Nouja, die één na laatste tweet is wel raak opzich.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat een verzameling haat en onzin weer, hij kan zo mee met de Taliban.
Nee, ook die is onzinnig.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, die één na laatste tweet is wel raak opzich.
Dan ga je ervan uit dat er ern leger was.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:22 schreef Daarnaast het volgende:
Wat ik me afvraag hè, de Amerikanen gaven een aantal dagen geleden aan de de Afghaanse leger het voor 30 dagen kan volhouden tegen de taliban of iets in die trant. Is dat wel een slimme uitspraak geweest?
Stel je voor je bent een soldaat in de Afghaanse leger, wat je dan uit die woorden haalt is dat jij en je familie ten dode zijn opgeschreven na die 30 dagen omdat je tegen de taliban hebt gevochten maar die strijd is verloren.
Als je dan de keuze hebt tussen jezelf overgeven aan de taliban en jij en je familie zijn waarschijnlijk veilig of een strijd voeren die volgens de Amerikanen bijvoorbaat al verloren is. Dan kan ik me enigszins voorstellen dat je voor de eerste optie kiest...
Honderdduizenden door het Westen getrainde militairen, voorzien van moderne wapens, tegen nog geen 80.000 Taliban. Hoezo zou dat bij voorbaat al verloren moeten zijn?quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:22 schreef Daarnaast het volgende:
Wat ik me afvraag hè, de Amerikanen gaven een aantal dagen geleden aan de de Afghaanse leger het voor 30 dagen kan volhouden tegen de taliban of iets in die trant. Is dat wel een slimme uitspraak geweest?
Stel je voor je bent een soldaat in de Afghaanse leger, wat je dan uit die woorden haalt is dat jij en je familie ten dode zijn opgeschreven na die 30 dagen omdat je tegen de taliban hebt gevochten maar die strijd is verloren.
Als je dan de keuze hebt tussen jezelf overgeven aan de taliban en jij en je familie zijn waarschijnlijk veilig of een strijd voeren die volgens de Amerikanen bijvoorbaat al verloren is. Dan kan ik me enigszins voorstellen dat je voor de eerste optie kiest...
Het blijft een onhandige uitspraak, of de Afghanen nou wel of niet bereid waren om te vechten. Het maakt de situatie niet echt beter op.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dan ga je ervan uit dat er ern leger was.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:04 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Gekke kattenvrouwtje Merkel wil het weer gaan schaffen.
Deze idioot is verantwoordelijk voor die mensenstroom uit 2015 en wilt nunleuk verder gaan.
Als er 1 iemand niks moet zeggen is zij het wel.
Dad mens heeftvEuropa gigantische schade toegebracht.
Amerika is gewoon belazerd waar ze bijstonden met een berg spooksoldaten en geld wat rechtstreeks in corrupte zakken stroomt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Er zijn 180.000 troepen getraind de laatste jaren, 4x zoveel als de Taliban, en dan gooi je meteen je geweer weg en steekt de handjes in de lucht. Zoek het maar lekker uit dan, lafaardsquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Kan Ank weer mooi naar de film.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:25 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
[ twitter ]
België plant ook vluchten.
Ja nou dat moet je aan die Mike Pompeo vragen. Hij is degene die deze uitspraak heeft gedaan.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:24 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Honderdduizenden door het Westen getrainde militairen, voorzien van moderne wapens, tegen nog geen 80.000 Taliban. Hoezo zou dat bij voorbaat al verloren moeten zijn?
Leger heeft al maanden niet betaald gekregen, amper brandstof en munitie en is er is structureel cannabis en heroïne gebruik in het leger. Denk je echt dat die gaan vechten tegen reli gekkies?quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:25 schreef Pek het volgende:
[..]
[..]
Er zijn 180.000 troepen getraind de laatste jaren, 4x zoveel als de Taliban, en dan gooi je meteen je geweer weg en steekt de handjes in de lucht. Zoek het maar lekker uit dan, lafaards
En daaronder een reactie 'They are dead' met een foto van een dak ofzo, die zonder aan te klikken slechts gedeeltelijk te zien is (gelukkig). Vermoeden dat je bij het aanklikken en dus het zien van de volledige foto dingen ziet je een gezond mens niet zou willen zienquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:43 schreef deedeetee het volgende:
Wat zijn dat daar voor idioten ? Vliegtuigen verhinderen om te vertrekken en/of te landen is verdomd stom als je graag het land uit wilt.![]()
https://twitter.com/sudhirchaudhary/status/1427210514711470082
For real... was nog niet op de hoogte van deze aanslag.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:25 schreef Mondkapje het volgende:
Die veiligheidsdreiging werd vorige maand onderstreept toen negen Chinese arbeiders omkwamen bij een zelfmoordaanslag in Pakistan – een van de dodelijkste aanvallen op overzeese Chinezen in de afgelopen jaren. Islamabad zei dat de aanval was uitgevoerd door "de Pakistaanse Taliban uit Afghanistan".
Valt wel mee, resolutie is laag, tis van een afstandje en wat er ligt is van die afstand niet eens herkenbaar als mens.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En daaronder een reactie 'They are dead' met een foto van een dak ofzo, die zonder aan te klikken slechts gedeeltelijk te zien is (gelukkig). Vermoeden dat je bij het aanklikken en dus het zien van de volledige foto dingen ziet je een gezond mens niet zou willen zien
Maar niet de schuld van het vuige westen dus, nogmaals: zoek het lekker uitquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leger heeft al maanden niet betaald gekregen, amper brandstof en munitie en is er is structureel cannabis en heroïne gebruik in het leger. Denk je echt dat die gaan vechten tegen reli gekkies?
Ik las het ook net. De Chinezen kennende, nemen ze zoiets niet lichtzinnig op.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:28 schreef Rambolin het volgende:
[..]
For real... was nog niet op de hoogte van deze aanslag.
Tuurlijk, de VS was verantwoordelijk voor logistiek, transport, onderhoud, air strikes, bewaking van basissen, en dan zeggen ze plots "trek je plan", want ze hebben met de Taliban afgesproken dat ze alle steun zullen terugtrekken. Toen de Sovjet troepen zich terugtrokken lieten ze tenminste een regime achter dat nog drie jaar stand kon houden, ze leverden Mig29's en Skud raketten.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:25 schreef Pek het volgende:
[..]
[..]
Er zijn 180.000 troepen getraind de laatste jaren, 4x zoveel als de Taliban, en dan gooi je meteen je geweer weg en steekt de handjes in de lucht. Zoek het maar lekker uit dan, lafaards
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |