quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:24 schreef Rambolin het volgende:
Dit is het resultaat van die val:
BREAKING NEWS - Locals near Kabul airport claim that three young men who were holding themselves tightly in the tires of an airplane fell on top of people's houses. One of the locals confirmed this and said that the fall of these people made a loud and terrifying noise.
https://twitter.com/AsvakaNews/status/1427172720446373892
Blijf hier en vermenigvuldig, om het die kant op te helpen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
verkas naar zo'n echte mannenland
Ze zijn gewoon bang voor trammelant.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Talibanstrijders zijn in de hoofdstad Kabul begonnen met het verzamelen van wapens van burgers. Volgens de moslimextremistische organisatie hebben de burgers hun wapens niet meer nodig. ‘Mensen hadden wapens om zichzelf te verdedigen, maar wij willen niemand kwaad doen.’
‘Begrijpelijk dat mensen wapens hadden’, zegt een woordvoerder van de Taliban, ‘maar de burgers kunnen zich nu veilig voelen.’
Is toch al gebleken dat het fake was.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ben benieuwd hoe het met lord Miles gaat inmiddels?
Die jongen krijgt of een hollywood film als hij eruit komt of een Darwin award.
Het is een hele grote armoe in de VS, mensen leven vanuit de auto of zelfs op straat in san fransisco zie je overal stront en spuitjes op de grond liggen de hele stad stinkt naar pis. 1 op de 3 mensen leeft onder de armoede grens. kwestie van tijd voordat het een tweede zuid afrika word.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:34 schreef Bocaj het volgende:
quote:
Op maandag 16 augustus 2021 12:27 schreef Homey het volgende:
Kamala Harris speelt ook verstoppertje.
Doet ze al een hele tijd met de duizenden migranten die de vs inkomen.... Het heeft allemaal tot doel de usa voorgoed te veranderen...
Ja, dat las ik ook... Voor wat het waard is natuurlijk!quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Talibanstrijders zijn in de hoofdstad Kabul begonnen met het verzamelen van wapens van burgers. Volgens de moslimextremistische organisatie hebben de burgers hun wapens niet meer nodig. ‘Mensen hadden wapens om zichzelf te verdedigen, maar wij willen niemand kwaad doen.’
‘Begrijpelijk dat mensen wapens hadden’, zegt een woordvoerder van de Taliban, ‘maar de burgers kunnen zich nu veilig voelen.’
Bedoel je die Engelse gast die live op Twitch ging? Dacht juist dat gebleken was dat dat inderdaad echt wasquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch al gebleken dat het fake was.
Je leest dit wel vaker. Volgens mij snappen ze niet dat de wielen naar achteren inklappen waardoor je dus op even op je zijkant hangt (en los schiet)quote:
Die op reddit was fake toch? Als het echt is dan is het wel echt een hele domme gast.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Bedoel je die Engelse gast die live op Twitch ging? Dacht juist dat gebleken was dat dat inderdaad echt was
Binnenkort in een vinex wijk near you. Je snapt toch wel dat we hier allemaal afghanen gaan opvangenquote:
Oke, heb me niet heel veel verdiept, maar ben het met je eens dat als het echt is die gast ultiem dom isquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die op reddit was fake toch? Als het echt is dan is het wel echt een hele domme gast.
en dan enkel meisjes krijgenquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:27 schreef -Onderweg- het volgende:
[..]
Blijf hier en vermenigvuldig, om het die kant op te helpen.
Dit is de Speld?quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
een krant die je eigenlijk niet mag quoten hierquote:
Ik vraag me af of het voor mensen zoals @AchJa niet pijnlijk om te zien is.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:29 schreef Confetti het volgende:
Als je die Taliban-strijders ook allemaal ziet op televisie..man man man. Je kan aan het uiterlijk al zien dat ze echt maximaal een IQ van 75 hebben. De infantiliteit straalt van het gezicht af.
Hij is waarschijnlijk 142 keer gewaterboard. Hij zag er pissed uit.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:28 schreef Caland het volgende:
Kwam gisteren geloof ik ergens voorbij dat één van die gewapende talibanmannen die je aan die regeringstafel iets van 9 jaar in Guantanamo Bay had gezeten toch? Die zal vast een erg gematigd beeld hebben over alles wat iets met het westen te maken heeft ja.
Volgens mij niet hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch al gebleken dat het fake was.
Ze hebben slechtst het grootste wapen allertijden in handen: tijd.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het voor mensen zoals @:AchJa niet pijnlijk om te zien is.
Een serieuze militaire macht had die Taliban van de kaart geveegd. Ze hebben nauwelijks strategie, geen zware wapens, geen militaire voertuigen en en geen luchtsteun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |