Welke kansloze zaak?quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
@:isdatzo @:onlogisch
Willen jullie de vraag van Joe beantwoorden. Hoeveel Amerikaanse militairen hadden van jullie nog moeten sneuvelen voor een kansloze zaak?
Bron?quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:12 schreef FransHans_ het volgende:
De overwinning van de Taliban wordt overal in de islamitische wereld gevierd, ook onder de meeste moslims in Nederland.
Nukenquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Eens met Joe. Misschien een idee om het helemaal plat te gooien?
Vele duizenden amerikaanse levens, weer meer haat uit de Islamitische wereld jegens amerika, biljoenen uitgaven. Het is het allemaal niet waard. En Biden heeft dat juist gezien.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:13 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ja precies dat was de andere optie, maar dan zit je er zo weer 20 jaar met honderden Amerikaanse levens verloren.
Pakistanquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
Maar wat gaat de Taliban hierna doen. Tajikistan ook binnen vallen?
Lost niks op gun ze hun shitshow maar gewoon.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Eens met Joe. Misschien een idee om het helemaal plat te gooien?
Dat is nergens voor nodig, Pakistan is al een islamitische staat.quote:
Al jaren zo toch? Nu gewoon overrompeld en dan maakt ie d'r een mooi verhaaltje van.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat willen de users in dit topic eigenlijk horen? Ik hoor ze alleen maar kankeren op Biden. Geen oplossingen.
Hij heef toch gelijk als de Afghanen zelf niet willen vechten waarom moet Amarika dan wel vechten.
Ik verwacht dat veel Trump-stemmers hier blij mee zijn van Biden. 'America first'quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vele duizenden amerikaanse levens, weer meer haat uit de Islamitische wereld jegens amerika, biljoenen uitgaven. Het is het allemaal niet waard. En Biden heeft dat juist gezien.
Te veel emotie.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat willen de users in dit topic eigenlijk horen? Ik hoor ze alleen maar kankeren op Biden. Geen oplossingen.
Hij heef toch gelijk als de Afghanen zelf niet willen vechten waarom moet Amarika dan wel vechten.
Eerst de bakkers, leraren en doktoren hierheen halen SVP!!!!quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:15 schreef Bolasie het volgende:
Nuken die zooi. Over tot de orde van de dag.
Al die Trumplovers gaan nu juichen voor Bidenquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:15 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik verwacht dat veel Trump-stemmers hier blij mee zijn van Biden. 'America first'
Of de Caucasus.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
Maar wat gaat de Taliban hierna doen. Tajikistan binnen vallen?
Ik stel voor dat die users naar Afghanistan vertrekken om tegen de Taliban te vechtenquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Evenzeer links, die willen ook geen oorlog meer. Waren altijd al tegen de oorlogszucht van Bush en Cheney.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:15 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik verwacht dat veel Trump-stemmers hier blij mee zijn van Biden. 'America first'
Die niet nee.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. De doktoren, leraren, bakkers en loodgieters vormen een prima partij tegen doorgewinterde Moedjahadin!
quote:
Wat moet je met wapens zonder organisatie?quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:16 schreef hollandia02 het volgende:
Biden gelijk.
Als Afghanen echt een hekel hadden aan de taliban hadden ze wel wat beter hun best gedaan met de beste wapens ter wereld.
Ook al zoiets. De vijand loopt geheel vrijwillig weg en de tegenpartij claimt een overwinning. Neh dit is geen overwinning maar een kadootje. Van Trump welteverstaanquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:12 schreef FransHans_ het volgende:
De overwinning van de Taliban wordt overal in de islamitische wereld gevierd, ook onder de meeste moslims in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |