Dan klapt het echt..quote:
De eth killer jahaaaaaquote:Op zaterdag 4 september 2021 16:33 schreef Roellie80 het volgende:
[ twitter ]
Oops. Haha
Misschien toch maar gewoon wat winst nemen mensen?
Omdat ik op de ADA/ETH markt handel, en ik op die markt nu verlies heb gemaaktquote:Op zaterdag 4 september 2021 17:21 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe kun je nu verlies maken in deze markt
Misschien eens ophouden met dat rare rekenen in ETHquote:Op zaterdag 4 september 2021 17:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik op de ADA/ETH markt handel, en ik op die markt nu verlies heb gemaakt
Volgens mij is de helft van dat verlies door de trading fees
En ophouden met tradenquote:Op zaterdag 4 september 2021 17:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien eens ophouden met dat rare rekenen in ETH
Lekker blijven janken joh.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien eens ophouden met dat rare rekenen in ETH
Af en toe wat wisselen is niets mis mee, maar dan moet je dat voor langere termijn doen en niet iedere dag gaan rekenen of de trade winst oplevertquote:
Ik verkoop nu enkel en alleen omdat ik vrij weinig vertrouwen heb in een goede afloop volgende week. Al stond ik nu behoorlijk in het rood in fiat, ik had altijd verkocht.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Af en toe wat wisselen is niets mis mee, maar dan moet je dat voor langere termijn doen en niet iedere dag gaan rekenen of de trade winst oplevert
Dat is wel het beste,je inleg eruit halen bij winst.Heb ik een tijdje terug ook gedaan daarna toch nog wat bij gekocht, nu gewoon vast houdenquote:Op zaterdag 4 september 2021 18:30 schreef Schneider1988 het volgende:
Ik heb ook m'n inleg eruit gehaald.
Ik heb alles verkocht op 2,4550 en mn inleg daarmee bijna verdubbeld. Eerst maar eens kijken hoe dit gaat aflopen met die smart contracts. Als dat toch mis gaat dan wordt het lastig.quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:17 schreef michiel_merk het volgende:
Hodl pas als het op 93 cent staat heb ik verlies..snap sws de paniek nu niet hier?
We zullen je missenquote:Op zaterdag 4 september 2021 17:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verkoop nu enkel en alleen omdat ik vrij weinig vertrouwen heb in een goede afloop volgende week. Al stond ik nu behoorlijk in het rood in fiat, ik had altijd verkocht.
Ik blijf het in de gaten houdenquote:
De tijd zal het lerenquote:Op zaterdag 4 september 2021 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik blijf het in de gaten houden
Maar ik ga niet het risico nemen dat dit keihard flopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |