Ja de hele OP, zo snel kan ik niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:01 schreef GGMM het volgende:
Deze poll is zeker nog van vorige keer
Hoe dan ook, Feyenoord gestemd.
Oh ik dacht je hebt hem al klaarstaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja de hele OP, zo snel kan ik niet.
Ik verneukte zelf mn post.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was juist precies de bedoeling.
Komt live op de Servische, Portugese en Israëlische tv.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:49 schreef De_Kraam het volgende:
Vitesse wordt niet uitgezonden.
@:yats
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Raar dat Anderlecht - Vitesse helemaal niet wordt uitgezonden, dat kan toch best op een tweede kanaal van ESPN. Of zijn die potjes zo duur?
Celtic - AZ is best een leuk potje hoor.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:47 schreef El-Stinho het volgende:
Alleen AZ komt niet op TV. Maar dat boeit ook letterlijk niemand.
Naar een AZ zonder Wijndal en Karlsson kijken heeft geen hond zin in.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Celtic - AZ is best een leuk potje hoor.
Benfica - PSV gaat voor uiteraard, maar af en toe een beetje schakelen is wel fijn.
Misschien staat er daar weer een leuk jeugdspelertje op.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Naar een AZ zonder Wijndal en Karlsson kijken heeft geen hond zin in.
Ah kijk aan, dit kon ik eerder nergens vinden.quote:
1-1quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar.
@:caland @:fetx @:yats @:gurneyisbestoke @:scrummie @:lenny_leonard @:ggmm @:onlogisch @:coco @:oriente
Oja.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn 2 wedstrijden Scrummie.
Feyenoord - Elfsborg 2-1quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar.
@:caland @:fetx @:yats @:gurneyisbestoke @:scrummie @:lenny_leonard @:ggmm @:onlogisch @:coco @:oriente
Feyenoord - IF Elsborg
Anderlecht - Vitesse
2-0quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar.
Feyenoord - IF Elsborg
Anderlecht - Vitesse
2-1quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar.
Feyenoord - IF Elsborg
Anderlecht - Vitesse
1-0quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar.
Feyenoord - IF Elsborg
Anderlecht - Vitesse
1-0quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar.
Feyenoord - IF Elsborg
Anderlecht - Vitesse
2-0quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar.
Feyenoord - IF Elsborg
Anderlecht - Vitesse
4-1quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar.
Feyenoord - IF Elsborg
Anderlecht - Vitesse
2017 voor het laatst kampioen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:27 schreef onlogisch het volgende:
Is dat Anderlecht tegenwoordig ook zo afgegleden joh?
Ik zie het. Ook opgericht in 1908quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
2017 voor het laatst kampioen.
2018 3e
2019 6e
2020 8e
2021 4e
Hebben nu wel weer wat aankopen en slimme huur gedaan en proberen weer aan te haken bij de Belgische top. Je zou het met een beetje fantasie wellicht kunnen vergelijken met Feyenoord?
Dat kan geen toeval zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie het. Ook opgericht in 1908
Wedstrijd is nog niet eens begonnen en je bent nu al aan het Calimero'en.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:56 schreef yats het volgende:
Bedankt hè jongens! Omdat er in het verleden problemen waren met Nederlandse supporters bij Anderlecht hebben ze nu de hele wijk afgegrendeld voor Nederlanders. Terwijl wij nog nooit tegen Anderlecht gespeeld hebben, dus aan ons ligt het niet. Dat kaartje van vanavond is dus mooi waardeloos nu...
Ik ben ziedend.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar.
Feyenoord - IF Elsborg
Anderlecht - Vitesse
Mimimimimimiquote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:56 schreef yats het volgende:
Bedankt hè jongens! Omdat er in het verleden problemen waren met Nederlandse supporters bij Anderlecht hebben ze nu de hele wijk afgegrendeld voor Nederlanders. Terwijl wij nog nooit tegen Anderlecht gespeeld hebben, dus aan ons ligt het niet. Dat kaartje van vanavond is dus mooi waardeloos nu...
Eh maximus, afgelopen donderdag keken er meer mensen naar Dundalk-Vitesse dan naar Feyenoord-Luzern. De openingspost klopt dus niet helemaalquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn aanbeland bij de play-offs van de conference league. Nog één ronde een uit- en thuiswedstrijd vlammen en dan mogen Vitesse en Feyenoord aansluiten in de groepsfase van de conference league. Op voorhand lijkt de zwaarste klus te zijn voor de Arnhemmers tegen Anderlecht. Hoewel dat ook niet meer dé topclub is in België schat ik ze wel wat hoger in dan Dundalk en daar had Vitesse de vorige ronde alle moeite van de wereld mee. Feyenoord steekt in uitstekende vorm al vroeg in het seizoen, het lijkt ook vrij stabiel. IF Elfsborg moet een haalbare kaart zijn. Ik heb beide wedstrijden in de TT gezet maar de ogen zullen vrijwel alleen maar op Feyenoord zijn gericht want Anderlecht - Vitesse wordt helaas niet uitgezonden. Ik moet hier mezelf even rectificeren, met het schaamrood op de kaken. Anderlecht - Vitesse is te zien op ESPN 2! Volgende week zou de wedstrijd verplaatst worden naar 19:00 uur volgens Chris Woerts maar ik lees her en der dat dit niet klopt dus die week wachten we nog even af. In ieder geval is Feyenoord aankomende donderdag op ESPN te zien en daar zullen de meeste mensen toch naar kijken. Ze beginnen om 19:00 uur met de voorbeschouwing en om 20.00 uur start de wedstrijd.
[ afbeelding ]
*Feyenoord - IF Elsborg 20:00 uur:
Grote vraag is natuurlijk of we donderdag de vogeltjesdans weer mogen aanschouwen. Afgelopen zondag was er weer genoeg te vieren uit bij Willem 2 en dat werd ook uitbundig gedaan. Een knappe 0-4 overwinning en ook de doop in de Eredivisie van Arne Slot bij Feyenoord werd in een warm bad gedaan. We moeten niet te snel zijn met conclusies natuurlijk maar hij lijkt het aardig op de rit te hebben en de aankopen lijken voor de verandering ook eens daadwerkelijk versterkingen. Trauner maakt een rustige indruk achterin, doet geen gekke dingen en is comfortabel aan de bal. Aursnes, een verdedigende middenvelder die van Molde overkwam voetbalde na een aarzelend begin ook moeiteloos mee. Voorin is aankomende donderdag de uitblinker van het laatste Europese duel in de kuip er ook weer bij ; Jahanbakhsh traint weer mee en lijkt fit genoeg om aan te sluiten bij de groep donderdag. Na eerder al Drita en Luzern aan de kant te hebben geschoven is de laatste horde voor de Rotterdammers nu IF Elfsborg. Ik heb er weinig twijfel over deze keer, dit gaat goedkomen.
IF Elfsborg is de huidige nummer vier van de Zweedse competitie. Vorig jaar einden ze op plekje twee en zodoende mochten ze in dezelfde ronde instromen als Feyenoord. In ronde 2 wonnen ze zowel thuis als uit met grote cijfers (4-0 en 0-5) van FC Milsami Orhei. In ronde 3 werd er thuis gelijkgespeeld tegen FK Velez en uit met 1-4 gewonnen. Ik val een beetje in herhaling maar na een blik op de spelerslijst ben ik niets wijzer geworden want ik ken ze allemaal niet. Ze hebben best vaak Europese voorrondes gespeeld maar sneuvelen vrijwel altijd, opmerkelijk vaak struikelen ze over de laatste horde dus dat geeft de Nederlandse burger moed.
[ afbeelding ]
*Anderlecht - Vitesse 20:00 uur:
Waar ik eerder dacht dat deze wedstrijd niet zou worden uitgezonden is het gelukkig voor de liefhebber gelukkig toch te volgen. Als u tenminste een abonnement heeft op ESPN die het op de tweede zender uitzendt. De wedstrijd is tegelijk met Feyenoord dus ik vermoed dat daar alsnog vrijwel alle ogen op zijn gericht maar met het oog op de return is het wel goed nieuws. Wellicht heeft Feyenoord in de eigen kuip dan al een grote stap gezet en is Vitesse - Anderlecht nog wel spannend.
Riechedly Bazoer viel afgelopen weekend tijdens de 0-1 uitzege tegen PEC uit met een blessure maar deze lijkt niet al te ernstig want hij zat namelijk gewoon bij de 22 koppige selectie. Ook Oussama Tannane zit er bij, hij kwam helaas niet topfit uit de zomervakantie. Jacob Rasmussen, Daan Reiziger en Danilho Doekhi ontbreken wegens blessures in de selectie, terwijl Loïs Openda en Romaric Yapi nog geschorst zijn. In de derde voorronde rekende Vitesse moeizaam af met het Ierse Dundalk. In eigen huis werd het 2-2 waarna er met de nodige pijn en moeite een 1-2 uitoverwinning volgde.
De laatste horde is dus het Belgische Anderlecht, die vorig jaar in de competitie 3e werden in reguliere competitie maar geen potten kon breken in de kampioensronde. Daar werden ze laatste met 4 gelijke spellen en 2 nederlagen en 0 winstpartijen. Deze jaargang zijn ze begonnen met 2 overwinningen één gelijkspel en een verlies tegen Union Saint-Gilloise. Grote baas is bij Anderlecht nog steeds Vincent Kompany en een belangrijke aanwinst is de huur van Zirkzee. Tegen Cercle Brugge scoorde hij meteen twee keer. Andere aanwinsten zijn onder andere de Zweedse EK-ganger Kristoffer Olsson en voormalig Barcelona-talent Sergio Gomez. Na de laatste titel in 2017 is Anderlecht aardig weggezakt en ze willen uiteraard de aansluiting weer vinden. Ik schat ze ook wel als favoriet is in het duel tegen Vitesse, ook omdat die tegen Dundalk ontzettend matig waren.
Wat is er calimero'en aan door te zeggen dat je boos bent dat er een noodverordening is vanwege problemen met Nederlandse supporters in het verleden en je daarom voor niets in Brussel was?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wedstrijd is nog niet eens begonnen en je bent nu al aan het Calimero'en.
Ik wil wel een weddenschapje aangaan dat er vanavond meer naar Feyenoord kijken. Feyenoord was toen ook al gespeeld hé, en alsnog zou het me verbazen trouwens. Maar het klopt sowieso niet helemaal de OP (zie rectificatie) ik dacht dat Vitesse niet werd uitgezonden.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:57 schreef yats het volgende:
[..]
Eh maximus, afgelopen donderdag keken er meer mensen naar Dundalk-Vitesse dan naar Feyenoord-Luzern. De openingspost klopt dus niet helemaal
Dat klinkt als jouw probleem.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:59 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is er calimero'en aan door te zeggen dat je boos bent dat er een noodverordening is vanwege problemen met Nederlandse supporters in het verleden en je daarom voor niets in Brussel was?
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:57 schreef yats het volgende:
[..]
Eh maximus, afgelopen donderdag keken er meer mensen naar Dundalk-Vitesse dan naar Feyenoord-Luzern. De openingspost klopt dus niet helemaal
Hij zal wel een open zender met ESPN zitten vergelijken terwijl ze het zelf ook op de open zender hadden én op de betaalzender.quote:
Niet zo moeilijk aangezien Feyenoord op het open kanaal te zien is en Vitesse niet. De cijfers komen overigens van de officiële kijkcijfermeter. En er stond bij Feyenoord natuurlijk weinig meer op het spel.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil wel een weddenschapje aangaan dat er vanavond meer naar Feyenoord kijken. Feyenoord was toen ook al gespeeld hé, en alsnog zou het me verbazen trouwens. Maar het klopt sowieso niet helemaal de OP (zie rectificatie) ik dacht dat Vitesse niet werd uitgezonden.![]()
Als ik ESPN en FOX open bij elkaar optel kom ik op ruimschoots meer voor Feyenoord.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:03 schreef yats het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk aangezien Feyenoord op het open kanaal te zien is en Vitesse niet. De cijfers komen overigens van de officiële kijkcijfermeter. En er stond bij Feyenoord natuurlijk weinig meer op het spel.
Dat klinkt alsof het in het verleden mooi verpest is. Maar ik gun jullie volgend jaar van harte Anderkecht-uit. Eens zien of jij het dan wel prima vind dat er een noodverordening is en je niet naar de wedstrijd kan ondanks een kaartje.quote:
Maar wat klopt er dan precies niet aan de OP? Ik waardeer het als mensen dit vertellen hoor zoals eerder @Caland, dan kan ik het aanpassen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:03 schreef yats het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk aangezien Feyenoord op het open kanaal te zien is en Vitesse niet. De cijfers komen overigens van de officiële kijkcijfermeter. En er stond bij Feyenoord natuurlijk weinig meer op het spel.
Omdat in de EL en ECL alles tot voor de groepsfase niet in het vaste mediapakket zit. Bij de CL is dat vanaf de paly-offs al (kun je ook aan wel/geen boarding zien in de stadions).quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:10 schreef GGMM het volgende:
Waarom spelen ze tegelijkertijd waar slaat dat eigenlijk op
Het zal nu iets te kort dag zijn om dat nog aan te passen, maar ik ben hier niet blij mee.
Bedankt voor je antwoordquote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat in de EL en ECL alles tot voor de groepsfase niet in het vaste mediapakket zit. Bij de CL is dat vanaf de paly-offs al (kun je ook aan wel/geen boarding zien in de stadions).
Vitesse was thuis tegen die Ieren veel beter maar maakte het zichzelf moeilijk door niet te scoren. Iers wat zelfs die Ieren zeiden. Idem in de 1e helft in Ierland. Wat dat betreft was het makkelijker als Feyenoord tegen Drita.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar wat klopt er dan precies niet aan de OP? Ik waardeer het als mensen dit vertellen hoor zoals eerder @:caland, dan kan ik het aanpassen.
Dat zou dan mijn probleem zijn. Ware het niet dat dat onwaarschijnlijk is.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:05 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het in het verleden mooi verpest is. Maar ik gun jullie volgend jaar van harte Anderkecht-uit. Eens zien of jij het dan wel prima vind dat er een noodverordening is en je niet naar de wedstrijd kan ondanks een kaartje.
Oh daar heb ik volgens mij weinig over gezegd behalve dat het erg lastig was (wat ik heb gezien, de 2e helft). Maar je mag er uiteraard een andere opinie op nahouden, mijn visie is verre van feilloos.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:14 schreef yats het volgende:
[..]
Vitesse was thuis tegen die Ieren veel beter maar maakte het zichzelf moeilijk door niet te scoren. Iers wat zelfs die Ieren zeiden. Idem in de 1e helft in Ierland. Wat dat betreft was het makkelijker als Feyenoord tegen Drita.
Verder is 928000 toch echt meer dan 842000?
Heel gek maar ik hoop ineens van harte dat er volgende week in Elfsborg een noodverordening geld...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat zou dan mijn probleem zijn. Ware het niet dat dat onwaarschijnlijk is.
Net zoals dit nu jouw probleem is.
Lees ik die cijfers dan verkeerd? Ik dacht dat als er vermeld staat feyenoord-Luzern dat ze dan automatisch beide zenders waar het op was pakken. Maar dat is dus maar 1 van de 2 zenders waar het op was?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh daar heb ik volgens mij weinig over gezegd behalve dat het erg lastig was (wat ik heb gezien, de 2e helft). Maar je mag er uiteraard een andere opinie op nahouden, mijn visie is verre van feilloos.
Je moet de twee zenders wel bij elkaar optellen vrolijke vriend.
Ja correct per zender inderdaad. de 1e zijn de cijfers van het open kanaal van fox:quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:48 schreef yats het volgende:
[..]
Lees ik die cijfers dan verkeerd? Ik dacht dat als er vermeld staat feyenoord-Luzern dat ze dan automatisch beide zenders waar het op was pakken. Maar dat is dus maar 1 van de 2 zenders waar het op was?
Ik heb daar geen last van, dus ken mij het verrotten.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:46 schreef yats het volgende:
[..]
Heel gek maar ik hoop ineens van harte dat er volgende week in Elfsborg een noodverordening geld...
Daarom altijd losse kaarten regelen, nooit problemen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:05 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het in het verleden mooi verpest is. Maar ik gun jullie volgend jaar van harte Anderkecht-uit. Eens zien of jij het dan wel prima vind dat er een noodverordening is en je niet naar de wedstrijd kan ondanks een kaartje.
Dat maakt dus geen verschil. Ik heb ook losse kaarten voor vanavond maar werd mooi door de politie de stad uitgezet. Er is een noodverordening in Brussel waarbij Nederlanders tegengehouden en weggestuurd worden. Kaartje of geen kaartje, voetbalfan of niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom altijd losse kaarten regelen, nooit problemen.
Aardig ongeloofwaardig, weet je hoeveel Nederlanders er in Brussel wonen of werken?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:28 schreef yats het volgende:
[..]
Dat maakt dus geen verschil. Ik heb ook losse kaarten voor vanavond maar werd mooi door de politie de stad uitgezet. Er is een noodverordening in Brussel waarbij Nederlanders tegengehouden en weggestuurd worden. Kaartje of geen kaartje, voetbalfan of niet.
1,1 miljoen kijkers dus? Dat valt me eerlijk gezegd nog tegen qua verschil.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja correct per zender inderdaad. de 1e zijn de cijfers van het open kanaal van fox:
FOX:
VOETBAL ECL FEYENOORD LUZERN
1,1 4,0 176.000 842.000
En deze zijn van het betaalkanaal:
ESPN:
VOETBAL ECL FEYENOORD LUZERN
1,1 3,8 171.000 292.000
aan wie richt je dit eigenlijk? Wie zijn 'jongens' ?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:56 schreef yats het volgende:
Geen idee, dat interesseert mij verder niet. Ik weet alleen dat ik gecontroleerd werd (want Nederlandse auto). Dat ik niet in de buurt van Arnhem woon en geen sjaal/shirtje of iets bij me had maakte geen verschil. Ik werd toch vriendelijk verzocht de stad te verlaten ivm een noodverordening. Ik probeerde nog met een smoes dat ik voor de kermis kwam weg te komen maar daar trapten ze helaas niet in.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Aardig ongeloofwaardig, weet je hoeveel Nederlanders er in Brussel wonen of werken?
In totaal dus wel een stuk meer dan 1,1.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:29 schreef yats het volgende:
[..]
1,1 miljoen kijkers dus? Dat valt me eerlijk gezegd nog tegen qua verschil.
Sorry!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:56 schreef yats het volgende:
Bij het stadion jaquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:34 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, dat interesseert mij verder niet. Ik weet alleen dat ik gecontroleerd werd (want Nederlandse auto). Dat ik niet in de buurt van Arnhem woon en geen sjaal/shirtje of iets bij me had maakte geen verschil. Ik werd toch vriendelijk verzocht de stad te verlaten ivm een noodverordening. Ik probeerde nog met een smoes dat ik voor de kermis kwam weg te komen maar daar trapten ze helaas niet in.
Mocht je me niet geloven :
https://www.gld.nl/sport/(...)r-vitesse-supporters
892000 + 292000 = 1184000 inderdaad. 84000 meer dan die 1,1 miljoen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:45 schreef fetX het volgende:
[..]
In totaal dus wel een stuk meer dan 1,1.
Dan zet je je auto toch ergens neer en ga je met de tram naar het stadion.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:34 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, dat interesseert mij verder niet. Ik weet alleen dat ik gecontroleerd werd (want Nederlandse auto). Dat ik niet in de buurt van Arnhem woon en geen sjaal/shirtje of iets bij me had maakte geen verschil. Ik werd toch vriendelijk verzocht de stad te verlaten ivm een noodverordening. Ik probeerde nog met een smoes dat ik voor de kermis kwam weg te komen maar daar trapten ze helaas niet in.
Mocht je me niet geloven :
https://www.gld.nl/sport/(...)r-vitesse-supporters
Ik was niet bij het stadion in de buurt. Dit was net buiten het centrum. Ik hoorde dat bekenden van me zelfs in het centrum aangesproken waren en daar weggestuurd werden.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij het stadion ja
Gewoon zuipen in het centrum en OV naar de wedstrijd, niks aan het handje.
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:17 schreef Raw85 het volgende:
Mario BeenIs dat niet die gozer die met 10-0 van PSV verloor? Ik kan hem niet serieus nemen als hij vertelt wat (de trainer van) Feyenoord moet doen.
Logisch, Doukhi en Manhoef zijn geblesseerd. Die zouden normaal gesproken in de basis staan.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Anderlecht meer Nederlanders in de basis dan Vitesse.
Je kunt ook een kaartje voor de wedstrijd zelf kopen natuurlijkquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:31 schreef yats het volgende:
Pleur toch op met steeds naar de kuip schakelen. Als je Feyenoord wil zien kun je ESPN 1 opzetten, dat hoeft niet ook op ESPN 2 nog een keer...
Heel grappig...Die heb ik...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je kunt ook een kaartje voor de wedstrijd zelf kopen natuurlijk
Het geluid was alleen niet meegekomen op ESPN1.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:43 schreef fetX het volgende:
Ja verdomme, gaan we naar Vitesse schakelen. Sodemieter op, als je Vitesse wilt kijken zet je maar ESPN 2 op.
Hier kan ik om lachenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:43 schreef fetX het volgende:
Ja verdomme, gaan we naar Vitesse schakelen. Sodemieter op, als je Vitesse wilt kijken zet je maar ESPN 2 op.
Vitesse, bedankt!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:10 schreef yats het volgende:
Wat een vervelend volk toch daar in Brussel.
Zonde, de eerste 10 minuten ben je gewoon gelijkwaardig.
Iedereen al zo happy met coefficenten dit seizoen maar wordt gewoon weer paar onnodige uitschakelingen in voorrondes wat niet nodig was.quote:
Je dacht toch niet echt dat Vitesse van Anderlecht ging winnen?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Iedereen al zo happy met coefficenten dit seizoen maar wordt gewoon weer paar onnodige uitschakelingen in voorrondes wat niet nodig was.
Alsof je een overwinning mag verwachten? Anderlecht heeft gewoon het budget van PSV he? Ik denk dat zelfs AZ en Feyenoord het moeilijk tegen hen zouden hebben.quote:
De eerste 10 minuten waren we gelijkwaardig.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:10 schreef yats het volgende:
Wat een vervelend volk toch daar in Brussel.
Zonde, de eerste 10 minuten ben je gewoon gelijkwaardig.
Als Feyenoord het redt, dan is het een prima kwalificatiereeks geweest.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Iedereen al zo happy met coefficenten dit seizoen maar wordt gewoon weer paar onnodige uitschakelingen in voorrondes wat niet nodig was.
Je bedoeld, Vitesse maakte het zichzelf moeilijk tegen Dundalkquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vitesse had het al moeilijk met fokking Dundalk
Nee ze waren echt zwaar ondermaats en kwamen uiteindelijk nog goed weg tegen een degradatiekandidaat uit Ierland.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:21 schreef yats het volgende:
[..]
Je bedoeld, Vitesse maakte het zichzelf moeilijk tegen Dundalk
Nee, hij bedoelt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:21 schreef yats het volgende:
[..]
Eindresultaat is hetzelfde, ze hadden het moeilijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:21 schreef yats het volgende:
[..]
Tuurlijk joh...thuis speelden ze die Ieren compleet zoek maar scoren ze maar 2 van de 14 grote kansen. Dat die Ieren dan 2 van de 3 keer dat ze bij de goal waren scoren...tja...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nee ze waren echt zwaar ondermaats en kwamen uiteindelijk nog goed weg tegen een degradatiekandidaat uit Ierland.
Helaas stond er toen nog een uitwedstrijd voor de boeg.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:22 schreef yats het volgende:
[..]
Tuurlijk joh...thuis speelden ze die Ieren compleet zoek maar scoren ze maar 2 van de 14 grote kansen. Dat die Ieren dan 2 van de 3 keer dat ze bij de goal waren scoren...tja...
Je bedoelt de regerend kampioen?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nee ze waren echt zwaar ondermaats en kwamen uiteindelijk nog goed weg tegen een degradatiekandidaat uit Ierland.
Een mokerdomme opmerking (maar dit verbaast niemand) aangezien je niet tegen het Dundalk uit 2019 speelt.quote:
Ja, zo erg voor lul om van een club als Anderlecht te verliezen...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:25 schreef GGMM het volgende:
Kijk aan
Feyenoord wint dit wel
Vitesse zet Nederland weer voor lul
In 2020 werden ze ook kampioen beste man...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:25 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Een mokerdomme opmerking (maar dit verbaast niemand) aangezien je niet tegen het Dundalk uit 2019 speelt.
Hou eens op met die mokerdomme opmerkingen joh gekquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:27 schreef yats het volgende:
[..]
In 2020 werden ze ook kampioen beste man...
Hij negeert mijn post niet voor niks. Ach, hup Vitesse alsnog.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:28 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Hou eens op met die mokerdomme opmerkingen joh gek
https://en.wikipedia.org/(...)and_Premier_Division
De beste man zal wel ingedronken hebben voor 'ie de stad uitgejaagd werd.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:28 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hij negeert mijn post niet voor niks. Ach, hup Vitesse alsnog.
Ik vind het eigenlijk gewoon rood als je bewust camera’s gaat slopen.quote:
@clasiequote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
De tattoo shops zijn morgen weer druk bezig met de kampioenschap tattoos prikken.
Tot minuut 27 om en nabijquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat zo'n gevaarte naast het veld?
Hou op man. Niemand neemt dit serieus. Deze wedstrijd verdient vooralsnog geen winnaarquote:
Ik wist niet dat je kwaad werd, Thijs.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:34 schreef yats het volgende:
[..]
Hou op man. Niemand neemt dit serieus. Deze wedstrijd verdient vooralsnog geen winnaar
Wel marginaal om na elk doelpunt massaal alle boeren zijn homo's te scanderen. Past niet echt bij Anderlecht.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:34 schreef The_Undertone het volgende:
Wat is Benito Raman toch een volbloed-debiel. Heeft overigens een broer Betino en een zus Betina.
Komt hierdoor:quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel marginaal om na elk doelpunt massaal alle boeren zijn homo's te scanderen. Past niet echt bij Anderlecht.
Ik zei al, vreemd volk. Het gros van die supporters woont zelf niet eens in Brussel.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel marginaal om na elk doelpunt massaal alle boeren zijn homo's te scanderen. Past niet echt bij Anderlecht.
Ah, okay.quote:
Belgjes die Nederlanders nadoenquote:
Mimimimiquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Tegen de huidige nummer vier van Zweden. Het is wat.
De finale is in Tirana, dat geeft het prestige van dat toernooi wel aanquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Tegen de huidige nummer vier van Zweden. Het is wat.
Tirana is upcoming !!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De finale is in Tirana, dat geeft het prestige van dat toernooi wel aan
Bekijk de opstelling en bank van Tottenham maar. In de Europa League is dat het B-team, in dit toernooi het C-team. Ideaal toernooitje dus voor de Feyenoords van deze wereld.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De finale is in Tirana, dat geeft het prestige van dat toernooi wel aan
Racisme.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:46 schreef 3rr0r het volgende:
Zweden is tegenwoordig toch flink multiculti, hoezo speelt er geen enkele donkere bij dit team?
Feijenoord wint alleen ook niet van het C-team van Spurs.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Bekijk de opstelling en bank van Tottenham maar. In de Europa League is dat het B-team, in dit toernooi het C-team. Ideaal toernooitje dus voor de Feyenoords van deze wereld.
En jongens van de scoutingquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:51 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat doen alleen mensen van boven de vijftig, toch?
Tot morgen makkerquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:51 schreef T3hTommay het volgende:
Ik kijk de rest in bed, zonder mijn FOK!-vrienden. Tot morgen allen.
stukje bushcraftquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:51 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat doen alleen mensen van boven de vijftig, toch?
Kamervragen aubquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:46 schreef 3rr0r het volgende:
Zweden is tegenwoordig toch flink multiculti, hoezo speelt er geen enkele donkere bij dit team?
Niemand lachtquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dan snap ik wel dat @:Coco zich daar prima zal vermaken.
Even een stukje kleding fatsoeneren.quote:
Op naar de Coolsingel allen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:07 schreef Coco het volgende:
Wat een euforie in het feyenoord topic zeg.
Zuurquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:07 schreef Coco het volgende:
Tot ze er tegen Ajax ineens weer hard af gaan.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:07 schreef Coco het volgende:
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:08 schreef yats het volgende:
[..]
Tot ze er tegen Ajax ineens weer hard af gaan.
Tegen de KNJB kunnen ze niet opquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:08 schreef yats het volgende:
[..]
Daily Blind en Perrie Schuurs tegen Sinisterra en Jahanbaksquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:08 schreef yats het volgende:
[..]
Wanneer is de eerste ontmoeting tussen Ajax en Feyenoord?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:08 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee. Dat interesseert me echt geen donder.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Wanneer is de eerste ontmoeting tussen Ajax en Feyenoord?
Op de verjaardag van Berghuis.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Wanneer is de eerste ontmoeting tussen Ajax en Feyenoord?
Tering in december pasquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/spo(...)9-december~bff3d192/
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die willen nog wel eens terugkomen van een achterstand.
Mes. Steek. Pijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die willen nog wel eens terugkomen van een achterstand.
Voor mensen die zin hebben in de Klassieker en niet kunnen wachten schijnt Feyenoord een dvd te hebben uitgebracht.quote:
De neef van Promes kent dit gevoel.quote:
creme de la cremequote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Prestigieus toernooi wel die Conference League.
Ja dat zei ik alquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat een verslaafde.
Ik was de hei op.
Kan je hier meer over vertellen? We moeten dit nog een kleine dertig minuten uitzittenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat een verslaafde.
Ik was de hei op.
Wat is er daarna?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kan je hier meer over vertellen? We moeten dit nog een kleine dertig minuten uitzitten
Zijn ze nog niet allemaal gevaccineerd?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord moet nog uitkijken tijdens de return. Die mogen er nog wel een paar bij prikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |