In eerste instantie weer simpel krachttraining 2x in de week, naast m'n andere training. En als het me een keer écht te bagger weer is voor die buitentraining, heb ik in ieder geval nog een binnen-alternatief.quote:
Ik had nog een reactie onder copy-paste staan, anders had ik niet gekaapt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:24 schreef AirwiN het volgende:
Niet gezien dat ik de laatste post had. Daar gaat mijn kans op een scherpe TT en een vuige OP. Even huilen nu.
Blij dat je het initiatief genomen hebt, ik heb het gewoon echt niet gezien. Als dan toch iemand 'm kaapt....quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had nog een reactie onder copy-paste staan, anders had ik niet gekaapt.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blij dat je het initiatief genomen hebt, ik heb het gewoon echt niet gezien. Als dan toch iemand 'm kaapt....
Vikingen kapen ook…quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had nog een reactie onder copy-paste staan, anders had ik niet gekaapt.
Jaren beginnen te tellenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:24 schreef AirwiN het volgende:
Niet gezien dat ik de laatste post had. Daar gaat mijn kans op een scherpe TT en een vuige OP. Even huilen nu.
Gewoon doen.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:43 schreef Senn88 het volgende:
Niemand boeit het wat ik doe, geen idee waarom ik er ook iets van post :’)
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:43 schreef Senn88 het volgende:
Niemand boeit het wat ik doe, geen idee waarom ik er ook iets van post :’)
quote:
Gelukkig zijn oudere mannen best populair bij een grote groep dames dus ik zie nog vele tetrijke jaren voor mij.quote:
Vooral met die weelderige bos krullen die je hebt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig zijn oudere mannen best populair bij een grote groep dames dus ik zie nog vele tetrijke jaren voor mij.
*kuch* engnek *kuck*quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig zijn oudere mannen best populair bij een grote groep dames dus ik zie nog vele tetrijke jaren voor mij.
* wappert met zijn manenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral met die weelderige bos krullen die je hebt.
Jij zit zoals verwacht bij een groep met andere voorkeuren.quote:
Hahah gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaakquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij zit zoals verwacht bij een groep met andere voorkeuren.
Was kort zo maar ben weer genezenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, dus dat is jouw slakkenspoor?
Het was soort van verplicht door m'n leidinggevendequote:
Goed van je leidinggevendequote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was soort van verplicht door m'n leidinggevende
2 dagen in park boekje lezen en domme kattenvideos op joetoep kijken
Zekersquote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed van je leidinggevende![]()
Klinkt goed
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was soort van verplicht door m'n leidinggevende
2 dagen in park boekje lezen en domme kattenvideos op joetoep kijken
Hoe gaat het met de bezichtigingen van je huis?quote:
https://sirelo.nl/verhuizen-naar-denemarken/quote:
Ow nee, ik kan daar helemaal niets met mijn diploma.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:37 schreef babylon het volgende:
[..]
https://sirelo.nl/verhuizen-naar-denemarken/
Veel plezier! Ik ben nog steeds eerder wakker dan jij. Mijn wekker gaat om 5 uurquote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:38 schreef babylon het volgende:
Morgen vliegen naar mijn lief
Even geen rekening gehouden met een 5:15 wekker...
Grote Viking gooit je gewoon over zijn schouder en dan hoef je niet te werken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow nee, ik kan daar helemaal niets met mijn diploma.
Ja, dat kan ze toch zelf ook bedenken. Wow.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Grote Viking gooit je gewoon over zijn schouder en dan hoef je niet te werken.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Grote Viking gooit je gewoon over zijn schouder en dan hoef je niet te werken.
En op de seks die ik morgen krijg?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:09 schreef Tegan het volgende:
Jaloers op alle seks die babylon morgen krijgt.
Vikingseksquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:09 schreef Tegan het volgende:
Enjoyquote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:38 schreef babylon het volgende:
Morgen vliegen naar mijn lief
Even geen rekening gehouden met een 5:15 wekker...
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En op de seks die ik morgen krijg?
Gewoon benieuwdquote:
Misschien weten we wel helemaal niet meer hoe het moet!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:09 schreef Tegan het volgende:
Ik wil ook weer naar bedquote:
Samen klagen over moe zijnquote:Op donderdag 19 augustus 2021 06:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil ook weer naar bedZo fucking slecht geslapen, niet normaal
![]()
Gelukkig laatste dag en dan vakantie
Op de een of andere manier denk ik altijd dat mijn vliegtuig gekaapt word of zo de lucht uitvalt t water in.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 06:24 schreef babylon het volgende:
Zo voor het eerst in jaren weer vliegen. In mijn hoofd betekent dat zeker covid-19 krijgen en tevens veroorzaak ik hierdoor de volgende watersnoodramp. Dus ik kijk er echt naar uit #sarcasme
Dat laatste hoef ik mij geen zorgen over te maken richting Zwitserlandquote:Op donderdag 19 augustus 2021 07:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier denk ik altijd dat mijn vliegtuig gekaapt word of zo de lucht uitvalt t water in.
Ik lag te bibberen in bed. Heb maar een dekentje gepakt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]totaal geen last van gehad.
WAT?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik lag te bibberen in bed. Heb maar een dekentje gepakt.
Tijd voor mn winterdekbed......
Geloof je het zelfquote:Op donderdag 19 augustus 2021 05:32 schreef babylon het volgende:
[..]
Misschien weten we wel helemaal niet meer hoe het moet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geloof je het zelf.
Neuh, ik denk dat het wel luktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En spontaan spritzen lijkt mij nou ook weer wat ver gaan![]()
Jij hebt iemand naast je!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
WAT?
ik lig nog onder een lege dekbed hoes
nu alleen zomerdekbed op de beentjes onderaan gelegd.
Ja dat is waar, die is wel altijd warmquote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jij hebt iemand naast je!
Dat is sowieso valsspelen.
En mijn interne kachel is al jaren stuk.
Dat is wel zielig. Ik zou je een virtuele knuffel willen geven, maar daar heb je ook geen reet aan.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jij hebt iemand naast je!
Dat is sowieso valsspelen.
En mijn interne kachel is al jaren stuk.
Misschien voelt ze zich dan warm van binnenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:23 schreef babylon het volgende:
[..]
Dat is wel zielig. Ik zou je een virtuele knuffel willen geven, maar daar heb je ook geen reet aan.
Zou ik er iemand voor in kunnen huren?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat is waar, die is wel altijd warm
Aawhquote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:23 schreef babylon het volgende:
[..]
Dat is wel zielig. Ik zou je een virtuele knuffel willen geven, maar daar heb je ook geen reet aan.
Nou, bij deze danquote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zou ik er iemand voor in kunnen huren?
Kreeg laatst al een linkje voor zo'n verwarmd kussen. Denk dat dat mn enige hoop is
[..]
Aawhthanks.
Gaat om het idee/gebaar
Mental image van een soort opblaaspop gevuld met van die pitten.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kreeg laatst al een linkje voor zo'n verwarmd kussen. Denk dat dat mn enige hoop is
[..]
Aawhthanks.
Gaat om het idee/gebaar
Ik heb zo'n elektrisch oplaadbaar kussen, wel echt awesome in de winterquote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[..]
Aawhthanks.
Gaat om het idee/gebaar
Nee dat is het niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mental image van een soort opblaaspop gevuld met van die pitten.
Maar wanneer gebruik je die?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb zo'n elektrisch oplaadbaar kussen, wel echt awesome in de winter
Ja, ik snap 'm.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee dat is het niet.
Zul je vast wel ergens kunnen kopen. Maar dit zijn meer kussens waar je op kunt zitten.
https://www.ad.nl/wonen/b(...)als-spelen~a76b4ad3/quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:47 schreef Q. het volgende:
Q!![]()
Vandaag sluiting voor de biedingen op mn appartement, ben benieuwd.
50K extra maar? Amateurs.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/wonen/b(...)als-spelen~a76b4ad3/
Je kunt altijd nog meer geld krijgen![]()
Laat je niet verleiden om meteen het hoogste bod te accepteren; gewoon iedereen nog een kans even om 50k meer te bieden.
Hoe minder winst voor de maatschappij, hoe beter?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:48 schreef babylon het volgende:
Komt er net een purser naar mij toe om te vragen waar ik zit, omdat ze mij bij de nooduitgang willen zetten. Daar zit ik dus al. Is het erg knieperig als ik er nu heen loop om de meerprijs terug te vragen?
Jaquote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:48 schreef babylon het volgende:
Komt er net een purser naar mij toe om te vragen waar ik zit, omdat ze mij bij de nooduitgang willen zetten. Daar zit ik dus al. Is het erg knieperig als ik er nu heen loop om de meerprijs terug te vragen?
Spannond!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:47 schreef Q. het volgende:
Q!![]()
Omg al flinke biedingen gehad?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:47 schreef Q. het volgende:
Q!![]()
Als ze dat bij mij geflikt hadden dan had ik iedere dag van de week een ruit ingegooid bij de makelaar en de mensen die het huis willen verkopen.quote:
Even omrekenen naar ouderwetse guldens.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg al flinke biedingen gehad?
Mijn ouders zijn paar jaar terug kleiner gaan wonen maar appartement maar dat beviel toch niet.
Konden van de week voor de markt uit een senioren woning bekijken, en ze hebben het nu gekocht.
Maar serieus bijna een half miljoen. Dat zijn echt kleine huisjes en mini tuintjes.
Wat is er aan de hand joh?
Maar goed het appartement gaat ook zoiets opbrengen en die oudjes hebben natuurlijk ooit hun eerst huis in de goede tijd gekocht. Dus overal overwaarde dus echt hoge maandlasten krijgen ze nooit.
Krijg je toch niet dus verspilde moeitequote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:48 schreef babylon het volgende:
Ik kan echt alleen maar met eenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg al flinke biedingen gehad?
Mijn ouders zijn paar jaar terug kleiner gaan wonen maar appartement maar dat beviel toch niet.
Konden van de week voor de markt uit een senioren woning bekijken, en ze hebben het nu gekocht.
Maar serieus bijna een half miljoen. Dat zijn echt kleine huisjes en mini tuintjes.
Maar goed het appartement gaat ook zoiets opbrengen en die oudjes hebben natuurlijk ooit hun eerst huis in de goede tijd gekocht. Dus overal overwaarde dus echt hoge maandlasten krijgen ze nooit.
Nou dat deed mijn pa dus even en toen schrok hij wel.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even omrekenen naar ouderwetse guldens.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Twee biedingen inmiddels waarvan eentje ruim boven mijn streefbedrag.
Goed onderhouden appartementen met lift zijn heel erg in trek nu want boomers willen van hun grote huizen af en kleiner en gelijkvloers gaan wonen. Dan heb je gekken zoals wij die hun grote huizen voor een half miljoen kopen en dat geld kunnen ze dan weer in een appartement stoppen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn winst met de pot pindakaas in het ruim.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Krijg je toch niet dus verspilde moeite
Ja, dat heb ik ook gedaan bij mijn nieuwe huis. Christ.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moest je dat zelf doen?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:50 schreef babylon het volgende:
En ik heb al voor nop m'n koffer in het ruim kunnen gooien.
Keer 1,75 hč, niet 2,20371.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is een belachelijke tijd om naar huizen te kijken. Zowel koop als huur is niet te doen. Het staat me echt tegen om straks voor 450.000 een huis te moeten kopen. Kan niet zoals Q. statiegeld inleveren om op de hypotheek te besparen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou dat deed mijn pa dus even en toen schrok hij wel.
En het is gewoon echt niets bijzonders dat huis. Ze wonen niet in een villa straks.
Maar goed vlakbij Haarlem en dus vlakbij Amsterdam, het is echt idioot.
Ik heb 12 lege kratten staan.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is een belachelijke tijd om naar huizen te kijken. Zowel koop als huur is niet te doen. Het staat me echt tegen om straks voor 450.000 een huis te moeten kopen. Kan niet zoals Q. statiegeld inleveren om op de hypotheek te besparen.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moest je dat zelf doen?
Ik heb dit gelezen en ik snap er niets van.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/wonen/b(...)als-spelen~a76b4ad3/
Je kunt altijd nog meer geld krijgen![]()
Laat je niet verleiden om meteen het hoogste bod te accepteren; gewoon iedereen nog een kans even om 50k meer te bieden.
Tegenwoordig is veel inschrijving, bod op formulier invullen met voorwaarden. Ook bij mijn nieuwe huis. En bij mn nu te koop staande appartement. Maar het is pas defintief als het voorlopig koopcontract is getekend. Daarom moet je dat ook zo snel mogelijk doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb dit gelezen en ik snap er niets van.
Wat hebben die biedingen dan voor zin???
En ik dacht sowieso dat je niet meer mocht bieden als andere al aan het bieden waren/er al een overeenstemming was (maar dit was vast "vroeger")
Zoveel erfenis!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:59 schreef babylon het volgende:
Aaaaaargh! Erfenis! Er staan nu al tien minuten voor het board en mensen bij de ingang van de gate STAAND te wachten zodat ze zometeen als eerste kunnen zitten.
Je kan nu ook zitten! Aap!
Nee, dat is dubbele smart!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart
De makelaarsmaffia boeit dat allemaal niet zoveel. Pas als je koopcontract getekend hebt is het bindend en de rest heeft blijkbaar geen waarde.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En ik dacht sowieso dat je niet meer mocht bieden als andere al aan het bieden waren/er al een overeenstemming was (maar dit was vast "vroeger")
Als je een tegenbod doet, moet je die onderhandelingen af maken. Vroeger en nu. Zolang je dat niet doen kun je biedingen blijven harken. En zelfs opmerkingen maken die hogere biedingen los maken.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dan nog even zorgen dat makelaars onderling aanbod van huizen eerder uitdelen zodat je wel een aankoopmakelaar moet hebben en ze nog wat extra geld kunnen verdienen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:00 schreef babylon het volgende:
[..]
Als je een tegenbod doet, moet je die onderhandelingen af maken. Vroeger en nu. Zolang je dat niet doen kun je biedingen blijven harken. En zelfs opmerkingen maken die hogere biedingen los maken.
Precies. Ooit bij selectie van een makelaar voor verkoop eigen huis een makelaar langs gehad die zei dat het volgens de regels allemaal mocht en dan het dan maar jammer was voor de kopende partij. Die makelaar is het niet geworden voor ons.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De makelaarsmaffia boeit dat allemaal niet zoveel. Pas als je koopcontract getekend hebt is het bindend en de rest heeft blijkbaar geen waarde.
Ik vond het in 2013 al redelijk stressvol; laat staan dat je nu een huis zou willen kopen en al tig keer langs je droomhuis hebt gegrepen.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Tegenwoordig is veel inschrijving, bod op formulier invullen met voorwaarden. Ook bij mijn nieuwe huis. En bij mn nu te koop staande appartement. Maar het is pas defintief als het voorlopig koopcontract is getekend. Daarom moet je dat ook zo snel mogelijk doen.
Ah helder.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De makelaarsmaffia boeit dat allemaal niet zoveel. Pas als je koopcontract getekend hebt is het bindend en de rest heeft blijkbaar geen waarde.
Ik vond het in 2013 al redelijk stressvol; laat staan dat je nu een huis zou willen kopen en al tig keer langs je droomhuis hebt gegrepen.
Binnen 10 dagen gelukt!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Huis kopen lijkt me idd echt de hel nu.
quote:
Ik heb toch liever een erfenis dan een ergernis.quote:
Hier gunt iedereen zijn huis in principe aan een lief koppel dat graag een liefdesnestje wil hebben; maar als er 50k extra op tafel komt is die investeerder die het daarna in de verhuur gooit ook wel interessant. Het is nogal een verpeste markt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. Ooit bij selectie van een makelaar voor verkoop eigen huis een makelaar langs gehad die zei dat het volgens de regels allemaal mocht en dan het dan maar jammer was voor de kopende partij. Die makelaar is het niet geworden voor ons.
Principes zijn leuk maar geld is toch een stuk nuttiger.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gunt iedereen zijn huis in principe aan een lief koppel dat graag een liefdesnestje wil hebben; maar als er 50k extra op tafel komt is die investeerder die het daarna in de verhuur gooit ook wel interessant. Het is nogal een verpeste markt.
Ja precies dit heb ik ook. Ik vind het gewoon niet waard. De maandelijkse kosten die je dan hebt alleen maar om te kunnen wonen. Vind het gewoon zonde.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is een belachelijke tijd om naar huizen te kijken. Zowel koop als huur is niet te doen. Het staat me echt tegen om straks voor 450.000 een huis te moeten kopen. Kan niet zoals Q. statiegeld inleveren om op de hypotheek te besparen.
Ik denk dat de zon in bed blijft vandaag.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom ben ik trouwens al aan het werk, terwijl de zon nog niet eens is opgestaan?
Als je dat laatste doet, dan mag je wmb ook nooit meer zeiken over de slechte huizenmarkt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier gunt iedereen zijn huis in principe aan een lief koppel dat graag een liefdesnestje wil hebben; maar als er 50k extra op tafel komt is die investeerder die het daarna in de verhuur gooit ook wel interessant. Het is nogal een verpeste markt.
Natuurlijk wel! We zijn toch allemaal Nederlanders?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dat laatste doet, dan mag je wmb ook nooit meer zeiken over de slechte huizenmarkt.
Ook jaloers.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat de zon in bed blijft vandaag.
Jaloers op de zon
Dan hoef ik geen Nederlander te zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:17 schreef Q. het volgende:
Natuurlijk wel! We zijn toch allemaal Nederlanders?
Je mag het kut vinden, maar niet zo kut dat je jezelf voor 50k in de voet schiet toch?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dat laatste doet, dan mag je wmb ook nooit meer zeiken over de slechte huizenmarkt.
Als je principes je zoveel geld kosten ben je gewoon dom.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is toch twee jaar werken.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:19 schreef babylon het volgende:
[..]
Je mag het kut vinden, maar niet zo kut dat je jezelf voor 50k in de voet schiet toch?
Pauper.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is toch twee jaar werken.
Niet 50k in een jaar verdienenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is toch twee jaar werken.
Ik heb er bij een recente verkoop bewust voor gekozen om het hogere bod van een investeerder niet te accepteren. Ging niet over 50k, maar toch, dat zou ik dus wel doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:19 schreef babylon het volgende:
Je mag het kut vinden, maar niet zo kut dat je jezelf voor 50k in de voet schiet toch?
Ik heb 5000 euro verschil als grens gesteld. Then again, er zijn ook investeerders die zich voor doen als stelletjes dus je bent nog niet safe.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er bij een recente verkoop bewust voor gekozen om het hogere bod van een investeerder niet te accepteren. Ging niet over 50k, maar toch, dat zou ik dus wel doen.
Ik verdien het wel, maar krijg het niet. Ik doe iets verkeerd.quote:
Nee, helaas niet. Verre van zelfs. En mijn baas maar doen alsof ie ons goed betaald.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet 50k in een jaar verdienen![]()
Doe ik ook niet hoor
Ja maar de VVD is de grootste partij dus dat gaat nooit gebeuren.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind gewoon dat er regels moeten komen voor het kopen van een huis. Zoals dat je er minimaal een jaar zelf moet wonen ofzo. Of dat je als je meer dan twee huizen wil bezitten, je een woningcorporatie moet zijn die minimaal de helft van zijn huizen in de sociale huur gooit. Ofzo.
Behalve als je een Prins bent. Dan mag je heel veel huizen hebben en ook F1stivals organiseren.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind gewoon dat er regels moeten komen voor het kopen van een huis. Zoals dat je er minimaal een jaar zelf moet wonen ofzo. Of dat je als je meer dan twee huizen wil bezitten, je een woningcorporatie moet zijn die minimaal de helft van zijn huizen in de sociale huur gooit. Ofzo.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:21 schreef Q. het volgende:
Then again, er zijn ook investeerders die zich voor doen als stelletjes dus je bent nog niet safe.![]()
Als ik het idee heb dat als ik minder vang, dat de koper vrij rap doorschuift en dan die winst pakt, pak ik hem. Of het nou een investeerder of schattig gezin is.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er bij een recente verkoop bewust voor gekozen om het hogere bod van een investeerder niet te accepteren. Ging niet over 50k, maar toch, dat zou ik dus wel doen.
Ja, serieus. Kan het voorbeeld helaas ff niet terugvinden maar is echt zo. In Utrecht. Dus je kan gewoon beter voor het hoogste bod gaan.quote:
Blijkbaar willen we dit allemaal.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar de VVD is de grootste partij dus dat gaat nooit gebeuren.
Allemaal de schuld van Rutte dus. Zoals altijdquote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er niet op gestemd.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar willen we dit allemaal.![]()
Ja, dat snap ik dan wel. Weer een droom aan duigen hier.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, serieus. Kan het voorbeeld helaas ff niet terugvinden maar is echt zo. In Utrecht. Dus je kan gewoon beter voor het hoogste bod gaan.
Dan maar dom zijn. Dat het niet door mij is veroorzaakt, betekent niet dat ik op het stukje waar ik wčl invloed heb, doe wat ik kan om het te veranderen. En ben gelukkig niet de enige in mijn omgeving.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:19 schreef gcjoel het volgende:
Als je principes je zoveel geld kosten ben je gewoon dom.
50K minder hypotheek heb je als gewone arbeider de rest van je leven profijt van.
De huizenmarkt is niet verpest door de gewone kopers en verkopers.
Laat ze de excessen maar aanpakken. De mensen die een appartement erbij gekocht hebben omdat ze ZZP'er zijn en geen pensioen hebben die zijn het probleem niet. De mensen met 100+ panden in bezitquote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:23 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Aat van Herk uit Capelle aan den IJssel is met een bezit van 5.820 woningen de grootste particuliere verhuurder van Nederland. Harry Hilders uit Den Haag komt met 5.500 huizen op de tweede plaats en Familie Grouwels uit Limburg bezet met 5.200 woningen de derde plek.
Dit blijkt uit een groot onderzoek van de Volkskrant naar de grootste particuliere verhuurders in het land, gepubliceerd op zaterdag 20 juli. In de top 10 staan verder nog de Ervan Henk Stienstra uit Limburg (4.352 woningen), Martin van Wettum uit het Gooi (3.061), Chris Thünnessen uit Den Haag (2.500), André Daelmans uit Maastricht (2.400), Stichting Familie Schopman (1.997), Cock van Mourik uit Amsterdam/Woerden (1.739) en Mark Verhagen uit Limburg (1.585). Samen bezitten deze tien particuliere huisbazen bijna 35.000 woningen, die bij elkaar zo’n 7,9 miljard euro waard zijn.
Lijkt wel Monopoly zoquote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laat ze de excessen maar aanpakken. De mensen die een appartement erbij gekocht hebben omdat ze ZZP'er zijn en geen pensioen hebben die zijn het probleem niet. De mensen met 100+ panden in bezit
[..]
Dat mag natuurlijk, ieder zijn voorkeuren en keuzevrijheden.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:24 schreef babylon het volgende:
Als ik het idee heb dat als ik minder vang, dat de koper vrij rap doorschuift en dan die winst pakt, pak ik hem. Of het nou een investeerder of schattig gezin is.
Heel nobel van jullie.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan maar dom zijn. Dat het niet door mij is veroorzaakt, betekent niet dat ik op het stukje waar ik wčl invloed heb, doe wat ik kan om het te veranderen. En ben gelukkig niet de enige in mijn omgeving.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet 50k in een jaar verdienen![]()
Doe ik ook niet hoor
Gelukkig gaan we het allemaal weer opnieuw doen voor de klimaatcrisis; ook dat moeten anderen oplossen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Rutte dus. Zoals altijd
Erkenning, daar doe ik het uiteraard ook voor.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:28 schreef gcjoel het volgende:
Heel nobel van jullie.
Maar ik zou net als Q wel echt een grens hebben bij 5 a 10 duizend
We gaan andere landen aanmoedigen om meer te doen!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig gaan we het allemaal weer opnieuw doen voor de klimaatcrisis; ook dat moeten anderen oplossen.
Of gewoon wat extra vrouwen in huis nemen. Ook goed om de druk wat te verlichten.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Erkenning, daar doe ik het uiteraard ook voor.
Creëert weer druk op andere vlakken.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Of gewoon wat extra vrouwen in huis nemen. Ook goed om de druk wat te verlichten.
Ik wacht tot de zon ook aan het werk gaat.quote:
Zolang jouw baas doet alsof hij je goed betaald zeker.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar alsof ik werk
Zoietsquote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zolang jouw baas doet alsof hij je goed betaald zeker.
Ik ga gewoon lekker met de auto op vakantie naar Duitsland. Daar nemen ze het tenminste wel serieus.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:33 schreef babylon het volgende:
Coronamaatregelen, echt goed geregeld in deze buis!
In de app drie keer op akkoord klikken en mondmasker op. Klaar!
Vaccinatie of testbewijs laten zien? Nee natuurlijk niet, ben je mal
Heb ook maar één weekje vakantie, vrije dagen te hard nodig met verhuizen en klussen en weet ik wat allemaal. Kost zooo veel tijd.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Op vakantie gaan
Vrije tijd hebben
Ik heb veel laten doen toen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb ook maar één weekje vakantie, vrije dagen te hard nodig met verhuizen en klussen en weet ik wat allemaal. Kost zooo veel tijd.
Ja, hier ook. Toch genoeg geld.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb veel laten doen toen.
Omdat ik geen tijd had
Ik ook maar één week...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb ook maar één weekje vakantie, vrije dagen te hard nodig met verhuizen en klussen en weet ik wat allemaal. Kost zooo veel tijd.
Zou minimaal hart van Nederland bellen om je verhaal te mogen doen voor heel Nederland.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Erkenning, daar doe ik het uiteraard ook voor.
Jouw erkenning is meer dan voldoende.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou minimaal hart van Nederland bellen om je verhaal te mogen doen voor heel Nederland.
En iedereen dan even vuil aankijken.
Gewoon omdat het kan
Jammer, wilde wel weer eens wat leuks zien op tvquote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw erkenning is meer dan voldoende.
Energie vooral. Nog erger.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Toch genoeg geld.Maar kost nog steeds boel tijd.
Bierkratledikant?quote:
De kamer krijgt de kleur van het kind tegenwoordig?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijgt Q een zwart kindje?
Echt zwart?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijgt Q een zwart kindje?
Is toch al eeuwen het geval, waarom denk je anders dat meisjeskamers roze en jongetjeskamers blauw werden geverfd?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kamer krijgt de kleur van het kind tegenwoordig?
En waarom daar stoppen? Gewoon het hele huis.quote:
Omdat jongetjes allemaal zuurstofgebrek hebben gehad bij de geboorte?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is toch al eeuwen het geval, waarom denk je anders dat meisjeskamers roze en jongetjeskamers blauw werden geverfd?
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat jongetjes allemaal zuurstofgebrek hebben gehad bij de geboorte?
Hier zijn teveel foute grapjes bij te verzinnen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat jongetjes allemaal zuurstofgebrek hebben gehad bij de geboorte?
Is niet iets om grappen over te makenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier zijn teveel foute grapjes bij te verzinnen.
Gewoon de huuropbrengsten uit 2e woning (en 3e, 4e, 5e enz) gaan belasten.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En verbieden om een huis te bezitten als je sociaal huurt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon de huuropbrengsten uit 2e woning (en 3e, 4e, 5e enz) gaan belasten.
Nu betaal je alleen een beetje vermogensrendementsheffing over de waarde van de woning en zijn de opbrengsten vrijgesteld. Dus is het aantrekkelijk om je vermogen in vastgoed te stoppen ipv op de bank te laten staan.
Als die huuropbrengsten worden belast ben je heel snel een hele zooi particuliere beleggers kwijt denk ik.
Maar ja, belastingverhoging en VVD gaan ook niet echt samen
Ik heb nu 1 baksteen, loont dit dan ook?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon de huuropbrengsten uit 2e woning (en 3e, 4e, 5e enz) gaan belasten.
Nu betaal je alleen een beetje vermogensrendementsheffing over de waarde van de woning en zijn de opbrengsten vrijgesteld. Dus is het aantrekkelijk om je vermogen in vastgoed te stoppen ipv op de bank te laten staan.
Als die huuropbrengsten worden belast ben je heel snel een hele zooi particuliere beleggers kwijt denk ik.
Maar ja, belastingverhoging en VVD gaan ook niet echt samen
Ik huur asociaalquote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
En verbieden om een huis te bezitten als je sociaal huurt.
Over een maand is die 10% meer waard.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb nu 1 baksteen, loont dit dan ook?
Geldt dat ook voor klinkers?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een maand is die 10% meer waard.
Genoeg mensen die vragen of ze een klinker mogen kopen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor klinkers?
Ik moet nu aan Rachel Riley denken.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Genoeg mensen die vragen of ze een klinker mogen kopen.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet nu aan Rachel Riley denken.
Daar moest ik vervolgens ook aan denken.quote:
Met baard en Viking helm?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet nu aan Rachel Riley denken.
Gister kwam carrot in the box ook weer overal voorbij. Blijft briljantquote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Met baard en Viking helm?
“That’s a challenging wank”
Heb een druk schema vandaag.quote:
Niet eerst een marathon lopen voor je gaat beginnen met werken.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:57 schreef babylon het volgende:
[..]
Je gaat er om vijf uur uit en bent pas nu op kantoor? Ben je met de langboot gegaan of zo?
Nee mop ik was om 7 uur op kantoor maar tis vies koudquote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:57 schreef babylon het volgende:
[..]
Je gaat er om vijf uur uit en bent pas nu op kantoor? Ben je met de langboot gegaan of zo?
Aaaaaah. Ok duidelijkquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee mop ik was om 7 uur op kantoor maar tis vies koud
Whoaquote:
Jammer dat je nu zo moeilijk op wereldreis kunt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Gisteren meteen de Mediamarkt ingelopen om even naar wat fancy TV's te kijken.
Ik heb een PS5. Geen wereldreis nodig.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer dat je nu zo moeilijk op wereldreis kunt.
En je gaat al emigreren. Dus avontuur genoeg.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een PS5. Geen wereldreis nodig.
Hoe lang geleden had je dit appartement gekocht als ik vragen mag?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Gisteren meteen de Mediamarkt ingelopen om even naar wat fancy TV's te kijken.
In 2005.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe lang geleden had je dit appartement gekocht als ik vragen mag?
Yessssquote:
Yes!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Yessss
en zonder voorbehouden enzo neem ik aan?
Kut voor de markt dat het tegenwoordig normaal is, maar als verkoper zooo fijn.
Half november.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nice! Wanneer ga je over naar je nieuwe huis?
Tijd genoeg om je extra geld uit te geven aan meubels e.d. om je nieuwe huis mee vol te gooienquote:
Nieuwe 65" OLED tv en dan heb ik alles.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tijd genoeg om je extra geld uit te geven aan meubels e.d. om je nieuwe huis mee vol te gooien
Past dat wel met alle planten van CL?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Nieuwe 65" OLED tv en dan heb ik alles.
Huis is groot genoeg voor 100.000 planten.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Past dat wel met alle planten van CL?
Oh ja dat is ook zo, jaloersquote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Huis is groot genoeg voor 100.000 planten.
Aparte cavia-kamer ookquote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Past dat wel met alle planten van CL?
Anders maken we er gewoon buitenplanten voor. Meeeeer dan genoeg ruimte in de mega-tuin.quote:
Oeh dan geef ik een appelboom als huwelijkskado, dan kunnen jullie altijd aan mij denken als je een appeltje eetquote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Anders maken we er gewoon buitenplanten voor. Meeeeer dan genoeg ruimte in de mega-tuin.
Oeh.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh dan geef ik een appelboom als huwelijkskado, dan kunnen jullie altijd aan mij denken als je een appeltje eet
En de placenta van hun eerstgeborene eronder begravenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh dan geef ik een appelboom als huwelijkskado, dan kunnen jullie altijd aan mij denken als je een appeltje eet
Jullie eerstgeborene , ja goed idee!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de placenta van hun eerstgeborene eronder begraven
Zou je de placenta van je puppy mogen ophalen of vreten honden die liever zelf op?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jullie eerstgeborene , ja goed idee!
Die vreet die hond zelf op ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou je de placenta van je puppy mogen ophalen of vreten honden die liever zelf op?
Honden vreten zelfs hun eigen kots op toch.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou je de placenta van je puppy mogen ophalen of vreten honden die liever zelf op?
Ik verbaas me vooral over de wending die het gesprek ineens neemtquote:
Dus een prijsstijging van 230% in net 16 jaar. Holy guacamolequote:
Het is best een goede investering geweest achteraf. En dan te bedenken dat ik liever wilde huren maar huren toen een stuk moeilijker was dan kopen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus een prijsstijging van 230% in net 16 jaar. Holy guacamole
Ik ben al 13 jaar niet meer bij de kapper geweest.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Woensdag voor het eerst sinds twee jaar weer naar de kapper. En mijn wenkies laten doen
Nee toch, ik was toen aan het rondkijken en volgens mij zat ie rond de 150/160?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:23 schreef Q. het volgende:
Sterker nog, in 2012 stonden ze nog te koop voor onder wat ik er voor betaald heb.
En dus is de prijsstijging nog idioter want die hele 230% is dus van de afgelopen paar jaar.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:23 schreef Q. het volgende:
Sterker nog, in 2012 stonden ze nog te koop voor onder wat ik er voor betaald heb.
Kale koppen niet te stoppen?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben al 13 jaar niet meer bij de kapper geweest.
Technisch gezien is de stijging dan 130%, toch?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus een prijsstijging van 230% in net 16 jaar. Holy guacamole
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is best een goede investering geweest achteraf. En dan te bedenken dat ik liever wilde huren maar huren toen een stuk moeilijker was dan kopen.
Stel je voor dat je een boomer bent die een huis kocht in de jaren 70...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En dus is de prijsstijging nog idioter want die hele 230% is dus van de afgelopen paar jaar.
Ik!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kale koppen niet te stoppen?
Er zijn er ook genoeg die op ongelukkige momenten hebben moeten verkopen, of ooit een of andere hypotheek afgesloten hebben waarmee ze genaaid werden.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stel je voor dat je een boomer bent die een huis kocht in de jaren 70...
Neequote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb jij de plannen voor de placenta al vastgelegd?
Q heeft geld.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NeeDe hoogste bieder mag hem hebben.
Toen was een huis kopen ook best een ding weet ik uit verhalen van een paar van die boomers. Met de kennis van nu makkelijk praten. Maar toch...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:32 schreef Barbusse het volgende:
Stel je voor dat je een boomer bent die een huis kocht in de jaren 70...
Huizen prijzen en er over klagen is van alle tijd.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen was een huis kopen ook best een ding weet ik uit verhalen van een paar van die boomers. Met de kennis van nu makkelijk praten. Maar toch...
Als jij het zegt moet het wel waar zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Huizen prijzen en er over klagen is van alle tijd.
Same here. Ik wilde eigenlijk huren met een vriendin, maar dat ging niet en toen bleek ik ook te kunnen kopen. 4,5 jaar later heb ik het voor ruim 80% meer verkocht dan dat ik eraan uit heb gegeven. En dat was eind 2019, ik wil niet al te hard nadenken over wat ik nu had gekregen voor dat appartement.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is best een goede investering geweest achteraf. En dan te bedenken dat ik liever wilde huren maar huren toen een stuk moeilijker was dan kopen.
Met 15% rente in de jaren 80.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen was een huis kopen ook best een ding weet ik uit verhalen van een paar van die boomers. Met de kennis van nu makkelijk praten. Maar toch...
Klagen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Huizen prijzen en er over klagen is van alle tijd.
Maar de huizenprijzen waren tenminste wel redelijk!quote:
Liever 150.000 lenen tegen 15%, dan 500.000 tegen 2 %.quote:
plus aflossing tegenwoordig.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Liever 150.000 lenen tegen 15%, dan 500.000 tegen 2 %.
Ook als je het verhoudt tot de inkomens van toen? Oprechte vraag he.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar de huizenprijzen waren tenminste wel redelijk!
Voor de mensen die werk hadden wel. Al was dat voor veel mensen niet het geval omdat de werkeloosheid enorm hoog was in die periode.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:42 schreef Vaiana het volgende:
Ook als je het verhoudt tot de inkomens van toen? Oprechte vraag he.
In guldens en florijnen was alles beter.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de mensen die werk hadden wel. Al was dat voor veel mensen niet het geval omdat de werkeloosheid enorm hoog was in die periode.
Toen een tientje nog een joet heette en 100 gulden een bankie. EN DE BANKBILJETTEN WAREN VEEL MOOIER!!! [/boomer]quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:50 schreef Godtje het volgende:
In guldens en florijnen was alles beter.
modaal inkomen:quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:42 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ook als je het verhoudt tot de inkomens van toen? Oprechte vraag he.
En wat is de mediaan? En wat is de spreiding? Een gemiddelde zegt niet zo heel veel in deze.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
modaal inkomen:
¤ 5.500,- in 1970. Nu is modaal ¤ 36.500.
Dus dat is 563% erbij.
huizenprijzen (gemiddeld):
¤ 23.578 in 1970 en ¤ 365.000 nu.
Dat is dus een stijging van 1448%.
Ik ben ook wel benieuwd naar de spreiding bij vrouwen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat is de mediaan? En wat is de spreiding? Een gemiddelde zegt niet zo heel veel in deze.
Een geeltje pinnen als je de kroeg in gingquote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen een tientje nog een joet heette en 100 gulden een bankie. EN DE BANKBILJETTEN WAREN VEEL MOOIER!!! [/boomer]
Omdat vrouwen meer zijn gaan werken vanaf de jaren 70 natuurlijkquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd naar de spreiding bij vrouwen.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de spreiding bij vrouwen.
Geeltje, ook zo'n mooie bijnaam.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:02 schreef DrMarten het volgende:
Een geeltje pinnen als je de kroeg in ging
hierquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat is de mediaan? En wat is de spreiding? Een gemiddelde zegt niet zo heel veel in deze.
Waar?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier een leuk grafiekje voor je.
Blijkbaar werkt het plaatje niet op FOK!.quote:
Stom. Moest lachen om die URL trouwens.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar werkt het plaatje niet op FOK!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |