SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Ik heb niet zoveel keus..quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:53 schreef Hupje het volgende:
@:Declan-Harp Knap dat je er zo in staat. En ook knap van kind dat hij accepteert dat het daar anders gaat dan bij jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:54 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik heb niet zoveel keus..Dat doet ze neem ik aan dus expres. Volwassen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vind op zich wel iets mis met pakjes drinken. Ik kreeg vroeger thuis ook alleen maar limonade, thee met suiker en frisdrank te drinken. Het hele idee dat je ook gewoon water kan drinken kwam pas toen ik veel ouder was. Van mezelf, niet van mijn ouders (die dronken ook echt nooit water). Het was een soort shock
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Same. Bij mij thuis ook nooit water, maar altijd chocomelk, fristi, ijsthee etc.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doet ze neem ik aan dus expres. Volwassen hoor.
En ik vind op zich wel iets mis met pakjes drinken. Ik kreeg vroeger thuis ook alleen maar limonade, thee met suiker en frisdrank te drinken. Het hele idee dat je ook gewoon water kan drinken kwam pas toen ik veel ouder was. Van mezelf, niet van mijn ouders (die dronken ook echt nooit water). Het was een soort shock
Oh ja, ik kreeg ook van die goedkope yokidrink, een soort fristi-iets. Maar alles kenmerkt zich als zoet en veel suiker. Waarom geef je dat de hele dag aan een kindquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:57 schreef Pinuts het volgende:
Same. Bij mij thuis ook nooit water, maar altijd chocomelk, fristi, ijsthee etc.
Nu nog steeds hoor. Heb mijn ouders nog nooit water zien drinken of het moet echt 35 graden zijn. Ze kijken mij juist altijd aan alsof ik alien ben als ik zeg dat ik probeer iedere dag 2 liter water te drinken, want dat is wel heel veel [ link | afbeelding ]
+1 ik ben ook met een verkeerd eetpatroon opgevoed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doet ze neem ik aan dus expres. Volwassen hoor.
Bonomelquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, ik kreeg ook van die goedkope yokidrink, een soort fristi-iets. Maar alles kenmerkt zich als zoet en veel suiker. Waarom geef je dat de hele dag aan een kindHet is net alsof mensen vaak denken dat kinderen vast niets anders lusten, dus ze moeten wel.... of zo.
Alleen op maandag en woensdag.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 07:58 schreef minilot het volgende:
Begrijp ik nou goed dat je momenteel twee keer per dag naar je CrossFitbox gaat, @:Lonaa?![]()
Mijn zes-weken-geleden-ik zou werkelijk gruwelen bij het idee maar momenteel ben ik vooral jaloers
Alles uit eigen tuin jompelquote:Op woensdag 18 augustus 2021 07:17 schreef Lonaa het volgende:
D: 2 high protein wraps, falafel, augergine, courgette, komkommer, tomaat (alles uit de tuin!) en kiemen. Met
Dit ook ja. En toen ik eenmaal iets ouder was (jaar of 15) en voor mijn eerste bijbaantje voor etenstijd moest beginnen nam mijn moeder voor mij ook altijd een diepvriespizza of iets voor in de frietpan voor mij mee. Op die puberleeftijd natuurlijk helemaal geweldig. Maar vanaf dat ik ongeveer 18 was (en vrij snel op mezelf ging wonen) toch geprobeerd het anders te gaan doen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 00:09 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
+1 ik ben ook met een verkeerd eetpatroon opgevoed.
Als ik iets niet lekker vond dan kreeg ik diepvries pizza, om maar een voorbeeld te noemen.
Ik dacht dat ik brij makkelijk was opgevoed, maar ik kreeg geen pizza als ik iets niet lekker vond. Aan de andere kant werd ik ook niet gedrongen om mijn boord leeg te eten. Vlees mochten we sowieso laten staan.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 00:09 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
+1 ik ben ook met een verkeerd eetpatroon opgevoed.
Als ik iets niet lekker vond dan kreeg ik diepvries pizza, om maar een voorbeeld te noemen.
Inmiddels het licht gezien en mijn kinderen hebben pech![]()
Behalve als ze bij mijn ouders zijndan gaat alles weer next level, vriend is daar echt niet blij mee.
Gewone rijst! Zal kokosrijst ook eens proberenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:02 schreef minilot het volgende:
Gewone rijst ofkokosrijst
VB? En hoera voor het ochtendsporten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |