Mesures de contrôle sanitairequote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Weet iemand wat de actuele status is van Frankrijk? We gaan er komende week naar toe (volledig gevaccineerd), maar op sommige sites lees ik dat je ook nog een erewoordverklaring nodig hebt? Op andere sites zie ik dat dan weer niet staan. Beetje verwarrend
Lijkt me bijna een storing..quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:02 schreef _serial_ het volgende:
[..]
0 uitstroom op de IC, dat is wel beetje gek.
Dan maar regelen voor de zekerheid.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:04 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Hier wel
https://www.interieur.gou(...)international-travel
Nee hoor, die daalt nauwelijks. In de afgelopen week is die gelijk gebleven.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:05 schreef Shaar12 het volgende:
Instroom gaat toch wel redelijk de goede kant op
De kans dat je gecontroleerd wordt is > 0,1%.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan maar regelen voor de zekerheid.
Is het denk je genoeg om hem op de pc in te vullen en het bestand naar ons zelf te mailen of is printen verstandiger? Zie zo snel niet staan dat het op een specifieke manier aangeleverd moet worden.
Wel nodig, maar alleen voor controle als je land binnenkomst. Zit op dit moment in Zuid-Frankrijk, en mondkapjes op als je een winkel binnengaat, en je QR code paraat voor een restaurant. That’s it.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Toch zo'n bewijs nodig dus. Goed om te weten, want we dachten dat een vaccinatie genoeg was.
https://www.gouvernement.fr/en/coronavirus-covid-19
Al staat er in die link van Serial dan weer niks over.
Met Fransen weet je het nooit.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Is het denk je genoeg om hem op de pc in te vullen en het bestand naar ons zelf te mailen of is printen verstandiger? Zie zo snel niet staan dat het op een specifieke manier aangeleverd moet worden.
Ik heb hem uitgeprint.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Met de bus.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:58 schreef QAnonn het volgende:
[..]
hoe gaan ze naar dat detentie centrum, met de trein?
Weet niet waar je heen gaat, maar let op de bosbranden als je naar het zuiden gaat.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Weet iemand wat de actuele status is van Frankrijk? We gaan er komende week naar toe (volledig gevaccineerd), maar op sommige sites lees ik dat je ook nog een erewoordverklaring nodig hebt? Op andere sites zie ik dat dan weer niet staan. Beetje verwarrend
Ja, maar we gaan met de trein, daar zullen ze het vooraf wel controleren.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:08 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
De kans dat je gecontroleerd wordt is > 0,1%.
Parijs.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:14 schreef Freudie het volgende:
[..]
Weet niet waar je heen gaat, maar let op de bosbranden als je naarder zuiden gaat.
Dit kunnen we toch wel een detentiecentrum noemen ipv een quarantainehotel?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Met de bus.![]()
Dit artikel geeft een inkijkje in het leven in zo'n centrum: https://www.washingtonpos(...)aca955bb9_story.html
Ook op plekken waar je het zou verwachten (trein, vliegtuig) wordt er nauwelijks gecontroleerd als ik de verhalen van anderen mag geloven. Bedenk ook dat je uiteindelijk gecontroleerd zou moeten worden door receptioniste Jannie die het ook weinig boeit of je getest bent of niet, en geen zin heeft in gezeik.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ja, maar we gaan met de trein, daar zullen ze het vooraf wel controleren.
Heb je geen printer? Anders print je het toch gewoon uit, dan is het altijd goed. Anders zit je de hele weg nog te twijfelen of het wel oké is.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
We vullen hem wel gewoon op de pc in, dat zal wel goed genoeg zijn.
[..]
Parijs.
Let wel even op dat er ook een handtekening op moet, dus misschien ben je toch beter af als je het even ergens uit print.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
We vullen hem wel gewoon op de pc in, dat zal wel goed genoeg zijn.
[..]
Parijs.
Wat een artikel, al die bizarre regels en 'het als een mogelijkheid en uitdaging zien om jezelf te ontdekken'... Echt, Australie heeft me als land echt teleurgesteld met dit beleid.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit kunnen we toch wel een detentiecentrum noemen ipv een quarantainehotel?
Nop, die moeten we nog altijd een keer fixenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Heb je geen printer? Anders print je het toch gewoon uit, dan is het altijd goed. Anders zit je de hele weg nog te twijfelen of het wel oké is.
Zag 't inderdaad. Met paint opgelost.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:23 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Let wel even op dat er ook een handtekening op moet, dus misschien ben je toch beter af als je het even ergens uit print.
Grills and Blakely argue that the return of “tourism, education, and trade” will depend on the “level of residual risk we accept from the virus” that will come with reopening borders. They say health experts, including themselves, are working to model how much widespread vaccination the country would need to achieve to responsibly open its borders. Initial findings, they say, suggest that vaccinating 70 percent of adults could be the threshold for containing sporadic outbreaks.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:23 schreef popje het volgende:
[..]
Wat een artikel, al die bizarre regels en 'het als een mogelijkheid en uitdaging zien om jezelf te ontdekken'... Echt, Australie heeft me als land echt teleurgesteld met dit beleid.
Blijkbaar werken de volgende certificaten samen, dus zal het geen probleem opleveren. (via spagrandprix.com)quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:56 schreef mabo11 het volgende:
Ik weet niet of ik met deze vraag hier goed zit maar ik wil dit weekend naar een Belgisch evenement waar een Covid Safe Ticket geld, kan ik daar met mijn Nederlandse (internationale) QR-code gewoon naar binnen lopen?
Smiley op getekend?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nop, die moeten we nog altijd een keer fixenHebben hem eigenlijk nooit nodig - verreweg de meeste dingen kunnen digitaal.
[..]
Zag 't inderdaad. Met paint opgelost.
Vind het wel wat weggestopt op die rivm site. ipv dat ze het gewoon bovenaan zettenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Toch zo'n bewijs nodig dus. Goed om te weten, want we dachten dat een vaccinatie genoeg was.
https://www.gouvernement.fr/en/coronavirus-covid-19
Al staat er in die link van Serial dan weer niks over.
Nee hoor, de laatste week was het aantal covid patiënten bij mij op de IC stabiel, namelijk vrij weinig. Zeker niet genoeg om een deel van de IC weer covid cohort te maken. Maar de druk begint in mijn regio wel weer degelijk toe te nemen, een hoop vergaderingen in het hogere segment. De periferie hier zitten aan hun tax qua covid bedden (zomervakantie personeel, inhalen en dus verdienen aan een vorm van zorggarantie voor de reeds uitgestelde zorg), de aantallen zijn laag en ik begrijp ook dat dit niet te snappen is voor 'buitenstaanders'.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |