Nee veel belangen van de burger worden opzie gezet als er flink verdient kan worden. Dat is logisch geworden.quote:
Nee. Ik ben een hypochonder (geen grap, gediagnosticeerd en behandeld door een psycholoog) en ik heb nog steeds wel episodes waarin ik uitga van het ergste. En dat is níet hoe je je leven wil leiden. Zeker niet als hele samenleving. Je moet van het idee af dat je alles kunt controleren en sturen. Je moet loslaten en accepteren.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:29 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Zelf denk ik dat voorbereid zijn op het ergste altijd het beste is. Maar daar was voor corona al geen sprake van. Maar afwachten maar ben altijd wel in voor een expiriment.
Zoiets?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:28 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk al een tijdje geen vaccinatieranglijsten meer voorbij zien komen
Staan WE nog steeds vrijwel BOVENAAN?![]()
![]()
In een normale situatie moet je uitgaan van een gemiddeld scenario, rekening houden met het slechtste en hopen op het beste.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:29 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Zelf denk ik dat voorbereid zijn op het ergste altijd het beste is. Maar daar was voor corona al geen sprake van. Maar afwachten maar ben altijd wel in voor een expiriment.
https://www.kevinweijers.(...)s-en-gemiddeld-levenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:29 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wappieland is het ook hè, dat Australië. Als ze zoveel aandacht schonken aan het vaccineren als ze doen aan dit soort maatregelen hadden ze er wellicht beter voor gestaanquote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:38 schreef _serial_ het volgende:
Ondertussen in Australië
[ afbeelding ]
volkomen normaal. alles is geoorloofd in een pandemiequote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:38 schreef _serial_ het volgende:
Ondertussen in Australië
[ afbeelding ]
"the Centre for National Resilience" is wel een mooi staaltje Newspeak.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:38 schreef _serial_ het volgende:
Ondertussen in Australië
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
"the Centre for National Resilience" is wel een mooi staaltje Newspeak.
Ik denk dat je daarmee je antwoord al hebt?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:52 schreef MichaelScott het volgende:
Wat is er trouwens gebeurt met het Australische doel om tegen het einde van het jaar iedereen ingeënt te hebben?
Dat detentiecentrum wordt eind 2021 pas opgeleverd.
Liever mensen opsluiten en daarmee beschermen dan ze echt beschermen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarmee je antwoord al hebt?
Ga maar gewoon uit van de ANWB. Die is gewoon goed geïnformeerd.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Weet iemand wat de actuele status is van Frankrijk? We gaan er komende week naar toe (volledig gevaccineerd), maar op sommige sites lees ik dat je ook nog een erewoordverklaring nodig hebt? Op andere sites zie ik dat dan weer niet staan. Beetje verwarrend
hoe gaan ze naar dat detentie centrum, met de trein?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:38 schreef _serial_ het volgende:
Ondertussen in Australië
[ afbeelding ]
https://www.rijksoverheid(...)r-moet-je-aan-denkenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Weet iemand wat de actuele status is van Frankrijk? We gaan er komende week naar toe (volledig gevaccineerd), maar op sommige sites lees ik dat je ook nog een erewoordverklaring nodig hebt? Op andere sites zie ik dat dan weer niet staan. Beetje verwarrend
Toch zo'n bewijs nodig dus. Goed om te weten, want we dachten dat een vaccinatie genoeg was.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)r-moet-je-aan-denken
0 uitstroom op de IC, dat is wel beetje gek.quote:
Hier welquote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Toch zo'n bewijs nodig dus. Goed om te weten, want we dachten dat een vaccinatie genoeg was.
https://www.gouvernement.fr/en/coronavirus-covid-19
Al staat er in die link van Serial dan weer niks over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |