben benieuwd wat Indy Dontje nog meer te zeggen heeft.quote:Op zondag 22 augustus 2021 01:53 schreef Sinister-D- het volgende:
''Ik denk dat de koppeling het heeft begeven. En anders is het misschien een ander probleem.'' Bedankt Indy [ afbeelding ]
Zijn er nog flinke klappers geweest of andere vormen van pech?quote:Op zondag 22 augustus 2021 07:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Môgge![]()
Tis kalm geweest in de nacht zo te zien.
Niet echt. De #7 stond heel even stil, maar kon weer door. Jan Magnussen werd van de baan getikt door Roman Rusinov (in Nyck de Vries z'n auto) en liep ook daarna nog schade op, maar daar bleef het wel zo'n beetje bij volgens mij.quote:Op zondag 22 augustus 2021 08:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Zijn er nog flinke klappers geweest of andere vormen van pech?
Was een vreemd moment ja. Rechtdoor schieten en stilzettenquote:Op zondag 22 augustus 2021 08:31 schreef heywoodu het volgende:
Oei, Dries Vanthoor met de #72 het grind in en uit de auto.
Eindelijk eens die dominantie doorbroken.quote:Op zondag 22 augustus 2021 09:05 schreef M90 het volgende:
wat problemen voor de Toyota #8 dus waardoor ze al een aantal kortere stints doen dan normaal
feitje: Toyota won de afgelopen jaren Le Mans altijd met de #8
het kan nog fout gaan vlak voor het eindequote:Op zondag 22 augustus 2021 09:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eindelijk eens die dominantie doorbroken.
Alsof Toyota dat ooit laat gebeuren.quote:Op zondag 22 augustus 2021 09:21 schreef M90 het volgende:
[..]
het kan nog fout gaan vlak voor het einde
quote:Op zondag 22 augustus 2021 09:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof Toyota dat ooit laat gebeuren.
waarover nu weer?quote:Op zondag 22 augustus 2021 09:28 schreef heywoodu het volgende:
Frits is WOEST
Alweer en/of nog steeds.
Dat alles wat fout ging de schuld is van anderen.quote:
CEO eigen. Die doen namelijk niks fout.quote:Op zondag 22 augustus 2021 09:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat alles wat fout ging de schuld is van anderen.
Ach, hij doet het natuurlijk verder ook gewoon prima voor iemand die helemaal geen professioneel coureur is/was. Buiten dat hij er keihard voor werkt, ook CEO eigen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 09:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
CEO eigen. Die doen namelijk niks fout.
is hij er alweer vanaf gegaan of nog van gisterenavondquote:Op zondag 22 augustus 2021 09:28 schreef heywoodu het volgende:
Frits is WOEST
Alweer en/of nog steeds.
Beiden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 09:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
is hij er alweer vanaf gegaan of nog van gisterenavond
Sam Bird in de AFcorsa ook blijkbaar...quote:
Dat bodywork kan best opgeknapt worden met wat ducttapequote:Op zondag 22 augustus 2021 09:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is niet optimaal voor de auto lijkt me
En terug rollend...quote:Op zondag 22 augustus 2021 09:52 schreef Nattekat het volgende:
Nu rolt ie niet meer en kan ie harder
Wel aan de zijkant, dat scheeltquote:Op zondag 22 augustus 2021 09:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Hier gaan meerdere plofbandjes van komen. Die heeft flink wat bodywork op de baan gelaten het en der.
Door de pitentry wat korter te maken?quote:Op zondag 22 augustus 2021 09:58 schreef heywoodu het volgende:
De Vries z'n teamgenoten vernaggelen de hele race voor hem
Die Colapinto maakt wel meerdere, al zijn het kleine, fouten. Maar ja, 18 jarige rookie, wat verwacht je dan ook.quote:Op zondag 22 augustus 2021 09:58 schreef heywoodu het volgende:
Niet alleen voor hemquote:Op zondag 22 augustus 2021 09:58 schreef heywoodu het volgende:
Hoop dat ze dat bij mij ook zo snel doenquote:Op zondag 22 augustus 2021 10:33 schreef heywoodu het volgende:
De leidende #51 Ferrari achteruit de garage in, remwissel vermoedelijk.
dat inlopen lukt wel nu Ledogar achter het stuur zit. Die is nog niet snel genoegquote:
Boos op die Ferrari die zijn neus eraf reed, toen Frits uit de spits kwam. Jammer dat er geen duidelijke beelden van zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2021 09:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
is hij er alweer vanaf gegaan of nog van gisterenavond
quote:Op zondag 22 augustus 2021 10:53 schreef franklop het volgende:
Het herhalingsgeluid maakt hetzelfde geluid als de babyfoon als deze geen verbinding heeft. Al 4 keer dat ding aan en uit gezet
Het herhalingsgeluid maakt hetzelfde geluid als de babyfoon als deze geen verbinding heeft. Al 4 keer dat ding aan en uit gezet
Ja als je hem steeds aan en weer uit zet blijf je bezig natuurlijk.quote:Op zondag 22 augustus 2021 10:53 schreef franklop het volgende:
Eens. Toyota is ook nauwelijks in beeld geweest, zegt genoeg.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:15 schreef Nattekat het volgende:
Echt, er is meer concurrentie nodig aan kop.
de magare jaren zijn bijna voorbijquote:Op zondag 22 augustus 2021 11:15 schreef Nattekat het volgende:
Echt, er is meer concurrentie nodig aan kop.
Dan is er misschien weer een beetje motivatie om slaap op te offerenquote:
Hij kan opnieuw beginnen. verloor heel veel in sector 1 bij FCY.quote:
FCY gaat overal tegelijk in dus het verschil zal straks netto hetzelfde moeten zijn (alleen reed hij toevallig in s1 toen FCY in ging)quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij kan opnieuw beginnen. verloor heel veel in sector 1 bij FCY.
Pech met het moment denk ik?
Als jij met 300 naar 80 en daarna weer van 80 naar 300 moet ben je meer tijd kwijt dan wanneer je van 100 naar 80 moet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:35 schreef M90 het volgende:
[..]
FCY gaat overal tegelijk in dus het verschil zal straks netto hetzelfde moeten zijn (alleen reed hij toevallig in s1 toen FCY in ging)
De eerste sector is just de perfecte plek om een FCY aan te vangen. In een ideale wereld wordt ie dan ook nog opgeheven in één van de chicanes van S2.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij kan opnieuw beginnen. verloor heel veel in sector 1 bij FCY.
Pech met het moment denk ik?
O wacht, het hangt er natuurlijk vanaf hoe ver je al in die sector bent als geel komt. In de laatste sector is het weer andersom. Toch 2 seconden verloren.
Dat klopt maar zo zwart/wit is het niet qua snelheden. Uiteindelijk gaat dat hooguit een paar seconden verschil maken (en niet die 12 seconden die Nicky langzamer had in sector 1)quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als jij met 300 naar 80 en daarna weer van 80 naar 300 moet ben je meer tijd kwijt dan wanneer je van 100 naar 80 moet.
Mag ik hieruit concluderen dat die LT heel leuk is maar dat ze van de gaps een potje maken? Die staat nu al een tijd op 19,5 bij Nicky. Jij zegt 37 sec. Ik zit dus op volledig verkeerde gegevens te letten.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:42 schreef M90 het volgende:
[..]
Dat klopt maar zo zwart/wit is het niet qua snelheden. Uiteindelijk gaat dat hooguit een paar seconden verschil maken (en niet die 12 seconden die Nicky langzamer had in sector 1)
Gat is nu 37 seconden dus hier is zeker geen tijd verloren
Bij mij staat het gat op 38-39 seconden zowel op de timing feed vanuit race control als de live timing op de le mans site (https://live.24h-lemans.com/en/live), al heb ik een aantal keren gezien dat het 'flipte' of langzaam werd bijgewerktquote:Op zondag 22 augustus 2021 11:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mag ik hieruit concluderen dat die LT heel leuk is maar dat ze van de gaps een potje maken? Die staat nu al een tijd op 19,5 bij Nicky. Jij zegt 37 sec. Ik zit dus op volledig verkeerde gegevens te letten.
huhquote:Op zondag 22 augustus 2021 11:48 schreef Zorro het volgende:
Wacht even, in de overall stand staat de gap van Nicky op 39,3 maar als ik klik op de lijst met alleen de GTE Pro is het ineens 19.5 ???
Ze maken er dus inderdaad een potje van of ik kijk ergens finaal overheen.
Dat bedoel ik. Ik was al bang dat het aan mij lagquote:Op zondag 22 augustus 2021 11:49 schreef M90 het volgende:
[..]
huhik zie het ook
de gaps voor alle klasses kloppen dus niet als je specifiek op klasse filtert.
Hypercar en lmp2quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:17 schreef Nattekat het volgende:
Heeft er iemand een D+ stream van de LT link voor mij? Geen zin om weer alles langs te moeten gaan om de goede te vinden
Waarom nou weer verschillendequote:Op zondag 22 augustus 2021 12:23 schreef M90 het volgende:
[..]
Hypercar en lmp2
https://www.discoveryplus(...)r-van-le-mans-111669
GTE Pro + 1ste deel van GTE am
https://www.discoveryplus(...)r-van-le-mans-111666
GTE am resterend
https://www.discoveryplus(...)r-van-le-mans-111668
Idd bij Ford maar sinds die weg zijn niet meer op ytquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom nou weer verschillende
Vorige jaren was er telkens zo'n yt stream waar er gewisseld werd
quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet er toch nog een beetje spanning in houden.
Jammer dat het verschil driekwart ronde is.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:32 schreef Peterselieman het volgende:
RTN loopt langzaam maar zeker in op de #70
Wat is er in 2001 gebeurd dat we daar na 21 uur in een langzaam jaar al voorbij gaan?quote:
Veiligheid is het 1e dat bij me opkomt. Eerder/langere safety cars/slow zones etc?quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is er in 2001 gebeurd dat we daar na 21 uur in een langzaam jaar al voorbij gaan?
was dat niet een jaar met heel veel regen?quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is er in 2001 gebeurd dat we daar na 21 uur in een langzaam jaar al voorbij gaan?
Daar hebben we dit jaar ook niet bepaald een gebrek aan. Daarnaast ook langzamera auto's en regen in de eerste fase van de race.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Veiligheid is het 1e dat bij me opkomt. Eerder safety cars/slow zones etc.
Die auto's hebben wel remproblemenquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:57 schreef M90 het volgende:
[..]
was dat niet een jaar met heel veel regen?
Toyota #7 schijnt wat issues te hebben volgens Lopez al wilde hij er niet verder op ingaan
gaat met grote happen nu 5/6 seconden per rondequote:
Mja, dan nog steeds een ronde daarbovenop. You don't win silver...quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:27 schreef M90 het volgende:
[..]
gaat met grote happen nu 5/6 seconden per ronde
Catsburg ook net het stuur over gegeven. Hopen op nog wat spanning
ja p1 in pro/am is onhaalbaar, p2 met ongeveer 2/3e lap achterstand kan nogquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, dan nog steeds een ronde daarbovenop. You don't win silver...
https://live.24h-lemans.com/en/livequote:Op zondag 22 augustus 2021 13:31 schreef Nattekat het volgende:
Bestaat er ook nog een LT scherm waar alles door elkaar staat?
Volgens mij zit daar nog een pitstop aan te komen, maar als ie een stop minder dan het team van Frijns weet te doen, dan wint Kubica ja.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:36 schreef Faraday01 het volgende:
Ligt de lmp2 met kubica nu aan kop? Lijkt er dan op dat hij een vette winst binnen gaat halen.
Daar is de pitstop al, lagen een kleine minuut voor.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij zit daar nog een pitstop aan te komen, maar als ie een stop minder dan het team van Frijns weet te doen, dan wint Kubica ja.
En hij gaat naar binnenquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:43 schreef Peterselieman het volgende:
Giedo moet nog 2.10 minuten goed maken op zijn voorligger. Loopt stevig in
tot nu toe valt het tegen, gat wordt kleiner (goed voor de spanningquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:40 schreef Nattekat het volgende:
Frijns kan nu wel dik uitlopen als ik kijk wie er ingestapt is.
De #70 lekt olie, dus ik denk dat Giedo wel verder in kan lopenquote:
Zou ook kunnen dat ze daar door hebben dat ze P1 kunnen vergeten als ze niet nog een pitstop kunnen uitsparen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:48 schreef M90 het volgende:
[..]
tot nu toe valt het tegen, gat wordt kleiner (goed voor de spanning)
is ook zo, in elk geval nog iets van spanning voor de kopquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou ook kunnen dat ze daar door hebben dat ze P1 kunnen vergeten als ze niet nog een pitstop kunnen uitsparen.
hij lag voor hequote:Op zondag 22 augustus 2021 14:19 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat heeft Robin snel dicht gereden
Robin heeft een stop gemaakt daarnet, Ye kwam daardoor voor..quote:
Als die niet aan het sparen is, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:20 schreef M90 het volgende:
#21 weer door na de pitstop, bijna 3 minuten verloren.
Ye voorbij aan Frijns
Klopt, maar voor de stops lag hij voor (toen hij in de auto kwam een seconde of 16, Ye bleef daarna inlopen). Toen Frijns naar binnen ging zat Ye er een seconde of 5 achter, nu dus ervoorquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Robin heeft een stop gemaakt daarnet...
Ik zit gewoon te kijkenquote:
En plek 1 automatisch ook.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:33 schreef Peterselieman het volgende:
Jota voert de druk om plek 2 in de LMP2 flink op
Vooral de hypercar is totaal geen competitiequote:Op zondag 22 augustus 2021 14:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het ook wel een bijzonder magere editie.
klopt. Eigenlijk is er de afgelopen uren niets gebeurdquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het idee dat de situatie tijdens mijn slaap amper is veranderd zelfs.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Eigenlijk is er de afgelopen uren niets gebeurd
Tussen 16:15 en 23:00 was het toch wel vermakelijk (vooral door de korte regenbuitjes..)quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:37 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk wel zoals verwacht en net als de afgelopen jaren in lmp1. Groot fabrieksteam tegen een privateer, en dan Alpine met een oude LMP1quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vooral de hypercar is totaal geen competitie
Tja, zijn ook niet echt gelijkwaardig. Alpine is niet eens een lmh.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vooral de hypercar is totaal geen competitie
Dat deden ze bij de OS ook constant. D+ promoten enzoquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:50 schreef Burner82 het volgende:
Eurosport gaat serieus het laatste uur niet uitzenden?
?quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:50 schreef Burner82 het volgende:
Eurosport gaat serieus het laatste uur niet uitzenden?
Laatste uur is dan ook nog niet begonnenquote:
Ik heb de vuelta op ES1.quote:
Laatste uur is dan ook nog niet begonnenquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:54 schreef Sinister-D- het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 22 augustus 2021 14:52 schreef heywoodu het volgende:
Eurosport is gewoon live op TV.
Ja, en Le Mans op ES2. Dus gewoon op TVquote:
Nee, ES2 is niet standaard (bij Ziggo iig...)quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, en Le Mans op ES2. Dus gewoon op TV
Hele normale keuze eigenlijk.
Ik heb hier geen ES2 hoor. En wat boeit één van de 20 dagen fietsen, waar het eerste stuk niet belangrijk is, nou weer.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, dat is natuurlijk jammer, maar dat is niet echt een fout van Eurosport natuurlijk. Die zenden het gewoon uit.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, ES2 is niet standaard (bij Ziggo iig...)
Rare keuze, de complete race op ES1 en dan het laatste uur switchen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze kunnen de finale van een eenmalig jaarlijks evenement natuurlijk ook gewoon voor een nietszeggend fietstochtje laten gaan waarvan je de finale gewoon makkelijk nog live kan uitzenden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, dat is natuurlijk jammer, maar dat is niet echt een fout van Eurosport natuurlijk. Die zenden het gewoon uit.
Zucht, dit eeuwig terugkerende gezeik weer. Altijd hetzelfde ook he, tennis en wielrennen in de clinch: beiden boos omdat hun dingetje niet op ES1 is. Wielrennen en motoren in de clinch: beiden boos omdat hun dingetje niet op ES1 is. Motoren en tennis in de clinch: beiden boos omdat hun dingetje niet op ES1 is.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hier geen ES2 hoor. En wat boeit één van de 20 dagen fietsen, waar het eerste stuk niet belangrijk is, nou weer.
Daar hebben we Nelson Valkenburg, dus dat is sowieso prima.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rare keuze, de complete race op ES1 en dan het laatste uur switchen.
Nu zit ik met RTL7.
Nou ja, kijk, als mensen met zulke taal komen weet je al dat de discussie klaar is, want dan praat je met mensen waar gewoon niet mee te praten is.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze kunnen de finale van een eenmalig jaarlijks evenement natuurlijk ook gewoon voor een nietszeggend fietstochtje laten gaan waarvan je de finale gewoon makkelijk nog live kan uitzenden.
Ik ben gehecht aan de dad jokes.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar hebben we Nelson Valkenburg, dus dat is sowieso prima.
Wat is er mis met RTL7?quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rare keuze, de complete race op ES1 en dan het laatste uur switchen.
Nu zit ik met RTL7.
Er is objectief gewoon geen enkele goede reden om het laatste uur van deze race niet uit te zenden ten favoure van het minst interessante deel van één van de 20 etappes van een fietstocht.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zucht, dit eeuwig terugkerende gezeik weer. Altijd hetzelfde ook he, tennis en wielrennen in de clinch: beiden boos omdat hun dingetje niet op ES1 is. Wielrennen en motoren in de clinch: beiden boos omdat hun dingetje niet op ES1 is. Motoren en tennis in de clinch: beiden boos omdat hun dingetje niet op ES1 is.
In de breedte genomen wisselen ze dat soort dingen gewoon prima af. De ene keer de één, de andere keer de ander, en de rest dan op ES2 en de Player/D+. Met name dat laatste wel of niet hebben ligt natuurlijk gewoon aan jezelf, en als je het niet hebt (wat prima is), maak je dus zelf ook de bewuste keuze om niet alles te kunnen zien.
Vuelta moet nog 71 km, LeMans nog 1 uur (na de 23 die ze wel al uitgezonden hebben). Dus het is wel een beetje apart, want na dit uur is het nog wel 30+ km vuelta over.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zucht, dit eeuwig terugkerende gezeik weer. Altijd hetzelfde ook he, tennis en wielrennen in de clinch: beiden boos omdat hun dingetje niet op ES1 is. Wielrennen en motoren in de clinch: beiden boos omdat hun dingetje niet op ES1 is. Motoren en tennis in de clinch: beiden boos omdat hun dingetje niet op ES1 is.
In de breedte genomen wisselen ze dat soort dingen gewoon prima af. De ene keer de één, de andere keer de ander, en de rest dan op ES2 en de Player/D+. Met name dat laatste wel of niet hebben ligt natuurlijk gewoon aan jezelf, en als je het niet hebt (wat prima is), maak je dus zelf ook de bewuste keuze om niet alles te kunnen zien.
Maar de Vuelta is ook al gewoon volle bak bezig met een etappe waar je logischerwijze op dit moment al van alles kunt verwachten. Het is geen 200 kilometer lange sprintetappe waar inderdaad de eerste vier uur weinig te zien valt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vuelta moet nog 71 km, LeMans nog 1 uur (na de 23 die ze wel al uitgezonden hebben). Dus het is wel een beetje apart, want na dit uur is het nog wel 30+ km vuelta over.
Objectief weinig, maar na zo ongeveer de hele race op ES te hebben gekeken ben ik aan de commentatoren daar gewend.quote:
Barney.gifquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, kijk, als mensen met zulke taal komen weet je al dat de discussie klaar is, want dan praat je met mensen waar gewoon niet mee te praten is.
Vanaf het moment dat je mag verwachten dat het interessant kan gaan worden, eigenlijk. Daarom is het inmiddels ook livequote:Op zondag 22 augustus 2021 15:03 schreef Nattekat het volgende:
De organisatie van de Vuelta vindt hun eigen etappe niet eens belangrijk genoeg om het begin van uit te zenden
Van Dam kun je niet aan wennen. En het gemis van Nelson op ES1 is ook een minnetje.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Objectief weinig, maar na zo ongeveer de hele race op ES te hebben gekeken ben ik aan de commentatoren daar gewend.
Engels commentaar uiteraard.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Van Dam kun je niet aan wennen. En het gemis van Nelson op ES1 is ook een minnetje.
En dan kan je best een uurtje van iets wat je ook morgen en overmorgen en overovermorgen en de dag daarna nog kan volgen opofferen voor een jaarlijks evenement. Maar dat is vast te logisch gedacht.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat je mag verwachten dat het interessant kan gaan worden, eigenlijk. Daarom is het inmiddels ook live
Maar inderdaad, jammer dat je nu niet op het hoofdkanaal kan zien of Toyota of Toyota gaat winnen, of WRT of WRT!
Dat kan met KPN sowieso niet, dus dan moet je de Player wel hebben.quote:
Dat weet je dus niet als je de planning maakt voor de uitzendingen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat je mag verwachten dat het interessant kan gaan worden, eigenlijk. Daarom is het inmiddels ook live
Maar inderdaad, jammer dat je nu niet op het hoofdkanaal kan zien of Toyota of Toyota gaat winnen, of WRT of WRT!
Nee, dat is gedacht vanuit het oogpunt van iemand die zich met oogkleppen op het hoofd op één ding richt, en dan kritiek levert op iets waarvan je aan de kritiek zelf al merkt dat 'ie er niks van weet en dat het vooral gebaseerd is op 'maar maar maar dit is stom!'.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan kan je best een uurtje van iets wat je ook morgen en overmorgen en overovermorgen en de dag daarna nog kan volgen opofferen voor een jaarlijks evenement. Maar dat is vast te logisch gedacht.
Ah, okquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Objectief weinig, maar na zo ongeveer de hele race op ES te hebben gekeken ben ik aan de commentatoren daar gewend.
Klopt, daarom moet je wat verdelen. Prima dat ze enorm veel op ES1 uitzenden (waaronder uiteindelijk vrijwel alle belangrijke dingen) en nu nog even wat op ES2.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet als je de planning maakt voor de uitzendingen.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Van Dam kun je niet aan wennen. En het gemis van Nelson op ES1 is ook een minnetje.
Dat mag hoor, ik kijk gewoon lekker mee op TVquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit klaar voor een onverwachte overwinning van Glickenhaus om heywoodu uit te lachen zo
Het is:quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dat is gedacht vanuit het oogpunt van iemand die zich met oogkleppen op het hoofd op één ding richt, en dan kritiek levert op iets waarvan je aan de kritiek zelf al merkt dat 'ie er niks van weet en dat het vooral gebaseerd is op 'maar maar maar dit is stom!'.
Jawel.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kan met KPN sowieso niet, dus dan moet je de Player wel hebben.
Martin Haven zat er dit keer niet, denk ik? Paar keer geluisterd, maar ik hoorde steeds anderen..
Je blijft het zien als 'een klein deel van één van de 20 etappes' (dat je een etappe mist zien we even over het hoofd, je doet het wel consistent gelukkig), als ware alle etappes van start tot finish exact gelijk. Als je het als niks meer dan dat kunt zien, is het al wel klaar eigenlijk.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is:
- Een klein deel van één van de 20 etappes
Of:
- De finale van een éénmalig jaarlijks evenement
Oogkleppen of niet, dat is raar.
Ja dat kon ik ook toen ik nog UPC had, vroegerquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jawel.En bij ziggo kan je wel talen wisselen.
Daarmee wil ik vooral zeggen dat het één van vele etappes is, en dat dat vele malen minder speciaal is dan een eenmalig ietsquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je blijft het zien als 'een klein deel van één van de 20 etappes' (dat je een etappe mist zien we even over het hoofd, je doet het wel consistent gelukkig), als ware alle etappes van start tot finish exact gelijk. Als je het als niks meer dan dat kunt zien, is het al wel klaar eigenlijk.
Eurosport is home of cycling. Dat zeggen ze zelf. Dus vreemd om dan autoracen uit te zenden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is:
- Een klein deel van één van de 20 etappes
Of:
- De finale van een éénmalig jaarlijks evenement
Oogkleppen of niet, dat is raar.
En die gaat p2 nog kwijtraken ookquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:04 schreef Nattekat het volgende:
Maarehh... Frijns heeft nu wel een hele grote achterstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |