Waar denk jij dat het woord wappie vandaan komt?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
He Matthijs, jij blijft mensen maar over 1 kam scheren en wappies noemen en ze in dezelfde hoek gooien als Willem Engel (terwijl die hier nooit wordt aangehaald).
Ik denk dat het tijd wordt dat we hetzelfde groepsdenken dat jij op ons toepast, maar eens op jou moeten toepassen.
Jij bent een gabber en lang geleden is al vastgesteld dat gabbers pillen-slikkende racisten zijn.
Waarom ga jij niet lekker op het Stormfront forum posten?
Het enige gabber aan mij was een bomberjack toen ik puber was en dat ik Nike Air Max draag en natuurlijk van deze heerlijke herrie hou, wat tevens een mooi statement tegen die loser van een Trumpquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
He Matthijs, jij blijft mensen maar over 1 kam scheren en wappies noemen en ze in dezelfde hoek gooien als Willem Engel (terwijl die hier nooit wordt aangehaald).
Ik denk dat het tijd wordt dat we hetzelfde groepsdenken dat jij op ons toepast, maar eens op jou moeten toepassen.
Jij bent een gabber en lang geleden is al vastgesteld dat gabbers pillen-slikkende racisten zijn.
Waarom ga jij niet lekker op het Stormfront forum posten?
Waarschijnlijk afkomstig van iemand die Angel Dust gebruiktquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:57 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Waar denk jij dat het woord wappie vandaan komt?
Aka pcp?quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk afkomstig van iemand die Angel Dust gebruikt
Mquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:57 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Waar denk jij dat het woord wappie vandaan komt?
Onzin verkopen is de echte BNW-er zelf al goed genoeg inquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:07 schreef UncleScorp het volgende:
Kunnen jullie dit niet in slowchat doen?
Of is de doelstelling gewoon topics vergallen met onzin?
Denk dat je dan in de verkeerde groepen zatquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:05 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
M
Ze zeggen vanuit de Gabber scene idd, maar ik het volgens mij nooit echt gehoord.. Nu is het drugsgebruik in onze groep 0,0% als je alcohol niet meer rekent als drugs.. Ik kom liever veilig thuis zonder op Dumpert te belanden
Het is pas ZIELIG dat jullie hier als niet-BNWer zittenquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:09 schreef MatthijsDJ het volgende:
Onzin verkopen is de echte BNW-er zelf al goed genoeg in![]()
Ik ben ook geen politicus of professionele voetballer en toch post ik in POL en VBL.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het is pas ZIELIG dat jullie hier als niet-BNWer zitten
En toch spenderen jullie uren in topics die je onzin vindt ... zielig dusquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik ben ook geen politicus of professionele voetballer en toch post ik in POL en VBL.
Het is sommige hier juist te doen om een weerwoord aan onzin te bieden.
Zoals ik al zo vaak verteld heb vermaak ik mij hier enorm.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En toch spenderen jullie uren in topics die je onzin vindt ... zielig dus
Het vermaak van simpelen der geest ...quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zoals ik al zo vaak verteld heb vermaak ik mij hier enorm.
Vermaak MET simpelen der geestquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het vermaak van simpelen der geest ...
Klopt, en nu?quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Is misschien beterquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het vermaak van simpelenverwarden der geest ...
Naja verkeerd... Genoeg ellende gezien onder de pillenslikkers.. In het verleden vaak medische shit (out gaan..) en recenteer bad trips.. Maar vroegah was het alleen XTC en nu van alles en nog wat...quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:10 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Denk dat je dan in de verkeerde groepen zat
Zelfs wiet is tegenwoordig industrial strength heb ik t idee. Vroeger lekker mellow, nu volledig out na 1 jonkoquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:46 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Naja verkeerd... Genoeg ellende gezien onder de pillenslikkers.. In het verleden vaak medische shit (out gaan..) en recenteer bad trips.. Maar vroegah was het alleen XTC en nu van alles en nog wat...
Wat maakt iemand een niet-BNWer?quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Oh wacht ik heb ooit een joint gebruikt toen ik naar het treinstation liep om naar Thunderdome in Utrecht te gaan.. Geen goede combinatie.. kwam wat later los zeg maarquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:50 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zelfs wiet is tegenwoordig industrial strength heb ik t idee. Vroeger lekker mellow, nu volledig out na 1 jonko
Iemand die hier alleen komt om alles belachelijk te maken.quote:
Daar hoef je niets voor te doen hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Iemand die hier alleen komt om alles belachelijk te maken.
Het probleem hier is dat alles in het absurde getrokken wordt. Die ontsnapt uit lab theorie willen de meeste mensen wel geloven maar niet dat het expres is gedaan om deze ellende te veroorzaken..quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar hoef je niets voor te doen hoor.
Wat nou als het zo ver van de realiteit zit dat het belachelijk is? Sommige users hier denken bijvoorbeeld dat actie=-reactie van Newton een hoax is.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Iemand die hier alleen komt om alles belachelijk te maken.
Nou 6 maand geleden was de lab-theorie nog puur complottheorie, en nu is het mainstream aan t worden ... wsl zat jij er hier toen ook om te lachen ^^quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:17 schreef MatthijsDJ het volgende:
Het probleem hier is dat alles in het absurde getrokken wordt. Die ontsnapt uit lab theorie willen de meeste mensen wel geloven maar niet dat het expres is gedaan om deze ellende te veroorzaken..
Dus jij gaat ook in het religie subforum gaan lachen met de gelovigen die geloven dat God de wereld in 7 dagen geschapen heeft, en dus Darwin verwerpen?quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:17 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat nou als het zo ver van de realiteit zit dat het belachelijk is? Sommige users hier denken bijvoorbeeld dat actie=-reactie van Newton een hoax is.
Die Chinezen hebben als eerste alle shit over hun heen gekregen. En hun reputatie is niet bepaald verbeterd door het sterke vermoeden dat ze op een bepaalde manier hiervoor verantwoordelijk zijn geweest.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:17 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het probleem hier is dat alles in het absurde getrokken wordt. Die ontsnapt uit lab theorie willen de meeste mensen wel geloven maar niet dat het expres is gedaan om deze ellende te veroorzaken..
Nope ik heb al eerder hier gezegd dat een fuck-up in dat lab een mogelijkheid is. China is nou niet echt het land dat eerlijk is over fuck-ups en de personen in kwestie liggen wss al op het kerkhof. Ook een Fauchi heeft nooit gezegd dat het onmogelijk was. Wel dat de beschikbare info niet in die richting wees.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:26 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou 6 maand geleden was de lab-theorie nog puur complottheorie, en nu is het mainstream aan t worden ... wsl zat jij er hier toen ook om te lachen ^^
Als die mensen bijvoorbeeld een passende wetenschappelijke verklaring voor de zondvloed proberen te bedenken, en daarbij de meest belachelijke aannames moeten doen, ben ik die discussie wel eens aangegaan ja.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook in het religie subforum gaan lachen met de gelovigen die geloven dat God de wereld in 7 dagen geschapen heeft, en dus Darwin verwerpen?
Drukke agenda voor jou ...
Sjonge sjonge met je wappies...de geschiedenis zou je moeten leren dat het stigmatiseren van andersdenkenden tot niets fraais leidt...quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:35 schreef MatthijsDJ het volgende:
Nope ik heb al eerder hier gezegd dat een fuck-up in dat lab een mogelijkheid is. China is nou niet echt het land dat eerlijk is over fuck-ups en de personen in kwestie liggen wss al op het kerkhof. Ook een Fauchi heeft nooit gezegd dat het onmogelijk was. Wel dat de beschikbare info niet in die richting wees.
Alleen de wappies hebben er een heel complot met de who en de wef van gemaakt..
Wij niet wappies zijn echt wel kritisch maar haken af als het complot te absurd voor woorden is geworden.
BTW ik acht de lab fuck-up dus mogelijk, ik zeg niet meteen dat het ook echt gebeurd is..
Tiens je postgeschiedenis zegt toch iets anders ...quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:41 schreef ATuin-hek het volgende:
Als die mensen bijvoorbeeld een passende wetenschappelijke verklaring voor de zondvloed proberen te bedenken, en daarbij de meest belachelijke aannames moeten doen, ben ik die discussie wel eens aangegaan ja.
Je wacht tot het tv-journaal het bevestigt, ik begrijp hetquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:35 schreef MatthijsDJ het volgende:
BTW ik acht de lab fuck-up dus mogelijk, ik zeg niet meteen dat het ook echt gebeurd is..
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tiens je postgeschiedenis zegt toch iets anders ...
Wat is je punt ?quote:
Als je diep genoeg graaft zitten dat soort posts in mijn posthistorie, dus wat bedoel je dat mijn postgeschiedenis wat anders laat zien?quote:
Ok danquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:05 schreef ATuin-hek het volgende:
Als je diep genoeg graaft zitten dat soort posts in mijn posthistorie, dus wat bedoel je dat mijn postgeschiedenis wat anders laat zien?
Ga je mee naar het Fotografie forum? Gaan we iedereen vertellen hoe stom hun foto's zijn en dat we fotografie stom vinden! Haha!quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk een lab fuck-up maar alles en iedereen die daarvan weet is al dood.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:35 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Nope ik heb al eerder hier gezegd dat een fuck-up in dat lab een mogelijkheid is. China is nou niet echt het land dat eerlijk is over fuck-ups en de personen in kwestie liggen wss al op het kerkhof. Ook een Fauchi heeft nooit gezegd dat het onmogelijk was. Wel dat de beschikbare info niet in die richting wees.
Alleen de wappies hebben er een heel complot met de who en de wef van gemaakt..
Wij niet wappies zijn echt wel kritisch maar haken af als het complot te absurd voor woorden is geworden.
Perfecte beschrijving van de huidige corona massa hysteriequote:Op maandag 16 augustus 2021 22:07 schreef ems. het volgende:
Liefst een fijne bubbel waar iedereen ja knikt en alle neuzen dezelfde kant op wijzen! Censuur, maar alleen als het jou uitkomt
Vallen dat handjevol corona demonstranten onder massahysterie? Hysterisch ja, maar gelukkig niet echt massaalquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 06:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Perfecte beschrijving van de huidige corona massa hysterie
Wat een vergelijking weerquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ga je mee naar het Fotografie forum? Gaan we iedereen vertellen hoe stom hun foto's zijn en dat we fotografie stom vinden! Haha!
Wist je dat je in plaats van constructief in het leven staan, ook tijdelijk geluk kunt behalen (telkens zo'n 2 seconden) als je anderen naar beneden trekt en onderuit probeert te schoppen? Er zijn hier in dit topic een aantal experts aanwezig voor eventuele verdere vragen over deze levensbenadering
Demonstrantenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 09:43 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Vallen dat handjevol corona demonstranten onder massahysterie? Hysterisch ja, maar gelukkig niet echt massaal
Waar zie jij coronagerelateerde massahysterie buiten de viruswappiedemonstratiesquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 06:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Perfecte beschrijving van de huidige corona massa hysterie
Verzonnen censuur en onderdrukking. Optimale slachtofferijquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
DemonstrantenWaar lees jij demonstranten ??
Fijne bubbel waarin iedereen ja knikt voor het vaccin
Alle neuzen dezelfde pro-vaccinatie hypnose op
En censuur van alles wat tegen het covid-narratief ingaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |