abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 augustus 2021 @ 09:33:32 #205
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200977490
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:32 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
AstraZeneca alleen onder bepaalde voorwaarden. Sputnik en Sinovac kun je vergeten.
prima verder maar het is toch nog niet ingegaan
  donderdag 19 augustus 2021 @ 09:34:26 #206
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200977513
quote:
10s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:33 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
In de states krijgen ook jongere mensen een griepprik trouwens. Een kennis van mij uit Texas (gast is pas 26) neemt hem ook jaarlijks. Gewoon "just in case" was zijn beredenering

(en nee hij is niet moddervet, ondanks Texas :D )
hier blijven mensen ook wat makkelijker thuis omdat de baas dat betaalt, daar niet
pi_200977531
quote:
7s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 08:59 schreef vosss het volgende:
Is maar tot 1 november jongens en meisjes!!!!

:') :')
Wie dat gelooft is niet goed snik
pi_200977553
quote:
3s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 08:56 schreef vosss het volgende:

[..]
Dat is al vanaf het begin klip en klaar. Ook toen gezegd werd door Hugo en alle media dat je het vooral voor de ander deed. Dit was vanaf dag 1 helder.
Heb jij je spuitje al @voss? Je had mooi betoog waarom je het niet had gedaan :)
pi_200977597
quote:
7s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 08:34 schreef vosss het volgende:

[..]
En waarom zijn er 3 wel voldoende dan?

Daar komt gewoon een vierde bij. En een vijfde. Mooi verdienmodel voor de vaccinmakers.

Ik ken overigens geen andere vaccins waarvan je minimaal 3 shots moet nemen. Maargoed, ik ben niet heel erg thuis in het vaccinwereldje.
Of gewoon iedere 3 maanden, want na 3 maanden is vaccinwerking minder krachtig
pi_200977628
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:36 schreef Johannes788 het volgende:

[..]
Heb jij je spuitje al @:Voss? Je had mooi betoog waarom je het niet had gedaan :)
Nee, geen spuit. En daar blijf ik bij zolang er geen horrorvariant bestaat. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_200977632
quote:
10s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:33 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
In de states krijgen ook jongere mensen een griepprik trouwens. Een kennis van mij uit Texas (gast is pas 26) neemt hem ook jaarlijks. Gewoon "just in case" was zijn beredenering

(en nee hij is niet moddervet, ondanks Texas :D )
Leugens. Texas heeft geen mensen die niet moddervet zijn :+
  donderdag 19 augustus 2021 @ 09:42:42 #212
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200977682
quote:
7s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:40 schreef vosss het volgende:

[..]
wel vast een testspaarpotje aanmaken
pi_200977751
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:42 schreef Tarado het volgende:

[..]
wel vast een testspaarpotje aanmaken
Nee. Ik laat me net zo lang niet testen terwijl ik gewoon gezond ben (maar wel COVID-19 onder de leden kan hebben) als gevaccineerde mensen zich niet hoeven laten testen (terwijl die óók gewoon COVID-19 onder de leden kunnen hebben).

Daar weiger ik pertinent aan mee te doen :)
  donderdag 19 augustus 2021 @ 09:47:05 #214
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200977773
quote:
7s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:46 schreef vosss het volgende:

[..]
Nee. Ik laat me net zo lang niet testen terwijl ik gewoon gezond ben (maar wel COVID-19 onder de leden kan hebben) als gevaccineerde mensen zich niet hoeven laten testen (terwijl die óók gewoon COVID-19 onder de leden kunnen hebben).

dus geen evenementen voor jou?
  Moderator donderdag 19 augustus 2021 @ 09:49:14 #215
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200977817
quote:
7s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:46 schreef vosss het volgende:

[..]

Als wel gevaccineerd persoon kan ik deze houding heel goed begrijpen.
pi_200977828
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:47 schreef Tarado het volgende:

[..]
dus geen evenementen voor jou?
Het zij zo. Ik werk niet mee aan het zakken vullen van vriendjes van Hugo en Rutte door mij te pas en te onpas te moeten laten testen.

Als je met vaccin niet meer besmettelijk zou zijn stond ik daar wellicht anders in, maar ik zie niet in waarom een ongevaccineerd persoon zich moet laten testen en een gevaccineerd persoon niet.
pi_200977863
quote:
7s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:40 schreef vosss het volgende:

[..]
Goed bezig. Snap je volkomen :)
pi_200977876
quote:
’Vroege en harde aanpak’
Nieuw-Zeeland blijft vanwege de uitbraak met de Delta-variant tot zeker vrijdag in lockdown. Het land streeft eliminatie van het virus na en dat kan alleen met de „vroege en harde aanpak” die er vorig jaar ook voor gezorgd heeft dat het virus werd uitgeroeid. „We hebben maar één kans”, zei Ardern dinsdag toen ze de lockdown aankondigde.
:W
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 09:53:41 #219
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200977891
quote:
7s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:49 schreef vosss het volgende:

[..]
Het zij zo. Ik werk niet mee aan het zakken vullen van vriendjes van Hugo en Rutte door mij te pas en te onpas te moeten laten testen.

Als je met vaccin niet meer besmettelijk zou zijn stond ik daar wellicht anders in, maar ik zie niet in waarom een ongevaccineerd persoon zich moet laten testen en een gevaccineerd persoon niet.
Prima verder, ik ben ook nog niet van plan om ergens heen te gaan waar je tvt of vaccinatiebewijs moet laten zien. Dat laatste ben ik niet helemaal met je eens, de kans dat een ongevaccineerd iemand zieker wordt is gewoon groter.
pi_200977981
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:53 schreef Tarado het volgende:
Dat laatste ben ik niet helemaal met je eens, de kans dat een ongevaccineerd iemand zieker wordt is gewoon groter.
Die kans is groter inderdaad, maar de ongevaccineerde die zich laat testen voor hij naar binnen mag kan net zo goed aangestoken worden door een gevaccineerd persoon.

Sterker nog, die kans is bijna 100% want de gevaccineerden hebben voldoende aan hun groene vinkje en mogen zonder testen binnen. Met kans op het besmet zijn.

De kans dat een besmette ongevaccineerde binnen is is veel kleiner, want ik mag toch aannemen dat je als ongevaccineerd met een positieve testuitslag de toegang geweigerd wordt.

Ergo: ja, die ongevaccineerde wordt waarschijnlijk zieker als iemand hem daar binnen aansteekt, maar die wordt dan met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid aangestoken door een gevaccineerd persoon. En die kiest er dus ook zelf voor om naar binnen te gaan. Dus daar hoef ik geen compassie mee te hebben.

Ok er zullen ook ongevaccineerden binnen zijn die wel besmet zijn, maar het gros van de testen pikt die er wel uit. En die mogen dus niet binnen.

Het is gewoon zo krom als een hoepel.
pi_200977987
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:52 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Blijft treurig dat sommige nog steeds denken dat zero covid een mogelijkheid is. Ik wens Nieuw-Zeeland veel geluk de komende jaren.
pi_200978039
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:52 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Door de lockdown ligt de vaccinatiecampagne ook stil begreep ik. Goed dat ze hun prioriteiten zo goed op orde hebben.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 10:05:41 #223
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200978044
quote:
7s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:00 schreef vosss het volgende:

[..]
Die kans is groter inderdaad, maar de ongevaccineerde die zich laat testen voor hij naar binnen mag kan net zo goed aangestoken worden door een gevaccineerd persoon.

Sterker nog, die kans is bijna 100% want de gevaccineerden hebben voldoende aan hun groene vinkje en mogen zonder testen binnen. Met kans op het besmet zijn.

De kans dat een besnette ongevaccineerde binnen is is veel kleiner, want ik mag toch aannemen dat je als ongevaccineerd met een positieve testuitslag de toegang geweigerd wordt.

Ergo: ja, die ongevaccineerde wordt waarschijnlijk zieker als iemand hem daar binnen aansteekt, maar die wordt dan met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid aangestoken door een gevaccineerd persoon. En doe kiest er dus ook zelf voor om naar binnen te gaan. Dus daar hoef ik geen compassie mee te hebben.

Ok er zullen ook ongevaccineerden binnen zijn die wel besmet zijn, maar het gros van de testen pikt die er wel uit. En die mogen dus niet binnen.

Van mij hoeft het ook allemaal niet, vanaf 20 september zou ik zeggen AYOR oftewel at your own risk, geen tvt meer.

Het enige probleem is dan dat er weer een piek in opnames kan komen.
pi_200978052
quote:

[..]

De kans dat een besmette ongevaccineerde binnen is is veel kleiner, want ik mag toch aannemen dat je als ongevaccineerd met een positieve testuitslag de toegang geweigerd wordt.

Ergo: ja, die ongevaccineerde wordt waarschijnlijk zieker als iemand hem daar binnen aansteekt, maar die wordt dan met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid aangestoken door een gevaccineerd persoon. En die kiest er dus ook zelf voor om naar binnen te gaan. Dus daar hoef ik geen compassie mee te hebben.

Je hebt wel heel veel vertrouwen in die toegangstests. Laat ik je uit de droom helpen: Je kan aan de hand van een momentopname heel slecht bepalen of je in de toekomst wel of niet besmettelijk wordt. Ook niet als je die test 5 minuten van te voren aan de deur zou afnemen.

Dat is waarom dat hele testen-voor-toegang gewoon al in het concept niet werkt. Ook al doe je de uitvoering ervan perfect. Een flitspaal kan ook niet voorspellen of ik de volgende kruising door rood ga rijden of niet.

De enige optie die (in verhouding) veiliger is, is om evenementen alleen toegankelijk te maken voor gevaccineerden. Maar sinds er dan in de politiek geroepen wordt dat het een 'tweedeling' is (waar je overigens zelf een keuze hebt) zitten we vast in dit gerommel.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_200978063
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:05 schreef Tarado het volgende:

[..]
Van mij hoeft het ook allemaal niet, vanaf 20 september zou ik zeggen AYOR oftewel at your own risk, geen tvt meer.

Het enige probleem is dan dat er weer een piek in opnames kan komen.
Daarom zou een booster shot geen gek idee zijn bij de mensen die normaal al de griepprik ontvangen. Is er überhaupt al een strategie voor een eventuele derde prik?
  donderdag 19 augustus 2021 @ 10:09:07 #226
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200978076
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:07 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Daarom zou een booster shot geen gek idee zijn bij de mensen die normaal al de griepprik ontvangen. Is er überhaupt al een strategie voor een eventuele derde prik?
geloof dat ze daar in september mee komen
  Moderator donderdag 19 augustus 2021 @ 10:09:37 #227
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200978080
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:01 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Blijft treurig dat sommige nog steeds denken dat zero covid een mogelijkheid is. Ik wens Nieuw-Zeeland veel geluk de komende jaren.
En de mensen die vanuit EU naar nieuw Zeeland willen reizen de komende jaren wens ik evenveel geluk.

Because that ain't gonna happen :')
  donderdag 19 augustus 2021 @ 10:09:57 #228
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_200978089
quote:

[..]

Maar we mogen het geen vaccinatiedrang noemen. Ik vraag me af of de volksvertegenwoordigers die gisteren voor de motie van D66 hebben gestemd nu echt zo achterlijk zijn om te denken dat mensen daarin trappen? Of zouden ze zelf niet doorhebben hoe krom de hoepel is waar ze doorheen proberen te springen?

Daarnaast: zou TvT vanaf eind september ook voor vergaderingen van de Tweede Kamer gaan gelden? Of hebben ze voor zichzelf weer een uitzondering bedacht?
Never explain, never apologize.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 10:12:02 #229
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200978108
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:09 schreef Lurf het volgende:
Maar we mogen het geen vaccinatiedrang noemen.
Je mag het noemen wat je wil maar je kan de regering toch niet verwijten dat ze linksom of rechtsom voor zoveel mogelijk gevaccineerden gaan, want het schijnt toch te werken.
pi_200978109
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:07 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Dat er ligt er nog steeds aan hoe hoog de ziekenhuisoercentages zijn onder de gevaccineerden bij de dominante variant.
Zolang dat percentage dusdanig hoog is dat de ziekenhuizen niet vol lopen is zo'n derde prik onnodig en een verdienmodel.
pi_200978149
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:12 schreef Tarado het volgende:

[..]
Je mag het noemen wat je wil maar je kan de regering toch niet verwijten dat ze linksom of rechtsom voor zoveel mogelijk gevaccineerden gaan, want het schijnt toch te werken.
Nouja, het is natuurlijk wel raar. De tweede kamer heeft 2 verschillende moties (van Denk en van PVV) aangenomen dat vaccinatiedrang, vaccinatiedwang en verplichting niet acceptabel zijn.

In het debat gisteren werd er door Paternotte heel lacherig over gedaan dat je Lowlands ticket iets duurder werd, maar dat is natuurlijk niet waar het om gaat.
  Redactie Sport donderdag 19 augustus 2021 @ 10:16:48 #232
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200978164
Uiteindelijk is er al op meerdere manieren vaccinatiedrang uitgevoerd. Ook gewoon een prima zaak natuurlijk, die dingen werken pas goed als genoeg mensen meedoen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 19 augustus 2021 @ 10:19:47 #233
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_200978203
quote:

[..]
Dat verwijt ik ze wel omdat het een glijdende schaal is (vergelijk het huidige standpunt eens met dat aan het begin van de vaccinatiecampagne) en er met oneigenlijke argumenten extra drempels voor ongevaccineerden worden opgeworpen, zoals vosss duidelijk uitlegt. Van onze politici verwacht ik meer begrip van de materie en minder polarisatie.
pi_200978224
Ik ga het via de natuurlijke immuniteit proberen. Elke 6 maanden een herstelbewijs voor elke variant als ik het oploop. Enige probleem is als ik helemaal immuun ben dat daarvoor geen code in de app bestaat.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 10:23:53 #235
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_200978254
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uiteindelijk is er al op meerdere manieren vaccinatiedrang uitgevoerd. Ook gewoon een prima zaak natuurlijk, die dingen werken pas goed als genoeg mensen meedoen.
Dat is dus zo'n kulredenering waarvan ik niet snap dat mensen erin meegaan. Vaccineren doe je voor jezelf, niet voor een ander. Het idee van groepsimmuniteit voor corona is allang afgeserveerd. Beperkende maatregelen zijn geen gevolg van niet-vaccineren, maar van politieke besluitvorming op basis van een afweging van politieke risico's.
pi_200978261
quote:

[..]
Wel als we daarmee AliExpress China worden.
  Redactie Sport donderdag 19 augustus 2021 @ 10:24:18 #237
pi_200978262
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:19 schreef Lurf het volgende:

[..]
Dat verwijt ik ze wel omdat het een glijdende schaal is (vergelijk het huidige standpunt eens met dat aan het begin van de vaccinatiecampagne) en er met oneigenlijke argumenten extra drempels voor ongevaccineerden worden opgeworpen, zoals vosss duidelijk uitlegt. Van onze politici verwacht ik meer begrip van de materie en minder polarisatie.
Ik denk dat je die tweedeling in de maatschappij bijna niet kunt voorkomen. Veel mensen willen vrijheid door veiligheid, en anderen staan dat voor hun in de weg via hun persoonlijke vrijheid.
pi_200978267
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:21 schreef zoost het volgende:
Ik ga het via de natuurlijke immuniteit proberen. Elke 6 maanden een herstelbewijs voor elke variant als ik het oploop. Enige probleem is als ik helemaal immuun ben dat daarvoor geen code in de app bestaat.
Gotta catch em all.
pi_200978284
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik denk dat je die tweedeling in de maatschappij bijna niet kunt voorkomen. Veel mensen willen vrijheid door veiligheid, en anderen staan dat voor hun in de weg via hun persoonlijke vrijheid.
Nee, de regering staat dat in de weg door een arbitraire eis te stellen dat je aantoont 'veilig' te zijn van één van de weet ik veel hoeveel virussen.

Dat iemand geen corona onder de leden heeft betekent niet dat een ander niet ziek kan worden.
  Redactie Sport donderdag 19 augustus 2021 @ 10:26:38 #240
pi_200978292
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:23 schreef Lurf het volgende:

[..]
Dat is dus zo'n kulredenering waarvan ik niet snap dat mensen erin meegaan. Vaccineren doe je voor jezelf, niet voor een ander. Het idee van groepsimmuniteit voor corona is allang afgeserveerd. Beperkende maatregelen zijn geen gevolg van niet-vaccineren, maar van politieke besluitvorming op basis van een afweging van politieke risico's.
Je kunt de spreiding weldegelijk beperken door meer vaccineren. Totale immuniteit is vrijwel onmogelijk, maar hoe meer vaccins, hoe beter het systeem geremd wordt.

Die mensen die zich niet laten vaccineren geven extra druk op de zorg. Zorg die ik nodig heb mocht iemand mij ineens aanrijden of als ik ineens een tumor onder de leden heb. Als men die zorg niet kan leveren door corona, óf als evenementen als festivals, voetbalwedstrijden en beurzen niet door kunnen gaan omdat ze moeten voorkomen dat die zorg niet geleverd wordt, heb IK daar weldegelijk last van.
pi_200978295
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:23 schreef Lurf het volgende:

[..]
Los daarvan is de groep die roept ' vaccineren doe je voor een ander' opeens heel wat minder betrokken bij de medemens wanneer het over niet gevaccineerde gaat. Als je het zo graag voor een ander doet, laat je dan ook testen voor je ergens naar binnen gaat waar ook niet gevaccineerde zijn.

Dan is opeens de draagkracht dat je iets voor een ander doet verdwenen.

Prima hoor, ik doe het ook niet voor een ander, maar stop dan met dat geblaat.
  Redactie Sport donderdag 19 augustus 2021 @ 10:28:39 #242
pi_200978312
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:26 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]
Los daarvan is de groep die roept ' vaccineren doe je voor een ander' opeens heel wat minder betrokken bij de medemens wanneer het over niet gevaccineerde gaat. Als je het zo graag voor een ander doet, laat je dan ook testen voor je ergens naar binnen gaat waar ook niet gevaccineerde zijn.

Dan is opeens de draagkracht dat je iets voor een ander doet verdwenen.

Prima hoor, ik doe het ook niet voor een ander, maar stop dan met dat geblaat.
Ik wil vooral normaal kunnen leven, maar daarbij ook vertrouwen kunnen hebben in de zorg als mij iets overkomt. Maar niet-gevaccineerden kiezen niet voor de collectieve oplossing binnen een prisoners dilemma. Dusja, dan zijn dat wel duidelijk de individualisten.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 10:29:09 #243
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_200978322
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik ben misantroop genoeg om je gelijk te geven, maar ergens heb ik nog de hoop dat mensen slimmer zijn en zich niet zo laten manipuleren door de beeldvorming van onze politici.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 10:29:39 #244
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200978327
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Je kunt de spreiding weldegelijk beperken door meer vaccineren. Totale immuniteit is vrijwel onmogelijk, maar hoe meer vaccins, hoe beter het systeem geremd wordt.

Die mensen die zich niet laten vaccineren geven extra druk op de zorg. Zorg die ik nodig heb mocht iemand mij ineens aanrijden of als ik ineens een tumor onder de leden heb. Als men die zorg niet kan leveren door corona, óf als evenementen als festivals, voetbalwedstrijden en beurzen niet door kunnen gaan omdat ze moeten voorkomen dat die zorg niet geleverd wordt, heb IK daar weldegelijk last van.
Niet iedereen die niet gevaccineerd is zorgt voor ziekenhuisopnamen. En die hele groep op één hoop gooien is al helemaal te gek.

Daarnaast kun je ook wél gevaccineerd een ziekenhuisopname nodig hebben, én mensen om je heen besmetten.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 19 augustus 2021 @ 10:30:43 #245
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200978339
quote:
3s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 08:56 schreef vosss het volgende:

[..]
Dat is al vanaf het begin klip en klaar. Ook toen gezegd werd door Hugo en alle media dat je het vooral voor de ander deed. Dit was vanaf dag 1 helder.
Dat is niet hoe het beleid ingezet is, en de communicatie
  donderdag 19 augustus 2021 @ 10:31:22 #246
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200978345
quote:
1s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:29 schreef Molo het volgende:
Niet iedereen die niet gevaccineerd is zorgt voor ziekenhuisopnamen. En die hele groep op één hoop gooien is al helemaal te gek.
als jij ze nou even aanwijst
  donderdag 19 augustus 2021 @ 10:31:56 #247
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200978356
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:07 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Met het grote verschil dat je de griepprik en de pneumokokkenshot niet pakt omdat je graag een groen vinkje in een app wil houden, want anders kom je nergens meer binnen.

Prima als ze herhalingsvaccins beschikbaar houden voor iedereen die het nodig heeft, maar het moet geen voorwaarde worden om de samenleving open te houden.

De aandeelhouders van Pfizer knijpen zich nu al in de handjes.
Klopt, volstrekt mee eens

En ik snap nog steeds niet dat, op het acute moment en daardoor acute crisis na, er nu andere aanpakken dan gebruikelijk bij infectieziekten nodig schijnen te zijn
pi_200978358
quote:
1s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:30 schreef Molo het volgende:

[..]
Dat is niet hoe het beleid ingezet is, en de communicatie
Weet je nog, de eerdere spotjes?

"Je doet het voor je oma. Je doet het voor je ouders."

Er is bijna de hele pandemie gesproken over het doen voor de mensen die er meer risico van liepen, niet voor jezelf.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 10:33:32 #249
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200978374
quote:

[..]

Exact

Waarbij de natuurlijke immunisatie dus ook bescherming geeft, maar die is dan weer eindig na 180 dagen qua QR code vinkje

Extra zuâh, en krom, zou ik als Hagenees zeggen
  donderdag 19 augustus 2021 @ 10:33:34 #250
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_200978375
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nogmaals: het is een politieke keuze om onze zorg op deze manier in te richten en om acute en planbare zorg via dezelfde voordeur te behandelen. Het kan ook anders.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 10:34:06 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200978383
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:31 schreef Tarado het volgende:

[..]
als jij ze nou even aanwijst
Populatie minus de risicogroepen (die goed in kaart zijn)?
pi_200978388
quote:
1s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:33 schreef Molo het volgende:

[..]
Exact

Waarbij de natuurlijke immunisatie dus ook bescherming geeft, maar die is dan weer eindig na 180 dagen qua QR code vinkje

Extra zuâh, en krom, zou ik als Hagenees zeggen
In Limburg zeggen we extra zoer :+
  donderdag 19 augustus 2021 @ 10:35:46 #253
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200978403
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:32 schreef chratnox het volgende:

[..]
Weet je nog, de eerdere spotjes?

"Je doet het voor je oma. Je doet het voor je ouders."

Er is bijna de hele pandemie gesproken over het doen voor de mensen die er meer risico van liepen, niet voor jezelf.
Yep

Het is om te huilen allemaal

En hoe kom je weer uit die shithole die ze voor iedereen hiermee gecreëerd hebben... Dat is nog mijn grootste vraag/zorg.
Wanneer, waar en hoe stopt dit
  donderdag 19 augustus 2021 @ 10:36:18 #254
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200978410
quote:
7s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:34 schreef vosss het volgende:

[..]
In Limburg zeggen we extra zoer :+
Zoervleis :9
pi_200978430
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:26 schreef chratnox het volgende:

[..]
Nee, de regering staat dat in de weg door een arbitraire eis te stellen dat je aantoont 'veilig' te zijn van één van de weet ik veel hoeveel virussen.

Die eis stellen ze alleen aan ongevaccineerden!!! Terwijl gevaccineerden net zo goed besmettelijk kunnen zijn.

Dat is meten met twee maten en tevens mijn hele issue met dat testen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')