Denk dat je de mate waarin de taliban georganiseerd is onderschatquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoah, kijk naar de Taliban, ging best prima.
Een iemand die blij is, is natuurlijk Maiwand de Thuisblijver, de man die op de foto ging met de Taliban en Mark Ruttequote:Op maandag 16 augustus 2021 22:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
kom eens met voorbeelden?
Klopt wel. Maar ik kon de opmerking niet niet maken toch?quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat je de mate waarin de taliban georganiseerd is onderschat
Zeker. Zal ook niet ontkennen dat er een beetje gelachen isquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Klopt wel. Maar ik kon de opmerking niet niet maken toch?
Hadden ze dan eeuwig moeten blijven? 20 jaar bezetting en de Taliban pakt in een paar maanden de controle.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De ellende die is ontstaan door het terugtrekken bedoel ik.
Shabirquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:40 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Een iemand die blij is, is natuurlijk Maiwand de Thuisblijver, de man die op de foto ging met de Taliban en Mark Rutte
Gaat ie nu vertrekken dan, of dat niet?quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:40 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Een iemand die blij is, is natuurlijk Maiwand de Thuisblijver, de man die op de foto ging met de Taliban en Mark Rutte
Euhm volgens mij was het Bush die Afghanistan en Irak binnen gevallen is hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Obama 8 jaar samen met Biden als vice president. Wat een chaos hebben die 2 in midden oosten gemaakt, vrijwel verantwoordelijk voor de enorme migratie stroom richting europa.
Ene "Lord Miles" zou er nu rondreizen (of was hij al in een eerder deeltje vermeldquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:28 schreef Rambolin het volgende:
Het was een tijdje een hype onder youtube-gekkies om Afghanistan te bezoeken
Valt mee, bij Ryanair heb je minder beenruimtequote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:40 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Ik denk dat Biden geen fuck geeft om de politieke carrière van z'n NAVO bondgenotenquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:40 schreef trein2000 het volgende:
Maar goed, als dit puur om de national security interest van de US ging. Dan kan Ank Bijleveld ons morgen vast vertellen wat wij in godesnaam daar deden. Volgens mij heeft Biden niet helemaal door dat hij al zn bondgenoten onder de bus heeft gegooid met dat zinnetje...
Dat blijkt, lijkt me op lange termijn niet echt verstandig...quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik denk dat Biden geen fuck geeft om de politieke carrière van z'n NAVO bondgenoten
Oh nee dit is biden zijn feestje hoor, own it 😄quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, dus Trump had duizenden Afghaanse burgers op het vliegtuig naar de VS gezet? We hebben het over de president die onder geen beding vluchtelingen wilde opnemen en een inreisverbod instelde voor meerdere islamitisch landen.
Biden heeft er een zooitje van gemaakt, maar laten we nu niet doen alsof dit onder Trump niet was gebeurd.
Nee, hij blijft de vlogger uithangen in zijn werelddorp Noordwijkerhout.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:41 schreef Hamzoef het volgende:
Gaat ie nu vertrekken dan, of dat niet?
Dacht even dat het Bijleveld was.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
het verbaast mij dat er mensen 'op vakantie' zijn gegaan naar Afghanistan. Al jaren is het land in oorlog.
Hier een foto van een vrouw van 60 die door haar zoon is uitgenodigd om naar Afghanistan te komen. Lekker touren. er is daar een bedrijf die je een routebeschrijving geeft, en veiligheidsinformatie.
[ afbeelding ]
Taking My Mum to Afghanistan for a Holiday
https://onestep4ward.com/taking-my-mum-afghanistan-holiday/
Een beter idee is om ze allemaal naar de USA te sturen..de bron van alle ellende.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:40 schreef Mondkapje het volgende:
Canada wil 20.000 Afghanen opnemen, misschien wel een goed idee om ze allemaal daarheen te sturen, als er dan Taliban onder zit kun je dat beter in de gaten houden. Een soort Afghaans dorp in Canada, net zoals je een Hollands dorp hebt daar.
Wil je dat die arme Afghanen echt aandoen?quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een beter idee is om ze allemaal naar de USA te sturen..de bron van alle ellende.
Nou prima toch? Laat ze maar lekker oprotten daarheen dan.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En je denkt dat het nu niet weer gaat gebeuren. Zet veel van die religie wappies bij elkaar en ze radicaliseren vanzelf weer verder. En je gaat nu ook een hele hoop buitenlanders krijgen die willen leven onder de taliban
Hoe bedoel je dat? Het grootste deel van de NAVO zijn gewoon een stel freeriders die al decennialang de afspraken niet nakomen. Waarom zou hij een Nederlandse regering die de eigen bevolking heeft voorgelogen de hand boven het hoofd houden?quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat blijkt, lijkt me op lange termijn niet echt verstandig...
Ja wat wil je horen, dat het een grote clusterf*ck is? Dat ontkent hij niet. Geeft erkenning dat ze overrompeld worden. Dat is gewoon netjes.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:34 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Hij gaat niet in op de punten van de dag omdat hij dan voor schut zou staan. Te laf om zijn fuckup te verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |