abonnement Unibet Coolblue
pi_200965973
-Nevermind-

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2021 14:12:16 ]
  woensdag 18 augustus 2021 @ 14:04:09 #102
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200966055
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 13:45 schreef Roellie80 het volgende:

Blijkbaar is dit de norm. Voor mij is deze wereld redelijk nieuw. Ik heb nooit eerder gebruik kunnen maken van deze vorm van dating. Maar ik begrijp een aantal van mijn vrienden nu wel. Goudeerlijke kerels die niet moeders mooiste zijn kansloos op datingapps

\

1) Ik denk dat het voor mooie mannen niet veel anders is.
2) Als die vrouwen een serieuze relatie willen dan zullen ze uiteindelijk toch water bij de wijn moeten doen. Want die allermooiste man kan ook maar uiteindelijk met 1 vrouw een relatie beginnen. Realisme heet dat.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200966112
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 13:58 schreef Roellie80 het volgende:
Op een app waar je niet makkelijk iedereen kan liken kreeg ik een like. Dus, prima. Ik like terug. Dan moet je binnen 24 uur allebei iets zeggen anders wordt de chat automatisch gesloten...

[ afbeelding ]
Ik vind jullie beide nogal bot reageren met allerlei aannames.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 14:09:05 #104
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200966126
Misschien zou het wel goed zijn wanneer (vooral mannen) maar maximaal 5 likes per dag mochten geven. Dan waren ze selectiever en had het voor vrouwen ook meer zin om te reageren
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200966159
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 14:09 schreef LXIV het volgende:
Misschien zou het wel goed zijn wanneer (vooral mannen) maar maximaal 5 likes per dag mochten geven. Dan waren ze selectiever en had het voor vrouwen ook meer zin om te reageren
Op Tinder zit er ook een max aan
  woensdag 18 augustus 2021 @ 14:11:26 #106
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200966164
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 13:58 schreef Roellie80 het volgende:
Op een app waar je niet makkelijk iedereen kan liken kreeg ik een like. Dus, prima. Ik like terug. Dan moet je binnen 24 uur allebei iets zeggen anders wordt de chat automatisch gesloten...

[ afbeelding ]
Eigenlijk is het niet zo heel erg netjes op profielen en zeker geen chats online te plaatsen. Je mag er toch vanuit gaan dat zoiets prive is!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200966169
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 14:04 schreef LXIV het volgende:

[..]
\

1) Ik denk dat het voor mooie mannen niet veel anders is.
2) Als die vrouwen een serieuze relatie willen dan zullen ze uiteindelijk toch water bij de wijn moeten doen. Want die allermooiste man kan ook maar uiteindelijk met 1 vrouw een relatie beginnen. Realisme heet dat.
Ik hoef niet de allermooiste man. Maar ik vind het oppervlakkige en dus uiterlijk wel belangrijk en heb van mezelf geaccepteerd dat ik dat nu eenmaal belangrijk vind.

Betekend niet dat ik een bloedmooie man wil maar ik wil dus wel een man die ik seksueel aantrekkelijk vind en dat zijn er nu eenmaal niet heel veel. Wel voldoende die wederzijdse interesse hebben gelukkig.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 14:12:21 #108
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200966181
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 14:11 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Op Tinder zit er ook een max aan
Ok. Daar ben ik nog niet geweest. Ik werk top down. Begonnen op Parship (prima site, maar echt heel weinig aanbod), nu Lexa dan (veel aanbod, veel moeilijker contact te krijgen) en straks op de bodem van het riool op Tinder.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200966184
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 14:11 schreef LXIV het volgende:

[..]
Eigenlijk is het niet zo heel erg netjes op profielen en zeker geen chats online te plaatsen. Je mag er toch vanuit gaan dat zoiets prive is!
Er staat geen persoonsinformatie in maar, Ik zal m weghalen :)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2021 14:12:57 ]
pi_200966221
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 13:58 schreef Roellie80 het volgende:
Op een app waar je niet makkelijk iedereen kan liken kreeg ik een like. Dus, prima. Ik like terug. Dan moet je binnen 24 uur allebei iets zeggen anders wordt de chat automatisch gesloten...
Ben jij dat in het blauw? Zonde man. Ze gaf je juist een goede kans om te beginnen met flirten. Idd niet consistent met wat ze zegt op haar profiel maar zij begint er zelf mee... en je kunt het hier nog gewoon mild houden als je je zorgen maakt om wat ze zegt in haar profiel. Je zat niet in je allerbeste stemming denk ik of misschien je frustratie met andere vrouwen op haar geprojecteerd?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 14:18:46 #111
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_200966254
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:03 schreef Faxie het volgende:

[..]
Omdat een hoop kerels door de vele vrouwen die nooit wat terugzeggen op een gegeven moment ook geen moeite meer doen.
Waarom zit je dan nog op een dating site?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_200966291
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 14:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Ben jij dat in het blauw? Zonde man. Ze gaf je juist een goede kans om te beginnen met flirten. Idd niet consistent met wat ze zegt op haar profiel maar zij begint er zelf mee... en je kunt het hier nog gewoon mild houden als je je zorgen maakt om wat ze zegt in haar profiel. Je zat niet in je allerbeste stemming denk ik of misschien je frustratie met andere vrouwen op haar geprojecteerd?
Ik zag het anders :P En ook dat laatste hoor...
pi_200966385
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 14:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Waarom zit je dan nog op een dating site?
Ja ik snap dat ook niet. Er is altijd nog Fok voor de echt hopeloze gevallen.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 15:00:07 #114
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200966783
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 14:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Ben jij dat in het blauw? Zonde man. Ze gaf je juist een goede kans om te beginnen met flirten. Idd niet consistent met wat ze zegt op haar profiel maar zij begint er zelf mee... en je kunt het hier nog gewoon mild houden als je je zorgen maakt om wat ze zegt in haar profiel. Je zat niet in je allerbeste stemming denk ik of misschien je frustratie met andere vrouwen op haar geprojecteerd?
Wat?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200966889
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 15:00 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Wat?
Screenshot is weggehaald dus niet meer relevant nu :P
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_200967020
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 13:30 schreef LXIV het volgende:
Je hoeft in principe alleen de eerste 10 te bekijken of er iets bij zit toch??
Jij zegt het. veel plezier met naar 10 vrouwen die nog niks concreets over zichzelf hebben gezegd toerijden

quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 13:45 schreef Roellie80 het volgende:
Ik weet hoe het werkt. Vrouwen worden overladen met berichten en likes. Als man ik heb zodoende de illusie los gelaten dat ik een keuze heb. In plaats van dat ik veel tijd en energie steek in het sturen van een persoonlijk berichten, heb ik mijn best gedaan op mijn profiel. Een leuke catchy tekst, grappige foto's en zo compleet mogelijk. Nu laat ik door middel van likes zien dat ik besta en dat heeft tot nu toe veel meer opgeleverd.
Ja, dat is wel een goede aanpak dan.

quote:
Het is niet dat ik de vrouwen hier de schuld van geef. Mannen veroorzaken dit zelf. Door vrouwen te overladen met berichten is het gevolg dat ze alleen maar minder energie er in steken. Het is wat het is. Jammer is het wel.

Blijkbaar is dit de norm. Voor mij is deze wereld redelijk nieuw. Ik heb nooit eerder gebruik kunnen maken van deze vorm van dating. Maar ik begrijp een aantal van mijn vrienden nu wel. Goudeerlijke kerels die niet moeders mooiste zijn kansloos op datingapps
Is dat ook wat mannen het meest aantrekkelijk vinden in een vrouw? Hoe goudeerlijk ze is? Wauw, dan moet ik echt een mannenmagneet zijn. Vreemd dat ik dat niet ben?

quote:
Klopt helemaal. Maar als je als man gezien wilt worden, wat is het alternatief? Is er een alternatief?
Ik denk een datingsite met keuzemenu’s zodat er eerst wordt gefilterd op wensen/persoonlijkheid voordat je uberhaupt profielen ziet

quote:
Ik heb letterlijk honderden persoonlijke berichten verstuurd. Ik probeer altijd te reageren op iets dat ze in haar profiel heeft geschreven. Als je iets inhoudelijks kan vertellen of vragen over haar hobby, dan moet je er uit springen dacht ik. Helaas.
Je moet ze ook een beetje verleiden. Hobby’s kun ne ook met vrienden beoefenen

quote:
Een grappig voorbeeld is op een site waar ik eerst persoonlijke berichten verstuurde. Toen er niks terugkwam heb ik een standaard bericht gestuurd (niks plats, gewoon humor). Ik kreeg 2 reacties terug van dames: "Zo jammer dat je een standaard bericht stuurt!". Bleek achteraf dat ik dezelfde 2 dames eerder juist wel een persoonlijk bericht had verzonden. Dus vooral niet reageren als je niet geïnteresseerd bent. Maar als je de kans krijgt iemand een steek onder water te geven, dan vooral wel reageren. :')
Dat is wel heel typisch ja. Van dat soort dingen word je echt cynisch. Heb ik ook vaak met mensen op internet, los van dating. Reageren vaak alleen bij negativiteit. Dat hebben mensen nodig.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_200967107
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 15:18 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Is dat ook wat mannen het meest aantrekkelijk vinden in een vrouw? Hoe goudeerlijk ze is? Wauw, dan moet ik echt een mannenmagneet zijn. Vreemd dat ik dat niet ben?
Ik bedoel maar aan te geven dat het gewoon prima partners zouden kunnen zijn. Maar omdat ze toevallig niet de kwaliteit hebben zichzelf goed te verkopen via een foto, of profiel tekst kunnen ze het wel vergeten.
quote:
Je moet ze ook een beetje verleiden. Hobby’s kun ne ook met vrienden beoefenen
Dat is wel een goede. Ik denk alleen dat het ontzettend moeilijk is de juiste toon aan te slaan. Ook kan het overkomen als een standaard bericht als je niet ingaat op iets uit hun profiel, toch?
pi_200967330
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 14:09 schreef LXIV het volgende:
Misschien zou het wel goed zijn wanneer (vooral mannen) maar maximaal 5 likes per dag mochten geven. Dan waren ze selectiever en had het voor vrouwen ook meer zin om te reageren
Oh gewoon een teller in het profiel laten zien hoeveel likes de user al heeft gegeven.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_200967357
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 15:47 schreef Hineni het volgende:

[..]
Oh gewoon een teller in het profiel laten zien hoeveel likes de user al heeft gegeven.
En ook hoeveel iemand er heeft gekregen :)
pi_200967463
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 14:12 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ok. Daar ben ik nog niet geweest. Ik werk top down. Begonnen op Parship (prima site, maar echt heel weinig aanbod), nu Lexa dan (veel aanbod, veel moeilijker contact te krijgen) en straks op de bodem van het riool op Tinder.
Ho ho :{w , de bodem van het riool is Badoo.

Overigens vind ik tinder tot nog toe prima. Het trekt een breed publiek van tokkie tot zuid-as.
Dankzij het algoritme zie je uiteindelijk veel die mijn type zijn.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_200967617
.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2021 16:28:18 ]
pi_200968293
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 15:26 schreef Roellie80 het volgende:
Ik bedoel maar aan te geven dat het gewoon prima partners zouden kunnen zijn. Maar omdat ze toevallig niet de kwaliteit hebben zichzelf goed te verkopen via een foto, of profiel tekst kunnen ze het wel vergeten.
Blijkbaar willen ze dan in de smaak vallen bij mensen die uiterlijke presentatie belangrijk vinden. De vraag is: waarom? Genoeg nuchtere dames te vinden die zelf ook in boeren werkpak (oke dat is overdreven, maar iig zoiets) op de foto staan. Alleen dan moeten ze daarvoor misschien iets langer zoeken en beter selecteren.

quote:
Dat is wel een goede. Ik denk alleen dat het ontzettend moeilijk is de juiste toon aan te slaan. Ook kan het overkomen als een standaard bericht als je niet ingaat op iets uit hun profiel, toch?
Is het wel eens gebeurd dat je de verkeerde toon aansloeg dan? Wat was er toen gebeurd? Ja, ik zou dan als jou was het beiden doen voor de zekerheid. En ingaan op haar hobby’s, maar niet in het algemeen van “oh leuke hobby” want dat kan alsnog iedereen schrijven. Eerder dan de link met jou, wat je er precies zo leuk aan vindt en waarom. En waarom haar profiel je nou meer aanspreekt dan alle anderen. Met nog een beetje een flirterige opmerking erbij. Het moet geen boekwerk worden, want gezien je vele afwijzingen is dat zonde van je tijd. Maar ik zou wel wat specifieke details geven om zo het sleepnetvisser label te voorkomen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_200969476
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 17:06 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Blijkbaar willen ze dan in de smaak vallen bij mensen die uiterlijke presentatie belangrijk vinden. De vraag is: waarom? Genoeg nuchtere dames te vinden die zelf ook in boeren werkpak (oke dat is overdreven, maar iig zoiets) op de foto staan. Alleen dan moeten ze daarvoor misschien iets langer zoeken en beter selecteren.
Op en datingsite staan als man, of als vrouw zijn werkelijk 2 totaal verschillende ervaringen.

Wij hebben dus sinds kort onze relatie open gegooid. We zijn gelukkig samen maar willen wel weer eens wat avontuur, los van elkaar. Dus hadden we allebei een account op OKCupid gemaakt. Hier zitten nog wel wat niet-monogame mensen. Na 4 uur had m'n vriendin 99+ likes. Daarna stopt de app met tellen. Ik had 5 likes na 2 maanden...

Van 1 goede vriend weet ik dat hij al jaren accounts heeft op verschillende sites en de likes die hij heeft gekregen over deze periode zijn letterlijk op 1 hand te tellen. Hij heeft ongetwijfeld zelf ook wel eens rondgekeken, maar als ik zelf zie hoeveel energie het kost om ergens een reactie op te krijgen dan kan ik me voorstellen dat ie dit maar snel opgegeven heeft.
quote:
Is het wel eens gebeurd dat je de verkeerde toon aansloeg dan? Wat was er toen gebeurd? Ja, ik zou dan als jou was het beiden doen voor de zekerheid. En ingaan op haar hobby’s, maar niet in het algemeen van “oh leuke hobby” want dat kan alsnog iedereen schrijven. Eerder dan de link met jou, wat je er precies zo leuk aan vindt en waarom. En waarom haar profiel je nou meer aanspreekt dan alle anderen. Met nog een beetje een flirterige opmerking erbij. Het moet geen boekwerk worden, want gezien je vele afwijzingen is dat zonde van je tijd. Maar ik zou wel wat specifieke details geven om zo het sleepnetvisser label te voorkomen.
Bedankt voor de adviezen :) Ik doe uiteraard mijn best om even het verschil te maken en er uit te springen. Als ik écht iemand zie waar ik meteen warm van wordt dan doe ik extra m'n best natuurlijk. En daarna vergeet ik het ook weer zo snel mogelijk, omdat, zo blijkt het eigenlijk altijd verspeelde moeite is.

Maar het maakt niet uit. Ik ga vrolijk door. Ik baal alleen een beetje dat je online dus niks kan met de non-verbale communicatie. Dat kon ik altijd vrij redelijk. Ik luisterde in de kroeg altijd maar half naar wat ze werkelijk te vertellen had, als je goed kan spelen met de non-verbale communicatie komt het helemaal goed :)
pi_200969663
Ik snap trouwens dat mijn status mij een totaal oninteressante match maakt voor veel vrouwen. Ter compensatie zie ik er natuurlijk gelikt uit en ben ik een intellectuele wonderboy :P

Maar zonder gekheid. Ik hoor van veel mannen die ik hierover spreek dat het gewoon super lastig is een match te maken
pi_200970005
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 18:37 schreef Roellie80 het volgende:
Ik snap trouwens dat mijn status mij een totaal oninteressante match maakt voor veel vrouwen. Ter compensatie zie ik er natuurlijk gelikt uit en ben ik een intellectuele wonderboy :P

Maar zonder gekheid. Ik hoor van veel mannen die ik hierover spreek dat het gewoon super lastig is een match te maken
Toch heb ik dus verschillende mannen gedate die honderden matches hadden. Terwijl ik ze niet super bijzonder vond ofzo. Leuke mannen, daar niet van anders zou ik ze niet daten maar gewoon normaal.

Maar goed, als het om iets extra’s gaat binnen een open relatie dan is tinder volkomen kansloos. Waarom zou je dat doen als vrouw, de keuze is reuze als het alleen om seks of fwb gaat.

Ik heb een aantal keer puur voor fwb gedate en dan koos ik dus letterlijk iemand/ een bepaald type uit waar ik op dat moment zin in had. Wel ongebonden dus, voor zo ver ik dat wist natuurlijk.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')