Dat kun je wel aan Stinho en jou overlaten, OP'squote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
Complimenten nog voor de OP trouwens Stijn.
De motor van VBL, wat tong80 ook beweert.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat kun je wel aan Stinho en jou overlaten, OP's
Wat beweert die dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:46 schreef Coco het volgende:
[..]
De motor van VBL wat tong80 ook beweert.
mietjequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik voel me een tikkeltje Pfizered
kkn*g*r zoals Perez ooit tegen Nicky Siebert zeiquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
la concha de tu madre zoals Messi ooit tegen Ramos zei
Hij slaat BAR-GET over. Dat heeft Sierd nog gezegd in het commentaar!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht een @:el-stinho tweet te hebben gelezen dat hij vakantie had maar wellicht na deze pot of in de interland break?
Ajax verleden?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:48 schreef Oriente het volgende:
Oh jeetje weer een voetballer in elkaar gezakt, bij Besiktas deze keer
Stinho is inhoudelijk wat sterker, ik volg één van de clubs vaak niet of te weinig om er heel veel zinnigs over te zeggen. Maar bedankt voor het compliment.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja Stinho heeft wat meer kaas gegeten van het Spaanse voetbal inderdaad maar jouw OP's zijn ook prettig om te lezen op hun eigen manierquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stinho is inhoudelijk wat sterker, ik volg één van de clubs vaak niet of te weinig om er heel veel zinnigs over te zeggen. Maar bedankt voor het compliment.
Zou nog beter kunnen, maar ach.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij slaat BAR-GET over. Dat heeft Sierd nog gezegd in het commentaar!
Dit inderdaad. Marcelino-voetbal in zijn puurste vorm deze helft en in plaats daarvan legt Ziggy een verdrietige krans.quote:
Nu maar hopen dat Don de Winter daar niet de clubarts isquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:48 schreef Oriente het volgende:
Oh jeetje weer een voetballer in elkaar gezakt, bij Besiktas deze keer
Nouri zit permanent aan de Copium.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Don de Winter daar niet de clubarts is![]()
Die heeft Nouri invalide gemaakt
Is hier grotendeels toch verspeelde moeite, als ik een OP tik met vooral wat feitelijke info staan er altijd nog een vraag of 5/6 in het topic die je of kunt lezen of op google kunt vinden. Maar zou je serieus wel een toevoeging vinden voor VI qua Spanje artikelen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou nog beter kunnen, maar ach.
Hunnie tegen de amateurs van La-Ligaquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Marcelino-voetbal in zijn puurste vorm deze helft en in plaats daarvan legt Ziggy een verdrietige krans.
Bij VI schreven ze zo af en toe op de vrijdagen nog wel eens een leuk achtergrondartikeltje, maar in die filmpjes van Suley zijn ze toch alleen maar bezig met de top-3 (ho, kuch, 70% Barcelona, 15 procent Real Madrid en Atlético).quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is hier grotendeels toch verspeelde moeite, als ik een OP tik met vooral wat feitelijke info staan er altijd nog een vraag of 5/6 in het topic die je of kunt lezen of op google kunt vinden. Maar zou je serieus wel een toevoeging vinden voor VI qua Spanje artikelen.
Zal wel los lopen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:53 schreef Oriente het volgende:
Geen moment gestopt met ademen o.i.d. overigens en ook gewoon bij bewustzijn zo te lezen. Misschien de hitte.
Komt door het klimaat!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Frequentie van voetballers die in elkaar zakken lijkt wel wat toe te nemen. Barney effect?
Hebben zeker gemist dat het vorig jaar ook razende apenaids wasquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer alleen maar het Barcelona perspectief . De ander speelt goed maar dat ligt natuurlijk alleen aan Barcelona
De vorige keer dat Athletic Club Barça torpedeerde, was het niet Athletic Club dat won maar Barça dat verloor. Super Cup-finale.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer alleen maar het Barcelona perspectief . De ander speelt goed maar dat ligt natuurlijk alleen aan Barcelona
Vind ik wel jammer ja, daarom vind ik de Eredivisie ook altijd leuk om te kijken omdat je vrij veel weet van alle clubs enzo. Maar goed ik snap het vanuit hun punt ook wel, de massa is een monster.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij VI schreven ze zo af en toe op de vrijdagen nog wel eens een leuk achtergrondartikeltje, maar in die filmpjes van Suley zijn ze toch alleen maar bezig met de top-3 (ho, kuch, 70% Barcelona, 15 procent Real Madrid en Atlético).
Eerder onwil om het toe te gevenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben zeker gemist dat het vorig jaar ook razende apenaids was
Maar echt zonder dollen, bijvoorbeeld dat mega artikel dat jij geschreven had laatst op jouw site.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij VI schreven ze zo af en toe op de vrijdagen nog wel eens een leuk achtergrondartikeltje, maar in die filmpjes van Suley zijn ze toch alleen maar bezig met de top-3 (ho, kuch, 70% Barcelona, 15 procent Real Madrid en Atlético).
Hij kan net zo goed een onafhankelijk blad beginnen. El-Stinho magazine. Zou kopen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar echt zonder dollen, bijvoorbeeld dat mega artikel dat jij geschreven had laatst op jouw site.
Stuur zoiets eens op naar de VI redactie, je wordt geheid aangenomen.
Koeman en De Jong onderuit .quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De vorige keer dat Athletic Club Barça torpedeerde, was het niet Athletic Club dat won maar Barça dat verloor. Super Cup-finale.
Zou wel genot zijn als de koppenmakers er een Nederlands gerelateerde kop bijzetten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar echt zonder dollen, bijvoorbeeld dat mega artikel dat jij geschreven had laatst op jouw site.
Ja, Pieter Zwart heeft van Derksen wel goed geleerd dat je moet kijken naar wat de lezer wil. Laten ze wel vaker doorschemeren, verkapt, in filmpjes.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind ik wel jammer ja, daarom vind ik de Eredivisie ook altijd leuk om te kijken omdat je vrij veel weet van alle clubs enzo. Maar goed ik snap het vanuit hun punt ook wel, de massa is een monster.
Heerlijke discussies tussen Scrummie en Maximusquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:58 schreef Oriente het volgende:
En er dan een tv-programma aan vastknopen met @:GGMM als host, @:Coco @:Scrummie @:maxi-mus als tafelgasten en @:El-Stinho als extra gast.
En @:ikweethetookniet in de Hélene rol. Tetten.
Ik ben een Fries hé, ik heb geen fijne stem. @Scrummie zou wel prima in de Hans rol kunnen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:58 schreef Oriente het volgende:
En er dan een tv-programma aan vastknopen met @:GGMM als host, @:Coco @:Scrummie @:maxi-mus als tafelgasten en @:El-Stinho als extra gast.
En @:ikweethetookniet in de Hélene rol. Tetten.
Je stem kan niet slechter zijn dan die van Chris Woerts.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben een Fries hé, ik heb geen fijne stem. @:scrummie zou wel prima in de Hans rol kunnen.
Alsof Boskamp nou zo bijzonder prettig is om aan te horen. Leuke vent hoor. Maar meh.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben een Fries hé, ik heb geen fijne stem. @:scrummie zou wel prima in de Hans rol kunnen.
Als Scrummie net zo is in het echt als hier zit dat er dik in ja.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Heerlijke discussies tussen Scrummie en Maximus
Ik DM wel eens met mensen in het wereldje, dat je niet denkt dat ze me niet zien.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet nee, maar ik krijg met telefoontjes van het werk wel dagelijks te horen dat ik uit het noorden kom.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Je stem kan niet slechter zijn dan die van Chris Woerts.
@Scrummie woont ook bijna in Duitsland, ik weet niet of zijn accent een echte publiekstrekker is. Aan de andere kant was Eric Hulzenbos ook erg populair.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oef, dan moet het wel vrij erg zijn. Ik kom uit Twente hé, maar ik krijg werkelijk áltijd dezelfde vraag met waar ik vandaan kom want niemand hoort het.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet nee, maar ik krijg met telefoontjes van het werk wel dagelijks te horen dat ik uit het noorden kom.
Mijn Limburgs accent is bijna weg.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet nee, maar ik krijg met telefoontjes van het werk wel dagelijks te horen dat ik uit het noorden kom.
Zeer blij.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar moet je erg blij mee zijn, ik trek dat heel erg slecht.
Als ze niks raars horen, dan vragen ze ook niet waar je vandaan komt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oef, dan moet het wel vrij erg zijn. Ik kom uit Twente hé, maar ik krijg werkelijk áltijd dezelfde vraag met waar ik vandaan kom want niemand hoort het.
Je leert het wel te horen bij vrijwel iedereen, ik ben nu ongeveer 2 jaar telefoonwerk aan het doen en bij 90% van de mensen heb je wel een vrij goed idee waar ze vandaan komen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze niks raars horen, dan vragen ze ook niet waar je vandaan komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |