abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200948917
quote:
Nieuw-Zeeland gaat voor het eerst in jaar tijd weer volledig in lockdown
Nieuw-Zeeland gaat vanaf middernacht (lokale tijd) voor het eerst sinds maart 2020 weer volledig in lockdown, nu er een besmetting met de Delta-variant van het coronavirus is vastgesteld. Het is de eerste besmetting met het coronavirus in het land sinds februari.
https://www.telegraaf.nl/(...)volledig-in-lockdown
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200948945
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waar zie jij coronagerelateerde massahysterie buiten de viruswappiedemonstraties :?
Nou voor mij is de vreeeeeselijke pandemie wel degelijk gemanipuleerde massa hysterie , massa hypnose...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200948994
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:08 schreef ems. het volgende:
Verzonnen censuur en onderdrukking. Optimale slachtofferij 8-) Het moet in je bloed zitten, denk ik.
Tja als je nooit verder kijkt dan wat je tv je voorkauwt, ga je idd niet merken hoe anderen de mond gesnoerd wordt.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:57:19 #54
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200949075
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:50 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nou voor mij is de vreeeeeselijke pandemie wel degelijk gemanipuleerde massa hysterie , massa hypnose...
Geen idee waar je het over hebt
Huilen dan.
pi_200949093
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:08 schreef ems. het volgende:
Verzonnen censuur en onderdrukking. Optimale slachtofferij 8-) Het moet in je bloed zitten, denk ik.
Ik heb eerder de indruk dat jullie de slachtoffertjes ... arme jullie zo bang voor het virus...
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 11:03:35 #56
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200949163
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:58 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik heb eerder de indruk dat jullie de slachtoffertjes ... arme jullie zo bang voor het virus...
Neuh
Huilen dan.
pi_200949276
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Neuh
Je zegt nee maar doet ja
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 11:14:29 #58
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200949339
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:09 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Je zegt nee maar doet ja
Nee hoor, bijna niemand is doodsbang voor corona. Ik ken in elk geval niemand die dat is.

Prima voorbeeld van zo'n waanbeeld.
Huilen dan.
pi_200949367
Dat is verre van een waanbeeld, er zijn genoeg mensen zeer bang voor corona.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 11:17:47 #60
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200949387
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:16 schreef HowardRoark het volgende:
Hoeveel is genoeg?

Newsflash: mensen gaan gewoon naar hun werk, op vakantie, met het OV, naar de kroeg, (team)sporten, etc. Hoeveel mensen laten zich ergens van weerhouden omdat ze doodsbang zijn voor corona denk je?

Massahysterie :') . Kom nou.
Huilen dan.
pi_200949539
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoeveel is genoeg?

Newsflash: mensen gaan gewoon naar hun werk, op vakantie, met het OV, naar de kroeg, (team)sporten, etc. Hoeveel mensen laten zich ergens van weerhouden omdat ze doodsbang zijn voor corona denk je?

Massahysterie :') . Kom nou.
Ganse wereldbevolking inspuiten, wereldwijde lockdowns, mondmaskerplicht te pas en te onpas ...
jij haalt de huidige situatie nu er versoepelingen zijn, jaar eerder was er massa hypnose om iedereen toch maar geprikt te krijgen, en de meesten gingen hierin mee ...fascinerend
pi_200949547
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:16 schreef HowardRoark het volgende:
Meneer het modje zegt van niet dus zijn het waanbeelden ... simpel toch
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 11:32:12 #63
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200949601
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ganse wereldbevolking inspuiten, wereldwijde lockdowns, mondmaskerplicht te pas en te onpas ...
jij haalt de huidige situatie nu er versoepelingen zijn, jaar eerder was er massa hypnose om iedereen toch maar geprikt te krijgen, en de meesten gingen hierin mee ...fascinerend
Weer een paar waanbeelden:
- Corona is een reëel probleem en maatregelen waren noodzakelijk om een totaal maatschappelijk infarct te voorkomen. Ja. Dat was erger geweest dan die "lockdown".
- Vaccinaties werken uitstekend, gelukkig begrijpen de meeste mensen dat

Maar hey, de hele wereld is gek behalve jij.
Huilen dan.
pi_200949670
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Tja als je nooit verder kijkt dan wat je tv je voorkauwt, ga je idd niet merken hoe anderen de mond gesnoerd wordt.

Moet je ook zeker niet doen. Beetje vreemd alternatief om dan maar facebook en youtube alles te laten voorkauwen, no? Dat is natuurlijk, zeker met zo'n slachtoffersinstelling, des te meer een bubbel.
quote:

[..]
Wie is er bang voor het virus dan?
Conscience do cost.
pi_200949906
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:32 schreef Isdatzo het volgende:

Weer een paar waanbeelden:
1. totaal maatschappelijk infarct
2., de hele wereld is gek behalve jij.
1. Massahysterie
2. Massahypnose
:Y)
pi_200950058
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:02 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Demonstranten :? Waar lees jij demonstranten ??
Je had het toch over massahysterie? Enigen waar ik dat bij zie zijn die demonstranten en Facebook groepen die ant corona maatregelen/vaccins/etc zijn
quote:
Fijne bubbel waarin iedereen ja knikt voor het vaccin
Alle neuzen dezelfde pro-vaccinatie hypnose op
En censuur van alles wat tegen het covid-narratief ingaat.
Welke hypnose heb jij het over? Feiten die aantonen dat de vaccins doen wat ze moeten + honderden jaren ervaring met vaccins als enige middel ter voorkoming van virusinfecties danwel mitigeren van de gevolgen van een infectie?
Tegenover niet bewezen of zelfs debunkte theorieën over resistentie tegen vaccins, vaccins zijn dodelijk, vaccins zorgen juist voor mutaties etc etc
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 12:07:52 #67
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200950074
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
1. Massahysterie
2. Massahypnose
1. Massarealisme
2. Individueel waanbeeld
Huilen dan.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 12:08:28 #68
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200950085
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:49 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Je wacht tot het tv-journaal het bevestigt, ik begrijp het
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:49 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Je wacht tot het tv-journaal het bevestigt, ik begrijp het
Als eerdere betrouwbare bronnen iets melden geloof ik het ook wel.. De Nederlandse tv-journaals zijn iig betrouwbaar genoeg..

Ik wil zelfs nog wel een 9fornews geloven als ze goede bronnen hadden en niet over manmade virus beginnen.. Maar goed beide is een utopie.

quote:

[..]
Nah... enige wat ik tricky vind is dat het de potentie heeft om mijn oorsuizen erger te maken.. Maar dat heeft het vaccin ook.. Maar als ik alles uit de weg ga wat mijn oorsuizen erger kan maken is het leven wel verdomd saai.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_200950142
quote:
Ook Belgische minister wil vaccinatie voor zorgpersoneel verplichten
De Belgische minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke wil een verplichte vaccinatie voor zorgpersoneel. Dat heeft hij vandaag gezegd op de Vlaamse televisie. Vandenbroucke denkt dat de strijd er 'stilaan rijp’ voor is. Eerder leidde een vaccinatieplicht voor zorgpersoneel in Frankrijk tot veel protesten. Ook in bijvoorbeeld Griekenland en de Amerikaanse staten New York en Californië is zo’n inentingsplicht inmiddels afgekondigd.
https://www.ad.nl/buitenl(...)erplichten~af2e1425/
pi_200950221
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 12:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Grappige van dit soort berichten vind ik altijd dat ze wel de protesten benadrukken maar niet de acceptatie van dezelfde maatregelen in Italië, Denemarken, Zweden en zo nog een aantal
pi_200950248
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 12:17 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Grappige van dit soort berichten vind ik altijd dat ze wel de protesten benadrukken maar niet de acceptatie van dezelfde maatregelen in Italië, Denemarken, Zweden en zo nog een aantal
Zelfs in Frankrijk is een meerderheid van de bevolking voor beperkingen voor ongevaccineerden en een vaccinatieplicht onder bepaalde doelgroepen zoals de zorg.
pi_200950310
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 12:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Zelfs in Frankrijk is een meerderheid van de bevolking voor beperkingen voor ongevaccineerden en een vaccinatieplicht onder bepaalde doelgroepen zoals de zorg.
Klopt, maar er zijn wel protesten, in de door mij genoemde landen waren bij mijn weten niet eens protesten
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 15:49:28 #73
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200953120
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
1. Massahysterie
2. Massahypnose
Massa mindcontrol :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 16:22:53 #74
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200953493
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 12:22 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Klopt, maar er zijn wel protesten, in de door mij genoemde landen waren bij mijn weten niet eens protesten
Niet protesten = voor vaccinatieplicht

Als Devlin iets niet weet = dan was het er niet.

Man je bent even weg hier en trollen heeft gelijk een nieuwe dimensie gekregen. :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 16:24:03 #75
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200953509
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 15:49 schreef Summers het volgende:

[..]
Massa mindcontrol :Y
Straks een extra jab Pfizer en booster in oktober voor dit 96% effectieve vaccin :')
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_200954643
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 16:22 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Niet protesten = voor vaccinatieplicht
Nee ze zijn allemaal tegen en dus blijven ze thuis. _O-
quote:
Als Devlin iets niet weet = dan was het er niet.
jammer genoeg weet ik het wel
quote:
Man je bent even weg hier en trollen heeft gelijk een nieuwe dimensie gekregen. :')
Hoezo, dat jij op de man speelt is toch al lang zo? Niks nieuwe dimensie hoor
pi_200954817
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 16:24 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Straks een extra jab Pfizer en booster in oktober voor dit 96% effectieve vaccin :')
Aantal users hier zullen zeker makkelijk weer netjes in de rij gaan staan, maar hopelijk meer mensen gaan weigeren omdat ze hebben t 'n beetje door dat het allemaal onzin is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200955057
quote:
Anti-vaccinkardinaal ligt besmet aan de beademing

De Amerikaanse kardinaal Burke (goede vriend van de Nederlandse kardinaal Eijk) is zo conservatief dat hij zelfs onder de vorige paus op de rechtervleugel zat. Hij beschouwt, kleedt en gedraagt zich als een Prins der Kerk, en staat bekend om zijn ceremonieel vertoon en royaal uitgavenpatroon.

En waar paus Franciscus katholieken aanmoedigt zich te laten vaccineren, zegt Burke, die in Rome zijn hof houdt, dat vaccins van de duivel zijn en dat er met het vaccin een chip wordt aangebracht. Volgens de kardinaal zijn in de vaccins geaborteerde foetussen verwerkt. Genezen is bovendien niet aan artsen, maar aan God.

Op God zal hij moeten vertrouwen nu hij, tijdens een bezoek aan de VS besmet raakte. Eerst liet hij weten dat het goed met hem ging, maar intussen ligt hij aan de beademing. Hij vraagt ons voor hem te bidden.
https://www.welingelichte(...)an-de-beademing.html
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 18:37:58 #79
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200955310
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 18:06 schreef Tingo het volgende:

[..]
Aantal users hier zullen zeker makkelijk weer netjes in de rij gaan staan, maar hopelijk meer mensen gaan weigeren omdat ze hebben t 'n beetje door dat het allemaal onzin is.
Ik mag het hopen. Misschien komt het kantelpunt na de variant epsilon- booster
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 18:39:08 #80
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200955335
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 17:53 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Nee ze zijn allemaal tegen en dus blijven ze thuis. _O-
[..]
jammer genoeg weet ik het wel
[..]
Hoezo, dat jij op de man speelt is toch al lang zo? Niks nieuwe dimensie hoor
Leven en laten leven enzo. Ik speel op de man maar ben niet de user die een stijfje krijgt van zwemmen tegen de stroom van een subforum- in.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 19:44:51 #81
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200956289
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 18:06 schreef Tingo het volgende:

[..]
Jammer joh, de vaccinatie bereidheid is weer gestegen en elk weldenkend mens zal totaal geen probleem met een 3e prik of een jaarlijkse prik hebben.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_200956743
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 19:44 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Jammer joh, de vaccinatie bereidheid is weer gestegen en elk weldenkend mens zal totaal geen probleem met een 3e prik of een jaarlijkse prik hebben.
Fascinerend ... zeer fascinerend
pi_200956811
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 19:44 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ik heb me laten vaccineren; zag de noodzaak er van in, maar ook grotendeels om bepaalde activiteiten wat makkelijker te maken; zonder het constante testen. De enige reden waarom ik een jaarlijkse prik zou gaan halen op mijn leeftijd is als ze er wederom extra vrijheden aan gaan hangen. Het is voor de pandemie veel nuttiger om er eerst voor te zorgen dat ook derde wereld landen hun inwoners volledig kunnen vaccineren. Jaarlijkse boosters voor de meest kwetsbaren kan ik nog begrijpen, maar iedereen elk jaar? Mij niet gezien.
pi_200956895
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:16 schreef AlwaysHappy het volgende: op mijn leeftijd
?
pi_200956902
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 18:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Leven en laten leven enzo. Ik speel op de man maar ben niet de user die een stijfje krijgt van zwemmen tegen de stroom van een subforum- in.
Nee jij bent liever aan het spookrijden in onze maatschappij waar we met zijn allen uit deze shit proberen te komen middels bewezen werkende vaccins en hygiëne maatregelen
pi_200956963
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Nee jij bent liever aan het spookrijden in onze maatschappij waar we met zijn allen uit deze shit proberen te komen middels bewezen werkende vaccins en hygiëne maatregelen
Wash your hands and stand in line for your next injection!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200956988
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:24 schreef Tingo het volgende:

[..]
Wash your hands and stand in line for your next injection!
Je bent nu ook al tegen handen wassen?
pi_200957044

I am NOT anti-vaccine. I am pro- good science. My body, my choice.
Step back and look at the data and forget the politics. A quick analysis of the situation without fear and media hype. We need to have courage and logic and approach this in a manner the preserves liberty and protects people.
It is criminal these mandates for our young people.
Leave the kids alone, they survived this 100%. We are seeing a 200% increase in heart damage in our young men after this. This damage is scarring the heart, that's long-term! This is unethical, and a violation of morality.
pi_200957056
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Boehoehoe, my injection doesn't work because some people don't trust the authorities.
pi_200957080
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]
OCD handen wassen wel, ja.
pi_200957097
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:29 schreef Tingo het volgende:

[..]
Boehoehoe, my injection doesn't work because some people don't trust the authorities.
Werkt prima hoor. Hoe is het met je satelliet ontvanger?
pi_200957126
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:31 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Werkt prima hoor. Hoe is het met je satelliet ontvanger?
Moet je bij de space fan freaks zijn.
pi_200957139
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:30 schreef Tingo het volgende:

[..]
OCD handen wassen wel, ja.
Wanneer wordt het OCD?
Na de WC?
Voor het eten?
Meerdere keren tijdens het koken?
Na thuiskomst vanuit wherever?
Na werken met je handen (tuin, auto, klussen etc)
Na aaien dieren?

Zeg het maar
pi_200957229
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:33 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Wanneer wordt het OCD?
Na de WC?
Voor het eten?
Meerdere keren tijdens het koken?
Na thuiskomst vanuit wherever?
Na werken met je handen (tuin, auto, klussen etc)
Na aaien dieren?

Zeg het maar
Kan je aan Rutte,de Jonge, Oosterhuis & Partners B.V. vragen.
pi_200957266
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:39 schreef Tingo het volgende:

[..]
Kan je aan Rutte,de Jonge, Oosterhuis & Partners B.V. vragen.
Waarom, jij zegt dat je tegen OCD handenwassen bent. Waar ligt voor jou die grens?
Typisch weer, van alles roepen maar nooit bereidt simpele vragen te beantwoorden
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:56:35 #96
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200957557
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Uit deze shit proberen te komen. Net als in Israël? Nieuw-Zeeland?

Je gelooft in sprookjes maat.
pi_200957764
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:56 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Uit deze shit proberen te komen. Net als in Israël? Nieuw-Zeeland?

Je gelooft in sprookjes maat.
%gevaccineerden in NZ?
Hoeveel mensen in ziekenhuizen met covid in Israël nu tov voor vaccinatie?

Vaccins werken hoe je het ook wendt of keert
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:15:19 #98
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200957959
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 21:06 schreef devlinmr het volgende:

[..]
%gevaccineerden in NZ?
Hoeveel mensen in ziekenhuizen met covid in Israël nu tov voor vaccinatie?

Vaccins werken hoe je het ook wendt of keert
Niet blindstaren op vaccins.

Zitten een paar plotholes in. Variant epsilon? Hoeveel mensen hebben die booster al gehad? 3e shot? Percentage zorg?

Gommers zei gisteren dat 1.18 miljoen mensen niet gevaccineerd zijn en deze zullen de zorg overbelasten. Iedere rekensom komt op overbelasting van de zorg uit.

Zie alsjeblieft in dat er een gare wiskundige magic trick wordt uitgehaald.
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:28:13 #99
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_200958184
Morgen 2e vaccinatie.
A child is born with no state of mind.
pi_200959074
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 21:15 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Niet blindstaren op vaccins.
wat is jouw oplossing... En kom niet met die gare ivermectin
quote:
Zitten een paar plotholes in. Variant epsilon? Hoeveel mensen hebben die booster al gehad? 3e shot? Percentage zorg?
zien we dan wel weer. Niks doen tot die tijd is geen optie
quote:
Gommers zei gisteren dat 1.18 miljoen mensen niet gevaccineerd zijn en deze zullen de zorg overbelasten. Iedere rekensom komt op overbelasting van de zorg uit.
rekensom die gewoon klopt
quote:
Zie alsjeblieft in dat er een gare wiskundige magic trick wordt uitgehaald.
Welke magic zie jij er in en beter nog hoe ziet jouw rekensom er uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')