SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ga je weer ergens naar toe dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:38 schreef FranticDJ het volgende: [..]
ff 2 weekjes 'vrij'
daarna gaat de sneltrein weer door
![]()
Nee heb sinds 1 maart ander werkquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ga je weer ergens naar toe dan?
Ik heb nog geen idee komende tijd. Zit nu in Duitsland...is wel een prima plek om te werken waar ik nu ben dus hoop eigenlijk weer terug te gaan.
ik loop in drukke periodes ook rond onder de papercuts.. daar is echt niks hilarisch aan hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan het niet uitleggen. Ik vind ook gewoon die lui onder elkaar hilarisch.
Ja hier ook wel zo. Nog niet echt weg geweest dit jaar.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee heb sinds 1 maart ander werk
reizen is ook een beetje kak qua keronaa enzo
nja het reizen van/naar de schepen was vorig jaar al naadje. hoop gezeik gehad op dat vlak.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hier ook wel zo. Nog niet echt weg geweest dit jaar.
Schnipoquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:48 schreef crv het volgende:
Was vanavond ook even in duitsland maar toen kwamen er van die irritante betweterige nederlandse toeristen...
Gelukkig net klaar met eten dus gauw weggegaan
Yepquote:
Bij anderen is het altijd leuker.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik loop in drukke periodes ook rond onder de papercuts.. daar is echt niks hilarisch aan hoor
Hmm ook lekker maar idd een flinke hap meestalquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik had een poosje geleden een zwiebel rostbraten, maar dat viel vreselijk zwaar
Kindertjensbedtijdquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
Goffer.
Steve gaat wel lekker @:ltvdk
Waar gaat dit overquote:
Huh? Wa's da?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben een spantenplan aan het uitdokteren, maar kom er niet uit
Oh vet! Mijn Schotse opa maakte bouwtekeningen voor de boten daarquote:
Draait em klassiekers of van die nieuwerwetse meuk?quote:
95% van de inkomsten weg. Dan ben je snel klaar.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:07 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/algemee(...)ntent-verbieden.html
ze gaan zichzelf verbieden..
Ondertussen is Ransom aan t draaien.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Draait em klassiekers of van die nieuwerwetse meuk?
Daar gaat Ferryquote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
95% van de inkomsten weg. Dan ben je snel klaar.
zien we maar weer dat de banken alle macht hebbenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
95% van de inkomsten weg. Dan ben je snel klaar.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh vet! Mijn Schotse opa maakte bouwtekeningen voor de boten daar
Geen idee. Hij wordt volgens mij drie keer per jaar ontslagen bij GTSTquote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die was er toch al afgegooid of niet? Las wel dat hij weer een nieuwe relatie heeft.
Noice!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik doe voor de hobby wat research naar VOC schepen.
en wil tzt er zelf ook een in model bouwen a las:
https://www.modelbouwforu(...)7-provinciën.216834/
Sowieso eerst een een kit bouwen. Maar van die 7 provincieen zijn de tekeningen vrij makkelijk te vinden op het webdus die wil ik ooit ook scratch bouwen.
Oh, ik zit lekker aan de Chicago ghettotech/hardhousequote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ondertussen is Ransom aan t draaien.
is Ludo er wel nog?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Hij wordt volgens mij drie keer per jaar ontslagen bij GTST
Ik keek laatst voor de gein weer eens een aflevering en toen was hij met een vogel aan het praten.quote:
De slechterik van het spel?quote:
Erik Vogel die met een vogel praat. Niets mis mee.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik keek laatst voor de gein weer eens een aflevering en toen was hij met een vogel aan het praten.
ik ook niet maar fijn setje iddquote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:27 schreef engine het volgende:
@:frantic-dj
Lekker muziekje
Ik ken die gasten niet echt.
Creatiefquote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
AMADEPAMADEDRAMALAMABOTSWANAGUYANA
Als je een keertje tijd hebt moet je deze luisterenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook niet maar fijn setje idd
Het wordt zaterdag 25 graden en zonnig. Prima weer om iets boeiend te gaan doenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:43 schreef Ama het volgende:
Niet dat ik iets boeiends ga doen haha.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het wordt zaterdag 25 graden en zonnig. Prima weer om iets boeiend te gaan doen
Ik ga zaterdag huisje (nog meer) schoonmaken en beddengoed buiten hangen want kan dan eindelijk weer eens.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij moet werken zekerquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag huisje (nog meer) schoonmaken en beddengoed buiten hangen want kan dan eindelijk weer eens.
Ah, de wasmachine aanzetten en de was buiten hangen (janken...)quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker man.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, de wasmachine aanzetten en de was buiten hangen (janken...)
Lekker fietsen!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik mijn goede fiets mee heb genomen naar het beloofde landquote:
Vakantie?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik mijn goede fiets mee heb genomen naar het beloofde land
Yes, even 2 weekjes terug naar mijn geboortegrond voor het schooljaar weer begintquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en had eigenlijk vrij maar zelf die extra dienst genomen [ afbeelding ]
Oh heerlijk. Dat is genieten. Hopelijk pak je nog meer mooi weer mee die laatste weken.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yes, even 2 weekjes terug naar mijn geboortegrond voor het schooljaar weer begint![]()
Super heerlijk! En lekker cheap assquote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh heerlijk. Dat is genieten. Hopelijk pak je nog meer mooi weer mee die laatste weken. [ afbeelding ]
Klinkt goed.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Super heerlijk! En lekker cheap ass![]()
2 weekjes logeren bij mijn ouders, waarvan zij 1,5 weken zelf ook op vakantie zijn dus huis voor ons alleen. En zo afgelegen dat het bijna als het buitenland voelt na bijna 2 jaar in de randstad te hebben gewoond onderhand
voor de meeste mensen is het morgen vrijdag..quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:02 schreef CherryLips het volgende:
Niet verbergen dat het morgen geen zaterdag is.
Over een uurtje wel.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:02 schreef CherryLips het volgende:
Niet verbergen dat het morgen geen zaterdag is.
Fraulein Amadiepameleinchen von Emmenstein-zur-Osnabruckquote:
een roosje voor de troostquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:12 schreef Flory het volgende:
Was een drukke dag weer, plannen en ander gedoe, papieren tekenen , naar NL rijden weer voor regeldingen.
Van mij mag het gauw september zijn, i need rest...
Hallo klaagbroeder.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:12 schreef Flory het volgende:
Was een drukke dag weer, plannen en ander gedoe, papieren tekenen , naar NL rijden weer voor regeldingen.
Van mij mag het gauw september zijn, i need rest...
Neejoh, zal blij zijn als huis verkocht is en we hier verhuisd zijn, verder ben ik heul relaxedquote:
Wilde dit toch nog ff kwijt, iemand die tegen mij zegt "slet gespot " omdat ik zeg meer dan 10 bedpartners te hebben gehad, hoeft ook geen respect terug te verwachten van mij.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zij.
Omdat dimmy misschien soms wat onverdraagzaam is of ouderwets in gedachte kan je nog wel gewoon accepteren dat ze een vrouw is toch. Kinderachtig om haar dan een hij of die of whatever te gaan noemen
Daar zit wel degelijk verschil in natuurlijk, ervan uitgaande dat Dim het serieus meende is dat kritiek op iemands gedrag. Dat is heel iets anders om vanuit een lekker puuuuh (heel kinderachtig) iemands identiteit te gaan ontkennen. Zeker wanneer je weet dat zoiets gewoon wat gevoelig ligt. Dan is het gewoon makkelijk scoren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wilde dit toch nog ff kwijt, iemand die tegen mij zegt "slet gespot " omdat ik zeg meer dan 10 bedpartners te hebben gehad, hoeft ook geen respect terug te verwachten van mij.dus hoef ik me ook niet aan hun gewenste pronouns ofzo te houden
Boeien , als iemand mij een slet noemt ben ik klaar met die persoon.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar zit wel degelijk verschil in natuurlijk, ervan uitgaande dat Dim het serieus meende is dat kritiek op iemands gedrag. Dat is heel iets anders om vanuit een lekker puuuuh (heel kinderachtig) iemands identiteit te gaan ontkennen. Zeker wanneer je weet dat zoiets gewoon wat gevoelig ligt. Dan is het gewoon makkelijk scoren.
Yep maar dat maakt het nog niet netjes om op haar identiteit te gaan spelen. Zegt misschien meer over jou dan over haar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Boeien , als iemand mij een slet noemt ben ik klaar met die persoon.
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Boeien , als iemand mij een slet noemt ben ik klaar met die persoon.
Neuh, DIMM noemde Fo een slet omdat ze meer dan 10 bedpartners heeft gehad en Fo ging DIMM toen hij noemen.quote:
Whateverquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep maar dat maakt het nog niet netjes om op haar identiteit te gaan spelen. Zegt misschien meer over jou dan over haar.
Wow matige definitie van een sletquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh, DIMM noemde Fo een slet omdat ze meer dan 10 bedpartners heeft gehad en Fo ging DIMM toen hij noemen.
Je kan klaar met iemand zijn of bewust proberen te kwetsen toch?quote:
Kan wel merken dat je het zorgvuldig terug gelezen hebt jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh, DIMM noemde Fo een slet omdat ze meer dan 10 bedpartners heeft gehad en Fo ging DIMM toen hij noemen.
Denk dat DIMM al zoveel heeft gehoord dat die niet zo makkelijk te kwetsen valtquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan klaar met iemand zijn of bewust proberen te kwetsen toch?
Zijn twee heel verschillende dingen denk ik.
Nee helemaal niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kan wel merken dat je het zorgvuldig terug gelezen hebt ja
Dat maakt het niet minder kinderachtig om het te doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat DIMM al zoveel heeft gehoord dat die niet zo makkelijk te kwetsen valt
Bewust kwetsen ook echt..quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan klaar met iemand zijn of bewust proberen te kwetsen toch?
Zijn twee heel verschillende dingen denk ik.
Iemand die zich als een zij profileert bewust een hij noemen, kom op hoor Koen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:08 schreef Koen66 het volgende:
En tegenwoordig is iets al snel kwetsend /niet inclusief genoeg /racistisch / whatever, dus ik zal wel even teruglezen hoe ik dit lees
Ik ben niet roomser dan de paus.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Bewust kwetsen ook echt..
Jezus fucking Christusmaar erg goed van je hoor dat je zo van "de andere wang toekeren " bent , ik zit totaal niet zo in elkaar, deal with it.
Could have fooled mequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben niet roomser dan de paus.
Het is niet helemaal netjes geef ik toe maar ik heb de werkelijke tekst nog niet gevondenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iemand die zich als een zij profileert bewust een hij noemen, kom op hoor Koen.
Ik refereer aan deze postquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is niet helemaal netjes geef ik toe maar ik heb de werkelijke tekst nog niet gevonden
Linkje?
Ah verdammt ik keek veel te ver terug ipv een paar postsquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik refereer aan deze post
GC / [KSC #13214] sliertende bonkjes tomatensoep met vette ballen
Hier GC / [KSC #13213] Dimmy heeft een vlooienbaardquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is niet helemaal netjes geef ik toe maar ik heb de werkelijke tekst nog niet gevonden
Linkje?
Truste Footjequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Could have fooled memaar goed, ik ga maffen, vind het wel best verder, heb gezegd wat ik wilde zeggen en klaar.
Wut @UitStraling zei ook hijquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hier GC / [KSC #13213] Dimmy heeft een vlooienbaard
Yepquote:
Oeh deze was op het randjequote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ach Ja, zolang ie raar doet over wat vrouwen wel en niet mogen is het gewoon een hij wat mij betreft
Vind iemand met zulke denkbeelden over vrouwen niet bepaald een aanwinst voor de vrouwelijke bevolking.quote:
Omdat ik er op ingingquote:
Van US wordt het wellicht verwachtquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Omdat ik er op ingingprima, hahaha
Omdat ik nog niet in slaap ben gevallen, geen aanwijsbare reden.quote:
Bitterbal zei het ook tegen US maar die ging er niet op in, en ik wel , prima tochquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van US wordt het wellicht verwacht
Ik denk dat het hier een portie caffeine was. En morgen een belangrijke dag op m’n werk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet in slaap ben gevallen, geen aanwijsbare reden.
Meh @datismijnmening lijkt me prima in staat tot zelfverdediging, die heeft geen politiek correct medeleven nodig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Bitterbal zei het ook tegen US maar die ging er niet op in, en ik wel , prima toch
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh @:datismijnmening lijkt me prima in staat tot zelfverdediging, die heeft geen politiek correct medeleven nodig.
DIMM kiest er zelf voor om haar hele hebben en houwen hier bloot te gooien, denk dat ze best ingecalculeerd heeft dat er wel eens reacties op zouden volgen.
En als je zelf op het randje reageert zoals DIMM nu tegen jou deed dan kan je het verwachten
quote:
ja dattumquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben maar weer even opgestaan![]()
Zo een nieuwe poging wagen.
Ja dat werkt ook altijd zo goedquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:49 schreef FranticDJ het volgende:
maar ff een bakkie slaap thee zetten ofzo
Huhquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet even gereset zijn om weer te gaan slapen en niet het idee wat hebben det ik wakker lig.
Als ik eenmaal in bed lig en me realiseer dat ik niet kan slapen dan kan dat echt uren duren. Nu dus opgestaan, even wat dingen doen en een nieuwe poging.quote:
Aha...zit ook wel wat in, ik sta dan meestal ook maar op en ga wat tv kijken enzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik eenmaal in bed lig en me realiseer dat ik niet kan slapen dan kan dat echt uren duren. Nu dus opgestaan, even wat dingen doen en een nieuwe poging.
ja dit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik eenmaal in bed lig en me realiseer dat ik niet kan slapen dan kan dat echt uren duren. Nu dus opgestaan, even wat dingen doen en een nieuwe poging.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:55 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb net m'n laatste staartje Franse rum weggewerkt na wat gezellige ruzies tijdens bezoek aan kermis vanavond
Leuk joh, getrouwd zijn met kinderen, snap niet dat er wel eens mensen jaloers op me zijn
Hahaha truequote:
MI van Peg en Al Bundy nuquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:55 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb net m'n laatste staartje Franse rum weggewerkt na wat gezellige ruzies tijdens bezoek aan kermis vanavond
Leuk joh, getrouwd zijn met kinderen, snap niet dat er wel eens mensen jaloers op me zijn
Doe Kelly maarquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zie liever Kelly voor me
Best wel heel erg ja, in sons of anarchy was ze best lekker, en dat zeg ik als hetero vrouwquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die gaat al met een Nederlander
peg is wel goed opgedroogd.
ditquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Best wel heel erg ja, in sons of anarchy was ze best lekker, en dat zeg ik als hetero vrouw
Soms lijkt het er verdomde veel op.quote:
Hoe heet ie ?quote:
En wat ik zie op foto's zijn jouw mannen ook geen dwergen a la Budquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 02:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Soms lijkt het er verdomde veel op.
Alleen heb ik geen spannende dochter
wil je zeggen dat koen de vader is van budaddyquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 02:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En wat ik zie op foto's zijn jouw mannen ook geen dwergen a la Bud
67 al lees ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Best wel heel erg ja, in sons of anarchy was ze best lekker, en dat zeg ik als hetero vrouw
Doet ze goed!quote:
Nee budaddy is 2 meter, dus geen dwergquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 02:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wil je zeggen dat koen de vader is van budaddyde budaddydaddy
@:kwiwi lees dit dan
Nu gaat het de verkeerde kant opquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 02:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wil je zeggen dat koen de vader is van budaddyde budaddydaddy
@:kwiwi lees dit dan
de mijne over 6.5 uurquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 02:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wekker van mijn vriendin gaat over 4 uur
Hier geen wekker, zal wel uur of 10 wakker wordenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 02:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wekker van mijn vriendin gaat over 4 uur
quote:
Ik ben standaard iets voor 8 wakker. Zit er ingebakken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 02:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier geen wekker, zal wel uur of 10 wakker worden
ik ook wel uit mn eigen jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 02:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben standaard iets voor 8 wakker. Zit er ingebakken.![]()
Goede vakantie kan het er vast als uitkrijgen.
Eerste week vakantie was ik rond half 9 wakker, intussen al 10, half 11quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 02:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben standaard iets voor 8 wakker. Zit er ingebakken.![]()
Goede vakantie kan het er vast als uitkrijgen.
Ik had altijd bedacht als ik ooit een hond neem noem ik 'm Jopiequote:
Vroegah werd ik nog wel eens om 13:00 wakker ofzo da's al een tijd terugquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 02:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook wel uit mn eigen ja
uitslapen kan ik ook al jaren echt niet meer
Nicequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 02:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik had altijd bedacht als ik ooit een hond neem noem ik 'm Jopie
ja dat heb ik ook nog wel. maar dan ga ik pas om 8u slapen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 02:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vroegah werd ik nog wel eens om 13:00 wakker ofzo da's al een tijd terug
Oh beter!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 02:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice
wij hadden vroeger Duitse doggen. die hadden allerhande exotische namen want stambomen geneuzel. dit is gewoon een vuilnisbakkie
Fredje vind ik ook nog wel wat voor een hondquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 02:11 schreef Koen66 het volgende:
Als er hier ooit een hond komt noem ik hem Rotopmormel
Ja dan is het logischquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 02:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook nog wel. maar dan ga ik pas om 8u slapen.
De nieuwe puppy van mn zus heet Freddiequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 02:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Fredje vind ik ook nog wel wat voor een hond
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 02:12 schreef FranticDJ het volgende:
en aangezien ik nogal slechte ervaring heb met onrustige honden nachts als ik aan t oppassen ben..
dat resulteerde meestal in een bench vol diarree of een garage vol met dunne kak
ik heb helemaal niks met katten. en ook zelfs wat tegen kattenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 02:12 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb niks tegen honten maar zeker ook niks met
Succes. Maak vriendin anders wakker voor een lekker actie item, slaap je prima opquote:
Ik ben op zich een hondenmens, maar de nadelen vind ik groter dan de voordelen dus nevermindquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 02:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb helemaal niks met katten. en ook zelfs wat tegen katten(allergie oa)
ben echt wel een honden mens. al ben ik er langzaamaan ook allergisch voor aan t worden
een huisdier past op dit moment ook totaal niet bij mn levensstijl. dus af en toe ff op die van mn ouders passen is ideaalquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 02:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben op zich een hondenmens, maar de nadelen vind ik groter dan de voordelen dus nevermind
Da's wel beter ja! Heb je minder de lasten en meer de leuke kantenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 02:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een huisdier past op dit moment ook totaal niet bij mn levensstijl. dus af en toe ff op die van mn ouders passen is ideaal
daar ben ik ook allergisch voorquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 02:19 schreef Koen66 het volgende:
Momenteel alleen maar 1 cavia dus last is beperkt
Vrouw en zoon ook. Maar die zijn ook voor katten en honten allergischquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 02:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar ben ik ook allergisch voor
had je betere baan moeten bedingen?quote:
Ik ben ook allergisch voor cavia's (geen grap).quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 02:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar ben ik ook allergisch voor
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ook allergisch voor cavia's (geen grap).
Ik heb 'm aanquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:57 schreef gianni61 het volgende:
Ik denk dat de korte broek vandaag aan kan
Lekker aan het thuiswerken?quote:
De zon schijnt nu nogquote:
En voor paarden.quote:
Moet je hier heen komenquote:
Toch maar de wasmachine aangezet.quote:
heb net pas ontbijt gemaaktquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb 'm aan
[..]
Lekker aan het thuiswerken?
ik welquote:
Voor je oog?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, zo te zien moet ik 647 euro zorgkosten dokken. *slik*
Hij komt hier ook door.quote:
Ouch.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
ik werd wakker van een nep sms van postnlquote:
Dat heb ik net naar binnen geschoven. Heb de e-mails alweer afgehandeld. Nu richting zwemles.quote:
Elk excuus aangrijpen om maar niet langs te komenquote:
Goed excuus wel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat heb ik net naar binnen geschoven. Heb de e-mails alweer afgehandeld. Nu richting zwemles.
Het begint wel ineens te betrekken hier![]()
[..]
Elk excuus aangrijpen om maar niet langs te komen
Vooruit dan maar.quote:
daar gaan we jongens.quote:
Israël: meer boosterprikken vanwege besmettingsgolf
Het aantal positieve coronatesten in Israël neemt snel toe, hoewel zo'n 80 procent van de bevolking volledig is gevaccineerd. "Het grootste probleem is dat het effect van inenting na ongeveer een half jaar afneemt", zegt correspondent Ankie Rechess in het NOS Radio 1 Journaal.
Daarom wordt de groep mensen die een derde 'booster' prik krijgt uitgebreid. Vanaf vandaag krijgt iedereen boven de 40 jaar zo'n derde inenting aangeboden. Sinds vorige maand konden patiënten met een zwak immuunsysteem al een derde prik krijgen in Israël. Later kwamen daar zorgmedewerkers, 60- en 50-plussers bij.
"De cijfers liegen er niet om", zegt Rechess. "Twee maanden geleden waren er 10 tot 12 besmettingen per dag, nu zijn dat er zo'n 8000." Vooral ongevaccineerden raken besmet. "103 van de 105 patiënten die de afgelopen tijd zijn overleden, waren niet of deels gevaccineerd", zegt Rechess.
Ongeveer de helft van de 600 coronapatiënten in het ziekenhuis is volledig gevaccineerd. Het overgrote deel van hen is boven de 60 jaar oud, is vijf maanden of langer geleden ingeënt of heeft een ernstige onderliggende aandoening. Dat schrijft persbureau Reuters op basis van interviews met artsen en experts. Rechess: "Boosters worden gezien als de enige oplossing om extra bescherming te geven."
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
Hoef ik ook geen snacks te halen
Sterf afquote:Kies een wachtwoord dat moeilijker kan worden geraden.
Eigen risico?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
mijn telefoon staat tot 8:30 in de "fuck alles" standquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werd wakker van een nep sms van postnl
dat is bij mij tot 6:00quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:41 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn telefoon staat tot 8:30 in de "fuck alles" stand
kun je zelf verhogen hequote:
Welkom123 moet je dan ook niet kiezen.quote:
ben niet verbaasd maar thnx voor de reminder, even kijken of ik vandaag een 2de prik kan scorenquote:
Hoogste eigen risico.quote:
Het wachtwoord wat ik had, was helemaal niet makkelijk te raden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:43 schreef mschol het volgende:
[..]
Welkom123 moet je dan ook niet kiezen.
al is het idd kut dat een site dicteert wat voor wachtwoord je mag gebruiken
Urgh.. wat is er mis met de natuurlijke selectie ?quote:
Ik ga zo beginnenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb 'm aan
[..]
Lekker aan het thuiswerken?
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Urgh.. wat is er mis met de natuurlijke selectie ?
Derde pirk levert meer geld op.quote:
Ja ik durf dat nooit aanquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoogste eigen risico.
Een beetje een gokje, maar als je weinig mankeert kan het flink goedkoper uitvallen.
quote:
dat moet ik ook eens gaan aanpassenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoogste eigen risico.
Een beetje een gokje, maar als je weinig mankeert kan het flink goedkoper uitvallen.
wat voor zaken werk jij dat je zoveel ongevaccineerden als collegas hebtquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:45 schreef bitterbal het volgende:
mijn bedrijfsleidster zei gisteren dat ze graag had gezien dat ze alleen nog gevaccineerd personeel mag inzetten. Ze zei de helft bij ons is niet gevaccineerd. Dacht dat het minder was
denk je dat dat het is ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Derde pirk levert meer geld op.
Ik ook niet, aangezien het verleden weleens heeft aangetoond dat ik wat hogere ziektekosten had.quote:
gewoon normale? Of wat bedoel je?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:48 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor zaken werk jij dat je zoveel ongevaccineerden als collegas hebt
dat moet je tegen een begrafenisondernemer zeggenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Urgh.. wat is er mis met de natuurlijke selectie ?
Oh wacht, daar is geen geld aan te verdienen, natuurlijk.
Nee, geen idee, maar waarom zou je er zo op een 3e pirk hameren.quote:
ja wat doen we moeilijk dan? Hoofdletters, kleine letters, cijfers, tekens, lang genoeg, geen deel van je naam etc. Alles groenquote:
Had het meer over de farmaceutische industrie.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
dat moet je tegen een begrafenisondernemer zeggen
"Uw wachtwoord past niet binnen de normen van het bedrijf."quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja wat doen we moeilijk dan? Hoofdletters, kleine letters, cijfers, tekens, lang genoeg, geen deel van je naam etc. Alles groen
zoals ik het lees is het nodig om men toch uit het ziekenhuis te houden. Tenminste daar in israel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, geen idee, maar waarom zou je er zo op een 3e pirk hameren.
Wanneer je dan toch besmettelijk zou kunnen zijn.
Ik vind het maar gek![]()
Hoor ook alleen maar besmettingen dit, besmettingen dat en de sterftecijfers vallen wel mee?
hm oke, nou ik ben benieuwd wanneer wij voor een derde moeten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoals ik het lees is het nodig om men toch uit het ziekenhuis te houden. Tenminste daar in israel.
bij S&S had je ook al van die typesquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon normale? Of wat bedoel je?
weet er van 3 dat het een principe kwestie is. Van 1 die moest zich meer inlezen.
Ik heb het eigen risico-bedrag al apart staan (los van m'n overige spaargeld), dan is het niet zo eng.quote:
Is toch ook gewoon een vent.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deep packet inspection. Daar zou ik een security incident voor loggen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Uw wachtwoord past niet binnen de normen van het bedrijf."
ja klopt. Daar waren echt complotgekkies.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
bij S&S had je ook al van die typesvandaar, gewoon bijzonder.
ik ken niemand die niet gevaccineerd is of niet gevaccineerd wil worden
Ik heb het geld om het eventueel te betalen, en normaal gesproken nooit echt kosten maar toch doe ik het niet.quote:
waarom?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het geld om het eventueel te betalen, en normaal gesproken nooit echt kosten maar toch doe ik het niet.
jaja, en over 6, 7, 8 jaar weer een slaapfeestje zekerquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:51 schreef Goitske het volgende:
Slaapfeestje van de kinderen gehad (leeftijden nu aanwezig 6,7,8,bijna 9)
Volgende keer zijn hun ouders weer aan de beurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |