Ach jaquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jorgensen had er hier al 2 gemaakt.
Maarja.
Ja een hele grote zelfs.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:17 schreef CR7 het volgende:
Moeizame wedstrijd zegt de commentator. Heeft Eagles uberhaupt kansen gehad de tweede helft?
Nee het ging echt helemaal vanzelf vandaagquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:17 schreef CR7 het volgende:
Moeizame wedstrijd zegt de commentator. Heeft Eagles uberhaupt kansen gehad de tweede helft?
Misschien een pinchhitter, of een type die zowel op de flanken als in de spits kan (voor de breedte).quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We hebben helemaal geen spits nodig joh.
Half kansje volgens mij. Maar Eagles hebben gewoon geluk dat we slordig zijn met onze schoten op doel.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:17 schreef CR7 het volgende:
Gewoon een goede voor de basis. Of heb je de eerste 70 min gemist?quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien een pinchhitter, of een type die zowel op de flanken als in de spits kan (voor de breedte).
Dat je een wedstrijd met 5-0 wint wil toch niet zeggen dat dat de norm was? Eagles heeft bijna geen kansen gehad de tweede helft. Het verschil had minimaal 5 doelpunten moeten zijn als je kansen aan beide kanten optelt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:18 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee het ging echt helemaal vanzelf vandaag
Met deze speelstijl geef je ook altijd wel wat weg. Afronding moest gewoon beter.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Half kansje volgens mij. Maar Eagles hebben gewoon geluk dat we slordig zijn met onze schoten op doel.
Tegelijkertijd koester ik wel die 2 goals hoor, dit kan zomaar zo’n potje zijn waar je onnodig gelijkspeelt.
Dat niet, maar uiteindelijk een vrij makkelijke overwinning. Het was kut, omdat die eerste goal zo laat valt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:18 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee het ging echt helemaal vanzelf vandaag
Afgelopen vier jaar.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ach, dit soort klotepotjes heb je. Vroeger verspeelde je hier gewoon onnodig punten.
Nee, redelijk wedstrijdje. Geen galashow maar dat kan niet altijd. En weer geen tegengoalsquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:21 schreef fetX het volgende:
Gezien de kansen en verhoudingen was 3/4-0 ook wel mogelijk, maar ach. Prima zo. Uiteindelijk was het niet eens zo’n slechte wedstrijd.
In het achterzakkie.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Direct het erg matige Ajax op achterstand gezet
quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:24 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem gegniffeld. Context
Waarom zou je hier om gniffelen?quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:24 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
@Anoniemquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
@:generationalpha of hoe heet die gozer
Omdat je een chromosoompje mist?quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom zou je hier om gniffelen?
Niks leuks aan. Miljoenensalaris. Transfervrij. Doei.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:07 schreef onlogisch het volgende:
De Jurk heeft zijn eerste goal alweer te pakken. Leuk voor hem.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:24 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn wel creatiefquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:24 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Te groot?quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:09 schreef De_Kraam het volgende:
Die tekening van Berghius met een iets te grote neus vond ik toch grappiger om eerlijk te zijn.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niks leuks aan. Miljoenensalaris. Transfervrij. Doei.
Ik begin Trauner wel met steeds meer een keiharde baas te vinden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:25 schreef Max23 het volgende:
Ook maar 1 tegendoelpunt in de laatste 6 wedstrijden.
Nee twee, alhoewel we al vijf duels zonder tegengoals zijn. Alleen thuis tegen Drita niet de nul gehoudenquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:25 schreef Max23 het volgende:
Ook maar 1 tegendoelpunt in de laatste 6 wedstrijden.
Slot gaat in zijn periode Feyenoord een hoofdprijs winnen, en ik bedoel niet de bekerquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:43 schreef Scrummie het volgende:
Kunnen we Slot's contract niet alvast met 10 jaar verlengen?
Utrecht en PSV uit gaan bijzonder lastig worden. Met 6 punten zou ik al heel gelukkig zijn uit deze 3. Maar 3 of 4 zal realistischer zijn denk ik.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:47 schreef fetX het volgende:
Komende drie competitiewedstrijden:
Utrecht uit
Heracles thuis
PSV uit
Benieuwd hoe we daar uit komen.
Utrecht ben ik benieuwd naar, daar gaan we wel ruimte tegen krijgen maar het is in principe de beste tegenstander tot dan toe. Heracles gaat zich ingraven dus altijd lastig, PSV uit eindigt normaal in 1-1 na een 0-1 voorsprong voor Feyenoord dus ik verwacht gewoon dit weer.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:47 schreef fetX het volgende:
Komende drie competitiewedstrijden:
Utrecht uit
Heracles thuis
PSV uit
Benieuwd hoe we daar uit komen.
Ik verwacht eerlijk gezegd ook 4 punten al doen we het de laatste jaren in Utrecht wel goed.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Utrecht en PSV uit gaan bijzonder lastig worden. Met 6 punten zou ik al heel gelukkig zijn uit deze 3. Maar 3 of 4 zal realistischer zijn denk ik.
De voortekenen zijn goed.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot gaat in zijn periode Feyenoord een hoofdprijs winnen, en ik bedoel niet de beker
We gaan de Conference League winnenquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot gaat in zijn periode Feyenoord een hoofdprijs winnen, en ik bedoel niet de beker
Na Utrecht ook interland breakje geloof ik, kan ook wel lekker zijn om even rust te pakken.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik verwacht eerlijk gezegd ook 4 punten al doen we het de laatste jaren in Utrecht wel goed.
Ja hoeveel weken spelen we nu al een dubbel programma? Is er al iets bekend over Senesi?quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Na Utrecht ook interland breakje geloof ik, kan ook wel lekker zijn om even rust te pakken.
Ook mooi voor Senesi, of is ie er niet lang uit?quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Na Utrecht ook interland breakje geloof ik, kan ook wel lekker zijn om even rust te pakken.
Eigenlijk al de gehele voorbereiding he.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja hoeveel weken spelen we nu al een dubbel programma? Is er al iets bekend over Senesi?
Zie hierbovenquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook mooi voor Senesi, of is ie er niet lang uit?
Hoop eigenlijk wel dat ze ongeslagen richting Eindhoven gaanquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik verwacht eerlijk gezegd ook 4 punten al doen we het de laatste jaren in Utrecht wel goed.
Vooral interessant hoe dat gaat tegen die snelle (en goede) buitenspelers.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk wel dat ze ongeslagen richting Eindhoven gaanBij Utrecht verliezen we vrijwel nooit en thuis tegen Heracles moet ook lukken. Heb wel vertrouwen in deze ploeg dat het kan lukken.
Tegen PSV vooral hopen dat we die goed tegenstand gaan geven.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee twee, alhoewel we al vijf duels zonder tegengoals zijn. Alleen thuis tegen Drita niet de nul gehouden
Mooie kerel wel.quote:
bij een treinstationquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:32 schreef patje_ het volgende:
Boete ontvangen vandaag.
Iemand tips om de parkeren voor Feyenoord wedstrijden?
Olympiaweg bij het Albeda college. Daar kan je langs de weg parkeren of in de middenberm. Mits je op tijd bent dan.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:32 schreef patje_ het volgende:
Boete ontvangen vandaag.
Iemand tips om de parkeren voor Feyenoord wedstrijden?
Bedankt en wat is op tijdquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Olympiaweg bij het Albeda college. Daar kan je langs de weg parkeren of in de middenberm. Mits je op tijd bent dan.
In ieder geval niet later dan een uur voor de wedstrijd. Als het volledig uitverkocht is zou ik nog een kwartiertje eerder doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |