In eerste instantie weer simpel krachttraining 2x in de week, naast m'n andere training. En als het me een keer écht te bagger weer is voor die buitentraining, heb ik in ieder geval nog een binnen-alternatief.quote:
Ik had nog een reactie onder copy-paste staan, anders had ik niet gekaapt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:24 schreef AirwiN het volgende:
Niet gezien dat ik de laatste post had. Daar gaat mijn kans op een scherpe TT en een vuige OP. Even huilen nu.
Blij dat je het initiatief genomen hebt, ik heb het gewoon echt niet gezien. Als dan toch iemand 'm kaapt....quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had nog een reactie onder copy-paste staan, anders had ik niet gekaapt.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blij dat je het initiatief genomen hebt, ik heb het gewoon echt niet gezien. Als dan toch iemand 'm kaapt....
Vikingen kapen ook…quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had nog een reactie onder copy-paste staan, anders had ik niet gekaapt.
Jaren beginnen te tellenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:24 schreef AirwiN het volgende:
Niet gezien dat ik de laatste post had. Daar gaat mijn kans op een scherpe TT en een vuige OP. Even huilen nu.
Gewoon doen.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:43 schreef Senn88 het volgende:
Niemand boeit het wat ik doe, geen idee waarom ik er ook iets van post :’)
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:43 schreef Senn88 het volgende:
Niemand boeit het wat ik doe, geen idee waarom ik er ook iets van post :’)
quote:
Gelukkig zijn oudere mannen best populair bij een grote groep dames dus ik zie nog vele tetrijke jaren voor mij.quote:
Vooral met die weelderige bos krullen die je hebt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig zijn oudere mannen best populair bij een grote groep dames dus ik zie nog vele tetrijke jaren voor mij.
*kuch* engnek *kuck*quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig zijn oudere mannen best populair bij een grote groep dames dus ik zie nog vele tetrijke jaren voor mij.
* wappert met zijn manenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral met die weelderige bos krullen die je hebt.
Jij zit zoals verwacht bij een groep met andere voorkeuren.quote:
Hahah gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaakquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij zit zoals verwacht bij een groep met andere voorkeuren.
Was kort zo maar ben weer genezenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, dus dat is jouw slakkenspoor?
Het was soort van verplicht door m'n leidinggevendequote:
Goed van je leidinggevendequote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was soort van verplicht door m'n leidinggevende
2 dagen in park boekje lezen en domme kattenvideos op joetoep kijken
Zekersquote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed van je leidinggevende![]()
Klinkt goed
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was soort van verplicht door m'n leidinggevende
2 dagen in park boekje lezen en domme kattenvideos op joetoep kijken
Hoe gaat het met de bezichtigingen van je huis?quote:
https://sirelo.nl/verhuizen-naar-denemarken/quote:
Ow nee, ik kan daar helemaal niets met mijn diploma.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:37 schreef babylon het volgende:
[..]
https://sirelo.nl/verhuizen-naar-denemarken/
Veel plezier! Ik ben nog steeds eerder wakker dan jij. Mijn wekker gaat om 5 uurquote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:38 schreef babylon het volgende:
Morgen vliegen naar mijn lief
Even geen rekening gehouden met een 5:15 wekker...
Grote Viking gooit je gewoon over zijn schouder en dan hoef je niet te werken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow nee, ik kan daar helemaal niets met mijn diploma.
Ja, dat kan ze toch zelf ook bedenken. Wow.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Grote Viking gooit je gewoon over zijn schouder en dan hoef je niet te werken.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Grote Viking gooit je gewoon over zijn schouder en dan hoef je niet te werken.
En op de seks die ik morgen krijg?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:09 schreef Tegan het volgende:
Jaloers op alle seks die babylon morgen krijgt.
Vikingseksquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:09 schreef Tegan het volgende:
Enjoyquote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:38 schreef babylon het volgende:
Morgen vliegen naar mijn lief
Even geen rekening gehouden met een 5:15 wekker...
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En op de seks die ik morgen krijg?
Gewoon benieuwdquote:
Misschien weten we wel helemaal niet meer hoe het moet!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:09 schreef Tegan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |