In eerste instantie weer simpel krachttraining 2x in de week, naast m'n andere training. En als het me een keer écht te bagger weer is voor die buitentraining, heb ik in ieder geval nog een binnen-alternatief.quote:
Ik had nog een reactie onder copy-paste staan, anders had ik niet gekaapt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:24 schreef AirwiN het volgende:
Niet gezien dat ik de laatste post had. Daar gaat mijn kans op een scherpe TT en een vuige OP. Even huilen nu.
Blij dat je het initiatief genomen hebt, ik heb het gewoon echt niet gezien. Als dan toch iemand 'm kaapt....quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had nog een reactie onder copy-paste staan, anders had ik niet gekaapt.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blij dat je het initiatief genomen hebt, ik heb het gewoon echt niet gezien. Als dan toch iemand 'm kaapt....
Vikingen kapen ook…quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had nog een reactie onder copy-paste staan, anders had ik niet gekaapt.
Jaren beginnen te tellenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:24 schreef AirwiN het volgende:
Niet gezien dat ik de laatste post had. Daar gaat mijn kans op een scherpe TT en een vuige OP. Even huilen nu.
Gewoon doen.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:43 schreef Senn88 het volgende:
Niemand boeit het wat ik doe, geen idee waarom ik er ook iets van post :’)
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:43 schreef Senn88 het volgende:
Niemand boeit het wat ik doe, geen idee waarom ik er ook iets van post :’)
quote:
Gelukkig zijn oudere mannen best populair bij een grote groep dames dus ik zie nog vele tetrijke jaren voor mij.quote:
Vooral met die weelderige bos krullen die je hebt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig zijn oudere mannen best populair bij een grote groep dames dus ik zie nog vele tetrijke jaren voor mij.
*kuch* engnek *kuck*quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig zijn oudere mannen best populair bij een grote groep dames dus ik zie nog vele tetrijke jaren voor mij.
* wappert met zijn manenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral met die weelderige bos krullen die je hebt.
Jij zit zoals verwacht bij een groep met andere voorkeuren.quote:
Hahah gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaakquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij zit zoals verwacht bij een groep met andere voorkeuren.
Was kort zo maar ben weer genezenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, dus dat is jouw slakkenspoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |