quote:Nieuw-Zeeland gaat voor het eerst in jaar tijd weer volledig in lockdown
Nieuw-Zeeland gaat vanaf middernacht (lokale tijd) voor het eerst sinds maart 2020 weer volledig in lockdown, nu er een besmetting met de Delta-variant van het coronavirus is vastgesteld. Het is de eerste besmetting met het coronavirus in het land sinds februari.
https://www.telegraaf.nl/(...)volledig-in-lockdown
Nou voor mij is de vreeeeeselijke pandemie wel degelijk gemanipuleerde massa hysterie , massa hypnose...quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar zie jij coronagerelateerde massahysterie buiten de viruswappiedemonstraties
Tja als je nooit verder kijkt dan wat je tv je voorkauwt, ga je idd niet merken hoe anderen de mond gesnoerd wordt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:08 schreef ems. het volgende:
Verzonnen censuur en onderdrukking. Optimale slachtofferijHet moet in je bloed zitten, denk ik.
Geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou voor mij is de vreeeeeselijke pandemie wel degelijk gemanipuleerde massa hysterie , massa hypnose...
Ik heb eerder de indruk dat jullie de slachtoffertjes ... arme jullie zo bang voor het virus...quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:08 schreef ems. het volgende:
Verzonnen censuur en onderdrukking. Optimale slachtofferijHet moet in je bloed zitten, denk ik.
Neuhquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik heb eerder de indruk dat jullie de slachtoffertjes ... arme jullie zo bang voor het virus...
Je zegt nee maar doet jaquote:
Nee hoor, bijna niemand is doodsbang voor corona. Ik ken in elk geval niemand die dat is.quote:
Hoeveel is genoeg?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:16 schreef HowardRoark het volgende:
Dat is verre van een waanbeeld, er zijn genoeg mensen zeer bang voor corona.
Ganse wereldbevolking inspuiten, wereldwijde lockdowns, mondmaskerplicht te pas en te onpas ...quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoeveel is genoeg?
Newsflash: mensen gaan gewoon naar hun werk, op vakantie, met het OV, naar de kroeg, (team)sporten, etc. Hoeveel mensen laten zich ergens van weerhouden omdat ze doodsbang zijn voor corona denk je?
Massahysterie. Kom nou.
Meneer het modje zegt van niet dus zijn het waanbeelden ... simpel tochquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:16 schreef HowardRoark het volgende:
Dat is verre van een waanbeeld, er zijn genoeg mensen zeer bang voor corona.
Weer een paar waanbeelden:quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ganse wereldbevolking inspuiten, wereldwijde lockdowns, mondmaskerplicht te pas en te onpas ...
jij haalt de huidige situatie nu er versoepelingen zijn, jaar eerder was er massa hypnose om iedereen toch maar geprikt te krijgen, en de meesten gingen hierin mee ...fascinerend
Moet je ook zeker niet doen. Beetje vreemd alternatief om dan maar facebook en youtube alles te laten voorkauwen, no? Dat is natuurlijk, zeker met zo'n slachtoffersinstelling, des te meer een bubbel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tja als je nooit verder kijkt dan wat je tv je voorkauwt, ga je idd niet merken hoe anderen de mond gesnoerd wordt.
Wie is er bang voor het virus dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik heb eerder de indruk dat jullie de slachtoffertjes ... arme jullie zo bang voor het virus...
1. Massahysteriequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:32 schreef Isdatzo het volgende:
Weer een paar waanbeelden:
1. totaal maatschappelijk infarct
2., de hele wereld is gek behalve jij.
Je had het toch over massahysterie? Enigen waar ik dat bij zie zijn die demonstranten en Facebook groepen die ant corona maatregelen/vaccins/etc zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
DemonstrantenWaar lees jij demonstranten ??
Welke hypnose heb jij het over? Feiten die aantonen dat de vaccins doen wat ze moeten + honderden jaren ervaring met vaccins als enige middel ter voorkoming van virusinfecties danwel mitigeren van de gevolgen van een infectie?quote:Fijne bubbel waarin iedereen ja knikt voor het vaccin
Alle neuzen dezelfde pro-vaccinatie hypnose op
En censuur van alles wat tegen het covid-narratief ingaat.
1. Massarealismequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:55 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
1. Massahysterie
2. Massahypnose
quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je wacht tot het tv-journaal het bevestigt, ik begrijp het
Als eerdere betrouwbare bronnen iets melden geloof ik het ook wel.. De Nederlandse tv-journaals zijn iig betrouwbaar genoeg..quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je wacht tot het tv-journaal het bevestigt, ik begrijp het
Nah... enige wat ik tricky vind is dat het de potentie heeft om mijn oorsuizen erger te maken.. Maar dat heeft het vaccin ook.. Maar als ik alles uit de weg ga wat mijn oorsuizen erger kan maken is het leven wel verdomd saai.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
quote:Ook Belgische minister wil vaccinatie voor zorgpersoneel verplichten
De Belgische minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke wil een verplichte vaccinatie voor zorgpersoneel. Dat heeft hij vandaag gezegd op de Vlaamse televisie. Vandenbroucke denkt dat de strijd er 'stilaan rijp’ voor is. Eerder leidde een vaccinatieplicht voor zorgpersoneel in Frankrijk tot veel protesten. Ook in bijvoorbeeld Griekenland en de Amerikaanse staten New York en Californië is zo’n inentingsplicht inmiddels afgekondigd.
https://www.ad.nl/buitenl(...)erplichten~af2e1425/
Grappige van dit soort berichten vind ik altijd dat ze wel de protesten benadrukken maar niet de acceptatie van dezelfde maatregelen in Italië, Denemarken, Zweden en zo nog een aantalquote:
Zelfs in Frankrijk is een meerderheid van de bevolking voor beperkingen voor ongevaccineerden en een vaccinatieplicht onder bepaalde doelgroepen zoals de zorg.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:17 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Grappige van dit soort berichten vind ik altijd dat ze wel de protesten benadrukken maar niet de acceptatie van dezelfde maatregelen in Italië, Denemarken, Zweden en zo nog een aantal
Klopt, maar er zijn wel protesten, in de door mij genoemde landen waren bij mijn weten niet eens protestenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zelfs in Frankrijk is een meerderheid van de bevolking voor beperkingen voor ongevaccineerden en een vaccinatieplicht onder bepaalde doelgroepen zoals de zorg.
Massa mindcontrolquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:55 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
1. Massahysterie
2. Massahypnose
Niet protesten = voor vaccinatieplichtquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:22 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn wel protesten, in de door mij genoemde landen waren bij mijn weten niet eens protesten
Straks een extra jab Pfizer en booster in oktober voor dit 96% effectieve vaccinquote:
Nee ze zijn allemaal tegen en dus blijven ze thuis.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niet protesten = voor vaccinatieplicht
jammer genoeg weet ik het welquote:Als Devlin iets niet weet = dan was het er niet.
Hoezo, dat jij op de man speelt is toch al lang zo? Niks nieuwe dimensie hoorquote:Man je bent even weg hier en trollen heeft gelijk een nieuwe dimensie gekregen.
Aantal users hier zullen zeker makkelijk weer netjes in de rij gaan staan, maar hopelijk meer mensen gaan weigeren omdat ze hebben t 'n beetje door dat het allemaal onzin is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Straks een extra jab Pfizer en booster in oktober voor dit 96% effectieve vaccin
quote:Anti-vaccinkardinaal ligt besmet aan de beademing
De Amerikaanse kardinaal Burke (goede vriend van de Nederlandse kardinaal Eijk) is zo conservatief dat hij zelfs onder de vorige paus op de rechtervleugel zat. Hij beschouwt, kleedt en gedraagt zich als een Prins der Kerk, en staat bekend om zijn ceremonieel vertoon en royaal uitgavenpatroon.
En waar paus Franciscus katholieken aanmoedigt zich te laten vaccineren, zegt Burke, die in Rome zijn hof houdt, dat vaccins van de duivel zijn en dat er met het vaccin een chip wordt aangebracht. Volgens de kardinaal zijn in de vaccins geaborteerde foetussen verwerkt. Genezen is bovendien niet aan artsen, maar aan God.
Op God zal hij moeten vertrouwen nu hij, tijdens een bezoek aan de VS besmet raakte. Eerst liet hij weten dat het goed met hem ging, maar intussen ligt hij aan de beademing. Hij vraagt ons voor hem te bidden.
https://www.welingelichte(...)an-de-beademing.html
Ik mag het hopen. Misschien komt het kantelpunt na de variant epsilon- boosterquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Aantal users hier zullen zeker makkelijk weer netjes in de rij gaan staan, maar hopelijk meer mensen gaan weigeren omdat ze hebben t 'n beetje door dat het allemaal onzin is.
Leven en laten leven enzo. Ik speel op de man maar ben niet de user die een stijfje krijgt van zwemmen tegen de stroom van een subforum- in.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:53 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee ze zijn allemaal tegen en dus blijven ze thuis.
[..]
jammer genoeg weet ik het wel
[..]
Hoezo, dat jij op de man speelt is toch al lang zo? Niks nieuwe dimensie hoor
Jammer joh, de vaccinatie bereidheid is weer gestegen en elk weldenkend mens zal totaal geen probleem met een 3e prik of een jaarlijkse prik hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Aantal users hier zullen zeker makkelijk weer netjes in de rij gaan staan, maar hopelijk meer mensen gaan weigeren omdat ze hebben t 'n beetje door dat het allemaal onzin is.
Fascinerend ... zeer fascinerendquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:44 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Jammer joh, de vaccinatie bereidheid is weer gestegen en elk weldenkend mens zal totaal geen probleem met een 3e prik of een jaarlijkse prik hebben.
Ik heb me laten vaccineren; zag de noodzaak er van in, maar ook grotendeels om bepaalde activiteiten wat makkelijker te maken; zonder het constante testen. De enige reden waarom ik een jaarlijkse prik zou gaan halen op mijn leeftijd is als ze er wederom extra vrijheden aan gaan hangen. Het is voor de pandemie veel nuttiger om er eerst voor te zorgen dat ook derde wereld landen hun inwoners volledig kunnen vaccineren. Jaarlijkse boosters voor de meest kwetsbaren kan ik nog begrijpen, maar iedereen elk jaar? Mij niet gezien.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:44 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Jammer joh, de vaccinatie bereidheid is weer gestegen en elk weldenkend mens zal totaal geen probleem met een 3e prik of een jaarlijkse prik hebben.
?quote:
Nee jij bent liever aan het spookrijden in onze maatschappij waar we met zijn allen uit deze shit proberen te komen middels bewezen werkende vaccins en hygiëne maatregelenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Leven en laten leven enzo. Ik speel op de man maar ben niet de user die een stijfje krijgt van zwemmen tegen de stroom van een subforum- in.
Wash your hands and stand in line for your next injection!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:20 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee jij bent liever aan het spookrijden in onze maatschappij waar we met zijn allen uit deze shit proberen te komen middels bewezen werkende vaccins en hygiëne maatregelen
Je bent nu ook al tegen handen wassen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wash your hands and stand in line for your next injection!
Boehoehoe, my injection doesn't work because some people don't trust the authorities.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:25 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Je bent nu ook al tegen handen wassen?
OCD handen wassen wel, ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:25 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Je bent nu ook al tegen handen wassen?
Werkt prima hoor. Hoe is het met je satelliet ontvanger?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Boehoehoe, my injection doesn't work because some people don't trust the authorities.
Moet je bij de space fan freaks zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:31 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Werkt prima hoor. Hoe is het met je satelliet ontvanger?
Wanneer wordt het OCD?quote:
Kan je aan Rutte,de Jonge, Oosterhuis & Partners B.V. vragen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:33 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wanneer wordt het OCD?
Na de WC?
Voor het eten?
Meerdere keren tijdens het koken?
Na thuiskomst vanuit wherever?
Na werken met je handen (tuin, auto, klussen etc)
Na aaien dieren?
Zeg het maar
Waarom, jij zegt dat je tegen OCD handenwassen bent. Waar ligt voor jou die grens?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Kan je aan Rutte,de Jonge, Oosterhuis & Partners B.V. vragen.
Uit deze shit proberen te komen. Net als in Israël? Nieuw-Zeeland?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:20 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee jij bent liever aan het spookrijden in onze maatschappij waar we met zijn allen uit deze shit proberen te komen middels bewezen werkende vaccins en hygiëne maatregelen
%gevaccineerden in NZ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Uit deze shit proberen te komen. Net als in Israël? Nieuw-Zeeland?
Je gelooft in sprookjes maat.
Niet blindstaren op vaccins.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:06 schreef devlinmr het volgende:
[..]
%gevaccineerden in NZ?
Hoeveel mensen in ziekenhuizen met covid in Israël nu tov voor vaccinatie?
Vaccins werken hoe je het ook wendt of keert
wat is jouw oplossing... En kom niet met die gare ivermectinquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niet blindstaren op vaccins.
zien we dan wel weer. Niks doen tot die tijd is geen optiequote:Zitten een paar plotholes in. Variant epsilon? Hoeveel mensen hebben die booster al gehad? 3e shot? Percentage zorg?
rekensom die gewoon kloptquote:Gommers zei gisteren dat 1.18 miljoen mensen niet gevaccineerd zijn en deze zullen de zorg overbelasten. Iedere rekensom komt op overbelasting van de zorg uit.
Welke magic zie jij er in en beter nog hoe ziet jouw rekensom er uitquote:Zie alsjeblieft in dat er een gare wiskundige magic trick wordt uitgehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |