Klacht: mensen die een FOK! database bijhoudenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 15:06 schreef -Sigaartje het volgende:
Mooi. Had ik de categorie van TS toch goed in mijn database.
Het was heel leuk om te programmeren. En het helpt me. Als ik in F&L zit kan ik gelijk nakijken welke godsdienst dat lid heeft. Iedereen maakt wel eens gaandeweg opmerkingen over zichzelf. Ik ook.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:37 schreef bamibij het volgende:
[..]
Klacht: mensen die een FOK! database bijhouden
Stormlooptopic Bamibij!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:37 schreef bamibij het volgende:
[..]
Klacht: mensen die een FOK! database bijhouden
Ik ben moslimsquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:55 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Het was heel leuk om te programmeren. En het helpt me. Als ik in F&L zit kan ik gelijk nakijken welke godsdienst dat lid heeft. Iedereen maakt wel eens gaandeweg opmerkingen over zichzelf. Ik ook.
Met een paar toetsenbordaanslagen staat het genoteerd. Zo snapte ik ook waarom Jameshond met zijn studentenklacht kwam.
Ik een zigeunerquote:
Ik heb net een tomaatje op uit eigen tuin wil je dat er ook in hebben?quote:
met sambal graag.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb net een tomaatje op uit eigen tuin wil je dat er ook in hebben?
Ik heb wel pepertjes groeien maar die zijn nog niet goed.quote:
Dit dus!quote:
Aan mijn database toegevoegd dat DerRabbit geen leuk konijntje thuis heeft in bed.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit dus!
En tevens is er recent toegevoegd aan mijn lijst dat TS de FOK! bingo heeft voltooid![]()
Eindelijk iets van waarheid in je databasequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:06 schreef bamibij het volgende:
[..]
Aan mijn database toegevoegd dat DerRabbit geen leuk konijntje thuis heeft in bed.
Ah quesedilla's... Mmmm .... Ok... Even opnoteren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:00 schreef -Sigaartje het volgende:
Zo heb ik ook een systeem geprogrammeerd voor kassabonnen. Daar haal ik statistieken uit, waaruit gewoon blijkt dat supermarkten een loopje met je nemen.
Het bestand gebruik ik ook voor boodschappenlijstjes. Als ik bijvoorbeeld quesedilla’s wil maken rolt er zo uit wat ik kopen moet, waar en hoeveel het kost.
Ik een appelflapquote:
Ich bin ein berlinerquote:
Waarom ben je een roze mod? Heb je weer een streepje voor op andere crewledenquote:
Nee hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom ben je een roze mod? Heb je weer een streepje voor op andere crewleden
In mijn database sta jij als capuchon liefhebber.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb een capuchon database. Ik hou tussenstanden bij van users die het meest "capuchon" in een forumpost zeggen
Wat is mijn stand ondertussen?quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb een capuchon database. Ik hou tussenstanden bij van users die het meest "capuchon" in een forumpost zeggen
Dit dus!quote:
Je zusje heeft een database met FOK!kers voor de 30 cm.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:29 schreef Cockwhale het volgende:
Ik heb alleen een database van jullie moeders en zusjes.
Geen 45 cm hebbenquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:50 schreef bamibij het volgende:
[..]
Je zusje heeft een database met FOK!kers voor de 30 cm.
Snap ik wel, ze kan geen mannen krijgen met een normale maat penis van 45cm plusquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:50 schreef bamibij het volgende:
[..]
Je zusje heeft een database met FOK!kers voor de 30 cm.
zit ik erin?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:55 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Het was heel leuk om te programmeren. En het helpt me. Als ik in F&L zit kan ik gelijk nakijken welke godsdienst dat lid heeft. Iedereen maakt wel eens gaandeweg opmerkingen over zichzelf. Ik ook.
Met een paar toetsenbordaanslagen staat het genoteerd. Zo snapte ik ook waarom Jameshond met zijn studentenklacht kwam.
Een database van tien tekens, bijzonder.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:13 schreef Linkesoep het volgende:
Ik heb ook een database met de grootste mongolen van het forum:
-Mikey
-Kluun
Zijn er zojuist zes bij gekomen hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:36 schreef Homijn het volgende:
[..]
Een database van tien tekens, bijzonder.
Hij hoort in bepaald rijtje. Daar lopen er meer van rond hier. Die vis je er zo uit, daar kijk je dwars door heen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:39 schreef Nine. het volgende:
[..]
Aan de smiley te zien klinkt die entry niet erg postief...
Kluun, Mikeytt, vogeltjesdans, boze_eendquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:43 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Hij hoort in bepaald rijtje. Daar lopen er meer van rond hier. Die vis je er zo uit, daar kijk je dwars door heen.
Dit soort mensen moet een hobby zoeken, anders kom je er nooit vanaf. Hij zit in de categorie van Kluun en Milkeytt.
Ze hebben vier vaste kenmerken. VD hoort daar niet bij.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:04 schreef bamibij het volgende:
[..]
Kluun, Mikeytt, vogeltjesdans, boze_eend
Mata Hari?quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:51 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
klopt interessant voer voor inlichtingendienst. Hoe heet die links vrouw ook al weer die voor de inlichtendienst is gaan werken en waarschijnlijk ook neukt voor geld
Wat zijn die?quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:44 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ze hebben vier vaste kenmerken. VD hoort daar niet bij.
Nu wordt het linke soepquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:07 schreef Linkesoep het volgende:
[..]
Zijn er zojuist zes bij gekomen hoor.
Alleen om dat ik noteer wat in openbaar in social media verschijnt? AVG gaat over informatie die in vertrouwen buiten openbaarheid is gegeven. En je hebt zelf een database. Dat is dit hele forum zelf.quote:Op maandag 23 augustus 2021 02:19 schreef Gehrman het volgende:
Dit klinkt als een overtreding van de AVG en een potentiële miljoenen boete voor Danny.
Niet een Braddie database zoals Toto69 hebbenquote:Op maandag 23 augustus 2021 08:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet je database synchroniseren met die van Chai
Dat klopt en is ook bekend.quote:Op maandag 23 augustus 2021 07:54 schreef -Sigaartje het volgende:
En wat jullie misschien niet is opgevallen van users die op anoniem zijn gegaan: in de posts van hun die gequote zijn, staat de naam er gewoon nog.
En wij maar hopen dat je het database'je bij de naam ging noemenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:06 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik doe ook geen enkele mededeling meer over de inhoud of whatever
Het is juist tegen de AVG mensen geen inzicht in hun eigen gegevens te gevenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:06 schreef -Sigaartje het volgende:
Bij deze deel ik mee, in navolging van de nieuwe user-policy, dat ik geen delen meer uit mijn database hier neerzet, ook niet via PM/DM over jullie eigen records. Dat is hiermee voorgoed van de baan.
Dit, om het FOK!-forum niet in problemen te brengen.
Ik doe ook geen enkele mededeling meer over de inhoud of whatever. En zal ik niet reageren op vragen of opmerkingen over of op de database.
Dank jullie voor jullie begrip.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |