SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ga je weer ergens naar toe dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:38 schreef FranticDJ het volgende: [..]
ff 2 weekjes 'vrij'
daarna gaat de sneltrein weer door
![]()
Nee heb sinds 1 maart ander werkquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ga je weer ergens naar toe dan?
Ik heb nog geen idee komende tijd. Zit nu in Duitsland...is wel een prima plek om te werken waar ik nu ben dus hoop eigenlijk weer terug te gaan.
ik loop in drukke periodes ook rond onder de papercuts.. daar is echt niks hilarisch aan hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan het niet uitleggen. Ik vind ook gewoon die lui onder elkaar hilarisch.
Ja hier ook wel zo. Nog niet echt weg geweest dit jaar.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee heb sinds 1 maart ander werk
reizen is ook een beetje kak qua keronaa enzo
nja het reizen van/naar de schepen was vorig jaar al naadje. hoop gezeik gehad op dat vlak.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hier ook wel zo. Nog niet echt weg geweest dit jaar.
Schnipoquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:48 schreef crv het volgende:
Was vanavond ook even in duitsland maar toen kwamen er van die irritante betweterige nederlandse toeristen...
Gelukkig net klaar met eten dus gauw weggegaan
Yepquote:
Bij anderen is het altijd leuker.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik loop in drukke periodes ook rond onder de papercuts.. daar is echt niks hilarisch aan hoor
Hmm ook lekker maar idd een flinke hap meestalquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik had een poosje geleden een zwiebel rostbraten, maar dat viel vreselijk zwaar
Kindertjensbedtijdquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
Goffer.
Steve gaat wel lekker @:ltvdk
Waar gaat dit overquote:
Huh? Wa's da?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben een spantenplan aan het uitdokteren, maar kom er niet uit
Oh vet! Mijn Schotse opa maakte bouwtekeningen voor de boten daarquote:
Draait em klassiekers of van die nieuwerwetse meuk?quote:
95% van de inkomsten weg. Dan ben je snel klaar.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:07 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/algemee(...)ntent-verbieden.html
ze gaan zichzelf verbieden..
Ondertussen is Ransom aan t draaien.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Draait em klassiekers of van die nieuwerwetse meuk?
Daar gaat Ferryquote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
95% van de inkomsten weg. Dan ben je snel klaar.
zien we maar weer dat de banken alle macht hebbenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
95% van de inkomsten weg. Dan ben je snel klaar.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh vet! Mijn Schotse opa maakte bouwtekeningen voor de boten daar
Geen idee. Hij wordt volgens mij drie keer per jaar ontslagen bij GTSTquote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die was er toch al afgegooid of niet? Las wel dat hij weer een nieuwe relatie heeft.
Noice!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik doe voor de hobby wat research naar VOC schepen.
en wil tzt er zelf ook een in model bouwen a las:
https://www.modelbouwforu(...)7-provinciën.216834/
Sowieso eerst een een kit bouwen. Maar van die 7 provincieen zijn de tekeningen vrij makkelijk te vinden op het webdus die wil ik ooit ook scratch bouwen.
Oh, ik zit lekker aan de Chicago ghettotech/hardhousequote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ondertussen is Ransom aan t draaien.
is Ludo er wel nog?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Hij wordt volgens mij drie keer per jaar ontslagen bij GTST
Ik keek laatst voor de gein weer eens een aflevering en toen was hij met een vogel aan het praten.quote:
De slechterik van het spel?quote:
Erik Vogel die met een vogel praat. Niets mis mee.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik keek laatst voor de gein weer eens een aflevering en toen was hij met een vogel aan het praten.
ik ook niet maar fijn setje iddquote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:27 schreef engine het volgende:
@:frantic-dj
Lekker muziekje
Ik ken die gasten niet echt.
Creatiefquote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
AMADEPAMADEDRAMALAMABOTSWANAGUYANA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |