Ongeveer de hele race live op het eerste kanaal.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
Weinig Le Mans dit jaar op Eurosport?
Dat zag ik ook net, maar ik bedoel trainingen en kwalificaties.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ongeveer de hele race live op het eerste kanaal.
Die zijn ook live geweest .. Vandaag is er alleen niets ... of eigenlijk wel, andere klasses maar die zenden ze niet uitquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat zag ik ook net, maar ik bedoel trainingen en kwalificaties.
Maar misschien heb ik alles toevallig gemist
Ik heb vrije training 2 bijna helemaal op de achtergrond gehad (veeeeel vlaggen) en hoewel ik nauwelijks een race- en enduranceliefhebber ben heb ik er dan meteen weer zin in.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat zag ik ook net, maar ik bedoel trainingen en kwalificaties.
Maar misschien heb ik alles toevallig gemist
Las ergens op de Le Mans site wel wat verslagjes maar weet eigenlijk niet of er ergens volledige resultaten staanquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:00 schreef heywoodu het volgende:
Zijn er eigenlijk ergens resultaten te vinden voor dingen als de Porsche Sprint Cup Challenge, Fun Cup etc? Dus niet live timing, maar resultaten.
Van wat ik de afgelopen jaren in dit topique voorbij heb zien komen kun je dat wel vergeten spijtig genoeg...quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:28 schreef Burner82 het volgende:
Hopen dat Eurosport en RTL7 de reclames niet tegelijk hebben, kunnen we weer lekker switchen de hele tijd
Wel de 3e tijd in de LMP2quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:51 schreef Burner82 het volgende:
Kubica, voor al uw maaiwerkzaamheden... En dat tijdens de warming up...
Volgens mij gaf hij vanmorgen commentaar bij de warming up op Eurosport.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 15:12 schreef Starflyer het volgende:
Nelson Valkenburg bij RTL7 en niet bij Eurosport of daar ook?
Voorspelling is eerste twee uur kans op regen en daarna droog voor de rest van het weekend, las ikquote:
De boel een beetje opschudden in het begin is ook het leukste natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 15:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voorspelling is eerste twee uur kans op regen en daarna droog voor de rest van het weekend, las ik
Gelukkig maar, ik heb nog veel te veel in te halenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 15:35 schreef franklop het volgende:
Jammer dat ze niet om 15u gestart zijn
Waarom is dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 15:35 schreef franklop het volgende:
Jammer dat ze niet om 15u gestart zijn
Zou me niet eens verbazenquote:
16:00 is de traditionele starttijd, alleen de afgelopen 10 jaar was het 15:00 (vorig jaar 14:30)quote:
Slaapschema he-le-maal naar de kloten?quote:
Dank, ik dacht dat 15:00 de standaard wasquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 15:48 schreef M90 het volgende:
[..]
16:00 is de traditionele starttijd, alleen de afgelopen 10 jaar was het 15:00 (vorig jaar 14:30)
Mij ga je vannacht niet zienquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 15:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Slaapschema he-le-maal naar de kloten?
Die kans is er ook welquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 15:49 schreef Zorro het volgende:
Als ze echt willen pesten starten ze achter de Safety Car
quote:
Had je anders verwacht?quote:
Ik had in elk geval weer een poging verwachtquote:
Hij doet dit weekend commentaar bij RTL7 zie ikquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 15:50 schreef heywoodu het volgende:
Verdomme, Nelson Valkenburg was er bij de Road to Le Mans nog bij, maar de grote race doet hij dus blijkbaar helemaal niet
Apart, 's ochtends bij Eurosport, 's middags bij RTLquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 15:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij doet dit weekend commentaar bij RTL7 zie ik
[ twitter ]
GTE pro is ook wel gigantisch matig dit jaar.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 15:57 schreef Zorro het volgende:
Nou, de hypercar winnaar zal me een zorg zijn, F1 Indianapolis 2005 had meer deelnemers
Totdat je ineens verdween en halverwege de ochtend weer op dook.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er godverdomme jaren gewoon iedere nacht geweest
Volgend jaar Peugeot erbij en vanaf 2023 ook Ferrari, Audi, Porsche en misschien ook nog BMW en Honda/Acura. En vanaf 2024 waarschijnlijk nog meer.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 15:57 schreef Zorro het volgende:
Nou, de hypercar winnaar zal me een zorg zijn, F1 Indianapolis 2005 had meer deelnemers
Ja, vorig jaar had ik exact hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 15:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Totdat je ineens verdween en halverwege de ochtend weer op dook.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 15:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Totdat je ineens verdween en halverwege de ochtend weer op dook.
Het is al meer dan LMP1 had het laatste jaar.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 15:57 schreef Zorro het volgende:
En waarschijnlijk vanaf 2024 helemaal verdwenen als ze met GT3 auto's gaan rijden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
GTE pro is ook wel gigantisch matig dit jaar.
Dan weer wel ja.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgend jaar Peugeot erbij en vanaf 2023 ook Ferrari, Audi, Porsche en misschien ook nog BMW en Honda/Acura. En vanaf 2024 waarschijnlijk nog meer.
Ik neem het je niet kwalijk hoor, jaar of 2-3 geleden werd ik rond een uur of 8 's ochtends ineens een partij misselijk, dus ben ik ook maar een uurtje of twee gaan slapen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar had ik exact hetzelfde probleem
Hopelijk gaat dit allemaal zo door als gehoopt en gepland, dan kan het zeker wel interessant worden. Ferrari, Audi, Porsche, Peugeot en evt BMW, Honda/Acura allemaal in de klasse waar nu Toyota in rijdt dus?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgend jaar Peugeot erbij en vanaf 2023 ook Ferrari, Audi, Porsche en misschien ook nog BMW en Honda/Acura. En vanaf 2024 waarschijnlijk nog meer.
Gelukkig.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk hoor, jaar of 2-3 geleden werd ik rond een uur of 8 's ochtends ineens een partij misselijk, dus ben ik ook maar een uurtje of twee gaan slapen.
LMH (Totota, Glickenhaus, Peugeot, Ferrari) en LMDH (Audi, Porsche, BMW, Honda/Acura), ja.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dit allemaal zo door als gehoopt en gepland, dan kan het zeker wel interessant worden. Ferrari, Audi, Porsche, Peugeot en evt BMW, Honda/Acura allemaal in de klasse waar nu Toyota in rijdt dus?
Hij kan zo de filmpjes van Bob Ross nasynchroniseren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:09 schreef heywoodu het volgende:
Wat een gezellig zwoele stem van Allard
Neh, zelfs de editie dat geen van de LMP1s leek te willen winnen werd niet door LMP2 gewonnenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:14 schreef Zorro het volgende:
Voorspelling: LMP2 gaat overall winnaar worden
In 2017 gebeurde dat al bijna. Toen waren er net zoveel LMP1 wagens als nu in de Hypercar klasse.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:14 schreef Zorro het volgende:
Voorspelling: LMP2 gaat overall winnaar worden
De Hypercars kunnen toch gewoon allemaal uitvallen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neh, zelfs de editie dat geen van de LMP1s leek te willen winnen werd niet door LMP2 gewonnen
Gebeurde toen ook. Uiteindelijk wist één van de zombiePorsches vlak voor het einde nog de leiding te pakken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
De Hypercars kunnen toch gewoon allemaal uitvallen?
Dat is niet echt uitvallen hequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gebeurde toen ook. Uiteindelijk wist één van de zombiePorsches vlak voor het einde nog de leiding te pakken.
Die was dus niet uitgevallenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gebeurde toen ook. Uiteindelijk wist één van de zombiePorsches vlak voor het einde nog de leiding te pakken.
Kan nog altijd. De anderen kunnen ook problemen krijgen.quote:
Kan nog steedsquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:27 schreef Nattekat het volgende:
Alpine ging het Toyota wel even moeilijk maken toch?
Ik krijg flashbacks, doe maar niet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:32 schreef M90 het volgende:
Vrij karige straf voor zo'n foutdit kost Toyota al meer dan 10 seconden dus het kan gewoon uit
#FIA We kijken niet naar de gevolgen, alleen naar het incident zelfquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:32 schreef M90 het volgende:
Vrij karige straf voor zo'n foutdit kost Toyota al meer dan 10 seconden dus het kan gewoon uit
Lapierre lijkt met enige regelmaat toch wel de druk niet aan te kunnen in de topklasse hier, dus dat juist hij dat foutje maakte was dan ook niet raar.. LMP2 daarentegen was die uitstekend.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:27 schreef Nattekat het volgende:
Alpine ging het Toyota wel even moeilijk maken toch?
Gewoon een dark mode add on gebruiken. Werkt prima.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben wel blij dat de live timing nog steeds net zo gigantisch onoverzichtelijk is als vorig jaar. En nog steeds geen darkmode
Ik heb ooit een custom css gemaakt, maar die werkt niet meer goed. En ik hou mijn grote monitor liever vrij voor de spotters guide, die echt onleesbaar is andersquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:48 schreef Starflyer het volgende:
Gewoon een dark mode add on gebruiken. Werkt prima.
Mobiel gebruik ik ook de dark reader add on.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ooit een custom css gemaakt, maar die werkt niet meer goed. En ik hou mijn grote monitor liever vrij voor de spotters guide, die echt onleesbaar is anders
Die guide plak je dan op de monitor, er van uitgaande dat je 'm sowieso uitgeprint hebt?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ooit een custom css gemaakt, maar die werkt niet meer goed. En ik hou mijn grote monitor liever vrij voor de spotters guide, die echt onleesbaar is anders
Marker of Doom over je monitorquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die guide plak je dan op de monitor, er van uitgaande dat je 'm sowieso uitgeprint hebt?
Uhuh.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die guide plak je dan op de monitor, er van uitgaande dat je 'm sowieso uitgeprint hebt?
De officiële 16.00 start vond ik toch redelijk teleurstellendquote:
Damn, had ik ook kunnen doen. Heb juist online bij de frituur besteldquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik traditiegetrouw maar weer eens een pizza laat bezorgen
is een optie, dan moet ik pa even "uitnodigen" met zijn Ziggo accountquote:
"...en ineens lag er mapje gereedschap langs de wagen...."quote:Beter komt Coronel weer langs voor de bingokaart.
Alles is beter dan Jan Lammers.quote:
Er komt een gigantische bak met regen aan. Nog even geduldquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:45 schreef M90 het volgende:
Los van een heftig begin met allerhande spins is het tot nu toe allemaal wel vrij rustig, geen teams met grote problemen
Je hebt zin in een safetycar periode van 3 uur?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er komt een gigantische bak met regen aan. Nog even geduld
Hoe laat gaat het regenen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er komt een gigantische bak met regen aan. Nog even geduld
Kan hij gaan slapenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je hebt zin in een safetycar periode van 3 uur?
Nee, het valt wel mee eigenlijk zie ik nu. Het zou zomaar kunnen dat het circuit straks gemist wordt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je hebt zin in een safetycar periode van 3 uur?
Ohja dit was ik nog vergeten op te nemen in de OP. dit onderscheid is nieuw dit jaar. Normaal moeten een LMP2 crew 1 coureur hebben die niet een platinum of gouden licentie heeft (dus zilver of brons). Als deze derde coureur een bronzen licentie heeft wordt daar onderscheid gemaakt door deze te scharen onder de LMP2 Pro/Am (zoals bij Racing Team Nederland)quote:
Die is er idd tegenwoordig.quote:
ik dacht het ook maar kennelijk op een paar puntjes 2equote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:11 schreef amsoor het volgende:
Staat RTN daar niet aan de leiding in het kampioenschap? Pro Am dan.
Hun doel is in ieder geval dit kampioenschap winnen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:26 schreef M90 het volgende:
[..]
ik dacht het ook maar kennelijk op een paar puntjes 2e
https://www.fiawec.com/en/season/result
Dan is het goed. Volgende keer weer in juniquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee he, maar ik had even andere prio's
Zetten nu de vorige leider op een rondjequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:45 schreef M90 het volgende:
en Job van Uitert zit echt vlaj achter de #26 g-drive (0.5sec) dus mogelijk gaan we zo RTN aan de leiding zien
Aan wie?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:54 schreef Plakaatje het volgende:
Straks neemt Frits het stuur over en dan ben je gelijk weer 5 plaatsen kwijt. Als hij een keer wilt winnen, dan moet hij het stoeltje afstaan.
Ah, Max zeker?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:57 schreef Plakaatje het volgende:
[..]
Laat een coureur deelnemen die niet zoveel seconden per ronde verliest.
De Vries 1stequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:06 schreef vosss het volgende:
Kan niet kijken nu. Hoe doen onze jongens het?
Het is al een hele uitdaging voor ze om de lmp2 voor te blijvenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:12 schreef Burner82 het volgende:
708 eindelijk 4e, gaan ze de pit in en kukelen weer naar beneden
Frits wil het Pro-Am kampioenschap winnen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:54 schreef Plakaatje het volgende:
Straks neemt Frits het stuur over en dan ben je gelijk weer 5 plaatsen kwijt. Als hij een keer wilt winnen, dan moet hij het stoeltje afstaan.
Zitten beide Toyota's achter dezelfde sc?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:16 schreef Nattekat het volgende:
De #08 en #36 echt mazzel dat ze net binnen zijn geweest.
nee, zit 1 safety car tussen (1/3 lap)quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zitten beide Toyota's achter dezelfde sc?
Nee, volgens mij niet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zitten beide Toyota's achter dezelfde sc?
Maakt dus weinig verschil met de situatie tijdens de racequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:20 schreef M90 het volgende:
[..]
nee, zit 1 safety car tussen (1/3 lap)
klopt idd, gat wordt misschien iets minder groot dan dat het was na de stop maar niet met veelquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Maakt dus weinig verschil met de situatie tijdens de race
ja deze kan je wel afstrepenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Even goed gaan schudden met de marker of Doom.
moet dan wel op eigen kracht terug naar de pit kunnen komenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Lekker de hele nacht door klussen om nog een paar rondjes te rijden morgenmiddag
Dat wordt een uitdagingquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:27 schreef M90 het volgende:
[..]
moet dan wel op eigen kracht terug naar de pit kunnen komen
Helaas. Op de flatbed is einde verhaal.quote:
ES1, geen rtl7 hier in BE tenzij pa komt ''buurten''.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:35 schreef superniger het volgende:
Kijken jullie op Rtl7 of Eurosport/discovery+?
[poll=2864]
Beidequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:35 schreef superniger het volgende:
[poll=2864]
Hotel in de Eifel heeft ze allebei niet, maar RTL Nitro heeft Nurburgring commentator Peter Riegert zo gek gekregen een live uitzending te doenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:35 schreef superniger het volgende:
[poll=2864]
Nog niet eens de oudste, volgens mij. In de #88(?) rijdt er eentje van 75.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:44 schreef Plakaatje het volgende:
Er zit daar gewoon een opa in de auto
Top 16 staat allemaal op 5 pitstops.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Door de extra pitstop achter de sc?
Wij kijken ookquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:01 schreef amsoor het volgende:
RTN plekje opgeschoven door foutje #26. Helaas is het niet meer voor de leiding, voorlopig..
Ook met minder vertraging trouwens. Of jij bent gewoon niet zo snelquote:
is de bundel groot genoeg?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook met minder vertraging trouwens. Of jij bent gewoon niet zo snel
FTFYquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb er de het volste vertrouwen in.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is de bundel groot genoeg?
Beidequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:35 schreef superniger het volgende:
[poll=2864]
Welke zijn er precies nieuw?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:37 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik de enige die de nieuwe graphics echt verschrikkelijk vind?
Alles. Of ik heb helemaal verdrongen dat deze er vorig jaar al waren.quote:
Level 1-2 op een schaal van 1 tot 5 of 1 tot 100?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:46 schreef M90 het volgende:
race control:
rain level 1 to 2 expected from 20:56 to 21:10
Gezien de buienradar 1 tot 100.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Level 1-2 op een schaal van 1 tot 5 of 1 tot 100?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |