Wij gaan sowieso wel vrij vaak denk ik.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wij zijn nog steeds niet in een restaurant geweest
Indien het mooi weer is op zondag mag ik er graag even op uit. Domweg een eind fietsen. Lopen zou ook kunnen maar dat vinden mijn voeten wat minder prettig. Ook na 7 maanden lockdown en veel kilometers in de benen blijven de tenen een probleem.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker sportief geweest vandaagWat was er slecht aan de vreetschuur geworden?
En buren die stank en herrie (buren van AnneX) veroorzaken
De Bron in Tynaarlo. Als het goed is klein en fijn.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welke sauna ga je naar toe?
* Isabeau planned ook een dagje wandelen op de hei komende week. Vorig jaar was ik naar Balloerveld en dat was echt prachtig(ook jaren geleden met P over gewandeld). Ook een aanrader voor Tele als je daar in de buurt bent.
Wij gingen normaal zo'n 4x per jaar, dan mis je het dus niet echt.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij gaan sowieso wel vrij vaak denk ik.
Maar 2x in 1 weekend is voor ons ook veel![]()
Maar dit is 1 van de dingen die wij echt missen als het niet kan.
Net als concerten, maar die worden tot nu toe geannuleerd. Net weer 1 geboekt, nu voor november, ben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw 😍quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:18 schreef Anthraxx het volgende:
@:Blues
De heide vanmorgen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:26 schreef Isabeau het volgende:
Je bent gewoon nog beter dan ik in kapperontwijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik redde het 17 maanden.
Spoilers!
2.5quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje @:Anthraxx inderdaad groot zeg! Hoe oud is hij nu?
een Tajin, werkt het zelfde als een slowcookerquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:18 schreef Tuindier het volgende:
Wij hebben vanavond (vegan) marokkaans gehaald. Een soort kruik, deksel dichtgeplakt met brooddeeg, met daarin gestoofde groente en stukjes, met lekkere komijnrijst, salade, hummus, auberinedip en harissa, en daarbij een paar driehoekloempiatjes. Was de eerste keer, maar erg geslaagd.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:18 schreef Anthraxx het volgende:
@:Blues
De heide vanmorgen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:21 schreef Anthraxx het volgende:
Kleine jongetjes worden groot:WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en
Wow
Ga toch weg johquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:21 schreef fietsie het volgende:
@:Blues er zijn ook koffierbakdekselmonteerbare e-bike dragers![]()
Hmm geen idee hoe doe dingen precies vast zitten maar ik zou niet direct twee zware fietsen aan de kofferbak hangen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:21 schreef fietsie het volgende:
@:Blues er zijn ook koffierbakdekselmonteerbare e-bike dragers
Ik moest zo lachen; dit moet ik aan m'n dochter laten horen: "Jij wilt echt geen tongpiercing, want.. "quote:Een spijker met een bolletje erop. Van tevoren had ik haar verteld dat ze dat doen met een hamer en een houtblok, dat ze je tong uitrekken tot 30 centimeter, hem vastzetten op de stronk en er dan met een klauwhamer een spijker van 15 centimeter doorheen rammen. Het bloed vangen ze op in een emmer en de death metal-muziek staat loeihard, omdat ze je wanhopige gekerm niet willen horen. Na een half uur verhitten ze de spijker met een gasbrander om de rafelige wond dicht te schroeien.
Dat is nu net de enige sauna in Drenthe waar ik nooit geweest ben. Laat weten hoe het is! Heel veel plezier in ieder geval.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:39 schreef Tele6 het volgende:
De Bron in Tynaarlo. Als het goed is klein en fijn.
Gaat ze dan niet op zoek of het echt zo is? En alsnog zo’n ding wilquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen; dit moet ik aan m'n dochter laten horen: "Jij wilt echt geen tongpiercing, want.. "
Nee ze moest vreselijk lachen en stelde dat ze daar voorlopig nog niet aan wilde denkenquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gaat ze dan niet op zoek of het echt zo is? En alsnog zo’n ding wil
Héél gevoelig voor jetlag?quote:Op maandag 16 augustus 2021 06:38 schreef Barreltje het volgende:
Zoals verwacht was de eerste nacht in NL weer een kut nacht.![]()
Altijd, iedere eerste nacht..
quote:
Ik las ergens halverwege de pandemie dat er best veel stellen expres gingen trouwen, omdat de pandemie ze het perfecte excuus gaf om niet zo'n grote bloot buuk polonaise bruiloft met laf buffet en ABC door aangeschoten oom en tante die je 1x 5 jaar ziet, maar moet uitnodigen van je schoonouders, te houden. Die konden lekker intiem met klein clubje echt gewenste aanwezigen hun mooiste dag ervaren. Sterker nog, wij speelden ook met die gedachte.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:55 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb 3 september een bruiloft en krijg zojuist een mail met info. Gaat door, maar wordt buitengebeuren zonder luide muziek en polonaise. Stiekem vind ik dat niet erg![]()
.
Ik begrijp dit helemaalquote:Op maandag 16 augustus 2021 08:45 schreef fruityloop het volgende:
Ik las ergens halverwege de pandemie dat er best veel stellen expres gingen trouwen, omdat de pandemie ze het perfecte excuus gaf om niet zo'n grote bloot buuk polonaise bruiloft met laf buffet en ABC door aangeschoten oom en tante die je 1x 5 jaar ziet, maar moet uitnodigen van je schoonouders, te houden. Die konden lekker intiem met klein clubje echt gewenste aanwezigen hun mooiste dag ervaren. Sterker nog, wij speelden ook met die gedachte.
Ik zie dat idd ook als bijkomend voordeelquote:Op maandag 16 augustus 2021 08:45 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik las ergens halverwege de pandemie dat er best veel stellen expres gingen trouwen, omdat de pandemie ze het perfecte excuus gaf om niet zo'n grote bloot buuk polonaise bruiloft met laf buffet en ABC door aangeschoten oom en tante die je 1x 5 jaar ziet, maar moet uitnodigen van je schoonouders, te houden. Die konden lekker intiem met klein clubje echt gewenste aanwezigen hun mooiste dag ervaren. Sterker nog, wij speelden ook met die gedachte.
Alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 16 augustus 2021 09:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Enorm slecht geslapen, en omdat het kan, tot 9.30 in bed blijven liggen. T is ook echt een binnenblijf dag vandaag, wat een weer.
Geen week servies en zondag servies voor jullie?Dat hadden mijn ouders en grootouders (al was het zondagservies meer voor feestdagen en stond gruwelijk in de weg in de kast)
Kan ik me best wat bij voorstellenquote:Op maandag 16 augustus 2021 08:45 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dit is waarom ik in het buitenland trouw. Ook een geldige reden om tantes en alles niet uit te nodigen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 08:45 schreef fruityloop het volgende:
Betalen jullie dan ook alle reis- en verblijfkosten voor jullie gasten?quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:18 schreef Myraela het volgende:
Dit is waarom ik in het buitenland trouw. Ook een geldige reden om tantes en alles niet uit te nodigen.Alleen nog hopen dat er geen 27e golf is volgend jaar.
Nee. We betalen alle kosten op locatie, dus 3 nachten en maaltijden. De reis mogen ze zelf regelen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:40 schreef Blues het volgende:
Betalen jullie dan ook alle reis- en verblijfkosten voor jullie gasten?
Ik heb wel (te) veel glaswerk waarvan ik het meeste niet/nauwelijks gebruik. Maar het staat in een kastje van mijn oma met glazen deurtjes en dat staat mooi. Als ik dat glaswerk wegdoe en dat kastje voor iets anders ga gebruiken gaat het te makkelijk een rommeltje worden.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:43 schreef Blues het volgende:
Servies:
We hebben het een beetje verspreid omdat we niet veel echte keukenkastruimte hebben.
Een ikeaservies met wat andere gekregen spullen (alles wit) voor onszelf de hele dag door en net wat mooier spul dat we zelf niet vaak gebruiken voor als we eters hebben (bijna nooit meer) maar we gebruiken ook regelmatig als g een culinaire uitspatting heeft voor ons beiden alles door elkaar.
Het zijn geen 2 'complete' serviezen naast elkaar eigenlijk nu ik erover nadenk.
Glaswerk dat we niet veel gebruiken (ook weer voor eters en om uit te pakken) staat beneden in de tuinkamer in een kast.
Het liefst heb ik echt alles in 1 kast, maar dan moet er een nieuwe kast en dat willen we niet omdat we de oude ladenkast (echt een prachtige erfenis) van zijn moeder gebruiken voor servies/keukenspullen. Die staat dan weer t/o de keuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Mijn lief trok bij mij in 14 jaar geleden, dus het is opa en oma fruityloop boerenbont a gogo hier, met de wijnglazen van de AH van een paar jaar geleden.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:43 schreef Blues het volgende:
Servies:
We hebben het een beetje verspreid omdat we niet veel echte keukenkastruimte hebben.
Een ikeaservies met wat andere gekregen spullen (alles wit) voor onszelf de hele dag door en net wat mooier spul dat we zelf niet vaak gebruiken voor als we eters hebben (bijna nooit meer) maar we gebruiken ook regelmatig als g een culinaire uitspatting heeft voor ons beiden alles door elkaar.
Het zijn geen 2 'complete' serviezen naast elkaar eigenlijk nu ik erover nadenk.
Glaswerk dat we niet veel gebruiken (ook weer voor eters en om uit te pakken) staat beneden in de tuinkamer in een kast.
Het liefst heb ik echt alles in 1 kast, maar dan moet er een nieuwe kast en dat willen we niet omdat we de oude ladenkast (echt een prachtige erfenis) van zijn moeder gebruiken voor servies/keukenspullen. Die staat dan weer t/o de keuken.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb wel (te) veel glaswerk waarvan ik het meeste niet/nauwelijks gebruik. Maar het staat in een kastje van mijn oma met glazen deurtjes en dat staat mooi. Als ik dat glaswerk wegdoe en dat kastje voor iets anders ga gebruiken gaat het te makkelijk een rommeltje worden.Ah mooi ja, hoort er echt in die glazenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |