In het achterzakkie.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Direct het erg matige Ajax op achterstand gezet
quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:24 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem gegniffeld. Context
Waarom zou je hier om gniffelen?quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:24 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
@Anoniemquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
@:generationalpha of hoe heet die gozer
Omdat je een chromosoompje mist?quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom zou je hier om gniffelen?
Niks leuks aan. Miljoenensalaris. Transfervrij. Doei.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:07 schreef onlogisch het volgende:
De Jurk heeft zijn eerste goal alweer te pakken. Leuk voor hem.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:24 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn wel creatiefquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:24 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Te groot?quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:09 schreef De_Kraam het volgende:
Die tekening van Berghius met een iets te grote neus vond ik toch grappiger om eerlijk te zijn.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niks leuks aan. Miljoenensalaris. Transfervrij. Doei.
Ik begin Trauner wel met steeds meer een keiharde baas te vinden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:25 schreef Max23 het volgende:
Ook maar 1 tegendoelpunt in de laatste 6 wedstrijden.
Nee twee, alhoewel we al vijf duels zonder tegengoals zijn. Alleen thuis tegen Drita niet de nul gehoudenquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:25 schreef Max23 het volgende:
Ook maar 1 tegendoelpunt in de laatste 6 wedstrijden.
Slot gaat in zijn periode Feyenoord een hoofdprijs winnen, en ik bedoel niet de bekerquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:43 schreef Scrummie het volgende:
Kunnen we Slot's contract niet alvast met 10 jaar verlengen?
Utrecht en PSV uit gaan bijzonder lastig worden. Met 6 punten zou ik al heel gelukkig zijn uit deze 3. Maar 3 of 4 zal realistischer zijn denk ik.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:47 schreef fetX het volgende:
Komende drie competitiewedstrijden:
Utrecht uit
Heracles thuis
PSV uit
Benieuwd hoe we daar uit komen.
Utrecht ben ik benieuwd naar, daar gaan we wel ruimte tegen krijgen maar het is in principe de beste tegenstander tot dan toe. Heracles gaat zich ingraven dus altijd lastig, PSV uit eindigt normaal in 1-1 na een 0-1 voorsprong voor Feyenoord dus ik verwacht gewoon dit weer.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:47 schreef fetX het volgende:
Komende drie competitiewedstrijden:
Utrecht uit
Heracles thuis
PSV uit
Benieuwd hoe we daar uit komen.
Ik verwacht eerlijk gezegd ook 4 punten al doen we het de laatste jaren in Utrecht wel goed.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Utrecht en PSV uit gaan bijzonder lastig worden. Met 6 punten zou ik al heel gelukkig zijn uit deze 3. Maar 3 of 4 zal realistischer zijn denk ik.
De voortekenen zijn goed.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot gaat in zijn periode Feyenoord een hoofdprijs winnen, en ik bedoel niet de beker
We gaan de Conference League winnenquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot gaat in zijn periode Feyenoord een hoofdprijs winnen, en ik bedoel niet de beker
Na Utrecht ook interland breakje geloof ik, kan ook wel lekker zijn om even rust te pakken.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik verwacht eerlijk gezegd ook 4 punten al doen we het de laatste jaren in Utrecht wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |