Dat kun je wel aan Stinho en jou overlaten, OP'squote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
Complimenten nog voor de OP trouwens Stijn.
De motor van VBL, wat tong80 ook beweert.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat kun je wel aan Stinho en jou overlaten, OP's
Wat beweert die dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:46 schreef Coco het volgende:
[..]
De motor van VBL wat tong80 ook beweert.
mietjequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik voel me een tikkeltje Pfizered
kkn*g*r zoals Perez ooit tegen Nicky Siebert zeiquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
la concha de tu madre zoals Messi ooit tegen Ramos zei
Hij slaat BAR-GET over. Dat heeft Sierd nog gezegd in het commentaar!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht een @:el-stinho tweet te hebben gelezen dat hij vakantie had maar wellicht na deze pot of in de interland break?
Ajax verleden?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:48 schreef Oriente het volgende:
Oh jeetje weer een voetballer in elkaar gezakt, bij Besiktas deze keer
Stinho is inhoudelijk wat sterker, ik volg één van de clubs vaak niet of te weinig om er heel veel zinnigs over te zeggen. Maar bedankt voor het compliment.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja Stinho heeft wat meer kaas gegeten van het Spaanse voetbal inderdaad maar jouw OP's zijn ook prettig om te lezen op hun eigen manierquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stinho is inhoudelijk wat sterker, ik volg één van de clubs vaak niet of te weinig om er heel veel zinnigs over te zeggen. Maar bedankt voor het compliment.
Zou nog beter kunnen, maar ach.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij slaat BAR-GET over. Dat heeft Sierd nog gezegd in het commentaar!
Dit inderdaad. Marcelino-voetbal in zijn puurste vorm deze helft en in plaats daarvan legt Ziggy een verdrietige krans.quote:
Nu maar hopen dat Don de Winter daar niet de clubarts isquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:48 schreef Oriente het volgende:
Oh jeetje weer een voetballer in elkaar gezakt, bij Besiktas deze keer
Nouri zit permanent aan de Copium.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Don de Winter daar niet de clubarts is![]()
Die heeft Nouri invalide gemaakt
Is hier grotendeels toch verspeelde moeite, als ik een OP tik met vooral wat feitelijke info staan er altijd nog een vraag of 5/6 in het topic die je of kunt lezen of op google kunt vinden. Maar zou je serieus wel een toevoeging vinden voor VI qua Spanje artikelen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou nog beter kunnen, maar ach.
Hunnie tegen de amateurs van La-Ligaquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Marcelino-voetbal in zijn puurste vorm deze helft en in plaats daarvan legt Ziggy een verdrietige krans.
Bij VI schreven ze zo af en toe op de vrijdagen nog wel eens een leuk achtergrondartikeltje, maar in die filmpjes van Suley zijn ze toch alleen maar bezig met de top-3 (ho, kuch, 70% Barcelona, 15 procent Real Madrid en Atlético).quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is hier grotendeels toch verspeelde moeite, als ik een OP tik met vooral wat feitelijke info staan er altijd nog een vraag of 5/6 in het topic die je of kunt lezen of op google kunt vinden. Maar zou je serieus wel een toevoeging vinden voor VI qua Spanje artikelen.
Zal wel los lopen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:53 schreef Oriente het volgende:
Geen moment gestopt met ademen o.i.d. overigens en ook gewoon bij bewustzijn zo te lezen. Misschien de hitte.
Komt door het klimaat!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Frequentie van voetballers die in elkaar zakken lijkt wel wat toe te nemen. Barney effect?
Hebben zeker gemist dat het vorig jaar ook razende apenaids wasquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer alleen maar het Barcelona perspectief . De ander speelt goed maar dat ligt natuurlijk alleen aan Barcelona
De vorige keer dat Athletic Club Barça torpedeerde, was het niet Athletic Club dat won maar Barça dat verloor. Super Cup-finale.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer alleen maar het Barcelona perspectief . De ander speelt goed maar dat ligt natuurlijk alleen aan Barcelona
Vind ik wel jammer ja, daarom vind ik de Eredivisie ook altijd leuk om te kijken omdat je vrij veel weet van alle clubs enzo. Maar goed ik snap het vanuit hun punt ook wel, de massa is een monster.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij VI schreven ze zo af en toe op de vrijdagen nog wel eens een leuk achtergrondartikeltje, maar in die filmpjes van Suley zijn ze toch alleen maar bezig met de top-3 (ho, kuch, 70% Barcelona, 15 procent Real Madrid en Atlético).
Eerder onwil om het toe te gevenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben zeker gemist dat het vorig jaar ook razende apenaids was
Maar echt zonder dollen, bijvoorbeeld dat mega artikel dat jij geschreven had laatst op jouw site.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij VI schreven ze zo af en toe op de vrijdagen nog wel eens een leuk achtergrondartikeltje, maar in die filmpjes van Suley zijn ze toch alleen maar bezig met de top-3 (ho, kuch, 70% Barcelona, 15 procent Real Madrid en Atlético).
Hij kan net zo goed een onafhankelijk blad beginnen. El-Stinho magazine. Zou kopen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar echt zonder dollen, bijvoorbeeld dat mega artikel dat jij geschreven had laatst op jouw site.
Stuur zoiets eens op naar de VI redactie, je wordt geheid aangenomen.
Koeman en De Jong onderuit .quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De vorige keer dat Athletic Club Barça torpedeerde, was het niet Athletic Club dat won maar Barça dat verloor. Super Cup-finale.
Zou wel genot zijn als de koppenmakers er een Nederlands gerelateerde kop bijzetten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar echt zonder dollen, bijvoorbeeld dat mega artikel dat jij geschreven had laatst op jouw site.
Ja, Pieter Zwart heeft van Derksen wel goed geleerd dat je moet kijken naar wat de lezer wil. Laten ze wel vaker doorschemeren, verkapt, in filmpjes.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind ik wel jammer ja, daarom vind ik de Eredivisie ook altijd leuk om te kijken omdat je vrij veel weet van alle clubs enzo. Maar goed ik snap het vanuit hun punt ook wel, de massa is een monster.
Heerlijke discussies tussen Scrummie en Maximusquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:58 schreef Oriente het volgende:
En er dan een tv-programma aan vastknopen met @:GGMM als host, @:Coco @:Scrummie @:maxi-mus als tafelgasten en @:El-Stinho als extra gast.
En @:ikweethetookniet in de Hélene rol. Tetten.
Ik ben een Fries hé, ik heb geen fijne stem. @Scrummie zou wel prima in de Hans rol kunnen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:58 schreef Oriente het volgende:
En er dan een tv-programma aan vastknopen met @:GGMM als host, @:Coco @:Scrummie @:maxi-mus als tafelgasten en @:El-Stinho als extra gast.
Je stem kan niet slechter zijn dan die van Chris Woerts.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben een Fries hé, ik heb geen fijne stem. @:scrummie zou wel prima in de Hans rol kunnen.
Alsof Boskamp nou zo bijzonder prettig is om aan te horen. Leuke vent hoor. Maar meh.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben een Fries hé, ik heb geen fijne stem. @:scrummie zou wel prima in de Hans rol kunnen.
Als Scrummie net zo is in het echt als hier zit dat er dik in ja.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Heerlijke discussies tussen Scrummie en Maximus
Ik DM wel eens met mensen in het wereldje, dat je niet denkt dat ze me niet zien.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet nee, maar ik krijg met telefoontjes van het werk wel dagelijks te horen dat ik uit het noorden kom.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Je stem kan niet slechter zijn dan die van Chris Woerts.
@Scrummie woont ook bijna in Duitsland, ik weet niet of zijn accent een echte publiekstrekker is. Aan de andere kant was Eric Hulzenbos ook erg populair.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oef, dan moet het wel vrij erg zijn. Ik kom uit Twente hé, maar ik krijg werkelijk áltijd dezelfde vraag met waar ik vandaan kom want niemand hoort het.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet nee, maar ik krijg met telefoontjes van het werk wel dagelijks te horen dat ik uit het noorden kom.
Mijn Limburgs accent is bijna weg.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet nee, maar ik krijg met telefoontjes van het werk wel dagelijks te horen dat ik uit het noorden kom.
Zeer blij.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar moet je erg blij mee zijn, ik trek dat heel erg slecht.
Als ze niks raars horen, dan vragen ze ook niet waar je vandaan komt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oef, dan moet het wel vrij erg zijn. Ik kom uit Twente hé, maar ik krijg werkelijk áltijd dezelfde vraag met waar ik vandaan kom want niemand hoort het.
Je leert het wel te horen bij vrijwel iedereen, ik ben nu ongeveer 2 jaar telefoonwerk aan het doen en bij 90% van de mensen heb je wel een vrij goed idee waar ze vandaan komen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze niks raars horen, dan vragen ze ook niet waar je vandaan komt.
En jij met je tirades over de politiek.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dries zingen in gele zwembroek![]()
Niet negatief.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe sta jij tegenover een eventuele terugkomst?
Wie tipt John de Mol evenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:09 schreef Coco het volgende:
En jij met je tirades over de politiek.
Ik heb geen spraak gebrek en twee hele pinkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:58 schreef Oriente het volgende:
….
Iedereen die ook maar een klein beetje van het spelletje houdt moet hier negatief tegenover staan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe sta jij tegenover een eventuele terugkomst?
Ter Stegenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
Kan Koeman nog iets van waarde brengen?
Oh bedankt Sierd.
Alleen heb jij geen dikke tieten. Tegenbewijs is uiteraard geheel vrijblijvend mogelijk in mijn DM.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik heb geen spraak gebrek en twee hele pinken
Nee hij mag de bank warm houden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat toch alleen maar voor scheve verhoudingen zorgen in selectie?
Geen DM, geen dikke tieten wel hersensquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:15 schreef Bolasie het volgende:
Alleen heb jij geen dikke tieten. Tegenbewijs is uiteraard geheel vrijblijvend mogelijk in mijn DM.
Maar ze moeten er 1 maken. Of dos. (dat is Spaans voor twee)quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ter StegenDie houdt ze wel tegen
Dat weet je dan goed te verbergen hahaha.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Geen DM, geen dikke tieten wel hersens
Niet gelezen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Geen DM, geen dikke tieten wel hersens
Bassie en Adriaan genotquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar ze moeten er 1 maken. Of dos. (dat is Spaans voor twee)
Nee dat klinkt niet echt aanlokkelijk. Buitenpost is ook aardig uit de richting.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doe je volgende week mee met NK zeismaaien in Buitenpost, @:maxi-mus?
(Las net daarover)
Ik vond die reis door alle EU landen episch.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb die cassettebandjes helemaal grijs gedraaid.
Mensen hebben écht niets te doen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
(Las net daarover)
Wel cool met zo'n zeis zwaaien.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
(Las net daarover)
Ik heb lang niet alles gezien, toen ze hier een keer in de buurt waren en strontvervelend waren bij een miet en griet was ik er he-le-maal klaar mee.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik vond die reis door alle EU landen episch.
En ik moest huilen toen het clubgebouw afbrandde.
Die Bassie haat kinderen ook echt dacht ik.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb lang niet alles gezien, toen ze hier een keer in de buurt waren en strontvervelend waren bij een miet en griet was ik er he-le-maal klaar mee.
Ja die is ook wel eens 'in opspraak' gekomen. Begrijp het ook wel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die Bassie haat kinderen ook echt dacht ik.
De hele tijd van die kleine ettertjes die je neus eraf trekken, dan deel je weleens een opvoedkundig tikje uit.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja die is ook wel eens 'in opspraak' gekomen. Begrijp het ook wel.
Ze hebben geeneens geld meer om Robert Maaskant in te huren, dus ik denk het wel.quote:
Geen accent.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Scrummie woont ook bijna in Duitsland, ik weet niet of zijn accent een echte publiekstrekker is. Aan de andere kant was Eric Hulzenbos ook erg populair.
Braddie kan ook iets soortgelijksquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:20 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Maximus als hij het gras gaat maaien.
Over gras gesproken; ik heb dus een of andere larve in mijn net gelegde grasmatten die het gras naar buiten duwt. FML.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:20 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Maximus als hij het gras gaat maaien.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Over gras gesproken; ik heb dus een of andere larve in mijn net gelegde grasmatten die het gras naar buiten duwt. FML.
@kapiteintjequote:
Kan ik begrijpen. Ik zit ook niet bepaald vooraan als het om Memphis gaat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Er zitten best wat Depay haters op fok.
Dat is geen Nederlander.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:34 schreef -XOR- het volgende:
Sergio Roberto even belangrijk bij die goal trouwens.
Is toch ook een onsympathieke kwast? Die docu van m laatst tijdens het EK maakte duidelijk dat hij zelfs z’n moeder in de ‘kou’ liet staan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen. Ik zit ook niet bepaald vooraan als het om Memphis gaat.
Ik wel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen. Ik zit ook niet bepaald vooraan als het om Memphis gaat.
Het is ook een ontzettende idioot; dat zal niemand ontkennen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Is toch ook een onsympathieke kwast? Die docu van m laatst tijdens het EK maakte duidelijk dat hij zelfs z’n moeder in de ‘kou’ liet staan.
Hij lijkt mij ook gevaarlijk dom.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het is ook een ontzettende idioot; dat zal niemand ontkennen.
Frenkie was bang dat hij Mikky zou afpakken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waarom is Depay niet eerder naar Barcelona gekomen![]()
Ik denk dat Mikky eerder bang moet zijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Frenkie was bang dat hij Mikky zou afpakken.
Promes dom?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij lijkt mij ook gevaarlijk dom.
Nee joh, Memphis is op money. Vertrouw niet op vrouwen, vertrouw alleen op geld. Vrouwen gaan bij je weg, geld niet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Frenkie was bang dat hij Mikky zou afpakken.
Zijn dit rap lyrics van Babel?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee joh, Memphis is op money. Vertrouw niet op vrouwen, vertrouw alleen op geld. Vrouwen gaan bij je weg, geld niet.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij lijkt mij ook gevaarlijk dom.
quote:"Eigenlijk is Memphis een kunstwerk op zich. Twee maanden geleden was ik nog met hem en Quincy Promes in Rotterdam. Quincy zei: 'Memphis heeft zes hersenen! Hij is zo slim!' Dat is echt zo, man. De meeste professionals zijn heel erg goed in één ding, maar Memphis heeft kwaliteiten op heel veel gebieden"
Zo speelde hij de eerste 10 interlandsquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:39 schreef -XOR- het volgende:
Speelde De Jong ook maar eens zo in het Nederlands elftal.
I don't even celebrate my b-dayquote:
dat vliegtuig kun je momenteel in de ruimtes op het veld parkeren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
I don't even celebrate my b-day
We too busy working and money without my b-days
Got a black -, she ain't tryna leave me
Said she got my back but disappeared when I need it
Gelukkig is er Vueltaquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:41 schreef maxi-mus het volgende:
Morgen is wel een vrij teleurstellende dag qua voetbal.
Twente - Ajax als ik nog lig te slapenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:41 schreef maxi-mus het volgende:
Dat vliegtuig wordt momenteel door Kaag gebruikt richting Kabul.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
dat vliegtuig kun je momenteel in de ruimtes op het veld parkeren.
Dat kan nog leuk worden ja.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Twente - Ajax als ik nog lig te slapen
Nuno terug op het oude Molineux; Chelsea dat Arsenal gaat slopen. Leuk man.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:41 schreef maxi-mus het volgende:
De nieuwe Sully komt spoedig uit. Er waren 80 de Jongen op het veld.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:44 schreef El-Stinho het volgende:
Marcelino heeft alles perfect uitgedokterd en dan komt De Jong eroverheen met een onwaarschijnlijk krankzinnig goede wedstrijd.
Hoe is het met Zijek?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nuno terug op het oude Molineux; Chelsea dat Arsenal gaat slopen. Leuk man.
Ik kijk er niet naar uit, maar het is wel volledig gerechtvaardigd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De nieuwe Sully komt spoedig uit. Er waren 80 de Jongen op het veld.
Traint weer met de groep, veel sneller dan verwacht. Zit wellicht zelfs op de bank tegen Arsenal, als alles meezit.quote:
Jawel, zoveel heeft Barcelona ook niet gecreëerd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:48 schreef Coco het volgende:
Vinden jullie dit een terechte uitslag?
Ja.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:48 schreef Coco het volgende:
Airplane! (1980) - IMDbquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Flight (2012) - Reference View - IMDb
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:48 schreef Coco het volgende:
Nee, vanwege wanbeleid zou Barca alles reglementair met 3-0 moeten verliezenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:48 schreef Coco het volgende:
Top Secret! (1984) - IMDbquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
The Naked Gun: From the Files of Police Squad! (1988) - Reference View - IMDb
Er is maar 1 goede Spaanse arbiter.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:52 schreef Szura het volgende:
Driekwart minuut verloren door die rode kaart en de voorbereiding op de vrije trap, fluit ie meteen af als er nog een hervatting van de aanval mogelijk is. Spaanse arbiters zijn echt de grootste debielen van de Europese velden.
Peppie haalde niet voor niets Ruben Dias en liet hem gaan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Die Garcia is ook maar een matige speler eigenlijk
Toch mooi een zin over Athletic gehoordquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:55 schreef El-Stinho het volgende:
VAN HALST GEEFT COMPLIMENTEN AAN ATHLETIC CLUB
17:30, jammerlijk tijdstip.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nuno terug op het oude Molineux; Chelsea dat Arsenal gaat slopen. Leuk man.
Wanneer komt Ansu terug? Ous boeit niet, die is binnen twee weken weer afwezigquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
Bijzonder dat Van Halst er nu pas achter komt dat het aan diepte ontbreekt bij Barça. Fati en Dembele hebben dat als enigen van nature.
Ergens in september als ik het goed gelezen heb.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wanneer komt Ansu terug? Ous boeit niet, die is binnen twee weken weer afwezig
Het lijkt me dat @Coco dan hostquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:58 schreef Oriente het volgende:
Vanzelfsprekend. Het mooie la Real tegen de werken van Doni Iraola bij het mooie Rayo.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je gaat voor Sociedad neem ik aan?
Misschien kunnen ze Ronaldo oppikken, die is een transfer aan het forceren bij Juve.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:38 schreef TLC het volgende:
Is Luuk de Jong al in Barcelona gesignaleerd ??
Dan zal je het toch wel in het krantje van Valentijn kunnen lezenquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:38 schreef TLC het volgende:
Is Luuk de Jong al in Barcelona gesignaleerd ??
Verdiende 1-0 zege voor la Real uiteindelijk. Veel werken van El Mago en Oyarzabal.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Het mooie la Real tegen de werken van Doni Iraola bij het mooie Rayo.
0-0 bij rust, Rayo zeker niet kansloos.
Isco ook in de basis, oh oh oh.quote:
Ik blijf toch wel lachen om shirtnummer 50 voor Bale tegen Milan in de voorbereiding.quote:
Nu zijn ze ook weer lekker bezig.quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:07 schreef El-Stinho het volgende:
Levante is de enige ploeg waar ik nooit vat op krijg. In mei ook dronken worden gespeeld door Barça in de eerste helft en daarna grandioos in de tweede helft.
Hij maakte dit in ieder geval netjes af. Ik gun het hem wel.quote:
Madrid, no brainer.quote:Op maandag 23 augustus 2021 00:02 schreef El-Stinho het volgende:
Volgende week Betis v Real Madrid, dolle boel.
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |