Heel het Noorden zwaar bewolkt en motregen. Morgen is het andersom, maar dan ben ik weer de hele dag aan het werkquote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha echt? Nee, het is vandaag toch overal zonnig, of niet...?
Bewolking drijft al sinds vannacht vanuit het noorden langzaam Nederland inquote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha echt? Nee, het is vandaag toch overal zonnig, of niet...?
Is toch normaal?! Lees het hier wel vaak :p.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:26 schreef Straatcommando. het volgende:
Hier word je toch depressief van. Het is weer grijs
Ik hoop hetquote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:48 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
De komende winter wordt met dit waarschijnlijk gewoon 1963 2.0
Ja, echt niet. Ik geen zomer jij geen winterquote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:48 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
De komende winter wordt met dit waarschijnlijk gewoon 1963 2.0
Hoezo noodgedwongen?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:45 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Dat het maar een mooie september mag worden want ik kampeer dan noodgedwongen.
Ik krijg een nieuwe badkamer dus ik kan een tijdje niet douchen.quote:
Dat is een dure manier van douchen dan. Goedkoper is het om thuis te blijven wonen en dan elke twee dagen of zo in een zwembad even te gaan douchen, altijd goedkoper dan een verblijf op een camping.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:07 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Ik krijg een nieuwe badkamer dus ik kan een tijdje niet douchen.
Maar op een camping wel
Dicht bij huis dus dan kan ik douchen, de verbouwing in de gaten houden en nog een beetje vakantiegevoel genieten als het weer een beetje mee gaat werken dan. Want echt vakantie is ook al weer 2.5 jaar geleden.
Beter de halve dag in een verbouwing zitten en vervolgens op verplaatsing moeten om even te douchen dan lekker op vakantie gaan ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:19 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dat is een dure manier van douchen dan. Goedkoper is het om thuis te blijven wonen en dan elke twee dagen of zo in een zwembad even te gaan douchen, altijd goedkoper dan een verblijf op een camping.
Klopt maar met 3 honden thuis in een verbouwing is niet ideaal. En op deze manier voelt het ook nog een beetje als vakantie. Dat was immers al meer dan 2 jaar geleden. Genoeg thuis gezeten dus.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:19 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dat is een dure manier van douchen dan. Goedkoper is het om thuis te blijven wonen en dan elke twee dagen of zo in een zwembad even te gaan douchen, altijd goedkoper dan een verblijf op een camping.
Jullie hebben de afgelopen zomers al zomer gehad met onder andere Het Grote Zonnejaar 2.0 (2018). Mogen wij nu ook 1963 2.0.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, echt niet. Ik geen zomer jij geen winter
Nicequote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:08 schreef Dven het volgende:
Mooie krul, helemaal van de Noorse zee tot aan de Alpen.
[ afbeelding ]
5 graden en volop zon in de winter mag van mij ook wel hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:59 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Jullie hebben de afgelopen zomers al zomer gehad met onder andere Het Grote Zonnejaar 2.0 (2018). Mogen wij nu ook 1963 2.0.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
5 -5 graden en volop zon in de winter mag van mij ook wel hoor.
Jij bent toch degene die hier elke keer roept van Opbokke met die kou?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
5 graden en volop zon in de winter mag van mij ook wel hoor.
New Orleansquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:16 schreef aloa het volgende:
Voor de mensen die het interessant vinden, Zeer zware orkaan voor de Golf van Mexico.
Mogelijk New Orleans.
WKN / [ACTUEEL] Tropische Storm richting Texas en/of Louisiana
Ik ben realistisch genoeg om te snappen dat het geen 15+ gaat worden in januari.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:55 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Jij bent toch degene die hier elke keer roept van Opbokke met die kou?
Of vergis ik me nou?
Boven de 2500 is het inmiddels wit. Het is 6 graden op 1280 meter, dus wel frisquote:
Hier ook regen en 19,6 graden. HeRrRfFfFsSsSsStTt!!!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier regen.![]()
Kan alleen maar mooier worden.
19.6 is bij jou geen herfstquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier ook regen en 19,6 graden. HeRrRfFfFsSsSsStTt!!!!!
Klimatologisch gezien hier absoluut wel. Zijn immers temperaturen voor oktober/november. In NL inderdaad niet. Waarbij het sowieso een schertsende opmerking is want ook hier kan dat in de zomer uiteraard gewoon voorkomen en lig ik er verder echt niet wakker van. Blijven opletten hequote:
Ik weet dat bij jou altijd. Bij jou mag je het woord herfst alleen gebruiken van 21 september tot 21 december en bij temperaturen van 15 of lager :p. Het beeld, de feiten en waarheid waren natuurlijk wel vaak anders. Dat het kan gebeuren is wat andersquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Klimatologisch gezien hier absoluut wel. Zijn immers temperaturen voor oktober/november. In NL inderdaad niet. Waarbij het sowieso een schertsende opmerking is want ook hier kan dat in de zomer uiteraard gewoon voorkomen en lig ik er verder echt niet wakker van. Blijven opletten he
Nee joh, herfst kan best bij een bepaald weerbeeld gebruikt worden. Het is alleen wat spijtig om iedere niet ADS-dag in de periode mei t/m september als herfst te benoemen. Maar goed, laatst was er op weerwoord al iemand die temperaturen die medio september oplopen naar 22 graden 'richting de normaal' noemde dus misschien moet ik inderdaad nergens meer van opkijken. Fijne vakantie gewenstquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik weet dat bij jou altijd. Bij jou mag je het woord herfst alleen gebruiken van 21 september tot 21 december en bij temperaturen van 15 of lager :p. Het beeld, de feiten en waarheid waren natuurlijk wel vaak anders. Dat het kan gebeuren is wat anders
Zou willen dat het in Nederland 19 graden is in oktober en november
Kaunertal waar ik zit actueel 11.4.
Ik herken dat en het is gemakkelijk te verklaren. Het water van regen loopt weg in de bergen en geeft amper plasvorming. En sneeuw in de bergenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:14 schreef INViCTuS het volgende:
Ik vind het in de bergen helemaal niet erg om te lopen in minder goed weer. loop zelfs in de regen of sneeuw. In Nederland zou ik dat echt niet doen. Geen idee waarom :p
Is dus maar net waar op de berg je staatquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:02 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik herken dat en het is gemakkelijk te verklaren. Het water van regen loopt weg in de bergen
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:14 schreef INViCTuS het volgende:
Ik vind het in de bergen helemaal niet erg om te lopen in minder goed weer. loop zelfs in de regen of sneeuw. In Nederland zou ik dat echt niet doen. Geen idee waarom :p
Schnikkeheetquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:34 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Het nieuwe klimaat: tropische temperaturen van 20+, aldus het knmi.
Sow, tijd voor een nationaal hitteplan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:34 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Voor mij te laat, mosterd na de maaltijdquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:34 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:34 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
De oude wijven van het KNMIquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:34 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Boh, dit zijn de beeldenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |