Bij het stadion jaquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:34 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, dat interesseert mij verder niet. Ik weet alleen dat ik gecontroleerd werd (want Nederlandse auto). Dat ik niet in de buurt van Arnhem woon en geen sjaal/shirtje of iets bij me had maakte geen verschil. Ik werd toch vriendelijk verzocht de stad te verlaten ivm een noodverordening. Ik probeerde nog met een smoes dat ik voor de kermis kwam weg te komen maar daar trapten ze helaas niet in.
Mocht je me niet geloven :
https://www.gld.nl/sport/(...)r-vitesse-supporters
892000 + 292000 = 1184000 inderdaad. 84000 meer dan die 1,1 miljoen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:45 schreef fetX het volgende:
[..]
In totaal dus wel een stuk meer dan 1,1.
Dan zet je je auto toch ergens neer en ga je met de tram naar het stadion.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:34 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, dat interesseert mij verder niet. Ik weet alleen dat ik gecontroleerd werd (want Nederlandse auto). Dat ik niet in de buurt van Arnhem woon en geen sjaal/shirtje of iets bij me had maakte geen verschil. Ik werd toch vriendelijk verzocht de stad te verlaten ivm een noodverordening. Ik probeerde nog met een smoes dat ik voor de kermis kwam weg te komen maar daar trapten ze helaas niet in.
Mocht je me niet geloven :
https://www.gld.nl/sport/(...)r-vitesse-supporters
Ik was niet bij het stadion in de buurt. Dit was net buiten het centrum. Ik hoorde dat bekenden van me zelfs in het centrum aangesproken waren en daar weggestuurd werden.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij het stadion ja
Gewoon zuipen in het centrum en OV naar de wedstrijd, niks aan het handje.
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:17 schreef Raw85 het volgende:
Mario BeenIs dat niet die gozer die met 10-0 van PSV verloor? Ik kan hem niet serieus nemen als hij vertelt wat (de trainer van) Feyenoord moet doen.
Logisch, Doukhi en Manhoef zijn geblesseerd. Die zouden normaal gesproken in de basis staan.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Anderlecht meer Nederlanders in de basis dan Vitesse.
Je kunt ook een kaartje voor de wedstrijd zelf kopen natuurlijkquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:31 schreef yats het volgende:
Pleur toch op met steeds naar de kuip schakelen. Als je Feyenoord wil zien kun je ESPN 1 opzetten, dat hoeft niet ook op ESPN 2 nog een keer...
Heel grappig...Die heb ik...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je kunt ook een kaartje voor de wedstrijd zelf kopen natuurlijk
Het geluid was alleen niet meegekomen op ESPN1.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:43 schreef fetX het volgende:
Ja verdomme, gaan we naar Vitesse schakelen. Sodemieter op, als je Vitesse wilt kijken zet je maar ESPN 2 op.
@:yats
Hier kan ik om lachenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:43 schreef fetX het volgende:
Ja verdomme, gaan we naar Vitesse schakelen. Sodemieter op, als je Vitesse wilt kijken zet je maar ESPN 2 op.
@:yats
Vitesse, bedankt!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:10 schreef yats het volgende:
Wat een vervelend volk toch daar in Brussel.
Zonde, de eerste 10 minuten ben je gewoon gelijkwaardig.
Iedereen al zo happy met coefficenten dit seizoen maar wordt gewoon weer paar onnodige uitschakelingen in voorrondes wat niet nodig was.quote:
Je dacht toch niet echt dat Vitesse van Anderlecht ging winnen?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Iedereen al zo happy met coefficenten dit seizoen maar wordt gewoon weer paar onnodige uitschakelingen in voorrondes wat niet nodig was.
Alsof je een overwinning mag verwachten? Anderlecht heeft gewoon het budget van PSV he? Ik denk dat zelfs AZ en Feyenoord het moeilijk tegen hen zouden hebben.quote:
De eerste 10 minuten waren we gelijkwaardig.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:10 schreef yats het volgende:
Wat een vervelend volk toch daar in Brussel.
Zonde, de eerste 10 minuten ben je gewoon gelijkwaardig.
Als Feyenoord het redt, dan is het een prima kwalificatiereeks geweest.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Iedereen al zo happy met coefficenten dit seizoen maar wordt gewoon weer paar onnodige uitschakelingen in voorrondes wat niet nodig was.
Je bedoeld, Vitesse maakte het zichzelf moeilijk tegen Dundalkquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vitesse had het al moeilijk met fokking Dundalk
Nee ze waren echt zwaar ondermaats en kwamen uiteindelijk nog goed weg tegen een degradatiekandidaat uit Ierland.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:21 schreef yats het volgende:
[..]
Je bedoeld, Vitesse maakte het zichzelf moeilijk tegen Dundalk
Nee, hij bedoelt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:21 schreef yats het volgende:
[..]
Eindresultaat is hetzelfde, ze hadden het moeilijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:21 schreef yats het volgende:
[..]
Tuurlijk joh...thuis speelden ze die Ieren compleet zoek maar scoren ze maar 2 van de 14 grote kansen. Dat die Ieren dan 2 van de 3 keer dat ze bij de goal waren scoren...tja...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nee ze waren echt zwaar ondermaats en kwamen uiteindelijk nog goed weg tegen een degradatiekandidaat uit Ierland.
Helaas stond er toen nog een uitwedstrijd voor de boeg.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:22 schreef yats het volgende:
[..]
Tuurlijk joh...thuis speelden ze die Ieren compleet zoek maar scoren ze maar 2 van de 14 grote kansen. Dat die Ieren dan 2 van de 3 keer dat ze bij de goal waren scoren...tja...
Je bedoelt de regerend kampioen?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nee ze waren echt zwaar ondermaats en kwamen uiteindelijk nog goed weg tegen een degradatiekandidaat uit Ierland.
Een mokerdomme opmerking (maar dit verbaast niemand) aangezien je niet tegen het Dundalk uit 2019 speelt.quote:
Ja, zo erg voor lul om van een club als Anderlecht te verliezen...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:25 schreef GGMM het volgende:
Kijk aan
Feyenoord wint dit wel
Vitesse zet Nederland weer voor lul
In 2020 werden ze ook kampioen beste man...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:25 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Een mokerdomme opmerking (maar dit verbaast niemand) aangezien je niet tegen het Dundalk uit 2019 speelt.
Hou eens op met die mokerdomme opmerkingen joh gekquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:27 schreef yats het volgende:
[..]
In 2020 werden ze ook kampioen beste man...
Hij negeert mijn post niet voor niks. Ach, hup Vitesse alsnog.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:28 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Hou eens op met die mokerdomme opmerkingen joh gek
https://en.wikipedia.org/(...)and_Premier_Division
De beste man zal wel ingedronken hebben voor 'ie de stad uitgejaagd werd.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:28 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hij negeert mijn post niet voor niks. Ach, hup Vitesse alsnog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |