een krant die je eigenlijk niet mag quoten hierquote:
Ik vraag me af of het voor mensen zoals @AchJa niet pijnlijk om te zien is.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:29 schreef Confetti het volgende:
Als je die Taliban-strijders ook allemaal ziet op televisie..man man man. Je kan aan het uiterlijk al zien dat ze echt maximaal een IQ van 75 hebben. De infantiliteit straalt van het gezicht af.
Hij is waarschijnlijk 142 keer gewaterboard. Hij zag er pissed uit.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:28 schreef Caland het volgende:
Kwam gisteren geloof ik ergens voorbij dat één van die gewapende talibanmannen die je aan die regeringstafel iets van 9 jaar in Guantanamo Bay had gezeten toch? Die zal vast een erg gematigd beeld hebben over alles wat iets met het westen te maken heeft ja.
Volgens mij niet hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch al gebleken dat het fake was.
Ze hebben slechtst het grootste wapen allertijden in handen: tijd.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het voor mensen zoals @:AchJa niet pijnlijk om te zien is.
Een serieuze militaire macht had die Taliban van de kaart geveegd. Ze hebben nauwelijks strategie, geen zware wapens, geen militaire voertuigen en en geen luchtsteun.
Tsja, slimme move van die extremistische gekken.quote:
Maar wel grote delen van de bevolking. Daar zijn echt wel serieuze middelen ingezet en dat land is van de vroege middeleeuwen naar het stenen tijdperk gebombardeerd.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een serieuze militaire macht had die Taliban van de kaart geveegd. Ze hebben nauwelijks strategie, geen zware wapens, geen militaire voertuigen en en geen luchtsteun.
Ze zijn misschien gestoord, maar niet gek. De Taliban heeft Afghanistan veroverd zonder amper een schot te lossen. Dan heb je het slim gespeeld, eerlijk is eerlijk.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vriendelijk dat zij op deze manier het wapengekletter willen beeindigen. Wat een gezellige, vreedzame organisatie.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Talibanstrijders zijn in de hoofdstad Kabul begonnen met het verzamelen van wapens van burgers. Volgens de moslimextremistische organisatie hebben de burgers hun wapens niet meer nodig. ‘Mensen hadden wapens om zichzelf te verdedigen, maar wij willen niemand kwaad doen.’
‘Begrijpelijk dat mensen wapens hadden’, zegt een woordvoerder van de Taliban, ‘maar de burgers kunnen zich nu veilig voelen.’
Ik denk ook niet dat het mensen zijn waarmee je lang kan vergaderen of onderhandelen...quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:29 schreef Confetti het volgende:
Als je die Taliban-strijders ook allemaal ziet op televisie..man man man. Je kan aan het uiterlijk al zien dat ze echt maximaal een IQ van 75 hebben. De infantiliteit straalt van het gezicht af.
Er zitten nog wel wat landen tussen Afghanistan en Holland... Omliggende landen zijn aan zet met de opvang!quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Binnenkort in een vinex wijk near you. Je snapt toch wel dat we hier allemaal afghanen gaan opvangen
Hopelijk zijn we allemaal zo slim om hier onze handen vanaf te trekken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Er zitten nog wel wat landen tussen Afghanistan en Holland... Omliggende landen zijn aan zet met de opvang!
Rudi Vranckx zei op de Vlaamse televisie dat dit waarschijnlijk al langere tijd geleden bekokstoofd was.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze zijn misschien gestoord, maar niet gek. De Taliban heeft Afghanistan veroverd zonder amper een schot te lossen. Dan heb je het slim gespeeld, eerlijk is eerlijk.
Het aangrenzende China neemt de boel over voor de grondstoffenquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De vraag is uiteindelijk welke kettingreactie dit te weeg gaat brengen. Onrust in het aangrenzende deel van Pakistan?
Ze zitten wel allemaal in grotten en in onherbergzaam gebied...quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:30 schreef luxerobots het volgende:
Hahahahahahaquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik lees ook dat de Taliban geen onschuldige burgers lastig gaat vallen...
Las het inderdaad.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Rudi Vranckx zei op de Vlaamse televisie dat dit waarschijnlijk al langere tijd geleden bekokstoofd was.
Dan hebben de Taliban dus al deals gesloten met lokale krijgsheren. En hen waarschijnlijk plekken in de machtsstructuur beloofd. Het geeft natuurlijk ook wel wat aan dat het bestuur van Mazar-i-Sharif zich zo gemakkelijk overgegeven heeft.
De huidige wereldwijde leider van al-Qaeda, de Egyptenaar al-Zawahiri, is nog veel langer dan Bin Laden ongrijpbaar, al meer dan 25 jaar.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze zitten wel allemaal in grotten en in onherbergzaam gebied...
Hebben we ook wel gezien met Bin Laden... Hoelang hebben de Amerikanen wel niet lopen zoeken naar die man...
In 20 jaar alle grotten uitroken was dat zo moeilijk.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hebben we ook wel gezien met Bin Laden... Hoelang hebben de Amerikanen wel niet lopen zoeken naar die man...
Hoe zit het dan precies met de vrijheid van godsdienst?quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:06 schreef Mondkapje het volgende:
De les is: voortaan meteen opruimen en niet twintig jaar pamperen. Zoals IS is opgeruimd, zo had je de Taliban 20 jaar terug ook moeten opruimen.
Ja, voor wat het waard is natuurlijk...quote:
Als je ergens geen verstand van hebt zeg dan niet zoiets domsquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:40 schreef KingRadler het volgende:
[..]
In 20 jaar alle grotten uitroken was dat zo moeilijk.
2 weken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Net zoals ongetrainde burgers, zonder goede voertuigen en luchtsteun toch wonnen van de Amerikanen in vietnam.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |