PSv scoort anders vrijwel nooit uit lange corners en zij zijn daar volgens mij wel vrij goed in, uit tactisch oogpunt snap ik dat in minuut 45 wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:49 schreef ijs_beer het volgende:
Debiele varianten bij hoekschoppen ook tegenwoordig.
Echt, mja. Hier heb je ook gene enkel rendement uit. Stond ook gewoon niemand voor de afvallende zo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSv scoort anders vrijwel nooit uit lange corners en zij zijn daar volgens mij wel vrij goed in, uit tactisch oogpunt snap ik dat in minuut 45 wel.
In minuut 90 wellicht een ander verhaal.
De immer vervelende Rikkertman is er weer als de kippen bij.quote:
van hero naar zero in 90 minutenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Schmidtie weer dik gefaald. Het rust geven van de spelers heeft eerder averechts gewerkt en hij wist zich totaal geen raad met de overtalsituatie. De man is echt een tactisch onbenul.
Jij snapt er helemaal niets van. In EL pakt psv meer punten zelfs met de cl-bonus.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:53 schreef Mansjester het volgende:
Jammer hoe PSV coëfficiëntenlijst weer verneukt
Je komt nogal ziedend over.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De immer vervelende Rikkertman is er weer als de kippen bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |