Ik ga er geen tijd meer in steken.quote:
Gewoon alleen logo is genoeg ook.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ga er geen tijd meer in steken.
Ik heb vorig seizoen alles een keer bijgewerkt, topscorers, uitslagen e.d. Maar als de TS dat elke keer niet bijwerkt…..
Daarnaast ben ik een ramp met photoshop en dat soort software. Dus een mooie OP in elkaar knutselen zit er voor mij niet in.
Clublogo, selectiefoto, wedstrijdprogramma, mooi achtergrondje van het stadion ofzo?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:03 schreef TehRocks het volgende:
Ben aan het werk lieve vrienden, suggesties?
Selectiefoto kan ik niet vinden, logo hebben we al toch? Programma staat erin.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Clublogo, selectiefoto, wedstrijdprogramma, mooi achtergrondje van het stadion ofzo?
Ik hoop dat over een dag of 3 dat Europa League logo eruit moet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:12 schreef TehRocks het volgende:
Dat Ihattaren gifje moet eruit. Ik denk dat Noni wel een plekje heeft verdiend.
Voor nu heb ik even een optimistisch logo erin gegooid.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik hoop dat over een dag of 3 dat Europa League logo eruit moet.
Toch geen duidelijk rood? Voor geel is er geen varquote:
Studs vol op de kuit lijkt me duidelijk rood, maar OKquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Toch geen duidelijk rood? Voor geel is er geen var
Hij speelt keurig de bal, glijdt alleen lullig door.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:42 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Studs vol op de kuit lijkt me duidelijk rood, maar OK
Er zijn wel prima blends hoor.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En toch is een famous grouse geen slechte whisky. Rest van de de blends kan ik niet velen.
Had onlangs een Jura uit 1978 van een maatje gekregen. Die was wel prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, afhankelijk van tegen welke ploeg je speelt en je relatie met Zeist mag je nu volleyballen als de bal van een voet afketst alvorens je wild met je armen zwaaitquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:44 schreef VEM2012 het volgende:
Is de regel mbt hands weer aangepast ofzo?
Typisch Teze momentje. Heeft hij wel vaker (volgens mij ADO uit vorig seizoen ook). Speelt een goede wedstrijd, en dan zo’n misser tussendoor.quote:
Schmidt vond het een pingel en rood, sommige dingen veranderen gelukkig nooitquote:
Wat een drama dat Schmidt dit vond zeg. Dat dit kan op dit niveau! Zou eigenlijk - alleen al om deze opmerking - op staande voet ontslagen moeten worden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schmidt vond het een pingel en rood, sommige dingen veranderen gelukkig nooit
Een beetje meer realiteitszin zou m niet misstaan, het was sowieso buiten de 16 en het was primair de bal die gespeeld werdquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een drama dat Schmidt dit vond zeg. Dat dit kan op dit niveau! Zou eigenlijk - alleen al om deze opmerking - op staande voet ontslagen moeten worden.
Hij krijgt in een interview na de wedstrijd een herhaling te zien waar je niet of nauwelijks kunt zien dat de bal gespeeld wordt. Logische reactie dus. Misschien kun je het morgen in het Feyenoord topic een keer proberen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een beetje meer realiteitszin zou m niet misstaan, het was sowieso buiten de 16 en het was primair de bal die gespeeld werd
Dat is echt een non argument. Ik kan je 10 beelden laten zien van gevallen waarin de bal 'primair' werd gespeeld maar er toch een enkelband sneuvelde. Het gaat vrijwel altijd om intentie en risico inschatting. Nou denk ik niet dat die jongen van Cambuur uit was op de enkels van Madueke, maar als je met de noppen vooruit op 5 centimeter hoogte in komt vliegen dan weet je dat je naast de bal (met die snelheid) ook iemand op enkelhoogte kunt raken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een beetje meer realiteitszin zou m niet misstaan, het was sowieso buiten de 16 en het was primair de bal die gespeeld werd
Schmidt vond het geen pingel. Hij vroeg of het in de box was en gaf aan dat het dan een pingel had moeten zijn. Dat is wel even wat anders dan wat jij suggereert.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schmidt vond het een pingel en rood, sommige dingen veranderen gelukkig nooit
belangrijkste is dat Madueke er goed vanaf komt, dat lijkt zo te zijnquote:Op zondag 22 augustus 2021 10:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Schmidt vond het geen pingel. Hij vroeg of het in de box was en gaf aan dat het dan een pingel had moeten zijn. Dat is wel even wat anders dan wat jij suggereert.
Gelet op de beelden die hij te zien krijgt is dat niet zo gek. Het was een lompe sliding, maar natuurlijk als je goed kijkt wel op de bal.
Hij ziet het één keer op een klein monitortje, wij hebben het rustig 10x kunnen bekijken. Mijn eerste reactie tijdens de wedstrijd was ook rood, tot de herhaling kwam.
Bruma kan op zichzelf best aardig voetballen, hij speelt af en toe ook hele slechte wedstrijden. En die heeft hij bij PSV heel veel gespeeld.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:15 schreef TehRocks het volgende:
Toch grappig dat Bruma gewoon je beste speler is de eerste twee competitie duels. Prima voor de breedte zolang ie dit niveau vasthoud.
Gewoon als backup voor de flank gebruiken. Laatste 20 min (als de stand het toelaat, met veel ruimte) of tegen clubs zoals cambuur.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bruma kan op zichzelf best aardig voetballen, hij speelt af en toe ook hele slechte wedstrijden. En die heeft hij bij PSV heel veel gespeeld.
Ik denk dat het grootste verschil zit in dat PSV beter draait, waardoor het tempo hoger is en hij meer ruimte en tijd krijgt.
Dat zou ook meteen inhouden dat hij tegen een hele goede tegenstander weer door de mand zal vallen.
Vorig seizoen verloren ze hier nog, en dat was later in het seizoen. Nu met een amper ingespeeld team pakken ze toch een punt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:13 schreef Tassendief het volgende:
Dit Ajax gaat nooit kampioen worden![]()
![]()
Ik vind het een geweldige speler. Opbouwend een van de beste. Helaas linksbenig en zal het zwaar krijgen want hij heeft concurrentie van Obispo die verdedigend beter is.quote:
Is wel fijn dat je dit jaar defensief wat meer keus hebt, gisteren geen Max en Ramalho en toch bleef het redelijk overeind.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:44 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik vind het een geweldige speler. Opbouwend een van de beste. Helaas linksbenig en zal het zwaar krijgen want hij heeft concurrentie van Obispo die verdedigend beter is.
Zonder Max ga je er vaker verdedigend op vooruit.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is wel fijn dat je dit jaar defensief wat meer keus hebt, gisteren geen Max en Ramalho en toch bleef het redelijk overeind.
vond hem vorig seizoen de eerste seizoenshelft wel goed maar daarna is hij toch wel in een dip belandquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:57 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Zonder Max ga je er vaker verdedigend op vooruit.
Ik wil Max zo graag goed vinden maar ik vind hem dus niet zo goed.
Je kunt in ieder geval zeggen dat er veel meer voetbal in PSV zit, ten opzichte van vorig seizoen. Ook na twee wedstrijden al.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ach we zijn weer conclusies aan het trekken na 2 wedstrijden.
We worden wereldkampioen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ach we zijn weer conclusies aan het trekken na 2 wedstrijden.
Ik vind eigenlijk dat Max prima aan het seizoen begonnen is.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:57 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Zonder Max ga je er vaker verdedigend op vooruit.
Ik wil Max zo graag goed vinden maar ik vind hem dus niet zo goed.
Dat wel ja. Hopelijk houden ze dat het hele seizoen vol.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je kunt in ieder geval zeggen dat er veel meer voetbal in PSV zit, ten opzichte van vorig seizoen. Ook na twee wedstrijden al.
PSV mocht Cambuur skippen maar hebben ze expres niet gedaan.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:29 schreef Ixnay het volgende:
Waarom krijgt Ajax rust van de KNVB als ze een belangrijke Europese wedstrijd hebben? En PSV nu vlak voor deze alles of niets wedstrijd tegen Benfica krijgt dat niet.
Verschil is dat Ajax zich wel op de competentie heeft kunnen richten afgelopen wedstrijden, terwijl PSV nog eens Galatasaray en Midtjylland heeft moeten afhandelen, niet de 2 minste tegenstanders.
Het gaat om wel/niet 6 extra groepswedstrijden in de CL. Dat is toch een behoorlijk groot belang voor het Nederlands voetbal.
Dat hadden ze kunnen vragen en dan werd het wel gehonoreerd, maar dat wilden ze niet. AZ heeft het wel succesvol aangevraagd.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:29 schreef Ixnay het volgende:
Waarom krijgt Ajax rust van de KNVB als ze een belangrijke Europese wedstrijd hebben? En PSV nu vlak voor deze alles of niets wedstrijd tegen Benfica krijgt dat niet.
Verschil is dat Ajax zich wel op de competentie heeft kunnen richten afgelopen wedstrijden, terwijl PSV nog eens Galatasaray en Midtjylland heeft moeten afhandelen, niet de 2 minste tegenstanders.
Het gaat om wel/niet 6 extra groepswedstrijden in de CL. Dat is toch een behoorlijk groot belang voor het Nederlands voetbal.
Jammer dat hij van de baan werd gereden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat Max prima aan het seizoen begonnen is.
Deze vond ik leuk.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jammer dat hij van de baan werd gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |