Eens hoor, laat alles maar lekker daar ze willen ook niet vechten voor HUN vrijheid waarom moeten wij dan weer die ellende hierheen halen en in een AZC proppenquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:31 schreef Pek het volgende:
[..]
Maar niet de schuld van het vuige westen dus, nogmaals: zoek het lekker uit
Er is niets te vinden wat vanuit NL of BE komt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:25 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
[ twitter ]
België plant ook vluchten.
Het zijn volwassen mensen, hou lekker je eigen broek op zeg.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:34 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Tuurlijk, de VS was verantwoordelijk voor logistiek, transport, onderhoud, air strikes, bewaking van basissen, en dan zeggen ze plots "trek je plan", want ze hebben met de Taliban afgesproken dat ze alle steun zullen terugtrekken. Toen de Sovjet troepen zich terugtrokken lieten ze tenminste een regime achter dat nog drie jaar stand kon houden, ze leverden Mig29's en Skud raketten.
Wat mis je precies dan? Want tot aan de president en vicepresident aan toe is toch al lang en breed bekend dat het gros allemaal naar het buitenland is gevlucht?quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:26 schreef Confetti het volgende:
Wat mij ook opvalt is dat er absoluut geen berichten ziet over de vertegenwoordigers van de instituties van de Staat, zoals parlementsleden, kabinetsleden, de legerleiding, rechterlijke macht e.d.
Het lijkt er meer en meer op dat er een complot gaande is en dat zij ofwel gevlucht zijn of van tevoren een deal hebben gesloten met de Taliban.
Het plaatje klopt gewoon niet met wat je van een staatsgreep verwacht.
Ik denk dat jij een geschiedenisboek moet opentrekken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:31 schreef Pek het volgende:
[..]
Maar niet de schuld van het vuige westen dus, nogmaals: zoek het lekker uit
Ze zijn niet belazerd dit was gewoon part of thr deal.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Amerika is gewoon belazerd waar ze bijstonden met een berg spooksoldaten en geld wat rechtstreeks in corrupte zakken stroomt.
De 'vind ik leuk'-knop op Twitter zou eigenlijk aangevuld moeten worden met 'het boeit me' oid.quote:
Vermoed dat als er voor NL iets gaat dat die dan uit de pool vanaf Hongarije vliegt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Er is niets te vinden wat vanuit NL of BE komt.
Wel deze gespot zojuist.
[ afbeelding ]
Maar 1/6 van het leger was daadwerkelijk beschikbaar maar een deel leed honger en had geen wapens.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ze zijn niet belazerd dit was gewoon part of thr deal.
Wat voor shit bedoel je precies?quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een geschiedenisboek moet opentrekken.
De oorzaak van dit soort shit kan je 9 van de 10 keer terugleiden tot het tegengaan van communisme/USSR door de VS.
Wel een Franse A400 boven de Arabische emiraten.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Er is niets te vinden wat vanuit NL of BE komt.
Wel deze gespot zojuist.
[ afbeelding ]
Er is hier nog keihard gevochten door het Nederlandse leger, zeker in het westen. Met zwaar inferieur materieel en minder manschappen hebben ze de Duitsers nog zware verliezen toegebracht. Het resultaat was dat Rotterdam vier dagen later werd platgebombardeerd, waarna het snel gedaan was.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:07 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Net zoals het Afghaanse volk dit volgens sommige verdient of wil. Wilde wij en verdiende wij de inval van de Duitsers ook
En 3 USA tankers boven de Golf van Oman.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:44 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wel een Franse A400 boven de Arabische emiraten.
edit: En een Duitse boven Saoedi-Arabië.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:52 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[ twitter ]
Deze dame van CNN is nog in Kabul
Dapper van haar als je de omstandigheden zo zietquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:52 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[ twitter ]
Doet me denken aan die andere Amerikaanse journaliste toen op het Tahir Plein.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:52 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[ twitter ]
Ik lees berichten dat de Afghanen dit verdienen, leven onder het juk en geweld van de Taliban. Dat het volk dit blijkbaar wil.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:47 schreef Repentless het volgende:
[..]
Er is hier nog keihard gevochten door het Nederlandse leger, zeker in het westen. Met zwaar inferieur materieel en minder manschappen hebben ze de Duitsers nog zware verliezen toegebracht. Het resultaat was dat Rotterdam vier dagen later werd platgebombardeerd, waarna het snel gedaan was.
Nu is er door een groep inheemse strijders van 80.000 man met zwaar inferieur materiaal binnen een aantal weken een heel land heroverd, vrijwel zonder tegenstand of gevechten. Een land met een leger van 300.000 man met veel meer en geavanceerder materieel.
Dus die parallel met een invasie van een buitenlandse mogendheid in WO2 hier, zie ik niet echt.
Je moet het maar durven. Zeker als vrouw.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:52 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |