abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 augustus 2021 @ 09:30:41 #201
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_200977461
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:30 schreef Tarado het volgende:

[..]
nog niet toch?
AstraZeneca alleen onder bepaalde voorwaarden. Sputnik en Sinovac kun je vergeten.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  donderdag 19 augustus 2021 @ 09:32:55 #203
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200977475
quote:
schijnt wel sneller af te nemen dan bij de niet gevaccineerden
  Moderator donderdag 19 augustus 2021 @ 09:33:28 #204
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200977487
quote:
7s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:28 schreef koemleit het volgende:

[..]
Voor griep krijgen de ouderen, zwakkere en zorgpersoneel jaarlijks een spuit Das echt niet gek.
In de states krijgen ook jongere mensen een griepprik trouwens. Een kennis van mij uit Texas (gast is pas 26) neemt hem ook jaarlijks. Gewoon "just in case" was zijn beredenering

(en nee hij is niet moddervet, ondanks Texas :D )
  donderdag 19 augustus 2021 @ 09:33:32 #205
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200977490
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:32 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
AstraZeneca alleen onder bepaalde voorwaarden. Sputnik en Sinovac kun je vergeten.
prima verder maar het is toch nog niet ingegaan
  donderdag 19 augustus 2021 @ 09:34:26 #206
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200977513
quote:
10s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:33 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
In de states krijgen ook jongere mensen een griepprik trouwens. Een kennis van mij uit Texas (gast is pas 26) neemt hem ook jaarlijks. Gewoon "just in case" was zijn beredenering

hier blijven mensen ook wat makkelijker thuis omdat de baas dat betaalt, daar niet
pi_200977531
quote:
7s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 08:59 schreef vosss het volgende:
Is maar tot 1 november jongens en meisjes!!!!

:') :')
Wie dat gelooft is niet goed snik
pi_200977553
quote:
3s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 08:56 schreef vosss het volgende:

[..]
Dat is al vanaf het begin klip en klaar. Ook toen gezegd werd door Hugo en alle media dat je het vooral voor de ander deed. Dit was vanaf dag 1 helder.
Heb jij je spuitje al @voss? Je had mooi betoog waarom je het niet had gedaan :)
pi_200977597
quote:
7s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 08:34 schreef vosss het volgende:

[..]
En waarom zijn er 3 wel voldoende dan?

Daar komt gewoon een vierde bij. En een vijfde. Mooi verdienmodel voor de vaccinmakers.

Ik ken overigens geen andere vaccins waarvan je minimaal 3 shots moet nemen. Maargoed, ik ben niet heel erg thuis in het vaccinwereldje.
Of gewoon iedere 3 maanden, want na 3 maanden is vaccinwerking minder krachtig
pi_200977628
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:36 schreef Johannes788 het volgende:

[..]
Heb jij je spuitje al @:Voss? Je had mooi betoog waarom je het niet had gedaan :)
Nee, geen spuit. En daar blijf ik bij zolang er geen horrorvariant bestaat. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_200977632
quote:
10s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:33 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Leugens. Texas heeft geen mensen die niet moddervet zijn :+
  donderdag 19 augustus 2021 @ 09:42:42 #212
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200977682
quote:
7s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:40 schreef vosss het volgende:

[..]
wel vast een testspaarpotje aanmaken
pi_200977751
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:42 schreef Tarado het volgende:

[..]
wel vast een testspaarpotje aanmaken
Nee. Ik laat me net zo lang niet testen terwijl ik gewoon gezond ben (maar wel COVID-19 onder de leden kan hebben) als gevaccineerde mensen zich niet hoeven laten testen (terwijl die óók gewoon COVID-19 onder de leden kunnen hebben).

Daar weiger ik pertinent aan mee te doen :)
  donderdag 19 augustus 2021 @ 09:47:05 #214
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200977773
quote:
7s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:46 schreef vosss het volgende:

[..]
Nee. Ik laat me net zo lang niet testen terwijl ik gewoon gezond ben (maar wel COVID-19 onder de leden kan hebben) als gevaccineerde mensen zich niet hoeven laten testen (terwijl die óók gewoon COVID-19 onder de leden kunnen hebben).

dus geen evenementen voor jou?
  Moderator donderdag 19 augustus 2021 @ 09:49:14 #215
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200977817
quote:
7s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:46 schreef vosss het volgende:

[..]

Als wel gevaccineerd persoon kan ik deze houding heel goed begrijpen.
pi_200977828
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:47 schreef Tarado het volgende:

[..]
dus geen evenementen voor jou?
Het zij zo. Ik werk niet mee aan het zakken vullen van vriendjes van Hugo en Rutte door mij te pas en te onpas te moeten laten testen.

Als je met vaccin niet meer besmettelijk zou zijn stond ik daar wellicht anders in, maar ik zie niet in waarom een ongevaccineerd persoon zich moet laten testen en een gevaccineerd persoon niet.
pi_200977863
quote:
7s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:40 schreef vosss het volgende:

[..]
Goed bezig. Snap je volkomen :)
pi_200977876
quote:
’Vroege en harde aanpak’
Nieuw-Zeeland blijft vanwege de uitbraak met de Delta-variant tot zeker vrijdag in lockdown. Het land streeft eliminatie van het virus na en dat kan alleen met de „vroege en harde aanpak” die er vorig jaar ook voor gezorgd heeft dat het virus werd uitgeroeid. „We hebben maar één kans”, zei Ardern dinsdag toen ze de lockdown aankondigde.
:W
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 09:53:41 #219
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200977891
quote:
7s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:49 schreef vosss het volgende:

[..]
Het zij zo. Ik werk niet mee aan het zakken vullen van vriendjes van Hugo en Rutte door mij te pas en te onpas te moeten laten testen.

Als je met vaccin niet meer besmettelijk zou zijn stond ik daar wellicht anders in, maar ik zie niet in waarom een ongevaccineerd persoon zich moet laten testen en een gevaccineerd persoon niet.
Prima verder, ik ben ook nog niet van plan om ergens heen te gaan waar je tvt of vaccinatiebewijs moet laten zien. Dat laatste ben ik niet helemaal met je eens, de kans dat een ongevaccineerd iemand zieker wordt is gewoon groter.
pi_200977981
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:53 schreef Tarado het volgende:
Dat laatste ben ik niet helemaal met je eens, de kans dat een ongevaccineerd iemand zieker wordt is gewoon groter.
Die kans is groter inderdaad, maar de ongevaccineerde die zich laat testen voor hij naar binnen mag kan net zo goed aangestoken worden door een gevaccineerd persoon.

Sterker nog, die kans is bijna 100% want de gevaccineerden hebben voldoende aan hun groene vinkje en mogen zonder testen binnen. Met kans op het besmet zijn.

De kans dat een besmette ongevaccineerde binnen is is veel kleiner, want ik mag toch aannemen dat je als ongevaccineerd met een positieve testuitslag de toegang geweigerd wordt.

Ergo: ja, die ongevaccineerde wordt waarschijnlijk zieker als iemand hem daar binnen aansteekt, maar die wordt dan met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid aangestoken door een gevaccineerd persoon. En die kiest er dus ook zelf voor om naar binnen te gaan. Dus daar hoef ik geen compassie mee te hebben.

Ok er zullen ook ongevaccineerden binnen zijn die wel besmet zijn, maar het gros van de testen pikt die er wel uit. En die mogen dus niet binnen.

Het is gewoon zo krom als een hoepel.
pi_200977987
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:52 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Blijft treurig dat sommige nog steeds denken dat zero covid een mogelijkheid is. Ik wens Nieuw-Zeeland veel geluk de komende jaren.
pi_200978039
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:52 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Door de lockdown ligt de vaccinatiecampagne ook stil begreep ik. Goed dat ze hun prioriteiten zo goed op orde hebben.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 10:05:41 #223
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200978044
quote:
7s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:00 schreef vosss het volgende:

[..]
Die kans is groter inderdaad, maar de ongevaccineerde die zich laat testen voor hij naar binnen mag kan net zo goed aangestoken worden door een gevaccineerd persoon.

Sterker nog, die kans is bijna 100% want de gevaccineerden hebben voldoende aan hun groene vinkje en mogen zonder testen binnen. Met kans op het besmet zijn.

De kans dat een besnette ongevaccineerde binnen is is veel kleiner, want ik mag toch aannemen dat je als ongevaccineerd met een positieve testuitslag de toegang geweigerd wordt.

Ergo: ja, die ongevaccineerde wordt waarschijnlijk zieker als iemand hem daar binnen aansteekt, maar die wordt dan met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid aangestoken door een gevaccineerd persoon. En doe kiest er dus ook zelf voor om naar binnen te gaan. Dus daar hoef ik geen compassie mee te hebben.

Ok er zullen ook ongevaccineerden binnen zijn die wel besmet zijn, maar het gros van de testen pikt die er wel uit. En die mogen dus niet binnen.

Van mij hoeft het ook allemaal niet, vanaf 20 september zou ik zeggen AYOR oftewel at your own risk, geen tvt meer.

Het enige probleem is dan dat er weer een piek in opnames kan komen.
pi_200978052
quote:
7s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:00 schreef vosss het volgende:

[..]

De kans dat een besmette ongevaccineerde binnen is is veel kleiner, want ik mag toch aannemen dat je als ongevaccineerd met een positieve testuitslag de toegang geweigerd wordt.

Ergo: ja, die ongevaccineerde wordt waarschijnlijk zieker als iemand hem daar binnen aansteekt, maar die wordt dan met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid aangestoken door een gevaccineerd persoon. En die kiest er dus ook zelf voor om naar binnen te gaan. Dus daar hoef ik geen compassie mee te hebben.

Je hebt wel heel veel vertrouwen in die toegangstests. Laat ik je uit de droom helpen: Je kan aan de hand van een momentopname heel slecht bepalen of je in de toekomst wel of niet besmettelijk wordt. Ook niet als je die test 5 minuten van te voren aan de deur zou afnemen.

Dat is waarom dat hele testen-voor-toegang gewoon al in het concept niet werkt. Ook al doe je de uitvoering ervan perfect. Een flitspaal kan ook niet voorspellen of ik de volgende kruising door rood ga rijden of niet.

De enige optie die (in verhouding) veiliger is, is om evenementen alleen toegankelijk te maken voor gevaccineerden. Maar sinds er dan in de politiek geroepen wordt dat het een 'tweedeling' is (waar je overigens zelf een keuze hebt) zitten we vast in dit gerommel.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_200978063
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:05 schreef Tarado het volgende:

[..]
Van mij hoeft het ook allemaal niet, vanaf 20 september zou ik zeggen AYOR oftewel at your own risk, geen tvt meer.

Het enige probleem is dan dat er weer een piek in opnames kan komen.
Daarom zou een booster shot geen gek idee zijn bij de mensen die normaal al de griepprik ontvangen. Is er überhaupt al een strategie voor een eventuele derde prik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')